40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Minä peukuttelen täältä ihan millillä, että saisitte tän illan aikana tolkkua suhteeseenne. Tuollainen piinaa ja painaa mieltä niin, ett eihän sitä jaksa, tsemppiä sinulle :hug:.

Tuli mieleen, ett mietiskeleeköhän se sun murmelis siellä teidän vauvaprojektia?

Tässä voi olla joko lopun tai uuden paremman alku. Luulen, että miestä jo melkolailla polttelee, sillä on kaksi kertaa soittanut ja pyytänyt tulemaan. Lähtiessään sanoi, ett sauna on lämmin 8 aikaan, ett voisin tulla silloin ja näytti 10 minsaa vielä malttaneen odotella josko auton valot sittenkin näkyisivät kun soitti ja kysyi tulenko. Sanoin, etten tule, sillä laitoin jo kotona saunan lämpenemään. Autonkin otin pois lämpenemästä. Nyt miehen täytyy mennä vähän itseensä ja miettiä mikä on tärkeintä. Eihän se tosiaan voi niin mennä, että tästä vauvanhankinnasta ei yhdessä puhuta, eikä se näytä häntä kiinnostavan. Ainoa asia mikä siihen viittaa on ku mies haukkuu mua humalassa mahoksi.

Ei mulla ole ollut oviksen aikaan minkäänlaista vuotoa kuin eka kierrossa kaavinnan jälkeen, silloin sitä oli enemmän. Sen verran jo netistä lueskelin, ett se on sinänsä ihan normaalia, ett näin käy. Oviksen tapahduttua estrogeenitaso kuulema laskee välittömästi ja sen seurauksena voi olla vuotoa. Varsinkin kun Clomifenilla on taipumusta ohentaa limakalvoja, tai ei ne ainakaan suotuisasti limiksiin vaikuta. Aikalailla nippailee oikealta puolelta, välillä oikein sattuu. Tän kivun puolesta vi*uttaa, ett menee harakoille tämä kierto, mutt minkäs teet :confused:. Oikeata lapaakin vihloo niin vietävästi. Tän kivun olen aina osannut yhdistää ovikseen. Tainnut tosin 2-3 kiertoa olla tässä välillä, ett lapa on ollut ihan kivuton, mikä on muuten melkoinen ihme ku mokoma riesa on vaivannut ihan penikasta asti.

Lupsakkaa ehtoota itsekullekin! Lemmekkäitä hetkiä toivon minäkin kaikille :heart:!
 
Lauantai iltoja ihanaisille!!! Ottis, sanoit tuossa aiemmin et: tiedän oviksen tapahtuneen, turha enään miehen perään juostakkaan.. siis mitämitä?? jos ovis on ollu(=munasolu irronnu, eikös niin??) ni eikös se munasolu elä vielä pari päivää ja aikaakin siis ole???
Ja voisko joku viisaampi vähän selventää mulle näitä juttuja...mulla siis tänään kp15, ovista oon testaillu kp12 lähtien joka ilta samoihin aikoihin(paitsi nyt tänään muutaman tunnin aiemmin.. kp12 ja 13 testiviivaset suht samanlaiset(tuntui alavatsalla turvotusta), kp14 viivanen selvästi vahvempi, ei kuitenkaan tasavahva(siis eilen illalla..eikä enää mitään paineen tunnetta alhaalla), tänään kp15 klo 13 tunsin selvästi oikealla puolella munasolun irtoamisen(ainakin olen aina kuvitellut sen tunteen olevan sitä)...klo 19 testailin ovista ja ajattelin et nyt ois viivasten oltava tasavahvat..vaan ei..viivanen oli jopa haljumpi kun ensimmäisissä testeissä kp12 ja 13??? eli onko se ovis ollu ja menny menojaan tässä eilisen illan ja tän illan välissä, niin ettei se siihen testiin sitä huippua enää näytä? Noh sitten päästään tähän varsinaiseen omanapaisuuteen...eli kun meillä tää lempiminen on aika haastavaa lasten kotona ollessa, niin äskettäin laitoin tuon keskimmäisen pienimmän kanssa ulos pulkkailemaan, joten simpasia sain tänä iltasella talleteltuaJUHUUU!!!..(koville kyllä otti:))siis lapset hetkeksi ulos ja miehen vokottelu ja hällä vielä selkä tosi kipeä joten ensin meinas että ei kyllä kykene moneen päivään..ja oviksestahan ei sille voi mitään sanoa(koska edelleenhän hän ajattelee että tuo pienimmäinen hälle riittäisi..) silloin ei varmaan vasitenkaan toimisi, ei selkä eikä mikään muukaan... Mut siis tuota Ottiksen sanomaa et jos ovis ollu ni sen jälkeen ei enää kannata ees yrittää jäin miettimään...oliko tämä siis meillekin jo myöhäistä???huoh..:(
Mur-mur..stemppiä mahollisiin keskusteluihin, toivon että selvyys käytökseen tulisi ja elo normalisoituisi..
Mami41 hyviä iltoja sinullekin ja Rominakselle ja mur-mur ja Ottis..ja totta totisesti hyviä iltoja kaikkille kuoharin kanssa tai ilman...:popcorn:
 
Ottis
pikkutirri Oletan sulla oviksen olleen just silloin kun olet sen irtoamisen tuntenutkin. LH-huippuhan (se, jota ovistestillä mitataan) on 24-36/48 tuntia ennen ovista. Viiva testissä haalistuu aikalailla vikkelään huipun toteamisen jälkeen. Minä sain eilen ovistestiin hymynaaman eli mulla oli silloin LH-huippu ja ovis on ilmeisestikin siitä verisestä pikku vuodosta päätellen tapahtunut päivällä kahden aikaan, kun niin vihloi munasarjan paikkeilla. Simppasten olisi hyvä olla hollilla ennen oviksen tapahtumista tai aikalailla samaan aikaan. Itse olen pitänyt viime hetkenä pupuilua n. 5 tuntia oviksen jälkeen, sillä munasolu elää puoli-1 vuorokautta irtoamisen jälkeen. Tokihan mullakin voisi ovis osua tonne aamuyön tunneille tai huomiseen parhaimmillaan eilisen testin toteaman LH-huipun jälkeen, mutt kokemuksesta tiedän, ett mulla munis irtoaa huipusta noin vuorokauden kuluessa.

Ts. Pikkutirri, sanoisinpa, ett teillä pupuilut osuivat mitä parhaimpaan saumaan :heart:. Onnea matkaan hirmuisesti ja plussaa r-testiin parin viikon päästä =).

Rominas Kiitos kauniista ajatuksesta! Mies luuli saavansa puhuttua minut mökille. Viimeksi soitti vartin yli 9, ett tulenko. Sanoin, että en tule. Siihen jo töksäyttikin äkäisesti, ett laittaa sitten saunan 'pois' eli tuulettaa jne. Nythän tulee töllöstä Bondin elokuva ja sitä mies lähti katsomaankin. Tietty oviksesta kuultuaan kuvitteli mun vierellään tuota töllöttävän ja ett siinä olis voinut samalla vähän pupuillakin idolinsa malliin, mutt olen kuullut niin paljon juttuja Bondi-panoista muiden naisten kanssa, etten siihen ansaan lankea :LOL:, tai taisin mä kerran suhteen alussa langeta :ashamed:.

Saitkos sinä Rominas miehes myötämieliseksi skumppaillalle?
 
Kiitos Ottis tietoiskusta jälleen...eli aikalailla yhden haparoivan "kortin" varassa mennään(ovis siis klo 13 ja pupuilu klo 19 eli 6h..)noh..toivon että sieltä ois tullu superhypersimpasia jotka salamana syöksyvät hollille ja käyvät kimppuun=)... ei vaan..voikohan tuota rytmiä mitenkään muuttaa vähän suotuisemmalle ajalle???..ois niinku noin satakertaa helpompi vokotella tuota miestä silloin kun isommat isällään..ja joo mur-mur, makuuhuoneen ovea ei saa kiinni(ennen yläkerran lattia remonttia) ja tää pienimmäinen nukkuu valitettavasti siellä meijen välissä..
Ihana Ottis..bond-pano:cool: kuulostaa kyllä aika coolilta;):D
 
nii....(ja vielä omanapaisuutta!!)..klo n.19 tein sen ovistestin mistä aiemmin puhuin ja johon tuli hailakkaa viivaa..ja kun se mua jäi häiritsemään että voiko tosiaan olla näin vai testasinko jotenkin väärin..niin dippasin tuossa ennen 23 viel toisen ovis testin ja siihen ei sitten enää tullu ees sitä haljua viivastakaan..vähän haamua ainoastaan..eli totta se on että se ovis oli tänään , mutta ehdottomasti positiivista on se että, nyt mä uskon et mä todella tunnen sen niinkuin olen aina luullutkin sen tuntevani...=)
Ja kiitos opista Ottis et niitä simpasia ois hyvä olla siellä jo hollilla...joten tästä eteenpäin tiedän alottaa pupuilut aiemmin(voi kumpa tätä rytmiä sais jotenkin siirrettyä vähän otollisemmalle ajalle)...
Oonko mä ihan yksin tänään täällä??? Munkin kyllä pitäis lähtä rakkaan harrastukseni(ompelun) pariin..tänään tein yhen dinohatun pienelle(punasen) ja valkosen vaaleanpunaisella harjaksella meinasin vielä tehdä..tai siis alotella nyt ainakin tänään..:)
 
Ottis , sie VAHVA ihanainen!!!!!!!!!!:kiss:

Rominakselle
mukavaa iltaa kuoharin ja kenties miehekkeenkin kera - toivon näin!!:kiss:

pikkutirri
, Ottis siulle jo tuossa kattavasti kertoilihin oviksesta jne.=)

Elikäs..Ovis+ EI ole sama asia kuin - ovulaatio.
Ovis plussan jälkeen menee se 12-36h kun itse munarakkula puhkiaa(ovis)
..ja munasolu sitten elelee munarakkulan puhkiamisen jälkeen aika tarkasti VAIN sen 12h Max. sen 24h.
Siimahäntäisillä menee valmistautua hedelmöitymiskykyisiksi myöskin tuon 6-7h siitä, kun ns. laukeaminen tapahtunut.
Vikkelät uimarit sitten elelevät keskimäärin tuon 1-3vrk, joskus jopa 7vrk!

Ovis voi todellakin mennä nopsaanhin ohitse, ilman että kerkeät sitä tikuttelemaan!
..hyväinen siis kun omaa kroppaansa osaa hieman kuulostella ja dippailla alkuun vaikka sen 2xvrk=)

Kovasti siulle nyt +++++++ sätehiä!!!:heart:
..laittelenkos siut RKTT-listalle?:wave:


ON..eipä täällä tilanne yhtään muuttunut..mie PÄÄTIN, että jutustelen miehen kanssa illasta.
Poikanen valvoskeli vielä 22.30 aikoihin sängyssään ja odottelin hänen nukahtamistaan.
Köllin soffalla telkkua katsellen ja kävinkin sitten jo väsyneenä pikaisesti unessa.
..ja mitä teki mies?!..sopivasti vilahti nop-saakin nopsemmin makkariin oven taakse nukkumaan - se siitä keskustelusta..
Näin hän on tehnyt usiasti ennenhin, raukkamaista!!:kieh:
Aikuinen mies ja välttelee asiaa, joka ON pakosta edess..***kele en paremmin sano!!

Arvatkaas vaan, mikä oloinen?..tyhjä, pettynyt(petetty?)..suruinen, niin suruinen olo:'(

Nati nati ihanaiset:heart:
..jospa uusi päivä toisi huomenna jonkin ratkaisun tähän..ongelmaani
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
pikkutirri Hyvissä ajoin talletetut simppasethan odottelevat kohdunkaulalla ovista tapahtuvaksi ja hyökkäävät sitten muniksen kimppuun. Vaikka ovatkin vikkeliä veikkosia, niin tarvitsevat silti muistaakseni 7h valmistautumiseen ett voivat hedelmöittää munasolun. Siitä se mun 5 tuntiani (varmuuden maksimointia :)), jos munis elää vain 12 tuntia irrottuaan :).

Kyllä se rytmi pikkuhiljaa muuttuu. Muistan piinailun alussa, ett mulla oli ovis soppelisti (mukamas, grrr..) näin viikonloppuisin ja sitten se siirtyi keskelle viikkoa ja nyt ollaan taas oltu ainakin 3 kierron ajan viikonloppuoviksissa. Mun olis näemmä helpompi metsästää simppasia jos ovis sattuisi viikolle. Tai tiedä tuota, ku tuntuu itselläkin hormonit siihen malliin hyrräävän, ett on sitten niin herkkähipiäinen, ett nokkaantuu ihan kaikesta ja jos minä nokkaannun, niin meillä ei tule mistään mitään.

Huomasin muuten ehkäpä Clomien yhtenä sivuoireena, ett hajuaisti mulla terävöityi. Esim. eilen kun loin lumia pihalla, ihmettelin, mistä tulee se pakokaasun katku ja huomasin, ett juu, tuosta autosta, joka hetki sitten meni tiellä. Tänään mökiltä lähtiessä kaasuttelin vähän liikaakin epähuomiossa, kun luulin, ettei auto lumesta niin vain lähtisikään ja haistoin silloin jonkin ihmeen auton sisällä. Oliskohan näin? Tupskua olen poltellut kuin aina ennenkin eli sen vähentämisestä ei ainakaan voi hajuaistin herkistyminen johtua. Niinps ja suussa on ollut jotenkin metallinen maku. Juon päivitäin Beroccaa ja Clomien myötä niihin on tullut ihmeellinen maku :confused:. Pitänee tarkistaa, ettei niissä ole jotain uutta makeutusainetta.

Tällaisia minä täällä mietin keskellä yötä. Ukko varmasti nukkuu jo mökillä oletettavasti humalaisen onnellista (??) unta, vaikka viel ysin aikaan kuulostikin selvältä. Oli miten oli, mutt mä tein ennen koneelle kipuamista itselleni kuuman rommitotin ja sen tässä nappailen ennenkuin hipsin sänkyyn. Lukemaan tietty ensin, ku kerrankin saan sängyssä lueskella =).

mur-mur Mikä tilanne, saitteko selvyyttä suhdesolmuihin?

Hysteria Mitä kuuluu mun ystävälleni?
 
Ottis
Ollaan näemmä naputeltu samaan aikaan, mur-mur. Voi pihkuran pahkura sitä sun ukkoas kun tuon teki :'(. Todella kurjaa. Toivottavasti saat heti huomenissa tilaisuuden selvittää asioita. Kauniita unia sinulle, päivänsäde :hug:.
 
Ottis juu, kyllähän se todellakin on ihan normaalia tuo ovis vuotelu, sitä ei vain läheskään kaikilla ole.:)

..olispa miullahin jotain lämmikettä..hmmm..vaikkapa rooooommitoti-Hölökyn kölökyn Ottis!!:D

Ps. Koetan ajatella, etä asiat pakkaa selviämään tavalla, tai toisella..ei vain kiva ollut menettää nyt yöuniaan(taas)
..miulla kun asiat vaivaa&mieltä painaa, haittaavat unensaantia.: /
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tetu68 (42)..................kp3/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp5/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp5/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp7/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp13/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp14/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp16/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp16/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp19/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp20/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp20/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp20/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp21/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp23/27-32......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp24/24-26......yk11....................3./1.yht.
haave2010 (44)...........kp25/30..........yk7(06/10)...4./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp27/30..........yk?................?
Rominas (40)..............kp31/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







muumimamma-71 (38)..dpo0
pikkutirri (41)................dpo1
Pikku-Äiti (37)...............dpo6
Mahdotontako (46)........dpo6
Iida-Karoliina (46).........dpo7
putunen (41)................dpo11
Rominas (40)................dpo18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
halaus sinulle mur-mur :hug: ja samoin sinulle Ottis , muuta en voi kun sanoa että voi noita teijen miehiä, jotka ei ymmärrä teijen ihanien naisten arvoa vaan känkkäröi ja säätelee omiaan...:stick:..tikulla silmään niitä!!
Kiitos mur-mur kun laitoit mut tuonne "piinalistalle", vaikka kovin ei ookkaa korkeat toiveet täällä, kun ei niitä simoja siellä tallessa ollut!!! Mutta mutta..onhan tässä vuodessa aikaa, kun on vasta ensimmäinen kuukausi menossa, sitä kyllä pelkään että tuo toinen puoli(munis) ei toimi ollenkaan ja puolet vuoden "mahdollisuuksista" jää näin ollen pois..ja kyllä mä ne terot nyt huomenna alotan, että lähtis tää kroppa kunnolla toimimaan, vaikka nyt ihan lähes satasen varma oon siitä et ovulaatio on tässä kierrossa tapahtunu...ja kovasti tietysti toivon että se pieni vauvan alku sais nyt alkunsa jo tästä pienestä mahollisuudesta=)...
Hyviä ötysiä kaikille:kiss:..kaikki taitavatkin olla jo nukkumassa ja nyt minäkin kömmin tuonne miehen ja pienen tyttösen väliin(ja löydän itseni aamulla sängyn reunalta niin että pieni on meijen keskellä...monesti aamulla ihmettelen että kuinkas se tyttönen sen vaihdon oikein tekee..=))
 
Onpas meillä hiljaista!

Täällä ei mitään uutta "auringon" alla. Aamun tein toista tuntia lumihommia, inhottavaksi painavaksi lumeksi tuo jo mennyt ja silkkaa vettä täällä etelässä satoi. No johan tätä talvea kestikin!

Mulla ei ole oikein mitään oireita suuntaan eikä toiseen ja toi parisuhdekin lienee jotakuin kohdillaan. Joten enpäs tänään valita mistään enkä kestään!

Hauskaa sunnuntaita ihanaiset!
 
Suloista sunnuntaita teille kaikille, vaikkakin viikonlopun aikana kertyneet kirjoitukset ovatkin osittain melkoisen harmillisia tapahtumia täys... :| Ihan tulee itsellekin suruisa mieli kun tietää kuitenkin miltä parisuhteen hankalat tilanteet voivat tuntua, eipä voi muuta kuin toivotella teille voimia jaksaa tai vielä enemmän voimia "nostaa kissa pöydälle" asioiden/tilanteen katkaisemiseksi. Ja varmasti tuo toive raskautumisesta ja pienestä nyytistä kiristää sitä pinnaa vielä helpommin kuin ehkä "normitilanteessa" kun naarastiikerin vaistot heräävät jo valmiiksi puolustusasemiin myös itseään suojellaakseen, uskoisin näin. Täytyyhän nyt naarastiikerin olla vahva ja voimakas mahdollisen pienen tullessa kainaloiseen... Eikä tilannetta helpota jos se toinen osapuoli, on mies joka ei puhu, eikä pukahda ilman naisen tekemää aloitetta tai pientä humalaa. Raskasta.

Itse en juurikaan ole hetinyt huusholleeraamiseltani muihin puuhiin ja tällä hetkellä meillä onneksi seesteinen vaihe meneillään kaikin puolin. Minä, pikkusen sellainen "tulisielu" järjestän välillä tyynen rauhallisen miekkoseni kiusaksi kaikenmoisia kommervenkkejä kun en sellaista tietynlaista hitautta oikein aina jaksa. Siis esim. kysymyksiin vastaaminen, sovittujen asioiden tekeminen ajoissa (= heti ;) ), ovesta ulos lähteminen ajoissa tavaroiden pakkaamisineen, sekä takaisin tuleminen sovitusti jos odotan esim ruoan ja avatun viinipullon kanssa ja niin edespäin :D Noh, nuo edellämainitut ovat onneksi ihan pikkujuttuja moneen muuhun ikävään asiaan verrattuna, joita parisuhteessa pahimmillaan saattaa paljonkin olla. Niistäkin oli aiemmin avioliitossani kokemusta roppakaupalla... Oli kaksi liian samanlaista sarvipäätä taistelukentällä :| Nyt toki arvostan rauhallisen mieheni tasapainottavaa vaikutusta ja usein mietin aiempaa elämääni ja niistä kokemuksista irti päässeenä pyrin pääsemään irti pikkujuttujenkin aiheuttamista ristiriidoista, ellei siis tarvitse ilman puhdistuksen kannalta välillä vähän "avautua" ja onhan se ihan tutkittuakin, että riidelläkin täytyy, jotta suhde toimii :)

Hei, mur-murilta piti ihan kysyä edellisen raskauden alkamisesta... Olit silloin 39 v. kun poikasen sait, jos nyt oikein muistan. Oliko silloin raskaaksi tuleminen "helppoa"?

Lisäksi kiinnostaa onko esim. FSH arvoja mitattu syystä tai toisesta teiltä kellään? Itselläni se oli nyt viimeksi 6,6... Aiemmin ollut matalampi. Mini-Disperinin käyttökokemukset myöskin kiinnostaa, jos sellaisesta vaan on kellään kokemuksia?

Kp 19 aiheuttaa näköjään jo paljon jännitystä, kysymyksiä, miettimistä jne...
 
Viimeksi muokattu:
Hyvät sunnuntait kaikille!
Pikku-Äiti mulla on disperin 100 käytössä ja gynen mukaan se vilkastuttaa kohdun verenkiertoa
ja auttaa kiinnittymiseen, joka mulla on ongelmana. Käyn lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä ja
on kyllä tietomäärä asioista paaaaljon parempi kun tav. gynen.

Noi FSH arvot multakin otettu, mut en lukemia muista, sanottiin vaan, että hyvät on tän ikäselle:)
Meillä taitaa olla samanmoiset miehet, oma kans niin rauhallinen, että yksikseen saapi kiukutella
ja riitaa ei aikaseks saa ei sitten millään:LOL:

Nyt lähetään synttäreille, hauskaa sunnuntain jatkoa itse kullekkin:wave:
 
Oho... eipä siinä sitten kauan mennyt :)

Mulla FSH otettiin kp 2, josta siis tuo 6,6 ja minulle sanotiin, että yli kymmenen tuossa kierron vaiheessa saattaisi jo vaikuttaa helemällisyyteen hidastavasti. Tuo sinun matala-arvosi siis on oikein hyvä hedelmällisyyden kannalta, kiertopäivällä on myös jonkin verran vaikutusta, kuulema...

Ollaan me naiset monimutkaisia koneita :LOL:
 
Kiitos mur.mur linkeistä, osan jo niistä olen ehtinyt lukeakin tutkimusmatkaa tehdessäni... Kauhesti sitä spekulaatiota omassa päässäni käyn keskenmenoihin liittyen. Tarkempiin tutkimuksiin en ole päässyt, sillä kolme perättäistä km:a vasta ovat kuulema tarpeeksi hyvä syy niihin. Minulla kuitenkin on kolme elävää, tervettä lasta ja he ovatkin saaneet kaikki alkunsa heti km:n jälkeen. Viimeistä ennen tuli kaksi km:a ja silloin Th sanoi, että tutkimuksiin tulisi lähete jos se vielä menisi kesken... Onneksi tyttö syntyi vasta laskettuna päivänä terveenä :heart:

Mini-Disperinin käyttöön ja FSH:n vaikutuksesta raskautumiseen, sen jatkumiseen jne... kuulisin mielelläni kokemuksia tämän palstan käyttäjiltä, sillä keskustelut ovat selkeästi ihanan vuorovaikutteisia eli silloin on helpompi jakaa niitä todellisia kokemuksia helpommin :)

Mami-71, missä vaiheessa kiertoa sinun tulee aloittaa Mini-Disperin ja kauanko sitä on määrätty syötäväksi sinun kohdallasi?

Ai niin, miten saan lihavoitua teidän nimimerkit? Öööööh, mies ei ole kotona niin ei ole neuvontajaa koneiden käytössä :LOL:
 
Ottis
Hölökyn kölökyn vaan mur-mur. Minä sitten valvoin melkein kolmeen ku tuli töllöstä Riivatut talot. Oli kiva pitkästä aikaa saada kattoa se. Rommitoti autto ihmeesti kuitenkin relaamaan ja nukuin hyvin siihen asti, ett mies tuli kotiin. Eikä ollu aamulla pää kipeä, sehän on tärkeintä. Mies aamusta ensin söi ja lueskeli lehteä ja tuli sitten minun viereeni ja kahmas ensimmäisenä tissistä kiinni. Ajoin sen lopulta pois, sillä mitäpä sitä turhia höyläämään :headwall:. Tänään kyllä tossa yhden maissa niin lupaavasti vihlaisi muniksen paikkeilla, ett vähän elättelen toivoa, ett jospa se olikin nyt mulla vasta ovis. Siis voipi olla, ett miestä tänään vähän vikittelen sittenkin, jos viitin =).

Sarppav Niin on lumi mennyt kurjaksi tosiaankin. Me kahteen pekkaan yritettiin työntimellä ja kolalla saada jotain aikaiseksi ja niin luovutettiin lopulta ja haettiin miehen kotipaikalta traktori. Mies par'aikaa työntelee sillä lumia pihalta eli on varmasti niin maanperusteellisen miehellään, kun on saanut sillä tehdä jotain, ett vois piliä irrotakin ;).

Mikäs vaihe sulla onkaan menossa? Dpot?? Muistelisin, että Putusen kanssa samoilla ajoilla olis sun kierto, mutt voinhan mä olla ihan mettässä.

Pikku-Äiti Kiitos kauniista sanoistasi. Kiva, että teillä siellä rulaa kuitenkin ihan ok. Helpompaa oliski jos olis rauhallinen mies eikä tuollainen tulisielu kuin tuo minun rotjakkeeni. Vaikka enpä valita minäkään nyt, sillä ollaan me tänään kuitenkin yhdessä oltu ja toihuiltu. Pitää itteäänkin ottaa välillä vähän niskasta kiinni, ett muistaa käyttäytyä kunnolla, niin silloin menee molemmilla paremmin =).

mur-mur Saitteko juteltua? Peukuttelen!

Rominas Tätikö ei vaan ole vielä tullut? Oletkos ajatellut vielä testailla?

ON Ihan olin unohtaa. Dippasin hetki sitten viimeisen o-testin ja pallonaamaa näytti. Tietenkin ja testiviiva melkolailla saman vahvuinen kuin eilen.
 

Yhteistyössä