40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi Ottis:hug:..saman suuntaiset aatokset täällähin - luopuminen..

Miulle tuli tosi kurja oloinen kun katsoin listaamme ja siellä miun yrityskertoja, vuosiahin jo yli 2v..
..yritystä, yrityksen päälle ja saldona: 3 epäonnista raskautta...

Saan onneksi syksymmällä hieman muuta ajateltavaa, kuin raskautuminen kun hetken mitä luultavimmin olen työelämässä=)..aikaa siitä jo onkin 8v.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Sinä puumanainen :LOL::LOL::LOL: Anteeksi nauruni mutta kävin tuolla toisella palstalla jossa kyseltiin miesten ikää niin jo vain sieltä löytyi pino puumanaisia kukas muu kun meidän ihanainen mur-mur joukossa :D :heart::heart: mutta vakavasti puhuen, ymmärrän hyvin tunteesi kun olet noinkin pitkään yrittänyt!!! Voimia kuitenkin vielä haaveilulle :heart::kiss:

Ihanaa että kuitenkin jaksat ammentaa valoa ja iloa muista ihanista elämän asioista - syksy tuokoon sitten osaltaan lisää ihanaa elämääsi - kesää odotellessa ...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Mulla tulee kaksi vuotta kesällä kuluneeksi siitä ainokaisesta ja niin'ikään epäonniseksi jääneestä raskaudesta. Sen jälkeen ollut elämä yhtä tyhjän päältä jyystämistä :'(. Raskaus tuntui jo silloin olevan jotain uskomatonta, joka ei varmaankaan tule toistumaan ja sitä se varmasti kaksi vuotta suuremmalla syyllä NYT on. Ja noita ns. kemiallisia tai tärppiyrityksiä en viitsi edes laskea :mad::(: /:headwall::stick::|:'(

Kiva, että pääset työelämään syssymmällä ja saat muutakin ajateltavaa, se tekee varmasti gutaa :kiss:. Meilläkin alkanee autotallin rakennusurakka tässä kesän korvalla ja siinä on ainakin tälle kesälle miehelle miettimistä. Minä uskon osaavani luopumista jo käsitellä, mutt ukkelilla vähän eri lähtöasetelmat, sillä hänhän on tässä projektissa ollut mukana lähinnä vain 'spermanluovuttajana' eikä aktiivipiinailijana niinkuin minä.
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar; Kiva, että teillä on kiva uusi neuvolatäti. Meillä on sellainen ihanan positiivinen vanhempi täti, vähän niinkuin 'mummo'. Hänellä on elämänkokemusta vaikka muille jakaa, eikä turhia hätkähdä mistään. Toivottavasti saat selvyyden tädin poisjääntiin. Tietysti sitä +++++ puuhkuttelen vielä!!

Mur-mur ja Ottis; Teille lähetän kovasti +++++tuuletuksia. Harmillista, jos teille on tullut noita luovutusfiiliksiä. :( Ymmärrän hyvin, jos on pitkään haaveillut ja kumminkaan ei sitä nyyttiä ole tullut. Tekee varmasti kipeää ja on surullinen olo. Mutta pitää muistaa, että elämässä on paljon muutakin. Paljon hyviä asioita, joista kannattaa iloita, vaikkei aina jaksaisikaan.=) Ja pitkänkin yrittämisen jälkeen niitä ihmeitä voi tapahtua!

ON: RKTT-listalaisia ei taida ollakaan nyt muita kun minä ja mur-mur jännittämässä. Toivottavasti pian saadaan lisää jännäilijöitä mukaan. =) Tässä on jotenkin ollut olevinaan niin hirveä kiirus koko ajan, niin tämä haaveilu on vähän jäänyt välillä jonnekin taka-alalle ajatuksissa. Mehän ollaan muutenkin miekkosen kanssa menty sillä systeemillä, että peittoja heiluteltu aina mahdollisuuksien mukaan. :heart: Katsotaan nyt, että tuleeko sitä tulosta ja milloin tulee...: /

Mukavia illanjatkoja kaikille!
 
Salme kirjoittelit..
Mutta pitää muistaa, että elämässä on paljon muutakin. Paljon hyviä asioita, joista kannattaa iloita, vaikkei aina jaksaisikaan. Ja pitkänkin yrittämisen jälkeen niitä ihmeitä voi tapahtua!

