40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
pikkutirri ihuna Leo leveälahjehaalari!!!
..miun värejä, leijonan värejä tuossa haalarissa - ruskea&auringonkeltainen =mur-mur
..vaikka hieman rappioromanttinen sisustuksessa ja vaaleatkin(pastelli)sävyt nykyään myös mieleiset..selkeät, kirkkaat aina myös IN!
 
Viimeksi muokattu:
Mä kans niin tykkään noista retrojutuista..vaikka vaaleanpunaiset hempeilyt jo nostaakin päätään...voi kumpa tulisi se vauva...mä niin haluisin sellasia pieniä ommella=)...nyt mä kampeen tuonne miehen kaikkuun..kattelee telkkua..ja jospas:heart:...vaan parempi ois säästellä viel muutama päivä kun tiedän etten joka ilta kumminkaan...Öitä mur-mur ystäväni..:hug:
 
Sweet Dreams pikkutirri:kiss:
..ja hyvä niitä siimahäntäisiä olisi siellä letkassa olla uiskentelemassa, auttavat hännän viuhtomisella toisiaan eteenpäin - ihan oikiasti!!

..tuollaista tietoa löysin Wikipediasta..
Miehen siemenneste voi ehkäistä raskausmyrkytystä, edistää emättimen ja klitoriksen verenkiertoa ja j o p a auttaa naisen masennukseen..että silleen=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tetu68 ja Putunen Niin totta tuo, että oman pettymyksen kestää paremmin, mutta toisen pettymystä on karvaampi niellä. Minä en sitten kesän ole miehelle näyttänyt mm. r-testejä, vaikk niissä olis jotain näkynytkin, ku eihän siitä ole tullut kuin huutoa sitten myöhemmin, kun mies on ollut humalassa. Ku noi miehet osaiski puhua tunteistaan, niin niitä ei tarvis padota ja sitten räjähdellä viiveellä :ashamed:.

Putunen Peukutuksia :heart:! Milloin testaat?

tetu68 Älä ihan vielä kirvestä kaivoon heitä. Tuhruttelu ja kirkas veri kierron tuossa vaiheessa voi olla ihan muuta kuin merkki tädin tulosta :heart:!

muumimamma72 Onnekasta oviksen kyttäämistä :heart:.

pikkutirri Hus siltä koneelta pois ja toisen ääreen :LOL:.

ON Mullon niin nokka tukossa ja kurja olo, ett vaikka ei kuumetta olekaan, jäin kotiin tuhisemaan. Illalla sohvalla maatessa hengitys rohisi niin, että on varmasti röörit vähän pidemmältä matkalta tukossa.
 
Ottis
Pikkutirri Yes,alkoi kuulostaa lupaavalta noi sun eilisiltaiset kirjotitelut. Tuuhan nyt pikaseen kertomaan miten kävi. Ihan hyvä simppoja on jo talletella jos ovikseen aikaa pari päivää, sillä siimahäntäiset tarvitsevat aikaa valmistautua suureen läpimurtoon. Toivottavasti lykästi :heart:.

Kiitos Sointu2010! Minä saan varmaankin joko tänään tai huomenna postista ovistestejä, mutt ennen huomista en testaa, sillä yleensä mulla ovis tulee kp12 tai 13 ja pihiksi olen tässä kuukausien saatossa tullut, etten viitsis tikkuja haaskailla. Ei vaiten, ku järkeä se vaan on, ja nimenomaan sellaista, ett se ei pelitä sitten kun on r-testien aika :ashamed:.
 
Ottis
Pikkutirri ja mur-mur Mulla aina kummasti kevään korvalla alkaa kiehtoa lime ja muutkin kirkkaat värit. Eilen tilasin Hobby Hallilta huovan, jossa oli aivan ihanat värit, arvaatte kyllä mistä puhun jos luetteloa selaatte =). Ongelmaa tosin siinä, että täällä kotona nyt viikonlopun siivousvimman jäljestä kaikki niin sinistä, ett tänne ei kevyesti saa ujutettua mitään hempeän vaalean vihreää ja ruskeata joukkoon. Ei ku heiii.. makkarissa on neutraalit sävyt, sinne mä sen huopani sängylle asettelen :).

Hystis Miten se sun hoitorumba nyt kulkee? Tänään kp 4, eikö? Piikkejä pistelet evridei ja siirto milloin?? Sorppa, mä oon vähän jälkeenjäänyt näissä hoitojutskissa :confused:.

Sointu2010 Toivottavasti se sun kroppas ei niin reistaa, että ette pääse suoraan uuteen hoitokiertoon.

Ps. Mä sain eilen illalla ihkun oranssit villasukat valmiiksi, lähetän ne tänään systerille ilman minkäänlaista lappusta kuka ne on tehnyt ja hän saa sitten arvuutella kolmen 'tikkaavan' siskon välillä kuka onkaan keksinyt laittaa sukan sauman varren etupuolelle :LOL:. Jos hän edes huomaa sitä :ashamed:, mutt ihan oikeasti se oli vahinko. Eilen huomasin, että sauma väärässä paikassa ku ohjetta luin ja aloin miettiä mistä se 1. puikko lasketaankaan :LOL:.
 
Huomenia :wave:

Mur-mur, tosi ihanaa kuulla että miehen kanssa on taas lämpöisemmät välit. Ja hyvä jutustella välillä ihan niitä näitä kevyitä - muuten tulee elo raskaaksi, jos ottaa hankalia asioita liian usein esille. Ja onnittelut talletuksista myös ;)

pikkutirri, tosi hyvin tuo haalari näyttää sopivan Liljalle ja ihania kuvia olit ottanut haalarista ja Liljasta :). Mulla on vielä tallella äitini kutoma villahaalari, joka mulla oli pienenä usein päällä, ja siinä on just noi samat värit raitoina. Se oli sellainen tiikerihaalari. Toivottavasti saat miehestäsi "riittävästi" irti tällä viikolla ja sopivaan aikaan. Peukutukset sille!!!

Ottis - onnea oviksen bongailuun ja ukon kellistämiseen!!:D

ON: Kiitokset peukutuksista ja puhkumisista :flower: Aamulla dippailin, mutta tuloksesta olin jo etukäteen oikeastaan varma - eli cb:n testillä ihan selkeä nega, eikä jäänyt mitään arvailujen varaan. Ei haamulaisiakaan siis tällä kertaa... Ainakin nyt oireettomuus vaikuttaa tarkoittavan myös tärpittömyyttä. Mutta ei tarvitse pahoitella, koska mulla on jostain syystä ihan hyvä mieli, ja katse jo tulevissa kevään kierroissa. Miehen kanssa on aikomus alkaa terveellisempi elämä ensi viikolla, syötän sille sitten sopivia droppeja kuten itsellenikin, liikuntaa, alkoholi minimiin yms. Ja mies on tässä hommassa siis ihan täysillä mukana. Katsotaan tuottaisiko tulosta kevään aikana :).

Mä pystyn nyt jatkamaan laihistani, joka on nyt vähän ollut jämähtäneenä. Mites muuten sointu2010, onko sulla paino tippunut edelleen? Entäs tetu68, muistelen sun sanoneen, että meinaisit myös laihista aloittaa kuukausi sitten. Kuinkas kävi?

Joo - uusia suunnitelmia pitää olla ja niitä onkin jo päässä, eli suunnitelmia plussattomuuden varalle ;) : kesällä on ihana päästä maastopyörälenkeille (ostettiin viime kesänä pyörät mökille), ihana päästä järveen ja mereen kesällä uimaan, kiva päästä jatkamaan lavatanssiharrastusta, ja mulla on uusi yhteinen koti miehen kanssa ja muutto sinne edessä ja siinä paljon puuhaa jne jne.... :rolleyes: Jospa kaikki tämä muu puuha toisi mukanaan joskus sen plussankin :heart:

Hauskaa päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Hyvältä kuulostaa sun haaveet :). Toivotaan myönteisten elämänmuutosten tuovan mukanaan myös sen plussan :heart:.

ON Just kävin postilaatikolla ku Pate näytti tuovan postin ja sain kuin sainkin paketin Halpatestiltä. Nyt on mitä dipata taas vähäks aikaa :). Taidan mä olla ihan oikeasti sairas ku viluttaa ja lämpöäkin oli 37.0, mikä on mulle todella harvinaista näin ennen ovista.
 
Sointu2010 Hurjan kamalan hirveen paljon onnistumista tähän kiertoon :heart:

Rominas Mikä tilanne siellä, ootko testannut??? Peukutan kaikki peukut pystyssä täällä! d:wave:b

Mur-mur Aivan LOISTAVAN naamanvenyttämishymiön olit taas löytänyt. Sä oot kyl kaikel taval niiiii ihgu :heart: :kiss:

Tetu68 Hitto vie negasta :( :hug:. Mut jospa kumminkin….

Muumimamma72 Jaksuja sulle, nyt on clomit takanapäin ja plussa toivottavasti edessäpäin. Joo, kyl näin on:attn:!

Pikkutirri Mageen retrohaalarin Liljalle väsäsit :). Sä mietit että jos et tallettelis vielä tänään (siis eilen), kun mies ei kumminkaan joka ilta… Ota kuule simosatsi ineen aina heti ku saat, ettei vaan mee huti siks että mietit liikaa tyyliin: "kandeisko tänään vai huomenna". Niinku mur-mur sanoi: on hyvä olla simoja jonossa! Peukutan ihan hurjana! :heart: ja hug:. Ja kerrohan miten kävi eilen.. ;)

Ottis-Kattis, voi sinnuu räkänokkaa :(. Paljon kuumaa juotavaa, jolla tauti hukkuu! Siskolles kutomat villasukat kuulostaa iiiiiiiihanilta…. :whistle:. :heart:. Parene pian ystäväni, ei ole kiva olla puolikuntoinen. Laita uusi viltti harteille, ota rommitoti käteen ja lepää paljon. Ja annat siipan tehä lumityöt vähän aikaa. :hug:

Putunen Voi kurjuuden kevät kumminkin, kun nega tuli :hug:. Mutta ihanaa kun oot noin positiivinen, se on plussaa jo sinänsä. Ja keväällä sulle se r-plussa tulee, siitä oon ihan varma! ++ :flower:
 
Viimeksi muokattu:
ON Tänään on kp4/24-29. Piikitykset aloitin sunnuntaina, tänään illalla siis kolmas piikityskerta. Perjantaina on ultra, ja sitten näkee mitä siellä on tapahtunut, vaiko mitään ja onko aihetta punktioon ja mahiksia siirtoon.

Vielä ei oo tullu mitään merkittäviä tuntemuksia, pikkuisen nippailee, joten kai siel jotain tapahtuu. Tällä kerralla mulla on eri lääkkeet kuin kahdessa edellisessä, jolloin tuli vain aika rajallinen määrä munia. Toivomme parempaa munasatsia, jossa olis enemmän valinnanvaraa. Ja tavallaan mä toivon, että pakkaseen saatais kans..(ennen ei olla koskaan saatu pakkaseen mitään). JOS niin kävis, se tarkoittais sitä, että tää ei oliskaan vika yrityskerta. Ja se taas tarkoittaisi sitä, että jos nyt ei vauvaa tuu, niin kannattaishan sitten pakkasestakin kaikki yrittää, ja se taas tarkoittaisi että tää epävarma pysähtynyt oottamis-elämäntilanne vaan venyis ja mä oon jo mielessäni vapauttanut itseni vauvajutuista, miehestä ja melkein koirastakin ja oon mielessäni matkannut kohti unelmiani.

Mutta nyt vaan päivä ja yks asia kerrallaan.. Hitto että päivät kuluu h i t a a s t i !
 
Ottis
Hystis Varmasti kuluu päivät hitaasti tuossa tilanteessa. Tsemppi:hug: sinulle täältä :kiss:. Toivottavasti tulet nyt tästä hoitokierrosta raskaaksi, ettei sun tarvi enää miettiä "mitä sitten jos"-juttuja. Minä peukuttelen sulle :heart:!

Minä aloin miettiä tuota lämmönnousuani, että mitäpä jos mulla sittenkin oli ovis eilen, kun niin oikealta puolelta munis paukutteli illalla?? Sen puoleen olis ollut hyvä sattuma, sillä mullahan oli simppasia jemmassa soppelisti :saint:. Eilen oli greippilasillisen jälkeen muhkeet limatkin. Tänään en ole vielä greippiä nautiskellut, mutt silläpä on hyvä testata onkos ovis tuloillaan vaiko ei :confused:. Huomenna teen kuitenkin ekan o-testin, sillä silloin mulla on muistaakseni kp10 ja jos viiva ei ylihuomiseen mennessä siitä vahvistu, sitten tietääkin oviksen jo olleen ja menneen. Ouotoahan se olis, ett Oili paukahtas kylään jo kp8, mutt eihän sitä ikuna tiedä.

Siskolle laitoin sukat menemään jo postissa ja aiemmista suunnitelmista poiketen kirjoitin hänelle pitkän kirjeen =). Musta on kiva yllättää kanssaeläjiä. Mies ei tosin pahemmin tänään yllättynyt, kun hänelle tekstasin, etten lähtenytkään töihin. Mutt minut hän yllätti sanomalla, että ihan hyvä, etten lähtenyt jos siltä tuntui. Itse hän on niin työhullu, ett on minuakin nihkeämpi jäämään töistä pois koskaan.

Olen siis pöhnäisestä olosta huolimatta nautiskellut yksinolosta ja rauhasta niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Paitsi, ett aloin tehdä uusia sukkia ja nyt on pipi kämmenpohjassa ku pidän puikkoja jotenkin ihmeellisesti silleen, ett nimettömän kynsi painaa kämmeneen :(.
 
Hystis, ISOT peukutukset tähän kiertoon sinulle!!!:heart: Ihan oikein ajattelet, että yksi asia kerrallaan ja katsot sitten mitä tuleman pitää... aikanaan:). Toisaalta on hyvä, että olet alkanut jo vähän miettiä mahdollista vaihtoehtoista elämää ja uusia unelmia.
Kyllä mullakin kuluu nää päivät TOSI hitaasti. Haluaisin jo heti päästä seuraavaan ovikseen ja siitä hypätä sitten suoraan heti r-testipäivään - vaikkapa dpo 13 asti :D.

Ottis, kiva kun sulla on ollut rauhallinen päivä. Toivotan pikaista paranemista sinulle :kiss:
 
Kiitos kultainen Ottis :heart:. Kyllä mäkin tavallaan toivon, että nyt onnistuis ja vauvan syliin saisin. Sanon siksi tavallaan, koska toisaalta en enää ees ukso tän onnistuvan ja kun kaikki on muutenkin niin sekavaa. Olis niin paljon helpompaa, jos luonto nyt päättäis mun puolesta ja antais plussan ja vauvan. Jos luonto pulestaan päättää ettei anna (niin muin luulen), se tarkoittaa, etten sittenkään tiedä mitä ihmettä tällä elämälläni teen – mitä mun oikein kuuluis tehdä. Tavallaan on liikaa vaihtoehtoja ja niistä pitäis sitten osata valita oikea/t. Aivan liian monimutkainen juttu mun yksin ratkaistavaks. Kunpa luonto (lääketieteen avustuksella) nyt päättäis mun puolesta..

Ihmisten ilostuttaminen on ihanaa. Ihanaa on olla se yllätyksen kohdekin, mutta erityisen iloinen mieli tulee antamisesta.

Hyvä kun sait postissa ne testit, niin pääset testaamaan oliko ovis jo, onko meneillään vai tuloillaan. Ja onneks sulla siemeniä tallessa. Voihan tosiaan olla, että ne kun clomit (etkös sä niitä nyt oo popsinut?) aikaisutti oviksen. Mukavaa kuullla, että teillä on siipan kanssa seesteisempää. Teillä on ollu niin rankka syksy ja talvi.

Älä nyt kudo käsiäs puhki, muuten jää sukat puolitiehen. Leikkaa se kynsi ja/tai laita kämmeneen vaikka laastari… :)
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp4/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp4/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp8/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp9/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp9/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp11/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp12/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp12/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp14/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp16/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp16/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp17/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp19/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp21/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp22/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)...............kp22/25-26.....yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp26/27..........yk10..................3/1.yht.
Mother Mary? (45)........kp29/25..........yk6kk....................1
Sointu2010 (41)...........kp30/23-29......yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp33/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








mur-mur (45).................dpo1
sarppav (40)..................dpo2
Mahdotontako (46).........dpo3
Rominas (41)..................dpo7
putunen (41)..................dpo11
*Justiina* (38)...............dpo15
Sointu2010 (41).............dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, kiitokset taas päivityksestä :flower: Huomasin muuten, että tuo listauksen alimpana oleva linkki menee vanhan pinon ekalle sivulle, eikä siellä sitten näy noita viimeisimpiä vauvautuneita yms. Tämän uusimman pinon ekalta sivulta ne sitten löytyykin :) --- Toivottavasti sinulla on mukava mieli, kun miehen kanssa ootte taas löytäneet yhteistä, niin - ja simpatkin tallessa :)
 
Heipat kaikille!
Ny ois 0-ultas käyty ja mukavia uutisia oli tuliaisina, molemmilla puolilla kasvamassa follit, saman kokosetkin vielä, eli mullahan ei oikeapuoli ole ollu toiminnassa pariin vuoteen ja nyt sekin alko toimimaan, jippisjee=) Tosin gyne meinas ,ettei piikitettäs täs kierros, mutta heltyi sitten ku maanittelin kauniisti:)
No sitten kun kotio pääsin niin jo huonot uutiset tietysti latisti mun ilon, anoppi oli saanu sydänkohtauksen ja viety sairaalaan, juur aamulla soitteli ja kerto menevänsä lääkäriin kun flunssa vaivaa, ihan puun takaa tuli tämä, nyt vaan odotellaan tietoa mikä on tilanne. Mies lupas ilmotella kun soittelee sinne illemmalla töistä:(

Onneksi en vieny plikkaa sinne hoitoon, eilen jo valitteli oloaan ja sanoin että voin viedä tytön naapuriin siks aikaa, hui kun on ihan kamala olo nyt, odottelen vaan ukon soittoa.......

Mutta Hystikselle hirmusti munisten kasvu puhureita, toivottavasti uusi lääke tehoaa plluroihin paremmin:)
Ja kaikille muillekkin puhureita joka asiaan, kun en ny erikseen muista kaikkien tilannetta, pää lyö tyhjää ja täs samalla pitää huuliharppua soittaa tyttösen kans vuorotellen:)
Päivänjatkoja :wave:

( siis PALLUROIHIN tarkoitin, höh minä):ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
putunen hyvä kun hokasit!=)mie laittelin nyt oikein näkymään.

Surkunen tuo nega:hug: mutta sie valoisin mielin olet menossa etiäpäin - vielä siulle tulee se 9kk kestävä plussa!!!:heart:

Hystikselläkin
siellä jo piikittelyt menossa - Onnen pipanoita kovasti edelleen!!!

Ottis ihanainen, siuunko se tauti pöpöinen nyt meinaa iskeä!!:O

Kipiänä jo olet, kotiin jäät ehdottomasti ittiäsi hoitamaan: lämmintä juomaa itseneulotut villasukkaset jalkaan ja hyvää lukemista..ja täältä vielä:kiss:
Pikaista paranemista ja Oilin mettästysonnea:heart:


Miun mukava ilta jatkui aamulla edelleen..

Heräiltiin aamulla poikasen kera miehelle keittämään kaffet.(poikanen jäi eskasta tälle päivää poijjes)
Vietiinpä ne aamupalan, mantsikkakakun, lahjan ja laulun kera sänkyyn asti.:)

Mie sitten jatkoin unia kun niiiiin vätysti ja heräilin kun mies tuli viekuun kyöhnäämään ja mutistelemaan - ehdottelemaan hottia iltapäiväkaffitteluja?!..;)

Poikanen oli ulkona leikimässä, joten - tuumasta toimeen!
..ekaks lemmiskely, sitten kaffittelu..ja olipa kivaa flikat:p

Nyt on simoja talleteltu kolmena päivänä perätysten..jaaaaa ehkäpä vielä illasta, ellei mies aivan väsähdä hiihtolenkin&saunan päätteeksi.=)

Muutoinkin parempi tunnelma välillämme, nautin nyt tästä täysin siemauksin!:heart:
(ehkäpä se "räjähdys" oli sittenhin hyvä..)

Plussasadetta ISOOOOO lähetys täältä - O&R testeihin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mami-41..en voinut mitään..mutta suuta veti korviin tuo "pilluroihin" teksti..

Olitpa hyviä uutisia saanut lekuri reissulta, ihanaa:):heart:
..mutta suruinen juttu tuo anopin s.kohtaus:|..laitan hälle paranmis&voimasätehiä tulemaan
 
Vielä..tuntuu niiiiiiiin ovisoireet kyllä nyt: selkää repii ja muniksiin tuikkii:$
..täänään olis kyllä sen dippailun puolesta dpo1..mutta simoja on ainahin jemmassa, se pääasia;)

En vaihtele nyt noita dpo päiviä RKTT listalla, olkoon noin.
Ekan R-testin voisinkin dipata sitten jo 10.2/dpo10 - TOTT päivänä:heart:..tulis vain "positiivisia" oirehia ja PAAAAAALJOOOOON:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
putunen, siullahan vas-ta dpo11..ON siinä vielä mahiksia plussaanhin!!:wave::heart:

Sointu&*Justis*, mikä teillä tilanne?:)
..entäpä Tetu&Mother Mary?..

Toivonpa tädin pysyneen loitolla jokaisen luota ja yllärin tulleen tilalle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan! Toivottavasti otatte joukkoon ensikertalaisen joka kovin toivoisi ekaa lasta näin kypsällä iällä.
Tässä koordinaatit:
Ikä 41 (juuri täytän), kiertopäivä 27/26-29, yritystä vasta vähän aikaa mutta mahdollisuudet eivät ole kovin hyvät vaikka ovulaatio toimii kun miehellä todettiin asthenozoospermia.
Nyt olen syönyt yhden kierron clomeja 1 tabl. per pv (3-7vrk) ja lääkäri ehdotti suoraan menemistä koeputkihedelmöitykseen ilman mitään inssiä. Me nyt kuitenkin ajateltiin kokeilla kahteen kiertoon inssiä ja sitten keväämmällä rankempia hoitoja. Matkaa klinikalle (Jyväskylän in-tiimi) tulee 160 km joten näin talvella pitkä matka on ikävä huonolla ilmalla ajella.
Olen lukenut pitemmän aikaa teidän muiden tekstejä ja aivan ihanan yhteisön olette tännä saaneet aikaan.
 
Hei..onkos meillä huomiselle dippaajia olleskaan?=)

Mie täällä viimosen lasin punkkuputelin pohjalta tiristelin.;) Mies läksi nukkumaan ja ihan väsynä - niin kuin arvelinhin hiihdon&saunan päälle..en ollut kuiteskaan pettynyt, on meillä niin mukavaa ollunna sunnuntaista lähtien.:)

Toivottelenpa kaikille kauniita unosia kun simmut painuupi kiinni!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä