40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Dippailin ovis-testin ja hyyyyvin hailakka oli viiva. Joten olen 100% varma että ei viivoja raskaustestiin tule.
Nuo ovis testithän on mulla aina näyttänyt raskauden.. heh, ja jopa viime kerralla sen tuloksen ansiosta intouduin r-testin dippaan.

Onnekasta simppajahtia ja ovis-bongausta Ihanaisille! Ja tietenkin plussatuulia ihan kaikille!:heart:
 
Voihan harmi Rominas:(
..vähän ensin lupailee ja ei sittenkään..huoks..saattoihan siellä olla jotain yritystä, luulen ma!!:)


Täällä hyvin rauhalliset tunnelmat:) ei mitään ainakaan vie-lä mies haastellut, että jotain olis syrämen päällä..
..avasin olusen ja kohta saunomaan..

Haaveilenhan mie siitä lemmiskelystä hieman, nyt olis eri meininki kun poikanen ei kotosalla..ja taitaa pikkasen mielhin tehdä..hmmmm..:p
 
Uusi kuumeilija/haaveilija ilmoittautuu pinoonne. En vielä ihan 40+ ole, mutta muutaman kuukauden taustailijana ollessa olen kokenut tämän ryhmän "kotoisimmaksi" itselleni... Ja nyt kun virallisesti miehen kanssa on sovittu, että jälkikasvu on tervetullutta jos on tullakseen, niin tännekin uskaltauduin ihmettelemään kanssanne. Jännittää. Ja pikkuisen on yksinäinen asian kanssa, sillä olemme sopineet pitävämme asian salassa läheisiltä kunnes sydän lyö... (aiemmat keskenmenot ovat jättäneet jälkensä...) :$

Tärkeitä tietoja alla (en vielä osaa itse päivittää... )

Pikku-Äiti (37)........kp 16/26......yk1...(km -90, -96, -99, -99)....4./1.yht.

Meniköhän oikein??

Mukavaa olla täällä :heart:
 
Hei Pikku-Äiti ja Tervetuloa lämpimästi!!:):flower:

Siullahin noita keskeytyneitä jo monta, pahoitteluni:hug:

Miepä lisäilen siut listalle!!:wave:

Oletko testaillut ovista?..milloin?..voin laitella siut RKTT-listalle jos haluat!

RKTT= raskaana kunnes toisin todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, ilman muuta RKTT :LOL: Ovista en ole tikutellut, mutta tuossa kp10-12 oli sellaisia tuttuja kuukausittain toistuvia ovisoireita ja eilen kp 15 aika repivääkin kipuilua oikealla alavatsalla, jota kyllä hieman ihmettelinkin. Tiiä sitten mitä lienetkään, mutta epäilen sen oviksen olleen muutama päivä sitten ja tuota... öööh, nyt lomapäivien aikana ollaan hyödynnetty päivät ehkäpä turhankin tiiviisti eli päivittäin :ashamed: ;) :D Mietinkin, että saattaa olla jopa liiankin tiivis tahti... Noh, nyt on vähän taukoa kun muut kiireet alkavat.

Mammaksin herkkiä raskaustestejä jo tilailin 8 kpl:n pakkauksen... ihan vaan, jotta pääsen kunnolla alkuun ja fiilistelemään (salaa... :LOL: ). Tilaan sitten seuraavan satsin ovistikkuineen päivineen, sillä nyt en ajoissa ollut liikkeellä asian kanssa.

Peukkuja meille kaikille, iloa ja onnistumisen kokemuksia vuodelle 2011! :heart:
 
Tervetuloa Pikku-Äiti tänne :wave:. Mukavaa kun liityit seuraan.

Mielenkiintoista mur-mur tuo teidän tilanne - jännittävää seurata tapahtuuko jotain... toivottavasti asiat menevät mukavasti :)

Ottis, lämmin halaus sinulle.

Harmi Rominas, jos nyt ei plussaa tulekaan, mutta eihän sitä vielä kuitenkaan tiedä. Raskaudetkin on erilaisia, jos tällä kertaa ovistesti ei näytäkään.... vielä peukutukset sinulle :heart:

Minulla vihloo välillä sisäreisiä pitkin polviin saakka. Kaikki jomotukset ja vihlonnat on nyt tervetulleita, mitä enemmän vihloo ja jomottaa ja kolottaa, sitä mukavammalta tuntuu :D

Joo mur-mur, testiaikana se hailukan hailukka viivan esiäiti näkyi jo ja on pysynyt samanlaisena. Kuka tietäisi, jos yritän laittaa aamulla pisua jemmaan postipojan tuloon asti, niin pitääkö laittaa kylmään?
 
Ottis
Putunen Kiitos halista :hug:.Jos ei se testipisu joudu monta tuntia odottelemaan, voi olla huoneenlämmössäkin tai sitten jossain viileässä, mutt ei varmaan varsinaisesti kylmään kannata laittaa. Peukuttelen plussa puolesta :heart:! Ihana saada jännätä sun kanssas =).

Rominas Voi pahus sitä hailukkaa viivaa o-testissä :headwall::hug:. Teetkös aamulla r-testin? Toivottavasti täti pysyy poissa.

mur-mur Kiitos peukutuksista! Mies ollut illan kotona ja puhellutkin ihan normaaliin tapaan eli kai shaansseja viimeistään huomenna on. Se vaan jo hirvittää ku hänellä huomenna vapaailta, ett millaisen metakan nyt laittaa pystyyn. Mutt päivä ja yö kerrallaan :).

Lemmekkäitä hetkiä teille :heart:!

Pikku-äiti Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:. Ihanalta kuulostaa toi teidän yhteinen jännäily miehen kanssa. Onnea matkaan ja toivotaan plussan testiin pian tulevan.
 
Pikku-Äiti olisko ovis sitten olluna eilen?..eli tänään olisi dpo1 sitten..

putunen mie olen pitänyt jemmapisua tarvittaessa tuolla veskin ikkunalaudalla, se suht viileä paikka -ainakin syys/talviaikaan.

Miulla ainahin terveydenhoitaja täti kehoitti aikoinaan jääkaapissa pisua säilyttämään kun Neuvola aika oli esim. iltapäivällä ja pisua en vain siellä osannut sitten tehdä.
Lorittelin pisut kun heräsin Th:n antamaan kannelliseen kippoon ja säilytin jääkaapissa pussissa(n. max.4h)..mie nukuin aika pitkään, joten ei ollunna ongelma tuo aika.


ON..eipä lempi leiskunut ei..itku miulla jo pääsi tässä äskettäin:'(
Alkuun tuossa illasta näytti, että Ok..mutta sitten kun menin saunaan, mies EI tullutkaan perässä(jaahas, ajattelin) - kylvin siis yksin.

Myöhemmin illasta(äskettän)menin viekkuun köllimään sängylle - mies nousi, kävi veskissä, tuli takakaisin, sammutti valon huoneesta ja rötkähti sänkyyn, vieläpä seljän miulle kääntäen..ihan kuin olisi lyönyt vasten kasvoja - todella **ka ja inhottava oloinen tuli..se siitä sitten..arvasinhan mie, että jotain on, vaan hän ei taaskaan saa sanottua MIKÄ!??


..ja kaiken huipuksi iski kovat kivut alavatsalle, siellä se munarakkula puhkesi..voihan ***tana!!!:headwall:
..olen TOSI pettynyt ja suruinen nyt..:ashamed:

Parempaa onnea Ottis siulle simojen mettästykseen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia Ottis, Putunen ja mur-mur vielä kun otatte nuin hyvin vastaan :) Ei meillä Ottis ihan kauhiasti yhdessä miehen kanssa hehkutella vauvajuttuja etc.., mutta salassapitosopimus on yhteinen. Jotensakin jopa pelkään, että liian fiilistelyn kanssa vielä tulee miehelle pupu pöksyyn kun hänellä ei vielä niitä omia biologisia ole ja minun iän myötä km-tapumukset ja muut probleemat varmastikin lisääntyvät (edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä siis jo 10v. ja sitä ennen oli jo kaksi todettua km:a ja kahta aiempaa synnytyksiin päätynyttä raskautta olivat kumpainenkin edeltäneet yhden todetun km:n). Siksi vähän yritän pitää matalahkoa profiilia asian suhteen kotosalla... hirmu vaikeeta kyllä on ja onneksi olette nyt Te kaikki täällä :)

Hassu juttu, mutta tällä hetkellä tuntuu jännittävämmältä seurailla teidän muiden oviksia, kanipuuhia ja r-testejä, sekä muita arvuutteluita ja pohdintoja kuin omiani... hihihi. Olen siis jo jokusen tovin täällä vaklaillut ja jännäillyt ja harmitellutkin puolestanne :(

Toivon mukaan kaikille meille tämä vuosi toisi tullessaan iloisia uutisia!
 
Pikku-Äiti, laitanko siulle tuon dpo1 tuone RKTT-listalle?..eli jos ovis tuntemukset/kivut oli silloin eilen..

Miulla oli väliä synnytyksissä 17v(-87) ja pikku poikasen(-04) sain sitten vielä 39v:)

Tähän taisi miun pienet nyt jäädä, ikää JO se 45v..ihmehän se pitäis tapahtua ja että vielä terve pikkinen sieltä syntyisi..mie olen jo hiljaksiin luovutus fiiliksellä enämpi liikenteessä - pakko se on uskoa jo.
 
Viimeksi muokattu:
Voi kurjuus mur-mur.... :( Oliskohan mitenkään mahdollista saada mieheltä ulos ne pään sisällä mahdollisesti pyörivät asiat? Viimeistään huomenna illalla... ja nyt yön aikana tai aamusella aikaisin (kun miehillä kerran silloin otollisin aika fyysisesti nimittäin :whistle: :ashamed: ja simpatkin kuulema silloin parhaimmillaan...), yritä edes jos voimasi suinkin riittävät. Jookosta?

Niin, saattaa olla se eilinen kipristely oviksen loppuhuipennus, vaikkakin lyhyen kierron ja aiempien kokemusten mukaan ovis olis kp 10 - 12 paikkeilla... tiiä sitten.
 
Pikku-Äiti En mie miestä herättelemään lähde..ei miunkaan ylpeys anna periksi enää..jaksa vongata..:mad:

..ei ollutkaan pitkilleen käyny tällä viisiin, että torjuttiin NÄIN selkeästi!!

Laittaisinko siulle dpo päivän sitten vaikka tuon Kp11(siitä väliltä)mukaan?..eli tänään olisi dpo4!!:)

Otanpa mieheltä yhden olusen, syön jotain ja käyn tupekilla..:whistle:

Poistelin itteni tuolta RKTT-listalta..mitä turhaa sielä roikkumaan&haaveksimaan tällä kiertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, halaus sinulle :hug: Olipa aika kurjasti tehty mieheltä, kun poikanenkin oli poissa, niin olisi voinut kakistaa asiansa ulos, taikka viettää kanssasi mukavan illan. Voi pahus puolestasi :mad: Joo otahan vaan miehen olut ja hyvää syötävää itsellesi :)

Minunkin ex-mieheni oli tuollainen jörrikkä, ja varsinkaan illalla hänen kanssaan ei saanut minkäänmoista keskustelua aikaiseksi, ainakaan silloin jos olisi ollut oikeasti tarve. Eikä hän itse saanut ajatuksiaan koskaan sanotuksi..... että silleen..... Jotenkin nyt jälkikäteen olen ajatellut, ettei olisi pitänyt mieltäni pahoittaa hänen tekemättä jättämisistään niin paljon, mutta kun siinä tilanteessa silloin olin, niin eihän sitä voinut olla muuta kuin harmitus päällä vähän väliä. Monet itkut tuli itkettyä varsinkin iltamyöhään itsekseni.... :(

Tuo nykyinen miehekkeeni onkin sitten onneksi toista maata - puhutaan kaikki asiat yleensä päivän päälle tai viimeistään seuraavana.... :heart: - ei tarvi pitää mielen päällä asioita =)
 
Viimeksi muokattu:
Tuo nykyinen miehekkeeni onkin sitten onneksi toista maata - puhutaan kaikki asiat yleensä päivän päälle tai viimeistään seuraavana.... :heart: - ei tarvi pitää mielen päällä asioita =)
Olen onnellinen siun puolestasi putunen:heart:..miekin sellaisen kumppanin haluaisin niin mieluusti..
Ei aina jaksa lypsää ja lypsää, sekä yrittää arvuutella mitä toinen miettii!!

Onko miulla nyt siis vääränlainen ihminen kumppanina??..ilmeisesti..:(
Mie en jaksa kyräilyä ja salailua - haluan AVOIMEN suhteen!!!!!!!!!!|O

..välistä näyti jo valoisammalta, mutta ei se näköjänsä kestä..: /
 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Äiti, minullakin miehen kanssa on ollut vähän tuonsuuntaisia "ongelmia", että ovista on hyödynnetty ihan liikaakin, mutta en ole hennonnut miehelle kertoa, ettei monta kertaa päivässä olisi siittiöiden kannalta ehkä hyvä.... saattaisi mielensä pahoittaa siitä ja mennä vaikka lakkoon päiväksi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, niinpä - voipi olla.... taikka tarvitsette jonkun sysäyksen taikka jotain, että suhde muuttuisi avoimemmaksi. Meillä se meni exän kanssa niin, ettei hän saanut koko suhteemme aikana suutaan auki :$, vaan lähti toiseen suhteeseen ongelmistaan kai puhumaan ja ihailua saamaan. Sitten halusikin takaisin, ja silloin vasta oppi puhumaan.... ja sai sanottua 15 vuoden ajalta sanomattomat asiat. Mutta eipä siitä enää sitten mitään tullut.... ja hyvä niin, tosi hyvä =)
 
putunen..sitähän miekin pelkään kun puhetta ei mies saa suustaan ja tuntojan kerrottua, että etsii lohtua kohta toisen(paremman mukamas)luota..miehet on kyllä sellaisia, jänishousuja!

..miulla vain sellainen kumma olo olluna tässä viime aikoina..ettei JO jotain olisi ollut miehellä..mie niin koetan olla luottavainen toista kohtaan, mutta se luotto kärsi tässä vuosia takaperin hieman ja siksipä sitä miettii..kaikenlaista
 
Viimeksi muokattu:
:LOL: :LOL: ...juur näin putunen! Ja mitäpä sitä turhia rajoittelemaan kun kerran lempi leiskuu ja itsellä varsinnii kun ei ehkäisyt ole tiellä haluja viemässä. Onhan se puuhastelukin ihan mukavata, vaikkei ehkä sitten ihan tiettyyn tarkoitukseen aina taktikoitua oliskaan. Nooh, arki alkakoon...

Ymmärrän toki mur-mur tuon pointin, enpä lähtisi ehkä itsekään selkeän torjunnan jälkeen yrittelemään... En ihan tainnut tajuta kuin kurja tilanne se sinulle on ollut, anteeksi :headwall:

Ja dpo päiväksi sopii hyvin tuo ehdottamasi, luulisin sen olevan lähempänä totuutta. Kiitos :)

Nyt nukkumaan ja huomenna työn touhuihin. Rauhaisaa yöunta teille kaikille toivon ma :)
 
Kauniita unia, Pikku-Äiti :wave:

Mur-mur, toivotaan, että miehesi saisi sen suunsa auki ennen kuin on asiat liian pitkällä ja siis puhuminen jo myöhäistä. Se puheen lypsäminen toisesta on älyttömän turhauttavaa, ja itsekin siihen sitten aikanani kyllästyin enkä enää yrittänytkään. Puhuttiin sitten vain arkipäivän asioista, muttei koskaan syvimmistä tunnoista. Ja exä ja minä kyllä oltiin toisillemme oikeasti v ä ä r i ä ihmisiä, mutta sen olen tajunnut vasta jälkikäteen. Tsemppiä ja jaksuja sinulle vaikeaan ja ikävään tilanteeseen :hug:
 
Ei tarvitse pyydellä anteeksi Pikku-Äiti, ei ole siulla siihen mitään tarvetta:kiss:
..vaan tosiaan, tuli ihan kamala olo miulle tuosta torjumisesta:'(..ja kun tiedän, että sitä jaksamattomuutta lemmiskelyyn ei ole siinä taustalla, vaan IHAN jotain muuta..
 
Voihan se olla putunen, että mekin ollaan toisillemme mieheni kera vääriä ihmisiä..ei vain olla sitä aiemmin tajuttu..tai no, mie monasti kyllä näin ajatellut olen jos totta puhutaan..
6v ja 4kk ollaan yksissä kuljettu, on se ihan aika..ja kaikkea kestetty, lapsikin meillä:heart:..mutta en mie halua kärvisitellä huonossa suhteessa, se on varma!!

Kauniitta unia ja oman kullan kuvia:heart::)

..ja en mie sitä olutta sitten kuitenkaan juonut, hampparin söin ja maidolla huuhtelin ales!=)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä