40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hystis, minne sä meet? Voitko kertoa? Voi ku mäkin voisin noin vain lentää jonnekin.. Onhan sun hyvä olla siellä missä menet? Ethän unohda meitä? Voidaanko me vaihtaa telefoonnumebereita, ett mä tiedän missä sä oot ja miten sulla menee :confused:.
 
Ottis Lähen Etelä-Eurooppaan, sen maan naapurimaahan, johon sä lähdet viikin päästä. Tule sinne :)!!! Nyt budjailen mun veljen luona. Kyl mua vähän hirvittää lähtee, ku en oikein tiedä miks meen ja minne sinne, mut mun vaan on mentävä, niin sanoo levoton sieluni.
 
Ottis
Hystis, kiitti. Et sä millään viittis tulla reilun viikon päästä Portugalin Albufeiraan mua visiteeraamaan? Onks siitä pitkä matka? Olis muuten ihkua. Mun systeri olis ihmeissään ja innoissaan =).
 
Ottis
Voi sua, Hystis. Mä haluun palan sun levottomasta sielusta :heart:, mulle on aina tämä kotopesä ollut niin rakas, etten edes ukkoni perään enää edes mökille malttais, mutt mä muistan nuo ajat ku veri veti..
 
Viimeksi muokattu:
Voi nenäkkeli Ottis, on siitä aikamoinen matka, läpi koko maan. Vitsi olis kyl ollu iha superia se, siis tulla sua moikkaamaan sinne teidän (sun ja siskos) lomalle! Pidän kuitenkin mielessä, koska eihän sitä hysteriana voi tietää varmaks mistään mitään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Joko sä saunoit? Joko vartti meni? Saanks mä taas käydä tupskulla? Auts, mun korvaan sattuuuu... tää hilajisuus kai ;). Pyykitkin on vielä koneessa. Käyn ne laittamassa ja tulen takas. :wave:
 
Voi teitin juttuja - Hystis&Ottis..mie olisin onnellinen puolestanne jos visiteeraaminen teillä edes onnistuis!!:wave:
..tämä se just on kurjaketta kun niiiiin eri puolilla Suomen maata ja vähän kauempanahin(Hystis) asustellaan toisistamme..plääh, ihan tyhmää..:kieh:

Miulla taisi tää punkkunen nousta hieman hattuseen..hiks:p..niin saunassa kuumotteli..hyvä etten rumissunna lautehilta ales ja saanu polttomerkkiä peffaan niin kuin Ottis!..:LOL:
..no, ei nyt sentäis ihan niin..mutta kun harvoin ottaapi, se nousee päähän kuin häkä konsanaan!

.ja taas on pakko tupekki tauko pitää, ei mahda mittään!=)..ulkona onhin täällä ihunan leppeä kelinen, oikiastaan aika lämmin kevät sää.:flower:..käyn hieman nuuhkimassa..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Hattuun noussut punkkunen on vain hyvä ja rentouttava asia :D! Junamatkat kulkee nopsaan ja junassahan on hauska matkustaa. Puheliaana ja sympaattisena ihanana sinuna sun ei kyllä varmanakaan tarttis olla viittä minuuttia ilman juttuseuraa junassaKAAN :)!
 
Ottis
Kas mur-mur, tulithan siehin linjoille =), vihiroon! Minä laitoin illan toisen satsin pyykkiä kuivumaan ja nuuhkasin samalla ulkoilmaa, lepponen oli keli. Ja koppasin muuten koneelle tullessa 3:en sidukan, joten enää ei ole vara mua herkutteluun houkutella, vaikka kuinkas se sun hernerokka mua himottaisi :p. Eihän silti unohdeta oikeita laivatreffejä tällä sakilla? Mä haen sut ihan varmasti!!
 
Juu Hystis, kyllä mie heti junassahin aloin haastelemaan naapuri penkissä istujan kera..sellainen mie olen!=)
..sitä vaan on pirun araksi tullu..liekkö ihan olen mökittynnä tässä viime aikona?..

Ottisko siellä alkoi ihan urakalla pyykkiä pesemään - anna kuuule olla , kyllä kerkeät huomennahin!;)
 
..ja en varmasti udohda tätä suunnitelmaaamme tavata livenä..laitellaan hautumaan korvan taa, juuuu!!!
..mitenhän se ihka oikiasti tapahtuisi, onko ehdotuksia ladyt!??=)

Hirmusti tulee kirjoitusvirheitä miulla - Kääääks!!:p
 
Mie olen niin vähän matkustelluna yleensäkkin..miten Ottis olit ajatelluna miut kyytiis hakia?;)
..olisko sen välttämäti oltava laivamatka?..voisiko se tapaaminen olla vaikka jossahin kaupungissa ja yövyttäis kaikki samassa hotellissa?

((muoks))
..meni tässä kuin huimaamati pikku kippo sipsejä..sitten ripsipiirakka..kauhian nälän iskiiiiiiii!!!!!!!!:p
 
Viimeksi muokattu:
Hysytis..ihan OIKIASTI haluisin käydä ihan "ulkomailla"..ja juuri tavata teitähin..mutta rahavarat ei sitä salli, ei millään nyt..vi**ttaa kyllä ittiäänkin tämä ainainen senttien/eurojen venytys..:|

..mie olen olluna kotona "kotiäitinä" kohta 7v..se kertoo tilanteestamme..ja mies on aika huonosti palkatussa duunissa..

Korttiakaan ei viitti laittaa vinkumaan..laskut kyllä tulee perästäpäin..

Kyllä mioulla se kotomaan matkailu vielä onnistuisi jos vaan halukaita muita löytyy ja saadaan homma pelaamaan!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur ja Hystis, tämä heikki heitti mut ulos välillä :(. Eihän sen mikään laivareissu tarvi olla, mutt ku täällä on siitä laivasta niin kovin puhuttu, ni sillä vaan ajattelin. JOku ihku paikka olis ihan mahtava juttu. Ettei ihan joku linna tai jotain, kunhan vain ei oel kamera mukana :LOL:. Jossain Keski-Suomessa, ett matkat puoliintus? IDEOITA?
 
Ottis
No nih.. mur-mur, sulle olis parasta ett me saadaan sut TODELLA tienpäälle. Ja kuten luvattu mä otan sut matkalla mukaan. Pohjosesta nimittäin ku tuun ni sama mitä kautta etelään tulen, ei tulen kovin paljon eroa matkalla.
 
Keski- Suomi..ei paha olleskaan..=)
..pitäis vaan alkaa kattelemaan..

Keski- Suomen kaupungit ja kunnat:
Hankasalmi
Joutsa
Jyväskylä
Jyväskylän mlk
Jämsä
Jämsänkoski
Kannonkoski
Karstula
Keuruu
Kinnula
Kivijärvi
Konnevesi
Korpilahti
Kuhmoinen
Kyyjärvi
Laukaa
Leivonmäki
Luhanka
Multia
Muurame
Petäjävesi
Pihtipudas
Pylkönmäki
Saarijärvi
Sarin sähköpäiväkirja
Sumiainen
Suolahti
Toivakka
Uurainen
Viitasaari
Äänekoski

..onko tuossa kaikki?
 

Yhteistyössä