40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hysteria, kiitos, samoin sulle :heart:

Mur-mur, kyllä täällä jo kuukautisia odotellaan. Jokos sä jo tikutit oviksen? Jos et, niin ovistärpitän täältä =)

Putunen, äläs vielä, odotellaan pari päivää vielä :heart:

Niobe, tervetuloa ja oikein paljon onnea matkaan!

Vätystää |O Kauniita unia kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikki ihanat...mä nyt niin maissa et ihan pöh!!!:( dippailin ovista ja ei siinä mitään näy:'(...niinku mä aiemmin ajattelinkin, ku vasemmalla puolella ei mitään tuntemuksia koko aikana..mut jotenkin se lääkärin sanoma ettei tarvis ollakkaan, sai mut toivomaan suuresti että se ovulaatio kuitenkin tapahtuis...eipä oltu eilenkään(siis miehen kanssa) mut eihän näillä mitään väliäkään..varmaan se limakalvokin niin pieni ettei siihen mitään ees pystyis kiinnittymään...kiva reissu Tampereelle kumminkin tänään, vasta äskettäin tultiin...
Mä oon niin onnellinen teijen puolesta kellä asiat hyvin..ja pahoillani teijen kellä vähän huonommin...tervetuloa parhaaseen joukkoon Niobe...muuta en nyt jaksa..:(
 
Lämpimät tervetulotoivotukset Niobelle :wave: Jospa olisikin ylläri tulossa, ennen kuin hoitoihin kerkeätte, toivotaan niin :heart:

Onnea pikkutirrille oviksen bongailussa, jospa se sieltä vielä löytyisi :) Mikäs kp sinulla onkaan nyt?

Mur-mur - on niin tosi mukavaa kun sinulla on taas mukavaa :heart:

Sointu2010 ja mur-mur, tottahan on, että mulla eilen oli vasta dpo 11 ja tänään 12 (en dipannut), mutta olo on ihan normaali, eikä voisi olla vähempää raskautunut olo. Lämmötkin ihan normaalit, eikä se ole kai mahdollista tässä vaiheessa kiertoa, jos jotain olisi....

Rominas- dippailetkos huomenissa? Plussapuhurit PUUUUHHHHH!:heart:

Hystikselle edelleen onnea tähän kiertoon ja toivottavasti niitä munasoluja tulisi kuitenkin paljon. Ehdithän sitten ajallaan miettiä mitä niillä kaikilla tekisit =)

Ottikselle mukavaa päivää ja terveempää oloa sekä onnea oviksen hyödyntämiseen!! Ootko dipannut ovistestejä?
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutirri :hug:

Putunen, taisit kysyä kuurista, söin kaksi viikkoa Lugeja ja heti tuli puolisen kiloa painoa lisää kuurista huolimatta. Lopetin Luget maanantai-iltana, punnitsin just, ja paino on ihan sama, mitä ennen Lugeja. Uskottava on, että näiden hormonien aikana ei paino hevin helposti putoa. Kysyy kyllä kärsivällisyyttä. Nyt ajattelin pitää pari tiukempaa päivää ja sitten on rennompi viikonloppureissu. Isosti tsemppiä sulle :cool:
 
Kiitos Sointu, tsemppiä myös sulle kovasti!!! Mullakin tulossa taas viikonloppureissu ja seisova pöytä eteen, niin pakko taas dieetti panna narikkaan. Mutta helmikuun loppu mulla on edelleen tavoitteena ja nelisen kiloa pois siihen mennessä. Alkuun tipahti hyvin, mutta nyt on ollut sitkeässä. Olo on kuitenkin kevyempi kuin joulun aikaan =) Joo - kärsivällisyyttä tää kysyy...
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp5/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp5/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp9/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp10/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp10/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp12/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp13/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp13/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp15/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp17/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp17/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp18/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp20/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp22/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp23/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)...............kp23/25-26.....yk12....................3./1.yht.
Niobe (41)...................kp26/26-29......yk?...........................1
tetu68 (42)..................kp27/27..........yk10..................3/1.yht.
Mother Mary? (45)........kp30/25..........yk6kk....................1
Sointu2010 (41)...........kp31/23-29......yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp34/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








mur-mur (45).................dpo2
sarppav (40)..................dpo3
Mahdotontako (46).........dpo4
Rominas (41)..................dpo8
putunen (41)..................dpo12
*Justiina* (38)...............dpo16
Sointu2010 (41).............dpo16


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Niobe Teretulemas lämpimästi miunhin puolestani joukkoomme ihanaiseen!!:flower::heart:
..laittelinhin siun tietosi jo listalle..minkä laitan yrityskerraksi?

Sointu juuu, oviksen bongasin yllättäin myöhään sunnuntai ilatana, tänään dpo2:)

Ikävä, jos tätiä siellä jo odottelet..:(
Tulevalle kiertoa paljosta paljon plussasädettä!!

pikkutirri vomasia:hug:..jos kuitenhin vielä jatkat O-testien dipailuja hetken, joskus Oili vaan on karussa..
Siulla tänään kp13 ja kierto sen 28..eli - ovisplussa saataa tulla esim. tuossa kp14-17 ihan hyvin!(miulla näin muutamia kertoja kun kierto oli 28) peukuttelen d=)b

Huomena sitten miekin laittelen eka lugen aamulla, toiset 2 illasta..toivottavasati ei kauhiasti tule mitään lieveilmiöitä:eek:

Mukavaista päivää jokaiselle!!
 
Viimeksi muokattu:
Heipskukkuu mimmit


Mä oon niin pudonnut kartalta kuulumisistanne, että pakko laittaa nyt yleisesti vaan


Tervetuloa kaikille uusille, itsekin uusi tulokas täällä ihanaisessa porukassa :heart:

Ja onnittelut kaikille oviksen bonganneille ja sen hyödyntäneille sekä rauhaa piinailuun


Nyt tulee mimmit sitten vuodatusta tästä prkl:en pco:n pilaamasta elämästäni ja syy paussiin... varoitus paikallaan :x

Juu, tätiä ei kuulu ei näy, dpo 13 tehty kirkas nega, joka ei sinänsä nyt harmita, kun en tälle kierrolle vielä ladannut enempää odotuksia..lämmöt aamulla 36,9c..pitäis olla jotain aivan muuta, astetta alemmat niin vois odottaa et kp 1 ois ihan kohta...ja oon kärsinyt nyt viikon pms-oireista, siis sellasista mitä mulla ei oo koskaan ollutkaan, näihin syynä varmaan terolutit, jotka lopetin 8 päivää sitten..siis oikeesti, kesto-witutus koko ajan päällä..koulussa on jo ollut todellisia vaikeuksia pitää suutaan kiinni :kieh: semmoisten luokkatovereiden kommentteihin, joista ei muutenkaan niin paljoa diggaa :whistle:
Sisällä on tunteenpalot oikein roihunnut eikä ne todellakaan positiiviset tunteet..autoa ajaessa oon kuin joku äijänköriläs, jupisen ja haukun kaikki muut liikenteessä olijat..ukkokultakin eilen kommentoi: "taidat olla huonolla tuulella"...juu, olitiin kahdestaa menossa kirjastoon ja matkalla sinne suustani pulpahteli: "Urpo...kirosanoja...kaasua...ootko voittanut lotossa ajokorttisi..mee nyt himaan ajelee"

Viikon on juilinut vatsaa iltaisin ja oon joka ilta ollut aivan varma et vuoto alkaa yöllä..paskat...rinnat kipeet ja turvoksissa ja seksi ei maistu sitten pätkääkään..mulla ei ikinä oo ollut tällästä pms-oireistoa, ei ikinä ja oon oikeesti kohta menossa lataamoon

Nyt voin jotenkin samaistua henkisesti 3-vuotiaan uhmaan ja tunnetilojen vuoristorataan, kai tässä vielä tulee jokin stanan henkinen taantumakin, ennen kuin se pahanen tätsy nyt suvaitsee saapua...Mä oon niin kade niille, joilla kierto on päiväntarkka, kellontarkkudesta nyt puhumattakaan :ashamed:
En nyt enempää kiduta teitä näillä "kuulumisillani" , ootte niin ihania:kiss: ettette ansaitse tämmöstä, mutta enpä voinut oikein muutakaan kirjoitella

Justis
 
Viimeksi muokattu:
Voi *Justis*..sinua juurikin mietin, että mitä kuuluu..

Älä olleskaan pyytele meiltä anteeksi vuodatustasi - se kuule IHAN sallittua!!!:kiss:

Voin kuvitella hyvin fiilarisi..tuntuu, että pää räjahtää kun niiiiiin v**tuttaapi!!!!!!!!!!!!!
..minne se täti kutjake nyt on sitten jääny?..ain se tulee, kun ei toivota ja viipyilee kun toivotellaan tervetulleeksi!:kieh:

Voimasia&jaksuja siulle kovasti!
 
Nioben toivotan minäkin tervetulleeksi. Siisen: tervetuloa :flower: Kiva, että meitä ekaa toivovia on lisää. Toivon sinulle kovasti kovasti onnea matkaan ja niinkuin mur-mur jo sanoikin; voihan olla, ettette mitään hoitoja ees tarvii. Mul oli yks inssi-->ei tulosta, sitten ICSI--> plussa tuli ja raskaus alkoi, mut tuli kkm(=keskeytynyt keskenmeno), sitten uus ICS-->ei onnannut. Ja nyt menossa kolmas (ja varmaan viimeinen) koeputkihässäkkä piikityksineen.. saa nährä miten käy. Kunpa teidän toive toteutuis ja vaavin saisitte! Ja kyllä te saatte, ku oot nii nuor viel :). :heart:

mur-mur Kiitos taas lkstan päivityksestä :kiss: Oot kultainen. Ihanaa kun teillä mukavampaa taas kotona mihekkeen kans :heart:!

Justis.. :LOL: Anteeks ku nauran, mut sun teksti oli niin sydämellä kirjoitettu, että se wtutus oikein huokui siitä :) Ja vielä kerran: en siis naura sun wtutukselle, vaan sille sun tunteen palolle. Hyvä ku höyryät ulos, täällä saa. Halit sulle Justis. samanlaisella voimalla kuin sun höyryäminen, mä höyryän sulle plussaa ja uskon ja toivon että toi olis merkki positiivisuudesta :heart:

Putunen Kivasti kirjoitit, että ehtiihän sitä sit ajallaan miettiä mitä niillä kaikilla mahdollisilla munilla teen.. :). Kiitos. Älä vällää kiloista, ne tippuu kyl, sit ku imetät, eli vajaan vuoden päästä, jookos :hug:.

Pikkutirri Voi sinnuu :hug: :kiss:. Älä hei vaivu surkeuden suohon, eihän toi tarkoita, ettei sulla olis Oilia, se vaan on saattanu mennä niin nopsaan, ettet oo ehtiny bongata sitä. Ja sullahan on niitä simppojakin tallessa. Lohdutusrutistus sulle :heart:.

Sointu2010 :hug: ja :flower:

Kaikille teille ihanille kaikkea positiivista toivottaapi tähän keskiviikkoon hystis, joka lähtee nyt kampaajalle (jo oli aikakin:O!!)!
 
Hellurei!

Putunen: Huomenna dippaillaan!! :) Erittäin mojovat plussa-puuh-puuhit sinulle!! :heart: Huomenna sellaset testiviivat ettei parempia ole näkynyt, vai mitä?? :D

Mur-mur:
Ihana kuulla, että olette lämpimissä ja auvoisissa tuulissa yhdessä soudelleet! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että!!! Ihanaisia olette:heart: kiitos lohtu sanoista ja haleista kaikille ja iso rutistus teille takaisin:hug:
JEEEEE!!!!=) Putunen ja Rominas dippailee huomenna...hurjasti PLUSSA PUUUUUUHHHHH:whistle:
Ihana mur-mur..oot koneella=) siitä tulee aina hyvä mieli kun huomaa että joku toinenkin on täällä olohuoneessamme samaan aikaan...ihunaa että teillä menee hyvemmin nyt:heart:...meilläkin paljon rakkautta mun ja miehen välillä..ihan TOOOOOSI paljon:heart: mutta..sille on vaan niin ahdistavaa rakastella silloin kun nuo teinit on kotona ja se on kyllä tosi iso surku...onneksi teillä paremmin...
Rominaskin koneella:wave:hei vaan=)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana tulla tänne kun täällä ikäänkuin piristyy=) vaikka huoliakin meillä kaikilla..Justis..mulla vähän samat fiilarit kun Hystikselläkin lukiessa sun raivon tunteista..anteeksi vaikka naurattaa:LOL:..vaikkakin iso rutistus sinulle ja on kyllä varmasti iso ongelma kun ei se kierto oo säännöllinen:hug:
Hysteria ihana..kiitos lohturutistuksesta:)...voi kumpa sinulla siellä kasvaisi monta sellasta jota voitais sinne pakkaseen siirrellä ja voi kumpa se plussa pärähtäis jo TÄHÄN hoitokiertoon:heart:
 
Ottis
Hystis Leikkasin nimettömän kynnen lyhkäseksi, ettei enää hankaa kämmenpohjaa :). Ja osasin olla illan muutenkin tikkaamatta. Ihan finaalissa olin. Ku söin, iski valtava uupumus ja vain makasin ja odotin, ett pääsis oikeasti nukkumaan. Töissä oli sellainen päivä, ett tänään en raaskinut pois olla ja niin lähdin aamulla töihin miltei alilämpöisenä (36.0) ja tuskanhikeä vuodattaen. Olo kuitenkin parin tunnin päästä helpotti ja nyt ihan ok fiilikset. Vähän yskää pukkaa välillä ja aivastuttaa.

Ymmärrän ton tavallaan- ajattelun, sillä itse ajattelen samoin. En siis enää itsekään tiedä mikä olis parasta ja mitä oikeasti toivon, mutt vauvahaaveen suhteen ajatteleminen on helppoa, koska ajattelen niin, että jos vauva tulostaan ilmoittaa, niin on tarkoitettu käyvän ja se sitten ilolla vastaanotetaan. Sitten se, että vauvaa ei tulisikaan on toinen vaihtoehto ja edellyttää sitä, ett asiaan osaa suhtautua oikein tekemättä siitä liian suurta asiaa. Elämä jatkuu joka tapauksessa.

mur-mur Mullon itsellä käytössä pesussa pieneksi vanuneet miehen villasukat. Ne on kaikkein lämpimimmät :). Eilen aloin tekemään sukkia ihan itselleni. Siis jos raaskin niitä itselleni jättää, etten sittenkin päätä lahjoittaa jollekulle muulle.

Olipa ihana lukea sun kuulumisiasi eilisen päivän kulusta :kiss:. Nyt on teillä ainakin lemmiskelyt osuneet hyvää saumaan :heart:. Onnenpipanoita sulle täältä lähettelen!!

Mami41 Hienoa, ett siellä muhii samankokoiset follit molemmin puolin. Kuulostaa todella hyvältä :heart:. Sen sijaan anoppisi kuulumiset eivät vaikuta ollenkaan hyviltä :hug:. Voimaa ja tsemppiä teidän eloonne!

Niobe Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:. Kiva ku annoit koordinaatitkin suosiolla, niin mur-mur saa sut lisätty kp-listalle ja toivon mukaan minä lisään sut pian ensimmäisen sivun yrjöklubiin :heart:.

ON Eka o-testi dipattu. Melko vahvaa viivaa näyttää, mutt en ole varmasti vahvistuuko plussaksi huomenna vaiko ylihuomenna. Se jää nähtäväksi. Oviksen olen olettanut tulevan perjantaina, mutt niin hailulta viiva sen testiajan (3min.) sisällä näytti, etten ihmettelisi vaikka siirtyisi ihan lauantaille ovis. Se vaan on himpun verran ongelmallista, että vaikka miehen kanssa on nyt paremmin mennytkin, edelleenkään hän ei herätä minussa minkäänlaisia himoja, vaan pupuilu on totisesti pelkkää jyystämistä minulle enkä pistä pahakseni vaikka mies 'tulisikin' alle viiden minsan. Ts. Pilin jahtaaminen ei nappaa sitten pätkääkään :headwall:.
 
Ottis: Pp:llakin (pikapano) voi tulosta tulla! :whistle:
Ikävä kuulla ettei mies saa edellenkään perhosia masuun (tai jonnekkin) hyrrään. :( Mutta jos ajatellaan positiivisiä asioita, niin teillä nyt mennyt paremmin ja jos suunta pysyy ylöspäin, niin ehkä ne "perhosetkin" ilmaantuu... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Soinnullekin vielä ylläripylläri PLUSSAA PUUUHHHkuttelen...
ja Ottikselle onnea oviksen hyödyntämiseen ja paranemisia..muistelen eilen lukeneeni että kipiäksi olet tullut:(
ON: Eilen oli kyllä niin pettymys ettei siinä ovis testissä mitään näkynyt vaikka silloin viime kierrossa kp12 näkyikin..ja pettymys sekin, että en mä saa tuota miestä kammettua vaakatasoon siinä mielessä vaikka mikä ois silloinkun nuo isommat paikalla, vaikka nukkuisivat kuinka syvästi ja olisivat nukkuneet jo monta tuntia:(...positiivisuutta siihen kuitenkin...tänään olin Liljan kanssa tk lääkärissä korvia tarkistuttamassa ja pyysin siltä omalääkäriltä reseptiä siihen menkkojen siirtoon...sain reseptin ja JIHUU!!!Koitan ainakin niitä tän kierron jälkeen siirtää, niin että se ovis tulis seuraavalla viikolla kun nuo isommat on isällään...=) Ja kyllä mä sitä ovista tikuttelen tänäkin iltana ja edelleen..ja jatkan miehen vokotteluakin..vaiken toiveita sille enää kuitenkaan kovasti lataa..tää nyt on tätä...
 
Ottis
Sointu2010 Minä olen huomannut kilojen suhteen saman silloin kun olen syönyt Teroluteja. Ei putoa paino vaikka päällään seisoisi ja vaikka en silloin ole punninnutkaan varsinaisesti, niin on ainakin tuntunut, ett olisin lihonut, kun on ollut niin turpea olo.

Putunen Tiedä tuota vaikka olisi ylläripylläri odottamassa :heart:. Tänään eka o-testin dippasin ja kyllä siihen viiva tuli, vaan ei huippua. Testaathan huomenaamuna TOTT-päivän kunniaksi ja mielellään plussan, kiitos :flower:??

pikkutirri Minä pitäisin plussana sitä, ett ovis viivästyy, sillä itse olen ainoan kerran raskautunut nimenomaan kp17 olleesta oviksesta. Silloin munis ehtii kivasti muhevoitua ja limiskin kasvaa raskaudelle otollisiin mittoihin. Oletko löytänyt vielä mitään ihmelääkettä, jolla limakalvon kasvua voisi edesauttaa? Onko sulla käytössä E-vitamiini? Minä otan joka päivä Neo E+:ssaa, D-vitamiinia, Beroccaa, Omegaa ja krilliä ja tietty foolihappoa ja tänään pitääkin muistaa kipasta kauppaan hakemaan greippimehua.

Justiina :hug: sulle Witu**kseen! Tiedän tunteen. Joskus raivo vaan nousee pintaan ja varsinkin toi liikenteessä raivoaminen kaiken maailman ääliöille on tuttua minullekin. Mulla syksyllä Clomifen-Terolut-kierrossa menkat viivästyivät 3 viikkoa ja otti aikalailla pattiin odotella milloin täti tulee. Sitten viimein kun olin alkanut uskoa, ett kahden päivän tuhruttelu menkkojen aikaan oli sittenkin menkat, yllätti tätipahalainen mut, kun ei oltu edes kotona eli oli sitten rätitikin hakusalla. Ovisaikoja luulin eläväni :LOL: Sepä se oliski ollu hubaa ku oltas kylässä pupusteltu aamusta isäntäväen lakanat veriseksi.

Kivaa päivän jatkoa itsekullekin! Olen yrittänyt vähän hillitä tätä piinailua ja sillä jää toisinaan iltapyrähtelyt tekemättä. Silti olette ajatuksissani ja toivon teille kaikille (ja mikäpä ettei minullekin :)) sitä maailman ihaninta ylläriä eli pysyvää vahvaa plussaa r-testiin.

Putunen ja Rominas Mun toivoni on huomenna teissä :heart:. Plussapuhureita :whistle: ++++++++++++!
 
Heissan pikkutirri :wave: Mukava kuulla, että teillä on ihanan lämpöinen suhde :heart:

Ottis ja Hystis - mullakin välillä on tuo "tavallaan" -ajattelu ottanut valtaa, eli että tavallaan haluaisin vauvan, mutta.... Oon kyllä aatellut, että onkohan se myös itsesuojelua taikka kaipa ainakin realismia, eli kun ei pidä sitä haavetta välttämättömänä toteuttaa, niin jää tilaa muullekin elämälle ja muille suunnitelmille. Nyt kun alkaa olla jo aika monta yrityskiertoa takana, niin olen huomannut suunnittelevani kaikenlaista sellaista mukavaa tulevaisuuteen ja yleensä elämään, mihin se vauva ei mitenkään kuulu tai sovi. Ja olen miettinyt yhä enemmän niitä vauvattomuuden hyviä puolia ja mitä muuta se sitten mahdollistaisi. No - mun miehekkeen vauvahaave onkin kai vahvempi, ja siksihän tähän lähdinkin ja taidan tässä haaveessa toistaiseksi pitäytyä, mutta ihan se palavin oma haave on tällä hetkellä ainakin takanapäin (jäi viime vuoteen). Realismia tää taitaa olla :O. Mutta tosiaan jos vauvan joskus kuitenkin syliin asti saisin, niin varmasti onnellisempi olisin kuin nyt osaan edes kuvitella :heart:

Justiina, halaus sinulle :hug:. Ja siksihän täällä ollaan, että saa tuntojaan purkaa :)

Hystis, Rominas, pikkutirri ja mur-mur sekä ottis, kiitokset tsempityksistä :flower:, mutta ei se plussa nyt vaan tähän kiertoon tule, sen jo kyllä tiedän : / - toivottavasti kuitenkin muille tulee. Tän vuoden plussatili tässä pinossa on kai vielä avaamatta :confused:??
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Kiitos :flower:. Tässä mun frigiditeetissäni on mulla pähkäiltävää kerrakseen, sillä mm. yksi ilta ku TV:ssä tuli joku lemmankohtaus ja pari suuteli niin maan perusteellisen kiihkeästi, mä vaan ajattelin, että "noinhan minäkin joskus, mutt en varmaan enää koskaan". Siis ne perhoset mun masustani ovat kadonneet tykkänään. Aikoinaan km:n jälkeen, kun vauvaa yritettiin tosissaan väsätä, ekoilla kierroilla sain silleen soppelin fiiliksen päälle, ett pupustelu ja jo sen ajatteleminenkin tuntui jossain ja miehelle kerran sanoinkin, ett "Tämähän on kuin ennen vanhaan". Mies on vaan niillä "maho" -ja "paska pano"- jutuillaan tehnyt muhun (näemmä) niin syvät arvet, ett tuskin koskaan kanssaan innostun kunnolla lempimäänkään. Sunnuntaina, kun mies pyrki pukille ja sanoin, ettei yhtään innosta, mies kysyikin, että miksi ei ja mä siihen vaan, että en tiedä, mutt ei vaan tunnu mikään missään eikä ikinä ja koskaan. Ja nyt sitten kun mies on alkanut kysellä asennoista yms., että "kumpi tuntuu paremmalta", tekis mieli kirkua, että "Kumpikaan ei tunnu paremmalta!!" :headwall:. Olis varmaan seksuaalitrapian aika:), sillä en todellakaan ole ollut tällainen aina, vaan totisesti muistan olleeni osallisena todella mahtavassa, ihanassa, sisuskaluja kaivertavassa seksissä.

Jokin muukin "meissä" varmaan on pielessä silleen, että minä en todellakaan osaa enkä voi antautua tuon miehen käsissä hirmu kiihkeisiin tunteisiin. Ehkä en luota häneen tai alitajuisesti pelkään mitä hän sitten joskus asiasta sanoo jos nyt oikein intaannun voihkimaan tms. Nykyään vain sen verran sekstailuun osallistun, ett sopivasti puristelemalla saan miehestä mehut mahdollisimman nopeasti ulos ja that's it. Eikö olekin kurjaa :ashamed:?
 
Heipat!
Jopas tekstiä tullu, Niobe tervetuloa myös minulta:wave:
Mukava oli lukea mur-murin lemmekkäitä puuhasteluja, tuli niin hyvä mieli sinun puolesta=)
Rominas ja Putunen plussapuhureita kovasti huomiselle, viuh ja vauh:heart:
Ottis kiitos haleista, anoppi on nyt siirretty osastolle ja tutkimuksia tehään, pallolaajennus tai ohitusleikkaus on hänellä edessä, kumpi, se selviää tän viikon aikana. Soitteli aamusel ja oli ihan virkeä, tänään mennään illalla vierailulle, onneks ei pahemmin käynyt vaikka vaara ei ohi vielä olekkaan.
Pikkutirrille :hug: ja kiva että sait sen reseptin niin voit suunnitella vähän otollisia aikoja lempimiseen=)
Omat toiveet on taasen korkeella tän kierron suhteen, piikitykset aloitin eilen ja nippailee kivasti.
Hyvät päivänjatkot kaikille:wave:
 
Ottis
Just Putunen Tuota se minunkin tapani ajatella varmaan on, siis pikkasen itsesuojelua mahdollisen pettymyksen varalta ja oikeasti jo suuntautumista ajattelemaan elämää niin, ettei sitä vauvaa sitten tulekaan. Niinkuin täällä olen aiemminkin kertonut, niin meillähän tämä vauvahaaveilu lähti miehestä liikkeelle. Minä olin oppinut elämään sen ajatuksen kanssa, ett lapset eivät ole osa elämääni silleen kuin ne muilla on. Lasten kanssahan työskentelen päivittäin, joten sinkkuillessani olin ihan tyytyväinen elämääni sellaisenaan ja siihen että lapset olivat osa elämääni vain työssä, ei muulloin. Ja kun totta puhutaan, niin mä en edes tykkää vauvoista :LOL:. Tiedän että toi kuulostaa lapselliselta ja kornilta, sillä totuushan on, että jokaiselle oma vauva ja lapsi on maailman ihanin ja rakkain eikä sitä voita mikään. Ja sen voi sanoa, ett omasta vauvastani tykkäisin kyllä ja enemmän kuin mistään muusta =).

Ja sit vielä tähän mun kiemuraiseen suhteeseeni. Hystis, kai meillä on vähän niinkuin teilläkin, ett mun miehelle tämä suhde on enemmän kuin minulle, sillä minä koen eläväni jonkinlaisessa kaverisuhteessa, parhaimmillaankin. Totuus nimittäin on, että näin kun meillä ei ole suuria ristiriitoja, elämä on suorastaan ihanaa ja helppoa. Helppoa silleen, ett ajatuksetkin tuntuvat toisinaan kulkevan aivan samoja ratoja. Mm. hetki sitten ajattelin, ett pitäis kysyä mieheltä mihin aikaan hän menee mökille laittamaan vesieristeen saunan lattiaan, ett jos menisin sinne samaan aikaan, ettei hänen tarvi ihan yksin niitä juttuja touhuta ja samaan aikaan mies jo soittaa ja kysyy, ett mikä mun tilanne on, ett haluaisinko tai kannattaako mun ajaa mökille jos hän nyt lähtee laittamaan sitä eristettä. Ts. ajateltiin samaan aikaan samaa asiaan.

Sunnuntaina meillä vasta metkasti kävi, sillä mies kuopsutteli mökillä irti laattoja saunasta ja mä laitoin ruokaa sisällä. Mies kävi välillä kahvilla ja tiesi suunnilleen mihin aikaan ruoka on valmista, mutt sovittiin, ett ei hätäillä syömään, ett syödään sitten kun hänellä on siihen sopiva sauma. Mulla tuvassa kuitenkin tekeminen loppui ja ihan vain ajattelin, ett pitäisköhän huutaa miestä syömään, ett joutaskohan se jo ja mietin sitäkin, ett kuulisko hän huutoni enkä tosiaankaan ehtinyt siitä ihmettelemästä kipitellä yläkertaan takas ku mies jo tuli sisälle ja kysyi, ett olinko huutanut häntä. Kerroin vain asiaa ajatelleeni, mutt että en ollut huutanut. Metka yhteensattuma. Jokin samantapainen juttu tapahtui maanantainakin, mutt sitä en enää muista mikä se tarkalleen olin, mutt silloinkin kysyin mieheltä oliko hän taas 'kuullut' ajatukseni. Ts. Elämä ton miehen kanssa on joskus niin maanperusteellisen helppoa ja yksinkertaista ja tavallaan ihanaakin, etten voi muunlaista toivoakaan, sillä eihän elämä yhtä tunteiden paloakaan voi olla, mutt silti toivon, ett meidän välillä olisi edes jonkinlaista kipinää seksuaalisesti.
 
Ottis
Mami41 Pikaista paranemista anopille :flower:! Maailma olisi niin paljon parempi paikka jos ihmiset eivät sairastaisi koskaan, eikä kuolemaa olisi. Sydänjutut säikäyttää aina.

Pikkutirri Onnittelut reseptistä :). Mitäpä jos sun kroppas ajatteli nyt ihan itsekseen siirtää sitä sun kiertoas otollisempaan saumaan? Eikös teiltä vanhemmat lapset lähde viikonlopun jälkeen? Stressi (ovulaatiostakin) voi siirtää ovulaatiota. Yleensä puhutaan, ett menkat on myöhässä stressin vuoksi, mutt se on oikeasti niin, että ovulaatio on myöhässä, sillä luteaalivaiheen pituushan on aikalailla vakaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä