40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
voi hysteria oot kyllä niin ihana:flower: oon täällä itsekseni naureskellut tuolle sun turkoosi kommentille:LOL:
Vaan niinhän se on ettei kaikkea pysty järjellä selittämään ja nämä jos mitkä tosiaan ovat henkimaailman juttuja!

putuselle kaunis kiitos greippimehu tiedosta:flower: taidan sen ottaa kokeiluun ensi kierrossa,siitä ei ainakaan mitään haittaa ole!

ottismullakin aina oikein sydämmessä vihlaisee kun puhut sun rakkaan pojun poismenosta:(
itsellänikin oli 8vuotta parhaana kaverina koira jonka yhtäkkinen kuolema 2 vuotta sitten on edelleen kipeä asia:'(
niinhän se on ettei uusi lemmikki ikinä pysty täyttämään menetetyn jättämää tyhjää koloa kun jokainen on niin oma persoonansa mutta kyllä ne pienet karvapallerot varmasti omalla luonteellaan sut hurmais ja helpottais tuskaa:hug:

nyt itsellä näyttää taas asiat valoisammilta hyvin nukutun yön jälkeen,eli reippaana töihin ja palaan illalla taas teidän ihanaisten seuraan:kiss:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Rominas (40)..............kp1/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp3/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)................kp4/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp8/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp10/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp10/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp12/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp18/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp20/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp21/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp21/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp24/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp25/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp25/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp25/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp26/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp28/27-32......yk6(07/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mafinka (49)..................dpo4
muumimamma-71 (38)..dpo5
pikkutirri (41)................dpo6
Pikku-Äiti (37)...............dpo11:)heart:/dpo10)
Mahdotontako (46)........dpo12
Iida-Karoliina (46).........dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hystis, kyllähän sie olet persoona - ISOLLA P:llä!!!

Pura vain tuntojasi tänne niiiiiiin paljon kuin sormet näppiksiä jaksaa paukuttaa, se varmaan auttaa - pikkasen ainahin:kiss:
..minua ainahin..

Eikä täällä mitään uutta parisuhderintamalla..en ole asettanut mitään aikarajaa(alkuun kyllä)..vaan en enää..hieman sellainen luovutus fiilis pakkaa ittelleni pintaan nousemaan vähän väliä:ashamed:
Miten mie olenhii tällainen väpelö NYKYÄÄN????????

EN vain saa sanaista arkkuani auki....eipä ole tällaista ongelmaa ollunna kovin usein!..suututtaa ihan:kieh:
..pitäis vain uskaltaa myöntää, että oma vika..vaan sitä kun tarpeeksi usein AINA itse on ollunna se aloitteentekijä, toivoisi toiselta tällä kertaa sitä aloitetta - edes kerran!
..taitaa olla turha luulo..

Mies puuhailee koko ajan jotain - ettei vaan tartte jutustella mistään, mitään.
..nythin kun ollaan kahdelleen(miehellä VP)hän pessyt pyykkejä, siivoili poikasen huonetta jms..nyt makkarissa oven takan kattelee telkkua.(kai)..: /
 
Viimeksi muokattu:
..ja vielä oloisestani..illalla kovasti vihloskeli vasemmalle ja nivusiinkin, tänään menkkamaisia tuntemuksia jo aamulla heti.

Lämmöt jo aamupäivällä 37.1 - olleet säännöllisesti oviksen(?)jälkeen max.36.8 illasta vasta nousseet tuonne 37.1-37.2
(niin kuin lämmöt pakkaa yleensä tekemäänhin)
nenä tukkoinen muutaman päivää ja hengästyttää(huono kunto:D)

..mur-mur vain haaaaaveksiiiii...mitäs muutakaan..
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas vaan kaikille :flower: Tulin taas niin hyvälle tuulelle tässä lukiessani viestejänne :)
Itse olen muuten käyttänyt jo kolmatta kuukautta Tolosen foolihappo + B vitamiineja ja nyt olen lisännyt C-vitamiinin joukkoon sillä jostain luin että foolihappo imeytyisi C-vitamiinin kanssa ??? Ihmettelen etteikö muka herra Tolonen sitä tietäisi? Niin ja tällä kierrolla olen myös juonut sitä Greippimehua, mikä ei enää niin pahasti revi suuta kun siihen on jo alkanut tottumaan.
Eilen siis aloitin taas Terolut-kuurin tänään siis kp16 ja aamuyöstä kun heräsin ja makasin vasemmalla kyljellä niin tunsin kipua oikealla puolella lähellä nivusia. Meninkin makaamaan selälleni niin kipu lakkasi? Nyt kipu on taas palannut, jomottaa oikeaa puolta ja maha on turvoksissa, täh? Ei kyllä oikein istu mihinkään oviskipuun kun ne ovislimatkin oli jo lauantaina (venyvät sellaiset)ja tuntui maanantaina todella voimakkaasti siltä että oli ovis joten mitähän tämä on? Mielestäni eilen pyyhkiessä näytti siltä kuin olisi ihan pikkuisen punertavaa liman joukossa, olisiko tämä, voisiko olla, onko :LOL: Kaikkea se mielikuvitus teettää...
Huomenna mennään miesystäväni kanssa viettämään Hotelliviikonloppua; tavataan puolessavälissä matkaa... =) Ihanainen siskoni lupasi hoitaa koiruuttani, on todella mahtavaa päästä kerrankin nauttimaan toistemme seurasta ihan kahdestaan, olisi tietenkin ollut vielä ihanampaa jos olis simppailu otollisinta aikaa mutta ihanaa se kuitenkin tulee olemaan :heart:
Mukavaa päivää Teille ihanuuksille... :hug:
 
Heippa mur-mur, ihanaahan se haaveksiminen on. Minäkin haaveksin Sinulle nyt IHMETTÄ! Mihinkäs sinä oikeastaan tuota miestä tarvitsetkaan :rolleyes: - kun yksin vaan puuhailee. Aika outoa varmasti olla saman katon alla ihan erillään... no, on minullakin siitä kokemusta menneiltä vuosilta :)

Mafinka - sinullekin toivotan sitä IHMETTÄ, josko sellainen vaikka tulisikin :heart: - olisihan se ihanaa. Ja oikein hienoa hotelliviikonloppua teille!!
 
Viimeksi muokattu:
Äläs nyt olleskaan Mafinka.."karannut pieru" mukamas:D..se ON kuule varmaanhin sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa!!!!!!!!!!!!!.. d=)b plussaa täältä:heart:

Mukavaa ja romanttista viikonloppua teille!!!
..ja tiedätkös: siemenneneste auttaa alkiota pysymään kiinni paremmin - TOSI JUTTU!!
..ei siis mur-murin mielikuvitusta!!;)
Koetin etsiä siitä juttua, en vielä löytänyt?..laitan linkin kun löydän!
 
Viimeksi muokattu:
putunen, äläs muuta virka - "tarvihenko miestä oikiasti muuhuin, kuin tämän haaveeni toteutumiseen"??
..siinäpä miulle viikonlopuksi purtavaa..

Haavekkin taitaa jäädä haaveksi vain..siis nyt kyllä olisi aika miettiä syntyjä syviä!!
..totuus pelottaa hieman..onko sittenhin niin, ettei mitään muuta enään ole välilämme?..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
pikkutirri Kiitos kannustuspuheesta kissojen puolesta. Pentujen omistajalle kerroin tänään, ett tiistaihin mennessä teen päätöksen eli kai tässä on viikonlopun aikana alettava miehelle asiasta puhumaan :).
 
mur-mur Äläs nyt :hug: jokaisessa suhteessa on myös niitä kausia kun tuntuu että mikään ei onnistu, ihmiset kun käyttäytyy niin monella eri tapaa ja hyvin monelle miehelle on vaikea avautua ja kertoa jos on paha olla. Miehen kun pitää muka olla vahva ja kestää mitä vaan, mutta toki tunnet itse miehesi parhaiten... Toivon kuitenkin Teille keskusteluhetkiä, ehkä nyt vaan vaaditaan kärsivällisyyttäsi :kiss:
 
Ottis
Mafinka Eikö terolutin pitäisi alkuraskauden aikana tukea kohdun limakalvoa??

Riikkaliisa Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Kiva nähdä sinuakin kuitenkin täälläkin välillä. Olipa -kin-loppuisia sanoja paljon :LOL:.

Hystis Musta siinä kirjasta loppu oli vähän pitkäpiimäistä, mutt lukemisen arvoista silti :).

Pikku-äiti Dippailitkos aamulla?

mur-mur Mikä dpo sulla olis nyt? Mulla olis dpo6 ja illalla aloin minäkin vähän ajatella, että mitäpäs jos :ashamed:, vaikka tiedän mahisten olevan minimissä. Aamulla sain tosissani puhua itselleni järkeä, etten dipannut testiä. Pöhkö minä :headwall:.

Niin on paljon tullut (2 sivua) tekstiä sitten viime käynnin, etten nyt saa millään tolkkua tästä kaikesta, mutt palaan illemmalla asiaan. Pitää vielä töissäkin pyrähtää.

ON Aloitin tänään Detoxin MethoDrain- puhdistuskuurin :saint:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Kivaa hotelliviikonloppua sinulle miehekkeesi kanssa :). Pitäkää lystiä :kiss:.

Muumimamma Joku muu taisi kysellä milloin jouduin Pojustani luopumaan. Se tapahtui 9.10. ja siitä tuntuu alkaneen uusi ajanlasku. Aika ennen ja jälkeen pojun kuoleman. Se ehti olla mun silmäteräni 6.5 vuoden ajan eli kissaksi kuoli aivan liian nuorena :'(. Joskus vaan tuntuu, että kaikki pahat asiat tapahtuvat minulle, mutt pikkuhiljaa haave uusista pennuista on kuitenkin piristänyt mieltä. Tiedän, että pojulla on aina sydämessäni oma ykköspaikkansa ja toivon, ett jos saan uudet tulokkaat ottaa, myös he löytävät sydämestäni omat ykköspaikkansa. Tuosta Hystiskin taisi joskus kirjoitella, kun epäröin osaisinko uusia pentuja yhtälailla rakastaa.

mur-mur Kylmäkiskoiselta vaikuttaa sinun miehesi. Toivottavasti saatte tolkkua tilanteeseen, kun tuo syö sinua sisältä ihan selvästi :( :hug:.

Hystis Spesiaalihalitus vielä sinullekin :hug:. Toivottavasti sydämen ja mielen tyhjyys pian jollain ihanalla täyttyy :heart:.
 
Ottis dpo8 tänään.
..koko ajan sellaista pientä tuolla nivusissa, ei varsinaista kipua..ennemminhin tuntemusta vain..:)

Iski kauhea HIMO testailla - Käääääks, onneksi EI ole testejä lähimaillakaan ja kaupoille mennään vasta ensiviikolla..vaan..jos kuitenhin y h d e n tilailisin..iiiiihaaaan vain yhden..:rolleyes:..mietin asiaa..
Sen Posti Pate toisi ma-ti..jäisi vielä yksi päivä jäljelle ennen kierron loppua.:D

Juu, kyllä mies on sellainen viileän asiallinen minua kohtaan, ei enään niin kauhean kylmäkiskoinen..saa miut tuntemaan, että MIE olisinkin tässä toiminut joten TODELLA väärin!!!..***tana sentäis!!:kieh:
..ja oikiassa Ottis olet - syö minua kyllä ja olo kurja.:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Joku jo kyseli perääni...

Täällä ollaan :wave:

Ollaan vaan koko perhe kamalassa flunssa-kuumeessa, joten ei jaksa mitään...
Poika aloitti ma-ti välisenä yönä, minä eilen ja mies kanssa eilen illalla.
Poika ollut kotona tiistaista saakka ja eile piti olla korvien putkitus ja kitarisaleikkaus, vaan eipä ollutkaan. Eivät ottaneet nuhaista ja kuumeista poikaa leikkaukseen. Siirtyi 2 viikolla. Saa nähdä onnistuuko silloin, hoidossa oli maanantaina vesirokkoinen lapsi, joten meidän tuurilla meillä on sitten viikon päästä vesirokko :(

Pojan pistin mummulle ensi yöksi, että saadaan nukkua itse. Tässä on mennyt 4 yötä aivan riekaleiksi ja itsekin kun sairastaa, niin olen ihan poikki.

P.S. Tätiä ei näy, vaikka kipristeleekin masussa jo... Kassellaan. En edes jaksa miettiä testaamista. Maanantaina ollaan myöhässä, jos ei tästy kurvaa ennen sitä...
 
sarppav voihan kurjuus, koko pesue teillä siellä pipinä..:(

Paljon parantavaa tervehtymis tuulta sinne puhkun PUUUUUH:whistle:..ja ++++++ kans!!!:heart:

Koettakaa ottaa tosiaan levon kannalta kun poika mummulassa hoidossa ISO muiskis!!:kiss:
 
Hei taas "pitkästä aikaa" Ihanaiset Naiset! :) Täällä taas niiiiiin aktiivista väkeä, etten oikein kärryillä pysy ja pienellä minimini koneellaani on vaikea avata näyttöä siten, että voisin yht'aikaa lukea viestiketjua ja kirjoittaa, höh. Ihanat suunnitelmat Mafinkalla miehensä kanssa, puolimatkatapaaminen kylpylässä. Khihiiii... :whistle: :heart:

Ja niiiiin liikuttavan ihania onnitteluja olen saanut, että ihan on pala kurkussa. Itkua vääntäen tässä olen pienen salaisuuteni kanssa, kiitos :hug:

Ja kyllä, dippailinhan minä jo illalla myöhään kun vieraat olivat lähteneet ja samanmoinen oli viiva kuin töistä tullessa eilen-> punertava ja selkeä haamu. Aikaisen aamuyön herätyksen vuoksi en sitten koneelle enää kyennyt päivittelemään :( Aamulla dippailin myöskin ja viiva jo vahvistunut hieman, jibiiiii! Ja nyt kun pääsin kotio, juoksin heti taas dippailemaan (liuskojahan nyt riittää useampaankin kertaan ;) )... Viiva oli entisestään vahvistunut, hui! :eek: Tässä vaiheessa kp 24/26 tilanne siis näyttää oikein hyvältä ja ajattelin tänään käydä vielä digitestin ostamassa, jospa siihen vaikka tulisi ihan kirjaimin se maaginen, ihana sana! Miehen kanssa eilen spekuloitiin kovasti tilannetta ja molemmat vielä ihan puulla päähän lyötyjä, epäuskoisia olemme vielä...

Haluan pysyä täällä teidän kanssanne vielä, jos vaan sopii? Kaikki km:t kohdallani ovat olleet rv 6-9 välillä ja nyt kovasti pohdin tuota 50 mg minidisperiniä, ettäjotta uskaltaisiko sitä kokeilla ominpäin :ashamed: Minulla ei ole minkäänlaista hoitokontaktia gynen suuntaan, enkä ole hoitojen piirissä muutenkaan, ei lääkityksiä ja perusterve jne... Km:t siis ainoana ongelmana olleet jo nuorempana. Tuo MN 50 mg on kuitenkin vaikuttavalta aineelta niin pieni, että moneen muuhun lääkkeeseen haitat hyötyyn nähden voivat olla kuitenkin melkoisen pieniä. Yksikään lapsen syntymään johtaneista raskauksista omalla kohdallani ei ole alkanut ennen edeltävää keskenmenoa, siksi pohdin tuota itsekästä ja itsenäistä päätöstä kokeilla lääkitä tässä vaiheessa tuolla MN:llä. Kuulostaa varmaan hurjalta, niin minustakin. Aiheeseen olen aika paljon nyt netin välityksellä tutustunut ja tosiaan, ihan monien epäonnistuneiden hoitojenkin jälkeen eräs rva oli tullut pelkän Minidisperinin avulla raskaaksi samantien... Kääk.

Onnellisia hetkiä, tutkimusretkiä ja plussatuulia puhaltamaan kaikille! :hug: :heart:

t. Pikku-Äiti
 
Voi miten IHUNAA Pikku-Äiskä!!!!!:kiss:

Pienelle pesänrakentajalle ISO rahtikoneellinen tarrasukkasia!!