On toki muutahin ilon aihetta ja hyvää elossa, ON:heart:
..mutta ei mahda mitään, että vetää aika ajoittain mielen matalaksi kun viikot ja kuukaudet vaan vierii ilman tulosta.
Alkuun minähin olin niiiiiiin toiveikas(selailin yksi päivä noita vanhoja pinoja ja lueskelin kirjoittelujani)..hissukseen alkaa hartiat painumaan ja joudun tappioni tunnustamaan tässä asiassa - ei taida sitä pientä enää meille?..

Miulla (näin koen) asian tekee vielä kipiämmäksi se, että yritystä selkeästi on ollunna..vaan määrä ei tässä asiassa korvaa laatua(munasolut)..

M u t t a..tänään on päivällä ollut(ja iltaa kohden lisääntyneet)sellaiset tuntemukset..JaaJaa, saas nähdä..lämmöthin nousi vielä lisää - tuonne 37.3C

..kuulostelen ittiäni T O S I tarkkaan nyt..joka ikisen nappaisun ja vihlaisun pistän merkille..oli mukamas huonoa oloa ennen ruokailua, hengästyttää, paleltaa välillä - aamulla kuumotteli..että Juuu-uh

((muoks))Lugethan myös saattavat aiheuttaa 1-3h lääkkeen ottamisen jälkeen: mm. huimausta ja väsymystä..
.miulla oireet ovat olleet nyt dpo5 lähtien enämpi illasta(otan Luget vasta yön tunteina ennen mammimaan menoa)

Muita mahdollisia haittavaikutuksia ovat: vatsakipu, nesteen kertyminen elimistöön, rintojen pingotus/arkuus, libidon heikkeneminen, päänsärky, ruuansulatushäiriöt, vatsan turvotus, tromboembolia ja emättimen ärsytys/vuoto.

Masu on tänään ollunna pullukkainen, turpehessa ja tisut tuli kipeeksi HETI oletetun oviksen jälkeen(Luget aloitin vasta dpo3)
..päänsärkyä/pinnan kireyttä nyt on muutenhin..tiedä sitten, onko Lugeista johtuvaa..

Ekalla kerralla reagoin Lugeihin voimakkaasti ja oli kaikenlaista tuntemusta..loput 3 kiertoa ei oikiastaan mitään(ainakaan Lugeista)..no, alakerta on hyvin ainahin rasvailtu - miun limikset tykkevää!.:D

Plussatuulia meille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Plussaa minäkin toivon "meille" kaikille. Itse en kovin suuria odota korkean ikäni ja FSH:n takia; saattaa olla tänä päivänä jo pilvissä :( Ovathan kaikki täällä "raskautuneet" olleet minua ainakin sen 10 v nuorempia ja suurimmalla osalla on lapsi / lapsia ennestään, joten... En korkealle tavoittele koska en suuria odota ... :':)':)'(
 
Heips kaikille!!

Mulla oli jotenkin töissä tänään niin kiirus päivä et nopeesti vaan luin mut en ehtiny ite mitään kommentoida...nytkin jo niin väsy et pää lyö tyhjää...

Kaikille kumminkin plussa tuulosia tähän taikakuuhun/kiertoon ja jo plussanneille edelleen onnea matkaan...
=)

on: mä oottelin sitä tätiä tänään saapuvaksi ja ei oo vielä ainakaan tullu:confused: vähän on kyllä selän puoleltakin juilinut joten eiköhän se sieltä...ihan pikkusen kumminkin jänskättää että jos sittenkin:heart:...vaan kovasti koitan itteäni toppuuttaa haaveksimasta kun ne oireet puuttuu...ei lämpöjä ei finnejä ei flunssaa...tulis nyt vaan punanuttu jos on tullakseen...huomenna aamulla kumminkin testaan jos ei nyt ala..tekis mieli vielä venyttää ja jatkaa "haaveksimista" vaan kun ollaan sinne etelään lähdössä ni pakko mun on testata...

Hyviä öitä munkin puolesta kaikille:kiss:

Huomennahan on TOTT-päivä...onkos muita rapistelijoita???=)
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Ilmeisesti siirtoon päästään..ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään :/
Olispa ihanaa kun pääsis taas piinaileen vaikkakin ei todellakaan ole mitkään onnistumis fiilikset päällänsä.Piiiikkkkii riiiikkkiisesti kuitenkin saan taas unelmoida ja haaveilla :rolleyes:
Kuitenkin mielessä pyörii koko ajan et tää on lopun alkua tässä haaveilu jutussa..mutta vielä ainakin tän kerran saa antaa sen tunteen tulla,että jospa sittenkin :heart:
 
Hyvät huomenet kaikille!

Nöpsö; Tosi hieno juttu, että pääsette nyt siihen siirtoon. Onnea matkaan hirmuisesti! :heart::) Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin ja pieni nyytti on kohta kainalossa.

Pikkutirrille tsempitykset ja ++++++puhkutuksia! Myös sinulle toivon tädin poissaoloa seuraavat 9 kk.:) Onnea rapistelulle tänään!!
 
Hyvää huomenta ihanaiset :heart:

Ja suuret suuret onnittelu-hali-pusut plussanneille, Putuselle, Mindylle ja Marja-Leenalle :heart::kiss:

Täältä taustalta välillä huhuilen, nyt on verkkainen aamu, iltahukiin menossa ja aikaa lueskella viimeisimpiä juttujanne =)

Mur-mur ja Ottis Tiedän tunteenne täysin, itse olen myös jo osittain luovuttanutkin, vaikka toisaalta ajatuksena on yrittää vielä kesämmällä..mutta pakko kai tää yrittäminen kuitenkin joskus täytyy lopettaa.
Mur-mur onnea työpaikasta, uudet haasteet auttavat kyllä tässä, usko mua :kiss:

Kaikille isoo plussapuuhku täältä


 
Onnea nöpsölle siirtoon!! :heart: Voi kunpa kaikki NYT onnistuisi! :)

Justiinalle mukavaa kesän odotusta! Ja kesälle tärppitoivotukset :heart:!

Pikkutirrille plussapuuhku testiin!!!

Sitten mur-mur, apua! Kun ne netistä tilaamani David 25 liuskatestit vihdoin saapui, niin ne on nyt näyttänyt vaan koko ajan (3-4 päivää) samanlaista plussaa. Haalea plussa se on, muttei ollenkaan vahvistu, vaan vähän vaihtelevan vahvuista näyttää. Jostain luin, että olit sanonut, että juuri nuo liuskatestit näyttäisi aika hitaasti vahvistuvan. Mutta huolestuttaa nyt kuitenkin kovasti, ja jotenkin tuntuu, ettei tämä ihan normaalisti etene :(. Haluaisin sellaisen vahvemman viivan. No - cb testiinhän jo maanantaina tuli melko hyvä plussa, mutta sekinhän saattaisi jo olla haaleampi, jos uskaltaisin sillä testata... höh - on tämä hurjaa...
 
Putunen :hug: - Voi meitä hermoilijoita!

Minä tein eilen sen CB: n viikkonäytöllisen digitestin ja siihen pamahti "raskaana 2-3 vk"
Isoilta tuntuu vkt hedelmöittymisestä, mut varmaan siinä rajoilla, suuntaa antavathan nuo viitearvot varmaan on..

Nyt siis dpo 14/ kp 27, ja edellinen kierto oli 27pv, eli lyhyt... Mun kohdalla nuo kp: t listalla on yläkanttiin ajalta ennen kierukkaa.:D
Olen joka päivä tehnyt myös niitä D: n liuskatestejä ja viiva on kyllä vahvistunut ja tosi selkeä jo.

Muitakin oireita on jo alkanut ilmaantumaan..
Aion oman mielenrauhani takia tilata ajan varhaisultraan, nähdäänpä sitten varmasti missä mennään.

Yksi asia vielä mietityttää siskot, voisitteko valaista tomppelia;
nimittäin miten nuo rv: t oikein lasketaan esim. mun tapauksessa, kun kierto lyhyt ja plussaus melkein vk ennen oletettuja menkkoja????????: /
Mullahan olis vasta la rv: t tasan 4+0 jos lasketaan viimisistä menkoista..
Osaa tää olla vaikeeta, hmmm..

Mut anyway, onnellisia ollaan ja edetään päivä kerrallaan!:heart:

Teille kaikille hirmuisesti ++++++++++ toivotuksia ja jaksuja yritykseenne!!!:wave:

Pikkutirri testailee tänään- kovasti toivon sullekkin +++++ !!!

Ja Nöpsöllä jännät paikat :hug: .

Mafinka, mur-mur ja muut-
Älkää menettäkö toivoanne, halirutistukset teille!:hug: :hug:
 
Mindy - onnittelut taas - sullahan vaikuttaa tilanne oikein hyvältä ! :)

On mullakin ne david liuskan viivat ihan selkeitä, mutta joka päivä yhtä selkeitä, ei tummu. Toki viime torstain ihan ekaan david puikkoon verrattuna toista luokkaa, eli kunnon viivoja nyt. Ei tarvi tihrustaa yhtään. Mutta kaukana kontrolliviivan vahvuudesta. No - katsotaan kuin käy, eihän se hermoilu ja testailu yhtään estä sitä km:n tuloa, jos se on tullakseen... :| Mutta kävi tässä sitten kuinka tahansa, niin ehkä tässä hieman lisää uskoa taas tuli mahdolliseen raskautumiseen, niin että loppuun asti joskus kestäisi. Ja eihän tästäkään vielä tiedä... : /
 
Ottis
Mindy<3 Raskausviikot lasketaan dposta eli hedelmöittymisajankohdasta, jos kierto epäsäännöllinen. Tarkoitan siis, että jos sä plussasit dpo10, se oli dpo 10 silloin eli rv3+3 ja dpo14 tulee rv4 täyteen.

Putunen Älä niitä Davidin testejä tuijottele. Tee viikkonäytöllinen digitesti. Tai niin minä ainakin tekisin :). Sit toisekseen, kun rv 6 täynnä mihinkään puikko- tai liuskatestiin ei ole luottamista. Ne nimittäin 'ei ymmärrä' niin suurten hCG-arvojen päälle mitä tuolloin pitäis olla :). Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin, että kaikki saisi nyt mennä hyvin.

Justiina, Mafinka ja mur-mur Rikka rokkaan eli luovutuskeskusteluun. Minä ja Mafinka ollaan varmaan aikalailla samoilla viivoilla, kun ykkösistä haaveillaan eli pikkasen heikommilla kuin te muut, vaikka ikä alkaakin pikkuhiljaa kaikilla tasoitella eroja mahdollisuuksiin tulla raskaaksi. Totuus mielestäni kuitenkin on, että 41-vuotiaana on vielä huomattavasti helpompi tulla raskaaksi kuin 43-vuotiaana. Tai näin ainakin on minulla ollut. Jos mä olisin nyt vaikkapa vain 38-vuotias niin enpä suurta huolta vielä tuntisi, mutt kyllä tämä, että ollaan lähempänä puoltaväliä kohti viittäkymppiä, alkaa jo hirvittää. Ihan silläkin, että jos sen vauvan saisikin niin miten sen kanssa oikeasti jaksaisi ja miltä elämä 15 vuoden päästä näyttäisi kun pitäisi jaksaa taistella murkun kanssa, kun itsellä alkaa eläkeikä lähestyä.

Nöpsö Näinhän se menee, että aina vain sieltä suosta noustaan ja ihmeesti aletaan ajatella, että "jospa sittenkin...".. Teillä tilanne ongelmallisempi kuitenkin kuin esim. meillä, kun luonnollista tietä hedelmöittymiseen ei ole, joten en voi kuin hattua sinulle/ teille nostaa. Toivotaan, että siirtoon pääsette ja tästä hoitokierrosta se toinen pikkanen alkunsa saisi :heart:. Eikös se näin mennyt?
 
putunen - David luskatestit ovat tosiaan sellaisia(niin kuin puikkomallihin), että vaativat ilmeisesti korkean HCG määrän, että näyttäisivät yhtä vahvaa viivasta, kuin kontrolviivanen.

Miekin suositteleisin: Apteekin omaa(marketin Pregcheck-puikko) tai ihan CB:n digiä, niin kuin Ottis jo mainitsikin.:)
Onnen pipanoita edelleen:heart:

Mindy<3 tuossapa lasketun ajan(raskausviikot)laskuri
Raskauslaskuri, laskettu aika, raskauskiekko - Vau.fi
Raskausviikot laskettu viimeisten kuukautisten/hedelmöittymisen mukaan, saa itse valita

Sie kuulut varmaan noihin korkeahormonisiin naisiin kun digi näyttää jo nyt tuon 2-3vko:)
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp9/24-30........yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp13/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp15/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp15/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp16/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp18/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp20/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp20/24...........yk26(02&08&11/10)3.
Ninni69 (41)...............Kp23/23-30......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp30/28...........yk5........4./2yht.
oliivitar (40)...............kp36/27-30......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





Salme-71 (39)...........dpo3
mur-mur(45).............dpo7


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Poistelin plussanneet listalta rohkeasti:heart:
Eli: putunen, Mindy<3 ja MarjaLeena

Viipyilkäätte ihunaiset siellä masunkasvattajien puolella 9kk:kiss:
..mutta käykää meitä moikailemassa ja kertoilemassa kuulumisianne!=)

Ps. EN täältä hoputtele millään muotoa teitä poijjes, ymmärrän hyvin alun pelon ja varovaisuuden raskauden suhteen..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä