40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
En ehtinyt kaikkea lukea!!!

nopeesti ISOT ONNITTELUT Putuselle=):flower: Mähän sanoin jo eilen että siitä se lähtee ja viiva vahvistuu!!!

Mur-mur hieno on kisulin kuva ja Lilja tykkäsi=)..voih..oli ihan onnellinen kun juuri hälle oli laitettu!!!=)
 
Mie voi Hystiksen Avatar kuvaisesta vastailla siulle Mynteli: taisi olla "lentävä lehmänen"..ihuna=)
..Hystis oli ihan itte sen taiteillu - ainahin osittain,(siivet lisäilly?) eiköstä niin?;)
 
Viimeksi muokattu:
Koukuttava tämä foorumi. Jäin tuolla pikkutirrin aiempaa kirjoitusta lukemaan vielä.

Kiitos mur-mur kommentista. Ihan selvästi sen lentelijän nyt näkee, kun tietää. Ainutlaatuinen se on! Olen katsonut, että onko siinä jotkut siivet vai joku suihkuläde, mutta nyt tiedän. Ja niinkuin murmur jo sanoi, niin kattelehan ensin tämä kierto, Hystis. Ties vaikka plussaisitte sen ystäväsi kanssa molemmaiset naiset!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Sä oot ihan yliveto "Huhuuu...!" Kai se on niinkin, että jos mies saa kelkkailla, on hän sitten paremmalla tuulellakin ja talletukset tulee sen myötä paremmin hoideltuakin :).

mur-mur Ihqu toi Liljalle laittamasi kisuli-koiruli-juttu =).

Mimmi68 PLussaa sulle keskiviikon testiin puhkun :heart:.

ON On se vaan kumma, että sama mitä alkaa dipata, niin ei se laannu tosta noin vain, sillä pitihän mun tänäänkin o-testi dipata, mutt sen verran kaponen ja hailu oli viiva, että uskallan hyvin jättää päivän pari väliin ja dippaan reissus jos siltä tuntuu. Siis jos pakkaan tikut mukaan.
 
Ottis
Justiina Kiva kuulla sinustakin välillä :). Onnittelut ovisplussasta :heart:. Varmasti toi pupustelujen määrä on ihan ok, sillä simppaset elävät hyvinkin sen 3 vuorokautta ja tulipa mulla todistettua viime kierron haamutteluilla niiden elävän viisikin vuorokautta kohtuontelossa. Eihän lisätallettelu varmaan koskaan pahaa tee, en sitä sano. Paranemista sinulle ja toivotaan seuraavien oireiden olevan r-oireita.

Putunen Onnittelut :heart:! Et sinä kuvaa siitä haamulaisesta saisi tänne meidän silmän iloksi? Vauvaliimaa ja tarrasukkia suurpaketillinen!!

Oliivitar Onnittelut pikkusupermiehen konttailusta =).

Hystis Noi kurjat fiilikset voi olla hormonimyrskyä hyvinkin. Toivotaan positiivista sellaista! Milloin lähdet koirulin luo? Odotatko kotomaassa varmuutta oletko raskaana vai ei? Toivon, että tilanteet selviävät hyvään suuntaan, mikä se hyvä ikinä onkaan :hug:.

mur-mur Kiva, että saitte taas talleteltua =).

Uih! Minua väsyttää |O. Loma todellakin paikallaan ku on aamu aamulta ollut rankempi nousta ylös. Olen kyllä lomafiiliksissä valvoskellutkin myöhempään kuin tavallisesti. Yhtään en ole pakkaillut, mutt onpa tässä vielä aikaa. Toivon vaan, ettei mies saa päähänsä että pitää tänään käydä äitiään katsomassa, kun ei häntä sitten viikkoon nähdä. Kaunistahan se on, ett mies äidistään välittää. Sekin asia on parantunut viime aikoina, mutta kun mua ei aina huvittais höpinöitään käydä kuuntelemassa. Vaan enpä valita, vaan lähden tästä päikkäreille, kun sellaiseen kerran on aikaa ja tilaisuus.
 
Ottis
Tulipa tosta Justiinan ja mur-murin oviskeskustelusta mieleen, että mulla näyttää nyt olevan silleen, ett ovis tulee LH-huipusta melkoisella viiveellä, melkeinpä vain siinä 32-48 tunnin välillä.
 
Voi kun ootte niin ihqui :D :kiss:

Eipä tullut lekurista hyviä uutisia, keuhkot edelleen limaa täynnä, tulehdusarvo ei oo laskeut, mutta ei onneks oo paljoa noussutkaan, joten uus antibiootti kehiin, pitää äkkiä nyt sitten googlettaa et onko haitallinen, kun en kehdannut meidän perheen omalääkärille raskaustoiveista mainita :O Itse käyn sillä siis toosii harvoin, kun perussairauksia ei oo, mutta ukkokulta käy muutaman kerran vuodessa verenpaineen takia. Kai mä ajattelin, et se rupee ukolta sit seuraavalla kerralla kyselee, joko on pulla uunissa ja sit jos ei oo, niin raukka saa kaameet suorituspaineet asiasta :whistle:

Hystis, maaifriend :kiss: Komppaan minäkin muita ja toivon sulle rauhaa piinailuun. Mut kaikki nuo ketutus ym. fiilikset voi aivan hyvin johtua the plussastakin. Itse oon aina ollut kammottava hormonihirviö :stick::kieh: kaikissa raskauksissani ihan alusta loppuun saakka, vaikka moni sanookin, että ennen plussaa ovat olleet niin seesteisiä että :whistle: Ja täällähän sitä saa purkautua ihan täysin rinnoin, kuten itsekin olet mulle sanonut. Kaveri, elä heitä sitä kirvestä vielä kaivoon, voi olla että jodut sitten sen vielä muutaman päivän kuluttua sieltä noutamaan :D

Mur-mur Kiitos :kiss: Olin kyllä tosiaan ihan hämmästynyt et ovisplussa pärähti jo nyt, näillä kp:illä se on mulle tosiaan harvinaista, yleensä plussa tullut vasta kp 17 aikasintaan, josko se nyt sitten mitään tietää..Ai niin, tän kierron tekee myös erittäin mielenkiintoiseksi se, etten päässytkään folliultraan, kun gynen vast.otto ois ollut vasta kp 15 eli eilen ja sehän ois ollut liian myöhäistä, kuten nyt olikin. Joten en siis nyt tiedä oliko siellä edes johtofollia yhtään vaiko useampia...No, revitään tästä kuitenkin sen verran positiivista, että eipähän kierto nyt ainakaan veny, oli sitten folli tai ei :D Mites teille, onko miehen kanssa asiat sovittu..? Aattelin vaan tuosta sun suklaajutusta, että taitaa eripurat olla historiaa :heart: Onkos sullakin oili ovella? Laitoin muuten aamulla väärät peuhupäivät meille, ma,ke ja to ovat oikeat, mutta täytyy yrittää vielä tänään ukkeli kellistää..josko enää tämmönen keuhkotautinen röökimuija kelpaa ees :D Tosin mulla on kyllä ääni lähtenyt, nyt sellanen seksikäs bonnietailor..eilen just totesin, et voisin lähtee tekee kovat tienistit puhelinlinjoille, jos vaan muuten kunto ois parempi :LOL:

Nyt pitää ruokkia lapsukaiseni, palaan taas olkkariin paremmalla ajalla :wave:
 
Mites teille, onko miehen kanssa asiat sovittu..? Aattelin vaan tuosta sun suklaajutusta, että taitaa eripurat olla historiaa :heart: Onkos sullakin oili ovella?
mur-mur:Oili-neiti on aikas lähellä, vaikka Kp8 vasta, miulla se varmaankin tuossa Kp11..ja juuuh, eripurat on sovittu(sovittu ja sovittu..no juuuu=))
.. mutta täytyy yrittää vielä tänään ukkeli kellistää..josko enää tämmönen keuhkotautinen röökimuija kelpaa ees :D Tosin mulla on kyllä ääni lähtenyt, nyt sellanen seksikäs bonnietailor..eilen just totesin, et voisin lähtee tekee kovat tienistit puhelinlinjoille, jos vaan muuten kunto ois parempi :LOL:
mur-mur: Johan virsin murjasit Justis:LOL:
..
 
Ottis
mur-mur Kiitos kaunis niin toivotuksista kuin noista kuvasistakin :kiss:. Yritin torkuksia, mutt eihän siitä mitään tullut, mokomaki kusihätä ku vaivaa :headwall:. Ensin lueskelin ja ennen torkkuyritystä kävin pisulla ja kun aikani olin torkkunut viluissani, piti jo taas nousta pissalle :(. Minä en diureetteja tarvitse :(. Keitin kaffit ja laitoin auton lämpenemään, ett pääsen greippimehuostoksille. Limoja tuntuu ihan siihen malliin olevan, ett jo vähän kutkuttais tänä iltana miestä kaataa. Edellisestä kerrasta alkaakin kohta kuukausi olla ja silloinkin oli kp7 ja sen jälkeen en ole piliä saanutkaan :'(, tai tahtonut ;).
 
Ai kamalaa ku on tekstiä tullu niin paljon, että ei peräs pysy.
Uusiakin taas joukkoon liittyny, Minttu ja Mimmi tervetuloa teille:wave:
Ottikselle mukavaa lomaa ukkokullan kanssa ja hempeitä hetkiä myös:heart:

Putuselle onnea onnea onnea ja tarraliimateippiä saavikaupalla, ihanaa oli lukea sun vahvistuvasta viivasta:flower::heart:
Mur-mur siimahäntäjahtiin oikein paljon tsemejä:p

Karsee kiirus ollu koko viikon ja nyt alan lukeen tarkemmin teiän juttuja, omat piikitykset alko tänään, mutta päätin ottaa lunkisti ja "unohtaa" kuumeilla, :LOL: mitenkähän sekin onnistuis, kahtotaan......ens viikolla seuranta ultra, joten ei ainakan pääse ihan unohtuun koko homma ja ukkokulta jo ehdotteli tänään ekaa tyhjennys sessiota, ai kun romanttista:LOL:
Mukavaa viikonloppua kaikille:wave:
 
Ottis
Mami41 Kiva, että siellä mies ihan asialla :) :heart:.

ON Täällä lähtövalmistelut sillä mallilla, ett minä olen omat kamani ja vähän yhteisiäkin pakannut ja valkkasin just videoita matkan varrella katsottavaksi. Siinä aamuyön tunnit menevät mukavasti töllötellessä. Mies ajaa ainakin alkumatkan, minä mieluummin en ollenkaan, sillä aamuks on pohjoseen luvattu lumisateita ja liukasta keliä.

Saatanpa pakata tämän tietsikankin mukaan, mutt vaikken sitä ottaisikaan kännyllä pysyttelen kärryillä teidän kuulumisistanne. Saatanpa muutaman sanasenkin naputella, varsinkin jos tulee parisuhdekriisi :LOL:. Palaillaan :wave:.
 
Helleurei ja hellät tunteet!!(paikat;))

Mie täällä saunan jälkeen nautiskelen punkkua ja glögiä=)

Kyllä on miullahin alkanut tänään masua kummasti kovistella, jospa siellä muhevat munarakkulat kasveleepi:heart:

Mami41 siellä miehen kellistystä suunnittelee - Hieno juttu!!:D
..mie taidan tältä iltaa jättää välistä..jos huomenna sitten taas:)

Ottis hyvä juttu, ota vaan kannettava mukaan, kertoilet sit kuulumisia välillä!!:wave:
..minua ainahin uteloittaa tietää, miten teitin matka/loma sujuupi - toivon, että TOOOOOSI HYYYVIN!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Rentouttavaa ja antoisaa lomaa sulle, olikos sullakin oili messissä matkalla ;) ? Kuulostat muuten aivan samanlaiselta millinrakolta =) kuin mun rakas kamuni, sillä on aivan aina veskihätä :whistle:

Mami Mulla kans sama päätös, etten nyt kuumeile yhtään :whistle: kun en ees oiliakaan oottanut ja saapui aivan suoraan puskista..no niin kauan kuin oon sairaana niin rauhallisena pysyn, mut sen jälkeen onkin eri juttu :)

mur-mur Kyllä siellä nyt erittäin muhevat munikset kasvaa :heart:

Me ollaankin yllättäen ukkokullan kanssa kahdestaan, kun muksut menivät hiihtoloman kunniaksi kavereilleen yökylään..saunaan kohta ja sit ukko petiin..se jo aiemmin illalla tuumas mulle, et "oonko sulle vaan "piip" ? Ja mähän siihen, et "vaikka ootkin maailman suurin rakastaja, niin ihan vaan sen vuoksi en oo tässä suhteessa 16 vuotta viihtynyt" :LOL: Meil on nyt on taas näit juttuja, joita ei kannata herkkisten ottaa tosissaan, oon varmaan jo aiemminkin näistä maininnut :D

Mukavaa perjantain jatkoa, palaan tod.näköisesti vielä myöhemminkin, ellen sitten suuren urheilujuhlan jälkeen sammu :LOL:

Justis
 
Mie täällä pari lasia punkkua glögillä lipitellyt ja kuunnellut "Tartu mikkiin" ohjelmaa..alkoipa ihan laulattamaan=)..

Voooooi kun olisinkin nyt jossain Karaokea laulamassa - iski ihan hiiiiimo!!!!


Vaan kun poikasella ja miehellä on hiihtoloma, lähdetäänkin siskon ja hänen miehekkeensä kera hieman jalalla pistämään koreasti..ja mie tyttö kyllä laulan sieluni kyllyydestä!!!!
Aaaaikuinen naaaaainen mä oooooon....No, tuo EI ihan kyllä ole miun kipaleita;)..mutta pak-ko päästä pitkästä aikaa kyllä laulaa luikauttelemaan kunnolla!!
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin punkkua vähän nautiskeltiin ja itse tehtiin pizzaa. Oli ihanaa ulkoilla sitä ennen koirulin kanssa. Oltiin toista tuntia pihalla, kun on pakkaset nyt vähän väistyneet! Nyt saapi lueskella, mitä juttua tänne tullut... =)
 
Heips vaan ja iltoja kaikille!:wave:

Hystis..voi sua kun sulla on noin paha mieli:(...komppaan kaikkia ja sinulle parempaa mieltä ja toivoa toivon...kaikella on tarkoituksensa niin uskon ja uskon että sinunkin elämä asettuu tän vaikean ajan jälkeen hyville uomille...ja varmaan sillä mönkään menneellä jutullakin on jokin tarkoitus..ehkä jotain vielä parempaa on tulossa=) toivon niin:heart:

Ottikselle hyvää matkaa ja ihana ois kuulumisia lukea joten pistäppä vaan aina välillä terveisiä tulemaan...=)

Justis..kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa..ja hyvä että ovis bongattu ja talletukset onnistuneet=) Paranemisia sinulle taudistasi...
 
Monilla alkaa olla ovis ajat käsillä ensi viikolla joten tallettelu onnea kaikille meille=) ja eräillä alkaa varsinaiset piinapäivät olla kohillaan...PUUUHHH plussaa puuhkuttelen testeihin=)

Hyviä ötysiä ja nati nati kaikille!=)
 
Ottis: ihanaa lomaa! Nauttikaa, rentoutukaa. Ja muistahan kirjoitella meille jotain...

Mami41: nuo asiat on jotain, joista en vielä tiedä mitään. Ihanaa kuitenkin, että miehesi on noin täysillä mukana haaveilussa!

Justis
: meilläkin sauna oli. Sinä et varmana tätä lue nyt, mutta toivottavasti oli mukavaa...

Iltaa sinullekin pikkutirri ja nati-nati! Vaikutat niin kovin sympaattiselta ja vilpittömältä noitten kirjoitustesi perusteella. Niitä on ihana lueskella.

Hystis: tuuthan sitten pian kertoilemaan taas kuulumisiasi, jahka eka olet sinne kotiisi asti matkannut.

Melkein kuulen mur-murin karaoketapailut tänne asti...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos naiset ihanaiset :kiss: kun te noin ihanasti meille kivaa lomaa toivotte. Minäkin olen täällä pizzan poskeeni pistellyt kera ison viinilasillisen. Herätys on 2:20 ja ukko nukkunut jo reilun tunnin, mutt minä vaan kupsaan. Tulin laittamaan konetta pakettiin, ett saadaan se matkaan. Samalla huomasin ukon käyneen mun koneella laittamassa soitonsiirrot sun muut. Toivon vaan, ettei ole sivuhistoriaa katellut ja nähnyt näitä juttuja, sillä minä olen tänne aina kirjautuneena silloin kun kone on auki. Pitänee sivuhistoria poistaa. Yleensä enimpiä sivu kerrallaan poistelen, mutt laiskuuttani olen jättänyt mm. tänne viimeisen sivun muistiin, ett nopsaan pääsen kattelemaan mitä kuuluu ja kuka käskee.

Näyttää siltä, ett täällä ovat muutkin vähän punkkua maistelleet ja se on ihan kiva juttu. Minä en tän illan maisteluista huonoa omatuntoa pode, sillä tiedän, ett huomenna kun perille päästään, mies ottaa minunkin puolestani. Uskomatonta kuinka paljon ollaankaan pakattu kamaa mukaan. Helppo kuitenkin ottaa ylimääräistäkin ihan varuulta, kun on pakettiauto, jonka perään heittää kamaa ja tilaa riittää. Perilläkään ei tarvitse matkalaukkuja nurkissa katella ku ne voi nakata autoon silmistä pois, kun on saanut kamat kaappeihin. Huominen on rankka, mutt positiivisissa fiiliksissä mennään.

mur-mur Takuulla pidän teidät ajan tasalla :hug::kiss:.

Justiina Ovis sattuu mulla soppelisti joko keskiviikolle tai torstaille. O-tikkuset laukkuun pakkasin, joten kai mä dippaan =).

Kiitos teille, että olette olemassa. Aivan ihqu tuki ja turva :hug:. Pidetään huolta toisistamme :kiss:.
 

Yhteistyössä