40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Jes, oikein hyvää ja aurinkoista ja ihanaa perjantaipäivää täältä!
Minä testasin aamukuudelta Apteekin raskaustestin ja plussahan sieltä pärähti!!!:) Niinkuin jo etukäteen arvelinkin tosin testiajan puitteissa viiva oli vaaleempi kuin kontrolliviiva mutta kuitenkii positiivinen! Ja sehän on pääasia!!!

MUR MUR minä sain puhelimelta siirrettyä kuvat tietokoneen kansioon mutta en tiedä kuinka ne saisin tänne sivulle???
Kun katoin tota kuvalinkkiä tossa ylhäällä niin se pyytää URL-osoitetta... mitenhän se toimii... ja miten saan just ne kuvat tänne????:confused:

JUSTIS: Milloin pystyt testaamaan? Onks jo viikonloppuna? Toivon niin sulle plussaaa!!!!!+++++:heart:
 
Minttu Ihanaa kun sait plussaa, eikä r-testissä tarvi olla tasavahvaa viivaa heti kättelyssä :kiss: Olitko muuten ajatellut mennä alkuraskauden ultraan?
En tiedä millon testaan, testaus on täysin riippuvainen oireistani..ehkä maanantaina sitten :whistle:
 
Onnea tämänkin aamun plussasta Minttu!! Ja mur-murille ja Justiinalle isot plussapuhurit sekä usko- ja toivo-lähetys!!! Toivottavasti pikkutirrin simppajahti on onnistunut :heart:

Minttu - avaa netistä sellainen sivu kuin Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images ja siirrä sinne se kuva. Sen saa siirrettyä ihan helposti, kun aijaa-sivu selaa tietokoneen kansiot, niin etsit sieltä sen oikean kansion, ja lataat kuvan. Sitten kun kuva on aijaassa, niin klikkaat ja kopioit sen tiedot sellaiselta riviltä, jossa kuvan tiedot ovat. Liität sen sitten tänne tekstiin. Se tulee joko kuvana taikka linkkinä, riippuen minkä rivin (jossa kuvan tiedot ovat) olet kopioinut. Siellä aijaassa saattaa olla jotain ohjeitakin. Paremmin en osaa selittää. Sellaista kokeilua se on aina mullakin. Tsemppiä!
 
VOI RÄHMÄKÄPÄLÄ MUN KANSSA!!!
KIRJOTIN PITKÄN TEKSTIN JA SIT PAINOIN JOTAIN NAPPULAA JA KAIKKI HÄVIS!!!!!!:(:mad:
MUTTA ANYWAY, KAIKKI OK TÄHÄN MENNESSÄ!!!=)
MIEHEN KANS ASIAT LOOOOISTAVASTI VAIKKA ALKUVIIKOSTA OLTIIN VIELÄ SOTAJALALLA!!!:D
AAMULLA TULI PEITTOJA HEILUTELTUA VAIIKEN TIENNYT OIKEIN USKALTAAKO JOS VAIKKA..... MUTTEIHÄN SE NIIN HELPOSTI PITÄIS KESKEN MENNÄ ETTEI NORMAALI SEKSIÄ KESTÄIS!:LOL::heart:
JOO PITÄÄ SOITTAA NEUVOLAAN VAIKKEN TIEDÄ ONKS VIELÄ LIIAN VARHAISTA KUN MULLA ON NYT VASTA RV 4+2
JOS KALENTERIIN ON USKOMINEN??? JA EIHÄN SE VÄLTTÄMÄTTÄ VIELÄ NÄY EDES ULTRASSAKAAN, ONKS SE VASTA NOIN 6-7 VIIKON TIETÄMILLÄ??? JA KUN KAIKKI MENNYT HYVIN AIEMMISSAKIN ODOTUKSISSA NIIN EN TIEDÄ SITTEN VAIK TÄTÄ IKÄÄ ON NIIN ONKO SYYTÄ TARKEMPIIN 'SYYNEIHIN'???
 
Itse lähden uusin suunnitelmin ja mielin tuleviin kiertoihin! Kiitos muuten muumimamma, kun sanoit mua positiiviseksi :flower: Sulle plussatuuloset :heart:! Ja halaus :hug:.

Tilasin halpoja ovistestejä, eli niitä kyllä meinaan käyttää, vaikka tän kuumeilun meinaankin nyt jättää vähemmälle sijalle elämässä. Täytyy kuitenkin yrittää edelleen sen verran, että tulee ovikset hyödynnetyiksi. Tilasin myös ei-herkkiä r-testejä, ja testailen jatkossa aikaisintaan dpo 12-13 aikaan. En halua enää katsella haamulaisia :mad: :kieh:. Mieluummin sitten ihan kunnon blanco taikka plussa =) :heart:. Oon psyykannut itseni nyt kai aika hyvin plussattomaan loppuelämään, joten jos se plussa sitten tulisikin, niin iloisella ylläri pylläri meiningillä
sen sitten otan vastaan :D.

Tsemppiä teille ihan kaikille ihanaisille!
Ja Hystikselle ihan ikioma hymiö
! Toivon sulle elämästänauttimis-kykyä ja tahtoa takaisin!
 
Minttu Juu, ultraan ei kannata mennä ennen rv 7, ettei tuu vääriä diagnooseja ja turhaa mielipahaa..toisaalta ihan hyvä mennä, kun taas toisaalta..kakspiippuinen juttu. Itse menen kyllä jos plussaan..mutta eiks joissain neuvoloissakin oo ultrat saatavilla..?

Mulla fiilikset menee laidasta laitaan..nyt taas ihmetys nousi kun kahvi sai hirveen närästyksen aikaan :whistle: Mulla on kaikissa raskauksissa ollut voimakas närästely alusta loppuun ja rennietä joutunut sitten vaivaan popsimaan...
 
Aijaa.com - 7617302.jpg
joo tuli sama kuva 2 krt, sorry!!! NYT MINÄ OSAAN SIIRTÄÄ VALOKUVIAKIN!!!!! :D:heart::hug:
SUUUURRRRKIITOS TAAS KERRAN; OPIN TEILTÄ TÄMÄN!!!!!! OOTTE IHANIA!!!!!
MIHIN JOUTUISIN ILMAN TEITÄ?????????
PÄIVÄNJATKOT, IHANAISET!!!:heart: PALAILEN ILTASEL KU PITÄIS ALKAA MUUTAKIN KUIN ISTUU KONEELLA AAMUST ILTAAN! MUSTAHAN ON TULLU TIETOKONERIIPPUVAINEN:LOL:
 
Lämpimät Onnittelut Mintulle! :heart: Ihanaa, että olet tulossa 9kk risteilylle mukaan!! :heart:

Kaikille hirmusti onnea ja menestystä oiliin, jahtiin ja plussiin!! :heart: Täällä odottelen teitä laivaan astumaan seurakseni!
 
Wauuuu Minttu - vahva&ihuna on plussa!!!:heart:
..tuostapa vahvempi se viivanen ei kauhiasti enää voikkaan olla!
..nyt vain pikkiselle sinne kohtupesäiseen SUPER-liimaa!!!

Kiitos kaunis kun laittelit sen tänne ihasteltavaksemme!!:flower::kiss:

Osasithan sie kummiskin:).. hetken "räpellystä" se miullahin vaati, ennen kuin bonjasin homman aikonani.;)
 
Viimeksi muokattu:
Minttu: Plussaonnittelut! Ihanaa! :heart: :heart: :heart:

Täällä vähän jälkijunassa kommentoin, kun en ole täällä oikein voinut nyt käydä:

Justiina: mahtavaa, jos nyt sinäkin plussaat kaikista koettelemuksistasi huolimatta!
Uskomaton tuo tk-käynti! On todella epäasiallista laittaa keuhkotautinen istumaan siinä pitkiä aikoja vähissä vaatteissa ja kysellä vielä ihan turhia. Siis toisaalta kertomanas ja kaikkien kommenttien höystämänä toi juttu naurattaa mahdottomasti, mutta ihan tökeröä kohtelua silti siellä sait. Kiva muuten tietää, että teillä on useampi koira. Huoletonta vielä sillä pikkuisimmalla, jos ei kerran ihmisten tunnoista niin vielä ymmärrä.

Hystis: ihanaa, että siellä meille kirjoittelet, vaikka kovin, kovin suruisalta ja ahdistuneelta kuulostat. :hug:

Voi sinun Koiruliasi. Toivottavasti olisi vain joku tulehdus. Toivon niin, että ne antibiootit ja lääkkeet auttavat! Niitä turvonneita imusolmukkeitahan on ihmiselläkin silloin tällöin ilman sen kummempaa huolta. Hyvä, jos kaverisi itse näyttää jaksavan! Toivon niin, että ne turvotukset menevät pois...

Muumimamma: kiva, jos on tärppifiilis.

Pikkutirrille onnea ovisbongailuun! =)

mur-murille huimat plussatuulet toivottelen! Ethän nyt ihan hirmuisesti stressaa sitä ovisasiaa. Eikö sitä välilä voi olla vaikka kaksikin ovista? Ja Mafinkalla oli hyvä selitys.

Mafinka, sinuahan on eilen onni potkinut! Tuolla jossain aikaisemmin puhuit ehkä vähän moittivaan sävyyn itsestäsi, kun niin innostuit, tämä nykyinen kumppanisi haaveili vauvasta. Minullahan ei ole takana sellaista ihanaa, pitkää liittoa kuin sinulla oli ensimmäisen miehesi kanssa; on vain sellaisia eripituisia avoliittoja, joissa missään mies ei ollut innostunut lapsista tai sitten minun ei tullut edes mieleen sellaiseen suhteeseen lasta ehdottaa. Nyt on toisinaan sellainen olo, että innostuin kanssa heti ja juurikin aika hölmön lailla, kun mitään takeita ei täälläkään ole. Mutta pakkohan se on yrittää, ymmärtäähän sen, että ajatuksesta innostuupi. Oikein, oiken ihanaa viikonloppua miehesi kanssa, toivottavasti onnenpotkuputki jatkuu!

Heit ja mukava viikonlopun odottelut kaikille muillekin! Pikaisesti täällä kävin lukemassa ja pakkohan oli vähän kommentoida, mutta nyt on mentävä. =)
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset!!!:wave:

Minttu Onnea rutkasti koko perheelle!!!:heart::heart::heart: TE ONNISTUITTE!!

Hystis :hug: Kaikki on mahdollista,huomaatkos ystäväin! Elämä on ihmeellisiä asioita täysi.
Jaksamisia sinulle ja miehellesi,sekä sessulle myös.:hug:

Minttu Vielä siitä ultrasta että rv.7-9 on yleensä ensi ultra,silloin näkee jo sydämen sykkeen,samalla katsotaan että vauveli on siellä missä kuuluukin ja että montako polskuttelijaa kohdussa on.Mutta soita vaan nlaan ne kyllä laskee sun viikot tarkalleen ja saat ajan sen mukaan.

Niin ja tervetuloa tosiaan tuonne 40+ odottajiin,sieltä löytyy monenlaista kokemusta odotuksesta!!:hug:

Kaikille muillekin oikein ihanaa vkl.a ja ++++++++++++++++++liuskoihin,pliis ladyt!!!!:heart::heart:
 
Eipä se miun eilinen kipuinen ollut "eksynyt" piru..kyllä se oli ovis!
Lämmöt ei ole vielä kuin 36.7 nousevat varmaan huomiselle.

Lugeista vain nyt huoli..
Niitähän laitellaan vasta 3vrk oviksesta..mie laittelin JO eilen aamulla ekan..entäpä jos ovis oli oikiasti vasta silloin iltapäivällä??..illasta laittelin taas ja nyt aamulla..Eli..menikö tämä nyt ihan p**seelleen koko homma - mitä haittaa on noista Lugeista jos alkaa laittelemaan ENNEN ovista tai LIIAN AIKAISEEN oviksen jälkeen:confused:

..mie en ala kyllä nyt taas..:(
 
Viimeksi muokattu:
Keväinen tervehdys vanhalta taustailijalta :wave:
Moi kaikille, tulin pitkästä aikaa kurkistamaan mitä teille tänne kuuluu. Täytyy tunnustaa, että taidan olla pudonnut jo aikaa sitten kärryiltä, mutta muutamalle "vanhalle tutulle" haluaisin kirjoittaa muutamia kommentteja.

Ensinnäkin Hystis Sen verran olen pysynyt kärryillä, että huomasin että teillä oli joku aika sitten uusi IVF-yritys sen ensimmäisen raskauden päätyttyä keskenmenoon. Ensinnäkin olen todella pahoillani tapahtuneesta! Siitä toipuminen vie varmasti oman aikansa. Ja uuteen hoitokertaan tulee aina liitettyä uutta salaista ja hiljaista toivoa, vaikka yrittäisikin olla pessimistinen ettei tulisi pettymyksiä. Minulla itselläni on kestanyt monta kuukautta toipua niistä viime vuoden pettymyksistä, epäonnistuneesta IVF:stä, epäonnistuneesta ICSIn tuoresiirrosta ja epäonnistuneesta PAS:sta. Olisin varmasti vielä pettyneempi ja surullisempi, jos raskaus olisi jostain näistä hoitokerroista lähtenyt käyntiin, kuten sinulla kävi. Anna itsellesi aikaa surra menetystäsi! Harmi, ettei uusi hoito onnistunut! Ehkäpä teillä odottaa pakkasessa vielä se onnistuva alkio, mutta sitä ennen pitää varmasti miettiä mitä itse todella haluaa.
Itse olen kokenut nämä lapsettomuushoidot henkisesti tosi rankkoina, jokaisessa vaiheessa vain odotetaan jotakin. Siihen satsaa TOSI paljon rahaa, energiaa, vaivaa, omaa terveyttään ja ikinä et voi luottaa saavasi mitään vastinetta tuolle kaikelle vaivannäölle. Joka vaiheessa vain pitää odottaa, kuten milloin saisi pistää sen viimeisen piikin, milloin tulee viimeinen ultra ennen punktiota, onnistuuko alkioiden hedelmöitys, tuleeko tuloksena siirtokelpoisia alkioita ja onnistuisiko alkion kiinnittyminen ja raskauden alku. Ihan kauheaa piinaa joka ikinen vaihe. Siksi minäkin olin valmis tekemään viime syksynä oman päätökseni hoitojen lopettamisesta.
Mutta aika on tehnyt tehtävänsä, meille hoitotauko, piinailutauko ja palstailutauko ja keskittyminen työntekoon, urheiluun, lapsiin jne on tehnyt hyvää ja olemme valmiita yrittämään vielä kerran, en ole vielä täysin valmis luopumaan unelmastani. Rahatkin on nyt säästetty seuraavaan ICSIin enkä enää myöskään ajattele, että miten hienon matkan esimerkiksi olisimme koko perheenä saaneet tehdä kaikilla näillä rahoilla tms. Tänään mulla alkoi menkat ja huomenna alkaa piikitys. Mulla on ihan rauhallinen olo nyt ja kaikki toiveet on oikeasti aika lähellä nollaa. Lähdin todella suurin odotuksin noihin aikaisempiin hoitokertoihin ja pettymykset olivat tosi vaikeita kestää. Ehkä pettymyksen kokeminen voi olla yhtä kovaa tälläkin kertaa, mutta en voi tietää. Ajattelin, että tulen kertomaan teille sitten, että miten kävi... Hystis, toivon sinulle voimia tästä eteenpäin. Kaikki järjestyy vielä, usko pois!

Mahdotontako Mitä sinulle kuuluu? Jostain syystä muistan sinut aina, kun yritän vähentää sitä mun kahvin litkimistä... Se onnistuu minulta tosi huonosti...

mur-mur Kovasti plussaonnea sinulle, peukut on pystyssä!

Rominas ja wiivi67 Taidatte olla onnellisesti raskaana? Paljon paljon onnea ja tsemppiä raskauteen! !

Putunen Pahoittelen tästä viimeisestä negasta ja paljon onnea seuraaviin yrityksiin!

minttu2011 Täällä on aika tuoreita plussiakin näemmä, oikein paljon onnea sinulle!

Justiina Hei, sinulla on hauskoja kirjoituksia! Plussatuulia sinullekin!
 
Kiitos putunen:)..ei kait tässä muu auta kun antaa ajan kulua ja kattoa kuis käy..Juuuuuh..

Aurinkoinen niin kirkkahasti paisteli ulkosalla, että ei meinannut silmät miulla auki pysyä!..sellainen leuto tuulianen jo kävi..kevät..kesä, kohta jo saapuu
 
BB Voi miten mukava oli kuulla siunhin kuulumisiasi - Tervehdys sinne!!!!

Mie niiiiiiin kovin toivon, että tämä hoitokerta nappais..voi että..kävispä nyt se ihuna toive toteen!!


..kiitos kaunis peukutteluista:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä