40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hysteria :). Sulla on huomenna suuri ja ihmeellinen päivä. Kunpa se saisi jäädä muistojen kirjaan siksi suureksi päiväksi, jolloin tapahtui jotain taivaallisen ihmeellistä ja ihanaa, suurta ja merkityksellistä :hug:. Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin :kiss:.

ON Tänään, kun tulin töistä ja olin aivan ajatuksissani ajaessani pihaan, ajattelin ja uskoin Pojun odottavan mua tuvassa. Ei ole tuollaisia muistikatkoja tullut pitkään aikaan. Todellisuuteen oli karmea havahtua, mutt toisaalta otin 'lapsuksen' lahjana vastaan, sillä sain vielä kerran kokea sen tunteen, kuinka ihanaa olikaan tulla kotiin, kun tiesi täällä maailman ihanimman, tärkeimmän ja rakkaimman odottavan.
 
Ottis
mur-mur Ihan piti palata vielä tänne ku muistin, etten muistanut kertoa milloin ollaan lähdössä matkalle. Viikon päästä perjantaina eli 15.4.2011 =).

Kirjotin just pitkän listan systerille mitä on hyvä muistaa ottaa mukaan matkalle ja samalla listasin mitä mulla on sellaista mitä hänkin voi käyttää, ettei molemmat rahdata kaikkea mahdollista mukana.
 
Ottis huuuiiii, enää 9 yötä ja sie lähdet sanittelemaan rannalle - Yeeeee!!!!


ON..taidan mie jo tälle kiertoa luovuttaa(ei siis jänskätä enää, Ottis sitä kyselit)
..välillä ei tule, kuin aavistus limansekaista tuhrua papruun ja sitten esim. kun kävin isommalla hädällä, kirkasta verta jo pyyhkäistessä.
Miun veikkaus onhin, että täti porhaltaa..hmmm..veikkaan että - Lauantaina!
..sitten mie ostanhin ittelleni Punkkupullon ja sään salliessa fiilistelen partsulla, polttelen kynttilöitä ja nuuhkin kevään ensituoksuja!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Peukutan sunulle ja tätsyäs kepitän poooooois! :stick:!

Kiitos Ottis :hug:! Oon mur-murin kans samaa mieltä, et sitä se sun ukkelikukkelia v***ttaa kun sä oot lähdössä matkalle ja iloisin mielin sitä ootat. Ja sen perusteella mitä me sun ukkelikukkelia tunnetaan, se kiukkuaa vielä tovin kun matkalta palaat. On se semmoinen outo epeli se sun ukko; niin kummallisen lapsellise lla tavalla tykkäämistään sulle osoittaa… :O! Ei oo ihmekään jos siinä sulla pinna palaa ja annat samalla mitalla takaisin. Voi prkele, teksi kyl joskus mieli pamauttaa sitä kaulimella päähän ja takoa sen aivoon, et: ”Alahan arvostaa meidän Ottista tai oot kuule pian entinen ukkeli!” Niin sanoisin! Halaus sulle kaunis, upea, ihana, sympaattinen, empaattinen, pätevä, viisas, nätti, lämmin Ottis!

Mafinka Voihan vee :(! Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Kiitos peukutuksista ja lämpimistä ajatuksistasi :heart:. Taustalla on myös ihana olla, kun ei oo paineita, mutta voi silti olla mukana. Pilitelkää silti aina ku mahdollista jo ennen ku teillä on sama katto.

MrsBree Tuhat kiloa onnea sinulle!!!! :heart:!
 
Ottis Wauuuu, kohta sie jo sanittelet rantsulla - 9vrk enää!!!!

Hystikselle ihan kahmalokaupalla onnen pipanoita huomiseen huurunenun hakuun!!:kiss: TAI ..näin mie sydämeistäin toivon siulla käyvän:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur ja Hystis :kiss:. Sen verran on jo matkakuumetta ilmassa, ett heräsin melkein tuntia 'liian' aikaisin ja sillä oli aikaa tännekin pyrähtää. Miehelle laitoin eilen illalla liitteenä töihin tax freen luettelon ja pyysin kertomaan mitä haluaa mun tuovan tulomatkalta. Saas nähdä miten käy =). Kommentoiko mitenkään. Ei näet ole sanallakaan mun matkastani vielä sanonut.

mur-mur Ei saa olla totta, että se täti sieltä jo tekee tuloaan :'(. Olen niin pahoillani. Onneksi sulla on siellä kuitenkin jo 'lohdukkeet' valmiina. Kevät on ihanaa aikaa tuoksuineen. Mutta.. oletko aikonut silti vielä testailla? Ku eihän sitä noista tuhruista eikä aina kirkkaastakaan verestä tiedä mitä ne tarkoittaa. Jännään puolestasi.

Minä tuumasin just, ett tänään siivoan kotona noin ylipäätään, huomenna menen mökille tekemään ns. pääsiäissiivouksen ja ensi viikolla pesen kotona ikkunat. Mies saa tehdä sitten täällä viikkosiivouksen ennen kuin minä tulen kotiin.

Hysteria Yksi mun työkaveri veikkasi miehen käytöksestä samaa kuin sinä, mutt heittipä ilmaan ajatuksen, ett hän ei välttämättä ole täällä, kun tulen kotiin, vaan on hommannut oman matkansa. No, ei haittaa. Musta pääsiäinen on ihana kevään juhla ja sitä aion kuitenkin juhlistaa kun kotiin tulen. On hienoa olla hiljainen viikko jossain muualla. Muistinpa tänä aamuna, ett joskus nuoruudessa olen tullut kerran pääsiäislauantaina Egyptistä ja kerran Kanadasta. Pääsiäinenhän on melkein kuin joulu ;).

Ps. Eilisestä ei ole paino laskenut yhtään, mutt reisistä on lähtenyt ainakin sentti jos ei kaksikin ja vyötäröltä 2 senttiä :).

Onnekasta TOTT-päivää kaikille piinailijoille :heart:!!
 
Pikaisesti ennen kuin lähden pakkasukon siirtoon. Saa nähdä selviääkö sulatuksesta jne.

mur-mur Voi pska jos se akka on tulossa :(. Voi viddu! No, ei muuta ku punkkua peliin ja kevättä kohti. Halit sulle. Niin, ja kiitos toivotuksista.

Ottis Sulle myös kiitos toivotuksista. Ihania ootte :heart:! Kerro, Ottis miten niistä senteistä oikein pääsee eroon? Mitä oot tehnynnä? Mä auttelin kaverin äitiä (joka on tavallaan mun tekoäiti) maanantaina; ikkunoita pesin ja kiipeilin pitkin seiniä tauluja putsaamassa. Sen seurauksena (niin kuin aina kun liikun enemmän) leikattu polvi alkoi vidduilla niin, et kaks päivää oon itkua vääntäny. Mul on siinä polvessa 15 vuotta sitten ristiside poikki ja titaania tilalla. Kaks vuotta sitten tehtiin vielä semmoinen korjausleikkauksen tapainen juttu, kun todettiin siinä povessa olevan luukato! Siis 4-kymppisenä! Nyt tää vidun polvi alkaa kränkätä aina kaks päivää sen jälkeen kun tanssin tai teen jotain ja kestää vajaa viikon. Pska polvi. Mieli menee matalaks, ku ei voi hyppiä ja pomppia ilman et se kostautuu. Pska pska pska. No, mut nyt täytyy mennä. Ihunaa päivää teille kaikki ihunat :heart:

Muoks... siis polvessa luukato, ei povessa - onneks :D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis No on sulla "menkkamainen" mies :D Ihan selvästi mustis! Mutta älä siitä välitä, kyllä se leppyy kun joutuu kärvistelemään kotona yksin ypöksin :D

mur-mur Joko tätsy tuli pilaamaan sun viikonlopun :stick: Keppiä sen kaaliin tahkon! :stick:

Hystis Ajatuksissani olen mukanasi toimenpiteessä :heart::heart::heart: Suotakoon sinulle Iso Onni matkaan mukaan :saint: Siihen polveen saattais auttaa hainrusto-vihersimpukka!

ON: Mies eilen illalla ihmetteli kun en ole raskaunut vielä? Ex-vaimo kun hänellä tuli heti raskaaksi kun lopettivat ehkäisyn, no herra isä! Vaimo hänellä sattui tuolloin olemaan 30 - 35! Voli näitä miehiä :D No siinä mielessä olen tyytyväinen hänen ihmettelyynsä että ainakin voin olla varma että hänkin haluaa kanssani lapsen, no luoja suo jos suo ... :rolleyes:

Kaikkea hyvää, ihanaa, kaunista, aurinkoista ja muuta mukavaa kaikille :kiss::heart::heart::heart:

Hupsloikaa meinas aivan unohtua!! MrsBree Isot superonnittelut vauvan syntymän johdosta, ihanaa!!! :heart::heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
MrsBreelle lämpimät onnittelut! :heart:

Hystikselle paljon tsemppiä ja onnea tälle päivälle ja lähiviikoille!! :heart: Toivon ihan älyttömän kovasti, että kaikki onnistuu :)

Mafinka - pahoittelut tädistä :hug:, toivottavasti kevään tai kesän aikana kuitenkin tärppäisi, kunhan pääsette saman katon allekin!

Mur-murille vielä peukuttelen, ettei se täti tuliskaan =) vaan yllättyisit iloisesti!!:heart:

ON: ei mun ovis ollutkaan kadoksissa, vaikka niin luulin. Yhtäkkiä eilen illalla pamahti kaksi tasavahvaa viivaa, ja tänä aamupäivänä oli jo vähän haalistumaan päin... :rolleyes:! Hyödynnettykin on :saint: Jotenkin on usko jo raskautumisen onnistumiseen kuitenkin mennyt, mutta jospa nyt sitten jatkan vähemmillä piinailuilla, kun kerran usko on minimissä. Toivolla sitten eteenpäin =) - eli ihmettä odotellessa... ja testailut sitten vasta pääsiäisen jälkeen, jos pääsiäisnoita eksyisikin jostain syystä matkalle ;)
 
Toivottavasti Hystiksellä huurunenu selvinnyt sulatuksesta ja siellä kohdun kätkoissä jo majailee.:heart:

putunen - Yeeee, Oili tuli!!!:wave:
..pääsiäisen jälkeen testit&peppusuojat joutavat nurkkaan pölyyntymään sitten!:kiss:

Mafinka härre gyyyd!!..luulikos se miehesi, että sie nyt tuosta vaan - hetkessä pullat uunihissa!!!:O
..pitäisköhän hieman naisen anatomiaa&toimintaa lukaista hänen..enkä millään pahalla tätä sano:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
ON..täti löysi tiensä mur-murin pöksylöihin..kierto jäi sitten VAIN 24vrk:n mittaiseksi..voihan pa**ka!!
..niin, miehän olen laskenut iät ja ajat tuon kierron näin: vuodon eka päivä-->vuodon eka päivä..ei liene se oikea tapa, mutta en ala nyt sitä muuttelemaan enää tällä ikää.;)

Juu, loppui kärvistelyt..olo on ollu kyllä niin väääääsyyyy|O


Mukaista päivän jatkoa itte kullekkin!!
.. niitä++++++++++++odotellessa!!
 
Ottis
mur-mur Voi pa*ka sanon minäkin :'(. Että pitikin taas pikkasen toivoa vilauttaa ja sitten se punanuttu tuleekin ihan nurkan takaa :stick:. Olen pahoillani :hug:. Tiedän, ett uuteen nousuun on vaikea lähteä, mutt ei auta.. Tsemppiä!!

Mafinka Jopas miehes teräväksi osoittautui =). Tuossa on positiivista sekin, ett hän ei erota sua lapsentekokyvyssä 30-35 vuotiaasta ex-vaimostaan. Minähän yksi sunnuntai-aamu miehelle vannotin, ett ainakaan minun kanssani hän ei voi lasta saada ja tämä jäärä oli vetoa lyödä, että kyllä se vielä onnistuu. Oli pikkasen optimismia ilmassa, kun kuvitteli, ett noin ylipätään pupustelematta hän saa mut raskaaksi. Tarvittaisiin vähintäänkin 'taivaallista' väliintuloa, ett niin kävisi :LOL:.

Putunen Jopas sinä yllätit =). Onnittelut oviksen bongaamisesta ja ennenkaikkea sen onnistuneesta hyödyntämisestä. Voi olla ihan hyväkin olla pahemmin piinailematta. olisipa lopussa plussan paikka :) :heart:.

Hysteria Mua jännittää ihan him-ru-ses-ti miten sun pakkasukko on sulatuksesta selvinnyt :ashamed:. Toivottavasti hyvää kuuluu :heart:.

Eihän mulla tässä vielä paljon ole senttejä lähtenyt, sillä ne kaksi ekaa viikkoa ns. dieetillä menivät ihan harakoille, kun en tajunnut kuinka paljon töissä syönkään. Viime viikolla aloin sit kirjata kalorilaskuri.fi:ssä työpäivän syömiset ja huomasin jo töissä saavani sen energian mitä kulutan normaalioloissa. Tänäänkään en malttanut olla hyvin syömättä ja tilanne on se, että ellen käy lenkillä, en saa enää tänään nautiskella kuin kevytmaitoon tehdyn proteiinijuoman ja siinä kaikki.

Toisaalta olen silleen ihmevekotin, että kun alan tarkkailla painoani, eka viikko ottaa koville ku pitää kieltäytyä herkkuja syömästä, mutt sitten jo opin siihen, ettei aina tarvi puputtaa jotain. Eilen illallakin tunnin pituisen reippaan lenkin jälkeen söin enää vain yhden omenan ja päärynän ja pahimpaan nälkääni join vettä. Tänä aamuna ei ollut paino tippunut, mutt lohdutukseksi otin strategiset mitat ja kyllähän se vähän helppas, kun huomasi, että jotain tapahtuu kuitenkin.

ON Mä luulen, että mulla on kans täti ihan ovella. Iltapäivällä sattui alavatsaan siihen malliin, ett se ei voinut olla mitään muuta kuin menkkakipua ja nyt on sellainen tunne alapäässä, ett vuoto voi hyvinkin olla ovella. Minimaalisen lyhyt kierto on siis tulossa, mutta.. Silloin kun tulin raskaaksi, mulla sitä edeltävä kierto oli 21 pv ja seuraavassa oviskin venytti tulemistaan 4 pv ja hups!, olin raskaana. Kuvittelen siis, ett nyt kävis samoin ja jos kävisi, niin (*kurkkaa kalenteria* :)) mulla olisi seuraava ovis soppelisti pääsiäislauantaina =) eli just kun olen edellisenä iltana kotiutunut. Ja jos ukolla olis yhtään mua ikävä ollut, niin tietty hän haluaisi kanssani pupustella. Vaan eipä tuota voi tulevasta tietää ku ei tiedä tästäkään päivästä :ashamed:.
 
Ottis
Hih, Hysteria 'povessa luukato' :). Onneksi ei. Sullon hyvä povi ja mä toivon, ett noin 9 kuukauden päästä pääset siitä povestasi pikkuiselle maitoa heruttelemaan.

Kurja juttu toi sun polves ku ei anna tehdä mitään kivaa :'(. Mullahan on 'mukamas' nivelreuma, mutt se on ollut jo niin monta vuotta rauhallinen, ett harvoin sitä edes muistan. Kortisonin otan vain aamusta kiltisti siihen ja that's it. Ei pitäis retostella, sillä nythän se tietenkin äityy oikein hankalaksi, kun menin asiasta kirjoittamaan :(, mutta tosiasia on, ett rauhallista -ei repivää eikä tempovaa- liikuntaa voin harrastaa mielinmäärin, eikä oireita tule. Jos vaikkapa puita hakkaan, mun on paras tehdä urakka loppuun samana päivänä, sillä seuraavina päivinä pääsen tuskin liikkumaan, mutt siihenkin olen jo oppinut, ett raskaat urakat painetaan päivässä läpi ja seuraavat 3 päivää klinkataan ja kinkataan ja oihkitaan ja voihkitaan ;).
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


mur-mur (45)..............kp1/24-26......yk25(02&08&11/10) 3.
Mindy<3 (40)..............Kp11/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp12/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp17/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp18/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp21/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp21/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp21/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp21/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp22/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp24/26...........yk19..........2
Mahdotontako (46)......kp27/27..........yk9....................1. yht.
Nöpsö (42)..................kp28/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp28/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp28/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp29/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp37/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp40/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka ja minttu2011






Putunen (41) ............dpo0
Pikkutirri (41).............dpo3
Oliivitar (40)..............dpo4
Nöpsö (42).................pp13
Soili (41)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka - laitoin sut toiveesi mukaan taustailemaan ja pois piinalistoilta - oliko ok? Kerro heti kun haluat taas listoille. Kiva että meinaat pysyä mukana keskusteluissa :wave:

Pahoittelut mur-mur ja lohtuhali :hug:

Mitäs Tetulle, Mimmi68:lle ja Bismillille kuuluu? Entäs sarppav ja Mynteli - teillä on jo kiertopäivät pitkällä - miltä vaikuttaa tilanne? :wave:

On: itseni laitoin rktt-listalle vain siksi, ettei tarvi kalenterista katsoa dpo-päiviä vaan näen ne täältä, kun kuitenkin käyn lukemassa kuulumisianne ;)
 
Viimeksi muokattu:
MOIKAT!!
Nyt minäkin oon sitte taas teidän kanssa kun en jaksnu pinaa vaan kävin ykstyisellä ultrassa. Samalla millä viimeks. Ja heti sanoi ettei tilanne oo muuttunut siitä viime kerrasta eli yli 2 viikkoa sitten miksikään. Eli tuo 2 pussia... joo... olihan ne mut olivat vain sisäkkäin!! Että sairaalan ylilääkärikin voi erehtyä... ja sitt se ulkolaissyntyinen, sama jolle mul on huomen aika.
Raskaus oli menny kesken jo viikolla 4-5 tämän yksityislääkärin mukaan. Ja kyllä ennemmin häntä uskon kuin arvailutohtoreita... Tää yksityislääkäri sanoi siitä ulkol. lääkäristä kun tiesi kua hän on, että tällä ei kuulemma oikein gynekologista tietoa ole! Ja naistenpolilla töissä! Kuulemma koulua käy... kyl pistää miettimään millaisia lääkäreitä nykyisin palkataan! En varmast luota jos sellainen tulis synnytyslääkäriks! Kai niillä joku raja on.... vai jos ei ole lääkäreitä niin kai sitte joku pätemätönkin kelpaa.
Ai nii sanoinko eilen että tää ulkol. synt. opiskelijalääkäri ensin sanoi että on sikiö ja syke.... sit vähän ajan päästä hän sanoi, ettei ole varma onko kyseessä kohdun vai sikiön syke? Ja piti hakea ylilääkäri paikalle... tosin hänkin oli yhtä epävarman oloinen. Että varmaan otan tyhjennyslääkkeet huomenna kainaloon ja tuun kotiin hoitaa homman. En kyl jää sinne sairaalaan kun ei oo pakko.

Tänään ensin kun selitin sen 2 pussia ja hcg-arvot, tää yksityisgyne epäili että josko olis rypäleraskaus... jolloin mulla olis ollut pakko mennä kaavintaan ja kielto vuodeks eteenpäin raskauden yrittämistä! Onneks oli kuitenkin normaali keskenmeno eikä tarvii mitään erikoisjuttuja...
Ja sitte tuo gyne sanoi tänään että kannattaa ehdottomasti lääkkeillä hoitaa jos aikoo jatkaa yrittämistä. Että valtaosa menee kuulemma hyvin. Ja sit kysyin vielä niistä hormonihoidoista. Mulle ei kuulemma hormonihoidosta oo mitään hyötyä, ja sitten totesi että munkin ikäisellä todennäköisyys että seuraava raskaus onnistuu nousee 75 prosenttiin kun se ennen tätä oli 50.... että jotain lohtua jos voi hakea!

Anteeks omaa napaa, mut voi siis siirtää tonne taustailijoihin niin kauaks kuin mun kierto taas pelaa, eli kun menkat alkaa uudelleen.
Toivottavasti Hystiksellä on onnistunut siirto!!!:hug:

Mur mur, isoiset pahoittelut sulle tädistä!!! :heart:Kiitän sua kun oot jaksaanu kannustaa koko 2 viikoa mua!!! Samoin muitakin ihanaisia!!! Ihanaa kun ootte olemassa!! Kyl aion kirjoitella tänne vaikka tuohon yrittämiseen nyt pienoinen tauko tuleekin!!

Minä TOIVON JA RUKOILEN TÄTIÄ SAAPUVAKSI ENNEN KESÄÄ!!!! Sitten voin alkaa taas haaveileen??? Jos ei oo liian myöhäistä! :'(

Ai niin:eek:ttikselle kestämistä miehesi menkkamaisuuksista!! Tollaisia ne miehet väliilä on!!!
Arvatkaas mitä mä teen tänään???? No otan muutaman oluen kun nyt ei tarvii enään pelätä että vahingoittaa pientä! Joo, ja ei oo mies kotona kyttäämässä. No huomenna voikin sit illalla olla niin kipee ettei mieli tee mitään vaikka vapaa viikoloppu onkin, ja koitan maanantaina töihin, jos olo ei oo hentoinen vuotojen takia...
Illanjatkot, ihguiset!:heart
 
Minttu..voihan surku:(..noin ikäviäkö uutisia sieltä sitten tulikin, olen todella pahoillani - lämmin


Voimasia siulle nyt kovasti:kiss:
..ehkä tuo lääkkeellinen on kuiteshin kohdulle hellävaraisempi vaihtoehto ja kun raskaus mennnyt jo noin alkumetreillä kesken, kohtu toivon mukaan tyhjenee hyvin&nopeaan.
Saat sairaalasta selkeät ohjeet mukaasi ja jos jotain outoa tai arveluttavaa sattuu, voi osastolle soitella mihin aikaan tahansa - näin ainahin miulla.

Kovasti jaksuja huomiseen:hug:..toivon, että olet jo 1-2kk:n päästä kovasti kuumeilemassa kanssamme jälleen!:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä täällä ollaan aina kurkkimassa olohuoneeseen!
Mintulle ihan mielettömän lämmin hali täältä!

Ei ole tätsy vielä tullut (kp29 tänään). Kierto aivan ihmeen pitkä, viimeksi olikin normaalia lyhyempi, joten onkohan tää joku tasoituskierros :)

Tosin, oireita löytyy: tisunpäät kipeähköt (loppuu yleensä arkuus, kun täti päivän sisällä tulossa), öisin saattaa rinnat kipuilla. Ihmeellisiä nippailuja alavatsassa, pienen pientä lisäystä valkovuodossa, ja joskus tulee ihan ripunen punaista (vaaleanpunaista) pisulla. Koko ajan on tunne, että nyt alkaa vuoto, vaan ei sit kuitenkaan... Niin ja selkää jomottelee välistä inhottavasti ;)
Enkä ole uskaltanut testata, kun mä ahdistun niin siitä blancosta :(
Odottelen vielä jokusen päivän, jos ei vieläkään tästyä kuulu, niin sitten rapistelen testin kaapista.
Niin ja mulla on ollut sellainen tosi seesteinen olo, mikään juurikaan ei ole ahdistanut, ärsyttänyt jne. Samanlainen olo oli ekassa raskaudessa.

Mutta jotenkin en vaan usko raskautumiseen. Tässä kierrossa en meinaan edes bongaillut ovista lainkaan vaan menin tunteen mukaan, ja olin tuntevinani oviksen pariinkin kertaan... Lisäksi pupustelut ovat jääneet melkeinpä kertaan viikossa, viikonloppuun. Ja ovis olisi laskujen mukaan ollut keskellä viikkoa, eli sen mukaan ei olisi onnea matkassa.

Joten tällaista täällä, palaan asiaan kun jotakin enemmän tiedossa. Miehellekään en vielä ole sanonut mitään. Se on sellainen realisti ja epäempaattinen, että jos se täti tulee, niin ei siltä tukea saa. Ja jos onkin jostakin kumman syystä plussa, niin aitoa onnea saa odotella pari kuukautta, että ollaan "turvallisemmilla" vesillä. Siihen saakka toki iloitsee, mutta silleen miehekkään realistisesti...

Rauhallista yötä kaikille! ja palataan...
 
Viimeksi muokattu:
sarppav PLOP PLOP sitä+++++++++testiin siulle toivon kovin!!!

putunen jos jaksat/viitsit ja kehtovat:)..laitteleisitkos miun kierron pituudeksi vaikka--> 24-26..on kerta lyhentynyt selkeästi.
..voin kyllä huomenna päivitellä listan jossain välissä ja siinähän se samalla tulisi myöskin korjailtua..=)

..Ihuna tuo Kössi-kenguru..muistan sen lastenohjelman ihan selvästi!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä