40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Putunen Mitä kuvia =) Siinäpä esimerkkiä :heart:

Pikkutirri Kiitoksia toiveesta :heart: Itsekin lueskelin netistä myöhäisistä plussista ja toivonkipinä pienenä hehkuu....
Mutta tulihan sitä googletettua muitakin oireita... Huoh, mikä anti täällä netissä onkaan :O On kohdunulkoisesta, prolaktiinin liikaerityksestä, sukupuolitaudeista aina kilpirauhasen liikatoimintaan... Kyllä tämä tyttö nyt odottaa tätiä kylään enemmän kuin koskaan... Silloin kun esikoista tahkottiin joskus kierto piteni muutamalla päivällä (max 35kp) Sen jälkeen pysynyt 30kp:ssä. Juuh, ei tämä netti aina mukava paikka ole... Onneksi viikko tulee olemaan kiirus ;) Niin ja ihanaa että olette olemassa!:kiss: Pöhköksi sitä tulisi yksin näiden ajatusten kanssa

Mur-mur :hug: No voihan perskeles! Tullimiehet olleet vauhdissa...
 
Mindy - tosi upeaa, että viiva vahvistunut ja se plussa selkeä! Aivan mielettömän paljon onnea! Tämähän oli se onnen viikonloppu!! :heart::heart::heart:

Oliivittarelle lähetän pahoittelut negasta. Mihin ihmeeseen se täti on nyt sitten oikein jäänyt? Toivotaan seuraavaan kiertoon sitä tärppiä!! =)

Pikkutirri - kävin lukemassa kokemuksistasi Liljan syntymästä. Kovasti lähetän haleja ja jaksamista! :hug: On varmasti ollut ihan hirveän raskasta kantaa suurta huolta lapsen terveydestä. Onneksi kaikki on nyt hyvin. On ne vauvelit vaan aika sitkeitä sissejä!


Meidän poika syntyi raskausviikolla 32. Olin voinut todella loistavasti koko raskauden ajan, olo oli ollut hyvä koko ajan ja rakastin sitä pikkuhiljaa pyöristyvää vatsaa!! Sitten yhtenä viikonloppuna tuli ihan älytön päänsärky. Siis niin hirveä, että luulin jo kuolevani siihen. :( Maantaina Naikkarille ja ottivat sisälle sinne tarkkailuun. Raskausmyrkytyshän se oli. Klassiset oireet: näköhäiriöitä ja päänsärkyä, korkea verenpaine. Lääkäri totesi torstaiaamuna, että kuulkaas hyvä rouva, te saatte lapsen tänä iltana! Olin ihan järkyttynyt, että eihän vauvan pitänyt vielä syntyä. Mutta liuta lääkäreitä kävi lohduttamassa, että älä huoli, olet niin hyvillä raskausviikoilla, että lapsella ei ole mitään hätää.

Onneksi mies pääsi mukaan synnytykseen/leikkaukseen. Piteli kädestä kiinni koko operaation ajan. Suuri tuki hänestä oli myös heräämössä, jossa oltiin kahdestaan ja juteltiin varmaan pari tuntia. Jotenkin oli ihan outo olo, että meistä tuli nyt isä ja äiti. Vauva oli sairaalassa kasvamassa kolmisen viikkoa ja pääsi sitten kotiin. Kyllähän sitä koko ajan oli kovin huolissaan, että onko kaikki hyvin. Vieläkin tarkkailee poikaa, että miten on kehittynyt verrattuna ikätovereihin. Viimeksi lastenlääkäri totesi, että ei tartte enää tulla käymään, 'mitä sitä tervettä miestä lääkärissä käyttämään'. :heart:=)=):heart::heart:

Minulle jäi kumminkin raskaudesta hirvittävän positiivinen fiilis. Oli ihana tuntea vauvan potkut (ja hänhän potki kuin Litti konsanaan) ja tuijottaa sitä 4D-kuvaa, jossa se täydellinen pieni ihminen odottaa käsivarsille pääsyä.:heart::heart: Senpä takia nytkin uskallan yrittää uudelleen raskautua, vaikka suuri todennäköisyys raskausmyrkytyksen uusiutumiselle on. Mutta kyllä tämä kaikki on ollut vaivan arvoista!! :heart:

Pahoittelen; tästä taisi tulla vähän turhankin pitkä sepostus omaa napaa. Pikkutirrille kumminkin lähetän vielä tsemppejä!
 
Ottis
mur-mur Voi kurjuus ku ne Clomit jäi tulliin. Ei varmaan niinkään ne napit harmita, mutt rahathan siinä meni hukkaan :headwall: :( :mad:.

Koko Suomella on kultajuhlat, mutt meidän pitäis laittaa pystyyn plussajuhlat :heart: =).
 
putunen, Marja-Leena ja Mindy<3 Aivan ihania uutisia naiset :D


Voi kuinka Mahtavaa!!! Kaiken lisäksi Suomi sai kultaa :D


Salme71 Kiitos että jaoit tarinasi, täytyy lukaista myös pikku-Liljan tarina


mur-mur Harmi että Clomit jäi saamatta, olin jo itsekin kallistumassa samaan suuntaan kuin sinä mutta päätin tässä vielä käväistä yksityisellä keskustelemassa josko reseptin saisin, ehkei siihen ole edes minun kohdallani aihetta... Saisin ainakin ne hormoniarvot tutkittua...

oliivitar vielä sinunkin plussaasi jaksan uskoa :heart::heart::heart: niin ... nettiä ei todellakaan kannata liiaksi lukea saati uskoa kaikkea mitä täältä löytyy...

Mahtavaa viikkoa kaikille, ihania, todella ihania uutisia ollaan saatu kuulla, jo on tässä näitä jo odotettukin :D

 
Ottis..ei minua se rahanmeno harmita niin paljon kuin, että jäi Clomit saamati..: /

Salme
meitin poikanen syntyi myöskin raskausmyrkytyksen vuoksi suunnitellusti jo aiemmilla viikoilla - rv34+6
Olin sairaalassa yhteensä vajaata kuukauden.
Vaavi syntyi kuitenhin reippaana 2210g painoisena ja 46cm pituisena:heart:
Päivän hän oli sokuritipassa ja pari kertaa sinivalohoidossa, söi pullosta heti ja tisusta myöskin - lähinnä miun takia jäimme sairaalaaan pidemmäksi aikaa kun sektiohaava vihoitteli ja sitä hoideltiin.
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa:wave:
Lämmin kiitos kaikille ihanista onnitteluista:hug: Juu, tehtiin tässä illalla miehen eli tulevan iskän:D kanssa vielä ClearBluen digitaalinäyttötesti ja KYLLÄ: raskaana 2-3. Tänään rv. 4+2.
Kävin ekalta sivulta kurkkaamasta mun tietoja ja muuten meni oikein, mutta IKÄ on 39v. Elokuussa tulee 40 täyteen=)
Tästä sitten alkaakin piinaviikot, että pysyykö pienokainen tarrasukkineen kyydissä :eek:
 
Onnea vielä hurjasti Salme ja pikkiselle SUPER vaaviliimaa, että jaksaa pitää kiinni.:heart::kiss:

..tulihin mieleeni..miulla kävi juuri noin kuin siulla, tämän poikaseni kohdalla: ikää 39v ja tärppi kävi 6kk:n sisään:)
 
Ottis
Marja-Leena71 Waude edelleen :saint:. Hienoa, että digi raskautesi varmisti. Korjaan tietosi ekasivulle, kiitos :flower:. Peukutuksia, ett pikkuinen kyydissä pysyisi :heart:.

ON Alan olla yhä vakuuttuneempi, että mulla oli ovis eilen. Lauantai-illan limat oli niin selvät ja sunnuntan nippailut jotain aivan uskomatonta. Harmi vaan, ettei tullut pupusteltua sunnuntai-aamuna niinkuin viime aikoina muina sunnuntaina. Tekis mieli olla miehelle kiukkunen, kun hän kiukutteli. Otti kai päähän, kun ei voinut euroviisujen vuoksi kattoa Bondia loppuun. Vaan enpä arvannut, ett noin kävisi kun hän on meistä ollut aiemmin se innokkaampi euroviisujen seuraaja. Nukkui mokoma ku 'siivuja' kattelin ja kun kahteen kertaan kävin välillä pisulla, oli aina sammuttanut töllön mun tullessa takaisin. Ei kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään, kun olin nimenomaan TV:n kattelusta ja siitä kiukuttelemisesta pitänyt la-aamuna saarnan. No, mennyttä mikä mennyttä :ashamed:. Parin viikon päästä nähdään olenko oikeassa vaiko en :confused:.
 
Voi että!!!! Aivan ihania uutisia täällä!!!=)

ONNEA TUHANNESTI PUTUNEN, MINDY JA MARJA-LEENA!!!!!!=)=):heart:Tuntuu niin hyvältä teijen puolesta!!!!=)

Salme..kiitos kun kerroit tarinasi..meinasinkin sitä kysellä vaan en tohtinut...

Oi... tää ON meijen TAIKAKUU!!!!!! =) Jo 3 plussaa!!!!=) JEEEEE!!!!!
 
Kiirusta pukannut poikasen kanssa tänään! Kaikille teille ihanaisille hyvää yötä ja kauniita unosia! Plussanneille vielä erityisonnittelut!


Ps. Pikkutirri; kyllä minulta olisi voinut hyvin kysellä raskaudestani. Itse tunsin olevani hyvin turvassa koko ajan, koska minulla on omalääkäri, jonka luona kävin joka toinen viikko ultraamassa vauvaa. Ja vauva kasvoi ihan normaalisti, virtaukset olivat istukassa ok ja muutenkin kaikki hyvin. =):heart::heart:
 
Huomenta :wave:

Ottis Nyt suitsait sukkelaan ja sänkyyn ;)... Jospa sitä vielä ehtisi tähän ovikseen


:hug: Salmelle ja Mur-murille. Ihana tietää, että niinkin pikkuiset kuin teidän pojat olivat syntyessään, ovat vahvoja, ja terveinä porskuttavat eteenpäin :heart:




Pikkutirri Ihanaa ja rentouttavaa matkaa siulle
Rapistelitko tänään... vaikka ihan pikkuisen?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta =) kaikille! Lämpimät kiitokset onnitteluista :flower: :kiss:!

Pikkutirrille oikein mukavaa lomamatkaa!! Ja plussapuhkut päälle!! :heart:

ON: Olo on kyllä sellainen, etten jotenkin tähän plussaan nyt vaan osaa luottaa - eikä ehkä pidäkään??? Miten sitä osaisi tasapainotella onnellisuuden ja toiveikkuuden sekä realismin ja varovaisuuden välillä :confused:?

Tänä aamuna tein vielä sellaisen Apteekin testin (jonka tein toissapäivänä) ja siihen tuli samanlainen viiva kuin toissapäivänä, eli ei oikeastaan yhtään vahvempi. Heti tietenkin huolestuin taas. Mutta eipä tässä muuta voi kuin odotella ja katsoa, mitä tapahtuu. Ja vaikka viivat vahvistuisivat hirmu vauhtia, niin eihän sekään takaa mitään. Yhdestä huolesta kun pääsee, niin toinen tulee eteen. Mutta tätähän tämä on :rolleyes: - ihanaa ja elämältä maistuvaa elämää :).

Tarrasukka- ja liimalähetys Mindylle ja Marja-Leenalle !! :heart: Voi kunpa sen pikkisen voisi vaikka ommella kiinni, että pysyisi!
 
Viimeksi muokattu:
Putunen, huomenta!
Täällä vähän samoja fiiliksiä..:rolleyes:
Ja mullahan kohdunsuu todennäköisesti ommellaankin kiinni, jos siis haluan...
Sekin jo on alkanut mietityttämään kaiken muun lisäksi.
Tätähän tää on, huolehtimista ja vatvomista, mut

OLLAAN NYT TÄSTÄ HETKESTÄ ONNELLISIA JA NAUTITAAN, JOOKO!!!:heart:

PS. Tänäaamuna tehtyyn D: n testiin piirtyi taas sama värillinen vahva viivanen.=)
Tilasin CB: n digitestejä 2kpl, ja niillä testailen vielä.

:D Mulla oli/ on noita D: n liuskatestejä pinkka ja niitä tehtailen tässä odotellessa.. :D
 
Hyvää huomenta minunkin puolestani!
Onkin ollut aikamoista plussa++juhlaa täällä sekä kaupungilla!

Ihan mieletön karnevaali eilen Kauppatorilla. Mies ehdotti, että lähdettäisiin katsomaan leijonia, poika reppuun ja menoksi. Sanoin, että pikkusen on liikaa ihmisiä ja meteli voi olla ylitsepääsemätöntä noin pienelle. Kun katsoi telkkarista kultajuhlia, niin olin ihan tyytyväinen, ettei tullut lähdettyä sinne ihmismereen ahtautumaan.=)


Mur-murille harmitukset tullin bongattua clomit. :| Ihanaa, että sinunkin pikkuisesi voi aikaisesta alusta huolimatta vallan mainiosti! :heart:=)

Oliivitarelle vilkutukset tädin metsästykseen! :wave:

Päivittäjälle tiedoksi, että minulle voisi merkitä nyt sitten dpo1. Katsotaan, että mitähän tästä kierrosta tulee.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp7/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp11/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp13/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp14/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp14/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp16/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp18/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp18/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp21/23-30......yk n.3v............1
Mindy<3 (40)..............Kp25/28-30......yk3............4
putunen (41)...............kp26/24-26......yk yli 1v................3./1.yht.
pikkutirri (41)..............kp28/28...........yk5........4./2yht.
Marja-Leena71 (38).....kp32/28..........yk6.......3.(Kp31/22)
oliivitar (40)...............kp34/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*




Salme-71 (39)...........dpo1
mur-mur(45).............dpo5
Mindy<3 (40)............dpo12(dpo10)
putunen (41).............dpo15(dpo10)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Enpä ehtinyt miehen kera sänkyyn. Hän livahti nukkumaan siinä vaiheessa ku mä vielä saunoin =), vaan enpä usko, että tuo enää olisi auttanutkaan :ashamed:. Ei auta ku katella eteenpäin ja ihmetellä mitä tuleman pitää. Mulla on vielä 5 o-testiä jäljellä ja jos ylihuomenna aloitan varsinaisen dippailun, riittää tikkuja sinne kp13 asti ja luulisi siinä ajassa jo selviävän tuleeko ovis vai ei. Kiitti tsempeistä :kiss:.

Oletko enää testaillut vai aiotko ihan tyynesti odotella tätiä tulevaksi tai mieluummin, ettei tulisi ollenkaan?

Mindy<3 Kiva, että sinunkin tiedot olivat oikein :kiss:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia rekkalasteittain :heart:.

Mindy<3 ja putunen Huolta on joka lähtöön sittenkin, vaikka sen toivotun plussan saisi, mutta toivon, ettei huoli ihan hukuttaisi alleen iloa siitä ihmeestä mikä sisällänne kasvaa :saint:.

Salme71 Onnekasta RKTT-aikaa, plussajonon jatkoksi siitä vain :heart: =). Minä ajattelin kultajuhlia katellessa, että jos siellä pikkuinen olisi mukana, pitäisi hänellä olla kuulosuojaimet, sen verran melua kuului olevan. Vaikeahan tuollaisen massan keskellä on liikkuakaan.

ON Täällä sataa vettä ku aisaa, mutt se sopii ainakin minulle nyt, sillä vesisade tietää sitä, ettei ainakaan ulos tarvitse lähteä tekemään mitään. Ottanut voimille toi kiekkokulta :LOL:.
 
Päiväkahviseuraa? =)

Mindy<3 ja Putunen ajatuksia varmasti piisaa suuntaan tahi toiseen :heart: Mutta tärkeintä on vain nauttia hetkestä: Olette raskaana :kiss: Helppoa sanoa juu... Itse olen kaivelemassa nettiä, jos jostakin oireesta ja tulkitsemassa sitä :LOL: Mutta met naiset olemme äitejä heti, kun testi on positiivinen ja mitäpä äitiyteen kuuluu; huolia, rakkautta ja suunnitelmia. Toivotan teille ihanaisille etenkin sitä rakkaudentäytteistä masunkasvatusta


Ottis En ole testannut tänään, ovistesti kyllä luiskahti kädestä takaisin laatikkoon :ashamed: ... Olisi ihanaa kun se täti ei tulisikaan, mutta kun ei tule plussaakaan :kieh: Joten tässä tyhjän päällä ihmetellään. Tänään kyllä juili munaskuita aamusta ja joku polttomerkitsi alaselkää, että uskoisin että täti olisi tulossa ryminällä... Kunhan ei mahdottoman pitkäksi venyisi tämä kierto
 
Ottis
Oliivitar Toivotaan tädin pikaisesti tulevan jos on tullakseen. Tai sitten sitä plussaa :heart:.

Mä otin kunnon päikkärit ja väsyttäis vieläkin, mutt ei auttanut ku nousta kuhkaamaan, ett jaksaa yölläkin nukkua. Tekee gutaa nämä sadapäivät ku saa hyvästä syystä huilia :).
 
Oliivitar; Tuntui ihan ihmeelliseltä, kun Naistenklinikalla ultrissa käydessäni hoitajat ja lääkärit puhuivat aina 'äidistä' tyyliin 'äidille voisi varata kahden vk päähän ajan'. Olin ihan että kenestä ne puhuu...?? En osannut yhtään ajatella itseäni äitinä. Ja kun vauva oli vielä mahassakin. Jotenkin kun oli elänyt näinkin kauan itsellistä elämää ja huolehtinut vaan itsestään, niin tuntui/tuntuu hurjalta, että on olemassa pieni olento, joka on siis niin täysin riippuvainen sinusta.

Itse odotan ihan hirveästi kesää, että päästään pojan kanssa Lintsille ja Korkeasaareen ja Haltialaan katsomaan lampaita ja muita elukoita. Nyt se vähän rajoittaa tekemisiä, kun hän ei osaa vielä kävellä. Mutta luulisin, että tuossa kesällä pienet jalat jo kantaisi. :heart:=)
 
Oliivitar; toivotaan sinulle sitä plussaa, jos se täti ei nyt suostu ilmestymään paikalle. =)

Mur-murille kiitokset taas päivityksestä! =)

Pikkutirrille oikein ihanaa lomamatkaa!


Ottikselle kiitokset +++toivotuksista! Ihan jännäähän tämä haaveilu on. Toivotaan tosiaan, että tärppi kävisi. Ja tottakai myös sinulle toivon sitä plussaa! Onkos sinulla mitä suunnitelmia nyt edetä tässä asiassa vai onko teillä miekkosen kanssa tjot-meininki? Kiva, että olet saanut levättyä. Päiväunien ottaminen on mitä ihaninta luksusta!


Mindylle, Putusella ja Marja-Leenalle vielä isot onnittelut. Nauttikaa nyt tästä tilanteesta! Huolet tulee sitten kyllä myöhemmin, mutta nyt on aika olla onnellinen siitä plussasta!!


Kaikille muillekin lähettelen onnekkaita plussahetkiä!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä