40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Oliivitar Voi ku ihanaa :hug:. Kiva, että muistit tulla meillekin kertomaan pikkuisen syntymästä :kiss:. Onnellista vauva-aikaa teidän koko perheelle :). Kiitos erityishaleista :kiss:.

mur-mur Ihan selvästi näkyi viiva siinä käännetyssä kuvasessa suurentamattakin. Toivottavasti tän päivän myöhäisemmät testit ovat antaneet lupaavamman tuloksen kuin aamuinen. Mä olisin onnesta soikeana sun puolestas ja kanssas jos nyt tosiaankin olsi niin ihanasta käynyt, että olisit r.a.s.k.a.a.n.a =). Peukkuja :heart:!

Sarialeksandra ja Tiazza Kiitos teille ajatuksista. Varmasti olisi aika saada jotain vastauksia mieheltä siis jo ihan käytännön tasolla, sillä matka Kreikkaan on reilun kolmen viikon päästä ja siihenkään en ole saanut vielä kommenttia. En siis tiedä onko hän lähdössä vai ei, mutt näyttääpä hän keittiön kalenteriin merkanneen edellisen viikon Levin reissunsa kovinkin näkyvästi, joten jo se lienee jonkinlainen viesti minulle. Eilen en viittinyt iltaani pilata alkamalla miestä tenttaamaan, mutt jotain positiivista lienee siinä, ett mies tuli eilen heti aamupäivästä mökiltä kotiin ja hetki sitten soitti töistä, ett hänellä menee tänään myöhempään, kun yksi mies tulee asentamaan uuden koneensa. Pöh, sanon siitäkin, sillä kone piti kiireellä hakea jouluaatoaattona ja nyt sitä vasta asennetaan. No, aikansa kutakin.

Pääsiäinen tulla jolkuttaa ja senkin vieton suhteen pitäis jotain tolkkua saada. Alunperin suunnittelin, ett olisin keskiviikkona mennyt mökille yksin ja siivoamaan ku mulla alkaa jo silloin loma, mutt sit kyselin iteltäni, ett miksi mun pitää aina siivota ja touhuta, ettenkö vois joskus vain olla ja relata loman alettua, joten siirsin mökkisiivouksen päivää aiemmaksi eli huomiselle, mutt nyt sekin jää, sillä sain huomiselle hierojan kotiin ja sen jälkeenhän ei ole hyvä touhuilla, joten siivoukset saa jäädä, ainakin mökillä. Jos jään kotiin, voin joko siivota tai olla siivoamatta, ihan miten musta itsestä tuntuu. Ja jos katteja ollaan viemässä mökille, pitää mun ensin tsekata jäätilanne, sillä Poju on nyt niin intaantunut hankihyppelyyn, ett sitähän ei järvellä pitele mikään. Jos on siis avoimia paikkoja jäällä, ei mökille lähdetä, tai ei katit (enkä minäkään), sillä en ota sitä riskiä, ett jompikumpi joutuis uppeluksiin :(.

Hanhimamma Tervetuloa :flower:! Ei todellakaan kannata jäädä lehdellä soittelemaan jos kerran hyvältä tuntuu =). Onnea teille haaveen toteutumisen suhteen :heart:!

ON Mullon aivan valtavat ovislimat. Kun tein töistä lähtöä, kävin siellä pisulla ja (ei heikkohermoisille!!) ihan oli papru limaa täynnänsä ku pyyhkäsin. Tässä nyt sit käyn pienoista vääntöä itseni kanssa, ett pitäisköhän hyödyntää miehen miltei otollista sieluntilaa (ku yrittää taas lepytellä) ja yrittää saada simppasia ajallaan. Mulla on tänään kp10. Tosin jo pelkkä ajatus on saada kiukun nousemaan pintaan, kun mies on niin ahkerasti pihtaillut viimeisen puoli vuotta, mutt toisaalta tekis mieli kuitenkin edes vielä kerran saada tilaisuus piinailuun, vaikkei siitä sitten sen kummempaa tulisikaan kuin parin viikon huba ja piina ja kirvely ja tietty parasta, jos tulos olisi jotain paljon suurempaa ja enemmänkin.

Sitä ennen aion nyt kuitenkin kipasta hetkeks huilimaan ja tehdä sit työtöitä muutaman tunnin.
 
Oi tätä kirkasta auringonpaistetta..koiran kera lenkillä käydessä, tuli aivan hiki!

Kyllä se ihunat niin on, että ei se liuskan viiva siitä vahvene, vaikka minkälaiseen pisuun dippais..

On aamupisuun, 5h rakossa ja sitten siitä vielä n. 30min rakossa olleeseen dipattu..tulloksena juuri ja juuri eroittuva, enempi harmaa viivanen..yhdessä dippauksessa aavistus punertavaa.

Miehän olen dipannut joka päivä ainahin pari, joskus kolmekin liuskaa ja nähnyt esim. kun virtsa alkaa imeytymää liuskaan, on liuska kirkuvan punainen - pisu ytyä..nyt ei enää näin tapahdu, eilen ilasta vielä oli..

Kun pisu imeytyy liuskaan, on liuskan pohja enää hyvin haalea.
Eilen se klo. 23.00 dippaamani, missä selkeästi väriä, tuli 10 min sisään ja äkkiä hyvin vahvana, haalistuen sitten jonkin verran - näkyy liuskassa vielä nytkin selkeänä punaisenana viivasena..samalaista ei enää ole tullut.

Tunsin vahvoja tuntemuksia aina tuonne dpo7 saakka ja siitä ne muuttuivat enää menkkakivuiksi ja kuumotteluksi.(ärtymykseksi/PMS)

Dpo 7 lähtien, on liuskoissa ollut eri asteisia "harmaita" viivasia..ja siitä aloin epäilemaan, että jospa sittenhin..

Jotenhin tyhjä..turta oloinen:|..
 
Mie en jaksa tätä: koko ajan tekee tämä saitti ihme juttuja ja hidastelee(jo usiamman päivän!)

Näen Ottiksenhin tekstin kun "esikatselen" omaani..mutta kun sen lähetän - ei näy omaa, eikä Ottiksenkaan!????:headwall:

((muoks))
No nyt alkoi meidän viestit näkymään..ihan sieltä taas tämän saitin toimivuus!:mad:

Ottiksenhin viesti tullut 2x..
 
Viimeksi muokattu:
Taisi johtua tulevasta huoltokatkosta tuo "jumiminen"..

Mie olen niin argggggh, pinna tiukalla täällä:mad:..täti tulollaan ihan selvästi!
..torstaina pitäis kyllä tulla vasta..mutta tälainen vanha kana kun olen, voipi tulla näkäjään milloin vaan.

Dippasinhan mie vielä 18.00 pintaa yhden liuskan..haalea viivanen siinähin, eipä näy väriä:(

.ja mie ratkesin 2kk:n tauon jälkeen tupekin vetämään, niii-iiin hermostuttaa tämä tilanteeni..toiveitahan mie taas elättelen, että JOS ja jos kumminhin..

Aiemminhan miulla dpo12 se viivanen kunnolla näkynyt värin kera..

putunen - kiitos ihuna tsempistä:heart:..ja juu, kyllä miun aamuiliru on enempi "lirua" eli, siitä en ole vahvaa viivasta ennen kierron loppua saanu ikuna.

Wienna
ihunainen - siulle toivon Torstaille montaa SUPER-solua!:kiss:
 
pikkutirrikkä - tuo siun "suunnitelma" kuullostaapi hywälle!:)

hanhimamma
- LÄMPÖISESTI OLET TERVETULLUT OLKKARIIMME KUUMEILEMAAN!:wave::heart:

Ihunat
..mie en millään ole jaksanut päivitellä listaa..olisko ketään halukasta?..voin neuvoa kyllä, on ihan helppoa!=)
 
Viimeksi muokattu:
Tuollainen oli se eilinen dippaus..

..ja tällainen tänään(kuvattu n.1h testiajan jälkeen)

Kuva tuollainen punertava taustainen, vaikia verrata eliseen..livenä vahvuuksissa ON eroa - eilinen kuitenhin selkeästi punertavampi.

Sitä aina takertuu oljenkorsiin..päivällä dipatuissa oli vain harmaa viiva, tässä taas jo punertavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Peukutellaan vielä, että viiva huomenna vahvistuisi. Minäkin ehdin jo niin iloita sun puolesta, että ihan tulee suru puseroon (taas), jos nyt käy huonosti sulla :hug:. Tsemppiä :kiss:.

Vai oli täällä huoltokatkos? Minunkin ed. tekstini näytti tulleen x2, vaikka epäilin, ettei olis tullut ollenkaan, kun tämä saitti heitti mut sitten ulos :(. Mutt on tää niin hidas ylipäätään ollut jo jonkin aikaa, ett pitäisköhän meidän luoda taas uus pohja ja siirtyä sinne??

ON On todellakin niin muhkeat ovislimat, ett on tässä ihan itsessään pitelemistä, ettei alkais piliä ruinata :ashamed:. Ukko onneksi vielä tstolla ja varmasti tullessaan niin sippi, ettei tarvi kuvitellakaan. Mä taidan tästä siirtyä Aurinkomatkojen sivuille vähän kattelemaan ennakkotilauksia. Mullon 30 eurolla lahjakortteja, kun viimeksi mokailivat niin tilausten kuin mun ruokailunikin kanssa, vaikka viimeksi mainitusta en mitään helppivä saanutkaan, mutt kyllä ne musta hyvän huolen paluulennon aikana pitivät, joten en voi valittaa ollenkaan. Kolmen viikon päästä mahtaa olla jo melkonen matkakuume, kun tietää pääsevänsä etelän lämpöön vain 3:n yön päästä.

Jos ei mies lähde messiin (ja sen selvitän tänään), alan harkita josko sittenkin uskaltaisin pyytää suuren surun kohdannutta siskoani matkaan hänen tilalleen. Muakin vaan jo surettaa, ett jos hän lähtisikin, ett miten miehensä pärjää yksin kokonaisen viikon.
 
Ottis - miulla oli muuten myöskin tällä kiertoa kunnon limat.=)

Kiitos siulle:kiss: mie vielä pik-ka-sen annan ittelleni luvan toivoa..

Tiedätkö, mie sinuna melkein pyyteleisin rakasta siskoa mukaan:)..ja se miehekkeis joutais jäädä ihan yksikseen kotimieheks.

Kyllä siskosi mies varmaanhin pärjää viikon..voiskohan hänkin pitää jonkun pienen lomasen - joko ennen teidän reissua, tai sen jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Lukaisemassa taas pitkästä aikaa kuulumisia. Itse en oikein jaksa aktiivisesti vielä kuumeilla kun menkkoja ei vaan kuulu ei näy. Johtunee siitä että Viivi edelleen tissittelee varsin tiuhaan. Ja muutenkin ollut kiireitä ja mieli maassa kun isäni kuoli 8.3. ja ollaan oltu Lapissa hautajaisissa ym.

Plussatuulia taas kaikille puhkuilen.... PUUUUHHHH!!!! <3
 
Pakko tulla tänne mur-murille kommentoimaan, et noi sofin testit on aivan hanurista. Minä sain niillä negaa ja onnetonta lähes väritöntä viivaa kun dippailin tätä raskautta. Tein sit vertailun vuoksi sillon viikko alkion siirrosta apteekin oman, pregchekin ja sofin samasta pissasta- tuloksena oli,et sofi näytti negaa, pregchek haamua ja apteekin oma selvää pinkkiä viivaa.
 
mur-mur Vinde mä innostuin niin etten ole vielä kerennyt kaikkea lukea :)
Kuvia aaah mä rakastan niitä :D ja mä näen ihan selvät viiviat! Voi että nyt jänskättää!!!! Peukut pystyyn täältä - ja väliaikatiedotuksia käyn sitten katsomassa alvariinsa.

Ajattelin että postitan kuvan jonka lähetän maahantuojalle kysymyksen kera että miksi tällaisia viivoja mulle tulee, kun en kertakaikkeaan itse nyt keksi mitään miksi näin käy....tässä kuva kahdesta samasta pissasta tänään dipatusta värjäystilasta - onko mulla vialliset testit - TAAS???
No kunhan kello tulee kymmenen niin pissaan uudestaan :D Ja jos tulee vielä niin huudan (kirjoitan isoilla kirjaimilla) sille maahantuojalle kyssärin.

Jotta näkisi mitä tarkoitin niin kuvaa kannattaa klikata.
Tätiä ei näy kuulu ja tuli tuossa mieleen että kp 25 tienoilla tuli ihan ihkupihku määrä verta, mulla ei ole muuten aavistustakaan mikä kp on menossa :O Nyt alan lukemaan kuulumisia :)

 
Viimeksi muokattu:
Tillu79 - nämä eivät ole niitä herkkiä 10 testejä, vaan 25mIU/ml..olen kyllä lukenut, että herkät näyttävät viivasen vahvistumisen hitaasti.

Dippasin myös eilen&tänään David liuskoja - 25mIU/ml herkkyydellä..ja tämän päiväisessä ehkä harmahtava viivanpaikka, ei muuta.

Noista Davidin herkistä myöskin sanotaan, jotta viivan vahveneminen näkyy hiiiitaaaaastiiii..

Tämä onkin juuri hankalaa kun en ole aiemmin käyttänyt mammaksin 25mIU/ml herkkyydellä olevia liuskoja, saatikka noita One Stepin 25mIUml: /(ovat tuolla nimellä kun tilailin ulkomailta)

Uskon, jotta Pregcheck olisi näyttänyt _pikkasen_ vahvempaa viivasta..mutta täytyis se alkaa noillahin viivanen vahvistumaan jos kyse normaalista raskaudesta - noin uskon vakaasti.:)

Ihunaa masun kasvatteluaikaa siulle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ciao Bellat:wave:!

Meillä sairastelu senkus jatkuu; nyt on vuorossa korvatulehdus eskarilaisella (=mun vaavilla)ja kun sai siihen lääkkeen, niin koko poika kutiaa aivan hulluna ja on ihan nokkosrokon vallassa:(! Hällä kun on se astma-lääkitys, niin sai jonkun tietyn lääkkeen, joka natsaa normilääkityksensä kanssa, ja nyt mun pitäs selvittää, voinko sekottaa tohon cocktailiin vielä semmosen allergialääkkeen, joka hillitsee kutinaa.. Yritin jo soittaa terveysneuvontaan, mutta akku sen verta finaalissa, ettei tullut mitään..Kohta uudemman kerran..

Uusille hurjasti lämpimästi tervetuloa:)! Ja tärppionnea kaikille, niin uusille kuin vanhoillekin..
Hanhimamma oikea asenne sulla; turha liikoja fundeerata, kun nuoremmaksi ei tässä enää kukaan tule.. Mehän aikanaan mentiin ukkelin kanssa nopsasti suhteessa etiäpäin, kun tavattiin toukokuussa, kihlauduttiin syyskuussa, naimisiin mentiin maaliskuussa, ja silloin oli jo pulla uunissa:whistle:! Voi kuinka monta kertaa kuulin kautta rantain, ettei tule kestämään tuo juttu, kun niin nopsaan etenivät.. Ja hahhahhaa, voinpa näyttää närhenmunat kaikille epäilijöille, kun oomme nyt olleet naimisissa sen 23 vuotta.. Että ei se oo tuhoon tuomittu juttu, vaikka nopsaan eteniskin, kuten ei oo myöskään sen kummemmin siunattu, vaikka oottas kymmenen vuotta ennen papin aamenta tai perheenlisäystä..

Wienna; torstai on toivoa täynnä, ja erittäin hyvä päivä noin jänskään juttuun..Tsemppiä:hug:

Oi, miten upeaa Oliivitar! Mahtavat onnittelut potrasta pojusta, ja nuuskutelkaahan sitä vauvantuoksua!

Morticia; osanottoni suruusi! Kyllä tämä kevät on tuonut niin monelle surua, ettei oikeen tahdo uskoakaan! Josko alkaisi pikkuhiljaa elämä näyttämään positiivisemmatkin puolensa.

*mur-mur*; voi kun lupaavalta näyttivät nuo ekat kuvat!! Harmitus, jos jäi siihen..Halimus maximus:kiss:!

Ottis; Jess, meinaako tulla järki sunkin päähäsi, kun hokasit, ettei koko ajan tarvitse siivota ja suorittaa? Ota lunkisti välillä ja varsinkin niin, ettet potisi siitä huonoa omaatuntoa:saint:! Ihana juttu tuo, että kohta pääset aurinkoon ja lämpöön relaamaan ja toivottavasti nauttimaan elämästä hetkisen edes, kun sullakin on tota surua ja murhetta piisannut:'(!

Itse menin sitten kolaroimaan autoni|O!! Voi viddeli sentäs; olen ihan pätevä kuski, mutta meidän postilaatikkoa(sellanen metallinen rotisko) siirreettiin toiseen paikkaan, ja jotenkin pihaan peruuttaessa pääsi käymään vahinko.. Voihan herranperse, ku ukko tykkäs hyvää:mad:! Kysy, jotta katoitko sä ollenkaan?? Mitähän se ootti mun sanovan; "Juu, tähtäsin kyllä ja vähän keskemmälle oisin toivonut osumaa??" vai "En tieteskään, yritin peruuttaa silmät kiinni!".. Hirveä papatus hältä, joka on itse peruuttanut päin lyhtypylvästä, törmännyt toiseen autoon, saanut noin sadat pysäköintisakot ja siihen päälle vielä ylinopeussakot:kieh:!! Itkin varmaan 2 päivää vi**tustani, ja aattelin vain mielessäni ukostani, että tulet vielä näkemään senkin päivän, kun toivoisit, että oliskin vain peltikolari, josta rahalla selviää...Sillä niinkuin kaikki tiedämme, on paljon asioita, joita ei voi rahalla korvata, ja siksi ketuttaa, että tästä tuli niin suuri juttu: /!

Nyt tää lähtee soittamaan sinne terv.neuvontaan, joten morjens ja leppoisaa eloa:wave:

Lilleriina
 
Hei kaikki ihaNaiset :wave:

Se mistä ennen kaikkea tykkään tällä palstalla, on täällä näkyvä koko ihmiselämän kaunis kirjo iloineen ja suruineen, ja se kannustava ja peruspositiivinen elämänasenne, joka täältä kirjoituksista välittyy. Itse kommentoin harvakseltaan, kun tuntuu että en oikein osaa mitään sanoa :(

Moni täällä on viime aikoina menettänyt läheisen ihmisen. Lämmin halaus :hug: ja osanottoni teille MrsBree, Ottis ja Morticia. :hug:

Lämpimät tervetulotoivotukset kaikille uusille

Oliivittarelle onnittelut poikavauvasta :heart: :heart:

Wienna: Lupaavalta vaikuttaa, toivottavasti mahdollisimman monessa olisi se munasolu sisällä. :heart: Onnea punktioon!

ON: Täällä kp1 :attn: Ehdin jo kuvitella vaikka mitä, kun täti mokoma päivän pari viipyili jossakin eikä ollut edes niitä tavanomaisia menkkaoireita :p Alan pikku hiljaa lämpenemään ajatukselle lahjamunasoluista, mutta katsellaan nyt vielä...

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Ja taas täällä:snotty:!

Euphonia; no voihan täti!! Sinnekö se kirmas, kun täältä lähti?? Mun luona viipy sen 5 pvää, ja olin jo taas sen tokan pvän aivan aneeminen, kun niin helkkaristi vuosi, että tuntuu, jottei tampooni ja yösidekään yhdessä kestä tuntia kauempaa..Inhaa olla töissä, kun kuulostelee jokaista holahdusta silleen, että "Apuva;holahtiko jo siteestä läpi ja näkyykö jossain?".. Meinasinkin koklata sitä Buranaa, mutta kun ei säre niin julmetusti, niin jäi sitten burret ottamatta, ja selvishän siitä taas.
Niin, ja Euphonia; ei täällä tarviikaan osata mitään sanoa, senkus vaan höpisee, niinkuin mä..Ja kiva ainaskin välillä kuulla, että kaikki suurinpiirtein ok itse kullakii, jos ei jaksa/huvita muuta "jaagailla".
Meillä kotona sen verran jäätävä tilanne, etten ees mieti mitään suurempia jutskia, saati mamboilua :mad:! Mua jotenkin toisaalta huvittaa tuo miehen asenne, että kun mulle sattuu jotain, niin on piru irti ja kaikki persiillään, mutta jos hälle sattuu, niin sitä vaan vähän naureskellaan ja ollaan, että "no sattuuhan noita"! Olo on ku pikkupennulla, jottei uskalla sanoa saaneensa vahinkoa aikaseksi, kun niin pelottaa vastapuolen asenne; ja jo sen ilmeet ja äänenpaino..ARGH!:kieh:

Pääsiäisenä piti tulla veljeni koiransa kanssa meille, mutta peruin koko jutun; sanoin, että täällä menee reisille niin parisuhde kuin talouspuolikin, joten meillä ei juhlita! En tosin maininnut pikku vahinkoani, kun niin pirusti nolottaa:ashamed:.

Toivottavasti kesä ois vähän vähälumisempi, kuin miltä kevät näyttää! Uskomatonta, että lisää pukkaa vain lunta, höh!! Koiruus kyllä on riemuissaan, kun taas on lunta, ja loikkii ku kenguru pitkin teitä ja pientareita; osaispa itsekin nauttia elämästä tolleesti;).

Nyt painun taas muihin toimiin, mutta näköjäs taas tämmönen "olkkari-olo" päällänsä, joten varmaan kurkin tänne taas useampaan kertaan..Haittaakse??

Moikat:wave:

Lillis
 
ON..kova pettymys ja suruinen kaihertaa, ei voi mitään..:'(

En ole enää tälle päivää dipannut, tutut "täti" jomotukset ja pieni lämmön dippaus ales kertoivat jo sen, minkä aavistin..ei tuu pikkuista joulu ylläriä miulle..

Kummiskin se y k s i k i n lempimis kerta ja juuri oikeaan aikaa, saattaa ihunat riittää:)(miulla n. 2-3h ennen ovista)..ainahin hedelmöitämään munasolun..sitten muu jo onhin jonkin korkeimman kädessä.


Toivottelen teille aurinkoista päivää
..ja PLOP PLOP niittä+++++++++tännehin pinoon kovasti toivon!
 
Ottis
mur-mur Mun sisko ja miehensä ovat molemmat eläkkeellä. Sisko eläkeputken kautta ollut jo kauemmin ja mies lopetti työt syksystä eli ovat päivät kotosalla ja tavallaan vapaalla aina. Miehensä on myös sairastellut viime aikoina ja siitä mulla suurin huoli, kun ovat molemmat olleet aina vain kotona lyhyitä risteilyjä lukuunottamatta ehkä. Voi siis yksinäinen viikko ja varsinkin näin pian pojan kuoleman jälkee olla liian rankka kokemus. Pitää kuitenkin tässä joku päivä varovaisesti kysellä.

Olen pahoillani, että menkkatuntemuksia jo ilmassa :hug:. Kurjalta tuntuu sun puolestas :'(.

Morticia Viivin tisuttelu varmastikin syy menkkojen puuttumiseen. Olen pahoillani isäsi kuoleman johdosta :hug:. Surullista :'(. Voimia ja enkeleitä!!

OOAK Kyllä mä noissa väriä olen näkevinäni. Vähän on vaan viiva oudossa paikassa :'(. Kerrohan sitten mitä uusi dippaus kertoo. Plussapuhureita :heart:!

Lilleriina Juu, eikö olekin hyvä, ett joskus edes alkaa järki päätä pakottaa :)? Mulla tämä nyt lähinnä siitä kun ei tee mieli paljon tuon miehen eteen tehdä, kun ei hänkään tee kotona mitään. Eilen sanoinkin, kun taas kannoin puita tupaan selkä vääränä, että tuollainen mies, joka kehtaa kattoa, ett akka kantaa puut aina yksin tupaan, joutas vaihtoon. Ja vastaus oli, että "Itehän sinä sen oot aiheuttanut". Justiinsa joo.. Ei tiedäkään mies mitä itelleen tekee noilla kommenteilla.

Kurja juttu toi sun kolarointis. Älä sure miehes kommentteja, sillä selvähän se on, ett he eivät näe omia virheitään tai tekemisiään vaan vain toisten viat :(. Ja tosiaankin, se oli vain peltiä mikä ruttaantu ja korjaantuu rahalla. Kaikkeen siitä ei ole avuksi :hug:.

Euphonia Kiitos :kiss:. Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Hyviä haudontoja lahjamunasoluajatusten parissa.

Lilleriina toiseen viestiisi: Oot ihana :hug::kiss:. Harmi, ett jouduit perua veljen tulon :(. (hih, mur-mur näyttää sanoneen samaa sinusta :))
 
Mihinkäs sitä vanha testiaddikti tavoistaa pääsisi - dippasin kuitenhin..kuva otettu testiajalla.

..ja tämä 10min sen jälkeen..


Ei se tuo väri oikein tahdo viivasen kohdalla pysyä:(..ja tulihan miulta sellaista limaista, ruskehtavaa vuotoa pyyhkäistessä..tiedän, mitä se voi tarkoittaa..

Ei niin minkäänmoisia tisu tai masu oirehia..väsyttää vaan koko ajan ja menkka olo.

Ps. Kuvia kun katsoo hieman alaviistosta, näkee ehkä selvemmin..juu ja karva kuvassa EI ole miun, vaan Salli neidin.:D

Mie en osaa kyllä tällä kamerallani kuvata - tai, sitten tämä on ihan pa**a koko vehje!:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
MUr-Mur, mie jo ehdin peukutella kun näin sun ekat dippaukset.. harmin harmi jos ei nyt sitten kuitenkaan :hug:

Ei taida onnistaa tälläkään kertaa meitä. Kävin ultrassa, jotta näkis,että alkio oikeasssa paikassa(mulla kauhea pelko kohdun ulkosesta vaikkei sellasta ole koskaan ollu) ja vähän ikää määrittää. No eihän se ollunna kun noin 5 viikkosen kokonen. Ja mulle digi anto viikko sitten3+ elikkä siitä vois vetää johtopäätöksen että ei ole kasvanut toivotusti kai.

Lekuri sanoi, että ovulaatio voipi tulla ihan minä päivänä tahansa eikä oikein mitään muuta järkevää. Ruskuaispussi näkyy eli ei ole ainakaan tuulimuna. Ja uus aika kahen viikon päähän.. sanottakoon että usko kyllä taas meni..
 

Yhteistyössä