40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hysteria..mikä siellä tilanne? Sulla oli muistaakseni tänään(eilen) ultra..oliko niitä munasia kypsynyt tarpeeksi monta jotta sinne pakkaseenkin saisit?? Voi onnea sinulle toivon ja peukutan kovasti kaikilla raajoilla ja sitä pientä kääröä syliisi toivon ma:heart:...
Mami41..sinulle myös sitä pysyvää plussaa..ja hei!!!Tää ON TAIKAKUU!!!! Ja PLUSSAlaivassa hytit odottaa ovet avoinna!!!=)
 
Teeppä näin: Lisää koriin se testimäärä, mitä tilaat.
Sitten täytät nimi ja osoite tietosi ja valitset pankin, minkä kautta makselet(eli nettipankin kautta)
..ja lähetä tilaus..
Menee suoraan suojattuna valitsemasi pankin sivuille TAI sitten antaa tilinumeron(kun en nyt äkkiseltään muista kummin?)jonne maksella.
Testit tulee 1-2vrk:n sisään siitä kun olet maksellut(jos tilaat arkipäivänä, ennen klo. 16.00)

Hyvä ja luotettava firma ja testit myöskin OK=)
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri..näitkö siis miun laittamassani testikuvassa testiviivasessa punertavaa??
..mie itse sain sellaisen pienen alueen näkymään punertavana, en koko viivasta..

Vai tarkoititko noita Mahdotontako(n)testiliuska kuvasia??:)
..jännittääpi, näkyyköhän hällä huomenna jo punaväriä selkeämmin..kovasti laittelen ++++++++ tulemaan


Onkos meillä huomiselle muita rohkelikkoja ihanaisia dippaajia??;)

Nytpä miekin kallistun tuonne punkan pohjalle - Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nati nati mur-mur:kiss:..juuh..noita Mahdotontakon testejä suurentelin 400% ja siellä pientä häilyväistä ja punertavaakin olin näkevinäni=)PUUUHHHH:whistle: puhkun ja puhallan niitä näkyvimmäksi ja peukutan sitä selkeää plussasta!!
Tuota sinunkin testiä mur-mur suurentelin vaan se on senverran "epätarkka"..niinku EIterävä, jotta siitä mä en näin yöllä harittavilla silmilläni paljojakaan erota vaikka kuin tiirailen...varmaan livenä kun silmillä kattoo niin näkee terävämmin...sinullekin puhkun ja puhallan siihen punaväriä ja vahvistusta PUUUUUHHHH:whistle: Mä jos koitan tänne joskus jotain kuvailla niin mun kamera ei kans kovin läheltä tarkkaa kuvaa tee...
Haave2010, sinulla myös siellä jännät ajat...PLUSSAlaiva odottaa=) samoin Iida-Karoliinaplussaa teillekin puhkun PUUUUHHHHH:whistle:
Ja kaikille simpasen metsästäjille tärppiONNEA toivottelen:D
 
Kiitos Ottis-Kattis, mur-mur, pikkutirri, Mafinka, Muumimamma-72 ja kaikki te ihgut immeiset pllurapuhureista :kiss:. Eilisessä ultrassa oli yhteensä neljä kunnollisen kokoista munarakkulaa ja kaks pienempää, jotka MAHDOLLISESTI ehtivät mukaan (jos nyt oikein käsitin). Perjantaina on punktio ja maanantaina sitten siirto - mikäli mitään siirrettävää on. En usko että pakkaseen jää mitään ja usko että mitään siirrettävääkään on, on hyvin heikko.

Ottis-kattis ja mur-mur Te ootte niiiin hassunhauskoja testi-innossanne :heart: :kiss: :hug: :). Ymmärrän sen ihan täysin, mutta silti mua välillä naurattaa (hyväntahtoisesti!) teidän testailujen suurkulutus. Mutta huom! Ite olin taanoin ihan samanlainen, mä vaan ostin kaikki miljoonat r-testini apteekista isolla hinnalla :whistle:, te sentään ootte huomattavasti fiksumpia:rolleyes::whistle:. Mulla on testaamisinto hiipunut. Päätinkin, että jos siirtoon asti pääsen, en aio testata ollenkaan (VASTA JOS täti REILUSTI myöhässä) ja jos en pääse siirtoon asti, ei ole tarvetta testatakaan.

Mur-murin plussaan puhuroin sitä väripigmenttiä lisää, jotta viiva vahvenee. Ihana lukea että sulla on laattakin lentänyt :LOL:. (Jos ei tietäis asiayhteyttä, toi lause vois kuulostaa ironiselta ;)). Jotenkin mulla on kyllä vahva tunne, että nyt se sun plussa napsahti ja laiva on mur-murilla lastattu :heart:. Sulla on ihan kohta edessä uuden kameran osto :D!

Mafinka – ja kaikki muutkin. Mä kävin noin puoltoista vuotta sitten muutaman kuukauden ajan vyöhyketerapeutilla. Oli oikein ihana sympaattinen empaattinen ja ammattitaitoinen, joka osas nää lapsettomuusjutut. En tiedä oliko varsinaisesti ERIKOISTUNUT siihen, mutta mulle tuli luottavainen olo hänen käsissään, niin paljon hän asiasta tiesi. Tulosta (lasta) ei mulle kyllä tullut, mutta se taas saattoi johtua miljoonasta muusta syystä (silloisen miehen simpoista (joiden hedelmällisyydestä ei ollut (eikä ole) mitään tietoa), stressistä, mun vanhuudesta, jne.). Muttta tosiaan, minäkin olen kuullut/lukenut vyöhytketerapian auttaneen, siksi sinne silloin hakeuduinkin. Jo ihan itsensä takia sitä suosittelen, niin ihanan rentouttavaa se oli!

Pikkutirri Toivon hurjana, että nyt olis onnannu, niin sun ei tarttis enää huolehtia ovisken ajankohdista, teinien olemisesta ja simppojen saannin ajoituksesta. Pluuuuuuuuh + pikkutirrille, sitten kun testaat (mutta malta vielä tovi jos toinenkin :)).

Jutsiina huhuu!!! Mitä kuuluu? Sulla on jo dpo22, huhuu, ootko testannut? Kyselee melkein kaimasi Hystiina :LOL:

Muumimamma-72 Ihunat se**isessiot teillä ukkelin kans, ihan kateeks käy ;). (On mullakin ollut moista meininkiä joskus muinoin, ennen ajanlaskun alkua, silloin kampakeraamisella ajalla... vaan ei oo enää :() Sun seuraavat noin kaks viikkoa on r-testiplussan venttaamista ja sehän on tunnetusti h-i-d-a-s-t-a aikaa. Tehän voitte joutessanne nopeuttaa ajan kulumista hommailemalla miten ja millon missäkin:p. Ja sit kyl kerrot kaikki täällä meidän iloks :D:LOL::whistle::p.

Putunen Onnea ovisken metsästykseen :heart:

Sarppav peukuttelen sulle d:)b KAIKILLA peukaloilla!

Mami41 Kurjan kurja kuulla että sulla on menny kesken :’(. Mutta luulenpa, että NYT on sen sisukkaan plussan vuoro. Onnea hormoniavusteiseen koti-inssiin - siis ihan tiikerinä sitä toivon. Kiva kun anoppikin pääs hospitaalista pois, nyt voitte huoahtaa ja keskittyä itsiinne ja siihen tulevaan ja pysyvään plussaan! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Rominas plussasta ja tsemppiä kaikille muillekin! Vaikka toivoa ei ole paljoa niin ihmeitä tosiaan tapahtuu joten älkää menettäkö uskoa!
Miten olette plussan jälkeen (mutta ennen ekaa ultraa) pysyneet järjissänne kun jokaista vihlausta kuuntelee vainoharhaisesti josko se on keskenmenon merkki ja vähän väliä on pyyhkästävä paperilla jos tuntuu että housuun valahti jotain (valkovuotoa on nyt tullut hiukan).
Nännit on niin kipeät ettei liivejä voi pitää kun vähän aikaa ja sitten alkaa kirvelevä, vihlova kipu. Lievää etovaa oloa on ollut mutta muuten ihan ok. Kovasti sitä toivoo että nyt onnistuisi loppuun saakka mutta kyllähän ne realiteetit on aika kovat. Keskusteleeko +40 ikäiset plussanneet jossain muulla sivulla kun tässä?
 
Niobe kultainen. Kunpa voisin lähettää sulle jotain rauhoittavaa :heart: :). Toi on hulluksitekevää järjetöntä aikaa, tiedän. Niin se vaan on: ensin sitä tuumaa ja testaa tuleeko ovis. Sitten miettii onko simppoja tullut tarpeeksi ja tarpeeksi ajoissa. Sen jälkeen alkaa piinaviikot ennen r-plussaa ja kun se tulee, pelkää pysyykö se. Eikä se piina siihen ultraankaan lopu... Voi pihkuran pahkura kun mulla ei ole mitään muuta neuvoa kuin että hengitä syvään... sisään ja ulos. Ja yritä uskoa ja luottaa. Paljon järkisäteitä sulle RASKAANA OLEVA Niobe. :heart:
 
Niobe Tuolla juttellaan: 40+ODOTTAJAT vol.2 (Kaksplus, Lapsen saaminen, Odotusaika, 40+ ODOTTAJAT vol.2). Siellä on monta täältä kuumepuolelta sinne siirtynyttä. Ihguja tyyppejä siellä. Kerro terveisiä sinne: perässä tullaan jahka ehditään :).
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kamala kiirus, varmaan useamman viikon ajan, eli ehdin vain piipahdella täällä. Mutta mieleeni muistui Hysterian hoito, sehän näyttää hyvältä =) Ja kirjoittelustasi päätellen voit paremmin, mukavaa!! Ihan hirmusti onnea punktioon, siirtoon ja piinailuun :heart: Perästä tullaan ensi kuussa, vähän harmittaa, kun olisin halunnut jo helmikuussa, noh malttia. Hih, sulla on sitten vaan kuukautta aiemmin laskettu aika ;) Voi miten ihana ajatus, jota ei tohdi ääneen ajatella...

Kaikille muillekin onnea ovikseen, testailuun, piinailuun :wave: (olen nyt hiukan pihalla vaiheistanne). Tuo taikakuu ajatus on ihana, ihan siihen en ehdi, toivottavasti mahdollisimman moni meistä saa kokea tämän helmikuun taikavoiman!!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei - kirjoitin pitkästi, mutta kaikki katosi teknisten internet-ongelmien pyörremyrskyyn :headwall:

Uusi (lyhyempi) yritys:

Hystis - hirmusti onnea punktioon ja siirtoon!!! :heart: Toivottavasti taikahelmikuun taika tehoaa sinuunkin!!

Mur-mur - näyttääkö testi tänään jotain, vai oletko dipannut? Plussapuhallukset +++++!!

Entäs Mahdotontako:heart: - oletko testaillut tänään ja miltä olo vaikuttaa? Plussaa toivon ++++!!!

Muumimammalle ja pikkutirrille tärppionnea ja kaikille muillekin onnea ovisaikaan ja oviksen jälkeiseen aikaan!!

Niobelle rauhaisaa ja luottavaista oloa!! :heart:
 
Sointu2010 Kiitos :heart: ja plussahalamus sulle +++:hug:. Joo, voin pikkuisen paremmin, kun olen erossa paikasta, miehestä ja koirasta, vaikka ei tää tekemättömyys täälläkään herkkua ole, ei totta totisesti. Mutta nyt ei auta kuin oottaminen v***u! Se oli pikavalitus. Kiitos vielä Sointu2010, maaliskuu on sun kuukaus! :flower:
 
Mulla nyt kp6 ja loppuviikolla aloittelen ovis-testailut. Viime kierrossa ovis taisi livahtaa sormien välistä, ja kun me asutaan eri osoitteissa vielä, niin ehkä nuo ovistestit ois hyödyksi. Sitten voi käydä visiitillä sopivaan aikaan. Ovis kyllä nyt taitaa osua sopivasti viikonloppuun tai heti sen jälkeen =) Voi kunpa minäkin vihdoin saisin sellaisen pysyvän plussan ja pääsisin plussalaivan matkustajaksi : /

Mitäs Rominas -kapteenille kuuluu tänään?


Ja sointu2010 - taikakuu-vaikutus tietenkin vaikuttaa myös sinuun, kuten kaikkiin muihinkin, vaikka se testiplussa sitten tulisikin vasta myöhemmin. Taikakuusta saa plussapotkua!!;)
 
Viimeksi muokattu:
putunen Kiitos sullekin :hug:. Mä kyllästyin tekstien katoamiseen, jota aina silloin tällöin sattui ja siksi mulla on nykyään kaks varmistuskeinoa, joista käytän jompaa kumpaa:

a) Kirjoitan wordillä ja kopsaan tekstin sitte tähän "kirjoitusruutuun". Siten teksti on aina tallessa, jos sivusto v*****lee ja teksti häviää.

b) Jos kirjoitan suoraan "kirjoitusruudussa", kopioin tekstin (maalaan ja Ctrl+C) ennen lähettämistä. Jos teksti häviää, "peistaan" (Ctrl+V) vaan tekstin uudestaan tähän.

Nykyään tästä on tullut jo rutiini, etten enää painaa lähetä-nappia ennen kuin oon kopioinut tekstin talteen.
 
Kiitos Hysteria ja halaus takaisin :hug: Niin mäkin toisella kertaa viisastuneena jo tein (b-vaihtoehdon mukaan), mutta aina ei millään muista :| Täytyy jatkossa tehdä aina noin :) VIelä kerran sulle tsemppiä lähipäiviin ja viikkoihin!!!

Tän päivän plussauutisia nyt ootellaan....
 
Hystis kyllä v a r m a s t i noista palluroista mukaanhin saat kyytiläisen - Onnen pipanoita laitan:kiss:
Hirrrrrmuiset peukutukset siulle hoidon onnistumiseen d=)b:heart:

putuselle
tällä tulevaa kiertoa sopivaa ajoitusta oviksen ja pilin saannin suhteen!!:):heart:
(ja sitä piliähän sie saat aina kun haluat, eikös?;))

Soinnulle
1lk:n paikka varattu +++++++++ risteilylle ensikuulle!!!:heart::wave:

ON..testaililtu neganen ja nyt en sitä liuskaa ainakaan tulkihe miksikään muuta kuin NEGAKSI, vaikka tulisi minkäänlaisi viivasia jälkeenpäin!(no, jos ihan punainen, ni sit:rolleyes:)

Mahdotontako
..siun uutisia odotellaan!!!!:wave:
Plussasätehiä testiin

Kaikille muillehin niihin tikkusiin ++++++++ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset mur-mur :wave: Joo - eipä ole minulla ollut saantiongelmia :whistle: - onneksi =). Välillä niinpäin, etten ole raaskinut mainita, ettei välttämäti ihan hirmu monta kertaa päivässä tarvitse... että tärppiin vaikka ihan kerta päiväänkin riittää :rolleyes:
 
putunen tässä juuri nähdään, mten erillaisia elämän tilnteita meillä on: toiset saa simoja soppelisti, joskus liikaakin(voiko saada?:p)..ja toisten miehet sitten pänttää sitä piliään: /(ainakin miun ja Ottiksenhin välistä)
..eipä ole helppoa elo aina meillä naisilla, saamme käyttää kaikenlaisia vippas&hippas konsteja, että kaikki menis putkeen..siis nappiin!!:D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Harmitus negasta :hug: :'(, vaikka ehtiihän se noilla dpoilla muuttua ihan miksi vain :heart:.

Hystis Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon, tiedä kuinka hyvän saaliin saat sisälles ja vielä pakkaseenkin, kun aika koittaa :heart:. Sulla on kyllä niin kinkkinen toi elämäntilanne, ett ihan mullakin tuntuu helpolta siihen verrattuna :hug:.

Putunen Onnea oviksen bongailuun :heart:. Hyvä, ett joillakuilla meistä toi simppasten saanti sujuu ongelmitta.

Sointu2010 Sulle se maaliskuun plussa on varattuna jo :heart:.

Mafinka Mites sen sun masupipin kanssa kävi, vaivaako vielä?

ON Mulla on tietenkin niin tylsää ku ei voi edes jännäillä, ett sen myötä luovutusfiilikset vaan lisääntyy. En jaksa enää intoilla edes Lapin lomasta ja siellä saatavista simpoista, vaikka päiviä loman alkuun laskeskelenkin. Enkä niitäkään fiiliksillä, ett oujee ku on mahtavaa, vaan vähän niinkus työstä käy ainakin matkat ja ne ei ton mun ukkoni kanssa ole koskaan hauskoja, joten pikemminkin siedätysfiiliksissä olen :LOL:. Vaihtoehtoina matkan sietämiseen on joko vetää itse lärvit menomatkalla tai pakata mukaan sukkapuikot ja paljon erivärisiä lankoja :).
 
Mur-mur, Jostain muistelen kyllä lukeneeni, että niitä simoja voisi liikaakin saada, tai ettei ne ehdi siis kypsyä riittävästi, jos niitä koko ajan ruikkii...:confused: ja oisko ne sitten toistensa tukkeenakin siellä --- en vaan tiedä. Parempi kai kuitenkin liikaa kuin liian vähän, luulisin :saint: Onneksi sinä mur-mur sait nyt simoja sopivaan aikaan :heart: On se harmi, että kun tämä vauvansaanti tässä iässä on muutenkin jo hankalaa, niin miehet sitten sitä vielä hankaloittavat |O . Ottiksen mieskin, vaikka ihan itse on vauvahaaveen aikanaan aloittanut, sitten pihtaa ja hankaloittaa asiaa :mad:.
 
Oi kiitos plussapaikan varaamisesta maaliskuulle, Hysteria, putunen, mur-mur ja Ottis =) Teille toivon sitä plussaa jo helmikuun puolelle, vai oliko niin, että Ottis ja mur-mur tulevat hyttiini maaliskuussa? =)

Putunen, lääkärimme sanoi, että siittiöillä vie noin vrk:n kypsyä - joten ei liian ahkeraan siellä :whistle: Pikkasen pitää toppuutella :D
 
Ottis
Sointu2010 Mä tulen samalle risteilylle kuin sinäkin, toivon mukaan :heart:. Simppasaalis jäi vähän heikohkoksi tässä kierrossa.

Putunen Jotkut suosittelevat pupuilua joka toinen päivä (jtp) tai joka kolmas päivä, jos simppasia on tunnetusti vähän. Kun mun ukkelini teki syksyllä sen spermatestin, siinä oli muistaakseni, ett uusintatesti piti tehdä 3-7 päivän päässä edellisestä bruikkauksesta, ett simppasia olisi eniten hollilla. Testiarsenaali mökillä, joten en pääse sitä tästä nyt heti tarkistamaan. Ja kun mennään simppojen laadussa heikompaan suuntaan, jotkut sanovat, ett vähintäänkin 7 päivän, toiset että 10 päivän välein pitää lastia purkaa, ett laatu pysyy hyvänä. Ja mitä sit tulee simppasiin oviksen aikaan, niin parempihan se on, ett niitä on enemmän, sillä joukkovoimallahan ne pyrkivät munasolun luo ja jotkut säästävät voimiansa munasolun kalvon puhkaisemiseen, sillä yksihän sen lopulta lävistää. Tämä kaikki on nyt kirjoitettu ihan mutuna, joten tarkentaa saa :).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Sie sollten mindestens drei (3) Tage nach Ihrem letzten Samenerguss abwarten, bis Sie den Test durchführen. Für ein optimales Ergebnis sollten Sie mindestens 3 Tage, aber nicht mehr als 7 Tage zwischen beiden Tests verstreichen lassen.

Juu, näin se on, vähintään kolme päivää on testien väli eikä missään tapauksessa 7 päivää pidempi. Luulisi siis, että jos spermatestissä on käytössä nämä määräpäivät siemensyöksyjen välissä, se pätee myös simppojen suurimpaan määrään ihan käytännössä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Sointu ja Ottis :flower:
Täähän alkaa mennä vaikeeksi matematiikaksi kohta :D. Vähintään yksi vrk siis väliä, mieluummin kaksi tai kolme, muttei missään tapauksessa seitsemää. Entäs jos ovis on lauantaina tai sunnuntaina, ja kun en näe miestä vielä perjantaina, niin sit pitäis talletella lauantaina, mutta vain yksi kerta, ja sitten sunnuntaina aikaisintaan vuorokausi edellisestä kerrasta, mutta sitten onkin ovis jo ohi. Ja kun lauantain talletteluun on edellisestä kerrasta kulunut jo kuusi päivää, niin pitäiskö miestä pyytää tässä välissä hommailemaan vähän itsekseen, että siittiöt ois lauantaina just passeleita ;) :headwall: Antaapi olla - saattaa JOPA mun ukkokultani hermostua, jos näitä sääntöjä alan latelemaan, joten antaa mennä vanhaan malliin. Ehkä sitten toppuuttelen vähäsen kuitenkin, jos sitä vuorokautta yrittäisi pitää tallettelujen väliä.... huh kun hankalan kuuloista.... tästähän saisi jo parisuhdeongelmankin aikaiseksi : / ---- kun alan siis pihtaamaan :O
:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
putunen Niin eipä kuulosta "ojalan laskuopilta tuo" :D ja koska minulla mies asuu niin kaukana niin ei tässä viitsi ajella yli 200 kilsaa yhteen suuntaan vaan sillä ajatuksella että pitäis pitää vuorokausi - kolme väliä vaan "annetaan palaa" kun olen miehen luona tai hän minun luona :D eikä meillä kylläkään tyydytä yhteen eikä vielä viiteenkään kertaan :whistle: joskus käydään vaikkapa juomassa lasilliset viintä tms. ja poristaan ja sitten taas jatketaan :D joten pitäsi niitä simppasia kyllä silloin saada ihan varmasti riittävästi, tuskin ne toisiaan siellä tukehduttamaan pääsee :LOL:
Nyt olen taas menossa pyhäksi miehen luo mutta kp on jo silloin 16 - 18 joten eiköhän se ovisaika olis jo ollut mutta ihanaahan tuo treenaaminenkin on :D
 

Yhteistyössä