40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis mie (mies) olen pistellyt masun röllykkään Fragmin nimistä hepariinia siitä joulukuun -09 tärpistä lähtien - yli vuoden siis..on masu aika musta jo ja kipeitä kohtia:whistle:
..tämä on miulla se Marevanin tilalla - veren ohennukseen.

Olisin voinut Km:n jälkeen siirtyä Marevaniin,(varffariini) mutta en jaksa juosta siellä labrassa myötäänsä verikontrollissa..miulla välillä se hoitotasapaino ei kohdillaan ja siksi käyntejä tiheämmin.
..toki siihen tablettimuotoon siirryn tässä kuumeilun helittäessä, jahka jaksan..nyt vain oli lääkekatto täyttynyt kesällä ja sain aina 3kk:n lääkkeet 1.50e - muutoin hintaa n. 115e.
 
Viimeksi muokattu:
Onpa täällä ollut hiljainen ilta..

Mie tulin tyttären kanssa kotio ostoksilta vasta klo. 20.30..kyllä se tuo shoppaileminen vätystää..;)
Löysin miehelle keväisen trikoopaidan synttärilahjaksi, poikaselle kivan pehmoapinan(Asta kuulemma)johon saapi laiteltua herätyksen ja se alkaa sitten huhkimaan hassusti kuin apina konsanaan - HohoooHaaaHuHuuu!!!

Itseäni hemmottelin uusilla verhoilla, oli ihan 70% ale..eli sain tyylikäät verhot 23e hintaan=)
..värinä meleroitu harmaa, hieman petroollin sinistä ja vihreän sävyä..soffalle ja nojatuoliin tilailin oliivin vihreät suojahuput..Iski se kevät sisutus huuma jo!!:rolleyes:

Tässä yksiksein(mies meni mammimaan jo)siidukkaa lipittelen ja mietin, menisinkö tupekille - vaiko en?..:whistle:
..kurkku on vielä kipiä kyllä ja limaa valuu nieluun koko ajan..Yäääks!!:$

Mukavaista illan jatkoa itsekullekkkin!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Laita vaan taustailemaan minut, kiitos :) - vaikka sitten taustalla saattaisinkin käydä täällä vierailulla ja näitä oviksia tikutella vielä jonkin aikaa (ennen kuin luovun siitä viimeisestäkin toivenrippeestä).
Heh, muuten täytin joku aikaa sitten hedelmällisyyslaskurin (oli jonkun lapsettomuusklinikan sivulla, nyt en muista missä) niin sen mukaan minulla ja miehelläni olisi raskautumistodennäköisyys 36 kk:n sisällä noin 22 %. Eli eipä häävi ole ja kenelläpä tässä iässä on aikaa odottaa ja katsoa vielä ne toiset seuraavat 36 kk. Ei ainakaan meillä.
Nyt kun olen täällä, voisinpa kysäistä teiltä että miten paljon ja kuinka monta päivää teillä keltarauhanen jomottelee oviksen jälkeen, jos siis ylipäätään jomottelee/vihloo?
Itselläni yleensä muutaman päivän vihloilee ja nippailee, välillä aika ikävästikin, kunnes taas rauhoittuu muutamiksi päiviksi ennen pms-oireiden alkua ja menkkakipuja. Mites hyvin tunnette ovulaation? Minä tunnen ovulaation selvästi oikeastaan joka kuukausi, siksipä onkin niin naurettavaa että ylipäätään olen niitä tikuttanut jo monta vuotta. Munarakkulan irtoaminen tuntuu aina kunnon viiltävänä ja vihlovana kipuna, pahin kipu kestää yleensä muutaman minuutin kunnes jää enää pieni alavatsan arkuus (toispuoleinen) pahimman kivun tilalle.
mur-mur Oletpa kyllä todella reipas kun jaksat valittelematta pistää hepariinia joka aamu! Tsemppiä ja hatunnosto urhealle mur-murille! !

Nyt minäkin lähden nukkumaan, olin töissä tänään klo 21 asti, tytär on kuumeessa ja itsellänikin vähän kurkku kipeä.
Mukavaa viikonloppua ja palataan taas jossain välissä!!
 
Ottis
BB Ok, laitan sut taustalle. Hyvää taustailua. Tiedä vaikka onnenkantamoinen kohdallenne osuisi :heart:.

mur-mur Ihanan väriset verhot löysit, minä voisi halutan samanmoiset :). Mulla iski eilen jo se kevätsisustusvimma, sillä vaihdoin kaikkiin huoneisiin verhot ja tänään pitäisi löytää ruutia laittaa joulumatot pois ja samalla siivota koko huusholli.

Mies alkoi eilen illalla kiukutella ja meni jo yhdeksältä nukkumaan. Minä naukkailin töllötellessä ja tikatessa muutaman sidukan. Aamusta mies lähti sitten jo taas teilleen ja hetki sitten pyrähti kotona kysymässä lähdenkö kanssaan kiuasta mökille hakemaan. Olisin kyllä joutanut hyvinkin jos olis vaivautunut vaikkapa matkalta kilauttamaan. Vaan toisaalta, miksi istuisin autossa tyhjänpanttina 3 tuntia ku voin sen aikaa käyttää hyödyllisesti just vaikkapa siivoukseen?? Ts. tässä istun enkä muuta voi. Ja jos kauan istun alkaa joko väsyttää tai laiskottaa, joten parasta nostaa persuus penkistä ja laittaa toimeksi.

Kivaa lauantaita kaikille!! t. Ottis
 
Ottis
BB Itseasiassa toi 22% onnistumismahdollisuus raskautua puolessatoista vuodessa kuulostaa hyvältä, ainakin mun korviini :).

mur-mur Sinä voinet pulauttaa BB:n kp-listalta pois, sillä hänet siirsin taustalle, josta me tietenkin toivomme hänen yllättäen pullahtavan plussanneisiin :heart:.
 
[B]Heippaus kaikille![/B]

Tänne voisi laittaa ilm dpo0, tosin en ehtinyt sitä tasaviivaa saamaan kun to iltapvllä oli melko vahva eilen en testannut, kun ajattelin, ettei vielä olisi ja ilm sitten kuitenkin oli kun tänään ei viivaa ollut kuin vähemmän verrattuna torstaiseen...Joo aika monimutkaisesti selostettu, mutta pääasia Dpo 0:whistle:

Tuleepahan leikiteltyä testien kanssa kun ei osaa olla testaamatta;=))

[B]Kaikille Plussakkaita tuulia toivon!![/B]

Niin ja pääsen sinne uuteen työpaikkaan , missä kävin haastattelussa tammikuun alussa, ensin koemielessä, myöhemmin vakituisesti, jos siltä tuntuu, mutta katsotaan mihin siitä päänsä työntää, utelias kun olen!!;)

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Onnittelut uudesta työpaikasta ja oviksen bongaamisesta :heart:. Jospa se vauva tässä kierrossa tulostaan ilmoittaisi, toivotaan niin :saint:.

Sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni ja siivottua torpan. Nyt on niin puhtosta, että =). Ja kaffi tietty tippumassa jo. Mietin ett pitäisköhän sittenkin o-testejä tilailla :confused:?
 
Ottis
Nysse on tehty. Tilasin Halpa-testiltä 21 ovistestin ja 5 raskaustestin paketin ja foolihappoa. Ylläri pylläri, foolihapon mukana tulee kaksi ilmaista r-testiä =). Pääsee taas tämä plikka dippailemaan.
 
Mammax68 Tervetuloa :).

Ottis :heart:, :hug:! Jos en olis autoton, ni tulisinkin periferiaan :). Ajettais toisaan sun ukkelikukkelimukkeli mökille ja siellähän se vois sitte ihmetellä miten akat saa aikansa kulumaan, hih! ;)

Pikkutirrin tavoin mäkin peesaan Putusta: äläs nyt Ottis jätä yhtään yritystä väliin. Tikuta (tai oo tikuttamatta) ovis ja sitten vaan viettelet sen ukkelipukkelikukkelisi ja Lapissa sit uusiks jos on tapeen. Ja mä en ainakaan varo juurikaan yhtään mitään siltä varalta, jos vaikka olisin raskaana (siis ennen kuin testissä olis plussa). Ajattelen mielelläni RKTT (raskaana kunnes toisin todistetaan), mutta käyttäydyn ja toimin ERKTT (EI raskaana kunnes toisin todistetaan). Samalla tavalla (ja jossain määrin plussan ylikin) käyttäydyin plussakierrossani. Vaikka se meni kesken, en siltikään ajattele, että olisin ite aiheuttanut sen kkm:n. Tuntuu, että mä oon ainoa, joka ei elä terveellisesti vaikka hoidotkin on päällä:O.

Mur-mur Joka päivä piikkiä?! Huh! Oot sä kyllä sisukas nainen, ei voi muuta sanoa :attn:. Onneks siun flussa on poispäin menoillaan. Ummetus on muuten ihan kamala olotila. Mä oon saanut yleensä avun Laxoberon-tipoista, oottko kokeillu?

Ottis, mur-mut ja muutkin teenlipittäjät: Mma Ramotswekin juo Rooibos-teetä :). Ne kirjat on muuten maan mainioita, suosittelen ehdottomasti kaikille :flower:.

Rominas Mäkin olen stressi-ihminen, vieläpä ihan yli-sellainen. Jos on huollettavia, stressaan niistä (koira), ja jos ei ole, niin stressaan siltikin. Mikähän auttais meitä rentoutumaan ja ottamaan iisimmin? Hypnoterapia? Jos keksit jonkun keinon päästä stressittömään olotilaan, niin kerro heti. Onneks kitarisat on nyt huutin tuutissa ja se normaalielämä palautuu. Oon siitä ihan varma! Pian pääset oviksen bongailuun, siementen metsästykseen ja plussatestailuun ++ :). Ai, mutta eihän sun tarviikaan nyt muuta kuin vaan ootella….. ja testata +! Näin sen on mentävä! :flower:

Pikkutirri :hug: sulle myös :). On sulla kyllä vähän hankala toi tilanne :(. Hitto kun voisit hypnotisoida ukkosi rentoutumaan ja antamaan piliä silloinkin kun nuoret on kotona. Kuulostaa kyllä jotenkin lukkoutuneelta jutulta. Mikä siinä on niin vaikeaa sen mielestä? Eikö se halua lasten ”tietävän” että harrastatte seksiä, vai haluaisiko se seksiä, mutta fysiikka (pili) pettää? Voi, kunpa se osais ajatella kiinnijäämisen pelkoa haasteena. Toivottavasti tilanteeseen löytyy ratkaisu. Voisitko ajatella semmoista, että isommat lapset saavat hoitaa Liljaa sen aikaa, kun te meette vaikka ”hiihtämään” eli jonnekin lähihotelliin muutamaksi tunniksi? Mutta joo, helpommin sanottu kuin tehty, ja itse asiassa kun tota ajattelen, niin vois olla, että mua itseäni ei sitten enää hotsittaiskaan, kun olis niin suunniteltu (siis vaikka ite olisin suunnitellu). Kyllä me jotain keksitään Pikkutirri.:attn:

Mafinka Voi kun syy kipuiluusi nyt löytyisi, jotta se saataisiin sitten korjatuksi. Epätietoisuus on tosi inhaa. Kiva kun miehes balanssoi inhaa olotilaa ihgux ;).

Sointu2010 BIIIIIG HUG negasta :(. Shoppailu on hyvää hoitoa kaikenlaisiin haavoihin!

Mami41 Sulla on jännät päivät… Peukutuksia d:)b

Putunen Äläs nyt hötkyile siellä vielä, oottele vaan ihan rauhassa ja testaa vasta sitten kunnes kuukautiset ovat reilusti myöhässä :whistle: Hahaaa, onnistuuko :LOL:. Hurjana plussapuhuria puhallan!

Justis, toivottavasti se fucking inte gravid-teksti johtui siitä, että testi oli päiväysvanha. :wave:

Mahdotontako Onneks olkoon työpaikasta ja dpo0:sta :). Nyt kovasti siementen keräilyä ja sitte testiin kunnon punainen tai sininen +!:flower:

ON Tämä kierros jäikin sitten lyhyeksi… (alkava menopaussiko se siellä kiertoa sekoittaa…?) Tänään on kp 1, piikitykset alkaa huomenna. Oon taas nukkunu superhuonosti, niin kuin koko viimeisen 12 kk, että se alkaa vaikuttaa jo elämänhaluunkin. Tuntuu et kaikki mitä teen, menee mönkään ja en muista milloin olen ollut rentoutunut! Ai joo, viime kesänä omalla pihalla nukahdin aurinkoon muutamana päivänä, se on mulla parasta syvärentoutusta. Noi muutamat kerrat pois lukien en oo ollut vuosiin rentoutuneessa tilassa (edes puolta päivää). Pääasiallinen olotila on ahdistunut ja stressaantunut jatkuvasti, siis tosiaan 24/7. Aijoo, "raskaana" ollessani olin kyllä seesteisemmällä mielellä, vaikka en rentoutunut silloinkaan. Saskohan sitä raskaushormonia jostain purkista pillereinä...? Vois toimia mielen "seesteyttäjänä". :confused:
 
Viimeksi muokattu:
mahdotontakolle onnittelut työpaikasta:flower: ja ihan ymmärrettävästi selitit oviksen bongailua..noin mullekin kävi viimekierrossa..nyt meinasin "arvattavana" päivänä testata kahteen kertaan, jospa sais ihan ne tasaset viivat näkyviin..nii...tuli mieleen kun BB(Ballerina Bolero) kyseli oviksen bongaamisista, ni mä oon aina tuntenu just vastaavasti viiltävää kipua muutaman minuutin toiselta puolelta just muniksen kohdalta..ja se on siinä..nyt niiden himskatin minipillereiden jälkeen en oo tuntenu kun vuorokuukausina oikeelta puolelta..kerroin tästä sille lääkärille ja hän sanoi että silloin jos kipua tuntuu, niin siinä puhkeamisessa on jokin ongelma...anto mielestäni vähän ymmärtää ettei välttämättä kipuiluja tarvis tuntea...nyt mä sitten aattelinkin tässä kierrossa tikutella tiiviisti vaikka ei mitään tällä vasemmalla puolella tuntuiskaan...
Ottis..sä oot kyllä ollu mahottoman ahkera ku oot vaihdellu verhoja ja kaikkea:O mä oon ihan laiskimus ja maannu vaan koko päivän sohvalla ja kattonu MUKA lapsen kanssa piirrettyä elokuvaa...
Mukavata lauantaita kaikille!!!=)
 
Pikkutirri Mä en muista koskaan tunteneeni (tai ehkä en oo vaan huomannu/tai osannu yhdistää) mitään kipuja munasolun irtoamisesta, joten ei kai sitä ovista aina tunne. Ja ehkä sun munasarjat on toisella puolella herkemmät kuin toisella. Tikuta vaan, niin sillähän se selviää :).
 
Pikkutirri Voi hemmetti sun miestä! Mitä ihmeen asioita, eikö ne nyt olis voinu hoitaa sen jälkeen kun tärkeimmät asiat olis hoidettu ensin alta pois! Grrrr. Jospa se ehtis tulla takaisin ennen ku nuoriso tulee. Toivotaan niin.
 
Ottis
Voi pihkuran sihkura pikkutirri sitä sun miestäs minkä teki :headwall:. Minäkin täällä ärisin melkein ääneen, kun näin, ett hän on livahtanut kaupungille, kun olis ollut hyvä tilaisuus vähän eukkoa lämmitellä. Voi noita miehiä ku ne ei ymmärrä hyvän päälle, ei sitten millään :'(. Nyt ku se sieltä kotiutuu otat sitä kraivelista kiinni ja raahaa makkariin ja sanot, ett nyt olis aika saada piliä eikä mitään mutinoita. Niin minäkin olen niitä joskus ihan uhkailemalla joutunut hankkia.

Hysteria Kyllähän mä niitä ovistestejä jo tilasin vähän sillä mielellä, ett olis ainakin hyvä tietää milloin tädin pitäis tulla ja kun mulla on edessä Lapin matka, jolloin tekis itellekin gutaa päästä vähän relaamaan niin baariin kuin rinteeseenkin, niin sehän on vissi ja varma, ett ennen tuollaista keikkaa plussaan jos koskaan, joten ei sitä tilaisuutta eh-kä sittenkään kannata jättää käyttämättä. Mutt katellaan nyt mitä toi siippa touhuaa ja tuumailee noina päivinä, ett onks pili kotona ja silleen.

Minä ilmoittaudun myös stressaajiin. Niin kauan kun Poju eli, kaikessa huomioin sen ja stressasin varmasti välillä ihan turhistakin asioista, mutt onneks niin, etten unohtanut nauttia niistä ihanistakin hetkistä =). Jos mulla olisi vauva, en nukkuisi ensimmäiseen vuoteen kuin koiranunta ku mun pitäis koko ajan varmistaa, että vauva hengittää jne.
 
kun mulla on edessä Lapin matka, jolloin tekis itellekin gutaa päästä vähän relaamaan niin baariin kuin rinteeseenkin, niin sehän on vissi ja varma, ett ennen tuollaista keikkaa plussaan jos koskaan, joten ei sitä tilaisuutta eh-kä sittenkään kannata jättää käyttämättä. Mutt katellaan nyt mitä toi siippa touhuaa ja tuumailee noina päivinä, ett onks pili kotona ja silleen.
Tarkoitatsä jotenkin niin, että sun tuurilla raskautuisit ennen matkaa ja sit et voiskaan panna baarissa ja rinteessä ranttaliks?

En usko, että sulla on mitään ongelmaa saada piliä oikeaan aikaan ja varmaan on pili kotona...:) Kuulostaa siltä, että teillä siellä taitaa nyt olla mukavampi ajanjakso meneillään siipan kanssa.... :) :heart: ?
 
ihanaiset!!


BB toivottelen siulle rentoista taustailua ja sitä myötä ihanaa, ihanaa ylläriä

Ovisoireista..Miulla juurikin samoin kuin siullahin - olen tuntenut munarakkulan puhkiamisen melkein yleensä joka kierrolla..mutta nyt viime kierroilla, ovat tuntemukset olleet huo-mat-ta-vas-ti miedompia..se ikä jo..:ashamed:

Ottis, eikös tuo 36kk ole 3vuotta!?..siis minkä BB mainitsi raskautumisprosentista(22%)
..miustahin aika pitkä aika..
Sie siellä niin nohevana olet ollut - reipas plikka olet!!
..ja testiarsenaalikin valmiina!;)

Hei Hystis siullehin!:wave:..juu, minä olen tarkalleen pistellyt hepariinia sen 13kk joka päivä!!..piiiiiitä on aika ja musta masu:O..vielä tuonne huhtikuulle ainahin pistelen.

Mie täältä ovasti toivotelen siulle onnen pipanoita tsiljoonamäärin tälle hoitokerralle:heart::heart:

Mahdotontako Laittelenpa siut piinailemaan tuonne RKTT listalle - Tärppionnea kovasti siulle laitan!!

pikkutirrin
mies mitä mennyt tekemään??..Pläääääh!!..kyllä hänen olisi pitänyt siun kimpussa olla, tykätä syvästi!!!..nyt kyllä..perskules
 
Viimeksi muokattu:
ON..tänään sitten padot miun ja miehen välillä aukesi..huudoksihan se meni:(
.. mies siitä heti sitten läksi ulos hiihtämään(siis ihan suksilla)

Olen niin väsynyt ollut ja paha mieli, mitä pitkään padonnut - annoin periksi..en vain jaksanut olla aikuinen tällä kertaa..
Pakko olisi yritää tätä soppaa nyt saada maistuvamman makuiseksi, ihan on kitkerää ja kamalaa..onnistuuko enään sitten?

Mies sanoi hyyyyyyvin selvästi, MIKSI ei halua yrittää puhua. AINA sama vastaus(marttyyrinä) - ei riitä miulle, liian helppoa!
..ja minä kuulemma vain l u u l e l e n osaavani puhua!?(ainaan yrityksestä ei voine moittia..)
..ja paljon paljon muutahin..huoks, josta en jaksa/kykene/haluakkaan tällä erää nyt kirjoittaa(lähinnä sitä miun syyttelyä)..vaikka niin ihanaisia olettehin, ymmärrätte&tuette.:kiss:

Yksi asia, minkä mies AINA mainitsee, on miun koneella olo(olen sairas ja riippuvainen hänen mielestään)
Olen hälle kyllä yrittänyt selittää, miksi miulle tärkiää..mutta turhaan - ei kuuntele olleskaan!

Ei yhtäkkiä kiinnostakkaan..No, miksi sitten valittaa??
Huomasin heti koneen hankkimisen jälkeen, että mies Ei tykkää yh-tään kun koneella vietän aikaa - on selkästi teillehin mustis.:headwall:
Itse hän käy vain nettipankissa, s.postia silloin tällöin kurkkaa ja pelaa jotain pingpong peliä - ei muuta.
(miunhin kait näin NORMAALISTI kuuluisi)

Monessa perheessähän se on MIES, joka on puolison mielestä se liikaa koneella olija.
Miulla vaihtelee koneella oleilu aina päivittäin ja pyrin vähemmän silloin olemaan konehella esim. kun mies tulee töistä..MUTTA..jos mieskin syönnin päälle menee makkariin TV:tä tölläämään, tai tekee OMIA juttujaan, MIKSI en minä teksi sitä, mikä minua kiinnostaa??

Sanoin miehelle jo kauan sitten, että miusta ET SAA muokattua mieleistäsi partneria - on huolittava karvoineen päivinen!!(vikoineen ja niitä on!)

..pakko vielä kertoa: Aikaa sitten, erään sanasodan aikana mies sanoi, että olen häntä huijannut - näytellyt toista, kuin olenkaan!!..Juuuuuh:whistle:
..olisko pitänythin sinne teatterikorkeaan hakea..;) menee hyvät lahjat hukkaan kun kotosalla vain NÄYTTELEN!....mies parka


Woi hyväinen aika - minäkö olisin jaksanut täällä näytellä jotain muuta, kuin olenkaan!!..syyhän se on tuokin mykkäkoululle ja vihoittelulle - kykenemättömyydelle itse puhua, kertoa tunteistaan!

Mie elän tunteiden mukaan - suutun jos suututtaa ja rakastan jos tunnen niin!
En kuitenkaan enään vanhoja riitoja muistele, niin kuin mies - tikulla niitä silmään:stick:
Pitäisi ilmaa puhdistaa usiammin..mutta jos se jää vain miun kontolle..

Anteeksi pyytämistä olen vuosien saatossa ihan opetellut ja kohtalaisesti onnistunutkin siinä.(aina parantamisen varaa on)..en kuitenkaan jaksa tuota helvatan mykistelyä miehen puolelta enään yhtään!!!!!

Katson kyllä, että hällä itselläänhin on ongelmaa ja siihen tartteis apua!!
Mie olen saanut jo omaani pikkasen apuja ja töitäkin tässä suunnitelmissa aloitella kevättalvella, muutama tunti viikossa.
..mie oikiastaan olen ylpeä hieman ittestäni:rolleyes:
..sitä latistaa tuo miehen "ei vois vähempä kiinnoistaa" ajattelu.

Olen ollut aika lamaantunut viime kuukaisina ja ammatti ihmisenkin mielestä selkeästi alavireinen ja masentunut.

Toivon, että se tästä hissukseen iloksi muuttuu..ja jos ei yhdessä perheenä, niin kaksistaan sitten poikasen kera.:)

Vielä..tauti ei mennnytkään ohi ja särkylääkkeen voimalla tässä porskutellaan, kurkku punainen, kipiä ja pelkäänkin angiinan iskevän!

Eli..ei pupusteluja tiedossa, ei: /..tämä kierto taitaa mennä harakoillle..ja ehkä näin parempi.

Tulipas pitkä tarina, purin vähän tuntojani..:|

((muoks)) veskireissulla hurjat limottelut alakerrassa..ihmekkös olen ollut itkuherkkä - ovis niin lähellä.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Tulin kurkkaamaan tänne pitkästä aikaa. Meillä tyttövauva tuhistelee sängyssään ja on pieni hetki aikaa tulla moikkaamaan. Tyttö on siis n. 2 kk nyt. Kiirettä pitää kun on myös nuo 3v ja 4v tuossa. Toivottavasti tämä kevät tuo teille kaikille raskaustestiplussan tullessaan!!!:heart: Minun kuumeiluni ovat takanapäin ja nyt jännäilen teidän toisten puolesta.
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mafinka (49).................kp5/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp6/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp6/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp8/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp9/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp9/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp11/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp13/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp13/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp14/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp16/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp18/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp19/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)................kp19/25-26.....yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp23/27..........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp25/27..........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp25/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)...........kp27/23-29......yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp30/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero






sarppav
(40)..................dpo-1
Mahdotontako (46).........dpo0
Rominas (41)..................dpo4
putunen (41)..................dpo8
*Justiina* (38)...............dpo12
Sointu2010 (41).............dpo12
Mami41 (41)..................dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur kun tuntuu kurjalta sun puolestas :hug:. Toisaalta hyvä, että padot aukes, sillä siitähän elämä saattaa taas helpottua. Totta tuo ku kirjottelit, ett jos mies ruoan päälle käy vaikka töllöttämään, että miksi sinä et saisi samaan aikaan tehdä omia juttujasi. Niin oli meilläkin silloin, kun aloin täällä pyöriä, ett mies meinas olla ihan mustasukkainen (teille), kun huomasi, ett vähän väliä olin koneella. Ja kyllähän mä silloin vähän nettiriippuvainen olin. Mutta on meillä mieskin koneella, ettei sen puoleen. Joskus saattaa istua kolmekin tuntia yhteen putkeen ja sehän mua riipoo, vaikka näen, ettei ne pahoja sivuja ole millä pyörii ja yleensä hakee ihan oikeasti tietoa ja tilaileekin netistä paljon juttuja. Itseasiassa varmistaa netissä kaupasta ku kaupasta, ett saa parhaalla hinnalla mitä sit onkaan hankkimassa. Meillä on molemmilla omat koneet samalla pöydällä ja vain yksi yhteinen tuoli eli nykyään en pahemmin kirjoittele jos mies istuu jossain lähistöllä ku pelottaa, ett se äkkää nämä minun juttuni täällä :LOL:. Jos haluan sit omia juttujani tehdä tai vaikka netistä jotain ohjelmaa katsoa, kiikutan koneen olkkariin ja siellä sitten töllöttelen rauhassa. Tosin mullon siellä nykyään se vanha tv, ett vähemmän tarvii netistä mitään kattoakaan. Hupsista.. menipäs vähän ohi asiasta nämä jutut, mutt sitä vaan mur-mur, ett ainahan nämä asiat ongelmia ihmissuhteissa aiheuttaa kun ja jos toinen haluaa jakaa elämästään enemmän kuin toinen. Meillä minä olen varmasti se joka kaipaan enemmän omaa tilaa ja aikaa.

Jaksuja sulle, mur-mur, sinä olet tän saitin päivänsäde ja mä toivon sulle kaikkea hyvää :kiss:.

Hysteria Just sitä tarkoitin :LOL:. Enkä niinkään mahdollisen raskauden myötä sure baarittomuutta, vaan etten sitten kuitenkaan uskaltaisi lasketella yms. ku stressaisin alkion voinnin puolesta, vaikka varhaisilla viikoilla taitaa olla aika huoletonta sen suhteen. Meinaan, ettei alkiota pienet tönäisyt irrota, jos se on kunnolla kiinnittynyt ja jos irtoaa niin tietää, ett se olis irronnut muutenkin.

Edellisestä Lapin lomasta mulla on kuitenkin kulunut jo 4 vuotta eli kyllä mä sitä kaikkine iloineen odotan, oikeasti. Iloineen ulkona ja rinteessä nimenomaan. Edellisen kerran olin näet Lapin lomalla ns. virkani puolesta ja eihän siellä silloin voinut kupposta ottaa. Ei se yhtään vauhtia hidastanut, mutt siinä oli temppua, ett 5 päivää eleli miltei savuttomana ku ainokaiksen tupakan sai poltettua vasta alkuyöstä ku oli saanut ipanat nukkumaan ja pääsi livahtamaan ulos.

Pitänee kuitenkin muistaa, ett pitäis ensin tulla ovis ja osua pilikin oikeaan saumaan oikeaan aikaan ennenkuin alan surra uskallanko rinteeseen jos olenkin raskaana :LOL:.

Ja juu, kyllä kai meillä vähän sellainen seesteisempi kausi on menossa. Miehen tänään yllätin menemällä mökille ja laittamalla siellä ruoan. Sieltä sit ukolle kilautin, ettei ajais suoraan kotiin vaan mökin kautta. Peräkanaa sitten köröteltiin kotiin. Tosin musta alko jo vähän tuntua ihan äsken, ettei haittais vaikk olis ukko mökille jäänyt ku just ko mä oon saanut paikat siivottua ja rojut pöydiltä piiloon, tulee tämä yksi ja levittää meisselinsä ja traktorin peilit sun muut pöydille :(. Sotkee mokoma :headwall:.

Jääris Wautsi, ihanaa :heart:. Sulla suloinen nyytti siellä. Kauan mekin ollaan tunnettu kun mun aikana sä ehdit saada jo yhden keskenmenonkin ja sitten alkoi melko pian raskaus, josta nyytti sulla siellä nyt tuhisee. Onnellista vauva-aikaa teille :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:
Helou ihanaiset pitkästä aikaa.
Enpä nyt kerkiä kirjaamaan pidemmin, ensi viikolla enemmän.

Mutta minulle voi laittaa dpo -1, tuli (ekaa kertaa) tasavahvat viivat! Ennen olen ollut laiska testaaja, ja nytkin tein 1 testin ja heti tuli tasavahva...

Mutta palataan pian... sairauden kohta onneksi takana...
 

Yhteistyössä