40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hienoa - nyt on plussalaivassa jo monta hyttiä varattuina. Ja tetu68 tuleekin sitten perämieheksi eikä kapteeniksi. Rominas toivottavasti pysyy kuitenkin kapteenina.

Halaus tetu68 negasta :hug: mutta tsemppiä uuteen kiertoon! :heart:

Toivotaan mur-mur, että tämä tosiaan olisi THE kierto!! Toivottelen oireita, jomotuksia, kuumotuksia, viluja ja nivuskipuja!!! :D :heart:

Ottikselle peukutukset pilijahtiin!! :heart:

Mulla nyt onkin sitten vaan odottelua.... kun kierto on ihan alussa Ai niin mur-mur - mulla tänään kp1 vasta, josko huomenna vaikka päivitykseen jättäisit saman kp2 kun mitä tänään näkyy olevan :flower:.
 
Viimeksi muokattu:
putunen juuuuh, mie ottaisin noita oirehia ihan mieluusti, vasitenhin jos vielä olisivat siitä ihunasta asiasta kertoilevia/enteileviä!:heart:

..taitaa vain miulla nuo Lugetkin tehdä tepposiaaan..vaginaalisesti käytettynä vaikutus on nopea - jo tunnin päästä.

En mitenkään kovaa tuhrua ole huomannut..mutta tämä turvotus ja ummetus - aivan kauhiaa!!
..TOSIN..tänään oli ruokana sitä itse tehtyä hernerokkaa..saattaisihan se olla siitähin:confused:..toivon näin, ettei tartteis nyt useaa päivää pullistella!


Vetäisin taas alkuillasta reilun tunteroisen unet ja nyt sitten kukutaan taas vaikka minne asti;)..tosin, huomenna lapsi jää poijjes eskasta, niin ei tartte aamulla aikaiseen heräillä.
Tänään hän pääsi taas ihanan naapurin kyyditsemänä..loppuis tämä hivutustauti nyt vihdoin!!:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Joo toivotaan tosiaan mur-mur, että se on vain torstain hernekeitto- efekti =) Toivotan sinulle vain sellaisia mukavia oireita, kivoja jomotuksia ja pieniä vilunväreitä ja keveitä kuumotuksia! :heart: - ja sitten sitä PLUSSAA +++++! Taidatkin päästä seuraavana TOTT-päivänä testailemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
putunen, silloin TOTT päivänä vas-ta dpo10..miulla se hailurainen haamuinen dpo12 aina vasta näkynyt..
..vaan kyllähän mie dippaan jos oireita alkaa tulemaan, tuntumaan ihan s i l t ä:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Mutta eikös dpo 10 aikaan olekin mukava dipata, kun oli tulos silloin mikä tahansa, niin se on ihan hyvä. Negasta ajattelee, että näinhän se tässä vaiheessa vielä pitääkin olla, ja plussa nyt sitten olisi ihan hirmu ihana ylläri :heart:
 
Heips vaan!!! Mukavalta laivaselta kyllä kuulostaapi...jospa tää ois meille kaikille JUURI SE kierto..itse kullekkin missä vaiheessa sitten kukakin onkaan=)...
Mä dippailin sitä ovista tänään sitten myös klo 18 ja siinä viivanen oli jo himpun himmeämpi joten kyllä se ovis+ oli ja meni ja toivottavasti viimeyö oli oivallinen aika ja saa mutkin sinne RKTT listalle laittaa eli oisko torstai -1 ja perjantai dpo0? Veskissä kävin äsken ja limaiselta tuntui, joten joskos mä koittaisin "kepillä jäätä":D ja menisin kiehnäämään tuonne miehen viekkuun...muistelen että se itse irtoaminenhan oli vasta jonkun ajan kuluttua siitä testatusta ovis plussasta?? Hyviä unosia kaikille ja :kiss: olette ihania!!
 
Huomenta!

