40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Vaikka olikin siskon serkun veljen koiran kaima niin puuuuuuuuuuhkutan ja puhallan sinulle onnenplussan :D Nythän on taikahelmikuu :heart:
Rominas Onnentohinatoivotukset täältä, iloista odotusta :heart:
Minulla tänään kp14 eikä vieläkään mitään tuntemuksia eli taitaa olla sellainen kierto ettei ovista ole, näitähän tällä ikää taitaa olla enemmän kun niitä oviksella olevia. Täytynee tilata noita ovistikkuja vaikka mun tuurilla turhaan tilaan ja saan jättää käyttämättä, olen niiiiiiin pessimistinen tämän vauvahankkeen suhteen vaikka niin moni ihanuus täällä yrittääkin aina nostaa mielialaani, mutta fakta on faktaa, parempi olla realistinen ja jos sitten ihme tapahtuisi niin se olisikin sitten maailman ihaninta :heart: eipähän putoa niin korkealta kun ei liikoja odota ihmettä...
Mutta mahtavaa viikkoa ja toivotaan että näitä plussia irtoaa tässä kuussa oikein ropisemalla :D
:hug: :kiss: :wave: kaikille!
 
Wau, ihanaa! Helmikuu alkoi hienosti, kaksi plussaa, paljon onnea Rominas ja Niobe! Tämä kuukausi mennään sitten vain kahdella Clomilla. Tuntuu tosi oudolta, on kp4 eikä ole ollut mitään nippailuja, kasvaakohan siellä mitään :confused: En ehtinyt lukea oliko ovisplussia, toivottavasti niitäkin on monta, onnea plussan bonganneille!
 
Mahdotontako suurentelin noita kahta testikuvasta ja jotain viivasta näen..ylemmässä kuvasessa 400% suurennoksella, ihan pienellä kohtaa punaväriäkin:)

++++++++++ sille suuntaan laittelen!!

ON..aamulla lirittelin ihan rauhassa pönttöön..mutta sitten kun poikasen olin vienyt eskaan, tulinhin katumapäälle(tyypillistä)ja dippasin - no nega tieteskin..;)..kattellaan
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako: Hirrrrrrmu paaaaaljo puuh-puuh ja +++++++ ! :heart: Laiva odottaa!!

mur-mur: Puuuuuuuuuuuuuuuh ja +++++++ !
Valokuvista... Isäntä lähti töihin napsimatta kuvaa, ja tuossa yritin ite ottaa mutten saa tota vaking kameraa ees laukeaan, saati sitten kohdentaan kuva testiin. Joten saas nähdä miten kuvan käy... sori!!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, pikkutirri ja Mafinka Mä en ikinä tunne mitään irtoamiskipuja millään puolella :O - en oo ikinä tunnistanut ja silti oon aina (ennen, nyt ei oo tarvinnu ku on nää hoidot päällä) bongannut oviksen testillä. Niin että oireettomuus on oikein hyvä oire myös oviksen bongailussa - kuten syös siinä r-plussan bongauksessa. Bongausonnea :heart:.
 
Hihhii :) mur-mur sait kuin saitkin pidettyä näppisi erossa testistä.... muutaman tunnin :LOL:. Älä siitä negasta nyt välitä, pissi ei ollut tarpeeks rakossa ja sitä paitsi on muutenkin niin aikaista. Kyllä se siitä vielä vahvenee, ihan VARMANA - näin on päätetty ja RominasKapukin niin käskee :heart:

pikkutirri Tunika olkoon ENNE :heart:
 
Rominas VOI ÄLY miten IHANAA! Oon NIIIIIIIIN iloinen sun puolesta. Nyt satatuhatta kiloa liimaa ja ilmastointiteippiä matkaan. :heart. :heart:

Sointu2010 Oireettomuus on ihan hyvä oire. Kyllä siellä sinussa munia kasvaa, huoli pois ja simoja tilalle :D! :hug:

Mahdotontako Mä oon koneella keittiön pöydän ääressä ja aurinko paistaa niin silmiin ja koneelle, etten meinaa nähdä muutenkaan mitään, joten mä en valitettavasti osaa sanoa onko niissä kuvissa viivoja vaiko eikö, mutta luota mur-murin arvioon, se on niin hyvä näissä - ja tarkkasilmäinen. Plussaa puhallan ihan kamelina :) :heart:
 
mur-mur Vaikka olikin siskon serkun veljen koiran kaima niin puuuuuuuuuuhkutan ja puhallan sinulle onnenplussan :D Nythän on taikahelmikuu :heart:

- - olen niiiiiiin pessimistinen tämän vauvahankkeen suhteen vaikka niin moni ihanuus täällä yrittääkin aina nostaa mielialaani, mutta fakta on faktaa, parempi olla realistinen ja jos sitten ihme tapahtuisi niin se olisikin sitten maailman ihaninta :heart: eipähän putoa niin korkealta kun ei liikoja odota ihmettä...
Siskon serkun veljen koiran kaima :LOL: :LOL:

Mulla on kans samanlainen realismipessimismi päällä. Moni aina sanoo, että pitäis ajatella positiivistesti, mutta mä luulen, ettei se (ainakaan mun kohdalla) toimi, joten mä toteutan myös tota "pessimisti ei (muka) pety"-ajattelutapaa omalla kohdallani. Jos se ihme sitten kohdalle tulis, niin se on sitten sitä plussaa. Anyway, on hirmu paljon helpompi tsempata muita ja USKOA muiden onnistumisiin kuin omaansa, siksipä minä ja kaikki muutkin uskomme ja toivomme sitä ihmettä sulle Mafinka! Sä voit tehä saman meille muille; siten kaikki saavat tsemppausta, uskoa, toivoa ja plussia eikä kukaan jää ilman ja jossain vaiheessa ollaan kaikki Rominaksen laivassa. Iso halaus sulle Mafinka :hug:

T. Sitä ihanaa ihmettä sulle toivova ja siihen uskova Hystis
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Rominas onne miljuunasti, ihanaa ja mahtavaa:flower::heart:
Ja Niobelle myös samanmoiset onnittelut, ihan upeita nämä plussa uutiset:flower::heart:
Hystis jännäilen tääl sun pllura tilannetta, :) ja peukuttelen raajat pystyssä jotta kaikki kasvais ja saisit pakkaseenkin "saalista":) Kyselit meidän tai mun piikityksistä, puregonia pistän 7 päivää alkukiertoon, ihan pieni on annostus, 50 jotain ja tarkotus on kypsytellä munis/muniksia, kun mulla toi ovis tuppaa oleen niin aikaseen, joskus jo kp8 ni tuo lääke vähän lykkää ovista, kun limakalvo taas ei ole kasvanu tarpeeks noin alku kierrossa....sori jos sekavaa pölötystä:ashamed:
Tää hoito on vähän tämmöstä hormoniavusteista koti inssiä:LOL: näin me gynen kans se nimettiin!
Lisäks on disperiini ja kortisoni ja sit irrotuspiikki pregnyl ja luget tietty.Puol vuotta on ny näin menty, aina välillä lisätty troppeja ja tänä aikana plussia on tullu 2, mutta menny kesken heti alkuunsa, lekuri on tosi kannustava ja uskoo tästä apua olevan, mulla meinaa kyllä usko loppua aina välillä...:kieh: Jouluukussa sain ukkelin syntymäpäivänä digitestiin tuon ihanan raskaana2-3 ,sitten taas vuoti pois... Toiveet on taas korkeella tässäkin kierrossa ja yritys jatkuu.......
Sulle toivon niin kovasti plussaa tästä hoitorumbasta, että peuk peuk hirmusti:heart:
Anoppikin pääsee tänään sairaalasta pois, pallolaajennus tehtiin viime to ja nyt on ok, onneksi.
Mahdotontako puhuria sinne puuuuuuuh, vahvistuvaa viivaa toivon, jännää jännää:heart:
Ja kaikille muillekkin aurinkoa alkavaan viikkoon, meillä s-tilin kartutus jatkuu:p
Heipat:wave:
 
Hystis Toivon todellakin myös sinulle onnea, samassa veneessä kun ollaan - pian toivottavasti laivassa !!
Puhallan minäkin sinulle onnenpuhalluksia että saisit paljon suuria ja terveitä munasoluja joita sitten saisitte monta monta tallennettua ja pikkuisen maailmaan :heart: :hug:
Mami41 "Kaikki raajat pystyssä ..." :LOL: :LOL:
Eips, pakko lähteä töihin, asiakkaat odottaa :)
Helmikuu on helmiä täynnä - onnen sellaisia :heart:
 
Ihan pikaisesti laitan onnittelut: Rominas, Niobe.. järjettömän paljon onnea ja kestäköön tämä plussa 9kk!!
Mahdotontko, mur-mur.. puhallan plussaa teitiin testeihin!

Miulla jo eilen alko jomotella niinkun normaalisti lähellä ovista.. vähän on aikaseen jos tää sit on.
 
Onnea Rominas ihanista uutisista... Meikä odottelee, tuleeko menkat ihan oikeasti vai "kummitteliko vain toissailtana yhdynnän jälkeen...:| Ei nyt sen jälkeen ole kuitenkaan kummia vuodellut tai tuhrinut... Plussatuulia kaikille!
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sointu2010 (41)...........kp4/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp5/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp5/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp10/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp10/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp14/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp15/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp15/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp17/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp18/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp18/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp20/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp22/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp22/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp22/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp25/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
Iida-Karoliina (46)........kp27/23-29.....yk19...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp27/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Niobe (41)...................kp31/26-29......yk?...........................1:heart:
Mother Mary? (45)........kp35/25..........yk6kk....................1
*Justiina* (38).............kp39/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








muumimamma-72 (38).....dpo1
pikkutirri (41)...................dpo3
mur-mur (45)...................dpo7
sarppav (40)....................dpo8
Mahdotontako (46)...........dpo9
Rominas (41)...................dpo13
*Justiina* (38).................dpo21


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Rominas..no, voihan kökkö sen kuvan kans..mutta ei sillä niin väliä, sie siellä itte sen ihunan tekstin :heart:raskaana 1-2:heart: näet ja se onni tänne meillehin välittyypi!!=)

Hystis kiitos plussapuhuista:heart: ja kuin myös sinne samoin, sekä myöskin vahvoja palluroita ihan pakkaseen astikkin:kiss:

Mamille
tervettä munasolua ja muhevaa pesäpohjaa pikkiselle tarttua kiinni!!:heart:

tetu68 hedelmällistä ovistelua siulle:heart: ja kiitos kaunis puhkuista:kiss:

haave tädin on turha yrittääkkään tulla - Hus akka, määkkös siittä..:stick:
..ja ihuna :heart:+:heart: tilalle!!:)

Mafinka sinne plussa laivaan voi sinuahin, kuin minuahin odottaa vielä paikkat, ihuna olis!:)..toivotaan

..mie täällä sitä testiäni silmät kierossa ja nenu vinossa, kaikenlaisessa valaistuksessa tiiraan..ja miitä ilmeisemmin kun sitä immeinen oik-kein ha-lu-aa jotain nähdä, näkeehin - harmaan viivan haalen haamuisen jossain valossa, juuuuh
..voi hyväinen aika sentäis
..heitin jo aiemmin dippailemani roskiin kun niitä vahtasin myötäänsä!!;)
..ENKÄ aio niitä sieltä kaivella enään!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun voisikin kiepsauttaa ittensä tuonne lauantaille suoraan - dpo12 silloin..:rolleyes:
En usko o i k i a s t i, että miulla ennen sitä punaviivaa testissä näkyisi edes!
(kunhan vaan dippailen, dippaamisen ilosta..:p)
..mie voisin käydä halutessani veritestissä TOTT päivänä dpo10..on vielä yksi lähete jäljellä..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Aivan ihanaa :heart:! Sinä otit ja plussasit, mutt en voi 'sanoa', että sittenkin, ku minähän tiesin sen ihan alusta =). Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:.

Niobe Onnittelut plussauksen johdosta, Raskaana 2-3 viikkoa on jo tosikivaa luettavaa :heart:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia!

mur-mur Sinäkös täällä haamutat myös :heart:? Toivon viivan vahvistuvan ja jo vähän kuvasestakin haaveilin =). Minä dippasin ovista dipatessa yhden Wondfon r-testin (ihan piruuttani), ett näen mitä se näyttää, kun hCG:tä ei pisussa pitäis oleman ja sellasen haamun serkun kaiman sain. Ihan sillä oikeasti oman nuppini vuoksi testasin, ett tiedän millaisiin haamuihin ei kannata silmiään väsyttää. Sulla kuitenkin käytössä luotettavampi testi, joten tiedä vaikka sieltä ihan oikea plussa vielä tulisi :heart:. Peukuttelen.

mahdotontako Vielä en kuviasi kurkkinut ku oli niin kiirus päästä kommentoimaan noi jo plussanneita. Käynpä kurkkaamassa kuviasi..

Minä olen viettänyt taas netitöntä sunnuntaita ja näkyypä joillakin Oilikin pyrähdelleen ja simppaset ovat tallessa, joten eiku peukutuksia ihan kaikille dpo:laisille :heart:.
 
Ottis
Hystis Sulle hyvää pallurasaalista toivottelen :heart:. Siellä on siis neljä muhevoitumassa nyt? Yes! Hyvällä tuurilla jää huru-ukkoja pakkaseenkin ja toivoa tulevaan, jos ei nyt tärppää, vaikka parein kyllä olis, ettei sun tarttis enää pähkäillä.

mahdotontako Kyllä minä siinä ekassa kuvassa jotain haamulaista olin näkevinäni :heart:. Se plussaksi vahvistukoon!!

mur-mur Dippasitkos tänään?
 

Yhteistyössä