40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miepä kertoilen miten!:wave:

Menet jonnehin linkeistä..esim. Glitter Graphics..ja sitten napautat hiirulaisella vasemmalta "Home"(jos ei jo näy)..sitten vaikka sitä pupun kuvaa seuraavaksi.

Silloin ilmestyy vasemmalle paljon eri vaihtoehtoja mistä valita..esim. vaikka "Love"
..sieltä niistä kuvista sitten hiirulaisella napautat haluamasi..ja laatikosta jossa lukee:
To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:
..napautat hiirulaisen vasemmalla ensin tekstin tummaksi..sitten hiiren oikialla napautat ja sieltä "kopioi"..

Sittenpä tulet takaisin tänne pinoon ja napautat tekstiriville(vastauslaatikkoon) hiirulaisen oikialla "liitä"..Naps!..tuliko näkyviin?=)

..ja kysy vain reippahasti lisää neuvoa jos ei onnistunut.
 
Viimeksi muokattu:
Rekkauduinpa minäkin viimein tänne. Juttujanne olen käynyt lueskelemassa jo jonkin aikaa ja saanut niistä vertaistukea.
Nyt ketuttaa niin vietävästi... se olis kp1 kesäflunssan kera...

Vähän taustaa: Ikää on kertynyt jo 43. En ole oikeastaan koskaan aiemmin sen kummemmin edes haaveillut äidiksi tulemisesta ja perhe-elämästä, sopivia isäehdokkaitakaan ei ole kohdalle osunut. Olen reissaillut paljon, mennyt, minne nenä näyttää.
Nykyisen miesystäväni kanssa on kuitenkin vauvajutuista jo jonkin aikaa puhuttu ja päätettiin, että antaa tulla, jos on tullakseen, sen kummemmin yrittelemättä... Eipä aikaakaan, kun olin ekasta kierrosta raskaana ensimmäistä kertaa elämässäni ja vauvakuume iski toden teolla. Sitä onnea ei kuitenkaan kestänyt kuin viikolle 8+, kun pääsiäisenä aloin vuotaa. Kesken meni... Se oli kova paikka.

Kontrolliultrassa pari viikkoa myöhemmin todettiin kaiken olevan kunnossa ja lääkärin puolesta voitaisiin jatkaa yritystä. Pidettiin kuitenkin yksi kierto taukoa ihan vaan henkiseen palautumiseen ja sen jälkeen on taas "annettu palaa"... Täytyy myöntää, että pientä yritystäkin kahdessa kierrossa on jo ollut, sillä olen varmistanut ovikset tikuttamalla... Ovikset näyttäisivät tulevan säännöllisesti ja kierron pituuskin on suht säännöllinen. Vaan, ei siis näköjään tärpännyt ainakaan vielä tällä kerralla. Yritys jatkukoon...

Romanttista kesää teille kuumeilijoille ja plussanneille!
 
Tervetuloa Iippis! Pahoittelut keskenmenon johdosta :hug: on se kyllä kumma, miten suuren tyhjiön herneen/pavun kokoisen vauvanalun menetys voi jälkeensä jättää!

Onnea yritykseen edelleen! Eiköhän se plussa sieltä vielä tule, kun kerran ekalla kerrallakin niin nopsasti :) Vaikka tiedän, tulee ajatuksia siitä, oliko se vain onnenkantamoinen....

Kiitos mur-mur. Nyt niin väsy (pienessä reissussa ollut poikain kanssa) ettei aivokapasiteetti riitä yrittämiseen. Huominen menee poikia huvipuistoreissulle viedessä, mutta jossakin vaiheessa yritän noilla ohjeillasi :)

Selässä joku lihas jämähtänyt. Torstaiksi sain ajan hierojalle, toivottavasti aukeaa että hyvin alkanut jumppaputki pääsee jatkumaan ;)

Öitä!
 
Jaa että öitä... :mad: olisinkin lähtenyt suoraan nukkumaan. Tein sen virheen, että kävin lukemassa muutaman sivun tammikuisten odottajien (joista siis itse putosin) juttuja. Niin moni oli käynyt nt-ultrassa ja nähnyt pienen sätkivän vauvelin... minulla olisi ollut ultra juhannuksen jälkeen maanantaina....:'(

Näyttää tämä suru tulevan aaltoina ja yllättäen aina kun jo luulen, että olen päässyt yli.

Öitä. Oikeasti. En mene lukemaan enää mitään onnellisia odotusjuttuja.
 
lippis - pahoitteluni keskenmenon johdosta:hug:

Tervetullut olet joukkoomme kuumeilemaan&haaveilemaan:wave::heart:
Toivon siulle pikaista, 9kk kestävää tärppiä.:kiss:

Haluaisitko sie tuonne listallemme?=)

kastehelmi:hug:
..niin miekin käyn välistä kurkimassa vanhoista pinoista noita plussauksiani..suruhan se tulee niitä lukiessa:'(



ON..kp24 ja ei tip-paa-kaan tuhrua?..masu aivan turvoksissa ja huonoa oloista pukkaa:x(viime talletuksista 4vrk, sitä edellisestä 10vrk)
..juuu ja EN jaksa uskoa tärppiin kun en saanut vahvaa viivasta testiin.

7.6 oli pikku ovis tuntemuksia, mutta lemmiskeltiin vasta 9.6..mitä lie muuta pöpöistä.
(poikasella vatsa ollut tänään löysällä, pöksyihin livahti pikku paukun saattelemana hieman kakkiakin-Hups!:whistle:)..

Miulla ei olekkaan tällä kertaa edes R-testejä jemmassa, muutama ovistesti vain.:O..:D


Nati nati ihunat:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur mur ehkä siellä voisi salamatkustaja ollakin, toivon sitä niin hirmu kovasti :) :heart:
Ikävää että jotain oli kohdannut keskenmeno ;(
Minusta on tullut hirveä yökyöpeli, tein juuri Liamille eväät töihin ja mussutan nyt tässä täysjyvä realia pksulla kerroksella ruohosipuli Philadelhia tuorejuustoa ja vielä sen alla ingmariinia :) Minun salainen öinen herkkuhetki :) :heart: Onhan tässä kaiken keskellä taphtunut jotain positiivistakin parin vuoden odoteelun jälkeen minusta tuli Liamin adoptiolasten äiti :) :heart: tosin heistä jo kaksi asuu omillaan, mutta ompa heilläkin nyt äiti olemassa. Täytyy perehtyä paremmin mitä tänne kuuluu. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Hei ihunaiset :)
Tintti-Tiivari Tervetuloa meidän kanssa kuumeileen :wave:
Lumeton Ihunaaaaa:heart: Ihanata raskaus aikaa sinulle:kiss:
Kastehelmi Pahoittelut negasta:hug:
Euphonia Pahoittelut menkoista:hug:
Alffa kivasti paistaa mutta kylmästi tuulee että ei oikein houkuta ulos muutakun lenkille iltasella. Poijaalla jalistsupeli tänään tai kaksi sellaista että pelikentällä kulutamme aikaa :)
oviskipuilu jatkuu ja nännit ihan kosketus hellät. En ole tikutellu ovista että en nyt varmaa tärppipäivää tiedä. Onkoihan tuo ovis mennyt vai tulossa kun nännit eilen kipeyty ja munat kipeyty mutta limat oli jo pari päivää sitten oikeen runsaana??? Tiedä häntä että arvuutukseksi jääpi :)
Nyt ruuan laittoon hopi,hopi maha kurisoo jo siihen malliin.
Kaikille aurinkoista päivän jatkoja:heart::heart:
 
Ottis
mur-mur Nyt täytyy kyllä sanoa, ett Ottis ei jaksa :(. Viime yönä meni puol kahteentoista, ett sain mökillä saunakamarin ja saunan pestyä ja sit vastaan saunaa lämmittelemään. Tasan puolenyön aikaan söin eka kerran koko päivänä ja sit saunoessa meni puol kahteen. Nukkumaan rauhaannuin parin Sangria-lasillisen jälkeen vasta puol kolme ja ukko soitteli jo aamulla kasin jäljestä. Jäi siis unet taas vähän vähiin, mutt sen puoleen hyvä, ett kun ajoissa nousin, sain jo ennen yhtätoista tänään pestyä mökillä ikkunat ulkoa ja kotiinkin ajoissa. Täällähän mulla ei ole enää muuta akuuttia tehtävää ku nurtsin leikkuu, mutt mulla on vähän sellanen olo, ett jätän sen miehelle. Hän toissailtana vähän ajoi. Sekin ärsytti, kun ei ajanut koko pihaa ja nyt tuntuu kaikki paikat rehottavan :(. Mullon ihan selvästi juhannuststressi päällä :LOL:, mutt eiköhän se pian helpota.
 
Ottis
Ippis Tervetuloa :flower:! Pahoitteluni keskenmenon johdosta :hug:. Se on rankka kokemus. Sun tarinasi kuulosti jotenkin hirmu tutulta. En minäkään aikoinaan vauvoista osannut edes haaveilla, mutt sitten mies alkoi puhella, ett tahtoo isäksi (hoopo tapa ilmaista asia, tiedän :() ja niin päätettiin yrittää tai pikemminkin antaa tulla jos on tullakseen. Vasta ekan sinun kanssani samoille viikoille osuneen km:n jälkeen oikeasti tajusin kuinka lujasti lasta halusinkaan ja sen jälkeen on vasta todella yritetty. Tosin viimeinen vuosi vähän pienemmillä panoksilla, sillä meillä on s-elämä hyytynyt täysin tän projektin myötä :(. Mulla on ikää 44 :p.

Kastehelmi :hug:

tattinen Onnea oviksen hyödyntämiseen, vaikkei sitä silleen varsinaisesti tulisi bongattuakaan =).
 
Ottis - ihunainen, ei siun enään tartteiskaan jaksaa raataa siivoilla.:O

Jokos sie asetuisit vain odottelemaan Juhannusta?!:kiss:

MrsBree
- Onnea adoptiolasten Mamalle!:flower::heart:


ON..mahottomasti limoja kun kävin kakkosella..:confused:
..saatais kyllä olla niin..että kun ovista ei ollut, limikset ohkaset ja tuhrun tilalla vain väritön limavuoto(tuo tuhruhan miulla yleensä limaista punertavaa)

Veikkaanpa ihan, että tulee niukat menkat.

Olo kyllä juuri niiiiin tätsymäinen - ärsyttää, väsyttää, kolottaa ja..valivalivali..:D


Muksua päivää kaikille:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsun Ihanat!

Läppäri meni lakkoon ja olen nyt reilu viikon kurkkinut kuulumisianne kännykän voimin. Pahoittelen, etten nytkään isommin kommentoi, niin toivotonta tää puhelimen näpyttely. Tervetuloa uusille, kiva saada lisää mukavia naisia juttuilemaan! Keskenmenosta toipuville lohtuhalit ja pikaista uutta plussaa!

Lumeton: ihanaa, lämpimät onnittelut raskaudesta! <3

ON: Täällä nyt vähän siipi maassa, sain kuulla kp4:n veriarvot, FSH 16 ja AMH 0.2 :'(...Aika lapsettomuuslääkärille varattuna ensi viikolle...
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
lippis (43).................kp?/?..............yk?(4/2012)......1
Tintti-Tiivari (42).......kp?.................yk?.........?
Euphonia (40)...........kp4/25-26........yk24......................1.
Kastehelmi (44)........kp4/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp6/28.............yk2.........3.
Crissy-72 (40)..........kp6/?...............yk2.....4.
anjamarita (43)........kp9/28-35........yk8...................2./1.yht.
annekristiina (47).....kp9/26.............yk7....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41).............kp11/?.............yk1...........?
bugsy (42)...............kp14/?.............yk?..........9.
ulpunen (42)............kp10/31-34.......yk3..............2.
tattinen (42)............kp14/22-28.......yk21(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp16/28-30.......yk19(6&8/2011)4/2yht.
Hanhimamma (42)...kp24/27............yk4...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp27/27-30.......yk2............1.
sarialeksandra(41)...kp36/32-35.......yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp46/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72





pikkutirri (41).....dpo3
Ottis (44)...........dpo3
Fiialiia (40+)......dpo13




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voi ulpunen, halitus tältä:hug:
..mutta tuo FSH arvo kyllä saattaa vaihdella kierroittain, näin olen lukenut.

AMH-arvo sitten kertoo niiden munasolujen määrän ja se siulla alhainen.:|
..hyvä kumminhin, että lapsettomuuslääkärille siulla jo pikaiseen aika ja saat kaiken tarvitsemasi avun jos hoitoja suunnittelet.:)
..aikaa kun ei ole hukattavaksi.

Voimasia:kiss:
 
ulpunen..löysin tuollaisen jutun..

Hormoonijutut ovat varsin monimutkaisia. Tämä jutun mukaan "länsimainen lääketiede" on väärässä stimuloidessaan munasarjoja vain pari kuukautta. Vanhat munasarjat tarvitsevat pidempää ja kokonaisvaltaisempaa hoitoa.

http://www.acudenver.com/articles/ArticlesRL1.pdf

Ruokavaliosta voi ainakin aloittaa. Älä siis lannistu. Minäkin vielä yritän ikää on 45v.


..ja vielä..


Hei,

Surffailen viikonloppuisin netissä oppiakseni näistä asioista ja nyt löysin tämmöisenkin löydöksen:

"DHEA will lead to increased anti-mullerian (AMH) hormone levels"

Ehkä voisit pyytää lääkäriltäsi tuota lääkettä. Annostukset näyttävät olevan 75 tai 80 mg vuorokaudessa ja n. kolme kuukautta.

Ainakin USAsta ja Briteistä sitä saa reseptivapaasti.
 
mur-mur Kultainen, kiitos tsempityksestä ja linkkivinkeistä. Itsekin ehdin jo vähäsen noita ruokavaliojuttuja (esim. Zita West) tutkiskella ja ehdin jo poiketa luontaiskaupassakin, mukaan tarttui vehnänorasmehua, nokkosteetä ja gelee royalea...ja ruokakaupasta jättikuorma vihanneksia ja hedelmiä. ;)
Kahvinjuonti loppui kokonaan muutama pvä sitten ja muutenkin yritän katsoa tarkemmin, mitä suuhun laitan. Alkoholia kuluu äärimmäisen harvoin enkä polta, joten noilla saroilla ei oikein voi tsempata. Mutta mun haasteeni on sokeriherkut.

Myös akupunktio kiinnostaisi, osaisiko joku suositella hedelmällisyyspuoleen perehtynyttä alan osaajaa? Muistan lukeneeni joskus kiinalaisen lääketieteen lääkäristä, jolla vastaanotto Hgissä.
 
ulpunen..
akupunktio voi auttaa hedelm

Itse en osaa suositella alan osajaa..mutta löytyisikö netistä oman asuinkaupunkisi akupunktiohoitoja antava taho?

((muoks)) :attn:Hei! Olisko tuo kyseessä?
..vastaaotto helsingissä "Fysioterapia Sini"
Klinikalla työskentelee kiinalaisen lääketieteen tohtori Yulan Niu.
Akupunktio ja kiinalainen hoito


Hinnat.

Akupunktio ja kiinalainen hoito alk. 56 euroa /kerta ja se kestää n. 1,5 — 2 h.
Hoitosarja annetaan 3 — 5 kertaa. Hoitokertoja on yleensä kerran viikossa.

Myöskin homeopatia on yksi hyväksi todettu ja täällähin ihunat kehuneet..en muist nyt kuka:confused:

Netistä löydettyä..
Kävin edellisen kierron keskivaiheilla akupunktiossa ja toisen kerran eilen (kp 2). Tuo toinen akupunktiokäynti piti olla noin viikkoa ennen arvioitua uuden kierron alkua, mutta kierrosta tulikin sitten elämäni lyhin, 27 päivää! Näin normaaleissa luvuissa en ole koskaan ollut! Mikään muu ei ole muuttunut kuin akupunktiokokeilu. Eihän kukaan voi tietää, mistä tämä kierron normalisoituminen nyt yhtäkkiä johtuu, mutta luottavaisin mielin olen jatkamassa akupunktiossa käyntiä.=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kyllä minä nyt alan hiljentää tahtia. Toissapäivänä tilasin uudet verhot apukeittiöön ja tänään ne sitten sain valmiiksi ommeltuina ja sain ne just ripustettua ikkunaan. 100% tyytyväinen en ole, mutt omapa oli valintani ;). Jalatkin niin hyytelöä, ettei kävellä jaksais :'(.

ulpunen Tsemppiä oikeanlaisen ruokavalion ja troppien löytämiseen, ett saat arvot paremmalle tolalle :hug::kiss:.

ON Taidan mennä kissojen kanssa pötkölleen kohta. Sain ne sisälle pari tuntia sitten, kun täällä sataa ropsautteli vähän reilunpuoleisesti.
 
Tsau ihqut:wave:!

Iippis, lämpöisesti tervetuloa minunkin puolestani!

Ulpunen, voihan rähmä, sanos Spede! Hieno juttu, että asia kuiteskin etenee jo näin nopsaan..toivotaan kovin, että lekurissa käynti pistää rattaat pyörimään, ja vielä saatte salarakkaan sydämesi alle kasvamaan:heart:!

Ottis, relaahan jo vähän, hyvä ihminen! Tässä laisekempaa jo ihan huokailuttaa sun touhuamises..Miksen mä jaksa olla samanlainen tarmonpesä?? Mä yritän vain pikkuhiljaa siivoskella huonetta kerrallaan, ja sepä onkin semmonen ikuisuusprojekti, että voin juhannussiivoukselta siirtyä samantien joulusiivoukseen, kun edellinen nurkka onkin jo ihan pommin jäljiltä seuraavaan siirryttäessä:confused:.

).:) täti taitaa nyt olla myöhästynyt jostakin kulkuvälineestä, vai liekö luuta pikkasen epäkunnossa, kun ei oo vielä helma heilahtanut tänne asti.. Tulossa on, tuntemukset kyllä semmoset, mutta kuhan nyt jekuttelee ja kiusii:stick:!

Mulla ollu tää LOMAviikko ihan muuta, kuin lomaa! Perkules sentäs, ku eilen meinas mennä herneenpalkoja nenään! Oli tuon nuorimmaisen astamakokeet ja lekuri, klo 12 ja 13.. Sitten saata**n hunsvotit kehtasivat kokeiden jälkeen väittää, että meidän lääkärinaika oiskin vasta tälle toiselle päivälle:headwall:! Voihan viulu, kun mulla kilahti! Ikinä, koskaan ennenkään, eivät oo kahelle päivälle noita aikoja antaneet, mutta enpä voinut mitään todistaa, kuka oli väärässä, kun eiliset ajat mulle annettiinkin puhelimessa.. Eihän siinä mittään, mutta nyt joudun maksamaan kahdet polikäynnit, vaikka yksi ja sama asia+sen lisäksi ajella taas uudemmaan reissun sairaalaan ja maksella uudet parkkimaksut, jos parkkipaikkaa ees löydän:mad:! No, tänään en sinne suostunut menemään, kun koiran rokotusaika justiinsa samaan aikaan, kuin se muka annettu lekuriaika, joten huomenna TAAS sinne happanemaan! Ja tänäänkin oli pojun kouluuntulo-tarkastus sen koiralekurin lisäksi, että juu u, L-O-M-A-pa tosiaan , kaasujalka suorana ja otsasuoni repeemässä:kieh:!

Mrs Bree onnea virallisestakin äitiydestä, Liamin lapsille!Vaikka oothan sä varmasti ollu äiti niille ilman virallisuuttakin:flower:!

Mitenkäs *mur-mur*, poika jakselee? Ei kait mitään inhaa tautia näin jussin alla iskenyt pieneen?

Kastehelmellä ollut varmasti hauska huvipuistopvä! Eikös juu?

Mulle tulee kohat yksi kamuni meidän pihalle, ja otetaan loma-oluset auringossa:D! Saatanpa palailla vielä illan päälle linjoille, ainaskin lukemaan, jos en kimmentoimaan..

Aurinkoa kaikille niin taivahalta kuin elämän saralta muutoinkin:kiss:!

Ihanaista iltapäivää ja iltaa:hug:
 
No voihan hyvää päivää taas; mua niin ärsyttää noin mun pikakirjoitusvirheet:mad:! Siis kohta ja kommentoimaan! Mun tarttee kohta duunata joku Lilleriina-Suomi-sanakirja, että ymmärrätte noita mun ellottavia sanontoja, kun menee ihan sanat sikinsokin:whistle:
 
Ottis
Lilleriina Sinä olet olusesi ansainnut :), kippis ja kulaus, vaikken mä täällä just nyt kulauttelekaan =). Ei ole ihme jos otsasuoni pullistelee, kun joutuu ajella edestakas, kun asiat joutuisivat yhdelläkin ajolla. Mä olen kaikessa sellainen "vie mennessäs, tuo tullessas"- ihminen eli pyrin yleensä matkoissakin hoitelemaan useamman asian samalla kertaa ja ajan kuluttaminen pelkästään tienpäällä on aikamoista kidutusta :(. Tsemppejä :hug::kiss:!

Olen mä nyt parisen tuntia tässä istuskellut ja lueskellut, vaan enpä kuitenkaan malttanut olla hakematta mökille kukkia alkuillasta. Ensin nimittäin ajattelin, etten sinne kukkia laita ku mennätalvena, vai oliko se edellisenä, mies ajoi traktorilla kukkaruukun (ison) kumoon, kun ei viittinyt siirtää sitä lanan tieltä ja moitti sit mua, kun en ollut vienyt ruukkua varastoon :stick:. Juu, toissavuonna se oli, sillä silloin mun kissa-Poju kuoli, eikä mulla ollut energiaa yhtään mihinkään ylimääräiseen, jos välttämättömäänkään :'(.

I-K Ihanaa jussia sinullekin :kiss::hug:!!

ON Sillä mä tänne olkkariin kipusin ku alko huvittaa, kun huomasin poskessa mojavan finnin alun. Se on tehnyt tuloaan pari päivää, mutt nyt sit ajattelin, ett onkohan tää r-oire :LOL:?? Muniksissa nippailee, mutt mun täytyy muistaa, ett tämä voi olla ihan tavallinen tyhjäkäyntikierto, sillä usein kierrossa, jossa ei ole ollut pienintäkään mahdollisuutta raskautua, olen tuntenut näitä nippailuja ja ajattelut, että tämä täytyy sitten muistaa, kun alkaa kuvitella olevansa raskaana =).
 
Viimeksi muokattu:
Lilleriina - poikasen siitepölyallergia talttui sopivilla tropeilla.=)
..ihan vaan normaalia "asfalti ihiottumaa" aina tulee välistä.

Kurja tuo tuollainen pompottelu, kahdelle peräkäiselle päivää ajat:kieh:..et sie varmaakaan olisi ottanut jos olisi tarjottu..ethän?

Tänään miun pikku poikanen lähti yhden yön kestävälle Sporttileirille.
Soiteltiin aiemmin alkuillasta, on kivaa kuulemma ..ketään tuttuja kamuja ei lähtenyt mukaan ja reippahasti oli vaan vilkutellut iskälle linja-auton ikkunasta

Poikanen, on ekaa kertaa vieraassa paikassa yksin yötä.:)
(oli sieltä sitten tuttu poika kummiskin eskari ajoilta löytynyt, nukkuvat samassa huoneessa kaverukset)


Mie sain ihan kauheen kovat nivuskivut tuossa kuuden pintaan, itkua jo melkein pukkasi kun niin sattui:eek:
..nukuinkin sitten melkein 2h ja nyt livää tuntemusta enään..ei miulla täti noin ole ilmoitellut tulostaan?..mimmonenhan kierto se tämä..

Pitää tästä miehen kamuksi saunaan, aurinkokin niin ihansati äskettäin pilven lomasti kurkki..kohta sitten kaffet ja mies oli paistellut pakkasesta pullat&valkosipulipatonkiakin.=)

Höh..se mies jo kerkesi tulla sieltä saunasta..nyt on mentävä..

Heipsun hei!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä