40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hystis täällä taustalla, olkkarin nurkkatuolissa toivottelee hyvää iltaa (tai yöhän nyt jo on) teille ihanaiset virtuaaliystävän :heart:.

Paljon on ehtinyt parissa viikossa tapahtua, niin täällä teillä kuin mullakin. Mur-mur ainakin oireita odottelee ja kuulostelee - kunpa nyt vihdoin napsahtaisi sulle se kovasti toivottu iltatähti! Mafinkalla on ovisaika ja pian pääset kullan kainaloon joka yöksi, niin talletuksetkin hoituu aina oikeaan aikaan. Tulispa teille nyt se ylläri pian :flower:! Pikkutirrin tulevat talletukset on ajoitettu hyvin.... joten toivon että sulla on pian pullat uunissa :heart: (mistähän sekin sanonta oikein tulee?). Putunen on Mafinkan lailla panemassa hynttyyt yhteen ukkelikukkelin kanssa, ihanaa. Onnea hirmuisesti, ihuna juttu :)! Ja vielä ihanampaa on, kun voitte varmistaa simppojen saannin milloin tahansa haluatte ja tarviitte :)! Oliivittarella on kädet ja sylit täynnä lapsia, mutta aina löytyy tilaa vielä yhdelle :). Sitä kovasti sinulle toivon. Kuten myös kaikille teille täällä - joko sitä ihan ekaa tai vaikka kymmenettä :)! Ja tervetuloa kaikille uusille, Salme71 ja Mindy, vallan oikeaan paikkaan, kodikkaaseen ja lämminhenkiseen olkkariimme olette eksyneet :)!

ON Jos kuulkaa asiat alkaa mennä päin prinkkalaa, niin mulla sitten ne meneekin ja loppua ei tunnu näkyvän. Mister Murphy lakipykälineen on rakastunut muhun niin, ettei jätä rauhaan ollenkaan :(.

Tänään torstaina olis virallinen testipäivä (pp14 tai jotain), mutta testasin jo nyt aamulla (keskiviikkona): negaakin negampi. Lopetin Luget ja Progynovat (joku estrogeeni se kai on, en muista) siihen paikkaan ja tätiä odottelen tulevaksi muutaman päivän sisään. Että se siitäkin pakkasukosta sitten.

Oon täällä jossain maailman kolkassa ypöyksin (ja yksinäisenä) ja sitä fiilistä vahvistaa se, että polvi känkkää niin, etten pysty kilometriä pitempään päivässä kävelemään, enkä öisin saa nukuttua kun särkee, joten väsyttää ja itkettää vaan aamusta iltaan. En siis pysty kävelemään, tanssimisesta nyt puhumattakaan.

Asiat alkoi mennä huonosti ekasta päivästä lähtien, ja kaikki mitä olin suunnitellut tekeväni, meni mönkään. Ekan viikon majoitukseni oli yhden paikallisen ihmisen kodissa, jossa mun huone oli noin viis neliötä ja ikkunasta näkyi talon seinä metrin päässä vastapäätä ja molemmilla sivuilla. Ei internettiä, viides kerros eikä hissiä...Voitte ehkä koittaa kuvitella kuinka oli päähän potkittu, huijattu ja erittäin eristäytynyt olo. Nykyaikana kun kaikki käytännönkin asiat tapahtuu netissä ja kun sitä ei ole, on ihminen aika avuton. Jouduin sitten ramppaamaan koivellani ympäri kaupunkia ensin internet-kahviloissa ja sitten juoksin erilaisia majoitusia katsomassa (oli jos jonkin sorttista). Ja nyt on polvi sitten ihan paskana!

Portaat, ikkunaton ja internetitön huone ja ne kaikenlaiset kummalliset luukut mitä kävin katsomassa alkoi ahdistaa siinä määrin, että tulin hotelliin, ostin vahvimpia särkylääkkeitä mitä löytyi (tähän asti oon syöny vaan Panadolia, mutta ne ei oo auttaneet yhtään), jotta oon voinut lepuuttaa jalkaa voiden samalla surffailla netissä. Pääsiäisen jälkeen vaihdan todennäköisesti kaupunkia, jos vaikka löytyis joku...(ja nyt en puhu miehestä).

Vähän yli viikko sitten tänne lähtiessäni olin varmaan jossain elämänmuutoksen ja koiran menettämisen jälkeisessä shokkitilassa, että unohdin olevani 43-vuotias enkä 19 vuotias nuori ja terve, joka ihan tyytyväisenä ja vailla odotuksia, kriteereitä, vaatimuksia ja toiveita matkusteli päämäärättömästi ympäri maailmaa, ihan vain nauttien vapaudesta ja uusista asioista ja ihmisistä. Nyt, kaikkien vaikeuksien keskellä kaipuu omaan kotiin ja koiraan on kasvanut niin suunnattomaksi, että luultavasti alan toteuttaa plan k:tä (oon jo kokeillut ja huonoiksi havainnut ainakin planit a-j, joten seuraava on sitten k). Kodittomana, koirattomana, lähes liikuntakyvyttömänä, yksinäisenä, lapsettomana, työttömänä, (miehettömänä) ja tarpeettomana on kuulkaa vähän surkiaa :(. Anteeksi valitusvirteni ja omanapaisuuteni :ashamed:.

Nyt on aika yrittää nukkumista. Tuun taas kurkkimaan ja kirjoitan jahka ehdin ja jaksan.. (energiataso on jatkuvasti miinuksella. Anteeksi kun en nyt kommentoi teidän juttuja, vaan vaan puran omaa oloa.)

Kurjuustilanteestani huolimatta vilpittömästi toivon teille aurinkoa sydämiinne ja plussia testitikkuihinne :) :heart:! Ootte upeita ihania tärkeitä naisia kaikki!

Ottis Halit sulle sinne lämpimään :hug:!
 
Viimeksi muokattu:
Hei Hysteria!

Vaikka en sinua tunnekaan ja olen ihan uusi täällä, niin vilpittömästi olen pahoillani kokemastasi. Olen jännityksellä seurannut vaiheitasi ja todella toivonut sitä plussaa sinulle. Vaikutat lämpimältä ja ihanalta ihmiseltä. On niin väärin, että joudut kärsimään tuollalailla. En osaa varmasti sanoa mitään, mikä parantaisi mieltä yhtään. Mutta ehkä voisi ajatella, että kaikella tällä on tarkoituksensa. Joku päivä - ja se päivä varmasti tulee - voit katsoa taaksepäin ja huomata, että kestit ja selvisit. Olet vahvempi ihminen ja pienet vastoinkäymiset eivät sinun maatasi kaada.

Toivottavasti uudessa kaupungissa asiat sujuisi paremmin. Tuo polven oikutteleminen on varmasti ikävää. Lepoa ja kylmiä kääreitä, niin toivottavasti olosi helpottuu.

Paljon voimaa sinulle! Muista, että asiat aina jossain vaiheessa kääntyvät paremmalle tolalle.

Salme

 
Viimeksi muokattu:
Hysteria -
-
- lämmin halaus ja jaksamistoivotus sinulle! Tosi surullista kuulla, että asiat on noin. Mutta tuosta ei voi olla suuntana kuin ylöspäin, ja toivottavasti löytäisit sen suunnan mahdollisimman pian! :kiss:

Mur-murille toivotan hyviä oireita - sellaisia juuri oikeanlaisia :heart:

pikkutirrille hirmuisesti plussasäteitä tähän kiertoon :heart: - tammivauva nyt meille kaikille tilaukseen!!

Kaikille paljon plussia ja oikein hyvää pääsiäistä !!!

 
Viimeksi muokattu:
Vielä omaa napaa: nyt dpo 14, menkkatuntemuksia on ollut maanantaista alkaen, muttei tätiä vielä näy eikä kuulu. Mutta eihän voi ? olla mitään toivoa enää, kun lämmöt laski jo sunnuntaina ihan normaaliin ja testi näytti dpo 12 aamuna puhdasta negaa :confused: .... kun sitä aina yrittää viimeiseen asti pitää Toivon lahkeesta kiinni, ennen kuin se kokonaan karkaa :D Se vaan on outoa, että mulla yleensä lämpö laskee normaaliksi päivää ennen menkkoja ja nyt jo 4 päivää sitten.... kumma juttu. On tää oma kroppa silti välillä ihan outo, vaikka joskus luulee tuntevansakin. Mitään oireita ei ole ollut viikonlopun jälkeen.
 
Voi Hysteria....oon niin pahoillani puolestasi:'( miten sitä voikin mennä kaikki päin prinkkalaa silloin kun oikein käy menemään:hug: Nyt suunta ylöspäin ja toivon todella että se toinen kaupunki ois se parempi paikka ja saisit jalkasikin kuntoon. Voi miten pahoillani oon siitä pakkas ukostakin:(:hug: toivon aurinkoa elämääsi:kiss:

Jospa Putunen oiskin ylläri pylläri=) joskushan niitä juttuja kuulee kun testeissä ei oo näkyny moneen viikkoon ja menkat ei oo vaan alkanu..ja pienihän siellä on ollu=)...toivon sitä pientä ihmettä sinulle:heart:
 
pikkutirri, jospa nyt tosiaan siulla se ovis sattuisi soppelisti tulemaan - plussatuulia tälle kiertoa!:heart:
..ja hienoaaaaaa - painon olet saanut alle 60kg!!!

putunen..hmmm..oletko vielä sunnuntain jälkeen lämpöjä mittaillut?
..voi, kunpa tulisihin ylläri pylläri!:kiss:

Miulla lämmöt tekee sen dippauksen ales n. 2-3vrk ennen vuotoa ja palaa sitten pikkasen alle sen luteaaliajan lämmön - jos esim. luteaaliaikana 37.2C on se dippauksen jälkeen 36.8-37C..ei siis suuri pudotus kuitenkaan..ja lämmöt pysyy näissä lukemissa niin pitkään, kuin vuoto jatkuu!
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria ihunainen..voi et uskokkaan, miten pahoillani ja suruinen olen siun puolestais:'(

Kunpa voisinhin olla antamassa siulle sellaisen voima halituksen ja kertoilla, että VARMASTI elo tästä siulla vielä helpommaksi ja paremmaksi muuttuu!:kiss:

Kurjaa kun tuollaisena kodittomana, kiertolaisena sie siellä nyt olet:(..
..jalkaselle pikaista paranemista:heart:

Kovasti laitan jaksu&lämpö sätehiä siun eloosi sinne jonnehin..ja mukavaa Pääsiäis aikaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, täällä taas ! En voinut olla tekemättä testiä, kun :x on vaivannut jo viime lauantaista... varsinkin aamuisin. Negaa kuitenkin näytti... Mitä tää sitten oikein mahtaapi olla ? Ehkä tein testin liian aikaisin ? Tai sitten tosi sitkee masupöpö...No, jos meille on pienokainen tarkoitettu, niin kyllä vielä tärppää...
 
mur-mur - joo olen mittaillut välillä lämpöjä tälläkin viikolla ja ihan sen tuntemuksistanikin huomaan, että on alle 37. No eihän sekään mikään varma tädin merkki ole. En kyllä yhtään usko ylläri pylläriin - mutta toivon kyllä sellaista :) - edes joskus tulevaksi... Ylläri pyllärinä sellainen plussa oliskin lopulta kaikista hauskin :D. Kyllä se täti tänä iltana porhaltaa paikalle - oikein pääsiäisnoita varmasti!

Ninni - plussaa toivon heti seuraavaan testiisi!! :heart: Millä testillä testasit?

Hyvää pääsiäistä vielä kerran - palailen vasta monen päivän kuluttua! Toivottavasti on plussia ropissut sillä välin.
 
Huomenia ja ihan pikaisesti ennen Pikku-miehen lääkäriä...

Hystis :'( :kiss: :'( Voi kun voisin sinulle auringonsäteitä sinne lähettää :heart: Tai ainakin mielessäni istua siellä pikkuhuoneen lattialla nenut vastakkain juomassa punaviiniä ja puhua, puhua.... Toivon, että kesän koittaessa uuden ihanan kämpän löydät ja maailma näyttää Sinulle parhaimpansa :heart:

Putunen.... ylläri-Pylläriä tekemässä?..... :heart: Pääsiäisnoidan karkoitusloitsu :stick:

Ninni Plussapuuhkutus seuraavaan dippiin :heart:

PikkuTirri Nyt on mukana kaikki peukutukset täältäkin suunnasta sinulle Tähän kiertoon ja ihanaiselle tammivaavelille:heart:

Ja nyt lääkäriin :wave:
 
Ninni69 kerkeää vielä plussaksi asti, siulla vasta Kp27/30
Plussapeukutuksia d=)b:heart:

putunen..ei nyt täti kiusais, vaan tulis jos on tullakseen..ihunampi olis kyllä se toinen vaihtoehto

Oliivittaren
pikkiselle poikaselle tervehtymis sätehiä!!

ON.. lämmöt sahaa(nyt 36.8)..tuli sellainen tunne, että joopa jooo, tais olla ovuloimaton kierto..
Aamulla kyllä oli masu kipiä ja huonoa oloista, tisut myös edelleen nänneistä arat..vaan, nämä on näitä mitä yleensä ennenhin ollut..

putuselle vielä täältä Hyvän Pääsiäisen toivotukset!..olishan se Pääsiäis ylläristä ihuna siun kirjoittamana lukea:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset mur-mur ja oliivitar :flower: Tunne on nyt, että täti saapuu illalla. Eikä sitä taida mun tahdonvoimalla saada pois pidettyä millään, mutta sitten taas uusi kierto ja uudet toiveet :) Voin ainakin juoda sitten pääsiäisviinejä hyvin mielin.

... mutta jos jostain kumman syystä ylläri pylläriä pukkaisi, niin yritän päästä jossain välissä siitä kertomaan.... jos ei mitään kuulu, niin tädin kourissa ollaan....:wave:
 
Hei taas! Mikäs teidän mielipide on tuohon ovulaation testaamisasiaan? Meinaan, etten ole koskaan ovista testannut. Silloin kun tuota esikoista tehtiin, niin sitä vaan pupuiltiin milloin lystää enkä pitänyt kovin tarkkaa llukua siitä, että milloin minulla oli ovistuntemuksia.Tai siis tarkoitus lienee nytkin edetä samalla tekniikalla. En tiedä, onko kovin järkevää summamutikassa pupuilla vai pitäisikö yrittää tähdätä siihen h-hetkeen.Toisaalta 'kerta ja laakista' ei välttämättä heti tuota tulosta, vaan pitänee toistaa toiminta useampaan kertaan.


Putuselle minultakin tsempitykset yllärille!! Toivottavasti tärppi on käynyt!
 
Viimeksi muokattu:


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)..............kp2/28.............yk5........4./2yht.
Marja-Leena71...........kp6/28.............yk6.......3.
oliivitar (40)................kp8/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp9/23-29........yk22...................5.
Nöpsö (42)..................kp11/29-32......yk?................2.
Ottis (43)....................kp11/24-27......yk20( 08/09)1.
Salme71 (39)..............kp15/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp15/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp15/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp25/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp26/24-26.......yk yli 1v................3./1.yht.
Ninni69 (41)................Kp27/30..........n.3v............1
muumimamma-72(38) kp34/25-30......yk10......4./2.yht.
Velmuliina74 (36)........kp38/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp42/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp42/28-29.......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp50/27............yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp54/28............yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?...............yk2.............6./1yht.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






mur-mur (45)............dpo4
Mindy<3 (40)............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille!:D

Kahden yövuoron ja muutaman nukutun tunnin jälkeen täällä istuu koneella varsinainen muumio- silmät seisoo päässä ja olo on, sanoisinko, nuukahtanut:rolleyes:!
Pitäis tästä piristyä sen verta, että jaksais ruokakauppaan, mut ei kyllä nappaa.. Huomenna pyhäpv jotenka pieni pakko kuiteskin..
Viime yönä nostelujen ja kääntelyjen tiimellyksessä kipeytyi alaselkä vasemmalta puolen niin julmetusti, ettei nyt kärsi pahemmin vartta kääntää.:(
Onneksi töihinmeno vasta sunnuntaina aamuun, joten ehkä siihen mennessä saan itseni kuntoon..

Mul on siis dpo 10 nyt, eikä oikein tunnu miltään.. En meinaa testailla vielä pariin päivään vaan yritän malttaa pienen mieleni!:whistle: Varmaan sit su viimeistään.

Hystikselle :':)hug: , niin pahoillani olen..

Salmelle tervetuloa joukkoon! Täällä on niin mukavaa ja hyvin on minutkin uutena otettu vastaan!

Putuselle, mur-murille ja ninnille- kaikille peukutuksia!!:wave:

Ja tietty teille kaikille muille kierron eri vaiheisiin!:hug:
Tottahan se on, että aina me jotain odotamme;
ovista, tätiä, plussaa, alkamista, loppumista...!

Jaahas, taidan päättää täältä raporttini tähän, on niin diu-diu- olo!:xmas::LOL:
Nyt mulle olis ensisijaisen tärkeetä hyvä ruoka ja kunnon unet, niin kaikki olis taas niin paljon kirkkaampaa!

Palaillaan tyttäret ja ihanaa pääsiäisen aikaa teille ja perheillenne!:heart: :flower:
 

Kiitos mur-mur, täytyypi opiskella asiaa. Jos minulla oli ovis eilen, niin ainakin me käytettiin miehen kanssa tilaisuus hyväksi. Tosin ollaan pupuiltu joka päivä tällä viikolla, joten sen puoleen voisi ajatella, että on varmisteltu raskautuminen niin hyvin kuin vaan pystyy.

Kiitos myös Mindylle tervetulotoivotuksista. Tämä jännäily on meikäläiselle ihan uusi laji ja olen vähän pihalla noista kaikista ovispäivistä yms. Toivottavasti sunnuntain testailut tuottavat odotetun tuloksen!

Minunkin puolestani kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista pääsiäistä!
 
Moi vielä mur-mur, huomasin listasta, että olit laittanut iäkseni 40 vuotta, mutta oikeasti olen 'vasta' 39. Kas kun olen syntynyt ihan loppuvuodesta.Ei sillä niin väliä ja tosiaan on ihan pikkujuttu, mutta ajattelin ilmoitella, kun kerta huomasin.
 
Minulla muuten nyt menossa kp 9 Listalla se on vain laitettu 7. Vaan ei minua haittaa tuo.
Kiitos kaikille tuesta ja kiva kun jännäätte mukana. Siirtoon päästään 10.5, Ja olisi myös varmaan onnistunut sillä edellisellä viikolla vaan kun me päästään reissuun paremmin tuolloin vasta.
Sinnehän haluaisi heti vaan nyt on vaan odotettava, ja eipä tuo paripäivää tuossa enään paljon merkitse jos se palkinto sitten odottaisi.
 
putunenHarmitus täti pahalaisesta. vaan nyt uuteen kiertoon ja sinne se toivottu ja odotettu plussa. :hug:

Katselin eilen 4 D, Äidiksi 70v. Empä tiedä, mutta jotenkin antoi toivoa että jospa me kuitenkin onnistutaan.
Nyt kun mennään tosiaan siihen siirtoon päin niin tuo kuume pahenee selvästi..kohta en pysy nahoissani.
Meillä kohta hulinaa kun kaikki lapsoset ovat täällä meillä pääsiäisen. vaan kiva niin.
Tuossa ajattelin päivemmällä että kamalaa kun kaikkim ovat omillaan ja lentäneet pesästä poies. Miten osaa edes olla.
Kyllä taidan olla parantumaton kuumeilija. Ihanaa olis uutta pesuetta kasvatta..koti olisi elämää täyttä.
 
Viimeksi muokattu:
Salme ja I-K päivitin listalle oikiat tiedot!:wave:

..ja Salme, tokihan se 39v näytää paaaaljoooon paremmalta, kuin tasan 40v..;)

Mies läksi kaupoille mahdottoman pitkä ostoslista mukanaan ja mie taidanhin korkata yhden Villivadelma siidukan ja alkaa houkutella tuota poikasta sisään=)
..on vaan niin mukavat pyöräilyleikit kaverin kanssa, että itkuksihan se taas menee kun A I N A kesken parhaiden leikkien tyhmä Äiskä kuttuu sisään!!:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä