40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Aurinkoista iltapäivää:wave:
Mur-mur kyllä minun ikänäön heikentämät silmät näkee punaista tossa viivasessa, ihan varmasti, laitoin kakkulat oikein päähän ja juu väriä on, eli hirmusti plussa puhuria sinne, älä vielä nakkaa kirvestä kaivoon:heart:
Hystis vautsi, hienosti paltsut kasvanu ja kypsyny, nyt sulla on jackson five koossa ja maanantaina saat toivottavasti ne kaksi kyytiin, peukkuilut jatkuu sun puolesta täällä:heart::flower:
Niin ja pakkaseenkin jemmaseen, ihanata:kiss:
Ottis on juu 5mg se kortisoni, Prednisolon nimeltänsä jos ny oikein kirjoitin:)

Ma olen käyttäny noita Pregchekin puikkoja ja liuskoja myös ja ei viiva anna jos ei jotain aihetta siihen ole, eli mun mielestä ihan luotettava ja jostain muistaisin lukeneeni, että olis sama sisällys kun apteekin omassa, varmaksi en tiä sanoo.
Meillä tirppana simahti päikkäreille, jota ei siis usein enää tapahdu, ihan väsy oli uitireissun jälkeen ja heräskin jo 7, ni ihmekkös tuo. Ukkeli läksi raksalle ja mää taidan puita alkaa kantaan sisälle, jos tälläis leivinuuniin tulen ja saunapuutkin lämpenemään illaks, juu näin teen, olen siis mur-murin sanoin noheva:LOL: ihana sana muuten:heart:
Mukavaista lauantain jatkoa ihanaisille:wave:
 
Elysee ja Jomi..miulta melkein itku pääsi - kiitos kovasti teille:kiss:

Vaikka siellä pikkinen olisikin kovasti koettanut tarrata, mie kovasti varaudun siihen, jotta ei siitä valmista taida tulla..:ashamed:..sellaisilla päivillä jo ollaan ja oireetkin hävinneet dpo9 jälkeen..

Elysee, olet oikein kovasti tervetullut joukkoomme kuumeilemaan!!!!
:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miulla ei sitten ole testejä vasta kuin maanantaina..onkokan PAKKO huomenna hakea yksi?
..vai olisinko vahva/kärsivällinen ja odottaisin maanantain Posti Paten(David liuska) testejä..sanokaa te!??..=)
(näinhän fiksu immeinen tekis.:p)
 
Heh, no minä tästä älykkäänä lähen puita kantamaan:D ja kiitos täsmennyksestä, jotai tuollaista ma sen oletinkin olevan, sun tekstiäs on NIIN mukava lukea kun on värikästä ja tuo murre on mulle uutta, minä kun tääl hämeeessä asustan ni ei murteita paljon lähipiirissä pääse kuulemaan, lähinnä tuo tampereen nääs nääs.....mutta nyt ma meen....:wave:
 
No mutta mur-mur kyllä sielä vaaleanpunainen viiva pilkottaa=)

Mun kokemuksella noihin testeihin ei kyllä tule mitään viivaa koskaan,ellei raskaana ja tälläinen "roskishaamunen"on yleensä muuttunut muutaman päivän kuluttua plussaksi.

Itsellä viime raskaudessa vaikka piti olla ihan tarkat ja säännölliset päivät,hedelmöittyminen tapahtuikin vasta kp 22 paikkeilla(kierto oli 26-28 päivää)Ja kyllä tuskailin niiden vaaleiden viivojen kanssa alkuunsa,kunnes joskus kp 36/26-28 sain selkeän viivan...

Se HCG:n erittyminen on niin yksilöllistä,ettei muihin voi koskaan verrata!

Maltti on valttia tässäkin asiassa vaikka tiedän hyvinkovinselkeästi että tässä asiassa odottaminen on vaikeaa ja tuskallista;)

Joten Tsemppiä ja hermoja mur-mur:hug:
 
Kiitos Elysee, näinhän se menee..kun mie olen vain niin saamarin m a l t t a m a t o n immeisen laps!

..mie vaan niin kovin vertailen aiempiin näkyneisiin plussiin- niitä kuiteskin kolme..silloin on viimeistään dpo12 haalea haamuinen näkynyt..miulla kun tällaiset EI vahvenemaan lähteneet, merkinneet valitettavasti huonoa..mutta, jospa tämä olishin poikkeus:)
 
Ottis
Voi ku Hystis ihanaa, että 5 munasolua hedelmöittynyt. Se siis jo on totta :hug::kiss:. Peukutuksia hirmusesti, että ainakin ne kaksi (tyttö ja poika) jakaantuisivat ja selviäisivät siirtoon asti :heart:.

En ole vielä kertonut miehelle, että matka on jo varattu ja vannotin, ettei siskokaan kerro kenellekään, ettei sana leviä. Mun täytyy odottaa tosihyvää hetkeä, jolloin sen voin kertoa. Tuosta miehestä ku ei koskaan tiedä mitä keksii jos on keljulla tuulella :). Tänään hän oli laittanut mulle ruoan valmiiksi ku tulin kotiin, pippuripihvi, perunat ja porkkanoita. Porkkanat oli oikein kuorinut mua varten. Vaan selvisipä sitten kun kaapillaan kävin, ett on pikkupullon alkoa korkannut, vaikka pöydässä joi niin hurskaasti olutta. Katala :headwall:. Välillä ottaa päähän tollanen!! Eikä vain välillä, vaan useimmiten :ashamed:.

Tänään en tosin anna ukon iltaani pilata. Kotiin tulin alkon kautta ja ostin putelin punkkua tännekin, kun mökille jäi viime viikonlopulta melkein kokonainen pullo juomatta. Niin ja sangriaa ostin myös, vaikka se enemmän sellanen kesäjuoma :).

Mä hoopolainen dippasin r-testinkin kotiuduttuani ja tietty olen siinä haamun isoäidin kummin kaimaa näkevinäni. Itsekseni tikkua tuijotellessani virnuilinkin, että haamun nyt nähdessään täytyy todellakin olla asialleen vihkiytynyt testertester :LOL:. Ja ostin mä matkalla myös Rfsun t-testejä kaksi kipaletta, en niitä herkimpiä, vaan ihan tavallisia, punaisessa paketissa.

Ps. Hystis, hyvin onnistui päivitys! Ton kehikon saa pois jos poistaa alusta ja lopusta sen QUOTE-jutun. Ekalla sivulla on ohjeet sivun lainaamiseen.

mur-mur Katala, sun piti dipata tänään, eikä mitään kuulu eikä näyt :'(, vaikka minäkin pienellä riskillä kesken luennon nettailin :).

Kivaa lauantai-ehtoota kaikille! t. Ottis
 
Ottis
mur-mur Sori, jotenkin jäi kotikoneella piiloon tämä sivu :ashamed:. Kyllä siinä todellakin hailua punaista näkyy. Jotain siis on tapahtumassa. Älä kokonaan toivosta luovu, sillä menkkamainen juilinta voi olla r-oirekin =). Peukutuksia :heart:.

Ps. Palaan paremmalla ajalla ku ei tarvi koko aikaa olla varuillaan katteleeko ukko vai ei :(.
 
Kiitos siullehin Ottis:kiss:

Kyllä miullehin punkku NYT maistuis!:p

Kyllä siulehin mie kaikin raajasin d=)b peukutan plussaa!!:heart:

Mami
, mie olen kyllä ihan pesunkestävä Savolainen ja sitä murrettahin haastan - hilojoo ja kovvoo;)..tämä on hieman tarttunut siskoltani, hän asustaa Pohjois Karjalassa..ja muutoinhin, miusta on kiva kirjoitella näin, vaikka en sitten puhuiskaan livenä ääneen samoin!=)
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa Hysteria, 5 hedelmöittynyttä on mielestäni paljon! Olisin ihan onnesta soikia siitä määrästä, en uskalla unelmoida moisesta :p Valtavan paljon, paljon onnea maanantaille!!

Mur-mur, kovasti puhkun punan vahvistumista sulle :heart:

Mukavaa lauantai-iltaa! :wave:
 
Mami-41 Kiitos peukkuilusta :kiss:

Mur-mur Voi äly sentään kun sulla surutus ja v***tus :( :hug: :kiss:. Mut eipäs nakella nyt mitään esineitä minnekään vielä, jookos. Kaikki varpaat ja sormet on pystys mulla sulle. Kaikki on, mur-mur kultainen, vielä mahdollista :kiss:!
 
Mukavia lauantai iltoja täältäkin suunnalta:xmas:!!!
Voih mitä ihanaa mä luinkaan Hystis!!!!!Miten hienoa että noin monta sieltä saatiin kerättyä ja että viisi vieläpä hedelmöittyi...nyt on kyllä peukkuset ja varpakset pystyssä, jotta jakautuisivatkin sen minkä kuuluukin ja siirto sujuisi hyvin maanantaina ja että kiinnittyisivät vielä kunnolla ja että sinne pakkaseenkin muutama vielä jäisi tulevaisuuden varalle...=) nuoriahan me vielä ollaan!!!! Ja TÄÄ ON TAIKAKUU!!!! Ja raskauslaiva odottaa!!!
Mur-mur..sinullekin sitä vahvaista punasta viivaa toivon!!!Ja hyttipaikka oli sinullehin varattuna!!! ja Ottiksellekin ylläri pylläriä...=)
Sarppav ja Mahdotontako...laiva on lastattu raskailla naisilla..tädit kepitettään pois:stick: ja astutaan laivaan...=)...
Elysee..tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja laiva satamassa odottaa meitä kaikkia ja hei..täähän on just oikea kuu liittyä mukaan koska TÄÄ ON TAIKAKUU!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Sointu2010 Kyllä mä tietenkin olenkin iloinen niistä viidestä, tottakai. Mutta tosiasia kuitenkin on, että mitä vain voi matkalla maanantaihin tapahtua. Oon asenteella "Pessimisti ei pety" ja siks oon nyt vähän tällainen. Ekalla kerralla saatiin muistaakseni 7 kerättyä, joista neljässsä tai viidessä oli solu ja ne hedelmöittyi, kolme jakaantui ja noista kolmesta kuoli (lakkas jakaantumasta) matkalla kaks ja lopulta yks oli semi-kunnollinen siirrettävää. Onhan tietysti tosi hyvä että nyt on viis tässä vaiheessa, kun joillekin käy niin ettei saada kerättyäkään mitään yhtään :(, se on varmasti kamalaa. Ja turhauttavaa on varmasti myös jos ei saada mitään siirettävää. Silloin on menny koko piikitysrumba ihan hukkaan. Sellaista en kellekään sois, en itellenikään. Plussavauvan sulle Sointu kovasti soisin :heart: :heart:. Pikkutirrin sanoin.... TAIKAKUU... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärrän, Hysteria, hyvin tuon varovaisuuden, mitään määrää ei uskalla "tuulettaa", kun tässä iässä voi käydä isompi kato. Mutta tuo määrä taitaa olla aika harvinainen meidän ikäiselle? Kaksosia toivon sulle kovasti :flower:
 
Hysteria Hyvältä kuulostaa sun saalis,onnea siitä kovasti:hug: Ja nyt me kaikki peukutetaan että kaksi pientä saat maanantaina niistä massuusi pesää tekemään:heart::heart:

Mur-mur Kyllä minäkin tuossa kuvan viivasessa näen häivähdyksen punaista=) Joten nyt vahvistuvaa väriä siihen sulle puhaltelen puuuuuhhhh

ON:tässä kierrossa oon yrittänyt olla kuulostelematta "oireita"ja ainakin tähän asti onnistunut ihan hyvin;) Tai sitten niitä ei ole ollutkaan,vaikka tänään tuntui kyllä tosi kova vihlaisu toisen muniksen kohdalla mutta ajattelin sen olevan vaan joku lihaskipu:whistle:
Kovasti yrittänyt touhuta kaikkea muuta mukavaa ettei jäis aikaa oireiden kuulosteluun;) Tai paremminkin oon delegoinut hommia tenaville:D Tänäänkin lapset(2vja13v)leipoivat yhdessä pari kuivakakkua ja äiti vaan suurinpiirterin katseli sivusta:LOL: Täytyy nyt kyllä omaksi puolustukseksi sanoa että vaihdoin ihan itse koko mökkiin verhot:LOL:
 
Kiitos vielä kaikille yhteisesti punaviivan häivähdyksen näkemisestä - olette aivan ihunaisia!!

Tosi asia tietty on, että väri voi olla vain le-vin-nyt kun testiajasta jo usiampi tunteroinen - pakko näin vaan fundeerata(vaik tietty koko ajan käyn sitä testiä kurkkimassa:rolleyes:)

Asiasta toiseen..miun mies on tänään ahertanut ihan kauhian paljon..ja mie vaan konehella kykeksinyt:eek:..mies imuroinut, pyyhkinyt pölyt, lattiat pessyt, matot kopistellut, vaihtanut puhtaat petivaatteet ja nyt menossa pesemään eteisen mattoa!!!..ihan hävettää oma laiskuuteni.. :O
..mie vaan täällä tärpistä haaveilen..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Minä en taida saunaankaan joutaa ku niin kovin sulle peukuttelen :wave::heart::kiss:.

Lasillisen punkkua otin ja sitten Sangriaa ja kun Sangrian kanssa kipusin koneelle, kun miehellä oli tietoteknisiä ongelmia, kehtas tämä kysyä, että mitä litkua taas juon :mad:. Sanoin, että tuoki vielä. Mies oli jo rähinäpäällä ja kun lisää urisi, kysyin miksi pitää aina juotuaan alkaa haastaa riitaa ja vittuilla, on sen jälkeen ollut taas ihmisittäin, mutt mä alan ihan oikeasti olla vittuuntunut tuohon hänen maailmaansa. Luulee, etten tiedä hänen juoneen ja leikkii pyhimystä :headwall:. Että pitääkin olla tyhmä mies. Ja sit väittää mun juoneen mökiltä jonkun hänen pullonsa. On monesti niin tolkuttomassa tilassa, ettei itsekään tiedä mitä juo, ja luulen sen 'kadonneen' pullon menneen 'parempiin suihin' ihan huomaamatta, vaikka en jaksakaan ihan heti kuvitella miestä juomassa valkoviiniä tai mitälie väittääkään mökille ostaneensa. Ku tietäs edes varmaksi minkä vohkimisesta mua syyttää niin ok, mutt ettei itsekään tiedä mikä pullo se sitten olikaan. Skumppapullon (kun ihmetteli sen katoamista) muistutin menneen parempiin suihin mun synttäri-lltana.

Pikkutirri Kyllä se mun haamulainen oli varmaankin ylihyvän mielikuvituksen aikaansaamaa :LOL:. Miehen simppasten pitäisi olla elänyt mun kohdunkaulallani 5 vrk, jotta voisin olla raskaana ja koska mullei edes häävejä limoja ollut, en usko siellä olleen niin hyviä olosuhteita, ett olisivat sen ajan pärjänneet.

Lähdenpä tästä saunaan ja lähden ryyppäämään :LOL:.
 
Ottis, ota vain rentoisesti ja miehen sanomisille kintaalla viittaat tai vaikka villasukalla!!!!..:saint:

Miekin yritin miestä houkutella päivällä kaupalle siidukoita ostamaan..eeeeei se lähtennä, ei kuulemma tee miel(ties että miulle maistuisi saunan päälle ja laiskana en viitsi päälleni pukea ja lähteä niitä hakemaan;))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä