40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis..juu, kattele vaan..:rolleyes:
..siis sitä R-testilinkkiä tarkoitin..:D

Miulla ei tisut enään juurikaan kipiät:O..pikkasen vaan ehkä kutittaa:whistle: ihan alamasulla niitä menkkamaisia tuntemuksia kuitehin koko ajan.
Nukuin reilun tunteroisen taasen!

Kävi mielessäni..saattaahan nämä olla oviksen jälkimaininkeja jos se ovis olihin tällä viikolla, tiistaina..: /
Monasti kestäneet negakierrolla tuonne dpo6-8 saakka - nyt olisi dpo3 jos ovis ollut tiistaina.
Eli: Menkathan saattaa tulla sitten myöskin myöhemmin - 24.1 vasta sitten, ei 19.1!!(jos laskee luteaalivaiheen 14vrk:ksi)..perskules kun ei voi olla VARMA!!:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Niinpä, sehän se kun ei voi olla varma. Mulla ainakin oviksen jälkimainingit olivat nyt poikkeuksellisen pitkät ja voimakkaat, kiitos Clomien varmaankin. Just tulin kaupasta ja ihan ihmetyttää, kun tuntuu alamasulla niin ihmeelliseltä. En halua alkaa haihatella. Siksi ostinkin pari sidukkaa itselleni :). Mies saa olla tipattomalla jos lystää, mä en. Ja tuota.. kyllä minä muutaman testin tilasin :ashamed:, ku oli niin mahtavat valikoimat =).
 
Dooo diiin, niin mie hieman uumoilinhin siun Ottis tekevän - tilailevan muutaman testin..:)..ja EI sitä tartte nolostella!!!!
Mistäpä tilailit?

..ja voihan, oispa miullehin siidukka maistunut:p..silloin sitä ei ole ikinä kun oikkein miel tekis!!
Heeeeeiiii..pitäiskö pyytää miestä hakemaan???..juuu, v a r m a a n lähtis joooo..tukka putkella ja hippulat vinkuen oikkein..:LOL:

Meillä lähimpää kauppaan reilu 200m..JOS siis olisin noheva, hakisin itte..vaan kun laiskottaa:O..olen siis ilman: /..raakaa peliä..:D
 
Viimeksi muokattu:
Rominas; vai tuli sinulle se täti. :(

Minä täällä edelleen odottelen, mitä tapahtuu....

Poika oli kanssa vähän kuumeisempi mummulla, mutta heti kuumelääkkeen saatuaan jo parempi ja halusi jäädä sinne mummulaan yöksi, kun serkkupoikakin siellä on. Joten rauhallisin mielin tässä levätään ja parannetaan itseämme.

Mulla ja miehelläkin nousi kanssa kuume. Parhaimmillaan kävi 38,5 asteessa mulla. Vie mehut kuulkaa aikuiselta... Nyt pari lääkettä otettu, niin hieman parempi olo, mutta tukkoinen ja yskäinen kyllä...

Nyt takaisin petiin, tai tässä jo olen läppäri sylissä :D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Sarppav Hienoa, että pääsette nyt molemmat lepäämään ja poikakin varmasti ainakin vähäksi aikaa unohtaa tukalan olon, kun on toisia lapsia seurana. Paranehan ystäväin :).

Rominas Onnittelut!! Kiva täti ku ymmärsi viimein tulla. Mutta kyllä se ehti odotuttaakin. Mulla pisin kierto ollut silloin syksyllä jotain 42 päivää ja siinä sitä oli ihmettelemistä. Ymmärrän siis helpotuksesi. Nyt vain täysillä uutta ja onnekkaampaa kiertoa kohti :heart:.

mur-mur K-kaupassa oli Olvin sidukat tarjouksessa ja niitä ostin. Lidlen talvisiidereitäkin on jäljellä ja sellaisen mä saunoessa korkkasin ;). Mä niin tykkään noista mausteisista siidereistä :p. Vielä kerkiät kauppaan ku heität nutun niskaan ja kipaset parin sadan metrin päähän.

Tilasin digitaalisen viikkonäytöttömän (10€) ja viikkonnäytöllisen (13€) testin sekä Predictorin herkän (9.80) testin ja sit Gravidanin (6.65€) herkän testin ja Apteekin oman (4.95€). Piti ihan s-postista tsekata ku sinne oli ilmoitus tilauksesta tullut. Noi digitestit tietty pitäis malttaa jättää dippaamatta, mutta ajattelin, että kun tämä lusti alkaa pian olla loppu, että mennään liput liehuen loppuun asti :saint:.
 
Rominas - Yeees!!!:wave:
..vihdoinhin se täti muisti;)
Nyt uutta yritystä kohden nenukka, eiköstä vaan!?:heart:
Siunhin pienelleis pikaista paranemista:heart:

sarppav, lepoa&lempeä..:rolleyes::heart:
..aika hyvä resepti miusta.

Ottis mie pidän maustetuista siidukoista myös!
Talvisiideri=Nam:p kanelilla ja neilikalla mustettu!!

Hyväisen arsenaalin olit testejä tilaillut, reipas tyttö!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaifiiliksiä selvästi täällä rouvat ja neidot... hih, hauskaa luettavaa :LOL:

Hienoa kun pääset nyt Rominas uuteen kiertoon. Toivottavasti poikanen paranee pian ja hoitamiseen roimasti voimaa :hug:

Meidän apteekista oli se CB-digi loppu, eikä perjantairuuhkan vuoksi lähdetty sitten
muualle vaan otettiin perinteinen CB-tuplapakkaus ihan varuiks jos ei vaikka näkyiskään
mitään... Noh, kotiin kun päästiin ja wc:stä huutelin miehen katsovan aikaa kellosta,
sain perään jo huutaa ettei tarvihe, sillä plussa tuli ihan heti sinisen värin
pyyhkäistessä näytön yli ja minä se sitten kiljahtelin riemusta jne... mies siinä sitten
syliinsä koppasemaan minut :eek: Nyt juo sitten kuoharia.

Kuviakin mies sitten otti CB:sta "retroasetuksillaan", kieltäytyi niistä "kusisista tikuista" ottamasta (siis pienistä mammaksin liuskoista) kun ovat niin iljettävän näköisiä ja niinhän ne miesten mielestä saattavat ollakin :LOL: Minusta kyllä lapsellista ja naurettavaa kun ei
suostunut minun mielikseni edes ottamaan ;) Pöh. Aion sitten itse ottaa jahka pääsen
käsiksi kuvausvälineeseen :LOL: Laitan tuon CB-tikusta tänään otetun kuvan tähän jos vain osaan...



Ihanaa iltaa tsidukan, olusen tai vaikka limusen parissa kaikille :heart:
 
Kuvaa odottaapi täällä mur-mur..kyllä se pikkinen nyt pysyy siellä kohtupesäisessä varmasti!:heart:
..ja niistä kusjtikkusista sitten kuvaa myöhemmin, eiköstä juu?!;)

Miulla on kuulkaas nyt sellainen olo..että toiveet alkaa nousta..voi kauheeta, mitenhän sitä taas tiputaan..:eek:
Masua supistaa ja nippailee, huonoa oloa,(vaikka syönyt olen) palelee jne..

Syön vielä hampparin ja painun peiton alle potemaan oireitani..ihanaa jos tämä olisi SITÄ:rolleyes:

((muoks)) IHUNA + tiny-mama!!!!
..minähin haluan tuollaisen..:)
tiny= pikkiriikkinen..=)
 
Viimeksi muokattu:
Hihih... Siis ihmettelen miten SE voi olla noin selkeä +, ihanien kannustusten saattelemana aion nyt olla positiivisin mielin ja antaa kaiken energian pienen alun hyvinvoinnin turvaamiseksi... nyyh.

Ja mur-mur kuules, voihan vaikka ollakkii ja toivottavasti näet ihania, toiveet toteuttavia unia :wave::heart:
 
Hyviä huomenia kaikille ihanaisuuksille:flower:mulla oli eilen vapaa päivä ja kotona en konetta avannut ollenkaan..pienen tyttösen kanssa koitettiin kotia siivoilla ja yhdessä puuhastella ja hieman shoppailemassakin käytiin..joten ihana päivä on vapaa päivä kun ei tarvi miettiä jotta kohta sitä pitää töihin lähtä...tänään sitten alko aamuvuorot ja tässä työn lomassa oon näitä teijen juttusia oikeen hartaudella lukenut..välillä tippasilmässä mutta välillä nauruun purskahtaen=)..ja kuulkaas.. oikeen oon paperille kirjottanut, kun vastaan on sellasta tekstiä tullut mihin sanaseni haluan minäkin sanoa...töitä on kuitenkin mun tässä samalla tehtävä, jotta työnantaja on tyytyväinen..joten pätkissä ja tauoillani:whistle: koitan tätä muistilappuani purkaa...:)
Ihan enstemmäiseksi kuitenkin haluan tähän laittaa PALJON PALJON(mulla on kädet niin levällään kun vaan saan...=)) ONNEA:flower::flower::kiss: Pikku-Äiti ihanaa että sulla on viivanen vahvistunu ja noin hienon ja vahvan plussankin siihen testiin sait!!! Alotitko sä niitä minidisperiinejä tms. syömään????(jos mä saisin plussan ni mä alkaisin...mut tää vaan mun pohdintoja...)
:wave:nyt töihin mut jatkuu.....
 
Ottis
Pikku-äiti :hug::kiss:. Ihanan selkeä kuva tosta Cb:n +testistä. Onnea hirmusesti matkaan. Yritän tänään jossain välin ehtiä laittaan sut yrjöklubiin.

mur-mur Join sitten kaikkiaan 4 sidukkaa ja nyt on kova morkkis. Tänään aloitan todenteolla sen phdistuskuurin. Sitten ei enää kärsi 'pämppäillä'. Ukkokin otti kuppia ja joi itseltään jalat alta kahdessa tunnissa. Yöllä ku heräs, oli inhottava, mutt ei onneks jatkanut juomista ja pääsi lopulta ihan omin jaloin nukkumaan. Aamusta sitten vähän keskusteltiin juomistavoistaan. Meinasi suuttua, mutt leppy äkkiä ku vaihdoin puheenaihetta.

Kissanpennuista olen kertoillut, mutt en vielä että minäkin niistä 2 itselleni haluaisin =).
 
Jatkuu....
Hysteria, kiitos tietokoneen ohjeistuksesta..mutta musta ei taida olla siihen...oon niin tyhmä tän koneen kanssa ja osaan vaan tälläsiä ihan perusjuttuja:ashamed:...sitä oon miettiny et saisko esim. sivuhistoriaa jotenkin poistettua(ihan täällä työpaikan koneellakin...meillä periaatteessa on omat ohjelmat salasanoilla, mut käytännössä kaikki toimii sen ohjelmalla kuka avannu koneen seisakin jälkeen...)ois ihan kiva et kukaan ei mun jälkeen lähtis uteliaisuuksissaan kurkkimaan millä sivuilla oon käyny ja näin ollen koko tehas tietäis et tää mamma vielä yli nelikymppisenä haaveilee vauvasta!!!:|
Ja ylipäätänsä tuosta iästä Hystis ja muutkin..ollaanhan me jo viidelläkymmenellä(kymmenvuodella) lähes kaikki...mut jos vehkeet ja homma pelittää ni ei me olla vanhoja, ei..EI!!!Ja toivoa on niin kauan kun on elämää, iloa, oloa ja jaksamista...ja uskon että kaikki meistä jaksaisi sen (pienen vauvan) kanssa jos se mahdollisuus meille suotaisiin..emmehän muuten edes toiveilisi ja haaveilisi!!! Sinulle Hystis plussatähtösiä tähän luomukiertoon ja siitä eteenpäinkin sinne helmikuulle ja vielä siitäkin eteenpäin...kun mä luin sun tuntoja ni mulle kävi erittäin selväksi että suntarviisaadasevauva!!!että sä saat sun ilon ja olon ja elämän takas!!!:hug::kiss:Sulle mä antaisin vaikka omankin haluamisen jos vaan voisin...Ja kun sä nykyään oot aika allapäin..ni ihana lukea sun turkoosi huumoria..se jos mikä sai täällä hymyn huulille!!=)
p.s. huomasin juuri etten osaa värittää tekstiä....kuin se tehdään???
jatkuu taas paremmalla ajalla...:wave:
 
Aamupäivää kaikille!
Pikku-Äidille iiiisot onnittelut, aivan upea juttu:flower: Ihanat fiilikset tuli sun puolesta ja antaa potkua yrittämiseen aina kun joku plussaa täällä.

Tää kone kenkkuilee, joten nopsasti turisen ennenku sammuilee taas...
Ottiksella ihania kisuja tiedossa, saavat varmasti rakastavan kodin sun luona, olet niin kauniisti pojustakin kirjotellu, että huomaa sun olevan eläinrakas, hienoa!




Meidän kollimolli kuoli viime syksynä myös, ikää oli 15v ja omille teillee lähti eikä palannut, uusi kissa otetaan vasta ku muutetaan uuteen kotiin, rakentaminen meneillään, ehkä tänävuonna päästään muuttaan....ukkeli yksin tekee ni hidastahan se onpi.

Ukko lähti tyttösen kans uimaan ja mun pitäs siivoilla ja ruokaa alotella laittaan joten toivottelen hyvät lauantain jatkot.
Ai niin ovista pukkaa tänäpä ja huomenna irrotuspiikki, eli olisko huomenis sit dpo1?
Heippaset:wave:
 
Ottis
mami41 Pahoittelut Kollimollin menetyksen johdosta. Aina se on kurjaa, mutta mitä kauemmin ehtii toisen kanssa asumaan ja elämään, sitä vaikeampi siitä on luopua. Onnea oviksen hyödyntämiseen :heart:. Tunnelmallista koti-iltaa :kiss:.

Pikkutirri 'Maalaa' ensin se teksti, minkä haluat värittää ja klikkaa sitten tuosta kirjoitusalueen yläpuolelta A:sta niin saat värit esiin. Klikkaat haluamaasi väriä ja siinä se sitten on ihme merkinnöillä, mutt näkyy värinä, kun lähetät tekstin. 'Maalaamisen' varmasti osaat, ku osaat boldatakin =), siinähän samaten valitset nimen ja sitten klikkaat tuota paksua Berttaa.
 
Ottis
Hystis Tuu pois sieltä piilosta nyt heti!! Ei ku oikeesti, kyllä minäkin antaisin vaikka palan omaa elämääni, mutt sieltä paremmasta päästä =), ett saatas sun elämään vähän iloa ja muutakin mukavaa. Miten IVF-suunnitelmat etenee, yritättekö vielä vauvaa saada, vai onko olo niin tukala, että ei jaksa edes haaveilla??
 
Aamupäiviä vaan Ottis ja Mami41..kiva että liityitte joukkoon..ei tarvihe yksin jutella...=)..söin juuri evääksi tekemäni taivaallisen kinkkumunajuustosalaattitomaatti piiiiiiitkän sämpylän kera ripaus hesen valkosipulikastiketta:pnam!!
Lista jatkuu:wave:
Mur-mur, kiitos taas hyvistä tietoiskuista!!! Mikähän se hoitojuttu oli mistä mulle silloin vinkkasit joskus aikoja sitten, kun mulla edellisessä raskaudessa ollu se raskausmyrkytys ja siellä istukassa niitä blokkeja??? Oliko sulla itelläkin joku hoito päällä???muistelisin...
Ja ihanasti sulla on lämmöt ylhäällä...voi kumpa ois just sitä!!!ja siitä johtuis ja oiskin ylläri pylläriPLUS+++!!!! Ja sit kun tuolla kyselit et mitähän tän tilalle..mielenkiintoista ja sillee..ni mietin että sähän tee TÄTÄ JO!!! Eli oot ihan mieletön tausta tuki ja tiedon etsijä ja vertaistuki virtuaali ystävä kaikille...et varmaan itse ymmärräkkään kuinka arvokasta "työtä" täällä teet!!! Ja etkä sä oo mikään vanha...
...ja taas töihin...:wave:
 
pikkutirri:wave:..

Internet Explorerin sivuhistorian merkintöjen poistaminen

..ja jos käytät firefoxia, löytyy tuolta tyhjennystiedot:
Kohta-->"firefox-selaimen sivuhistorian tyhjennys".(pdf muodossa)
sivuhistorian poistaminen - Google-haku


Mie teen näin: Työpöydältä napautan Internet exploleria hiiren oikealla ja sieltä "ominaisuudet" sitten sieltä "selaushistoria->poista ja vielä kerran->(rastita ne jotka haluat poistaa)poista..ja sittenpä siellä lukee "odota hetki, selaushistoriaa poistetaan"..kun valmis, voit sulkea ikkunan.

Ps.Ps. Miulla itselläni Fragmin käytössä, ainahin vielä helmikuuhun.
Mietin juuri, että EIPÄ yh-tään innostaisi alkaa sitä Marevania popsimaan ja juoksemaan INR-kontroleissa labrassa-Krrrrrrrrrrr:kieh:
Siirryin Fragmineen kun raskauduin ja vaikka raskaus keskeytyi en välillä Marevaniin vaihtanut kun ollut tätä kuumetta päällänsä vielä.:)

Eli..siulla muistaakseni oli vaavin napanuorassa niitä blokkeja/tukoksia?..niihin ehkä(maallikon tietoa sitten..)
Niihin ehkä tuo Fragmin:
Lääkeinfo.fi - FRAGMIN 12 500 ja 25 000 ky anti-Xa/ml injektioneste, liuos (PFIZER)
..tai Klexane:
Lääkeinfo.fi - KLEXANE 100 mg/ml injektioneste, liuos ja KLEXANE CUM CONSERVANS 100 mg/ml injektioneste, liuos (SANOFI-AVENTIS)
..olisi sopiva hoito:)

Voihan olla, että Fragmin ja Klexane eivat kuitenkaan käy ja ainoa hoito on hyvä seuranta ja lopuksi tarvittaessa raskauden purku aikaisemmin.(oliko siun tapauksessa näin?)
Lääkäri osaa antaa parempaa tietoa kuin minä aivan varmasti!!
..ja sie olisit oikein hyvässä ja tarkassa valvonnassa raskautuessasi:heart:

Tuossa vielä pikku Oskarista juttu:heart:..
Oskarin sairaalareissu

Kiitti vielä tsempeistä:heart:ne lämmittävät.
Nyt miulla taas tänään selainen olo, että se ovis OLIKIN sittenhin vasta silloin kp18 ja nämä vain niitä tuntemuksia vielä..:ashamed:..***ka juttu, en paremmin sano!

Muutoin tänään dpo9..jos ovis myöhemmin, nyt sitten dpo4

:wave:Eikös kukaan tänään dippaile!!!!!!!!:wave:
..edes JOKU??:)
 
Viimeksi muokattu:
Arvatkaas..mies kun läksikin tänään kaupoille, sanoi tuovansa miulle sen punkku pullon!!:D
..eilen mainitsin siitä haikeana kun mieli niiiiin olis tehnyt.

Sanoin kuiteshin hälle, että "tuo parit oluset, se riittää"..;)

..nyt siis saunaoluset miulla pizzan kera-Yesss!!:p

Mites teillä ihanaiset tuo sää..paljonko pakkanen paukkaa, jos paukkaa?
..meillä täällä aurinkoinen keli ollunna ja pakkasta päälle 17C
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos linkki vinkeistä jälleen kerran mur-mur..ja avusta koneen kanssa..vaikeelta "kuulostaa" mut toi mä teen näin jo paljon helpommalta joten sitä voisin kohta yrittää...kiitos myös oskarin sairaalareissu jutusta, mut enhän mä pysty sitä itkemäti lukemaan..ja kuvia kattomaan joten muutaman rivin jälkeen jätän suosiolla ainakin täällä töissä...ja joo..mullakin se raskaus purettiin ja viikkoja oli silloin 30+5 ja pieni tyttönen painoi 838g..TAYSssissa oltiin mekin alkuun ja tuossa lähisairaalassa sitten loppuun..yhteensä 2kk eli jotakuinkin lasketulle ajalle...voi että miten tää vieläkin voi ottaa näin koville ja tunteet nousta pintaan...:'(
Sulle mur-mur piti vielä laittaa siihen jotain tilalle juttuun että käy pitää blogia jostain aiheesta mistä pidät tai elämästä yleinsä..mä pidän sellasta retro/ompelu/lapsen elämä blogia ja se on aivan ihana harrastus...nyt kun oon töissä taas ni päivitykset on jääny vähän harvemmalle ku ei vaan ehi..ja ommellakkaan sillee kun ennen..ompelen siis lähinnä tuolle pienimmäiselle ja retrotyylisiä vaatteita pääasiassa...
APUA!!ku mun listassa ois vaikka kuin paljon asiaa ja päivä loppuu kesken...
Ottis:jes jes kissoille!!! ja ihania muistoja sinulla pojusta!!! Ja niin sitä pitää niitten testien tilailussa..=)liput liehuen loppuun asti=) ja kiitos jooo värjäys vinkistä=)!!!
Mafinka onkin ihanaa hotelli viikonloppua viettämässä, voin vaan kuvitella kuinka on heillä mukavata!!!=)
Sarppaville paranemisia koko perheelle:flower: ja Rominaksen pojallekin paranemisia:flower: ja Rominakselle itelle plussapuhtia uuteen kiertoon:heart:
Kaikille muillekin haleja:hug: ja :kiss:..tää lähtis nyt kotiin ja ehkäpä mun pitäisi tänään se kotikonekin avata ja tulla viel illalla kurkkimaan...meinasin pienelle leveälahjehaalarit tehdä tai alottaa ainakin tänään...=)
 
Isot Onnittelut vielä pikku-äidille, kunnollisesta plussasta!:flower:, luin 11 vuotiaana kirjan pikku äiti, oli todella hyvä, mutta kirja kadonnut ajan saatossa.

Mikä On Iida-Karoliinan tilanne, plussaa? Sitä ainakin toivon kovasti sinulle!:)

Mur-mur: Toivotaan, että ihmeellinen pikkuinen siellä kohdussasi kuitenkin olisi saanut alkunsa, samaa toivon Ottikselle!:heart:

Tätihyökkäyksen kohteeksi joutuneille halaukset ja Onnea uuteen alkaneeseen kiertoon:heart:

Kaikille ihanaa launatai iltaa, toivottelee väriään muuttanut Mahdotontako(on nyt punapää):heart:
 

Yhteistyössä