Tämä neitokainen taitaa olla niin toivoa täynnä että on näkevinään hyyyyvin hailakan haamun veskinvalossa tikkua katsastaessa mutta sitten kun kodinhoitohuoneessa tikkua katsoo, ei mitään. Voi että sitä on hupsukka! :ashamed:

Lämmöt 37,4 edelleen.

Ihanaa perjantaita kaikille! :flower:

Palataan työpäivän jälkeen astialle! tsau tsau!
 
Nyt vaan tulin nopsaa toivottamaan oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille, täytyy kohta kiiruhtaa kentälle. :wave: Täällä kp1, eikä päästä tässäkään kierrossa hoitoon, kun vetelen täällä Burana 600:sta. Maanantaihin! Toivon, että täällä on silloin monta plussaa testeissä!
 
Liiza ja sointu - HURRJAT tärppi- ja plussatoivotukset teille tähän kiertoon!!! :heart: :heart:

Rominas - upeaa ----- puhallan seuraavaan viivaan punaista väriä puuuuhhhhh ++++++++++. Joo - on se hassua, että eri valaistuksissa ja eri kulmista näkyy eri tavoin. Mullakin vessassa tietyssä valossa näkyy haamulaiset parhaiten ja keittiössä taas ei näy. :D Peukutukset!
 
Tervehdys, kaikki 40+ -kuumeilijat!

Sain täna aamuna selkeän plussan!=) Kp on 31. Dpo en tiedä, sillä en ole koskaan ovista tikuttanut. Usein kyllä tunnen oviksen ajankohdan, mutta tällä kertaa sekin meni jotenkin huomaamatta. Kiertoni on vaihdellut 24 - 28 vrk, mikä tekee oviksen ajankohdan epäselvemmäksi. Joka tapauksessa oireita on ollut, rinnat kipeinä parikin viikkoa, viikon verran kuvotusta, voimakasta palelun tunnetta iltaisin, on myös tarvinnut joinakin öinä käydä pisulla. Viime perjantaina aloin jo epäillä, että saatan olla raskaana...

Jotkut teistä ehkä muistavat minut. Jäin taustailemaan muistaakseni v. 2009 lopulla. (En päässyt tällä uudistetulla foorumilla katsomaan silloin kirjoittamiani viestejä - osaako joku antaa neuvoa?) Olen nyt 45-vuotias. Olen iloinen raskaudestani, mutta ajattelen kyllä realistisesti, että tässä iässä plussaaminen ei vielä anna varmuutta onnellisesta lopusta. En ole kovinkaan kuumeillut, mutta en ole halunnut ehkäistäkään. Olin/olen jättänyt tämän asian Jumalan käsiin - kiitän Häntä!

Teille kaikille plussaonnea:heart:!

T. Räystäspääsky
 
Onnea kaikille plussanneille ja läheellä oleville. Mullapa onkin erikoinen tilanne kun oviksesta (cb:llä testattu) on jo 18 pv eikä menkkoja vieläkään kuulu. Jo viikon ajan on mekkakipuja ollut laimeasti ja tunne että ne alkaa just eikä melkein. Muita mahdollisen raskauden oireita ei ole kun että nännit kipeät ja aamuisin punaiset mutta kyllä ne menkkojen aikoihin on aina olleet kipeet. En ole koskaan syönyt mitään hormooneja ja pelkäsinkin clomien syöntiä jos vaikka ne laittaakin kierron ihan sekaisin. Joten joko menkat myöhässä (koskaan eivät ole olleet myöhässä tätä ennen) tai vaihdevuodet alkaneet tai ...
No jos maanaitaihin mennessä ei mitään tapahdu niin sitten täytyy käydä kaupungista ostamassa testi ja katsoa mitä sanoo.
 
Rominas eeeeeeei siun simäis varmaankaan väärin näytä - valosta johtuu!!!(miulle käynyt juuri samoin)

Toivon siulle TODELLA kovasti nyt sitä plussaa!!:kiss::heart:

putuselle mukavaa viikonloppua armaan kera!!


Sointu voihan surku:( lämpöinen halitus täältä

..tauti pöpökö siuun iskenyt kun Buranaa joudut popsimaan?: / Pikaista paranemista jos näin:kiss:

liizukka kiva kuulla siustahin ja ihana, että vielä toiveissa siullahin pieni on:heart:..eihän siitä tunteesta niin helposti eroonkaan pääse:)
Plussasädettä siulle kovasti laitan tulemaan

Niobe voi miten jännää
..olispa :heart:SITÄ:heart:!!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi Räystis:kiss: Miten ihana juttu - Onnea ihan hurrrrrrrjan paljon!!!!

Pienelle pesänrakentajalle voimaa&tarrasukkasia kasvaa kiinni ja lujaa!!!

Näin niin monen olen kuulut täällähin kirjoittelevan: silloinpa elämä yllättää kun sitä vähiten odottaa:)..mahtava juttu!


Ps. vanhoja viestejä pääset lukemaan näin: napauta tuota nimimerkkiäsi vasemmasta reunasta ja sen jälkeen omille sivuille tullessasi "näytä foorumiviestit"..sieltä pääset lukemaan vanhojakin juttuja.=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur, putunen ja liizukka Kiitos kaunis teille tsemppauksesta :). Kiva tietää, ett jotkut mulle niitä simppasia toivovat, vaikkei niitä sitten saisikaan. Mies oli olevinaan niin sippi illalla, ett jouduin yksin lähteä vielä toistamiseen luomaan lumiakin, kun lunta tuli taivaan täydeltä. Ulos lähtiessä napsasin saunan lämpenemään eikä mies tullut saunomaankaan mun kanssani. Satuhäitä kanssaan sitten puolisen tuntia kattelin ja mies vitkutteli ja vitkutteli suihkuun menon kanssa. Vihdoin kun pääsin viereensä makaamaan (odottelin ett pesukone hoitelisi tehtävänsä ja saisin laittaa pyykit kuivumaan), mies leikki nukkuvaa, kunnes ärähti viimein miksi kone piti laittaa (taas) yötä myöten pyörimään. Sanoin, ettei kauaa pyöri ja kun aloitti viimeisen linkouksen, läks tämä tyttö sängystä hommiin ja niin jäin lopulta olohuoneeseen nukkumaan.

Aamulla miehelle sanoin, ett mulla alkaa olla kanssaan vitsit vähissä sillä vituttaa missata jo toinen kierto peräkkäin, kun sitä piliä ei todellakaan saa silloin kun olis tarvis ja muulloin kyllä pitäs jyystää. Mies väitti minun kiukutelleen. Teki mieli kysästä kukas ärähtikään kun kysyin mm. vaatteita pesuun jne. Mä olen nyt en ainoastaan vihainen ja kiukkuinen :mad::kieh:, vaan myös niin maanperusteellisen pettynyt :'( ja melkein katkerta :(. Ei tee yhtään mieli jatkaa yhteisteloa tuollaisen miehen kanssa, joka ilmiselvästi vain leikittelee vauvahaaveella ja pitää mua silleen piinassa.

Yritinhän minä jo illalla ajatella, että väliäkös tuolla jos tämä kierto menee huti, ku mahikset on muutenkin niin minimaaliset. Ja yritin ajatella sitäkin, ett nytpä ei tarvitse miettiä olenko Lapin lomalla raskaana vaiko en, mutta nytpäs tuntuukin sitten siltä, että en halua lähteä ton ukon kanssa minnekään. Vaikka eilen jo puoliksi lupasin miehelle, ett mökillä saunan lattian kiuasrempan jäljestä pesen, aamulla jo sanoin, ett nyt loppui kaikki YYA-jutut, ett alan elää sinkkuelämää ku ei hänellekään ole nyt millään muulla väliä kuin mökin saunalla. Sillä... :LOL: nyt kun traktori seisoo pihassa ei hän voi sen verukkeella hömpätä kotipaikallaan ja olla poissa kotoa.

On siis sellaiset fiilikset, ett haudon kostoa :headwall::mad:, tekis mieli tehdä jotain niin kurjaa, ett mies varmasti sen nahoissaan tuntee :(.

Mutta, tänään vielä o-testin dippasin ja tältä näyttää . Melko vahva viiva edelleenkin.

Mur-mur Näytät jo vähän ennakoineen tätä mun korkeata LH-tasoa, joten toteanpa vain, etten oletakaan oviksen olevan sittenkin vasta tuloillaan, vaan uskon suosiolla, että mulla on päässä (aivoissa) vikaa :ashamed:. Kivasti on sulla lämmöt nousseet :heart:. Lugeista ei ole mulla kokemusta, joten en voi sua auttaa. Turvotus on ikävä tunne :(. Tsemppiä!!

Pikkutirri Sulla on pullat hyvin uunissa. Nyt kelpaa RKTT-listalla porskutella toivottavasti ihan plussaan asti :heart:.

Rominas Kyllä sinä ihan oikein näit, viivanen siinä testissä on ja se vahvistuu :heart:. Näin minä uskon ja toivon sen totisesti niin olevan.

Niobe Käytitkö Clomifenin kanssa loppukierrossa Terolutia tms.?? Terolut ainakin siirsi minulla kolmannella yrittämällä tädin miltei valovuoden päähän. Kierto venahti muistaakseni 47 päivään. Ei kiva :(, mutt toivotaan, ett sulle se plussa sit maanantaina testiin ilmestyy :heart:.

Sointu2010 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Harmi jos ette pääse hoitokiertoon sairastelun vuoksi :ashamed:.

Räystäspääsky Mä muistan sut tuolla jossain listoilla nähneeni =). Onnittelut plussasta :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Mother Mary Tulehan jo kertomaan mitä kokeiden tulokset kertoivat. Oletko raskaana?

Ai niin juu, mur-mur Minut saapi tuolta RKTT-listalta poistaa ja se on edelleen yk18 meneillään. Taitaa olla niin, ettei meillä ole tikutteluilla merkitystä vaan jos pikkuinen on alkunsa joskus saava, se tapahtuu ihan luomusti eli silleen, ett ovis sattumoisin osuu sellaiselle päivälle, että miestä lähipäivinä on pupuiluttanut. Kesällähän kerran plussaa sain testiin sunnuntai-aamun pupustelusta, kun ovis oli keskiviikkona myöhään illalla.

Hystis Mikä oli pallerosaldo tälle päivälle? Ultrassahan kävit?
 
Viimeksi muokattu:
Thanks! En käyttänyt muuta kuin 3-7 vrk 1 tabl. clomeja. Ja ovulaatiokin oli samoihin aikoihin (14 vrk alusta) kun ilman clomejakin. Tuntuu että kaksi voimaa taistelee, toinen on menkat ja toinen on joku muu voima. Saan nähdä kumpi voittaa.
 
Ottis ystäväiseni - EI siulla mitään vikaa päässä ole, en mie semmoista ainakaan ole tarkoituksella kirjoitellut!!:O..anteeksi, jos niin luulit:ashamed:

Lähinnä laittelin tuon löytämäni jutun siksi, että jos joku ihmettelee, MIKSI O-testi näyttää monena päivänä perätysten plussaa: Se voi olla merkki siitä, että munarakkula yrittää puhjeta, eikä meinaa onnistua - siksi LH "piikki" jää päällensä.

Voi paskanmarjat sitä miestäis kun pänttäsi sitä piliään ja juuri soppelina aikana:vampire:
..jaksaisitko tänään vielä yrittää?..en usko, että olisi myöhäistä vielä!:)
Tänäänhän se ovis luultavasti vasta oliskin - ehkäpä hieman myöhemminkin siulla..ja musolu elelee vielä siitähin sen vuorokauden..voimia yritykseen jos päätät jaksaa:kiss:

Ymmärrän niiii-iiin hyvin pettymyksen, raivon ja kostonhalun tunteesi, usko poijjes!!!
(sen monasti itse kokeneena..)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur En minä ajatellutkaan, ett sinä olisit ton linkin varsinaisesti minulle laittanut, sillä ethän voinut tietää, että tänäänkin testi mulla noin(-kin) vahvaa viivaa näyttää. Pois se meistä, että me toisiamme täällä haukuttaisiin :kiss:. Hyvä linkki tuo on ja varmasti totta. Ainakin selittää sen miksi o-testi voi plussaa näyttää kahtenakin päivänä peräkkäin. Ohjeissahan neuvotaan lopettamaan testailu plussaan :) eikä mokomasta ilmiöstä oltaisi edes tietoisia jos ei vasiten testailtas vielä kerta kiellon päälle :LOL:.

Kiitos sulle mur-mur jälleen kerran tsempeistä ja myötäelämisestä :hug:. Tiedät varmasti miltä musta tuntuu, mutt 2 kertaa peräkkäin alkaa olla jo vähän liikaa :'(. Enkä minä taida jaksaa piliä jahdata tänään. Mies lähtee saumaamaan kiukaan alusen mökille ja aamulla siellä pitää viel tehdä jotain, ett saa kiukaan huomenna saunomiskuntoon, joten saa jäädä sinne myös yöksi ja mä jään hautomaan kavalia ajatuksiani kotiin. Musta ei yksinkertaisesti ole nyt yhteistyöhän sen enempää miehen kuin kenenkään muunkaan kanssa : /.

Tossa puol kahden aikaan nippas niin voimallisesti oikealta puolelta, ett uskon oviksen jo olleen ja eilisen testin kanssa se kutiansa pitäisikin. Ohjeen mukaan ovis tapahtuisi 24-36 tuntia LH-huipun havaitsemisesta. Vaikka tiedä tuota mitä testi näyttäisi jos se ottaisi eriaikaan jne. eli aikalailla arpapeliä tämä on tikutellessakin :confused:??

Greippimehua tässä nyt kuitenkin nautiskelen. Jos limoja ilmaantuu, tiedän, ett ovis ei ole vielä ollut tai ei siitä ainakaan kauaa ole ja se antanee pikkasen pelivaraa, vaan eri juttu on sitten miten mä tän kaiken pienen pääni sisällä selvitän :ashamed:.

Räystäspääsky Sut (luvatta, vaikka sitä jo kysyinkin :)) yrjöklubiin lisäsin ja poistin samalla taustailijoista. Vol.6:sta sut löysin, kun vähän vaklin vanhoja pinoja. Teillä on siis 4. lapsi haaveissa? Sitä tietoa tuolta hain. Onkohan yrityskerroista mitään havaintoa, vai annetaanko olla vaan kyssärinä?? Vanhoja pinoja pääset lueskelemaan tän pinon ensimmäisellä sivulla olevista linkeistä käsin. Ne on yrjöklubi-listan alapuolella.
 
Mun mies oli muuten ihan samanlainen kun ovis oli kohdalla. Ei sitten huvittanut millään hoitaa hommaa vaan useampi ovulaatio meni meillä sivu suun. No minä sitten annoin ukaasin että mennään yhdessä tohtorin pakeille ja kerrotaan ongelmasta tai unohdetaan koko vauva projekti.
No nyt on viagara käytössä ja koska vaan ja milloin vaan homma hoituu. Kaikille osapuolille helpompaa kun ei tarvi jännittää saako kamaa" vai ei. Jostain syystä miehet jännittää hommailla ovulaation aikaan vaikka haluaisivatkin saattaa raskaaksi vaimonsa.
 

Yhteistyössä