40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mynteli, mie ovuloin nopsaan..eli jos vaikka tänään plussa päivällä, tapahtuis munarakkulan puhkiaminen sitten huomenna torstaina päivällä, viimeistään illalla!:)

..nyt pitänee mennä simppatili availemaan..mies tuossa jo hiimaili ilkosillaan ja kutsuvasti kyhnäsi kyljessä..hmmm..ja silleen
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset lapsellisen purkauksen ymmärryksestä:ashamed:se oli taas se kuuluisa ensireaktio ja kun en muille viitti puhua ni tänne...jotenkin mä ehkä niin ootin apuja siihen limikseen, kun se viimeksi mittasi sen loppukierrosta ja se ei ollu kun 3mm ja hän itse sanoi että sen kyllä kuuluisi olla yli 8mm...ja mun ns. kuukautiset oli 2vrk mustaa tuhrua..eipä paljon punasta näkyny:(...pitäs vaan relaa ja nauttia tästä että SAA täällä haaveilla ja että vauva on miehenkin puolesta ok...Muumimamma, siitä se vain tää vuosi tulee kun mieheni alkuun oli hieman tätä toista yhteistä vastaan ja häntä "ympäri puhuessani" sanoin että annetaan tälle haaveelle tää vuosi aikaa ja jos ei tärppää ni sitten ei ja sitten mun täytyy vaan hyväksyä se ettei enää..onhan mulla jo 3 lasta ja meillä 1 yhteinenkin...ehkä kumminkin helpompi hyväksyä se ettei vaan tuu raskaaksi enää, kun se että toinen sanoo ei ja näin päättää tavallaan mun kehosta ja elämästä..mutta siis ehdottomasti oon sitämieltä että hyvässä ja "terveessä" suhteessa vauvantekoon tarvitaan molempien vanhempien hyväksyntä...miehenihän ei sitä ehdotonta eitä sanonut koskaan, vaan sanoi aina että tällähetkellä riittää tämä kokoonpano...ihanaa kumminkin että nyt on ihan ääneenkin sanonut että olisi ihanaa jos vatsassani olisi vauva:heart: Ja sit sekin että kyllä mä oon itse aika paljon pohtinut omaa ikääni ja tiedän että täälläkin kuumeilee mua vanhempiakin mutta musta tuntuu että mun takaraja vauvaantumiseen on se 43v...ja mä en tarkota että te muut olisitte vanhoja, enkä mäkään nyt vielä, vaan sitten joskus(kun mahdollinen vauva on jo iso)..ja jonnekkin se oma raja on vaan vedettävä...voihan se olla että vuosi kun vaihtuu ja jos ei vaavia "kuulu" mä anon lisäaikaa:D
Nyt mentävä saunaan...tuun viel kurkkii...Plussa PUUUUHHH:whistle: huomiseen testiin Putuselle!
 
Pikkutirri: sehän on vaan hyvä meille muillekin, jos tänne avautuu, kun sitten muillekin kynnys on matalampi. En oikein uskaltanut kommentoida, kun vasta noviisi vauvajutuissa olen, mutta... olisiko mahdollista mennä toiselle, suopeammalle gynelle..? Toisaalta ymmärrän sua, kun itsellä tämä haave ollut niin k a u u u u a a a n n , että nyt kun vihdoin saan oikeasti haaveilla, niin mullakin on tullut tuo aikaraja-ajattelu kehiin. Ja niin kuin muutkin sanoo, niin se on suhteellistä. Toiselle ajattelee kaiken mahdolliseksi, mutta omalta osalta olen varatunut pettymysputkeen... että biologia jo tekee minulle tepposet, vaikka täällä muut raskautuisivatkin. Jotenkin vaan uskon, että sinä vielä sen nyytin saat. Todella sekavaa, nukkumaan mars... Mutta siis toiselle gynelle, jos menisit, Pikkutirri?
 
Viimeksi muokattu:
Juu pikkutirri, Mynteli haastoi kyllä hyvin - jos toiselle Gynelle?
..olisko mahdollista..:)

..ja tuosta aikarajasta..miehän alkuun sen n. 1 vuoden itteleni asetin: Kierukka pojjjes 3/09 ja kun tärppiä ei alkanut kuulumaan, olin jo aivan luovuttamassa loppuvuodesta ja heittämässä hanskat tiskiin..mutta tapaninpäivänä se plussa sit tulkin:heart:(vaikka vain rv8+3 kestoinen)

..siitä alkoi se .."jos sittenhin vielä hetken"..ja tässä ollaan - 23yk lähti äskettäin..eli 2v on kohta tätä pientä tahkottu ja kolmesti siellä pieniäinen on yrittänyt tarrata..tuloksetta:ashamed:..kyllä mie ymmärrän hiljaksiin, että sen KUNNON kuumeilun on loputtava, sellainen pikkinen haave saa jäädä..:)

Ps.Miehän olen siitä omituinen, että miulla on sille mahdolliselle, pikkiselle ihmeelle jo paljon hankittuna: Vaunut, sänky, turvakaukalo, sitteri, vaattehia yksi täys hyllyllinen ja muuta pientä..en ole peljännyt niiden hankintaa - että siis huonoa onnea tuottaisivat..ja hyväkuntoisina, uuden veroisina käytettynä on kaikki melkeinpä hankittunna.

..jos niin käy, että toiveeni ja haaveeni jää todellahin täyttymäti, mie noista tavaroista luovun..ja surutyötä näin ollen varmasti teen..se voikin olla silloin hyväinen juttu.:)
(vaikka ei varmasti siltä silloin tuntuisi..mutta pidemmän päälle kyllä.)
 
Viimeksi muokattu:
Sinä myös mur-mur =). Skypettelin vielä meren takana asuvan lapsuuskaverin kanssa. Voi, hänellä sama haave kuin minullakin... siis ollaan samanikäisiä. Meinas mennä korvat tukkoon, kun asian laita paljastui :D

Siis toiselta puolelta maapalloa hihkuttiin kumpikin puoliltamme... :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Höh, no konelle juutuin - mutta NYT menen sinne kaapille rohmuamaan jotain!:p
..ja juuuh, TIETESKIN sie meijän kanssa täällä turiset:kiss:

..sinne u p p o s i kitusiini kaupan hamppari - ei onneksi koko kinkkua sentään!:LOL:
..nyt tupekille ja..Nati nati - huomisiin!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mynteli sanoistasi ja mur-mur...
Mur-mur..hienoa että sait siemenet talteen ja simpajahdin aloitettua=)..mäkin oon sopinu pojan kanssa että SAA mennä hiihtolomaksi mummon luo koko viikoksi JES!!!! 2 kuulevaa korvaa vähemmän..ja iso tyttökin on lauantaina menos yö kylään=)..onhan se vähän aikasta ovista meinaten mutta parempi jotain kun ei mitään;)...maanantaina lähdetäänkin tuon ison tyttösen kanssa AnttiTuisku risteilylle "kuolaamaan" ja kattomaan kuinka sexy se show nyt onkaan:D..tytön 17v päivää vähän juhlistetaan=)
Mur-mur tuli mieleen tuosta sun tavaroiden hamstrailusta että olempa minäkin yhtä sun toista säästänyt sitä varten JOS se pieni vielä tulisi:heart:...
Voi toivon niin kovasti että sinä sen pienen syliin saisit...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta:wave:

Voi,ihanaa täällä oli muitakin joilla oli jo pikkunyytille varusteet valmiina;) Meillä kävi niin että kun tuo meidän yhteinen pieni kasvoi ulos potkupuvuistaan olisin minä ne pakannut jo kirpputori laatikoihin mutta mies ei antanut niitä myyntiin pistää kun ei tiedä jos joskus tarvii:O Eli meillä "kuumeilun"aloitti mies vihjailemalla että eikö se olis vielä ihana kun tulis vauva ja eihän sitä naisihmiselle tarvi kauan vihjailla kun on jo täysillä kuumeessa itsekkin:whistle: Meillä on nyt siis vaatehuone lattiasta kattoon täynnä pienen vaatteita,turvakaukaloa,vaunuja,sitteriä yms.Vain se tärkein puuttuu:|

Mur-mur Onnea simppajahdin aloituksesta;) Se on vaan kyllä mukavaa aikaa:whistle:

Putusen testailua täällä jo malttamattomana odotellaan,plussa puhureita sinne+++++

Oma naama näyttää tänä aamuna hieman paremmalta,tuntuu kortisoni sitä rauhoittavan,mutta ihanaa prinsessaa siitä ei saa sitten millään vaikka mur-mur niin toivottelikin:LOL:
 
Huomenta ihanaiset naiset :flower: Vai on mur-mur aloittanut eilen "simppajahdin" tai ainakin kovasti harjoitellut :D
Minäkin odotan putusen testailua mutta taitaa ryökäle pitää meitä vielä jännityksessä :LOL:
Kirjoittelitte noista vauvan vaatteista ja tavaroista niin ainoat mitä minulta löytyy on vaaleanpunaiset pienet tossut jotka edesmennyt mummoni minulle joskus huurupäissään osti :) Oliskohan mummo yrittänyt vihjata jotain, heh! Olen ne kyllä säästänyt jostain kummasta syystä, ehkäpä olen kuitenkin tässä vuosien aikana kuitenkin elätellyt sisimmässäni toiveita vauvasta?
Lähden taas huomenna miehen luo :heart: Ihana viikoloppu tulossa :D
Ihanaa TOTT:taita :D :heart:
 
Huomenta :wave:

Rominas ja Niobe - isot onnenpotkut teille tämänpäiväisiin ultriin :heart:. Tulkaahan sitten kertomaan kuulumisia ja toivottavasti hyviä sellaisia :).

Muumimamma - hyvä että näppylät on jo vähän vähentyneet. Miehesi mielestä olet varmaan ihana prinsessa näppylöistä huolimatta :D.

Hystis - mitäpä kuuluu tänään? Plussahönkäyksiä sinnepäin!!

Ottikselle toivotan mukavaa lomasuunnittelua!! Lasketteletkos vai hiihteletkös enemmän? Milloin lähdette? Ensi viikolle on luvattu kai jo lauhempaa keliä Lappiin.

pikkutirri - vuosi on ensi alkuun hyvä aika vauvahaaveilulle, ja sittenhän voi katsoa uudelleen ensi vuodenvaihteessa. Vähän sama juttu on meillä, että tämä vuosi nyt katsellaan, ja tuskin ensi vuonnakaan ehkäisyä otetaan käyttöön. Mullakin on itse asetettu "henkinen ikäraja" siinä 43 vuoden kohdalla (tällä hetkellä) mutta saas nyt nähdä....

Mur-mur -- onnittelut talletuksista ja mukavista hetkistä miehen kanssa .

Mynteli, onnea oviksen hyödyntämiseen ja tärppionnittelut myös!! :heart: Mullakin tuo ovis on vikkelä, eli jos yhtenä päivänä aamulla ei vielä ole ovisplussaa, voi se jo näkyä iltapäivällä, ja seuraavana päivänä ovis jo sitten onkin. Talletteluja on hyvä tehdä varastoon :D.

Kaikille hurjasti tärppionnea ja plussausonnea!!!

Sitten omat jutut : dippailin aamulla TOTT -päivän kunniaksi. On tosin vasta dpo 11, eikä mulla marraskuun tärppikierrossa näkynyt samalla testillä silloin mitään, vaan vasta dpo 12. Eipä näkynyt nytkään sitten mitään. Myöhemmin kun nyt olen testiä taas kerran käännellyt, väännellyt, katsellut eri valoissa ja eri kulmista silmät killissä ja ristissä , niin oikein hyvällä mielikuvituksella testiviivan kohdalle saattaa kuvitella joko viivanpaikan, roskishaamun taikka valkoisen viivanpaikan vieressä olevan värillisemmän kohdan. Punaväriä siinä ei ole - jotain harmaata haamulaista vain.... Mutta kuten Ottiskin kehotti vertailun vuoksi, niin kun toissapäivänä katselin samanmerkkistä testiä silmät yhtä killissä , niin siinä ei ollut yhtään mitään, eikä ole vieläkään.

No saapa nähdä kuinka tässä käy. Pientä toivoa elättelen, kun olo ja lämmöt on edelleen "sopivat" :D. Täytynee testailla joskus myöhemmin uudelleen ja vaikka eri testillä. Nuo Davidin herkimmät on kai lopulta aika huonoja näyttämään sitä, mitä toivoisi :rolleyes:. Jotkut on sanoneet, että ne vähemmän herkät näyttäisi paremmin.

Itse tosin uskon, ettei tässäkään nyt sitten muuta ole, kun jotain yritystä... mutta jospa kevään edetessä ja valon lisääntyessä hormonitkin alkaisi taas paremmin hyrräillä ja me kaikki tällä palstalla saataisiin se plussa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä