40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
No nyt on testattu uudella cb testillä, ja plussa on selvästi vahvistunut perjantaisesta =). Plussa tuli testiin heti, ja viiva on suunnilleen yhtä vahva kuin vaakaviiva. Oli vaan pakko hankkia uusi testi ja varmistaa tuon aamun Predictorin hailun viivan jälkeen. Eli plussa tuli tosiaan dpo 10 (haamu) ja dpo 11 vahvempi ja siitä on sitten pikkuhiljaa vahvistunut =). Illalla on sitten pari kuvaa tulossa tänne ...
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar...pahoittelut negan testaamisesta:( mut onhan näitä juttuja kuultu et sinnikkäästi testit näyttää negaa pitkänkin aikaa mut kuukautiset ei tuu ja loppujen lopuksi se plussakin on testiin pärähtänyt!!!! Voi kumpa sun kohdalla ois niin=)
Kiva et teillä reissu meni hyvin...

On: Pakata pitäisi...yö vuorossa oon ollu ja tossa pari tuntia sitten oon heräilly..mitään en oo saanu aikaseksi ja huomen aamulla lähtää viemaan laukkuja Hesaan(mun serkku tekee lähtöselvitykset valmiiksi edellisenä iltana kun lähtö klo 06 pe aamuna...) joten ihan pakko on tänää pakata!!!
Nii..Putunen..oishan se ylläri vielä periaatteessa mahdollista, mut en mä millään usko kun lämmöt alhaalla...nyt mä tarvisin sitä Hystistä kertomaan että lämpöihin ei voi luottaa(terveisiä Hysteria sinne jonnekkin jos luet!!) vaan kyllä sen siitä näkee onko ylipäätään ovuloinu..Toivon tietysti silti loppuun asti ja toivon että jos täti tullakseen ni tulis ajoissa ettei menis koko lomaviikko vuodellessa...

Mur-mur: Munkin mieheni matsia oli katellu ja ennen viittä jo tänä aamuna ylös ja töihin=)
Mahtaa väsyttää..tosin enhän mä itekään nukkunu yön(töissä) jälkeen kun 4h..=) pakko vaan nousta et saa tehtyä kaikki mitä tarvii..pitää viel serkun pojille pari kesäpipoa ommella...
 
putunen - odottelen innolla testikuvasia:wave::heart:
Haluaisitko tuonne plussanneisiin?..Ottis kattis voi siut sinne laitella, jahka vain vinkkaat!=)

Mindy<3 mikä siellä on siun tilanteesi - oletko tänään jo dipannut?
..viivan vahvistumisia edelleen sinne siunhin testiin kovin toivon!!!
 
Viimeksi muokattu:
..miulla NYT päivälämmöt 37C..jos tästä nousevat vielä ja ovat ylhäällä n i m e n o m a a n päivällä..voisin jo uskoa sen Oilin 100% varmasti olleen..ja kenties tärpistähin haaveksia..
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset!:heart:

Töistä tultuani dippasin taas Davidin r- testin ja viiva on eilisestä jo vahvistunut!:heart: :'( :heart:
Se on selkeän punainen jo eikä tarvi arpoa!
Tänään töissä alkoi masussakin jo tuntemuksia tulla ja tissejä aristaa...:rolleyes:


Onnellisia olemme murusen kanssa ja toivomme onnistumista tälle matkallemme:heart:
Vielä on monta etappia saavutettavana, mutta nyt uskaltaa hengähtää.

Kaikki olette mielessä ja tuhannet kiitokset tsempeistä ja onnitteluista!:hug:

Putuselle ja marja-leenalle kuuluu myös ++hyvää++- teille :hug: JA ONNISTUNUTTA MASUNKASVATUSOPERAATIOTA!!!!
 
Ottis
Putunen Ihanaa, että viiva vahvistunut :kiss::heart::hug:. Yritän saada tänään aikaiseksi laittaa sut yrrjöklubiin =).

Mindy<3 Oletkos vielä testaillut? Vahvistuiko viiva? Peukutuksia :kiss::heart:!

Marja-Leena71 Onnittelut plussasta :heart:! Ihanaa, että alkoi viimein näitä plussia ropsahdella :kiss:.

ON Niin uskomatonta kuin se onkin, niin jo la-iltana tuli ekat ovislimat. Tänään testin dippasin ku pelkäsin, ett menee ovis ohi, viiva oli kuitenkin niin hailu, ett uskaltaa olla pari päivää testaamatta. Eilen illalla nippaili oikea munis tosi rajusti ja rankasti. Pikkasen kyllä pelottaa jos ovis olikin ja myös meni. Eihän sitä ikuna tiedä mitä noi Clomifenit tekee :confused:. Oli miten oli, mutt mieli jo positiivisempi kuin viikonlopun alulla.

Ihanaista iltaa kaikille, yritän päästä illemmalla takas -klubia päivittämään :heart:. Yes, että se onkin kivaa hommaa nyt =).
 
Ottis
Putunen, Mindy<3 ja Marja-Leena71, tarkistakaa tietonne ekalta sivulta, pliis..

On kyllä ihkuja kuvia, putunen :kiss:. Tuntuu niin hyvältä sun puolesta ja vähän omastakin :hug:. Kuin olis plussan itselleen saanut :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin..arvatkaas kuka sai tänään kirjeen Tullilta?..Joooo, sinne jonnehin jäi tuhottavaksi miun Clomit..
..Pyh ja Pöh, tulipahan sitähin kokeiltua..kyllä tietty vähän keljuttaapi
..saa nyt nähdä, tuleeko Proge voide tällä viikolla, sellaista viestiä sain s.postiini..:confused:
 
Joo Ottis - tiedot on ekalla sivulla oikein. Kiitokset, ja kiitos onnitteluista ja toivotuksista Ottis :kiss:!

Kiitos mur-murille ja kaikille muille toivotuksista ja peukutuksista :kiss:!

Harmi mur-mur, että clomit jäivät sinne tulliin... :( Mutta eipähän tule niistä nyt odottamattomia sivuvaikutuksia tai terveyshaittoja =)
 

Yhteistyössä