40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
muumimamma etkös sie muista: Täällä saa purkaa sydäntään ihan KAIKESTA!!:kiss:
..ei todellakaan tarvitse olla juuri kuumeiluun liittyvää.

Toivottelen tässä jo kauniita unosia itse kullekin
..Huomisiin:wave:

Ps. Posti Pate toi taas ovistestejä..mie varmaan harmaahapsenakin jossain vanhainkodissa dippailen noita..:D..joku riippuvuus näemmä tullunna!!:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Hei ladyt pitkästä aikaa! Ajattelin käydä kurkkaamassa miten täällä teillä sujuu kuumeilujen kanssa. Enpäs muista milloin viimeksi kirjoitin omia mietteitäni, mutta kun jäin tuonne taustailemaan ja rauhoittumaan, niin alan vihdoin toipua omasta vauvakuumeestani. Yli kolme vuottahan tässä jaksoinkin kuumeilla sitä kolmatta, tuloksetta. Hoidoissa kävimme viime vuonna kolme kertaa, tuloksetta nekin. Mulla on säännöllinen kierto ja olemme kaikkina muina kuin lapsettomuushoitokiertoina yrittäneet saada vauvan alulle luomusti, kertaakaan raskautumatta. Eli yritetty ollaan tosissamme, nyt on kp 15/27 ja oviksen juuri tikutin kp 13. Seksiä harrastimme nyt rennoin mielin kp 10, kp 11 ja kp 14. Emme taida jatkaa enää lapsettomuushoitoja, tuntuvat liian kalliilta ja rankoilta. Ehkä näin on oli tarkoitus, että jäämme kahden lapsen vanhemmiksi. Onnellisia näinkin, ilman muuta. Luultavasti hankimme koiran sitten kun lapset kasvavat vielä vähän ja pystyvät pikkuisen jo osallistumaan koiran hoitoon.
Kevättä odottelen jo ilomielin, tai ensin hiihtolomaa muutaman viikon päästä. Sitten tuleekin pääsiäinen ja pian koittaa sen jälkeen jo kesä! Minä rupean aina piristymään lopputalvesta kun valoa tulee lisää ja mieli kevenee. Kertoilin jossain vaiheessa, että olen määräaikaisessa työsuhteessa, nyt sopimukseni uusittiin ja sain vakituisen paikan, olemme sitäkin asiaa juhlistaneet miehen kanssa jo moneen otteeseen.
Toivottelen teille onnea vauvantekoon ja paljon onnistumisia ja jo alkaneille raskauksille onnen puhureita myös jatkoon!
Täällä välillä käyn kurkkimassa kuulumisianne edelleen :) Hyvät yöt! !
 
*kirpakkaa Keskiviikkoista!*
..täällä pakkanen paukkaa 20C asteen voimalla..



Ballerina Bolero Onpa kiva kun kävit kertoilemassa kuulumisiasi:wave:

Kunpa minähin löytäisin tähän kuumeiluuni sellaisen mielenrauhan kuin siekin - "tulee jos on tullakseen" ja on niin paljon muutakin elämää!
..ehkä se ottaa miullahin oman aikansa..:)
Onnea siulle kovasti vakinaisesta työstä, sekään ei tänään ole ihan pikku juttu.:flower:

Piteneviä ja aurinkoisia kevättalven päiviä siulle toivottelen!..ja sitä pientä ihmettä tietenkin

:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
ON..minuun iski samainen tauti pöpöinen kuin lapseenhin(hän onneksi jo paranemaan päin)
..miulla kurkku tulipunainen ja kroppa kuin jyrän alle jäänyt:snotty:

Onneksi poikanen pääsi mennen/tullen eskaan naapurin matkassa - eskaryhmällä tänään Pakkaspäivien teatteriesitykseen meno.

Ostin eilen lähikaupasta Nordqvist "Afrikka" Rooibos teetä.(kofeiiniton)
Maistelin jo yhtä makua - kermakaramelli..luulin, että on varmaa TOSI makiaa..mutta olihin oikein hyvää ja pehmeän makuista:)
Muut maut: Mansikkakerma, Appelsiini ja Metsämarja - pitää illalla maistella lisää.

Nyt mie kaffet hörppään ja painun peiton alle ittiäni parantelemaan, poikanenhin tulee eskasta vasta 12.30 jälkeen.

Mukavaa päivää kaikille ja niitä plussasätehiä!!


Ps. Saa joku päivitella jos haluja löytyypi..=)
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mafinka (49).................kp2/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp3/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp3/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp5/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp6/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp6/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp8/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp10/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp10/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp11/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp13/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp16/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp15/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp16/25-26.....yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp20/27..........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp22/27..........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp22/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)...........kp24/23-29......yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp27/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Ballerina Bolero (40)....kp15/27........yk36....................3.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Rominas (41).................dpo1
putunen (41).................dpo5
*Justiina* (38)...............dpo9
Sointu2010 (41).............dpo9
Mami41 (41)..................dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
No niin - otin päivityshaasteen vastaan, ilmoitelkaa, jos tuli virheitä =)

Ballerina Bolero, mukava kun kävit kertomassa kuulumisia ja onnittelut työpaikasta! :flower: Sinulla tuntuu elämä olevan mukavalla mallilla - ja kun yrittämisen lopettaa, niin ihme voikin tupsahtaa =) :heart:

Mur-mur, paranemissäteitä sinulle :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Harmitus teille, joille täti tuli - taidan pian tulla perässä ja joutua tuonne päälistan kärkeen. Rinnat olleet niin nätit ja napakat, mutta tänään lössähtivät, mokomat ja menkkakivut loppuivat.

Kuka kysyi gelee royalista? Täytyy tunnustaa, että sitäkin oon kokeillut: söin niitä loppukeväästä syksyyn, samaan aikaan kun kävin säännöllisesti akupunktiossa. Nyt en oo enää käynyt acussa, enkä syönyt gelee royalia pariin kuukauteen. Voisin kyllä hakea yhden purkin, en osaa sanoa, onko mulle ollut apua. Jenkkisivuistoilta olen kyllä lukenut joitakin onnistumistarinoita Royal Jellystä. Olen syönyt kohta pari vuotta Raskaus-monivitamiinia ja viime keväänä otin mukaan kalaöljyn. Tällä hetkellä otan molempia 2 tablettia per päivä. Mulla on Lysin aika voimakkaita kalaöljykapseleita. Ainakin iho on tykännyt :cool:
 
Hei Sointu2010 - minähän sitä gelee royalia kyselin ja ajattelin jossain vaiheessa kokeilla. Ei siitä ainakaan haittaa ole. Nyt minulla on myös purkillinen GLA-valmistetta, ja senkin pitäisi olla hyvää iholle ja soluille. Ihan noin perusterveyteen varmaan hyvää näin talviaikaan, vaikkei toisikaan vauva-asioissa onnea :) Plussapeukutuksia sinulle sointu edelleen :heart: Kohtahan voisit jo testaillakin - meinaatkos?

Entäs Justiina ja Mami-41, testailettekos ja milloin, huomenna? Plussapuhallus PUUUHHHH!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Paranemisia sinne:hug: Pysyhän nyt peiton alla lämpimässä,että tauti mokoma lähtis pois:heart:

Justiina,mami-41 ja Sointu2010 Te näyttättekin olevat seuraavat jännättävät=) Plussa säteitä teille roppakaupalla:heart::heart:
 
Kiitos Putunen ja muumimamma. Ihan hirmusti onnea tähän kiertoon :heart: Kuten kaikille muillekin :heart:

Jos menkat eivät ole alkaneet, niin ajattelin testata lauantaina, yritän malttaa sinne asti :D Putunen, ostin tuon Gelee Royalin luotaistuotekaupasta, jäi sellainen muistikuva, että oli kaksi vaihtoehtoa, joista se toinen oli huomattavasti kalliimpaa, mä otin sitä espanjalaista, sitä halvempaa. Mä otin taas mustikat kehiin, kun kuvittelen, että ne olisi hyviä soluille, suojaisi soluja. Sitten vielä kuurista, on tää niin mukavaa, kun saa syödä juustoja :p Oon ihan hurahtanut paistettuun halloumiin, pitää tänään hakea lisää ja samalla tsekata sen hiilarit, kun oon vaan olettanut juusto kuin juusto, heh.

Mur-mur, pikaista paranemista! Oliko jollain muullakin flunssanpoikaista, tsemiä!
 
Viimeksi muokattu:
muumimamma jaksamisia ja paranemisia pikkuiselle.
Täällä monella jännät ajat menossa.Tsemppiä testailuun ja plussatuulia puhaltelen testailijoille.
itselläni vasta jännäilyyn aikaa vielä viikkoja.plaah kun nää kierrot on piinavia.
tilasin ovistestejä itselleni jotta edes jotain jännitystä kierrossa.pitäisi huomenna postin tuode ne.sitten pääsee tikuttelemaan koska kierto 25 niin ohje sanoo että kp 9 pitäisi alottaa,mutta viime kierrossa ovis oli vasta kp17.saas nähä miten tässä kierrossa menee.
 
Kyllä tauti meinaa iskeä ihan kunnolla..ja sitten vielä munisten kasvukipuiset päälle!!:x
..lämpöä hieman nostaa..en ole aikoihin ollut näin kipiä.

Kiitos kaunis putuselle päivityksestä!:flower:

Piristäkääs miun päivää ja dippailkaa ihanaiset!!!:wave:
..siellä jollahin var-maan jo kutkuttelee rapistella testipakettia - reippahasti vain!!:D

Mie taidan tästä Rooibos teen keittoon lähteä - sitä saa juoda huoletta kun ei sisällä kofeiinia, myös raskaana ollessa.=)

Ps. Sattuu miulle tuonne 2.2 aikoihin Oili neidin vierailu. Miehellä VP ja synttäritkin 1.1..jospa silloin viimeistään päästäisiin lähempään ihokontaktiin
..muutahin, kuin kädelle suuteloa - peukutelkaa sen puolesta.;)
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin tätä palstaa ja mietin että mitenkähn minä osaan vastata? Kaipuu olisi jutella toisten +40:en vauvakuumetta potevien kanssa... Itse olen kovasti miettinyt että olenko liian vanha mutta ihana huomata että täällä on muitakin :)
Minä olen jo yhden kerran käynyt läpi lapsettomuushoidot 13 v sitten ja silloin onnisti ja nyt niin toivon että onnistuis taas, tuplia toivon :D... ollaan nyt miehen kanssa yritetty 4 kk Clomifenillä ja sitten 6 kk taukoa ja nyt on taas Clomit kehässä, ovis pitäis olla tänään...joten nyt vaan sitten illalla puuhiin ja peukut pystyyn :eek:
 
Ottis
muumimamma Paranemista teidän pikkuiselle, ei ole kivoja nuo hengitysongelmat :'( :hug:.

Putunen Näytti päivitys onnistuvan oikein hyvin :flower:.

BB Kiva ku pyrähdit. Pitäisköhän sut ihan tuonne taustailijoihin laittaa, vai haluatko olla kp-listalla? Tosin vaikuttaa toi sun oviksen tikuttaminen siltä, ettei haave ihan ole haudattu vielä :).

Sointu2010 Minä eilen kaupassa kattelin halloumi-juustoa ja kutkutteli ostaa sellainen, mutt en uskaltanut, vaan taidanpa joku päivä testailla. Kun en vain kovasti siihen hurahtaisi, mulla kun menee noita juustoja ja maitotuotteita muutenkin ihan reippaasti.

Mafinka Oletkos tuossa kp-listalla ollenkaan, kun en nickeäsi siinä näe :confused:. Vai onko mun silmissä vikaa?? Onnea joka tapauksessa jo alkaneeseen uuteen kiertoon :heart:. Keväthän tässä pian jo koittaa ja se on sellaista hedelmällistä aikaa :heart:.

mur-mur Peukuttelen täältä sulle jo kovin tulevan oviksen hyödyntämisen suhteen ja että pääsisit siitä flunssapöpösestä mahdollisimman vähällä kitumisella. Mulla on flunssa tehnyt tuloaan yli kaksi viikkoa, vaan eipä se näy saavan minusta kunnon otetta. Nytkin niin väsytti töistä tullessa, ett pakko oli ottaa Beroccaa ihan ekana. Sen yleensä töissä jossain välin nautiskelen, mutt tänään en ehtinyt niin paljoa omassa loosissani olla, että olisi ehtinyt douppaamaan itseäni.

ON Täällä oikea munis jo paukkaa siihen malliin, että taitaapi siellä olla munis / munikset valmiina kasvupyrähdykseen. En ole vieläkään osannut päättää pidänkö selibaattia tän kierron vai piinailisinko tosissani. Seuraavan oviksen ajoitus Lapin lomalle tuntuu niin soppelilta ajatukselta, ett vois piinailut jättää sitä seuraavaan aikaan :saint:.
 
Ottis
mammax68 Et ole liian vanha ollenkaan, vaan just soppelin ikäinen :heart:. Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Toivotaan nyt Clomeista apua olevan. Niillähän saa hyvällä tuurilla tilaukseen vaikka triplat :). Onnea petipuuhasteluihin ja oviksen hyödyntämiseen!!

Jos haluat kp-listalle, niin kerro ikäsi (42?), kiertopäivä (kp), kierron normaali pituus, monesko lapsi haaveissa (2.?) ja monesko yrityskerta (yk), niin saapi päivittäjä (mur-mur tai putunen) laittaa sut listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa joukkoon mammax68 :wave: Minäkin alkuun lueskelin ennen kuin uskaltauduin mukaan, mutta täällä on oikein helppoa ja mukavaa olla, ja jutustella voi ihan mistä tahansa, iloista ja suruista tai arkipäivän asioista =). Ja ilmoitahan tietosi, joita ottis jo kyseli, niin laitellaan sut halutessasi listalle. Pääsen aika myöhään tänä iltana koneelle, joten silloin voin päivittää listaa. Onnea iltapuuhiin ja peukutukset :heart: !!

Ottis, ei ole tainnut Mafinka olla ollenkaan päälistalla milloinkaan, ainoastaan dpo-listalla. Minäkin sitä jo aiemmin ihmettelin.

Voisithan sinä ottis ihan piruuttaan tai vaikkapa meidän palstalaisten iloksi käväistä oviksen aikaan miehen lähellä, niin olisi ainakin meille sitten jotain jännättävää... :D jo ennen Lapin lomaa.

Sointu ja ottis, paistettu halloumi-juusto on tosi hyvää, ja olen huomannut, että brie-juusto ja leipäjuusto ovat myös namia paistettuna :p

Mur-mur, onnea ensi viikon oviksen hyödyntämiseen!
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa: nyt on dpo 5 (mutta voi olla jo 6, jos ovis olikin torstaina). On alkanut kuumotella (lämmöt 37,3), nännejä aristaa ja masua nippaili eilen kovasti. Tottahan on t a a s tuntosarvet koholla, että jospa.... :confused: Mutta kun terveyskuurin aloitamme kunnolla vasta helmikuun puolella, niin suuremmat toiveet kohdistan kevääseen :). Mukava kuitenkin elää pienen pienessä toivossa nytkin....
 
mammax68 Tervetuloa joukkoon ihanaiseen miunhin puolestani!!!:wave::heart:
Toivon kovasti Clomien tekevän tehtävänsä:sieltä se terve follikkeli irrotkoon ja yhtyköön virkeän siimahäntäisen kanssa=

Onnekasta lemmiskelyä:heart:
Haluisitkos sie päälistalle&RKTT-listalle myöskin "piinailemaan"?
..Ottis taisi jo kysellä myöskin=)

Mafinka tosiaan ei ole vielä päälistalla..kysellyt kyllä olen, vielä vastausta en ole saanut;)
 
Viimeksi muokattu:
putunen Haaveile&kuumeile vain aivan rauhassa - pienesti tai vaikka IIIIIISOSTI!!
..koskaan ei voi tietää, mikä ihana ylläri siellä kierron päätteeksi olisikaan tulossa..:heart:
..ja kiitos, kovasti oviksen yritän hyödyntää:)..menisi vain tauti pian pois poikkeen:stick:..ettei ihan ala sotkemaan miun hyväisiä suunitelmia..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Hyvältä kuulostaa nippailut ja lämmön nousut :heart:. Peukutuksia! Voihan jo pelkkä päätös kuntokuurista tehdä ihmeitä :saint:.

ON En tiedä uskaltaako tällaisia ajatuksia täälläkään kertoilla, mutt kyllä mä vähän silleen ajattelin ton pupustelun kanssa tässä kierrossa toimia, ett ainakin yritän hutia, sillä viikon loma Lapissa ukon kanssa kuulostaa niin 'rankalta', että jos silloin ei voi itse ottaa kuppia eikä kuitenkaan varmaksi tietää onko kunnolla raskaanakaan (rv5-6), niin voipi olla, ett joutuu hermot koetteille. Kalenteria jo siihen malliin kattelin, ett seuraava ovis osuisi lomaviikon tiistaille tai keskiviikolle, joten voisi olla hyvät pupustelushaanssit silloin. Vuoden vaihteessahan päätin, etten ovista enää sen yhden digipakkauksen jälkeen dippailisi, joten senkin jätän herran haltuun. Sehän on nyt kuitenkin nähty ett ovis tulee joko kp12 tai mahdollisesti kp13. Ts. tässä alkaa olla meikäläisellä jo vähän sellaiset tjottailufiilikset. Listoilla pysyttelisin kuitenkin vielä maaliskuulle. Ihan hirmusesti odotan kyllä jo plussaa maaliskuulta =), sillä TOP-päivä osuisi samoille päiville kuin km:een pikkuisenalun La kaksi vuotta sitten. Taikauskoa vaiko mitälie, mutt joskus sitä kuvittelee, ett samoille päiville voisi isoja asioita olla tilauksessa. Pojun synttäripäiväkin osuu TOP-päivää edeltävään päivään. Pitäkää vaan mua hulluna :ashamed:.
 
Heippa taasen kaikille, täti on pyrähtänyt kunnolla käyntiin, mistä en ole siksi niin pahoillani että näyttäisi vuoto olevan melkoisen runsasta joten limakalvo taitaa olla ihan mukavassa kunnossa. Olin kylläkin niiiiiiiiiin varma raskautumisestani että pettymys se siinä mielessä oli mutta kuten tiedetään niin ikäisilläni onnistumismahdollisuus on 2 %:n luokkaa niin ....
Tässä nämä tiedot sinne "päälistalle" :D Eli Mafinka (49) palstan ainoa aito fossiili =) kp 2/28 yrityskertoja 2 ja ensimmäinen toiveissa :saint:
Lämpimästi tervetuloa uudet minunkin puolestani ja plussatuulia testaaville ;) ja paranemisia nuhaisille :snotty:
Minäkin aion siis ottaa ne ovistikut käyttööni, en ole ennen niitä käyttänyt joten ihan mielenkiintoista tulee olemaan. Kertokaahan kokemuksesta onko kellään koskaan jäänyt näyttämättä eli jos ei ovuloi niin näyttääkö tikku jotain vai vaaan ja ainoastaan kun ja jos ovuloi? Minulla taitaa mennä melkoiset kasat tikkuja hukkaan mutta onhan se hyvä että joku minunkin senteilläni pääsee rikastumaan ;) Pidättekö tikuttomiakin kuukausia ja mittailette lämpöjä tms ???
 
mammax68 Lämpimästi tervetuloa mukaan joukkoon kuumeilemaan:hug:

Putunen voi,nuo sun oireet kuulostaa niiiiin lupaavilta=) jospa siellä olis ihana pieni yllätys tulossa:heart:

Mafinka Ja höpsis sinä mikään fossiili ole:hug:
Mulla nuo ovistikut on saattaneet näyttää haaleaa toista viivaa sellaisinakin kiertoina milloin ovista ei ole sitten kuitenkaan tapahtunut!Nyt kun clomit olleet käytössä niin ensin muutamana päivänä on tullut haalea viiva joka vahvistuu päivittäin kunnes lopulta testiviiva on ollut tummempi kuin kontrolli viiva!

ON:pienellä näyttäisi pahin hengenahdistus jo helpottaneen,vaikka yöhän sen taas näyttää onko tauti jo selätetty vai ei: /
Mulla vuoto jatkuu edelleen toooosi runsaana vaikka yleensä tähän aikaan jo alkanut vähenemään:confused:
 
Wiiwille paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista (ja plussasta jos en sitä ole aikaisemmin huomannut). Minä vaan en malta pysyä pois vaan käyn kurkkimassa kuulumisianne... Tuletko Wiiwi tuonne odottajien puolelle juttelemaan, siellä alkaa jo olla vähän reippaampi kirjoitteluvauhti kun porukkaa tulee lisää.
 

Yhteistyössä