40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Huomenta! Taisi olla tähdenlento taas. Kiirus töihin, mutt tässä pikapikana kuva tän aamun Rfsun testistä. Kyllä siinä mukamas väriä livessä näkyy, vaan kuvasta en osaa mennä sanomaan.
 
Tervetulotoivotukset Piitu73 ja plussapuhurit saman tien!! :heart:

Hystikselle puttikselta SUUREN SUURET onnensäteilyt pikkukaksosalkioille :heart::heart:, jotta jaksaisivat tarrautua tiukasti ja pysyä mukana!!! Kyllä sä sitten omistasi tykkäät, kun ne saat :). Ihan sama juttu on mullakin. Omat on rakkaat ja ihanat, mutta muuten en tykkää kuin ihan aniharvoista vauvoista tai lapsista. Suurin osa lapsista on mun mielestä aika karmeita... joten liityn "Kamala ihminen" -kerhoon :D.

Ottis - onnensäteitä testiviivaselle!! Tuo sun eilinen testisi näytti vähän oudolta - mutta toivotaan, että kunnollinen ja värillinen plussaviiva vielä ilmestyisi ja ihan oikeaan kohtaankin. Tän aamuisessa ei kuvassa kovin paljon näy, jotain kuitenkin. Tsemppiä täältä!!! :heart:

Pikkutirrille syyllisyydenkarkotussäteilyä roppakaupalla ja plussaa testiin!! :heart:

Mur-murille mukavaa päivää ja plussapuhallus vielä! Oletko testannut tänä aamuna?

Muillekin plussapuhalluksia PUUUHHHH!!! ++++++++

on: tänään jomotteli munasarjoja aamulla :confused: Oviskin oli niin outo ja vikkelä, etten tiedä olikokaan sitä? Toivottavasti kuitenkin oli, vaikkei vahvaa testiviivasta ehtinyt tullakaan, ennen kuin jo vaalenivat taas.... mutta tottahan on, ettei se ovis tule nuoremmillekaan joka kuukausi....:| ... saas nähdä nousevatko lämmöt - ei ainakaan vielä ole tapahtunut mitään.
 
Huomenta kaikille, kiirus töihin mutta oli pakko päästä katsomaan mitä tänne kuuluu...
Ottis Mietin tässä että onkohan nuo testit jotenkin epätasalaatuisia ja siksi nuo viivojen väritykset sitten heittelee mutta kuitenkin +++++++puuuhkutuksia täältä sinulle toivon :)
Hysteria Minä kuvittelisin että tällä hetkellä sinulla on sellainen elämäntilanne että äitiys jännittää.. ainakin kuvittelisin näin tapahtuvan omalle kohdalleni jos tietoisuus raskautumisesta olisi noinkin lähellä kuin sinulla tällä hetkellä.. Mutta hei, voidaanhan me tehdä niin että annat vauvan mulle 8:ksi vuodeksi hoitoon ja mä annan se sulle sitten takaisin :LOL: :LOL: Saat huolehtia siitä sitten kun tulee ne murkkuongelmat :D
No leikki leikkinä...
Ihmettelen edelleen miksi en näe OT:n viestejä, hän on minulle "kummitus" :D sillä näen vain kun hälle vastataan, ehkä se on tämän Vista-käyttiksen ongelma...
Ihanaa päivää kuitenkin Teille ihanaisille, nyt töihin!
 
Mafinka - ei täällä ketään OT:tä ole :confused: Jos tarkoitat sitä, kun laitellaan joskus viestiin, että ON tai on: tai omaa napaa, niin se tarkoittaa, että siinä pölpötetään omista tuntemuksista, eikä vastailla kenellekään.... ).( jollain palstalla käytetään myös tuota edellä olevaa merkkiä, kun oman navan ympärillä pyöriskellään :rolleyes:

Testituloksia nyt ihanaisilta tänne!!! ...odottavan aika on pidempi kuin 100 X mäyräkoira... ... ja kun omia testailujanikin joudun odottelemaan vielä pitkälti yli viikon....|O
 
Viimeksi muokattu:
Putunen, multa taitaa ovis puuttua tästä kierrosta, toivottavasti sulla Oili kävi!! Noh, olenkin ihmetellyt,miten kroppani on jaksanut pyöräyttää ovulaation joka kuukausi syyskuusta asti - tai ainakin digitesti on näin näyttänyt - mokoma, jos ei oo huijannut mua. Miten muuten sun kuuri? Mulla taisi Lugejen jälkeen jymähtää siihen kolmeen kiloon, mikä hyvä sekin. Mutta vielä sen kolme kiloa lisää haluan pois, ainakin sen. Olen kyllä aika hyvin noudattanut VHH:ta. Kuukausi vielä aikaa, ei ihan taida pudota siihen mennessä, jos tulee vielä purkkihormonejakin.

Mur-mur ja Ottis vielä puhkun ja puhallan, Taikakuun plussaa, puuuuuuuhhhh :heart: Samalla puhkun meille kaikille alkukevään plussaa, olispa ihana kevät, keväiden kevät :heart:
 
Sointu2010 - mun laihiskuurini jämähti kans siihen vähän reilu 3 kilon poistoon. Vielä olis mullakin ainakin se kolme-neljä kiloa jäljellä. Yritän ne saada pois reilussa kuukaudessa. Jos vaikka maaliskuun loppuun mennessä... ruisleipää kyllä jo syön ja maitoa juon, mutta perunoista ja pastoista ja riiseistä olen pysytellyt erossa. Vähän on tullut viikonloppuisin sorruttua suklaisiin ja karkkeihinkin... ja lasten pusseista söin muutaman sipsinkin, alle 10 kpl kylläkin ;) Täytyy taas tsempata!! Tsemppiä myös sulle ja kilonkaristuskukkasia!!! :flower:

Mun viimeinen munasoluni irtosi ehkä tammikuussa, ja nyt niitä ei enää sitten ole ollenkaan jäljellä, kun kerran Oilikaan ei enää käy kylässä, vaan vain ovella kääntymässä :ashamed:

Aion silti roikuskella tuolla dpo -listalla. En muutakaan osaa, kun olen tottunut siellä hengailemaan :O
 
Viimeksi muokattu:
Voi, te ihanat Naiset; suurkiitos lämpimästä vastaanotosta ja plussapuhureista!! Mulla on nyt niin hyvä mieli, että löysin teidät. :) Ootte niin ihanan positiivisia, tämmöisen hyvän tuulen on pakko olla tarttuvaa!

Jännäilen kovasti huomista -- huomenna on sitten, hmm, onko se nyt sitten pp16... Mulla on noi lugesteronit käytössä tämän inssin tueksi, joten sovin lääkärin (ja etenkin itseni) kanssa etten testaile ennen kuin huomenna, kun nuo luget loppuvat. On sitten varma tulos. Hieman on testit poltelleet tuolla laatikossa, mutta oon onnistunut hillitsemään itseni. Oireita on alkanut ilmaantumaan viime päivinä, mutta nuo lugesteronit vissiin aiheuttaa ihan raskauden kaltaisia oireita, joten en ole niistä vielä intoutunut. Kovasti siis jänskättää, mutta yritän nyt pitää pään kylmänä, kun noita pettymyksiä on tähän kahteen vuoteen mahtunut aika monta. Tämä on siis jo toinen inssi, mikä on tehty mulle.

Hysteria, sulla on sitten IVF meneillään..? Ihan hurjasti kaikkea hyvää toivotan.

Mun tarvii lueskella teistä lisää tuolta aiemmilta sivuilta, niin pääsen paremmin kyytiin mukaan.

Ja teille kaikille puhaltelen plussatuulia ja toivotan hyvää päivää! =)
 
putunen Voi äly mun kanssa nyt :ashamed: :LOL: kiitos tiedosta, hih!
Piitu73 Voit olla varma että täällä sinulle +++++++Puhalluksia puuhkutetaan ja sinulle myös hyttipaikkaa toivotaan "raskautuneiden" laivaan :D
Mutta nyt on jatkettava töitä ... en vaan malta olla poissa täältä :)
Sointu2010 Minä kun en ole oviksia testaillut, olen vaan ollut tuntevinani irtoamisen parin viime kierroksen aikana ja on tehnyt mieli putpustella aivan mahdottomasti niin tällä kierrolla ei mitään tuntemuksia ovisrintamalla eikä oikein pupustelukaan ole maistunut siinä määrin kuin ennen joten en minäkään mitään tässä (ainakaan nyt) odottele! Toivotaan että meillä sitten ensi kierrolla taas olis oviskierto ++++++puuhkutan myös sinulle sitä :D :hug:
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako (46)......kp3/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46)........kp6/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38).............kp6/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp7/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp12/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42)..................kp13/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp13/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)...............kp18/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp18/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mafinka (49)................kp22/28...........yk2................1.
Ottis (43)....................kp23/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp23/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp25/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp26/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp26/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp28/26...........yk17.......................2
liiza (44).....................kp31/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
sarppav (40)...............kp30/27-32......yk7(07/10) 2.
Mother Mary? (45)........kp42/25..........yk6....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla: Onlydream, Ballerina Bolero







Hysteria (42)....................pp1
putunen (41)....................dpo2
Mami-41 (41)...................dpo6
muumimamma-72 (38).....dpo9
pikkutirri (41)...................dpo11
sarppav (40)....................dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset!:wave:

Ottis Itse testasin tämän raskauden just noilla Rfsu.n testeillä. Testasin negan kun jo kk.n olisi pitänyt alkaa,jotain kp.25 tienoilla(mullahan se kierto oli niin sekava sen km.n jälkeen) seuraavan kerran testasin vasta kp.30 ja silloin tuli nätit punaiset viivat heti(näkyvät muuten testissä vieläkin) Mulla on sellainen fiilis noista testeistä etteivät kovin varhain näytä sitä raskautta,vaan vasta sitten kun kierto on jo myöhässä.
Sun testeissä näin viivan ihan selvästi!!!:heart::heart::heart:

Hystis et sinä paha ihminen ole jos et kaikkien "kakaroista" tykkääkään,se on kuule ihan normaalia,ei siitä tarvitse syyllisyyttä tuntea.
Vaikee minunkin on paijata naapurin muksuja,jotka käyvät sotkemassa meidän pihan ja kulettavat kaikki tavarat ties minne,joskus tekis mieli irvistää niille!!!!!!!:stick:

Niin ja meidän nuorimmainen ,14v kaikentietävä elämän ammattilainen(tytär) INHOAA lapsia,ne kun eivät tee muuta kun kuolaa ja P...KOO housuun hänen mielestään.
Netistä oli kuitenkin bongannut pääkallo-tutteja ja niitähän piti tilata,samoin kun tekstillä "siskon kulta" meinas vähän naurattaa kun niitä pyysi,kysyin että ihanko itsellesi tarvitset,niin vauvalle kuulemma pitää olla,että näin se mieli muuttuu...:LOL::LOL:

Pikkutirri Nyt pois mokomat höpinät,lapsesi on upea juuri sellaisena kun on! Olin joskus aikoinani päikässä töissä erityisopena ja siellä jos missä lapselle opetetaan käden taitoja sekä suullista ilmaisua.Keskoslapsi kuroo tod.näk. kehityksen kiinni ennen kouluikää ja nykyään kiinnitetään huomiota koulussa myös lasten erityitaitoihin,toinen on hyvä laskemaan matikkaa,toinen mäkeä,mitä siitä sitten.=)=)

Mukavata pakkaspäivää kaikille ja +++++++:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 
Kiitos vielä plussapuhkuista tälle suunnalle - Elysee ja muut ihanaiset:)

Tilanne on kuiteskin se, että täti tulee ja kipiää tekee:(..aamulla en voinut lastakaan lähteä eskaan viemään kun niiiiiiin sattui selkään, peppua ja jalkoja repi sikana

..nyt hieman helpottanut..alkaisi vain tuo vuoto nopsaan, vielä ei mitään tuhrujakaan näy edes..lämmöt kyllä hissukseen laskee..huoks
 
Viimeksi muokattu:
Elysee Kiitos :hug:. Mitä sä siellä oven raossa kuikuilet, tuu kokonaan sisään tänne olohuoneeseen :). Täällä on lämmintä ja mukavaa. Tervetuloa, peremmälle vaan :flower:.

Ottis Voi ei! Mitä toi nyt oikein meinaa, että ensin on vähän, sitten ihan selvä viiva ja sitten ei olekaan taas mitään?!? Mä en kyl nähny tänaamuisessa mitään :( , mut eilinen oli ihan selkeetä pässinlihaa! Niin että mitä hemmettiä tää oikein on!?! Testien täytyy olla viallisia! Hyvin hirmuisena toivon että se muuttuu kunnon plussaksi sulle. Vaik et ite tietäiskään haluisitko vai et ja olisitko negasta pettynyt vai et, niin mä puhkun sulle sitä plussaa. On helpompaa kun ei tarvii ite päättää mitä oikein tahtoo. Iso halaus :hug: Ottis kultainen, monien mun ajatuksien tulkki :heart:.

Putunen, ihanan hauska Sinä! Kiitos! Mä kutsun näitä algioiksi, g-kirjaimella. Musta se on vitsikkäämpi ja iloisempi termi kuin alkio, joka on jotenkin niin tekninen/kliininen ilmaus. Onpa huojentavaa etten ole ainoa kamala ihminen.

Kyllä mä uskon että sulla Putunen se ovis oli, sähän testasit sen. Ymmärtääkseni ovis voi olla tosi nopee, joten se on siksi saattanut jollakulla mennä huti, jos on testannut päivällä ja oili onki tullu illalla. Oo ihan rauhassa Rktt-listalla vaan. Nyt vaan venataan ja jännätään++++säteitä sulle ihgunainen Putunen :heart:. Ja kuule: höpö höpö sen munasolus mikään viimeinen oli, hassu. Sul on siel viel vaik kuinka monta tulossa ja plussan saat. Näin on!

Mafinka Joo, ihan oikein kuvittelit: kyllä mua jännittää äitiys, vaik en mä osaa sellaista viel/enää ees kuvitella. Sillon kun olin (tai siis luulin olevani) raskaana ennen ku se keskeytynyt km todettiin, pystyin oikein hyvin kuvittelemaan itseni äidiks, se oli oikein luonteva ajatus. Mutta nyt en pysty kuvittelemaan äitiyttä ja perhe-elämää, vaikka tavallaan mahdollisuus siihen on lähellä; kohdussa on kaks hedelmöittynyttä ja jakaantunutta algiota. Nyt mua kiinnostais enemmän keskittyä vaan itseeni ja alkaa toteuttaa kaikkia niitä haaveita, joita on tullu vuosien saatossa keksittyä, ja niihin ei raskaus, vauva ja perhe-elämä oikein sovi. Raskaus, vauva ja perhe-elämä on yksi niistä haaveistani, mutta nyt kun oon käyny läpi näitä hoitoja, onnistumisen, raskauden ja ilon, keskenmenon, pettymyksiä, niin oon jotenkin henkisesti heittänyt pyyhkeen kehiin, ja tää tämänkertainen hoitokierros on tuntunut enemminkin velvollisuudelta, työltä. Hommalta, joka on antanut mulle jotain tekemistä.

Aivan hulvattoman hyvä ideä Mafinka, hihhii :). Tai voishan sitä vaihdella vaik vuoden, parin välein. Ja jos tulee kaks, ni välillä vaiheltais: "sulle, mulle, sulle, mulle..." Ja toisinaan toisella olis molemmat ja toisella vuosi vapaata :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mukavaa työpäivää sulle Mafinka. Ihgu oot sinäkin, kerrassaan :) :heart:!

Sointu2010 Testasitko Oilia tässä kierrossa? Eikö tullut viivoja vai miks epäilet ettei oili tullu? Jos se oli nopee ja et vaan huomannu? Älä ota stressiä niistä kiloista, nyt on niin järkyt pakkaset, ei silloin voi laihduttaa tai muuten palelee entistä enemmän. :flower:-kimppu sinulle Sointu2010. P.S. Musitelen, että sinä käyt tanssimassa. Onko sulla jotain lempilavaa missä käyt, vai käytkö soittajien perusteella? Tuleeko Sointu sieltä, vai soitatko jotakin instrumenttia itse :)? Ihana nimimerkki on. (Vaikka meinaan aina sekoittaa Haave2010, kun on sama numero.)

Kiitos Piitu73 onnentoivotuksista :hug:. Sulle myös hurjasti! Pp16 etkä vieläkään oo testannu!? Ja tätis ei oo tullu? Voi HIRVIÄÄ miten jännää… Keuhkot pulleana puhallan ++huomiseen testiin. Mulle sanottiin että pp14 testi ja Luget lopetetaan testipäivään, oli tulos mikä hyvänsä. Joo, IVF (tai meille tehtiin mikroinjektio =ICSI). Tää on kolmas kerta – ite olin jo miettinyt aiemmin että myös viimeinen kerta, mutta kun pakkaseen saatiin kaks, niin kyllä mä vielä nekin käytän, jos on tarve (tai sit sisaruksiin).

mur-mur :kiss: :hug: :heart: aurinkosädehymiö :)
 
Hystis, en minäkään muiden muksuista perusta vaikka oma tyttelini on maailman rakkain räkönokka toppahousu pallopää. :heart: Jopa kavereiden ja sisarusten lasten kanssa pitää välillä vähän "näytellä". :ashamed: Ja liki nelikymppiseksihän mä luulin että en voi sietää minkäänlaisia lapsia enkä ikinä kuuna kullanvalkeana halua omia. Nyt kun niitä on puolitoista haluaisin vaikka miten monta lisää.
 
Ottis
Hystis Ei paniikkia, en pahasti pettyny, koska se eilinen testiviiva oli väärällä kohdalla. Tän aamun kuvas näen itse kännylläkin aavistuksen punaista oikealla paikalla. Musta tämä antaa toivoa enemmän ku eilinen :saint:.

Kotoa enemmän..
 
Hei kaikille! Hihii, mä vaihdoin nimeni, oon nyt Soili enkä Sointu. Halusin eroon tuosta vuosiluvusta 2010 ja päivittää nikkini tähän päivään. Tuntui ankealta kuljettaa tuota viime vuotta mukana. Tämä piti tehdä jo alkuvuodesta, nyt sain aikaiseksi, kun Hysteria kyseli nimimerkistäni. Ei onnistunut, että olisin pelkkä Sointu, mutta löytyipä tytön nimi, joka ei ollut vielä varattu - ja mikä parasta, se enteilevästi trimmaa sanan Oili kanssa =) Täytyy totutella uuteen minääni, heh. Josko Soilina olisi parempi onni näissä vauvahaaveissa.

Mafinka ja putunen, niinhän se on, että pakostakin jää Oilit välillä väliin, nuoremmillakin. Sopii vaan toivoa, että kun Oili kyläilee, niin silloin just Simpat ja olosuhteet ovat priimaa. Hysteria, sekoitatkohan mut putuseen? Putunen, sinä taidat käydä tansseissa, muistanko oikein?

Tervetuloa Elysee ja Piitu, molemmille onnea matkaan!

Nyt täytyy taas kiiruhtaa :wave:
 
Hystis - algiokaksosillesi erikeepperilähetys ! . Kiitos itsellesi! Ja hauska olet ihan itse - sulla on niin hyvät jutut ja hauskasti kirjoitettuna, että olet oikea palstan ilopilleri!! =) Siksi onkin tosi surku kun olet välillä niin allapäin ja elät sitä elämätöntä elämää.... mutta ihanaa kevättä sinulle toivotan - tavalla tai toisella se sinulle tuleekin, vai mitä :wave: ja jatkossa sinulla onkin sitten oikein elävä elämä!!!
 
Elysee - mukaan vaan sinäkin, olipa kuumeilutilanteesi mikä tahansa! Tervetuloa :flower:

Hystis ja Soili - joo, minä siellä tansseissa käyn. Onhan noita lavoja kaikenlaisia mukavia ympäri Suomea. Tiettyjä lempilavoja on, ja yksi pieni perinteinen on lähellä mökkiä, ja se on ihan paras!! Samba ja rumba ovat uusimmat tanssit, joita ollaan opittu, kun välillä käydään kurssillakin.

Mortician puolelletoista :D lapselle nettiterkut; toppahousu pallopäälle perhosenkuva sekä puolikkaalle lapselle tarrasukkalähetys!! Ja hyvää masunkasvatusta äidille :)!
 
Ottis
Tervetuloa Piitu73 joukkoon hurjaan :flower:! Jos vauvakuumeesi on aiemmin ollut kohtuuden rajoissa, täällä se saattaa revetä rajattomaan riemuun. Pitkään ei tarvikaan meidän nyt sinun tilannettasi jännäillä. Plussatuulia :heart:.

Joku muukin täällä oli uusi, Elysee? Oveltakos vaan meinaat kurkkia? Astu rohkeasti tupaan vaan. Täältä saa varattua matkoja vauvalaivaan :heart:.

ON Nyt on takki tyhjä. Aamullista rfsun testiä ku nyt katoin, niin sehän on niin selvä viivan paikka, ettei siitä selvemmäksi tule. Toisaalta ihan ok juttu, mutt siitä ei pääse yli eikä ympäri, etteikö pettymys kuitenkin vähän vihlaisisi :ashamed:.
 
Ottis
mur-mur Niin muuten näen aavistuksen punaista minäkin tuossa kuvassa (nytkin), mutt itse tikku on kyllä ihan blanco nyt :(, tai tuhkana kai jo ku heitin sen pesään palamaan :LOL:.

Hystis En minäkään pidä lapsista, tai siis tavallaan pidän kyllä, suurimmasta osasta, mutt on joitakin pilalle passattuja lällyjä, joita en miltei voi sietää. Vauvoista en ole tykännyt koskaan, kuin kaksosveljeni lapsista :) eli olen Kamala Ihminen minäkin. Mutt jokaisellehan se oma lapsi on kaikista tärkein ja rakkain eli kyllä mekin omistamme sitten varmasti pidettäisiin =). Ei huolta.

Musta on metkaa ja ihan ihqua ajatella, ett sä olet r.a.s.k.a.a.n.a :heart:.
 

Yhteistyössä