40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pikku-Äiti siun arvo mitattu follikkelivaiheessa
Follikkelivaihe 3.5 - 12.5 U/l
..eli arvo 6.6 vielä ihan hyvä.

Miullahin on aikaa kulunut edellisestä testistä 1.3v..joten uudestaan pitää lääkäriltä "ruinata" lähete..TK lääkäri todella nih-ke-ään on niitä antanut.

Progesteroni on katsottu 27.7.2010(Kp19) ja oli 31.3(tällä kierrolla kävikin tärppi/kemiallinen)
Progesteroni arvolla voidaan tutkia, tapahtuuko ovulaatio OIKIASTI..pelkkät O-testit EI sitä varmuudella kerro!
https://ekstra1.kuh.fi/csp/islabohje/labohje.csp?tutkimus=S-prog

Jos arvo on vähintään 25 nmol/l 3-5vrk ennen vuodon alkua/uutta kiertoa, on ovulaatio tapahtunut..muistelin näin sen menneen?..
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä pyräthti täti paikalle ilman ihmeempiä varotuksia(tuhruja) ja Kp 3 onmpi tänään. Hatuttaa, ketuttaa ja joulun jämiä olen korjaillut pois aikani kuluksi.. kohta vetelen pizzaa ja käyn telkkarin eteen loppuillaksi. Siinä se terveellinen uusi elämä.:LOL:

Mies tulee ens viikonloppuna ja luvassa kahdenkeskinen risteilyviikonloppu. Pientä harjotusta taas ;)ennen seuraavan viikon totista "puurtamista" tämän vauva-projektin parissa. Vähän on toi inspiraatio kateissa mutta jos tämä tästä.
 
tetu..no voihan ****a minkä täti taasen teki..eikä auttanut vaikka olisi komentanu pois poikkeen..:stick:

Nyt vaan nenu uutta yritystä kohden..koskpa..se voi olla se + kierto sitten!!:heart:
..hyvät on siulla ainahin suunnitelmat;)
 
Miulle muuten tuli kutsu sinne kontrolliin(papa?)Naistentautien polille 23.2
..ja vatsan ultran varasin 17.2..jotain saanut aikaiseksi sentäs..

Niin..kait ne papan vaan ensin ottaa..ja sitten jos siinä jotain, on kolposkopian vuoro.

..vielä tuosta alakerran värinästä(hävyn päällä)..se vain jatkuu ja jatkuu..ihan uskomatonta!!!!!
..viikon jo ollut..jotenhin alkaa jo häiritsemään..:x
 
Viimeksi muokattu:
ottis nyt samat sanat mur-murin kans,äkkiä se miehen köriläs köllölleen ja hommiin;)

tetu68pahoittelut tädin tulosta:hug:

ON:täällä mun piti muka niin isäntä eilen vietellä,mutta menipä yleiseksi kikatukseksi koko homma;)eli jäi illan jahti tekemättä!kyllä sen huomaa että romantiikka on kaukana tässä vauvaprojektissa,no onneksi huumorintaju vielä tallessa:LOL:
ja onneksi tuli tässä kierrossa touhuttua aamua iltaa hyvissä ajoin eli jospa siellä olis simpat olleet valmiina väijymässä;)
 
muumimamma..siepä sen sanoit: Huumorintaju!!

Sitä kun on mukana parisuhteessa, niin se on todella arvokas asia;)..se "kikatus" olisi miustahin niin mukavaa..pitkilleen..
Meillä on aika erillainen huumorintaju miehen kera.:snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli boldauksesta?..siis tuosta, miten saa esim. sanan tummennnettua..

Hiiren vasemmalla näpäimellä maalataan sana(näppäin pidetään alhalla ja vedetään niin, että teksti tummenee) - tai mikä se onkin ja sitten napautetaan tuolta yläriviltä Bkirjainta.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, mä olen vähän sitä Putusta jäljessä noissa dpo päivissä. On tänään 9. Mutta minä testaan, vasta, jos mitään ei kuulu ja kierto menee pitkäksi.

Mur-mur, kun päivität taas meitin listaa, niin lisää mulle kp, se on tänään siis 23.

No niin, jatketaan koko perheen kanssa sängyssä köllöttelyä. Kohta poika nukkumaan ja toivotaan, että aamusta saadaan arki sujumaan. Pitää varmaan herätellä poika aamusta hoitoon (menee kasiin), kun nyt on nukkunut yli 10 h yöunia ja heräilee vasta ysin pintaan :) Toivotaan, että saan nukkumaan tänään ajoissa..
No niin minäkin... Joten arki koittaa meille molemmille huomenna.
 
sarppav, päivittelin siun Kp:t oikein:)


Tarkistelkaa ihanaiset tuota päälistaa aina välillä, onko kp:t ja muuthin tiedot oikein..saattaa jäädä joku välistä päivittelemäti - vahingossa.:ashamed:

Juu, arki alkaa meidänhin perheessä - poikanen aloittaa taas huomenna eskan ja alkaa aikaiset herätykset-Iiiiiks:eek:
..olen eka viikon varmaan iiiiiiihan väsyinen.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tämäkään päivä tuonut mitään selvyyttä parisuhde ongelmiimme..
Mie odotan e d e l l e e n miehen aloitetta - jäärä olen nyt tässä asiassa tällä kertaa!!!:vampire:

Päivällä muutama lause vaihdettu, ihan yleistä asiaa..ja muutoin vältteyä(varsinkin miehen puolelta)
Mies tämän päivää ollut oven takana makkarissa telkkua katselemassa tai ulkoilemassa - kotihommia tehnyt myöskin..aivan selvästi kyllä näen hänestä ja käytöksestään, että kaikki EI to-del-la-kaan ole OK!!!:O

Mies on jotenkin niin kaukainen..kylmän oloinen..veikkaan, että nyt hällä syyllisyys painaa jostain ja lujaa!!
(ja ei ole ihan miun mielikuvituksein tuotetta tämä ajatus..)

No, eloahan se tämähin ja kattelaan miten taasen etenee..

Sanonpahan vaan, että **tuttaa ja lujaa!!:kieh:
..sekä kuiteshin samalla..on niin herkillä, niiiiiin herkillä - itkettää pienestähin:'(
Oviksen jälkimaininkeja varmaanhin..toki tämä tilannehin saa miut suruiseksi, mahaan aivan sattuu välillä:x

Jos puhetta mies ei suustaan ala saamaan, mie kohta saan..ja siinä ei enään kunnian kukko laula!!..***kele!!!!!|O

Kauniita unosia ihanaiset
..onneksi - ONNEKSI, mie saan sydäntäni tänne teille edes purkaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
muumimamma ja Pikku-Äiti Annoin laiskuuden voittaa enkä yrittänytkään vietellä miestä. Nyt jo siihen malliin kirvelee oikealta puolelta, ett ovis on varmasti ollutta ja mennyttä. Toisaalta ihan hyvää tekee saada olla seuraavat kaksi viikkoa piinailematta. Ja jos plussa tulisikin niin se olisi I H M E =), sillä edellisen kerran pupuiltu viime sunnuntaina. Tuskin elää yksikään simppanen viikkoa. Tälleen tällä erää :( :) :confused:.

tetu68 Harmitus tädin tulosta :hug:. Harjoitelkaahan hyvin siellä risteillessä tosikoitosta varten :heart:.

Sarppav OK! Eli sulle saa pitää jo varpaita ja sormia ristissä plussa puolesta :)? Ei enää monta päivää.

ON Arki alkamassa täälläkin, huomenna töihin. Jouluvaloja ei olla vielä laiteltu pois, mutt mies siitä on jo niin moneen kertaan puhunut, ett kai se huomenna tapahtuu ja saa kyllä herra auttaa minua, sillä äsken kun kävin vieressään makaamassa, kysyi taas, ett otetaanko jouluvalot huomenna pois. En miehelle sitten isommin mesonnut eilisestä. Tietää mokanneensa tän oviksen. Tänään on kuitenkin ollut ihan kiva päivä, kävelylläkin käytiin ja tehtiin peräti salaatti kimpassa. Niin ja mies tuli saunaan mun kanssani :LOL:. Mies alkoi puhella, ett jos lähdettäs Lappiin lomalle, kun mulla talviloma, mutt nyt näyttää siltä, ett mökit jo niin varattuja sille ajalle, ett saatan ottaa palkatonta vapaata viikon ja lähdetään lomalle sitten. Tekis niin gutaa.. Töitten alkaminen ihan ok, mutt siltikään en pistäisi pahakseni jos saisin vaikka heti lähteä jonnekin muualle täältä. Olis kiva päästä kunnon kelkkareiteille, laskettelemaan ja ehkäpä retkiluistelemaankin :D...

Nyt väsyttää, mutt en yritäkään vielä höyhensaarille. Menee koko yö pilalle jos unta yrittää liian varhain, mutt silti jo toivottelen teille kaikille ihanaisille kauniita unia ja kullan kuvia!!
 
Ottis
Voi mur-mur kun ylettäisin sua täältä ihan oikeasti halaamaan :hug:. Olen niin pahoillani sun surumielestä, kun sen ihan oikeasti näkee sun tekstistäkin. Jospa vähän voisit jääräpäisyydestäsi hellittää ja kysyä mieheltäs mikä mieltä painaa. Tuohan on niin tuskanen olotila, ett sen sois jo loppuvan ja mieluummin hyvin. Voimahali :hug: sulle vielä kertaalleen.
 
Kiitos Ottis haleista:)

..ja noinhan mie myös kirjoittelin..
Jos puhetta mies ei suustaan ala saamaan, mie kohta saan..ja siinä ei enään kunnian kukko laula!!..***kele!!!!!

Kyllä tämä samainen tilanne on sen verta usein katottu, että annan aikaa hetken miehen itse tehdä aloitteen..TAI aloitan itse!!..en ala päällensä käymään ja riehumaan, en suinkaan;)..mutta sanon kyllä IHAN suoraan mistä kana kusee!!!!!!!!!

Mie kun en jaksais tällaista kissa-hiiri leikkiä enää tällä ikää.
Ettiköön mies sitten sellaisen partnerin, jonka kanssa EI tarvitse keskustella MISTÄÄN!.. joka on vaikka..vaikka - MYKKÄ!!!!!!!!!..

..pahaa mieltäni puran - Juuuuuuuh:whistle:..:|
..tunteet ailahtelee surusta, aina raivoon saakka..

Jäätiin Ottis molemmaiset tällä kerrolla vähän niin kuin, ilman piliä oikiaan aikaan?!!:ashamed:
..nyt tuntuu, että pitäkäöön mies sen a r v o k k a a n vehkeensä - EI kiinnostaa vois vähempää!!!!:kieh:

Tämä onhin varmaan sellainen "loppusoitto" tälle kuumeilulle?..niin kuulkaas varmaan onhin..jospa sen näin piti mennähin?!

Tästä mie kuiteshin selviän, niin kuin monesta muustahin pahasta paikasta:)..aikansa ottaa ja sitten valo paistaa taas risukasaan, sinne syvälle jonnehin..näin se menee!!
(kyselen itteltäni ja vastailenpa samalla..;))

T.mur-mur:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hyviä öitä kaikille ihanaisille! Mä täällä taas yöllä kukustelen ja lueskelen näitä juttuja...huomenna alkais iltavuorot joten jos helppo päivä, ni ehkäpä ehdin "tännekin"=)
Kiitos mur-mur taas tietoiskuista(tuolla edellisellä sivulla), ja iso halaus sinulle..toivon että olosi helpottuisi...
Tetu68 harmitus tädin tulosta...tsemppiä uuteen alkuun...
 
Huomenia ja pikaisesti kirjoitan..

Näyttö reistailee ja sammuilee vähän väliä, joten jos en hetkeen täällä kirjoittele, on se hajonnut!!:(
Pikaisesti koetan saada sen korjailtua.

Plussatuulia kovasti varuilta laitan kaikille - Näkymisiin!!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
..saattoikohan olla joku johto löysällä?..niitä kovasti tutkiskelin..punainen väri hävisi kuiteshin näytön yläkulmasta, eikä välky enään..
Ei tartteis nyt mennä rikki kyllä..:vampire:

Saattaahan se olla kuvaputkikin menossa rikki..eikös näytössä sellainen ole?:confused:

((muoks)) välkkyminen ja sammuminen alkoi taas, kyllä tämä näyttö on nyt vaan rikki..ei mahda mitään:O
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas kaikille ihanaisille :) Viikonloppu vietetty maaseudulla, ja nyt taas palasin takaisin. Paljon olikin tässä luettavaa :)

Mur-mur, harmillinen sun tilanne miehen kanssa - toivottavasti asiat jotenkinpäin selkenevät :hug:

Ottis - hyvä että miehen kanssa on sentään hyviäkin hetkiä, vaikka aika hankalaltahan tuo normaalielo vaikuttaa :hug:.

Pahoittelut tetu68 tädistä :( ja onnea seuraavaan kiertoon :)

Pikkutirrille tärppionnea :heart:

Ja kaikille muillekin kovasti plussaonnea tälle vuodelle!! :heart:

ON: Perjantai-iltana mua vilutti ihan sikana, lauantaina ei tuntunut yhtään mitään missään - ei siis minkäänmoisia tuntemuksia, ja menetinkin jo toivoni lähes kokonaan. Lauantai-iltana oireet taas alkoivat ja ovat jatkuneet siitä lähtien. Dippailu oli hankalaa mökkioloissa (ja pisuhätä niin tiheään etten kunnon aamudippausta saanut aikaiseksi), ja dippasinkin sitten vasta eilen iltapäivällä parin tunnin päiväpisusta Davidilla. Tuli äärettömän hailukka viiva - samanlainen kuin perjantaina aamupisusta. Mutta mulla nuo Davidit (myös herkät) on näyttänyt tosi huonosti. Eilen sen vasta muistinkin (eli en ole huolissani...vielä...). Viimeksi plussakierrossa Davidin herkkä näytti dpo 12 aamupisusta TOSI hailusti, mutta cb iltapäivällä samana päivänä ihan selkeästi. Joten ostin nyt aamulla cb-testin, ja dippaan sen ihan kohta. Saapas nähdä.....:confused::O Oireet on kyllä ihan selkeät edelleen, joten jos ei plussaa tule, niin ihmeissäni olen. Toki tämäkin voi sitten olla kemiallinen, eikä kunnon plussaa tulekaan... katsotaan. Mutta jos oireista jotain voi päätellä, niin nyt on oireet kaksinkertaiset viime tärppikiertoon verrattuna :)
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on dpo 13 (kai) taikka voi olla dpo 12 myös, koska ovisdippailut jäi yhteen tikkuun. Joo toivonpa minäkin kovasti viivan vahvistumista ja parempaa onnea tälle kerralle :) Kohta tulen kertomaan cb -dippailun tuloksen - puolen tunnin sisällä.

Harmitus mur-mur kun näyttösi reistailee :|
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tetu68 (42)..................kp4/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp6/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp6/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp8/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp14/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp15/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp17/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp17/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp20/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp21/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp21/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp21/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp22/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp24/27-32......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp25/24-26......yk11....................3./1.yht.
haave2010 (44)...........kp26/30..........yk7(06/10)...4./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp28/30..........yk?................?
Rominas (40)..............kp32/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mafinka (?)....................dpo0
muumimamma-71 (38)..dpo1
pikkutirri (41)................dpo2
Pikku-Äiti (37)...............dpo7
Mahdotontako (46)........dpo8
Iida-Karoliina (46).........dpo9
putunen (41)................dpo13
Rominas (40)................dpo19

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
putunen, RKTT-listan mukaan siulla dpo12..

Mie peukuttelen kovasti!!!!!!d=)b:heart:



Ps. juu, kurja jos näyttö juuri NYT laukeaa:(..kovasti minua auttaa tässä tilanteessa kun saan sydäntäni purkaa tänne ihanaiseen pinoon:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä siellä cb:ssä sellainen ihan hailukka pystyviiva (leveä) olisi havaittavissa, muttei todellakaan kovin hyvin. No, ei ollut aamupisusta siis tuo dippaus, kun aamulla ei testiä vielä ollut käytössä.... kunnon plussan nyt haluaisin. Ehkä huomenaamuna sitten :) toivon...
 
Peukuttelen Putuselle PHUUUU ja puhaltelen plussaa tulevaksi testiin.
Tein kanssa testin tänä aamuna, Kun noita on kaapissa nyt ei millään malttanut olla tekemättä. Eipä siinnä mitään näkynyt kuin palkkää valkoista vain. Parin päivän päästä ehkä teen uudemman kerran. Tai olen tekemäti. :)
 

Yhteistyössä