40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
pikkutirri En tiedä miksi minulla on käsitys että estrogeenihoito vaikuttaisi tuohon kohdun limakalvon paksuuteen mutta saattaahan olla että olet sellaista saanutkin sillä itse kun sain vain ne Terolutit ja vaan siihen että kierto pysyisi jokseenkin normaalina niin en noista muista lääkkeistä mitään tajua? Peukkuja kuitenkin että saat siihen apua ja alkiolle löytyy paikka jonne tarrautua :D
Ottis Kiitos tuosta vinkistä koskien C-vitamiinin mahdollisesta vaikutuksesta lääkitykseen, en olisi osannut ajatella ... niin ja siitä "miehelään menosta"! Olen riks raks rakastunut tosiaankin tuohon mieheen, mutta niin olin myös edesmenneeseen mieheeni joten onnellinen saan olla todella hyvistä suhteista. On minullakin toki ollut nuoruudessa niitä poks-paks ja puks rakkauksia mutta ne on juuri olleet noita puks rakkauksia eli olen yhtäkkiä huomannut että ihminen jota olin rakastanut paljon ei sitten ollutkaan sellainen kuin olin kuvitellut. Minulla on näiden kahden viimeisen rakkauden kohdalla juuri rakkaus kasvanut koko ajan enemmän ja enemmän...
Hystis Kiitos plus-puhalluksista, minäkin niin toivon että sinulla olisi mahdollisimman paljon niitä suuria kauniita munasoluja joita hedelmöittää ja tallettaa ... puuuuh puuuh!!! Ja sitten laivaan :D On muuten jännää että Teillä on Ottiksen kanssa niin samankaltainen elämänmeno, oikein nousee karvat pystyyn :)
pikkutirri Aivan nauratti tuo sinunkin "kepitys" :stick: :LOL: mutta näinhän me tehdään eli "kepitetään" täti karkuteille :D
Puuhkutuksia ja ++++++++++ ajatuksia kaikille meille :kiss: ja :hug: kaikille!
 
Kiitos Ottis vinkistä tuon greippimehun suhteen... Mutta vielä yksi kysymys... Onko kellä tietoa, tulisiko Clomit oikeasti ottaa aamulla vai illalla - taikka onko sama mihin aikaan päivästä ottaa, kunhan säännöllisesti? Minä olen pääsääntöisesti aamuisin ottanut...
Tänään laitoin Testikauppaan tilausta menemään - uusia ovulaatio- ja raskaustestejä:p...
 
Parin testatun haamu plussan jälkeen alkoi tänään vuoto. Lyhyeksi jäi tämäkin yritys saada se vauva syliin asti.
Tänään siis kp1
Aika masis olo on, vaan jospa tästä noustais taas. Aika tyhjä olo on vaan.

Onnea Plussan saaneille! Rominas ainakin oli plussannut.
Toivon Hystis sinun haamusen vahvistumista!
 
:hug: Iida-Karoliina voi kun kurjaa että täti tuli :stick: No ensi kerralla "tikutetaan" oikein voimalla niin pääset sinäkin "laiva on lastattu raskaana olevilla naisilla" alukselle omaan hyttiin pienen vauvanalun kanssa =)
Ei sitten kukaan ole dipannut tänään??? TOTT?? Höh! ;)
 
Voi I-K..miten suruinen juttu, olen todella pahoillani, että noin kävi:(
Lämmin lohdutus hali täältä miulta:hug:

Kovasti siulle voimasia&jaksuja laitan:heart:

..oliko siulla nyt ensikuussa se lahjamunasoluhoito?..toivon niin kovin, että sieltä pikkisen saisit syliin asti:heart:..
 
I-K Mä lähetän sulle mahdottoman ison ja lämpimän voimavalohalauksen :hug:!!! Uskotaan siihen, että sä hypähdät laivan kyytiin tässä kierrossa! Piristys:flower: sulle. Taisit sekoitta mut tuohon mur-muriin, mutta ei se mitään, vahvistunistahan me kuitenkin toivotaan kaikkiin haamuihin ja aaveisiin.
 
Lämmin lohtuhalaus Iida-Karoliinalle :hug: Jospa seuraava kierto toisi sen pysyvän plussan, kun nytkin jo haamutti. Saattaa kai olla jotenkin helpompi raskautua kemiallisen taikka km:n jälkeen, ainakin mitä olen lukenut. Toivotaan niin :heart: Voimia sinulle!
 
halaus sinulle Iida-Karoliina:hug:
hyviä ötysiä kaikille:wave: mä taijan olla taas viiminen joka kukkuu...ommellu oon..ja äsken tein tosi mokan:ashamed:parempi painuu pehkuihin munkin...
Mafinka:D...sä pääsetkin huomenna "kepittelee"ihan livenä:p:whistle::D:heart:
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

*Justiina* (38).............kp2/30-32.....yk2(Tm7/07&Km1/08)3
Iida-Karoliina (46)........kp2/23-29.....yk20...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp3/28-30......yk9(06/10) 4./1.yht.
Sointu2010 (41)...........kp8/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp9/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp9/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp14/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp14/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49).................kp18/28..........yk2................1.
Ottis (43).....................kp19/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp19/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp21/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp22/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp22/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp24/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp27/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp26/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp26/27-32......yk7(07/10) 2.
Mother Mary? (45)........kp39/25..........yk6kk....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero








Mami-41 (41)...................dpo2
muumimamma-72 (38).....dpo5
pikkutirri (41)...................dpo7
mur-mur (45)...................dpo11
sarppav (40)....................dpo11
Mahdotontako (46)...........dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
:heart:PlussailuOnnea kaikille!
:heart:
 
Lainasin :) tekstiä, kun teki mieli päivittää sitä!:) Toivottavasti meni oikein!

Iida-Karoliina
: Pahoittelut, että ensin haamutti ja sitten menkat alkoivatkin!:hug:..Uusi kierto ja toivotaan, että nyt on se Plussakierto!:heart: Samanikäisiä kun päivälleen olemme, ei se plussaaminen ole niin helppoa, kuten itsekkin hyvin tiedän, Mutta toivotaan parasta!:heart:

Hysteria: Onnea sinne keräilyyn ja onnea niiden hedelmöitykseen!!:heart:..Maanantaina sinulla jännä päivä, laitetaanko mahdollisesti 1 vai 2 hedelmöittynyttä alkua, Onnea siihen paljon!

Mur-mur: Toivottavasti plussaa ilmestyy, kun ja jos testailet!!:heart:

Kaikille loppukiertolaisille, nyt toivon kovasti Plussaa testeihin!!

Oma napa, en testannut nukuin 8:30 asti, kiva kun on vapaata, puuroa jo syöty. Nyt lämpö aamulla 36,93 ja pääkään ei särje, eka kerran maanantain jälkeen.

mahdotontako:heart:
 
Kiitos kaunis Mahdotontako(lle)päivityksestä.:wave:

Dippadippaakos kukaan tänääääään!!!!!!???..laittelen tästä plussasätehiä..


Voi liizukka, kunpa se tätsy NYT pysyis poijjes ja se ihuina PLUSSA tulis tilalle!!

..milloinkas sie ajattelit dipata?..:)

Mie dippaan huomenna ja se onhin miun viimonen testi(tytär toikin Prismalta eilen vain yhden testin)..JOS olisin kärsivällinen, jättäisin sen sunnuntaille, silloin dpo13 ja jos ei testissä mitään, voisin jättää luget pois..hmmmm..nyt täytyykin fundeerata tätä ihan kunnolla..


Mahdotontako, oletko tänään rapistellut testiä?..:)
Plussapeukutuksia d=)b:heart:
((muoks)) ooops, sie jo vastailitkin - mukavaa päivää, kiva kun tauti pöpöinen jo hellittänyt!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Hystikselle onnittelut tälle päivälle! Toivottavasti o i k e i n hyviä plluroita löytyy :heart: Peukutukset!

Mur-mur, sulla nyt riittääkin pohdittavaa siinä, dippaatko lauantaina vai sunnuntaina ;) Plussatoivotukset uudelleen täältä!!! :heart:

Mahdotontako, kiitos päivityksestä ja plussapuhureita toivottelen!! :heart:

pikkutirrille ja liizalle ja sarppaville ja muille loppukiertolaisille plussasäteitä kovasti!!!

 
Hystikselle minultakin onnentujauksia tälle päivälle, jännittää jo puolestasi, saadaan sitten maanantaina jännittää lisää kanssasi :D
Jos en ehdi ilmaantua tässä tänään enää "langoille" niin ihanaa viikonloppua Teille kaikille ihanuuksille :kiss: :hug:
 
Pikkutirri, mietin tota limakalvon paksuutta. En osaa sanoa, miten luomukierrossa sitä voi vahvistaa, mutta olen lukenut, että jotkut ovat käyttäneet estrogeenikuurin (laastarit tai tabletit) ennen hoitoa. Hoidoissa sitä voidaan vahvistaa mm fsh-lh-pistoksilla (lääkkeellisessä passissa se kasvatetaan kokonaan lääkkeillä). Pointtini tulee tässä: mulla ultrattiin marraskuun kiertoa, munasolu kasvoi nopeasti ja limakalvo ei oikein pysynyt kasvussa mukana, se oli ohut ja rakenteeltaan heikko. Lääkärini määräsi tähän Vagifem -emätintabletit. En tiedä, oliko niistä apua, kannattaa varmaan kysyä omalta gyneltä, että olisiko Vagifemistä apua kohdun limakalvoihin (ainakin ne vahvistavat emättimen limakalvoja).

Oikein paljon onnea viikonlopun testaajille! Jospa toivon samanlailla kuin viime viikonloppunakin: maanantaina haluan nähdä monta plussaa - ja niitähän oli, peräti :heart::heart:!

Aurinkoista viikonloppua teille kaikille, etenkin teille, jotka tapaatte kultanne taas pitkästä aikaa :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
I-K Pahoittelut :hug: lupaavasta haamuttelusta ja perään katalasti saapuneesta tädistä :'(.

Mahdotontako Ihanaa että plussatoiveita on =) :heart:.

Hystis Peukuttelen muhkeiden sitkeiden palleroiden puolesta!
 
Ottis
iiiiiiiik:eek:! Etelänmatka systerin kanssa varattu :cool:. Vähän jänskättää miten mies reagoi :ashamed:. Matka siirtyi jo kertaalleen hamaan tulevaisuuteen, mutt tänään bongasin niin vastustamattoman lähdön, ett päätettiin varata heti :D. Miehelle asiasta tekstaria laitoin niinkus silleen, ett "saanhan lähteä..", vaikka tosiasia on, ett minä lähden, vaikka mikä olis :stick:. Niin minä nuorena jouduin kanataankin karata ku äiti pisti niin kovasti vastaan :'(. Kerroin vasta ku lähtöön oli pari päivää ja oli ihan pakko tunnustaa :$.
 
Ottis
No mutta :ashamed:. Mites täällä nyt näin hissua on :(? Hystis, mä olen tuhat ja sata kertaa käynyt jo kurkkaamassa olisitko kertonut miten punktiossa kävi. Ootan ihan malttamattomana :whistle:.
 
kukkuu!!! Hiljasta täällä...perjantai ilta ni muutamat ovat lähteneet miehelään ja muutkin kaikki jossain:confused: mä täällä töissä ja mulla on ihan maanantai fiilis kun juuri 2 päivän vapailla olin:D
Ihanaa Ottis että sait sen matkan tilattua=)..minnekkä menette(ei tarvi vastata)? Mä oon kans ehkä mielessäni päättäny, et jos sitä plussaa ei vaan tuu..niin me kyllä Liljan kanssa kesällä jonnekkin etelänmatkalle lähdetään...ongelma vaan se, ettei tuo mies haluu mukaan..tiedän sen..on niin kotimies ettei sitä saa minnee..sanoo vaan että menkää työ..toissa kesänä oltiin tyttösten kanssa(silloin 15v ja 2v) ja viimekesänä olin pojan(15v) ja pienimmän kanssa...tulevana kesänä vois lähtä pelkän pienimmän ja jonkun ystävän jolla ois kans lapsi mukana, jos vaan löytäis sen lähtevän ystävän:confused: kaikilla "äiti"kavereilla kun tuppaa olee ihan pienet vauvat näiden leikki ikästen lisäksi...
 
Viimeksi muokattu:
Heipat:wave:
Hystiksen kuulumisia minäkin kurkkimaan tulin, jännäilen kovasti mikä saalis tuli.
Pikkutirri , minulla ainakin toi disperiini tuntui auttavan limiksen kasvuun kovasti, ennen se oli jotain 6mm tai alle ja kun aloitettiin disperin niin nyt on ollunna joka kierrossa 9-11mm. Selvästi myös menkat runsastuneet, clomit teki mulle sen, että vuoto oli mustaa töhnää(anteeksi kuvailu) ja limiskin tietysti ohut. Kannattaa kysäistä, kun gynellä käyt, josko siitä olis apua, mulle ainakin oli, toivottavasti saat pian siihen avut:heart:
Ottis ihan ulkona pakkasessa autoo siivosin, hullun hommaa, imurikin meinas hyytyä, mutta kun tuo plikkanen keräilee kaikki risut ja männynkävyt joka reissulta autoon mukaan, ni pakko välillä näitä aarteita on sieltä karsia:rolleyes: Ja koirankarvoja tietysti on myös, iso rojale kun matkaa välillä kans mukana.Sulla ihania matkajuttuja tiedossa, muistahan otta oikein rennosti ja ittees hellit vaan ihan satalasissa.
Mukavat viikonloput kaikille ja puhureita pirtteihin:wave:
 
Ottis
Pikkutirri Portugaliin mennään :). Mies oli niin hyvällä päällä töistä tultuaan, ett varmaan vaan tykkää ajatuksesta, ett saa olla viikon omillaan. Ei tosin ole matkasta sanonut mitään, mutt enpä ole vielä kertonutkaan, ett se on varattu jo. Varausmaksun maksoin heti. Jos oikein huonolta näyttää, systeri saa varmasti jonkun mukaansa, vaikka luulen, ette suunnitelmaa b tarvikaan ottaa käyttöön. Saa peukutella sen edestä =).

Mä muuten päätin, etten tänään enää kertaakaan tänne kurkkaa ellei joku muukin ole jotain kirjoittanut :LOL:.
 
Ottis
Mami41 Hrrrrhh.. On sulla varmaankin kylmä todellakin ollut. Minä pesen auton sisältä kerran vuodessa ja se saa miehelle riittää ja kelvata :). Meillä ei tosin siellä olekaan kuin kissankarvoja, eikä kumpikaan raaski niitä imuroida pois. Voi olla, ett ku kesä koittaa, sitten raaskii jo.

Kiitos tiedosta, en ole tajunnutkaan, ett Clomit saattavat aiheuttaa sen mustan töhnäisen vuodon. Mulla ei viimeksi oikeastaan kunnon veristä vuotoa ollutkaan, kuin töhnää vain :ashamed:. Disperiini varmasti auttaa kasvattamaan limistä ku parantaa verenkiertoa. Aina viisastuu =).
 

Yhteistyössä