40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:wave: H Y V Ä Ä Y S T Ä V Ä N P Ä I V Ä Ä K A I K I L L E ! ! !=):flower::heart::D
Ja kiitoksia ystävänpäivän toivotuksista..ja aivan ihania kortteja olivat Sarppav, Morticia ja mur-mur laittaneet...kiitoksia..pitää huomenna kotona Liljalle ne näyttää, se tuonlaisista kovasti tykkää ja aina niiden perään kyselee=)..
Ja mitä mielettömän ihania uutisia mä oonkaan täältä saanut lukea!!!! Ihanaa Hysteria!!! 2 palleroista on nyt masussa ja 2 pakkasessa eiköstä niin...nyt vaan kovasti liimaa että kiinnittyisivät ja pysyisivät kiinni...kaikki raajat on pystyssä puolestasi..onnen hali:hug: sinulle=):heart:
Ja ylläri pylläri Ottis-kattis=)...voi että!!! Tää on taikaKUU:heart:
 
Mur-mur..oon niin pahoillani puolestasi:(:hug:mutta elämä voi yllättää++ ja sitä ihanaa pientä kohdallesi todella toivon:heart:

on:Tänään tyttösen kanssa siellä neurologilla oltiin ja eilen ihan täälläkin mainostin etten usko mitään negaa enää siitä pikkukeskosuudesta näkyvän...niimpä sitä vaan tippuu taas ja korkeelta:'(..ei mitään hälyyttävän pahaa ja ihmeellistä...motoriikassa(hieno ehkä..tai en tiiä..)kumminkin "sanomista" ja toimintaterapiat alkaa...jotenkin kun sitä oli jo se asenne että pitää sitä omaansa ihan normaalina kehitykseltään eikä itse huomaa mitään verraten "naapurin"lapsiin sitä vaan on nyt tänään niiiiiin kakka olo:'(...kyllähän tästä taas "noustaan" ja osaa sitten ajatella että hyvä kun ajoissa huomataan ja asioihin heti puututaan...ja ne terapiat on Liljan mielestä varmaan ihan tosi kivoja ja itse saa vinkkejä miten tulee toimia auttaakseen lastaan...
Sitä vaan taas tää oma syyllisyys nostaa päätään, että mitä mä oisin voinnu tehdä toisin jne. ja kuin mä voin vielä toivoa uutta pientä vauvaa, jonka kohdalla vois kaikki mennä vielä huonommin kun ei tämä jo olemassa olevakaan ole sitä parasta A-luokkaa...(niinku tarvis ollakkaan ja hyvinhän meillä asiat on..paljon paljon huonommin voisi olla lähtökohdat huomioon ottaen...) anteeksi tää vuodatus:':)ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Wautsiwau, kyllä se näyttää haamulaiselta - selkeältä ihan!!:):heart:

Kävin hieman googletteelmassa tuosta testistä..ja vähän huono maine on kyllä..MUTTA..
..jos teit ohjeiden mukaan ja tulkitsit tuloksen max. sen 30min. sisään, testin pitäisi näyttää oikein!!=)
(testiviiva, tulee kuulemma n. 0.5cm:n päähän tuosta Controlviivasesta..onko tuossa testissä näin..vähän vaikia täältä arvella?!:rolleyes:)
 
Viimeksi muokattu:
vielä on:mä en testannu raskaustestillä tänään kuten eilen jo vähän sanoinkin vaan aamulla kun oli sitä aikaa ennen sairaalaan lähtöä "heitin kehiin":ashamed: (kuten sinäkin Muumimamma..=)) sellasen ovis testin jonka oon saanu ystävältäni...siihen tuli viivanen...vaan ei yhtä vahva kun kontrolli viiva:confused:...vaan en mä usko että mitään merkkaa ku ei tosiaan ollu yhtävahva..mikälie sitä LH tasoa sitten nostattaakin???? Nii...se testi oli FindOut Fertest..sanooko se mur-mur sulle mitään??
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri..ekaksi siulle täältä lämpöinen erikoishalitus:heart::hug::heart:

Tuo Liljan motoriikkaongelma on n i i n pieni juttu ja korjaantuu varmasti - älä rakas ystäinen sitä sure noin kovin:kiss:

..ja testistä..voi olla ihan vain LH:n nousua loppukiertoa kohden..TAI..enteilee plussaa, tietää ei vielä voi.:)..jatka vaikka O-testien dippailua, mikäli haluat vielä jännätä R-testin dippaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Morticia Kiitos peukutuksista :kiss:.

pikkutirri Nykyään tuppaavat tekemään vähän liiankin herkästi diagnooseja, mutt niinkus kirjoitit, hyvä saada vinkkejä miten itse toimia lapsensa parhaaksi. Sulla on maailman ihanin lapsi, usko pois :kiss:.

mur-mur Mulla on dpo9 tai 10. Ja kyllä, se viiva ilmestyi alle viiden minuutin, tai kirkkaimmillaan oli siinä vaiheessa. Puolen tunnin sisään levahti silleen ku kuvassa näkyy. Mutt en vielä hurraa tosiaankaan ku en itsekään jaksa uskoa, ett voisin olla raskaana. Ainoa oire olis se eilinen etominen, mutt sekin liian 'varhainen' oire. Se selkein viiva oli kauempana kuin nyt näkyvä viiva, välillä näytti niinkuin ois ollut 3 viivaa rinnakkain, joten en todellakaan osaa luottaa tuohon testiin. Mutt aamulla dippaan taas ja eiköhän silloin olla viisaampia. Kiitos sulle googlettamisesta taas kerran :kiss:.
 
Kiitos mur-mur ja Ottis sanoistanne:heart: ja mä tiedän että mulla on maailman ihanin äidin oma kullannuppulainen ja eihän koskaan voi luottaa täysiaikaisistakaan vauvoista etteikö mitään ongelmia tulisi...ja onhan meille sanottu aina siellä neurolla että vielä kouluiässäkin voi paljastua oppimisvaikeuksia tms. ylivilkkautta...sitä mä vaan ihmettelen etten mä oo huomannu..tai vaikka tiettyjä asioita on huomannu, ni niitä ei oo niinku tajunnu!
Huomenna mä ehkä sitten testaan...negan..oon ihan varma(ku ei tunnu miltään..)mut ompahan sitten testattu ettei tarvi kuvitella turhia:ashamed:...
Plussa puhureita kaikille!!!
 
Ottis toivon kovasti, että huomisaamuinen dippaus olisi yhtä - ellei vielä punertavampikin testiviivaltansa kuin tämän päiväinen!!:wave:
..tuollainen pieniäinen olis ihuna kyllä siellä siun sylkyssä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri, älä sie ystävä hyvä nyt siitä ittiäsi syyllistä, ettet huomannut..ei me Äiditkään k a i k k e a huomata ja tajuta:kiss:(vaikka TOSI paljon huomataanhin ja melkein täydellisiä ollaanhin:saint:)

Onneksi siun pikkutirriäisellä on seurantaa elon varrella ja juurikin siksi kun on osattu jotain kenties ongelmaa saattavan ilmaantua tuon ennenaikaisuuden vuoksi - ongelmaan/ongelmiin voidaan nyt puuttua heti ja varsinkin ennen kouluikää!:)

Testiin puhkun:heart: +++++++++++++:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitti Rominas ja mur-mur :hug::kiss:. Kattelin sitä testiviivaa ja oikein mittasinkin, niin se on 3 mm:n päässä c-viivasta, ei siis oikea paikka, mutta oikeassa paikassa se kirkkain viiva silloin alussa näkyi. En vaan kuvaa ehtinyt saada ku kameran haettuani oli jo vaihtanut paikkaa :(. Ei taida siis oikea plussa olla, mutt aamusta ollaan varmaankin viisaampia. Taidan dipata sellaisen Wondfon testin, tai vaikka molemmat ja viel ovistestinkin :LOL:.

Metka, ett ensin olin miltei kauhuissani, että nytkö just kun olen järjestänyt elämääni paljon muuta kivaa, johon ei raskaus sovi, ett sittenkin olisin raskaana ja kun huomaa, ettei ehkä olekaan, suree jo sitä olemattomuutta :ashamed:. Hiukkasen on ihmisellä pasmat sekaisin :).

Rominas Mä yritän nyt luottaa sun arviointikykyyn, ettei unet mene =).

Kipasenpa tästä töllöttämään. Ukko-tylsimys nukkumassa jo enkä uskalla enempää naputella, ettei häiriinny. Kauniita unia kaikille ihanaisille naisille :wave:!
 
Iltaa Naiset,

vieläköhän teidän seuraan sopii yksi vauvakuumeilija..?

Oon ihan uusi tällä foorumilla ja hieman hukassa tän käytössä, mutta osuin tähän teidän ketjuun, ja ajattelin uskaltautua muutaman sanan teille huikkaamaan! :wave:

Ikää tulee mittariin 38 vuotta ihan pian, ja esikoinen on haaveissa. Tutkimuksissa ollaan käyty ja diagnoosi oli sitten tää selittämätön lapsettomuus, eli ei pitäis mitään estettä olla, mutta niin vaan on yli kaksi vuotta mennyt ilman ainokaistakaan plussaa. Nyt on inseminaatio tehty, ja parin päivän kuluttua voin testailla tuloksen.

Niin kovasti kaipailen "kohtalotovereita", jotka olisivat lähellä omaa ikää. Mun kohdalla kun elämä vaan meni niin, ettei se vauvakuume iskenyt kun vasta 35-vuotiaana ja sopiva mieskin käveli vasta silloin vastaan. Lueskelin tätä ketjua muutaman sivun taapäin ja ootte kaikki niin kauhian lämpöisen oloisia naisia, että rohkaistuin kurkkaamaan, josko mukaan jutustelemaan pääsis!?
 
Piitu73 Tietenkin sie olet oikein tervetullut joukkoomme!!!:kiss::flower:

Oi oi, siulla on jännät paikat..voihan olla, että et kerkeä kanssamme juuri kuumeilemaankaan kun pieni jo pesää sinne masukkaan rakentaa!
Kovasti +++++++++ siulle puhkun sinne kohta lähestyvään testipäivään!!!

Ps. Miullahin se oikia mies löytyi vasta, kun olin 39v - ja aloinhin seurustelusta 6kk:n päästä poikasta odottamaan:)(hän nyt 6v)
Esikkoni onkin sitten jo 24v(hänet sain 21v)..ja miullakin on jo noita keskeytyneitä 10.5kk:n aikana kolme(01, 08 ja ja 11/2010)..ikäähin nyt 45v.

..jutustellaans huomenna lisää, nyt on rauhoituttava punkan pohjalle(kerrankin ajoissa;))
 
Viimeksi muokattu:
Piitu73 Tervetuloa joukkoon :D Täällä on tosiaankin ihania toisiaan tukevia naisia, juuri niitä oikeanlaisia naisia :) jotka toisiaan yrittää tukea parhaalla mahdollisella tavalla toivoen samalla ei vain itselleen vain myös muille sitä suurinta ihmettä ...:heart:
Hystis Toivottavasti olet hyvässä kunnossa, täällä me kaikki odottelemme uutisia :hug: ja :kiss: Täällä taidetaan tehdä ihmeitä tänä "taikakuuna" saadaan puuhkuttaa keuhkot tyhjiksi niin monen puolesta ja toivotaan että lyödään ennätyskuu :D
Eli siis ++++++++++++Puuuuuuuhkutuksia kaikille
Ottis ellei selvempää plussaa näy niin sitten on turha ostaa enää noita "feikkitestejä" :D
Haleja Teille kaikille, nyt taidan mennä nukkumaan, ihana viikonloppu takana ja nyt jos koskaan väsyttää, ikävä ihanaa miestäni :( mutta kuitenkin on niin hyvä olla :)
Öitä Teille!
mur-mur Sinulle lähetän "erikoishalit" :hug: :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Extravoimahalaus :hug:! Nukkuos oikein hyvin ja huomenna uus parempi päivä, +-päivää sulle kyllä peukutan vielä. Valovoimaenergiaa sulle joka tapauksessa :heart:.

Ottis Miten se muka ei vois olla totta, ku sen näkee ihan selvästi??!!! 12 viikkoisen masun kanssa olis oikein hyvä aika siellä etelässä =)! Ottis, sä taidat ihan oikeesti olla raskaana :) :heart:. Mä uskon niin!!! En malta oottaa aamuun…. IIIK!

Sointu2010 Mun koktail oli Pergoveris (munasolujen kasvatteluun), Cetrotide (jarrulääke, ettei ovis pääse karkuun) ja Pregnyl (irrotuspiikki)
-Kp2-9 Pergoveris 300yksikköä
-kp 10-11 Pergoveris 150 yksikköä
-kp 6-12 Cetrotide
-kp 12 Pregnyl
-kp 14 punktio (se oli perjantai)
-kp17 siirto (maanantai, eli alkiot on kolmen päivän ikäisiä ja 8-soluisia)
Soinnulle positiivisia sätehiä :heart:

ON Biologi, joka aamulla soitti, sanoi että alkiot on ihan hyviä, muttei ihan top-luokkaa. Siirrossa olikin toinen (kokeneempi) biologi, joka sanoi, että alkiot on top-luokkaa, paitsi se yks 7-soluinen, joka sekin oli kuulemma ihan hyvä. Kaks top-algiota laitettiin, joten hyvät edellytykset ainakin olis… No, en ala innostua nyt ol-len-kaan, vaan jatkan edelleen asenteella Pessimisti ei pety ja minä olen pessimistien kuningatar. Kiitos kumminkin kaikille teille kun jaksatte tsempata ja peukutella :heart:. Minä peukutan ja puhuroin teille ++++++:heart:


Voi sinnuu pikkuinen pikkutirri :hug:. Ihan ymmärrettäväähän se on että sinä äitinä otat ’syyt’ niskoillesi jos lapsi ’joutuu’ (Huom! Eli pääsee!) terapioihin. Parasta A-luokkaahan se Lilja oikeesti on. Jos ei nyt kaikkia maailman hienouksia osaa hetipaikalla, niin sillä ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä! Mä en osaa vieläkään kertotaulua ja mul on muutenkin vikaa matematiikkapäässä ja vähän lukihäiriötä ja muistamisvikaakin on (annoin tutkituttaa pääni ja tää on aikuisena todennettu juttu.) Lilja on sit hyvä jossain muussa, jos ei vaikka 3-vuotiaana osaisikaan koota kelloa (hienomekaaanikon hommmia). Sä et olis voinu tehdä mitään toisin, keksosuus ja se myrkytystila EI OLE SUN SYYTÄ! Helppohan on tietysti sanoa että ’älä tunne syyllisyytt䒅. Lähetän sulle nyt valovoimaa stiuuuuh, noin! Tuliko perille? Ja menikö mun saarna perille :hug:?

Ottis, sä oot ihan uskomaton. TAAS puit mun aatoksia taas sanoiks. Vaik mule ei vielä oo sitä mitään muuta kivaa, niin oon jo suunnitellut niin että pian on.
'Metka, ett ensin olin miltei kauhuissani, että nytkö just kun olen järjestänyt elämääni paljon muuta kivaa, johon ei raskaus sovi, ett sittenkin olisin raskaana ja kun huomaa, ettei ehkä olekaan, suree jo sitä olemattomuutta. Hiukkasen on ihmisellä pasmat sekaisin.' No hiukan on joo. Iiiihan hitusen vaan :rolleyes:(ihan dingelis dongelis).

Piitu73 Tervetuloa parhaaseen a-luokan olohuoneeseen. Niin me ollaankin kaikki ihania, lämpöisä upeita, tukevia :)laugh:) huumorintajuisia aitoja naisia. Kuten säkin, jos tunnet kuuluvasi porukkaan. Tervetuloa :flower: ja plussaa puhallan++++ :whistle:(HUI, miten jännät päivät sulla! Millon tesataat? Huomenna? Onks sulla nyt sit pp 13 tai jotain?) (pp=piinapäivä hoidon jälkeen).

Ainiin vielä ON… Mä EN sitten aio testata ennen maaliskuuta, ettäs tiedätte naiset :), jotta ette sitte yhtään rupee intoilemaan ja houkuttelemaan.. Mä nimittäin tunnen teijät, erityisesti Ottis ja mur-mur, te ootte semmoisia epeleitä et. Mut mä oon päättännä etten testaa! Enenenenenenenen :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä vähän ON, anteeks :ashamed::ashamed:. Mulle tuli oireita jo tänään! Olivattenko r-, o-, Luge- vai tätioireita, höh. Ja nämä siis jo ENNEN ku agiot oli ees laitettu ja Luget aloitettu :O. Nips naps ja sellaista outoa. Mut eiks ne raskausviikotkin lasketa sillai hassusti, että oviksen aikaan on jo rv2 :LOL:.

Mul ihan dingelisdongelis-olo, ku en tiedä ees haluanko tätä oikeesti, ja jos en haluu ni johtuuko se suojelumekanismista vai siitä mistä Ottiskin aiemmin puhui: että täytänkö vaan jotain tyhjää aukkoa tällä proggiksella. Tunnen olevani kaamea ihminen:$. Mä en oo ikinä oikein tykänny vauvoista enkä ihan pikkulapsistakaan, sellaset 8-vuotiaasta ylöspäin on ihan kivoja, etenkin tytöt. Muutamasta kavereiden vauvasta ja lapsesta oon tykänny, muut menee joo ihan ok vähän aikaa kun tietää ettei oo omia ja että kyläpaikasta pääsee aina pois: /:(. Mä saan itseni kuulostamaan ihan hirveältä lastenvihaajalta, mitä en suinkaan ole, mutta en oikeesti tykkää lapsista noin niinku yleisesti joukkona, joku yksilö saattaa ihastuttaa, mutta yleisesti ne on musta aika epämukavia otuksia. Olenpa kamala :ashamed. Niin että en tiedä haluanko oikeesti:O:confused::eek:. No, ny ei voi muuta ku oottaa. T. Kamala ihminenn:ashamed:
 

Yhteistyössä