40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Justiina Mun ukkokultaa ei totisesti ole kasvatettu ihmisten tavoille. Näkisitpä äitinsä :LOL:. Ukko oli aamustakin pahalla päällä ja kun mäkätti mm. siitä miten olen taas laittanut kaikki tavaransa siivotessa piiloon (niiden pitäis antaa olla levällään ympäri huushollia :mad:), huusin sängystä, että "Painu mökille mäkättämään, akka!!" ja niin mies meni menojaan. Kypäräkin siltä oli hukassa, ku olin nostanut sen pöydältä lattialle eli menee varmaankin kelkalla pilkille ja hyvä niin. On sitten paremmalla tuulella jos tulee kotiin.

Ai niin juu, kolmen viikon päästä ollaan jo etelän lämmössä. Portugaliin mennään.

Oliivitar Mun kolliani kiukutti ihan selvästi se, että näki mun juovan ihan avoimesti viiniä. Ensinnäkään se ei voi sietää valkoviiniä (jos minä sitä juon) ja kaikki viinilasitkin sitä ärsyttää. On reppana sellanen salakaappijuoppo ja sehän kismittää sitten, kun toinen ryyppää avoimesti niinku ihimiset =). Ihan oikeasti ei viime lauantainakaan voinut siitä pullosta ottaa ryyppyäkään, jonka toin jäljiltään autosta ja asetin pöydälle, vaan kävi tissuttelemassa pitkin iltaa keittiön kaappiin esille 'piilottamastaan' pullosta. Jotain ongelmaa alkoholin kanssa tuolla miehellä on :headwall:.
 
Ottis
Minä täällä taas :wave:. Huomasinpa tässä pelaillessani, että onpa tytöllä hyvät ovislimat, vaikken tänään ole vielä greippimehuakaan juonut. Mulla taitaa olla kp9 eli vois varmaan ovistestin tehdä tänään. Tilasin eilen lisää testejä ja niitä saan varmaan viimeistään tiistaina eli testit riittää ;).
 
Huomenta, Ottis jo virkeenä täällä turajaa=)

Mulla nyt v***tus käyrä alkaa kohota, digi näyttää edelleen 1-2vkoa raskaana, samaa siis näytti viime tiistai aamuna, joten ei siel elämää ole, mutta kun ei s**tana ala kunnon vuotokaan, että loppuis tää kärvistely. En osaa olla edes surullinen, että taas kävi näin, jotenkin sen tiesin kun sitä verta tuli koko viikon pyyhittäessä, nyt vaan toivon pikaista loppua tälle epäonnistuneelle raskautumiselle, että saa jatkaa yrittämistä taas.

Hulvatonta kalsarimeininkiä ootte pitäneet, hymyssäsuin lueskelin:)
Ottikselle onnea oviksen bongailuun ja simojahtiin myös, ärripurri ukkeli kyllä leppyy, kun vähän vokottelet, toivon näin;)

Kaikille aurinkoista viikonloppua, minä jään kärvisteleen ja oottamaan jos jotain tapahtus tuol alakerrassa, toivotonta meininkiä tuppaa oleen, huiskikaa nyt se hiton punanuttu akka tänne varsin vikkelään.

Tuli muuten tos aamulla mieleen kun ton testituloksen näin, että kannattaakohan mun oottaa sihen 4.4 ultraan asti, vai käydä pyytämäs aikasemmin jo joko tyhjennys lääkkeet tai ulra, ei jaksais oottaa sitä vuotoa kun ei se piruvie sieltä ala:headwall: Kertokaa mielipiteenne ihan reilusti, mitä mieltä olette, kiitos jo etukäteen.

Kiukkunen Mami poistuu nyt siivoileen:wave:

Ai niin Marja-Leena tervetuloa joukkoon mukavaan ja tärppi onnea kovasti sinulle:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mami41 Minä varmaankin sinuna pyytäisin ultran aiemmin. Kamalaahan se on kärvistellä :hug:. Olen todella pahoillani, ettei viikot olleet digitestissä lisääntyneet :'(. Hyvä että sua kuitenkin vituttaa, etkä ole vaipunut masennuksen syviin syövereihin :kiss:. Tsemppiä :hug:.

ON Tein ovistestin ja melko vahvaa viivaa näyttää. Toinen reuna ihan yhtä tumma ku kontrolliviivakin, muttei kuitenkaan koko alueelta vielä. Oletan siis, että ovis tulee nyt kp12. Mikä on sinänsä hyvä, ett menkat alkaa päivän aiemmin, eikä loman alku mene vaippoja vaihdellessa pilalle. Testin jätin näytille apukeittiön pöydälle, että mies näkee sen siitä eikä mun tarvi kovasti piliä kerjäillä. Toivon siis, että selvä vihje riittää tällä erää.

Hieroja kävi ja olipa mulla yläselkäkin jumissa. En vaan ole huomannut =). Nyt juon greippimehua ja kohta pitäis tointua kauppaan ja laittaan jotain ruokaa. Kahvilla olen tähän asti elänyt. Ukkokin tuli kotiin eikä ainakaan vielä ole äksyillyt. Oli jäänyt kelkalla jumiin hankeen ja siinä on kai ollut extremeä tälle päivälle ku on sitä yksin repinyt liikkeelle.

Kivaa lauantai-päivästä itsekullekin! t. Ottis
 
Ottis



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71(39)......kp6/28............yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp9/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp9/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp9/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp9/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp10/27-30.......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp12/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp12/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp14/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp15/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp16/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp16/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp16/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp17/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp24/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp25/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp28/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Iida-Karoliina (46).......kp45/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp48/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






Nöpsö
(42).................pp1
Mafinka (49).............. dpo4
Mindy<3 (40) ............dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hello Ihanaiset Naiset :wave:
Kiiruullä käyn täällä nyt ja tietenkin heti omaan napaan! Pupusteltu on kovasti, ovistikkuja ei ollut apteekissa??? Höh! Mutta kuullaan ...

Pupusteluja kovasti kaikille :heart::heart:
 
Moron!
pikaiseen siks ku ukko mokoma on tietokoneelle mustis:LOL:ja uhkas lyödälekalla paskaks jos mut tavoittaa tänään täältä kioneelta.... mut se meni nyt käymään heittämään poikaa synttäribioleisiin kera kaljakassin(!) ja tulee koht joten anteeks kirjoitusvirheet...
Mulla myös ultra sairaalassa naistentautien pkl 5.4. klo 9.30 onneks on vapaapäivä!
10 päivää kärvistelyä mut pakko kestää!!!! Meen kyl kohta tupskille! Hermostuttaa niin....
Oireet vähentyneet. On aamull tisut kipeet muttei juur muuta, eli siis vävinneet! Onko muilla ollut vastaavaa?
Nyt pakko lopettaa ennenku hirmu tulee takas, palataan!
Minttu ja massu rv7+4
 
Hei kaikki ihanaiset naiset, Hystis täältä olohuoneen perimmäisestä nurkasta teidän vaiheita seuraileepi ja kaikille kaikkea ihanaa toivoopi :heart:!

Täällä olkkarissa on ollut vähän alakuloa liikkeellä; haamujen hälvenemisiä, pettymyksiä ja hirveää piinaa, niinkuin Mami41:llä. Ja muutamalla muulla myös. Voimaa ja tsemppiä, rukouksia ja uskoa lähetän kaikille :heart:.

Anteeksi, kun en osaa yksilöidymmin nyt teille iki-ihanille nyt kommentoida :(. En oo kirjoittanut niin pitkään aikaan, vaan vain seurannut taustalta. On aina helpompaa kommentoida kullekin erikseen, jos kirjoittaa useammin. Kaikkien teidän tekstit kuitenkin aina luen ja myötäelän vaiheitanne ja tilanteitanne telepaattisesti. Kuten ennenkin olen sanonut; tää meidän olohuone on todellinen henkireikä ja tää olkkari ja te ootte pitänyt mut jotakuinkin järjissäni, vaikka toisinaan tuntuu, että lataamo olis kyllä oikea paikka. Olis ihana saada 100vuotta unta nuppiin pehmustetussa huoneessa ja herätä virkeänä ja onnellisena ihanaan elämään. Kiitos kun olette! Ja kiitos kun tänne saa purkaa mieltään, olla vuorovaikutuksessa upeiden, sympaattisten, empaattisten ja kertakaikkiaan ihanien naisten kanssa :heart:.


Anteeksi... nyt tulee omanapaa :ashamed:...

Kiitos kaikille myötaelämisestä ja pahoittelusta koiramummoni poismenon vuoksi. Justikselle kiitos ihanasta runosta :heart:. Koiramummon lähettäminen sateenkaarisillalle oli tosi vaikea paikka, mutta tavallaan oon helpottunut, koska tiedän sen olleen oikea ratkaisu ja tiedän että sillä on kaikki nyt hyvin. Se on siellä sillalla kavereiden kanssa eikä sillä oo mitään hätää. Se oottaa mua siellä. Itketty on paljon ja vieläkin välillä itkettää.

Mutta vaikka mulla olis taikasauva, jolla voisin taikoa sen takaisin, en sitä tekisi, koska en voisi taikoa sitä nuoreksi jälleen. Ja vaikka voisinkin, niin sittenhän se tarkoittaisi sitä, että mun koko elämä olis myös nuorempi ja se taas tarkoittaisi sitä, että myös mun elämä menis takaperin, enkä mä sitä halua elää samaa elämää uudestaan. Tosin, olis kiva olla biologiselta iältäni nuorempi, mutta silti tällä samalla elämänkokemuksella varustettu. Vaan kun se ei ole mahdollista - on vain elettävä eteenpäin.

Ero tuli koirasta - ja myös miehestä. Oon tehnyt eroa jo monta monta kuukautta, mutta nyt se on konkreettinen. Miehellä superkurja olo, mulle surumieli tulee varmaan vähän viipeellä, koska mä olin se joka teki ratkaisevat päätökset ja sen vuoksi moon se, jonka täytyi/täytyy olla vahva ja tukea miestä sen surussa erosta musta. Kylläpä kuulostaa järjettömältä by the way. Mies on uskomattoman upea ja ihana ihminen, mutta musta tuntui että tukehdun sen kanssa. Nyt voin hengittää ilman että se hengittää niskaani huokuen ylitsevuotavaa rakkauttaan (tai tarvitsevuuttaan).

Koira oli kuuro ja sen vuoksi se seurasi mua joka paikkaan. Jos menin toiseen huoneeseen, koira kipitti perässä, vessaankin. Vaikka se oli raivostuttavaa ja ahdistavaa, en suuttunut sille (mielessäni kiroilin kyllä), koska se oli oikeutettua ja se oikeesti tarvitsi mua. Mies ei perässäni sentään vessaan tullut, mutta noin kuvainnollisesti seurasi mua kuin varjo ja oli valmiudessa täyttämään kaikki tarpeeni. (Mä olin sellainen koiralle ja mies mulle). Nyt kun ollaan eri paikoissa ja erottu (hän ei enää odota mua niin kuin lomalta kotiin), pystyn ajattelemaan miehestä paljon mukavampia ajatuksia kuin silloin kun oltiin yhdessä. Yhdessä ollessamme mun ahdistus- ja tukehtumisefekti teki sen, että näin ja koin vain kaikki hänen vikansa. Siitäkin tiedän, että tämä oli oikea ratkaisu: me kaksi ei oltu oikea ja terve yhdistelmä, vaikka kummassakaan ei mitään varsinaista vikaa olekaan.

Meillä on pakksessa vielä ne kaksi alkiota. Mies on antanut suostumuksena käyttää ne, vaikka ei yhdessä ollakaan. Täytyy toki vielä jutella sen kanssa asiasta. En vaan tiedä mitä niiden kanssa pitäisi tehdä; pitää "lomaa" koko hommasta ja toipua kaikesta tästä ensin ja sitten vielä yrittää, vai yrittää heti suoraan tästä kierrosta yrittää. Luulen, että on ensin pakko pitää jonkinsorttista toipumisloma silläkin uhalla, että vähän yli viikon päästä tulee 43v. täyteen. Tai sitten unohtaa koko pakkasukot. Mutta tavallaan sekin tuntuisi kurjalta. Voi että osaa elämä olla vaikea paikka!

Siitäkin huolimatta, että eroa oli prosessoitu jo kuukausia, viime kierrossa oli vielä luomuyritys, joka ei tärpännyt: nyt on kp3. Luulen, että nyt mut voi siirtää taustailijoihin. Pikku askelin tätä luopumista kaikenlaisista asioista on tehtavä, muuten hajoo pää lopullisesti jos kaikki otetaan pois yhtäkkiä ja kerralla. Koirastakin luopuminen oli helpompaa, kun tein sitä prosessia pitkään pikku hiljaa, ehdin tavallaan opetella ja mielikuvittelemaan elämää ilman sitä. (Paitsi että nytkin kyllä itkettää kun koirasta puhelen).

Tulevaisuus näyttää todella avoimelta, voin periaatteessa tehdä melkein mitä ikinä haluan, mutta ongelma on siinä, etten oikein tiedä mitä haluan...:headwall::ashamed::|:':)ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
En muista mistä olen tän runon saanut, mutta tuo tuntematon, joka tän on kirjoittanut, on mun mielestä nero.



Nyt tiedän – Totuus elämästä …?


Kauan olen ollut etsimässä vastausta yhteen kysymykseen.
Mitä oikein tahdon elämässä ? Tänään viimein tiedän mitä teen.

Tahdon lähteä ja tahdon palata,
tahdon murjottaa ja tahdon halata.
Tehdä paljon töitä, pitää aina lomaa,
tahdon outoa ja ihan ikiomaa.

Tahdon yksin olla, tahdon perheen,
olla oikeassa, tehdä erheen.
Tahdon nukkua ja pitkään valvoa,
tahdon inhota ja jotain palvoa.

Suuren mysteerin olen ratkaissut, tiedän mitä tahdon elämältä.
Turhat elon esteet olen katkaissut. Näin pohtinut olen reunalta tältä.

Tahdon tummaa, tahdon vaaleaa,
tahdon tulikuumaa, tahdon haaleaa.
maistaa makeaa, syödä suolaista,
tahdon sylkeä ja tahdon nuolaista.

Tahdon kaikkea, en juuri mitään,
löytää reitin länteen, mennä itään.
tahdon olla siellä, tahdon olla täällä
rankkasateessa ja helteisellä säällä.


Tahdon elää maalla, kaupungissa,
tahdon olla hiiri, villikissa.
Tahdon olla luja mies, tuntea kuin nainen,
erottua joukosta, olla samanlainen.

Tahdon olla rautaa ja pajupuuta,
kaipaan aurinkoa kuin myös kuuta.
Tahdon jotain pystyttää, jotain alas suistaa,
tahdon kaiken unohtaa, niin paljon muistaa.

On hyvä tietää mitä haluaa,
tulevalle silloin antaa kättä.
Muuten tyhjää luuta kaluaa,
elämä voi jäädä elämättä.

- Tuntematon -
 
Hystis :kiss:

Tuossa runossa oli mielestäni ihana kurja elämänkirjo :heart: Niinhän me elämme jatkuvasti päätösten keskellä niin vaikeiden kuin helppojen...

Olet mielestäni päässyt elämässäsi eteenpäin, vaikka se tällä hetkellä tuntuu pelkästään luopumiselta, tiedän että saat takaisin jotain kaunista :heart: Joka pystyy luopumaan paljosta saa myös paljon :hug: Sinulla on kuitenkin vielä ne pakkassukot, älä luovu niistä, ainakaan vielä.... Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaunista Hystis ja olethan vielä kanssamme
 
Ottiksellahan on hieno viiva! Paljon vahvempi mitä minulla oli vahvin viime kierrossa! Hienoa =)
Voi kamala kun minä jättäisin ovistikun pöydälle :LOL: Ukkoni miun ei tiedä, että ovistelen... Toinen niin terhakkaasti antelee siemeniään, etten halua luoda paineita, ainakaan toistaiseksi :saint: Varmaan luulisi pöydällä lojuvaa testiä raskaustestiksi!!!

Justiina Kuinkas ilta sujui pinkeissä pöksyleissä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mami41 Voi että Mikä tilanne :'( Minä soittaisin tk:n labraan suoraan ja pyytäisin päästä verikokeeseen uudelleen katsomaan tilanne, koska digi tuollaista herjaa... Taitaa olla kuntakohtaista, miten ottavat vastaan :confused: Labraankin pääsee ilman ajanvarausta klo 8-10 aamuisin. Toivon niin, että pienen pieni siellä kätköissä kaivautuu pesäkoloseensa :heart:
 
Ottis
Voi minttu2011 ku sulla onkin siellä kärvisteltävää :hug:. Oireita näemmä on, joten toivoakin on :heart:. Peukutuksia!! Pistä ukko ruotuun :stick: =). Ei ku oikeesti, niinhän toi munkin ukkoni meinasi olla mustis koneelle silloin, kun täällä alvariinsa pörräsin ja kieltämättä ottaa itteäkin pattiin joskus kun mies on tuntitolkulla koneella ku minä en muuta ku pyörähdän pikaseen kattomassa mm. mitä täällä tapahtuu.
 
Ottis
Oliivitar Kävi mullakin mielessä, ett luuleeko mies testiä r-testiksi, mutt eipä tuo sitä kommentoinut eli sama ja se mitä ajattelee ;). Ne paineet miehellä siittämiseen on todella kovat. Yrityksen alussa ei meillä miehellä meinannut tulla koko hommasta yhtään mitään, kun niin jännitti. Nykyään on helpompaa.

Sitä en vaan kässää, että mitä toi mun murmelini oikeasti nyt kiukuttelee, on kiukutellut siitä asti ku aloitti taas kortisonikuurin mahavaivojensa vuoksi :'(.

Hystis Ihana runo :hug:. En tiedä mitä sanoa teidän erosta kuin, että se varmasti oli oikea ratkaisu, kun sinusta tuntuu nyt helpommalta. Olet ollut usein ajatuksissani :kiss:. Toivon sulle kaikkea hyvää enkä millään haluaisi poistaa sua kp-listalta :'(. Taidan jättää sen huomisen päivittäjälle ;).

Koiruudesta luopuminen oli varmasti rankkaa, mutta teit oikean ratkaisun. Sillä ei ole enää kipuja ja se on onnellinen. Siellä se häntä viuhtoen istuu ajattomuuden sateenkaarisillalla, tähyää kaukaisuuteen ja odottelee sua. Odotellessa se kuitenkin välillä leikkii koirakavereidensa kanssa ja tiedä tuota, vaikka olis mun Pojunkin jo treffannut :).

Tänään ku hieroja kysyi, missä killi on, toivoin totisesti, ett voisin kertoa sen olevan vintillä nukkumassa, mutt pakkohan se oli totuus suustaan irti puristaa. Nainen oli jonkin aikaa hiljaa ja viimein sanoi, että: "Voi, että, nyt sulla ei ole enää vauvaa" ja niin juttu eteni onneksi muihinkin asioihin. Mun vasen silmä kuitenkin itki koko ajan pojusta kertoillessa. Vieläkään en ole päivääkään elänyt kuolemansa jälkeen ettenkö olisi sitä muistanut ja kaivannut.

Ps. Hysteria, saanhan kopsata ton runon siskolleni?

Minäkin palaisin mielelläni ajassa taaksepäin, jos se olisi omin ehdoin mahdollista. Ts. säilyttää tämä elämänkokemus ja saada vain uusi, nuori ja ehta ruumis =).

Nyt pitää alkaa Biisikärpästä töllöttään.
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar kiitos kauniista sanoistas :heart:!

Ottis Kiitos :kiss:. Ei tähän eroon oikein mitään voi sanoakaan. Mäkään en voi. Meinaan, että en oikein osaa miestä lohduttaa oikeilla sanoilla, kun tiedän (ja toivon että hänkin sydämessään tietää, vaikka ei välttämättä vielä olekaan sisäistänyt) että tää yhdistelmä ei ollut hyväksi kummallekaan. Kaikkea parasta hälle kuitenkin toivon, ihan sydämestäni.

Oon tuntenut Ottis sun ajatukset telepaattisesti ja se on auttanut, tiedän etten ole yksin. Kiitos :hug:. Päivittäjällä olis vaan vähempi naputeltavaa, jos oon vaan taustalla. Ja sitä paitsi, nyt kun tilanne on muuttunut eikä piinailtavaa enää ole, niin turhaan sillä listalla roikun. JOS pakkasukko/ukot siirretään, niin sitten voin palata listalle sen kierron ajaksi. Mutta taustalla oleminen ei tarkoita että teidät jättäisin, ehei, tää olkkari on edelleen tärkeä paikka. Juttelen mielelläni teidän kanssa, piinailen ja peukuttelen ja myötäelän teidän kuumeilua. Te olette mun ihania olkkariystäviä :heart:.
Mustakin toi on loistava runo ja siksi halusin jakaa sen teidän kanssa. Toki voit sen eteenpäin laittaa, niinhän minäkin oon tehnyt; annan hyvän kiertää :).

Mä luulen, että mun koiramummo on hyvinkin saattanut jo tavata teidän Pojun, koska ne tietää että mekin ollaan täällä jutusteltu :). Ne elukat on meidän sydämessä joka ikinen hetki, vaikka 24/7 ei niitä aktiivisesti ajattelisikaan. Ne vaistoaa ja tietää sen mitä meillä sydämen päällä on. Sellaisia viisaita ovat eläimet!

Positiivisia merkkejä puhaltelen teille ++++ :heart: kera halauksen :hug:!
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja ihunaiset!!:wave:

Mie olen saanut aikani rattoisasti kulumaan, ettimällä meille vuokramökkiä heinäkuun eka viikolle - vaikiaa on!!:headwall:

Meitä olisi lähdössä 4aikuista+poikasemme ja pitäisi löytyä sellanen mökki, missä meidän omalle poppoolle ja siskolle puolisoneen omat nukkumapaikat(oma huone)
..jos löydän, on mökki varattu tai sitten hintataso on budjettimme ylittävä..tai mökki on niin kaukana täältä meiltäpäin(ei haluta ajaa esim. 300km)..saakutti sentais, monta iltaa olen ettiny ja ettiny, eikä meinaa tärpätä..:vampire:..hieman myöhässä olen, olisi pitänyt heti tammikuussa alkaa kattelemaan.

Aina kun löytyy minua miellyttävä, se ei ole enää saatavilla - Ärrrrrrsyttäääää!!!:kieh:

Mimmi, Mami, Hystis kovasti teille kaikille jaksuja&voimasia,:heart: olette mielessä:kiss:

Kauniitta unosia kaikille kun simmukat painuupi kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista huomenta kaikille!!:)
Minulle tuli itku silmään kun noita Hystiksen ja Ottiksen koirajuttuja lueskelin:'( Mulla siis myös 3 koiraa ja jokainen niistä on valloittanut paikan sydämessä!:heart: Onhan ne perheenjäseniä ja aina paikalla kun esim. surumieli niin ne on sellaisia tassuterapeutteja.....on ihanaa kun on edes joku jota halata kun tekee mieli ja ne myös kuuntelee kaiken mitä niille sanoo, kyl en olis aikanaan uskonut miten koirista tulee tärkeitä... oon ollu kissaihminen aiemmin enempi mut kun meille tuli Lilli kohta 3 vuotta sitten niin mieleni muuttui koiria kohtaan!:heart:

Toivottavasti mur mur löydät sen mökin vaikka vaikeeta onkin! Tsemit sille!=)

Hystikselle ja Ottikselle:hug:halit , kyllä ne koiruudet odottaa siellä jossain teitä! Niin myös poikakultani ja mummoni sekä Koukku (kissa joka lopetettiin munuaisvian vuoksi 8-vuotiaana 2 v sitten:'().... Elämä koittelee joskus!!

Mulla on kohta töihinlähtö, ukko nukkuu ja poika myös.... on kotona kun oli siskontytön synttäreillä eilen ja ukko haki sen klo 3 (tai uutta aikaa klo 4) minä heräsin silloin vessaan... oli ihan ok kunnossa....onhan hän vasta 16 (kesällä 17) niin ei ole hällä kauheesti kaljan otosta kokemuksia niin huoli on suuri kun hän joskus jonnekin menee...... sellaistahan se on...

Vielä omaa: Rinnat edelleen kipeät, ei oo vuotoa, valkovuotoa jonkuu verran, olo jotenkii normaali, väsyttäää mut ei muuta... 9 piinapäivää viel edessä!!!
No lopettelen kun pitää juustot raastaa iltaa varten valmiiksi, äitini tulee saunomaan illalla, teen tortilloita... Hän menee huomenna lonkkaleikkaukseen... onkin jo vuoden oottanu että olis veriarvot ja muu kunto senverran hyvät että voidaan leikata. Onhan se iso leikaus ja äitini on monisairas, sokeritautia verenpainetta jne, mutta ovat rohkaisset että kyl pitäis onnistua.....
Sekin tässä stressaa omani lisäksi, hänkään ei tiedä tästä mitään enkä kyl kerrokkaan ennenku selviää!!!!! Voi kun sais viikon hypättyä eteenpäin!!!

No ihanaa päivänjatkoa kanssasisaret ja kiitos tuestanne!!! Palataan!!!!:heart:plussatuulet!+++++
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Iida-Karoliina (46).......kp7/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp7/28............yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp10/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp10/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp10/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp10/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp11/27-30.......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp13/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp13/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp15/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp16/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp17/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp17/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp17/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp18/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp25/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp26/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp29/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.

Soili (41).....................kp49/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Nöpsö
(42).................pp2
Mafinka (49).............. dpo5
Mindy<3 (40) ............dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Harmi, ettei mökkiä löydy. Niin tuntui minustakin, ku vasta tammikuussa aloin hiihtolomalle mökkiä ettiä, ettei enää sijaa löydy. Peukuttelen, ett soppeli paikka vielä löytyisi.

minttu2011 On sulle huolta nyt muidenkin edestä yhdellä kertaa annettu :hug:. Ihanaa, että jaksat kuitenkin olla noin reipas ja mennä ja touhuta. Me eletään täällä sun piinassas mukana vielä sen 9 päivää ja sen ylikin. Voit uskoa siihen :kiss:.

Ps. Se mun kultani oli kissa myös :). On mulla nuorempana koirakin ollut, mutt enempi olen kissaihminen.

Marja-Leena71 Sun tietojasi kp-listalla päivittelin. Kp on 28 ja yk. ilmeisesti 5 jos yrityskertoja on jo 4 takana, ymmärsinkö oikein :confused:?

Hysteria Hyvä on suostun. Laitan sut taustalle, kun sen noin hyvin perustelit =) ja toivon, ett saatais sut vielä meidän kera jännäilemään, sitten kun päätät ottaa huru-ukot pakkasesta käyttöön :heart:.

ON Ukko edelleen mökillä. Ku ei vain olis mennyt jäihin :(. Ovistestin tein ja se näyttää samanmoiselta kuin eilenkin. Tai oikeastaan en saa siitä tolkkua onko vahvempi kuin eilen vaiko ei :confused:. Nakkaan kuvan tähän myöhemmin.
 
Bismil, I-K, Soili, Raputar..ihunaiset Hei, mitä teille kuuluupi!!?:wave:
..ilmoittelettekos ittestänne:)

Täällä mahtava Sani paisteleepi..ja miulla mökinmettästys jatkuu..mettästyksestä vielä..
Olen dipannut O-testiä(varuilta)ja haaleaa eilenhin näytti..sitten alkoipi illasta oikealla puolen munisten kohdilla tuikkimaan ja dippaan vielä tänään ja huomenna, sitten testit loppuukin.
..kai mie reppana haaveilen, jotta jos vaikka toistamiseen ovuloisin..:ashamed:

Mintun
Äidille hyvää mieltä sinne leikkaukseen, jospa apu kipuihin löytyypi:heart:
..ja siulle edelleen:kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä