40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pikku äiti: Onnittelut ihanasta plussasta , niin se vuosi alkoi jälleen , plussalla;Onnea, Onnea koko raskauden ajaksi!!!:flower::heart:

Oma napa: Ei merkkejä menkkoista, mutta en vaan usko, että olisi plussaakaan!:)

Ihanaa iltaa kaikille Ihanaisille!!

Miten Iida-Karoliina: Mitä kuuluu??

PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti, toivottelee mahdotontako:heart:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

haave2010 (44)...........kp2/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)................kp3/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp7/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp9/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp9/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp11/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp17/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp19/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp20/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp20/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp23/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp24/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp24/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp24/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp25/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp27/27-32......yk6(07/10) 2.
Rominas (40)..............kp35/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mafinka (49)..................dpo3
muumimamma-71 (38)..dpo4
pikkutirri (41)................dpo5
Pikku-Äiti (37)...............dpo10:)heart:/dpo10)
Mahdotontako (46)........dpo11
Iida-Karoliina (46).........dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Äiti OI, Onnea Onnea hurrrrrrjan paljon plussaviivasesta!!

..ja siellä puikkotestin sisällä ON aivan samanlainen pahvinen liuska, hieman suurempi vain - täysin voit luottaa tulokseen!!:wave:

Viivan vahvistumissätehiä sinne päin!


..Torstai oli siis toivoa täynnänsä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Niin se vaan kuukausi vierähti ja en ehtinyt juurikaan koneelle... Matkallakin olin tässä välissä ja välillä aivan nettipimennossa. En ole ehtinyt lukea kuulumisianne, mutta pikkuhiljaa lueskelen.

Pikku äidille onnittelut plussasta :flower:

Minulla on tänään kp 1, eli ei tärpännyt vieläkään. Minut voi poistaa listalta, olen taas taustalla ja katsotaan sitten jos kuume nousee, niin ... :) Tavoitteena olisi olla vähemmän tietokoneella..

Plussia teille kaikille ihanille naisille!!!
 
Pikku-Äiti Onnea minultakin plussaamisesta :) ihanaa!
Rominas ja Hysteria Olen täällä naureskellut teidän eiliselle keskustelulle "Superovuloija" ja "Plop Plop" haah :LOL: Ihanaa että osaatte repiä huumoria näistä asioista!
Ottis Hah, onneksi naapurin "pili" muutti pois; johan olin kiusannut miesystävääni että tarpeen tullen menen ja lainaan naapuria :D Piti kysymän että koska olet joutunut pojusta luopumaan, otan osaa :( Itselläni 4 kisua ja koira ja ollut useita ennen näitä joten tiedän luopumisen tuskan, huoh! Hankin viime vuonna kaksi kisua samasta pentueesta enkä ole katunut päivääkään, kisuilla ollut ihanaa seuraa toisistaan ja niitä on ollut todella ilo seurata! Miesystäväni on oppinut rakastamaan kissoja minun myötä aivan kuten miehellenikin kävi :) Eläimet on elämän ilo!
Laitoin tänään meiliä lekurille niistä verikokeista ja odottelen vastauksia. Ihmettelen vaan kun taas on tisut kipeinä ja liukkautta alapäässä :confused: Välillä oli jo poissa ?! Äsken aloitin taas Terolut kuurin; kehoitettiin jättämään pois jos raskaudun mutta mitäs jos niin olisi nyt käynyt niin ei kait se voisi alkiolle olla vaaraksi? :hug: teille kaikille !
 
RiikkaLiisa voihan surku kun se täti taas:(..halitus täältä:hug: Jaksuja:heart:

Toivottelen siulle mukavaa talven jatkoa ja tietenhin pientä ylläri pylläriä!!
..ja jos siltä alkaa tuntumaan, laittelen siut uudemman kerran listoille!:wave:

Käyhän meitä välillä moikkailemassa?!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
pikku-äidille iiisoot onnittelut:flower::heart:

Täällä ilmassa melkoista väsymystä,tein työpäivän lomassa itselleni diagnoosin siitä miksei sitä tärppiä tule:| Ovis kun todistetusti tapahtuu niin tulin siihen tulokseen että mun putket on tukossa:(
no,tällä yritän nyt hillitä itseäni etten taas kuulostelisi liikaa oireitani ennen tädin tuloa niin ei romahdus ole niin iso!