Ps. Enpä usko tuosta pienestä annoksesta(50mg) Mini-disperiiniä, olevan haittaa raskauden keston kannalta..maallikon mielipide vain kuiteshin:)

Ihanaa miten nopsaan sie raskauduitkin!!!!:heart:
..ja tietenhin sie olet täällä seuranamme niin kauan kuin haluat!!!:)
 
Viimeksi muokattu:
mur-murille testihimo-onnea :hug: ja :heart: ja +++++puuuuh

Pikku-Äiti eli Mini-Mude :) Onnea laivalasteittain!!! Ihanaa, kun on vahvistunut!! Hmmm.... mäkin aloin nyt miettiä minidisperiinejä.. Ainii, mut eka tarvitaan se plussa, höh. No mutta onneks sulla sellainen jo on! Ihana uutinen kyllä on, jos se vaikka olis joku epidemia!

sarppav Paranemistuulia sinulle! Koita nyt levätä paljon ja rentoutua ja sillälailla häätää kipuilut ja tädit kuuseen! Paranemis :hug: sulle!

Ottis :heart: On sulla nyt pähkäiltävää... Teetkö sä jonkun listan plussista ja miinuksista vai meettekö kattomaan niitä karvapalloja ja sitten vasta päätätte? Huiiii miten jännää :) :heart: P.S.Sama fiilis mulla sen kirjan loppupuolesta, mutta anyway sitä on rentouttavaa ja kivaa lukea. Vielä on se 50 jäljellä. P.P.S. Eikö postimies ole sinne sulle mitään vieläkään tuonut..? Kylläpä on hidasta täältä sinnepäin. Sieltä tännepäin tuli nopsaan.

Mafinkalle ihanaa vikkinloppua miehen kanssa hotellissa. Kuulostaa romanttiselta :heart: :)
 
Juuuh, Hystis..näinköhän maltan pitää sormeni erossa testeistä jos maanantaille dpo11 jo tulevat??..:vampire:..epäilenpä kovin..huokaus..vaan eihän se ole edes kovin aikaista, eihän?:rolleyes:

Tämä HIMO iski nyt ihan yhtäkkiä tänään - jotenhin tuntuu, että saat-tai-si olla jotain tekeillä..lämmöt nyt 37.2 välillä kuumottelee kunnolla ja sitten viluhin puistattaa..voi miten onhin tuskaista taas odottaa!!!:O
 
Viimeksi muokattu:
Oih, olisi mur-mur NIIIIIN ihanaa kun olis sinullakin tärppi käynyt! :) Peukutus!

Khihiiii.... kiitti Hysteria uudesta lempparinimestä, Mini-mude hmmmm... kuulostaa hyvältä! :LOL: Pikku-Äiti idis tuli aikojen takaa, kun hiekkalaatikon reunalla vietettyjen vuosien aikana eräs rva alkoi huutelemaan minun saapuessa paikalle " sieltä se miniatyyriäiti tulee" ja oma mies kutsuu minua pikku-kirpuksi ja Pikku-Myyksi jne... :LOL: :LOL:

Onpa kyllä niin hujauksessa käynyt nyt tämä minun hedelmöitymiseni, että ihan ihmetyttää... Vasta asiasta ja mahdollisuudesta puhuttiin ja jo nyt kävikin näin. No, en ehtinyt stressaamaan tahi jännittämään varsinaisen "yrittämisen" kanssa kun jo tilanne on näköjänsä päällä. Tosin matalalla profiililla ainaskin sinne ultraan asti, mikäli sinne asti tällä kertaa päästäis ilman km:a.

Kuvaa testeistä kyseltiin ja yritän jossakin vaiheessa semmotteen saaha laitettua ja vähän vaikka tilannekatsausta ja oireistoakin muille jänskääjille vertailun vuoksi. Minusta ainaskii on ihanaa lukea toisten nippailuista ja nappailuista kiertopäivineen ja muine tärkeine tietoineen, ihanaa ktkuttavaa jännitystä semmonen! :xmas:

Minulla siis kierto 26 päivää lähestulkoon aina ja tässä kierrossa seuraavat tuntemukset ->

- ovistuntemuksia kp 10-12, limoja ei tosin paljon mitään kuten ei yleensäkään

- oikealla puolen tuntemuksia munasarjan kohdalla kp 15

- lauant. 08.01.11 ennen kauppaan ja apteekkiin (tarkistin vielä päivän rasvatuubin reseptitarrasta...) lähtöä wc-käynnin yhteydessä pyyhkiessä oli "vähän liukasta" :LOL: ja papruun katsoessa sellaista ovisliman näköistä rusehtavia viiruja sisältävää nestettä/limaa ehkä kolmen pienen rusinan verran (anteeksi vertaus...) ja miehelle siinä matkalla jo hihittelin, että mulla tais tulla kiinnittymisvuotoa. En kyllä yhtikäs voi olla varma olikos se sitä, vaikka nyt jälkeenpäin laskiessa saattais ollakin juuri sitä. Aiemmissa alkuraskauksissa ei ole vastaavaa ollut/en ole huomannut, ei limana eikä verenä.

- Rintojen aristusta about kp 15-16 ja muutaman päivän päästä jo enemmän. Eilen mies sanoi, että selkeästi on turvoksissa enemmän kuin yleensä ennen kuukautisia... pienet kun ovat, niin eron varmaan huomaakin ja tuntuu tosi aroilta jo tänään. Yleensä aristaa aina ennen kuukautisia muutenkin, mutta nyt tuntuu jotenkin erilaiselta ;)

- Hyvä mieli, seesteinen olotila ja huolettoman rauhallinen fiilis kaikinpuolin, kikatuskohtauksia lukuunottamatta ja siis yleensä näihin aikoihin olen maailman kiukkuisin pikku-äiti :kieh::LOL:

- Pissahätä on kyllä myös eilisen ja tämän päivän aikana ollut valtaisa ja tämän huomaan töissä kun saan juosta alvariinsa toaletissa, enkä yleensä niin usein käy. hmph.

- Ja semmoinen julmettu väsymys on päällänsä myös, tosin myös pms-päivinä sama...

No tulihan niitä oireita vähän, vaikka samoja tosiaan kun pms:ssäkin... grrrrh.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikku-Äiti Ihan sanattoman onnelliseks menin minä sinun puolestasi. Ihanaa, ett viiva vahvistuu koko ajan, huih =).

mur-mur Minkäs teit, nyt munkin tekee mieli tilailla, vaan kun päätin, etten tänä vuonna enää testejä tilaa, niin pitää käydä kamala vääntö itsensä kanssa ensin :).

Hystis Muistin vinkkauksesi postista ja looran kautta tupaan tulin, mutt ei ollut posti-Pate mua mitenkään muistanut :confused:, vaan onpahan ensi viikollakin jotain odotettavaa, kiitos etukäteen :kiss:.

Just kuvan yhdestä pennusta sain ja on ihan samanlainen pörrö ku Poju pienenä, ei kasvojen kuvio yhtä symmetrinen, mutt sulonen kuitenkin. Tänään odottelen sopivaa hetkeä, ett voin miehelle asiasta puhua ja käyn ehkä itse ensi viikolla ensin paikapäällä pentuja kattelemassa ja annan niiden valita minut, jos vaan emännälle sopii. Omistaja 'uhkasi' tuoda niistä kaksi summanmutikassa, mutt eihän se niin mene :). Tosin edellisen pentuni (Pojun emon) ku otin, niin minähän menin yhtä ainokaista saatavilla olevaa kuvaakaan näkemättä hakemaan ja siihen rakastuin oitis. Se tyttönen sitten Pojun sisaruksineen synnytti ja katosi, kun pennut olivat 6 viikon ikäisiä rääpäleitä. Sillä kai Poju mulle niin tavattoman tärkeä olikin (ja on edelleen), ku olin sille oikeasti emo ja tunsinhan mä sen potkutkin jo mahassa ku emonsa makasi mun masun päällä ja pennut pelasivat futista masussa :D.
 
Kiitos oiretiedoistasi Pikku-mama, niitä ihana lukea aina!!:)

Uskonpa ainahin raskaushormoonia olevan paljon siun kropassa kun plussa noin aikaiseen tuli:heart:
..ja sehän yleensä hyvä juttu!
Kuvia kiitos olisi ihana kyllä nähdä=)


Ottis siellä on varmasti sinua odottamassa kaksi pientä karvapalleroa:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä