40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oliivitar Esikolta muistan viimoset menkat tulleen 11.4-1986/raskaustesti positiivinen 28.5 1986/laskettu aika 15.1-1987 ..tyttö syntyipi sitten 3.1.1987:heart:
Eli-->raskautunut olen sitten huhtikuun lopulla.:)

Tältä ilataähdeltä sitten plussasin 2.4.2004..tärppi käynyt siis maaliskuussa.:heart:

Että, alku keväällä miulla siemenet itäny;)..jospa se nyt huhtikuun lopulla tärppi kävisi:rolleyes:

((muoks)) dippailin äskettäin vielä yhden O-testin..ja pikkasen vahvempi oli, kuin päivällä dipattu testiajan sisään.:)
..masuahin niin juilii:$..

Juuri tulin saunasta(käytiin miehen kera pitkästä aikaa kahdelleen kun poikanen vielä ulkona) ja taidanhin mennä tuonne partsulle viiluttelemaan karpalolonkun kera;)

Ps. Suunnitelmissa olisi simojen tallettelua iltasemmalla..kattellaan nyt, miten mies jaksaa..hän kun monasti saunan jälkeen ihan rätti poikki!:(
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Kyllä nyt kumpuaa taas toivoa tähän kuuhun vaikkakin minulla vasta kp2 =) Toivottavasti ystäväni teoria pitänee paikkansa kohdallasi :heart: Tällä kertaa lähettelen miehellesi testesteroni-puuskutuksen illaksi... jospa sitä sitten


...niiiiin ja miultahan puuttuu se tammivauva :heart:.... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Oliivitar:)
..juu, tammivaavit meille kiitos:heart:

Tuolla se "testosteroiini karju" syö suolapähkinöitä ja huuhtelee niitä ales Karpalolonkulla!:D
..taidan mennä viekkuun pizzaa mutustamaan..

Oletteko muuten koskaan maistaneet tuota "ÄTTÄ" Drinkeroa?
..mies osti meille puoliksi yhden Valkovenäläisen..ja yllätys - kyllä sitä nautiskellen pikku lasin joi:p
Oikein kylmänä jäiden kera kesäkuumalla - varppina hywää!

..vaan nyt sitä pizza ja sitten "piliä"..:LOL:

((MUOkS))
Voihan..pizzaa miehen viekussa popsin..mutta pili jäi saamati:(
..niin kuin arvelinhin hän ihan kypsää lihaa untenmaille..siinä on mies, jolle UNI on tärkiää!!!

No, huomenna uusi päivä ja ovis+ mitä todennäköisemmin..jospa sitten mies ei niin väsy olisi.:)
Onhan se totta, että vaikka mie sen miehen "veijarin" saisinhin heräteltyä eloon, on hänen se ns. p a n o jaksettava suorittaa(muulloin voi "leikkiä" sitten muutenhin)..koskapa, muutoin ei simoja saa..woe woe kun on välistä hankalan vaikiaa:O

..mie taidanhin mennä tupekille ja juon vielä kaapista yhden Karpalolonkun

Illan jatkoja ihunaiset:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Lapset herätetty, syötetty ja ulos laitettu.. Kahvihetki kaunoinen meän olkkarissa, myöskin täällä rauhallista, aurinkonsäteet alkavat pikkuhiljaa siivilöitymään ikkunan läpi.


Mur-mur Toivottavasti Urhosi heräsi yöllä ihmeellisiin tuntemuksiin ja hyökkäsi kimppuusi metkut mielessä :p Tai toisaaltaan.... jos se ovis vasta pärähtelee niin ehkäpä tänään, ja sitten hieman varmisteluita päälle

Minulla alkaa vitamiinit olemaan loppu... Olen syönyt multitabsin omega-3:ia ja ajattelin vaihtaa tuohon vehnänalkioöljyyn. Oletteko tilanneet sitä tai hakeneet marketeista? Jos joku on tilannut sitä netistä, laittaisitko linkin? Noissa kaupoissa juokseminen hirvittää minua... Edellisessä kierrossa join greippimehua ovikseen asti, ja pullollisen viiniä sen jälkeen, mikä olikin hyvää pitkästä aikaa
 
Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista ja osanotosta :)
Soili Onnea kovasti matkaan :flower: ja tarrasukkia pikkuiselle :heart:
Mintulle kuin myös Niobelle pahoittelut. :hug:
Ninni69 täällä toinen ensimmäistä yrittävä :wave: Vuoden verran yritetty, ja oltiin jo menossa hoitoihin, kun plussa yllätti paria päivää ennen ensimmäistä käyntiä. Minulla kun oli semmoinen tilanne, että kävin hormonit testaamassa vuoden alussa, ja tuloksena Vaasan naistenpolin lääkäri sanoi että kipi kipi yksityiselle, koska julkisella puolella on vuoden jono, ja silloin voi olla jo myöhäistä ja että ei kannata edes yrittää inseminaatiota vaan suoraan IVF:ään : / Ja heti seuraavassa kierrossa sitten plussasin... Nyt olen sitten miettinyt että yrittäisikö vielä luomuna, kun todistetusti vielä sekin voi onnistua, vai varattaisiinko uusi aika heti kun kierto tuosta taas käynnistyy.
 
Aurinkoista Lauantai päivästä!
..täällä aivan ihuna ja lämmin keli.

Oliivitar eipä hyökänny mies yöllä kimppuuni: /..ja mie nukahdinhin soffalle.
..tänään uudet yritykset, teen juuri "sotasuunitelmaa" ;) kun mies nyt lapsen kera mummulassa.
..jos mie miehelle sellaisen kokovartalohierronnan ensteks..

MarjaLeena71 voi, olen pahoillani tädin hyökkäyksestä:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Tuollainen dipattuna äskettäin tuli..

..juuri selailen Alkon sivuja..että mitähän hywäistä illaksi:p
..poikanen lähtee yökylään..ihanaa, meillä omaa "laatuaikaa" kahdelleen ja just passeliksi!!!..:D
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71............kp1/28............yk6.......3.
Iida-Karoliina (46)........kp2/23-29.......yk22...................5.
Ninni69 (41)................Kp?................yk2.9kk............1
oliivitar (40)................kp3/27-30........yk2 ( 05/09)7.
Nöpsö (42)..................kp6/29-32........yk?................2.
Ottis (43)....................kp6/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp10/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp10/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp20/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp21/24-26.......yk15...................3./1.yht.
muumimamma-72(38) kp30/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp30/28...........yk4........4./2yht.
Velmuliina74 (36)........kp33/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp37/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp37/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp45/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp49/28...........yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






mur-mur (45)............dpo-1
Mindy<3 (40)............dpo5
Putunen (41) ............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71............kp2/28............yk6.......3.
Iida-Karoliina (46)........kp3/23-29.......yk22...................5.
Ninni69 (41)................Kp?................yk2.9kk............1
oliivitar (40)................kp4/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Nöpsö (42)..................kp7/29-32........yk?................2.
Ottis (43)....................kp7/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp11/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp11/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp21/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp22/24-26.......yk15...................3./1.yht.
muumimamma-72(38) kp30/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp31/28...........yk4........4./2yht.
Velmuliina74 (36)........kp34/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp38/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp38/28-29.......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp46/27............yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp50/28............yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?...............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






mur-mur (45)............dpo0
Mindy<3 (40)............dpo6
Putunen (41) ............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
~*~Mukavaa palmusunnuntaita~*~

Missä te kaikki ootta?..Huhuuuuuuuuuu!!!..kovin on hiljaista nyt täällä pinossa..

Me eilissä iltana miehen kera rentouduttiin: saunan, pizzan, kuoharin ja lemmiskelyjen merkeissä - simot siis talleteltu.;)

Onneksi tallettelin, sillä jo tänään riidanpoikasta ilmassa: /(miehellä krappe)
..hän menikin eilen jo mammimaan klo. 23.30 ja kyllä vähän minnuu harmitti alkuun..:|mutta sittenpä itsekkin aloin soffalla pilkkimään ja siirryin miehen viekkuun.
..jää siis varmistelut varmaanhin tältä iltaa..mutta lämmöthin näyttäis jo nousseen lähemmä 37C..eli Ovis varmaankin tuli ja meni.

..nyt vain vuotellaan taas.:rolleyes:

Ps. miehen kera siis tuossa äskettäin haasteltiin "kovaäänisesti" ja sitten tyypillisesti mykkis hällä päällänsä - Plääääh!:vampire:
..no, mies otti pakkasesta jäätelöt itselleen ja poikaselle..toi sitten miullehin;)..tämä mieheltä jonkinmoinen kädenojennus, että "ollaanko kavereita, joohan"..:)
 
Viimeksi muokattu:
Pitää minunkin osallistua, ettei tarvi mur-murin yksin täällä jutustella..!:wave:

Olikohan toissailta, kun kirjoittelin pitkät pätkät ja kommentoin, mut sit jumavita kaikki tekstit hävis kun sivut jumitti! Sillon kyllä otti pahasti pattiin..:mad:

Mut siis kaikille hyvää palmusunnuntaita täältäkin! Aamu menikin töissä ja nyt väsyneenä yritän sinnitellä viel pari tuntia ennen unille pääsyä. Ei kyllä tarvi vknloppuaamuina turhia taukoja pitää töissä, joo..
Muruset (5v ja 45v) lähti just virpomareissulle mummolaan, itse en jaksanu mukaan. Suunnitelmissa tälle iltaa vielä sauna ja tv: n katselua, eiköhän sillä uni tule.:)

Katoin tosta mur-murin päivityksestä (kiitos:flower:), että mulla jo kp21! Kohta saa alkaa jännäämään.;)
Olo vissiin ihan normi- dpo5. Lämmöt reilusti koholla, viluttaa ja hiottaa herkästi, rinnuksia hieman jomottelee ja masua jännästi.. No, viikon päästä taas ollaan viisaampia ja toivossahan on aina hyvä elää. Mut ei ainakaan yritystä tästä kierrosta puuttunut! Mies jo aneli vapaa- iltaa jossain välissä.:D Mut siis onneessaanhan toinen on mukana tässä hommelissa, piruuttaan mua kiusasi!

Jahas, enköhän mä ole tarpeeksi kulutellu nyt palstatilaa, jos kokeilis saada lähtemään tän ennenkun kaikki taas häviää..

Kaikille ihanaista iltaa ja vielä ihanaisempaa tulevaa viikkoa!:hug:
 
No hellurei Mindy<3..olihan siellä joku "maisemissa"!!:wave:

Eikös siulla ole tänään dpo6?..vai olenko nyt väärin taas päivitellynnä:headwall:
..olitko ajatellut milloin dipata ekaa kertaa..kenties JO TOTT päivänä/dpo10?..=)
Jospa se NYT olisi hyvin käynynnä kun mies "poloisen" olet niin kovin lujille laittanna!:p

Mie ajattelin itse, että jos tuonne dpo10/27.4 jaksaisi pinnistellä;)
 
Viimeksi muokattu:
Helou! Ja hyvää palmusunnuntain iltaa!=)

Kiva mur mur kun teillä tallettelut onnistui!!! Toivottavast käy tärppi tällä kertaa!

Tervetuloa minni69! Parempi myöhään kuin ei ollenkaan! Onnea kovasti yrityksellenne!!

Sorry kun en muista mitä aiemmat oli kirjoitelleet, putusella varmaan jännät päivät ainakin??

I-K pahoittelut tädistä! Ens kerralla sitten!!!


Minä palannut duuniin ja nyt makoilen kotona aamuvuoron jälkeen maha täynnä grillimakkaraa ja irtokarkkeja... Blääh! Koska mun terve elämä alkaa?? Ainakin oon jotain tehny: mulla työmatkaa tuleepi noin 10 km ja oon nyt eilen ja tänään menny pyörällä töihin! Se on hyvä alku, kunhan sais ton sapuskapuolenkin hiukan tarkistettua ettei tuu vedettyä kaiken aikaa pizzaa, suolapähkinöitä, makkaraa ja suklaata jne. Alkaa jo jurppimaan kun ei oo selkärankaa olla ilman, kaiketi sekin on jonkunlaista lohtusyömistä tms.?

Joo minä vuodan edelleen:kieh:ja alan olemaan jo kyllästynyt siihenkii!!! Olis saanu jo riittää... Nyt viikko ja yks päivä, vuoto on sellasta edelleen punaista ja siinä sellasta pientä hyytymää... plus että haiskahtaa jollekin pahalle, yöks! Sori jos joku syö! Ajattelin kysyä jos se vielä alkaa haista pahemmalle josko vois olla tulehdus? Vituttaa kun muutenkii tuntuu että menee aikaa hukkaan ootellessa jos joskus menkat sit tulee kunhan tää vuoto ekaks loppuu.... mistäs mä sen sit erotan milloin on vaihtunut menkoiksi jos koko aika vuotaa??

Muuten on ollut masennusfiilis tässä ennen töihin menoa, se onneks helpotti kun menin töihin!
Sori omaa napaa!

No plussatuulia teille kaikille, minä palaan ruotuun kunhan noi menkat ensin joskus tulee! Loppuis edes toi typerä haiseva km-vuoto!!!! Kantsiskohan jo kokeilla raskaustestiä joku aamu että onko yhtään haaleampi?? Ei vaan huvittais tuhlata sen tähden... Palataan!!!++++++++++++++
 
Minttu:hug: tuo vuoto on kurjaa, tiedän sen.

Laitan linkin.
TERVEYSNETTI - Keskenmeno
..vaikka olet varmaan ohjeistusta sairaalasta jo saanuthin.

Minähin soittelin jo sinne osastolle, missä lääkkeellinen tyhjennys tehtiin kun vuoto alkoi haiskahtaa sellaiselle ällölle, hieman makealle!:O

Hoitaja sanoi, että jos ei ole vatsakipuja kovia ja lämpöä, on melko varmasti kyse kudosnesteestä, joka haiskahtaa.
..näin olihin, koska miulla ei lämpöä tai kipuisia..aika pitkään se vaan vuoteli..olkohan kokonaisuudessaan peräti 3vko:a!?..

Voithan sie R-testillä hieman seurailla HCG:n laskua.
 
Viimeksi muokattu:
Ai tuli näköjään viestejä kun ite tuhnailin tässä, hei vaan mindyllekin!!! On kiva kun on kanssaduunareita jotka joutuu viikonloppunakii olemaan sorvin ääressä!!!:hug:
Jospa se olis nyt natsannut teillä kun noin kovan 'työn' ootte tehneet!! Hope so!!!

Ja putunen kait testailee lähipäivinä?????++++++++++++++++++:heart:
 
Kiitos mur mur taas kun tuntuu etten saa tarpeeks tietoa tai siis en osaa sitä etsiä oikeesta paikasta!!! Yks juttu viel, kun syön omega 3 kapseleita 2 päivässä, niin voikohan se vaikuttaa vuodon määrään?? Kun sillä on sellainen ominaisuus että se estää verta hyytymästä, mietin vaan........ Joo pitää koittaa ettiä googlen kautta!!! Ciao taas!!:hug:=)
 
Minttu Omega-3:lla voi olla sellainen vaikutus..mutta en ihan usko tuohon tyhjennysvuotoon sen vaikuttavan.

Kyllä se vuoto vaan pakkaa olemaan tuollaista kirkasta, runsasta ja välillä hyytymiähin..lopuksi alkaa muuttumaan ruskehtavaksi ja sitten ihan haaleaksi)
..koeta ottaa se vain nyt siltä kantilta, että kohtu varmaan tyhjenee hyvin kun vuotelee pidempään ja hyytymien kera!=)
 
Viimeksi muokattu:
Heipat :wave:

Onhan täällä jonkinlaista keskustelua! Meille tupsahti eilen yllätysvieraita ja ilta menikin tulisilla lätäkköjen keskellä :LOL: Se olis grillikausi täten avattu!

Mindylle<3 kovasti plussapuuhkutuksia Ja Mur-mur kyllä nyt taitaa se Tammivaaveli tulla :heart: SE olisi niin ihanaa :heart:

Voi Minttu :hug: Toivottavasti pian pääset vuodosta eroon! Minulla oli myös lääkkeellinen tyhjennys, mutta joka päätyikin kaavintaan. Vuotoa tuli ennen kaavintaa kuin härän kurkusta ja jalat meni alta. Onneksi olin koko toimenpiteen ajan sairaalassa. Vuoto muistaakseni sen jälkeen väheni nopeasti ja loppuikin viikon sisään, mutta sitten alkoikin vielä tuhruttelemaan joksikin aikaan. Jotenkin en muista hyvin siitä ajasta... Olin luultavasti jonkinmoisessa sumussa kuukauden päivät, ennen kuin miehen kanssa päätettiin yrittää uudestaan.

Huomasin tuolla listassa, että miun yrityskerrat eivät ole päivittyneet. nyt olisi yk3 Kiitoksia päivittäjälle :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsistä siullehin Oliivitar:wave:

Korjailin listaan yk:n oikeanlaiseksi.

Teillä jo grillikausi avattu, miekii haluisin!!!
..ehkäpä ensiviikon lopulla kun lähdetään serkkuni&hänen miehensä kera hohtokeilaamaan 24.4 pääsiäispäivänä, sen päälle voisi grillata jotain hyvää!
..viimeiks joskus yläasteella käyny keilaamassa;)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys teillekkin- Minttu ja oliivitar!:wave:

Ja mur-mur-- Jeps, oikeassahan sie taas olet, on JO DPO6, jeeeeeeeeeeee!:D:cool:

Ai joo, huomisen meinasin olla vapaalla ja sit vasta tiistaina yöhön meno. Perheen "miehet" lomalla, joten saadaan pitää yhdessä kivaa, vaikka pyöräillä jädelle tms..
Nyt kyllä sataa, mut jos huomenna jo paistais...:)
 
Vielä mur-murille- En tiedä milloin uskaltais testailla..
Olen taas etsinyt tietoa netistä kohdunkaulan heikkoudesta ja pelottaa tuleva vietävästi, siis mahdollinen raskautuminen. Siitä tukilangastakin niin hitsin vähän tietoa..: /

Mut joo, eihän mun vielä tarvi murehtia! Ja kova on usko onnistumiseen, tavalla tai toisella.
 

Yhteistyössä