Disperiinistä oli ollut teillä puhetta eli mihin sen pitäis auttaa?ja missä kierron vaiheessa kannattais sitä ottaa?
sama kiinnostais myös greippimehun suhteen??:confused:
Täytyy ensi kiertoa varten kerätä kaikki mahdolliset apukeinot käyttöön;)
 
Mafinka, en usko että mitään vaaraa Teroista on ihan alkuvaiheessa.
(ennen kuin menkat myöhässä)
Dippailethan sie R-testiä kuitenhin sitten jos menkoja ei ala kuulumaan ajallansa!:)
 
Viimeksi muokattu:
Muumimamma-72 olisiko siulla mahdollista tuohon toimenpiteeseen mennä..

Munanjohtimien aukiolotutkimus (HSSG)

Hysterosalpingosonografiatutkimuksella selvitetään munanjohtimien aukioloa ja kohtuontelon mahdollisia poikkeavuuksia kuten väliseiniä, polyyppeja tai myoomia.

Tutkimuksen alussa tehdään gynekologinen tutkimus ja tavallinen emättimen kautta tehtävä ultraäänitutkimus. Tämän jälkeen emättimeen asetetaan levittäjä ja tutkimuskatetri viedään kohdunkaulan kautta kohtuonteloon. Nesteen takaisinvirtaus estetään täyttämällä katetrin päässä oleva ”ankkuripallo” keittosuolaliuoksella. Tämä vaihe voi aiheuttaa kuukautiskivun tyyppistä ohimenevää kipua, jonka takia suosittelemme särkylääkettä kipua lievittämään (noin tunti ennen toimenpidettä). Katetrin kautta ruiskutetaan ilma-keittosuolaseosta. Ilmakuplien kulkua munanjohtimien läpi voidaan seurata ultraäänellä. Samalla saadaan käsitys kohtuontelon muodosta. Mikäli munanjohtimet ovat tukossa, ilmakuplat eivät etene eikä nestettä tule vatsaontelon puolelle. Joskus voi jälkikipuna esiintyä pallean ärsytyksestä johtuvaa hartiapistosta, joka on vaaratonta ja menee ohi itsestään.


..jos siis epäilet "tuubien" kenties tukossa olevan..

Mini-disperiinistä en voi itse kertoilla muuta kuin tämän:

Käytin niitä kun jaloissa oli pinnallisia(kerran syvempikin)laskimotukos.
Lääkettähän saa ILMAN reseptiä. Miulla Primaspan nimistä ja sitä se 100mg.(se toiseksi vahvin)

Aika pian alkoi tulla oireina: heikotusta, pyörrytystä, voimattomuutta, hengitys raskasta - sydän läpätti kuin sian saparo.:O
Jätin lääkkeen aika pian pois ja oireet hävisivätkin heti!

Mitä on Primaspan ja mihin sitä käytetään.
Primaspan-enterotabletit sisältävät asetyylisalisyylihappoa. Asetyylisalisyylihappoa käytetään kipu-, särky- ja kuumelääkkeenä sekä lievittämään tulehduskipuun liittyvää turvotusta. Asetyylisalisyylihapon on todettu jo pienempinä annoksina vaikuttavan myös veren hyytymisominaisuuksiin ja ehkäisevän veritulppien syntymistä mm. sydämen ja aivojen verisuoniin.

..eli raskautumista ajetellen, pitää verenvirtauksen hyvänä kohdussa ja alkio pääsee ehkä paremmin kiinnittymään kohdun seinämään.

Näin siis asian olen olettanut olevan, korjatkaa jos ihan höpöjä jutustelen!!:D
Tuolla vielä juttua:
Mini disperin - Google-haku
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ja aivan varmasti dippailen jos on myöhässä :)
muumimamma-72 miksi epäilet että olisi tukossa? Itselläni oli n. 23 vuotiaana paha kohtutulehdus ja jouduin sairaalaan kovan kuumeen ja korkeiden tulehdusarvojen takia. Siksipä minulta ne torvetkin tutkittiin varjoainekuvauksessa kun oli kuitenkin toisella puolella torvessa arpikudosta mutta todettiin oneksi että ovat auki. Jos epäilystä on niin tutkituta ihmeessä! Onhan noita lukuisia muitakin syitä olemassa tai sitten vaan yksinkertaisesti huono tuuri ja ajoitus :( Voimahaleja :hug:
 
Miulla tänään tuikkinut vasempaan nivuseen:x(nythin pieniä tuikkauksia)ja repinyt samaista jalkaa kovasti - piti ottaa särkylääkettä aivan!

Enää en jaksa noista välittää kovin..m u t t a mielessähän SE kuiteshin käy ajoittain, että jospa?..:rolleyes:
Vaan oikiasti, kovin on vähäiset toiveet tälle kiertoa..ja onhan muutenhin aina kiertoaan kohden enään sen 1%

Odottelen tätsyä tulevaksi tuossa 18-19.1

Pitäis kuulkaa ihanaiset jotain fiksua ja yhtä haluttua yrittää keksiä miun tämän "kuumeilun" tilalle..mitähän se?:confused:

Mukavaista illan köllykkätä joaiselle:heart:..ja dippailkaahan huomenna joku ja Pikku-Äiti ainahin, eiköstä vain?..ja kuviahin olis niiiiiiiini ihuna nähdä!!!:)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kiitos disperin tiedosta:flower: nuo sun sivuoireet vaan vähän pistää mietityttään että noinkohan tuota uskaltais kokeilla:confused:oon monesti joutunut syömään kortisonikuurin ja siitä tuli itselle juuri samanlaisia oireita kuin sulle tuosta disperiinistä!

tuo aukiolo tutkimus mulle on tehty silloin kun tuota junioria yritettiin ja silloin varmuudella voitiin nähdä vain vasen puoli olevan auki kun oikea on jotenkin takana niin ettei sitä nähnyt kunnolla!sitä vaan yrittää keksiä jotakin "järki"syytä miksei tämä onnistu ja onhan se toki voinut vasen puolikin mennä tukkoon:ashamed:Jotenkin tuntuu että jos tälle olisi jokin syy niin siihen olisi helpompi tyytyä ja ymmärtää:|
Taitaa mulla olla vaan nyt väsyneenä heikko hetki ja siksi näin masentavia mietin,eli anteeksi kaikille tää omanapainen valitus tänään:(
 
muumimamma juuri noita tunteita miullahin ollut, ymmärrän hyvin ajatuksesi:hug:
Ensin odottaa, että MIKSI ei tärppi käy?..MIKÄ auttaisi?..ja kun tärppi käy - niin meneehin kesken:(
..sitten miettii taasen: MIKSI ei kestänyt pieni matkassa?..MIKÄ auttaisi asiaan?..huoks: /

Näitä tunteita kovin on käyty läpi ja selvää vastausta en tule saamaan koskaan!:ashamed:
Ikähän on se, mistä AINA mainitaan joka käänteessä - ja se onhin tosi jo miun kohdilla.
Viimeisiä munasoluja viedään ja nehin reppanat jo rupuisia, epäkelpoja..:'(näin se vaan on, ei mahda mur-murkaan mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Mini-Disperiinistä vielä..tällaisen löysin Lääkeinfo.fi sivuilta:
Valmiste kuuluu lääkeryhmään (tulehduskipulääkkeet), joka voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Tämä vaikutus kumoutuu lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen.

Primaspanista sanottu samaa.
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut Pikku Äiti :heart: Hienoa, että saatiin eka plussa :)

Joo, minidisperinistä olen minäkin lukenut, että se VOI vaikeuttaa raskaaksi tulemista, mutta VOI auttaa kiinnittymisessä. Siksi käytinkin sitä viime kierrossa vasta sen jälkeen, kun tärpin tapainen oli jo tapahtunut. Monet kuulema käyttävät sitä juuri plussan jälkeen vasta, eli estämään sen jälkeen tapahtuvia keskenmenoja. En sitten tiedä oisko tuosta apua vai ei.

Hyvää yötä kaikille ja toivotaan lisää plussia, oisko sarppav seuraava? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Greippimehun taas sanotaan parantavan limakalvoja ja ovislimoja ja edesauttavan sitten siittiöiden pääsyä määränpäähän. Sitä kannattaa ilmeisesti juoda kierron alkupäivistä ovikseen asti. Näin olen ymmärtänyt. - tai voihan sitä syödä ihan kunnon greippejäkin...
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Voi surku ku ei vieläkään oo selvyyttä ukkojuttuun tullu :(. Ootko asettanu itselles tai hälle jonku takarajan? Kuinka kauan sun kärsivällisyys kestää oottaa? Mä oon joskus koetellu kans kärsivällisyyttäni odotellen jonku asian ratkeamista, ja mua on (muka) auttanu ku oon asettanu dead-linen.. Ja lopulta niistä mun hienpista päätöksistä ja dead-lineista ei oo ollu mitään hyötyä, vaan oon sitte joka tapauksessa joutunu nyhtmään ja kiskomaan toisesta sanoja ulos. Onks sulla toimintasuunnitelmaa, vai annatko asian olla?

Luopumisprosessi tästä kuumeilusta on vaikeaa, mutta eihän sun siitä vielä tarviikaan luopua, kyllähän sinä vielä toimit. Keskemenot ja kemialliset on voinu olla vaan huonoa tuuria. :heart: ja :hug: ja :kiss:

Mafinkalle toivon niin kovasti, että luikastelu tarkoittaisi sitä plussaa. Ihan sikapossuna sitä sinulle toivon. Toivon lujasti, että saisit sen äitinä olemisen ihmeen kokea :heart: (on kuulemma kokemisen arvoinen)! Ja ite oot yks meistä ihanista, niin että sano itelles vaa kans :). Terveisiä kaikille karvaturreillesi :attn:. Kaikkien kaikille karvaturreille terveisiä, olivatten sitten kissoi, koirii, hiirei tai siilei! Tai vaik rottii tai kameleit.:hug::LOL::wave:
 
Ihme tyyppejä te ootte, Super-ovuloija-Rominas ja muut greippimehun lipittäjät :D. Onko se teistä oikeesti hyvää, vai miten saatte sen kurkusta alas? Mun makuun se on niin hapanta, etten vaan pysty! Ja siis auttaako se niitä siemeniä olemaan paremmassa happamuudessa vai? Onko normaalihappamuus (siis ilman greippiä) jotenkin tuhollista simpoille:confused:?

Ottis, kissankesyttäjä ja ukkelinpehmittäjä: sulle erityisen spesiaali ja lämmin halaus! Olet mielessä :heart:! Toivottavasti postimies tulis sinua pian tervehtimään... :). HUG sulle vielä! P.S.(Oon säästelly kirjaa, vielä on noin 50 sivua jäljellä...)

Pikkutirrin x-ukon käytös oli vähintäänkin ylimitoitettua, ku kuukauskaupalla mökötti, kun aikuinen vaimo pikkusen polttelee. Mitä hittoa se sille kuului!!?! No, onneks SULLA on ne ajat takanapäin! (Lapsillahan ne ajat jatkuu loppuelämän.) Hei kuule, laita sun tietokoneeseen salasana, jolla vain sinä pääset sun omiin juttuihin ja sivustoihin. En tiedä millä nimellä sitä toimenpidettä ja juttua kutsutaan, mutta tiedän, että on mahdollista. Esim. jos perheessä on yks kone, mutta monta käyttäjää, jokaisella on ikään kuin omat sivunsa, jonne muut ei pääse, ja sit aina kun poistuu koneelta, voi kirjautua ulos.

Kunpa sä pikkutirriliini pääsisit tuosta vanhasta syyllisyydestä, se kun ei helpota kenenkään oloa eikä auta mitään, päinvastoin! Jospa menisit uudelleen juttelemaan jollekin, sillä ei ole hyvä kantaa tollasta taakkaa mukana koko ajan. Onko siellä teillä päin joku paikka, mistä saisit jutteluaikoja?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Pikkutirrille ja kaikille muillekin halauksesta ja myötäelämisestä mun Susi-Hukkanen-oloissani. Seuraava yritys olisi siis IVF/ICSI helmikuussa. Pakko tunnustaa, että motivaatio on ihan karussa: en usko sen onnistuvan. Se silloin ekalla kerralla onnistui; plussa tuli ja se meni kesken, ja uskon ettei seuraavaa kertaa tule, tai jos tulee, niin kesken menee. Usko on loppunut ja sen myötä motivaatio. Anteeksi (vaikka tiedän ettei tarttiskaan anteeks pyytää) tämä pitkä omanapainen valitusvirsi (taas :ashamed:)..

Sen keskeytyneen keskenmenon ja kaavinnan myötä lähti raskauden lisäks usko, toivo ja rakkaus. Musta tuli ihan tyhjä ja tunteeton. En kerta kaikkiaan tunne yhtään mitään; mikään ei liikuta mua enkä rakasta yhtään ketään, en tosin vihaakaan. En vaan tunne mitään. Kamalaa kelle vaan, mutta mä tunnen olevani joku muu kuin minä itte, koska oon aina tuntenut vahvasti voimalla ja vimmalla ja eläny sydämellä (järkeä ei ole koskaan päässä paljon ollu). Nyt oon vaan ontto ja viilee.

Menee varmaan vaan rahat hukkaan siihen hoitoon, mutta menköön, ei mullat oo muutakaan tekemistä/ajateltavaa/päämäärää eikä tavoitetta, joten onpahan ainakin sitte jotain mietittävää ne kaks piinaviikkoa. Tää kierros mennään luomuna, ja täytyy koittaa pystyä alkaa virittäytymään siemenienkeräilyfiilikseen.. Luomukierrosta en ees ajattele että mitään tuloksia tulee (vaikka periaatteessa ei kai mitään estettä olis), mutta en vaan usko tähän enää!


Tääl tulee telkkarista tulee sellainen sarja, jossa joka jaksossa kerrotaan (ja kuvataan rekonstruoituna) tositarina(?) naisista(tai ihan tyttösiä näyttäis olevan), jotka ei tiedä olleensa raskaana ja sitten ne vaan yhtäkkiä alkaa synnyttää. Yks sai tietää olevansa raskaana ja synnytti kahden viikon päästä ja yhdellä toisella tyttösellä vaan alkoi yhtäkkiä supistukset ja se on ihan kauhuissaan: ”Oh my God, something's coming out of me!" ja yks makaa kylvyssä ja huutaa "Oh my God, I'm gonna have to push!" Ja huvittavaa on se, että joku on sit muka just kuvaamassa sitä tapahtumaa, vaikka tilanteet on siis rekonstruoitu. Mutta että sellaisia amerikkalaisia dokumenttiohjelmia:LOL:(en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa):confused:.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kamalasti sullekin Mami41 :heart: Toivon kovin kovasti, ettei teidän tarvii ivf:ään ryhtyä, vaan että saatte vauvan ilman.

Sointu2010 Onnea vauvaplussaan ja miinusta vaakaan :).

Hei sinä energiapommi-Mahdotontako! Äläs kuule heittele kirvehiä kaivoihin. Jos ei ole täti tullut, niin… ++++ ! Mä puhkun ja puhisen sillä aikaa kun sä zumbailet spinningin kautta bodypumppiin ennenku lenkkeilet himaan ++++ :).

Muumimamma-72 Jos sua askarruttaa, niin voithan sä käydä uudestaan torvitutkimuksessa. Mä olin vajaa puolisen vuotta sitten ja auki olivat. Vaikka joskus tieto lisää tuskaa, niin näissä asioissa tieto tuo usein helpotuksen. mur-mur, tuo valoakin nopeampi linkkitietopankki laittoikin tietoa siitä. (Sä oot mur-mur ihan mahdottoman uskomaton, ihan ihme tyyppi :heart: )

Tää ei, Muumimamma-72, ole ollenkaan järkiperäistä touhua tää lapsen tekemisen yrittäminen, sanoisin ennemminkin että henkimaailman hommeleita, joten välttämättä ei ikinä saa mitään järkevää tai hyväksyttävää selitystä että miksi ei onnaa. Ainakin sataviiskytmiljoonaa eri asiaa pitää olla just oikeessa paikassa just oikeaan aikaan ja asennossa, joten syy voi olla yhen palikan väärä kulma toiseen palikkaan nähden. Toivon kovasti, että rouva muumimamman tuubat on auki ja että teidän palikat osuu ja loksahtaa kohdalleen pian! :heart:

Mur-mur juttelikin jo samaa, että selvää vastausta Miksi ei? kysymykseen ei välttämättä koskaan saa, mutta mainitsi, että joka paikassa aina mainitaan tää ikä(vä) asia. Mä oon huhtikuussa 43 ja ajattelen itsestäni, että oon vanha ja että musta ei ikinä tule äitiä, mutta vaikka esim. sä mur-mur oot vanhempi ku mä, en silti millään pysty ajattelemaan, että olis vanha ja että sun mahikset olis siksi ohi. Ja sä muumimamma-72 oot musta nuori vielä (et siis musta nuori, tai mistäs mä tiedän minkävärinen oot ja mitäs väliä sillä oliskaan, vaik olisit vaikka turkoosi), ja plussaat myös ihan varmaan kohta +++!! Ihan oikeesti ajattelen, että teillä muilla ikä ei tule vastaan, mulla vaan. On niin paljon helpompaa ajatella muiden plussaamista +++ :heart:.

Olette kertakaikkiaan ihania te kaikki olohuoneen upeat osakkaat :heart:! Vihdoin ja viimein: Hyvää yötä ja kirpuille työtä kaikille teille, kaduille, kujille ja poluille toivoo tähän aikaan täysin tärähtänyt Hyttis |O
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun Hystis onkin täällä mukavia jutustellut pitkin yötä =) Hystis, minä ainakin olen greippimehua juonut ihan muutenkin (lapsesta asti) silloin tällöin ja syönyt greippejä. Greippiin laitan kyllä sitten sokeria päälle - muuten se on aika hapanta ja kirpeää, paitsi verigreippi on vähän makeampaa. Täytyyhän sitä kaikkia keinoja kokeilla :rolleyes:

Voi kun Hystis pääsisit hyvään siemenienkeräilyfiilikseen, ja tuliskin yllätys :heart: Toivon sitä sinulle kovasti!

Mites Pikku-Äiti , miltä testi näyttää tänä aamuna? Toivottavasti selkeästi punaiselta tai siniseltä! Vaikka onhan sulla vielä niin vähäiset päivät, että aika haalea voi vielä olla.... Onnittelut vielä kerran ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Missäs sarppav luuraa, miltä tilanne vaikuttaa ja milloin ne menkat on sitten myöhässä, että pääset testailemaan? Plussaa toivottelen kovasti! :heart:

Mahdotontako taisi dpo:issa olla jo myös aika pitkällä, plussapuhurit sinulle! :heart: Samoin I-K:lle ! :heart:

Vieläkö Rominaksen täti on eksyksissä?

Hyvää huomenta myös mur-murille ja Ottikselle! Sekä pikkutirrille, Sointu2010:lle, muumimamma-72:lle, Mafinkalle ja kaikille teille ihanaisille, myös Teille, jotka vain lueskelette näitä kirjoituksia! Itsekin alkuun lueskelin monta kuukautta, ennen kuin liityin joukkoon. Täällä joukossa on mukavaa! :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä