40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi mur-mur :hug: Kumpi teillä yleensä tekee aloitteen riidan jälkeen? Ajattelin, että kun aikaa on kuitenkin kulunut paljon, niin aloitteen tekeminen voi tuntua vaikealta miehestäsi, etenkin jos hän on ns. riidan aloittaja. Toivottavasti saatte nyt säröt korjattua, ei vaan niiden siementen takia vaan muutenkin :kiss:

Tätä parisuhdepäivääni jatkelen vielä, kun tuli tuohon sopimiseen liittyen yksi ärsyttävä piirre miehessä heti mieleeni...lähes aina se olen minä joka riidat sopii ja alotukset tekee, vaikken mitään ois tehnytkään tai känkkis/menkat ois ollut ukolla :O
Mites teillä muilla, ihan galluppia rupee nyt pukkaamaan :whistle:

Justis
 
Ottis
Justiina En malttanut 4 tuntia odotella, vaan kun aloin dippaamista miettiä, alkoi pikkuhiljaa pissattaakin. Sit päätin, että jos pissa ei kovin laihaa, Predictorin dippaan ja tässä nyt miltei kädet täristen, mutt ainakin posket punaisena olen laittamassa teille kuvaa arvuuteltavaksi, onko siinä haamua vai ei. Kuvaa oli todella vaikea ottaa, mutt ihan oikeasti siinä olen jotain näkevinäni. Viiva tulin näkyviin ennen viittä minsaa ja sen puol tuntia odotin ennenkuin uskalsin tänne tulla ihmettelemään. Saa kertoa reilusti jos ei tässä viivaa näe.
 
Ottis
oi mur-mur :hug:. Jospa sun miestä nyt jännittää ne lemmiskelyt tavallista enemmän, kun tietää, että kovat on piipussa. Meillä ainakaan ei mieheltä ollut valmista tulla ekoilla kerroilla ku tosissaan yriteltiin.

Justis Meillä minä teen aloitteen sopimiseen. Mies tuli, pakko mennä.
 
Ottis näen mie siinä haamulaisviivasen..mutta vaikka suurensin sen 400% en väriä niin millään saanut näkyviin..:|

Kovasti kuiteshin peukutan d=)b että se jo seuraavassa dippauksessa näkyisi:heart:ja täti ymmärtäisi pysyä loitolla, Huuuuusssss!!!:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ihan totta, en näe väriä minäkään tuossa kuvassa. Paintissa kun avasin ja sivusuunnasta katto, niin jotain mukamas näky, mutt ei tässä onneksi tarvi enää kauaa piinailla ku täti tulee jos on tullakseen ja jos ei huomenna ole näkynyt, maanantai-aamuna saatan dipata seuraavan kerran. Kiitos sulle toivotuksista :kiss:. Livessä olen aavistuksen punertavaakin näkevinäni, vai viiraako mua vain :ashamed:.
 
Viimeksi muokattu:
*Justiina* kylläpä se miekin meillä se sovittelija taidan olla..mies mököttää ja pitkään monasti!!!..mie en jaksais ja pystyiskään sellaista - ei miun tyylistä!:D

."Puhumalla paras on"
"kuunnelkaa, puhukaa, se taito on korvaamaton"!!
Näin Maarit Hurmerintakin lauloi jo aikaa sitten.=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Mä en saanut kans viivaa näkymään, mut mul on nyt miniläppäri, josta en tiedä miten kuvaa suurennetaan, tarkistan asian viel isolla läppiksellä =) Oliks toi tavallinen predictor vai se herkkä? Jos se on se vanha perustesti niin en ihmettele vaik ei kunnon viivaa tuliskaan, itse sen viivan sain tavistestiin vasta kun menkat oli n. viikon poissa. Peukutukset ja
täältä!
 
Ottis
mur-mur Mulla on tänään dpo14 käsittääkseni, tuntemusten ja ovistestin mukaan, mutt kyllä mä jo järkiinnyin, sillä eihän miehen simppaset ole millään voineet elää 6 vuorokautta. Tätiä siis odottelen. Tikkua just taas kattelin ja ihan suoraan kun kattoo, niin silloin voi olla näkevinään aavistuksen punaista, mutta muuten ei, joten ajatellaan sitä negana :). Kiitos linkistä, kipasenpa lukemaan.
 
Ottis, se linkin keskustelu on lyhykäinen.
Siinä aloittaja oli saanut herkällä Predictorilla 5minsan sisään viivasta näkyviin värin kera(dpo9)
..sitten myöhemmin CB:llä negaa..

Se siun testi taisi olla "Early Predictor"..oliko näin Ottis?
..saatan muistella nyt ihan väärinkin..:$
 
Viimeksi muokattu:
Ei se sit varmaan oose herkkä, koska sen herkän voi tehdä jotain 4 päivää ennen ja siinä herkkyys on 12,5 kun taas tavallisessa on herkkyys 50! Eli ei mikään herkkä, vaikka sanotaan et voi tehdä millon vaan mut kun hcg:n nousuhan on niin yksilöllistä! Eli ei vielä kirvestä kaivoon nakata siellä ;)
 
Joku kyseli siihen kohdun limikseen vahvistavaa "reseptivaapaata" lääkettä?..
Tässäpä:
ProBalance Soyaforte 60 tabl. - 26,00EUR - Verkkoapteekki.fi

Pro Balance (tabletit ja voide)
* sisältää soijaa sekä villijamssia, joka vilkastuttaa progesteronin, estrogeenin ja testosteronin tuotantoa.
* käytetään PMS- oireisiin n. 10 päivän ajan ennen kuukautisvuodon alkamista
* käytetään vaihdevuosissa ja sen jälkeen 3 viikon jaksoissa ja sitten 1 viikko taukoa
* voi käyttää hormonikorvaushoidon ohella
* aktivoi luuta rakentavia soluja, ehkäisee osteoporoosia

Tätä myös aiemmin suosittelin:
Siveydenpuu-uute(tuotenimi "Menstruasan-ei saa Suomesta)
Artikkeli
..Harmonisoi kuukautiskiertoa
Kasvi stimuloi aivolisäkkeen etulohkon tuottamaan luteinisoivaa ja follikkelia stimuloivaa hormonia. Nämä hormonit tehostavat progesteronin eli keltarauhashormonin muodostumista munasarjoissa..
..:)
..Vastaavanlainen tuote tälle:
Vaihdevuositipat, Dr. Reckeweg R10 - Luontaistuote-verkkokauppa:luontaistuotteet terveyteesi
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur ja Justis Kiitos teille tsempeistä :hug:. Kassellaan nyt ihan rauhassa huomisen yli ja siitä etiäpäin miten käy. Täti voi hyvinkin tulla jo tänään, mutt viimeistään huomenna. Testipaketin onneksi säästin, vaikk just aiempia polttelin, joten kun saan tilaisuuden, tsekkaan herkkyyden :). Muistasin ainakin suunnitelleeni tilata sen herkän version, mutt sen muistan, ett laskussakaan ei näkynyt kumpi se oli ku silloin jo ihmettelin ku sitä tsekkasin.

Me lähdetään varmaankin käymään saunomassa mökillä, vaikkei mua nappaakaan, joten toivottelenpa nyt kaikille lupsakkata lauantai-iltaa :wave:. Palaillaan..
 
Mulla rupes tuntuu yhtäkkiä alavatsalla oikeella puolella nippailuja, vähän samantyylisiä kuin oviksen aikaan..siis oikeellahan mulla se follin poikanen sillon kp 14 oli..ja nyt sit rupes mielikuvitus laukkaamaan, et siellä se munis parka yrittää kystien seassa vaellella kohtuun...sieluni silmin nään putouksen munamiehen Käyttäjän Munamies kuvat - Profiilikuvat | Facebook näkösen tyypin vaeltelevan rasvapallojen estämällä tiellä...jep sekasin oon...ei epäilystäkään


Ottis mukavia saunahetkiä :p Ja rauhaa piinaluun :hug: Mun mielestä jos se on se herkkä testi, niin siin paketis pitäis se lukee...
 
Viimeksi muokattu:
Tuossapa toinen Reckewegin tippa hormonitoiminnan tasaamiseen/palauttamiseen
Terveyskauppa.fi - Dr. Reckeweg R20 tipat

Tuolla kaikki Reckewegin tipat:
Terveyskauppa.fi - Homeopaattiset - Dr. Reckeweg

Mie taidan jotain noista tiailla ja kokeilla..hetihän se vaikutus ei todellakaan näy, kärsivällisyyttä vaatii.
Miulla meni muistaakseni sellaiset 4-5vko. kun vaikutus noilla R10 tipoilla alkoi näkyä(plussasinkin, vaikka kesken menikin..)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Justiina Jospa sun mielikuvitus tietääkin mitä siellä tapahtuu. Peukutuksia =) :heart:.

Kiitos ku muistutit sen testin tsekkaamisesta. Mies lähti käymään toistamiseen kaupasa ja minähän kipaisin heti koneelle =). Jotain vartti sitten tykitti vasen munis niin hurjasti, että ihme on jos ei täti tule. Outo kierto ollut, kun tuntemuksia on ollut molemmilla puolilla.
 
Ottis
mur-mur Kiitos linkistä. Ellen väärin ymmärtänyt, niin dpo14 haamulainen on erittäin harvinaista. Pakkauksen tsekkasin enkä totisesti näe siinä missään kuinka herkkä testi on enkä siinä ohjelappusessakaan. Tilauksenkin tarkistin ja siitäkään ei näe :(. No, aikansa kutakin. Ei tää piina ikuisesti kestä =). Kivaa ehtoota kaikille :wave:.
 
Ottis
mur-mur ja Justiina Ei ollut herkkä se mun Predictorin testi. Keksin verrata verkkoapteekin pakettiin ja herkässähän lukee ihan selvästi, että herkkä. Voi höh mua :ashamed:.

Ei sit lähettykään mökille saunomaan. Sain miehenkin laiskistumaan =).
 
Hihiiiii.... täällähän on jännät paikat meneillään Ottiksella , voi hitsinpitsit kun vaan olis nyt sitä mitä me varmasti kaikki toivotaan Sinulle :heart: Muniksissa, etenkin oikealla puolella paukkuu myös minullakin ja inhottavasti paukkuukin... tällä hetkellä siis kp 32/26.

Kiitos mur-murille ja Ottikselle tilannepäivityksistä, kyllä siellä yrjöklubissa keikun ihan mieluusti :heart:

Meillä porisee hernerokka liedellä ja pannari kuohuu uunissa, illalla saunaan ja semmosta vaan. Aamulla se sitten minäkin kiukuttelin piiiiitkästä aikaa oikein kunnolla, kun ei mies oikein ymmärtänyt minun kamalan kovaa tarvetta pulputtaa ja pälpättää voinnistani ja tuntemuksistani. Pläääh... Onneksi meni ohi, mies tosin ehti jo ärähtää kun en meinannut ajoissa lopettaa mutristelua ja kiukuttelua. Hmph. :|

Ihanasita lauvantaita kaikille :)
 
Ottis
Pikku-Äiti Kiva, että muniksissa paukkuu :heart:. Siellä se pikkunen tekee pesää =).

Minua ei kovin tämä tilani nyt jännitä ku sehän olis maailman 8. ihme jos minä olisin raskaana, sillä miehen simppasten olis todellakin pitänyt olla 6 päivän ikäisiä hedelmöityshetkellä. Ts. en usko ollenkaan, ett olisin raskaana.

mur-mur Verkkoapteekista sai muuten nyt tooodella halvalla Predictorin testejä. Arvaa kuka tilasi yhden herkän ja kaksi tavallista ;)? Hitsi, että onkin hintava harrastus tämä. Vaikka ei pitäis valitella r-testeihin menneitä rahoja ku a) ei ole pakko testailla ja b) toiset maksaa hirmusummia hoidoista.
 
heips taas pitkästä aikaa=)
Täällä on ollut niin vauhdikas viikko etten ole kuin hädin tuskin ehtinyt pysyä kärryillä keskusteluissa,kirjoittamisesta nyt puhumattakaan=)No nyt pikkumies nukkuu ja isompi mies lämmittää saunaa niin ehtii hetken istua koneellakin!!

ottisSullahan on siellä todella jännät paikat,minä kyllä olin tuossa testissä näkevinäni jotakin vaikka en sitä suurentanutkaan,voi kun se olis nyt sun vuoro plussata:heart::hug:

ON:eli nyt olis kp28 ja tätiä ei ole vielä näkynyt,tutkin tuossa allakkaa ja huomasin että näin pitkä kierto on ollut viimeksi joskus syksyllä,yleensä vain se 26-27:confused:
Nyt vaikka täti tuliskin vierailulle niin tiedän ainakin että mun kierto voi olla tarpeeksi pitkä kiinnittymiselle;)Pessimisti kun olen niin yritän tällä pohjustaa itseä pettymykseltä!
Oloja olis vaikka ja mitä:etovaa tunnetta varsinkin aamuisin,turvottaa kamalasti(mies parka:LOL:)huimausta ja jos jonkinlaista pauketta ja nipistelyä muniksissa;)Joo,ja tietysti testasin eilen,mutta illalla ja vain vajaa kaksi tuntia väliä oli edellisestä pisusta ja nega se kai oli:ashamed:

Nyt yritän perehtyä teidän juttuihin ja palaan taas myöhemmin kommentoimaan=)
 

Yhteistyössä