40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Elysee tervetuloa minunkin puolestani vaikkapa nurkkanojatuoliin istuskelemaan :)
Putunen Niin toivotaan että sinulla oli kuitenkin Oilillinen kierto ...
Soili ja pikkutirri Teilläkös pian dippaillaan :D
ON :LOL: Anteeksi nauru mutta kun luulin joskus että täällä on joku tuon niminen :D No kuitenkin, tänään tuli täti ruskean turhuvuodon ja mahakivun muodossa, no en odottanutkaan ihmettä, se vain on outoa kun tässä ja edelliskierrossa vain ollut tuota ruskeaa tuhruttelua ja kierto on lyhentynyt ainakin 3:lla päivällä :( eli taitaa mulla ne vaihdevuodet olla sitten niiiiiin käsillä :'( :'(
No yritän kuitenkin osata iloita Teidän kaikkien puolesta, kaikkea ei voi saada ... :ashamed:
 
:wave: täällä mä tosiaan oon ..töissä ja aamuvuoroissa ei niin kehtaa täällä "luurailla"(netissä)..
Pari päivää oon ollu vähän hissukseen ja märehtiny itekseen(ja blogissani) sitä neuron käyntiä...eilen tuli sieltä se epikriisi ja alko jo vähän hymyilyttämään koko homma=), eipä siellä varmaan mitään kummempaa eikä vakavaa..kuhan vielä haluavat Liljaa tutkia ja mukavahan se ois että se kela sitä vammaistukea maksais...kukapa rahasta kieltäytyis...
Täällä on tosiaan vakavia juteltu miehistä...ja mun mielestä tää on paikka missä niitä pitää saadakkin puhua ja purkaa ilman syyllistämistä...jokainen tekee ja elää tavallaan ja maa makaa mahallaan vai miten se nyt menikään;) Ja tosiaan niinkuin Ottis sanoi...jos niistä mieltä painavista asioista ei puhu, niin sittenhän niitä ei oo:rolleyes:...
Tervetuloa mukaan Elysee ja muutkin uudet...meitä on täällä liuta mukavia mimmejä matkalla raskauslaivaan..
Hysteria..et sä oo kauhee..ku sä aina noin sanot..mäkään en kaikista kaverin lapsista tykkää ja tiedän että näissä mun omissakin on varmasti paljon muita ärsyttäviä piirteitä...vanhempana sitä vaan ikäänkuin näkee sormienvälistä ne ärsytysviat ja ne ei sillee vaikuta..ja hei..jos sä käyt tupskulla ja juot lasin punaviiniä, ni mä taas tarvin saunan lauteille sen kylmän oluen..ja raskaanahan tässä ollaan kaikki(kunnes toisin todistetaan) jos ei kerran ehkäisyä käytetä.
 
Pikkutirri - hyvä että Liljan asiat alkavat jo vähitellen hymyilyttääkin :hug:.
Hyvin sanottu pikkutirri - täällä pitää saada purkaa ajatuksiaan ilman syyllistämistä, ja jokaisella on oma elämänsä ja omat ratkaisunsa. On vaan joskus joidenkin puolesta paha mieli, jos kuulee täällä, miten miehet välillä käyttäytyvät. Mutta niinhän me itsekukin ollaan välillä sietämättömiä läheistemme mielestä... se on elämää.
 
Mafinka..sulle haluan sanoa että älä vaan mihinkään häviä...tällä ja tolla iällä voi olla niitä munattomia kuukausia...mut ei kai se ihan seinään lopu...ja sullahan silloin ultrattiin mukavan kokoiset munasolut silloin toissakierrossa eikösniin??? Relaks vaan ni vaikka voipi ylläri pylläri tulla..toivon niin...=) Ja ihanaa kun sä naurat tuolle ON jutulle..on se muakin hymyilyttänyt ja mä en ees muista miten sen ite silloin tänne tullessa tajusin...=)
 
Heips ihanaiset!!!:wave:
Iiza surullista luettavaa...itse motiivisi jäämiseen parhaiten tiedät, mutta toivottavasti muitakin syitä löytyy kun kukkapenkit ja omenapuu...:hug::hug::hug:

Ottis hoi! innostusikohan se miehesi huopatossuista?niillä voisi sipsutella hipi hiljaa ja äänettömästi ja ovat taas "kuuminta hottia":LOL::LOL:
P.S Itse olen muuten sellaisia kuumeisesti etsinyt,kun ovat niin söpöt ja tulee lapsuus mieleen.=)


Juomisesta sen verran,että meillä täällä maalla on ainakin ihan perinteinen tapa se perjantai-pullo,niin ovat samassa viinakaupan jonossa siivojat,lääkärit,opettajat kun muutkin "kyläläiset" eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa.Asiansa kun hoitaa niin mikä siinä.
Niin ja onhan ihmisiä joille muutama paukku tekee vaan hyvää,mieli rohkaistuu ja tunnelma vapautuu,mukavaahan se on olla joskus pikku hiprakassa,eihän sitä muuten otetaiskaan.:cool::cool:

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!!! ja :heart:+++++++++++++++++++++++++!!!
 
Putunen, Soili ja Mafinka ja muutkin ..kiitos plussapuhureista...mä dippasin silloin toissa aamuna negan..ja lämmötkin jo laskeneet..jos täti on säännöllinen..ONKO TÄNÄÄN TORSTAI??? vois tulla vaikka tänään=)..viellä ei tunnu miltään...eilen täällä töissä vähän huipatutti ja alkoi jo mielikuvitus laukkaamaan:D vaan ei...jos ois plussa ni lämmöt ois ylhäällä...sitä minidisperiiniä kävin eilen syömään..joskos se siihen limiksen kehitykseen ensikierrossa auttais niinkun joku vinkkas...mulle hei tuli eilen se s-prog verikokeen tulos..oli muistaakseni 32 tai 34...lapussa oli myös ohjearvot ja oli niiden "sisällä"...vaan mitä siinä edes katsotaan???tietääkö joku? gynen ajan varasin ens keskiviikkoon...
Mitä kuuluu mur-mur..Ottis Hystis Justis Sarppav Mahdotontako liiza Niobe(mä koitan ulkomuistista muistella meitä ja apua!!! enkö mä muka muista enempää??? Kokeeko joku muukin että iänmyötä vaik ei muuten itteä vanhaksi tuntiskaan niin muisti on huonontunu???) I-K(Ida-Karoliina vai kukako olikaan:D)siis voi rähmä...Morticia...voi apua!!!:D..siis mitä KAIKILLE ihanaisille kuuluu???
 
Viimeksi muokattu:
Pistämpä minäkin lusikkani tähän alkoholi keskusteluun:wave: Eli mekin asutaan maaseudulla ja täällä todellakin on tapana se perjantaipullo napata kuten wiiwi67 myös mainitsi!Meidän ikäiset pariskunnat tuntuvat kaikki viettävän viikonloppunsa pikku hiprakassa ja vaikka tuo mun armas yleensä ottaa lauantai iltana ja joskus myös pe iltana sen muutaman saunaolusen niin en ole häntä kyllä alkoholistiksi mieltänyt;)Mielestäni alkoholismista on kyse silloin kun juominen aiheuttaa ongelmia itselle tai läheisille!
En nyt muista kuka siitä OttikselleKirjoitti mutta olisin sitä mieltä että niin kauan kuin miehen juominen ei ole ongelma ottikselle eikä miehelle ei ole kyse alkoholismista ja siinäkin tapauksessa se on heidän oma asia!
Kyllähän minuakin joskus risoo kun mies sen olusensa kanssa häipyy saunanlämmitykseen,mutta varmaan myös minussa on piirteitä jotka häntä ärsyttävät;)
 

Myöhästynyt ovis
:Tähänkin oma kokemus,viime raskaudesta.Kierto siis ollut aina vakkari 26-28 päivää.
Yritettiin vauvaa(mitäs muutakaan;))ja mä hätäsenä jostakin kumman syystä,täällä herkistä testeistä lukeneena,innostuin testaamaan kp 22 jos kuitenkin jotain jo näkyis:p
Ja tulihan siihen selkeä viiva ja mä hihkusin että raskaana ollaa ja uskomatonta että näkyy jo näin aikaiseen...
Seuraavana päivänä piti testata ihan tavallisella apteekin testillä varmistustesti ja siihen ei tullut haamuakaan...
Meni 10 päivää,kun mä testailin ja olin ihan ihmeissäni kaikista negoista ja mikä se plussa ekassa testissä oli.
Jätin kaksi päivää testaamatta,totesin miehelleni että on se kumma että on niin raskaana oleva olo,mutten ilmeisesti kuitenkaan oo ja että omaksi mielenrauhaksi testaan vielä kerran(kp 35)sillä digillä jota oon jemmannut.Ja siihen tuli kuin tulikin RASKAANA 1-2=)

Myöhemmin sitten selvisi että mä tosiaan olin ovuloinut myöhemmin kuin tavallisesti ja tämä varhainen r-testi näyttikin oviksen!Ja ultrassa todettiin sen olevan tosiaan niin ja la:ta siirrettiin 7 päivää eteenpäin.
Jep;)

Kiitos tervetulotoivotuksista:flower:Jos mä nyt sitten lymyilen täällä!
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

mur-mur (45)..............kp1/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp1/26...........yk18.......................2
Mafinka (49)................kp1/28...........yk3................1.
Mahdotontako (46)......kp5/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp5/27-29 ......yk7(07/10) 2.[/COLOR]
Mynteli (39)................kp7/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp8/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp8/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)..........kp9/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41)....................kp14/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp15/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp15/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)..............kp20/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp20/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp25/25-27.....yk18( 08/09) 1.
muumimamma-72 (38) kp25/25-30......yk8.....4./2.yht.
Nuuttimus (41)............kp27/28-36......yk2v...................3.
pikkutirri (41)..............kp28/28...........yk2........4./2yht.
liiza (44).....................kp33/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mother Mary? (45)........kp44/25..........yk6....................1
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4


Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






Hysteria (42)....................pp3
putunen (41)....................dpo4
Mami-41 (41)...................dpo8
muumimamma-72 (38).....dpo11
pikkutirri (41)...................dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
IIIIKKKKKK!!!!:O
Ja A-PU-VA niin vain kävi että tänään tuli postilaatikkoon pojallemme kutsu kutsuntoihin!!! tässä sen almanakan kulun huomaa totaalisesti,voi kauhia paikka!!

On tämä jotenkin niin kornia,mamma paksuna ja poika lähtee armeijan harmaisiin..mitenkähän tätäkin asiaa käsitteis,on jotenki tämä ainut poika aina ollut niin tärkeä minulle,väkisinkin miettii et miten se äitin hiphoppari,lökäpöksy siellä pärjää...isojen miesten joukossa:LOL::LOL:

Tosiasiahan on se että, poika kyllä pärjää,ei ole epäilystäkään, kun vaan äiti älyäis otteensa irrottaa...lainassahan nämä ovat.:saint::saint::saint::ashamed:

mur-mur Eikö ole tätiä vielä näkynyt????????????:confused::confused:
 
pikkutirri Että minä repesin tosta sun "munattomasta" kuukaudesta :LOL: :LOL: :LOL: No tajusin kyllä että puhuit ovulaatiosta :D mutta kuitenkin :LOL:
Onneksi kuukausi ei kuitenkaan ole ollut munaton :D
En minä täältä minnekkään aio häipyä ja olit aivan oikeassa siitä gynellä käynnistä että mulla oli kuulemma hyvän kokoisia munasoluja joulukuussa mutta veriarvoista LSH (?) eli se joka määrittää munasolujen tason oli liian koholla 17,5 saisi olla max 11. Kun puhuin muuten siitä ruskeasta tuhruvuodosta niin sitä on ollut siis ekana vuotopäivänä tässä ja viimekierrossa mitä en kyllä koskaan ennen muista että olis ollut, muuten kyllä vuodan sitten normaalisti (tai ainakin melkein) pari seuraavaa päivää mutta vuoto on toki niukempaa kuin ennen. Aikaisemmin olisin ollut vain onnellinen mutta silloin en haaveillutkaan lapsesta :(
No tämä tästä ON:sta :D
wiiwi67 Onhan tuo ihana asia että sinulla pojalle tuli kutsu armeijaan ja samalla odotat pienokaista, iiiik kun ihanaa! Meillä on muuten niin että äidin pikkuveli on siskoani 1,5 vuotta nuorempi :D
Mutta dippailkaa nyt joku sitä ++++++++++:ssaa että saisin taas toiveita raskautumiseen vaikka huonolta näyttääkin ... No mitä tässä vingun kun yrityskertojakin on noin vähän takana, paljon enemmän odotuksia ja pidempään täällä on todella monella ollut ja ihailen Teidän positiivisuuttanne asian suhteen :heart::heart::kiss: Ihanaa torstaita kuitenkin Teille kaikille!
 
*Aurinkoisen kirpakkaa Torstaipäivästä*(aamulla täällä pakkanen paukahteli 33C:n voimalla - hyyrrrrrr)

Me jäätiinkin suosiolla kotio poikasen kera - hän sai Lego City-paloaseman ja sitä rakennellut aamusta pitäin.=)
Mie täällä hernerokkaa keittelen, jos vielä sen pannarin jaksaisi väsätä&uunihin tyrkätä, olis hyväinen juttu.:p

Mafinka
&Velmuliina74 voihan surkunen sen tädin hyökkäyksestä, lämmin lohdutus:hug:täältä mur-murilta
Tulevalle kiertoa ISOOOOOOOOOOOOT peukutukset!!!

Tuosta alkomahoolista..
Olen kyllä itse sitä mieltä, että jos alkoa nautiskelee, sitä täytyy kyllä ottaa vastuu käytöksestään/sanomisistaan!

Miulla ei mene läpi, että esim. sanotaan: "olin katos vähän..silleen(perskännissä!)ja sorry nyt kun tuli tehtyä&sanottua"
..ja vasitenhin jos tämä toistuu AINA vain silloin kun niitä viinaksia nautitaan.(liikaa)
Toisille vain EI viina yksinkertaisesti sovi, heistä tulee suustaan ilkeitä ja käytökseltään arvaamattomia, jopa agressiivisia!:(

Ps. Elelin ex-mieheni, esikkoni isän kanssa 5v ja miulle riitti se kännäämisen kattelu ja häilyvä käytöksensä(arvaamaton)..kun vauva syntyi vielä yritin..vaan ei siittä mitään tullu, homma vaan paheni.: /

Tein ison työn, että sain hänet silloisesta asunnostamme poijjes(oikeudessa asti)ja nimenomaan halusin HÄNET POIJJES, en lähtenyt itse!(juuri aivan uuteen asuntoon olimme muuttaneet)

Mie olin aika rikkipoikkiväsy kun kaikki oli vihdoin ohi..mutta kuiteskin hyvin helpottunut ja elo lapsen kera kahdelleen, alkoi menemään p a l j o n paremmin sen jälkeen. Aloin olemaan onnellinen jälleen.:)
 
Viimeksi muokattu:
Elysee Joo tänne vaan, paikan voi vapaasti valita, mä oon semmoinen lattiaihminen :D.

Putunen Toi pyörivä rusettipää on ihgu :). Teillä on talleteltu paljon ja sopivaan ajankohtaan ja olis niin herkullista sanoa: ’Unohda nyt vaan koko asia muutamaksi viikoksi ja testaa sitten jos täti viikon myöhässä’.:LOL: Sitä vaan naisihminen haluaa tietää oliko ovis, jotta tietää onko mitään syytä jännittää =). Mut se tässä kuumeilussa onkin niin hassua, että oli ovis tai ei, sitä jännittää joka tapauksessa ...koska eihän sitä voi koskaan tietää, jos se vaik oliskin ollu :D. Onneksi sun talletukset on kunnossa, joten ajankohtaa tai siementen puuttumista ei tarvii mietiskellä. Mä uskon, putunen, että sulla oli ovis ja plussan testaat – sitte kolmen viikon päästä :LOL:. +++puuuh:whistle:

Soili Moni onkin jo kirjoittanut samaa mitä mäkin ajattelin kirjoittaa: Oili on voinu olla niin nopee, ettet oo bongannu sitä tai se tulee myöhemmin. Pikkutrirrikin muisti, että Ottiksella oli raskautumiskierrossa ovis vasta myöhään, kp17 tai jotain. Ei siis kirveitä kaivoihin, etenkin kun talletukset hoidossa :). ++++puhallan sulle.

Mafinka Voi kurjakkeen kurjake :(. Surku juttu kun alkoi uus kierto. Mutta POSITIIVISTA tässä uudessa kierrossa on se, että tämä on se POSITIIVINEN plussa kierto :heart:. Ja vasta sitten saat meiltä luvan poistua tästä olohuoneesta – Rominaksen kapuloiman laivan kyydissä tonne odottajien olkkariin. Ei ennen :hug: :heart:.

Pikkutirri Kiitos :hug:. Oon mä kumminkin aika kamala ihminen: yritän saada hoidoilla lasta, vaikka en ole ollenkaan varma haluanko oikeesti, poltan tup…, juon viiniä (valkoista – enkä muuten jätä yhteen lasiin. Saatan myös ottaa konjakkia kahvin kanssa, jota ei myöskään suositella…), en liiku enkä ulkoile, syön yksipuolisesti, nukun huonosti ja epäsäännöllisesti, voin kaiken kaikkiaan huonosti, ajattelen negatiivisesti, inhoan itseäni ja elämääni… mitäs vielä… hmm… niin, siis teen kaikkea mitä ei pitäis enkä tee mitä pitäis. Kyllä, olen kaamea ihminen! JOS plussa sattuis tulemaan, voisin harkita muuttumista hiukan paremmaks ihmiseksi, mutta ajattelen jo valmiiks, että kesken se menee kumminkin. Voiko negatiivisempaa ihmistä ollakaan? Yäk, mä oon YÄK-tyyppi!

Pikkutirri Täällä on monta lämpöasiantuntijaa, jotka lämpöjen noususta tai laskusta tietää Oilin ja/tai tädin tulon. Sitten täällä on Hysteria, johon noi löpmpöjutut ei päde. Anti-lämpömittajana (;)) mun diagnoosi on, että jos sun lämmöt on laskeneet, niin se johtuu jostain muusta kuin tädistä. +++++puhallan :heart:.

Velmuliina74 Voi surkujen surku :(. Valovoimaa ja +++ tähän uuteen PLUSSAkiertoon. :flower:.

Muumimamma-72 Komppaan kirjoitustas :wave: ja toivon kovasti plussatuulia sun testitikkuun (milloin testaat…;)?)

Mur-mur Kiitos taas paljon listan päivityksestä :kiss:. Eikö täti oo vieläkään tullu Grrr. Missä luuraa hän? Jos ja kun se suvaitsee saapua (jos on kert tulossa) sinne, mottaa sitä nokkaan niin että muistaa mihin ei sitte enää kannata tulla! Mä voin tulla mukaan mukiloimaan sitä GRRR. Tädille tikkua ja mur-murille :kiss: :hug: ja :heart: ja :flower:. Oon täsmälleen samaa mieltä sun kanssa, että humala ei saa olla mikään syy loukkaavaan käytökseen. Eikä mikään muukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä täti oli ja kävi pikavisiitillä sunnuntaina...
Eli nyt kp5, huomenna gynelle jutskaan vähän, olisko mitään tehtävissä.

Mä olen eilisen illan ja tän aamun seurannut Tansanian tilannetta. Siellä pamahti eilen (oliko isku vai vahinko) iso ammusvarasto 20 km siskoni kodista. Onneksi siskon perheelle ja oletettavasti kenellekään suomalaiselle ei ole käynyt mitään, mutta silti kauhistuttaa...
Onneksi tulevat lähemmäs kesällä, Sveitsiin muuttavat silloin.
Siskon mies kovassa tulessa nyt, kun on siellä lähetystössä töissä ja on meilläkin lehdistössä ollut esillä koko aamun.

Niin ja mä olen kovasti innostunut opiskelemaan, pääsääntöisesti etäopiskelemaan kasvatustieteitä. Jos vaikka uutta ammattia, kun nykyiselle ei kamalasti löyty töitä...

Jotta, täällä aina välillä hipsin kurkkimassa teitä. Laiva minua vielä odottakoon, jos sinne joskus pääsisin...
 
No nyt täytyy toivoa, että Elyseen tarina toistuu täälläkin.. ei tule + O-testiin sitten millään. Ihan hailua viivaa pirtää. Edellisen kerran tätsy viipy vaan sen 2.5 päivää ja heti seuraavan viikon alusta kp5 alko limoja olla enemmän kun toivoisi ja jomotteli noista muniksista vallan vietävästi. Ettei olis käyny ihme toisin päin eli ovis ihan liian aikasin normaaliin verrrattuna? No ainahan on se luonnollisin vaihtoehto eli se ovis jää tästä kierrosta kokonaan. Ymmärsin, että ihan normaalia on se naisen elämssä ihan millä iällä tahansa :headwall:

Hystiskö se kyseli kakkoskotia: täällä Euroopan länsilaidalla.. negatiivisen puolena mainittakoon että rannnikkoa löytyy vaan semmoset 60km ja kun tässä on rannikolla asuvana tottunut tuohon meren läheisyyteen... Noita kanavoituja jokia voi edes mainita kun vesistöistä puhutaan. Likasen ruskeita ja tuskin niissä mikään elää . Tää maa on tunnettu oluesta, suklaasta ja ranskalaisista.. että näin :LOL:

Alkosta näyttää puhetta olevan: mie jätin noi kirkkaat ja muut väkevät jo vuosia sitten kun huomasin, että aamusin ei tahtonu kaikkea illan kulusta muistaa. Ihan viini/sidukka/olut linjalla siitä asti ja en tunne mitään menettäneeni. Otetaan, jos on syytä eli kemut (no kerran kahessa kuussa ehkä) tai sitten ihan miehen kanssa kaksin kotona avataan viinipullo ihan ilman syytä. Hää ei oo koskaan eläissään ollu suomalaiskansalliseen tapaan juovuksissa .. pystyy kyllä juomaan useamman lasillisen kun minä mutta lopettaa heti kun alkaa tuntua että seuraava on liikaa. Mie en välttämättä :ashamed: Mutta tosiaan sita ei tapahdu edes joka viikonloppu ja toisaalta avataan se pullo sitten vaikka viikolla ja kiskastaan ruuan kera. Säilyy tasapaino :LOL:

Oon sitä mieltä , että jokainen tavallaan ja jos ei mitään ongelmaa tuota itselle tai ympästölle.. siittä vaan :D
 
Ottis
Mafinka Kiitos kun ymmärrät. Meillä miehen kiukkuilu ja mun haukkuminen humalassa on kulminoitunut nimenomaan tähän lapsensaantiyritykseen. Asia on näemmä niin arka, ettei hän halua, osaa eikä uskalla puhua siitä selvinpäin ja kun humala sitten vähän kielenkantoja löysää, tulee sieltä totuus. Toisaalta, että noita totuuksia olen tullut kuulleeksi on vain hyvä asia, sillä muutenhan en suomalaisesta mörököllimiehestäni mitään tietäisi, tai siitä mitä hänen päässään liikkuu.

Luonnehäiriöisiähän tässä oltais itsekukin jos alettaisiin jonkin tietyn episodin mukaan arvioimaan käyttäytymistä =). Minä esimerkiksi kamala friikki ku aina vain testailuttaisi, vaikka järki sanoo, ettei kannata testejä tuhlata. Sen muuten tänään uskoinkin ja kun tädin tulo on jo näinkin lähellä, ett se tulee joko huomenna tai ylihuomenna, alkaa jo kummasti tuntua, ett sinne asti malttaa odotella.

Tässä matkan varrella olen pikkuhiljaa oppinut itsekin puhumaan ns. 'miestä' eli kyselemään mieheltä sitä kiinnostavista asioista. Sen verran pitää painaa eri vempeleitten nimiä mieleen, ett muistaa kysyä, mm. ett mites sen venttiilin nyt sitten kävikään, oliko se sopiva lopulta vai ei ja silleen jo elämä helpottuu =).

Tetu68 Olet elävä esimerkki siitä mihin kaikkeen naisen mielikuvitus yltää, kun on tärkeästä asiasta kysymys =).


Mynteli Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:. Älä anna iän ahdistaa, se on vain numero. Se ratkaisee, mikä mielessä liikkuu :). Tästä mulla on ihan oikea ja elävä esimerkki. Yksi mun vanhimmista siskoista on samanikäinen kuin mieheni äiti. Mun sisko pitää kunnostaan huolta, meikkaa, pukeutuu kauniisti, harrastaa monenlaisia asioita ja on yksi mulle läheisimmistä ihmisistä just sillä, ett hän ymmärtää myös minun maailmaani. Anoppi on jo puoliksi dementoitunut, kroonisesti laiska, ja muistaa joka kerta häntä hoputtaessa sanoa, että hän on jo "vanha ihminen". Molemmilla on sokeritauti, siinä syy anopin huonoon kuntoon sillä hänellä on aivoverenkiertohäiriöitä. Sisko on hoitanut tautiaan hyvin ja huolella ja ainakin tähän asti onnistunut minimoimaan sen aiheuttamat vahingot. Jos nuo kaksi naista laitettaisiin rinnakkain, kukaan teistä ei osaisi ajatella, että heillä on vain 10 päivää ikäeroa, niin elämä ja asenne meissä sitten loppumetreillä vaikuttaa =).

Putunen Minä en ehkä pitäisi alkoholistina tyyppiä joka vetää kunnon lärvit kerran vuodessa ja siinä ohessa samalla vähän järjestelee asioita :). Vaikka kyllähän se, jos silloin kerran vuodessa sitten laittaa talon remonttiin yms. on ongelma, sitä ei käy kieltäminen, mutta onko sellainen alkoholisti? Silloin on ehkä kerännyt ja padonnut sisäänsä pahaa mieltä ja oloa niin, ett alkoholi on keino purkaa patoumat ja siitä syntyy rumaa jälkeä. Ongelmia pitäisikin pystyä ratkomaan selvinpäin, ettei niitä tarvitsisi puida humalassa.

mur-mur Minä lupaan, että viimeistään sitten, kun tätsy on tullut mun luokseni, mä lähetän sen pikana sun luokse. Tarjoan täällä vain korppua ja rasvatonta maitoa kahvin kanssa ja lupaan, ett teillä se saa pullakaffet kerman kera :p.
 
Mafinka ja velmuliina74 Teille molemmille iso:hug: Mutta jokainen uusi kierto on myös uusi mahdollisuus:heart:

Putunen Sullahan tallettelut osui kohdilleen ja vaikka oili olis käynyt vaan pikaisesti pyörähtään niin sehän riittää kun simppaset on siellä neiti nopsajalkaa (oilia) olleet odottelemassa;)
Nyt vaan sulle plussaa puhallellaan +++++:heart:

Hysteria Höpsis sinä mikään kamala ole vaan iki-ihana:kiss:

Minä odottelen tätiä saapuvaksi millä hetkellä hyvänsä:kieh:
mahaa ei enää niin juili kuin eilen mutta aamulla testasin negan ja kun olin siinä hetken jotakin (taas kerran) näkevinäni niin heitin mokoman pois ettei tarvi enää kyttäillä:headwall: Ovistesti edelleen näyttää kahta viivaa mutta sehän nyt ei mitään merkitse:( Alkaa vähän tulemaan sellainen luovutus mieliala,että näinkö se oli tarkoitettu ettei meille sitä toista yhteistä enää suoda tai ei sitä ansaita:ashamed:

ai,niin ja Wiiwi67 Sulle vielä:hug: pojan armeijaan menosta;) Tiedän tuon tunteen kun mulla nyt esikko 17v ja kauhulla ajattelen että miten äitin "pieni"siellä isojen miesten joukossa sitten pärjää ja vielä jos mokomat sille siellä huutavat niin alkaa leijonaemo kotona nostaa jo harjaksia pystyyn:)
 

Yhteistyössä