40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa olkkariin!:)
Kirjoitin jo yhen jutun mut se häipyi kuin tuhka tuuleen!! :mad:
No koitan nyt lyhkäsen version!

Jos joku kiltti viittis päivittää mun iäks 43!! Oisin NIIN mielelläni 40-vuotias!!:LOL:

Jep, mur mur kyl mulla oli aika tasavahvat viivaset ne r-testeissä eilen ja tänään... katotaan pysyykö vai haipuuko viiva? Eli siis ei ollu vahvempaa tai heikompaa päätä.
Töissä tänään tuntui yhtäkkiä kuin olis jotain valahtanut housuun.. onneks oli side kun varuiks laitoin, alkoi meinaan juilia alamasua jotenkii ja turvottaa. Sit menin vessaan ku kerkesin ja se olikii jotain valkovuodon tapasta, siis kerran vaan.
Sit kun tulin kotio niin nippaisi oikein kunnolla tosta navan seudulta... ihan outoa.

En nyt oikein tiedä mitä odottaa kun en tosta oviksestakaan tiedä juuta enkä jaata..mutta aika näyttää! Kävin tossa cittarissa töistä päästyäni ja juuri kerkisin ennenku alko meni kiinni... ostin 2 pientä 2.5 dl pulloa punaviiniä, koitin juoda äsken lasillisen mutta oli liian kitkerää.. kaadoin takas pulloon ja annan tuulettua huomiseen asti...:p
 
Salmelle kiitos tsemppaamisesta!!:heart::hug:
Teille myös tärppionnea toivotan!!!!

Kuvista sen verran, joku pyyteli isompaa niin sit laittelin... mut nyt huono homma sen suhteen ku kerkesin poistella ne täältä koneelta ja myös kännykältä ettei kukaan pääse katteleen! Mutta jos huomenna dippaan ja siinä jotain näkyy niin koitan saada paremmin sitte ja voihan laittaa sekä ison että pienen...
Jeps, nyt hyvät yöt ja kauniit unoset ihan jokaiselle :hug::heart:Huomen aamuvuoro: /
 
Ai nii mur mur, yks juttu tuli mieleeni: kokeilin sitä kohdunnupukkaa ku siitä joskus juttelit, se on kova ja ylhäällä... en muista mitä se merkitsee..???

Tsempit sulle laihdutukseen!!!! Ja plussapuuhkut KAIKILLE!!!!!!!!!!++++++++++:heart::heart::heart:
Ottis älä luovuta!!!
 
Kauniit unosia jokaiselle:kiss:

Minttu
jos huomenna dippaat R-testin, siihen puuuhkuttelen täältä +++++++++:whistle::heart:


..tämä miun väsy vain jatkuu, vaikka ilma jo viileni uhunaisesti kun oli oikkein kunnon ukkoskuuro, salamoi ja jyrisi mahtavasti.

..alkaa mielikuvitus miulla taas tekemään tepposiaan taassiissa..lämmöt ne vaan olla möllöttää yli 37 ja alamasua turvottaa ihan sikana..JuupaJuuh:)
Onneksi ei ole testejä lähimaillakaan;)
(olen raskautunut "neitseellisesti")..

Ps. Minttu, monellapa se KN on siellä ylhäällä ja napakkana jos tärppi käyny:)..miulla ollut sekä, että...
Miullahin on nyt KN ylhäällä:confused:(yleensä aika alhaalla tässä vaiheessa kiertoa)..paitti sellainen hieman avoin(näin monasti synnyttäneillä)

Laihiksen aloitan vasta mökkireisun jälkeen heinäkuussa..tulee kuiteshin siellä mökillä herkuteltua ja juotua
 
Viimeksi muokattu:
Minttu; Minulla ainakin lisääntyi valkovuoto, kun tulin raskaaksi. Eli tuohan voisi olla hyvinkin SE oire!! Pidetään peukkuja huomiselle dippailulle! ++++++++onnea!!!

Tänään se alkoi sitten se kesä meikäläisellä!
Menin ja ostin pussillisen uusia pottuja. On muuten taivaallista herkkua voin kera!! :D Minulle uudet perunat ja mansikat on sellainen juttu, joilla pelkästään voisin elää. :flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Moi!=):heart:IHANAT HUOMENET IHUNAISILLE:kiss:
Juu pikaset tiedoksi, että mulla todennäköisesti väärä hälyytys, dippasin aamulla 4.30 selkeen negan!!:'( Ja sit äskettäin dippasin o-testin ja se viiva mikä oli vahvempi on nyt haalistumaan päin, eli mulla sittekin oli vahva ovis. Onks se nyt sitten DPO 1 tänään?? Eli jos viittii taas päivittäjä muuttaa sen, koska toi viiva läks nyt haalistumaan... en tiiä josko sen pitäis heti häipyy kun ovis ohi??? Onks kokemuksia? Kun eilen se nippaisu johtui EHKÄ siitä oviksesta....
Oletan niin, ja oireet valkovuotoineen sekä juilimisineen siitä, harmi!:(

No eikun ootteleen sitä tädin tuloa... säästänkii ne testit sitte sinne loppukiertoon! Ja ovistestejä mulla on, aion huomennakii testata että haalisttuks viiva lisää. Nyt jo haaleempi kuin kontrolliviivanen.
Mietin tossa että mulla toi seksuaalinen halukkuus lisääntyi aika hurjasti just tolloin maanantaina.. jatkui tiistaille ja viel eilenkii oli sellainen olo mutta pupuiltiin siis viel tiistai-iltana, että josko mahdollisest kantais hedelmää??? Se jää nähtäväksi.

Viime yö meni huonosti, osin ton jännäämisen vuoks, osin kun poika lähti juhlistaan kouluvuoden päättäjäisiä puistoon kaveriensa kanssa ja minä tietty olin koko ajan toinen silmä auki enneku hän kotiutui tossa 3 aikaan... sitä se äidin elämä on! Ihanaa kun poika tuli ehjänä kotiin!:heart:
Anteeks nää viime viestit olleet aika omanapaisia, koitan tossa päivällä tai illalla kommentoida teillekii jotain!
Nyt töihin, ihanaa päivää kaikille !!!!!!!!:heart::heart::heart:
 
Levottomat yöt sen kun jatkuu... heräsin klo 2 pintaan TAAS! Tällä kertaa nenääni tuoksui ihan selvä käry. Siis sellainen, mikä tulee kun pöly käryää kuumalla patterilla. Niinpä vaelsin kahteen otteeseen ylä- ja alakerran läpi, ja etsin syyllistä.. eipä löytynyt. Aamulla taas klo 7 heräsin, oli tosi etova olo ja masu sekaisin - tosin vetäisin eilen satsin lakuja, joten ihmekös tuo.

Mitään raskauskuvioita ei kyllä ole, mutta onhan nämä "hauskoja" nämä raskausoireet ilman sitä raskauttakin : / Taitaa olla oikeestikin raskaus siellä korvien välissä :LOL:

Tsemppiä meille kaikille ihanille, nautitaan kesästä ja lomista, kellä niitä on <3
 
Ottis
mur-mur Juu, olin sekoittanut t- ja k-viivat :ashamed:.

Minttu2011 Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

On Dippasin vajaan tunnin rakossa olleeseen pisuus Davidin puikkotestin ja negahan se :(.

Meillä oli mökillä tosi kivaa. Päätettin tehdä perinne tyttöjen saunasta työporukalla.
 
Moikkis!!!!!

Ottis!!! Erittäinsuuret pahoittelut negasta!!!:'( Mullakii hiukan alakuloa mutta kyl se tästä... kun en ois edes olettanut mitään tapahtuvan... katotaan sit myöhemmin... jos se täti tulee kuiteskii ensin...

Mur murille perheineen kivaa grillailuiltaa!!!!=):heart:


Onpas juu hiljaista plinkissä tänään! Kaikki helatostain vietossa jossain hienossa säässä!! Se on oikein!!! Nauttikaa! Mekii just grillattiin makkaraa tai siis (HÖM!) minä kun mies kuulema niin poikki pihatöistä... minä olin töissä 8h ennen sitä nukkun about 3 tuntii, ite oli vetän ysiin asti unta kaaliin... joo muahan ei saa väsyttää, se on tuttua aiemmilta vuosilta, kun lapset oli pieniä. Kyl oon sille sanonu että jos ja kun (nimenomaan JOS) iltatähti siunaantuu niin se jakaantuu tasapuolisesti se hoitaminen koska ollaan molemmat vanhempia kuin viimeks kun lapsia saatiin... saas vaan nähdä mikä sit on totuus jos meille niin ihana ihme siunaantuis!!! :heart:Voi olla etten antais kenenkään koskeakaan siihen!!!!!

Muuten taas :LOL:hassuna noihin testeihin!!! Dippasin taas O-testin ja oli sellasta hailua viivaa, EHKÄ aavistuksen heikompaa kuin aamulla... kyl minä oon höhlä!!!!
Huomenaamulla dippaan kummiskii ennenku meen töihin klo 11ksi se ovistestin. Jos näyttää haipuvan niin on kyllä TOSI vahva ovis ollut... tai sitten pikkuinen koittanu ottaa kiinni mutta ei oo onnistunut!! En ennen oo bongannu noin vahvaa viivaa paitti silloin kun olin raskaana...

IHANAA ILLANJATKOA KAIKILLE JA OTTIKSELLE HYVÄÄ LOMAA!!! :):heart:

Mukavaista helatorstain jatkoa IHANAT RAKKAAT OLKKARISISARET!!!!:heart::hug::kiss:
 
HEIPS! Oisko ketään kuulolla??? Kun mietin tota ovistestiä, onks se ovis jo menny kun viiva alkaa himmeneen? Meinaan ois kiva tietää ku miehen kans meinataan(?) illalla pupustella niin kandeeko jäädä sänkyyn pitkälleen vai onkhan liika myöhäistä?:confused:
Toki muutenkii voi pupustella ja himot hyrrää hurjana (Vaihdoin hieromasauvoista patterit varuiksi...:ashamed: jos ei miestä innostakaan, tunnustan että joskus hurruttelen yksiksenikin kun mieli tekee! Meneekö jo liian pitkälle nää jutut?:ashamed::heart:mut kukapas sitä edes joskus ei ois tehnyt??)
Oon ottanu sen punkkulasin jo päivällä(!) ja sit 2 olutta ja meinaan viel saunassa yhden... maistuu nyt jotenkii hyvältä! Tietenkii pitää olla työpäivä huomen!!!:kieh:mut hyvä se on jos ei liikaa ota!
Vastaako joku jos on kuulolla on jos on tietoa...:heart::)
 
Hei vaan hei kaikille :D
Täällä minäkin roikun epätoivo kintereillä .... Saa päivittää kp 5 tänään. Gynelle aika varattuna puolentoista viikon päähän, silloin on kierron puoliväli ja nähdään missä mennään. Onko tällä lyylillä eloa enää ollenkaan. :whistle:
Tasaiseen menee elämä... paitsi että tulee minusta mummi loppuvuodesta kuitenkin jos ei omaa rakasta vauvelia enää onnistu saamaan. Olisin vaan niiiin mieluusti masussani kantanut vielä yhden omanaisenkin vauvan. Miehelläni kun ei yhtään omaa lasta ole.
Siirryn lukemaan teidän muiden kuuumiset, että pysyisin kärryillä...

Ihanaa aikaa kaikille ja aurinkoa :hug:
 
Tervetuloa AinoEmilia tänne joukkoon!!!!
Onnittelut etukäteen mummille!!! Tänne kyllä mahtuu, on lista pienentynyt melkoisesti!!
On ollut hiljaista tänään! Minäkii TAAS dippasin ku en pysy käryillä missä kroppani menee!! Mut toi vaikuttaa koht jo negatiiviselta tuo ovistesti (oli muuten jo kolmas tänään!:ashamed:)Enkä tiedä onks nyt juonu liikaa tms.( pieni lasi viiniä+3 olutta) josko olis laimeempaa,, yhä hailumpaa näyttää. Huomisaamuna kyl dippaan vast seuraavaks!
No voi olla että ovis on ollut jo...
Mutta pupuilut eessä jos en simahda ennen sitä, koht koirat vietävä kylpyyn, siinä se ruljanssi ennenku isäntä on ne kammannu ja föönannu ku huomen trimmauspäivä! Me luvatiin pojan kans pestä kaikki 3!!!:)
Nyt Poika tuli lenkilt koirienkans, heips!:wave:
 
AINOEMILIA: Et sie oo yhtään vanha tähän joukkoon!!!! Tsempitykset vaan päälle yritykseen!!! Mullakii oli syyskuussa -10 kierukanpoisto ja ikää 42, nyt täytin 43 ja täysillä yritetään! Ja voin sanoo että ainakii 2-3 vuotta on ennenku luovutetaan! Kun eka tärppi oli jo maaliskuussa, keskenmeno todettiin huhtikuun alussa, oli mennyt kesken 4-viikolla... mut nyt palataan, pitää mennä urakoimaan!!!!:heart::D
 
Jeps. Koirat pesty.. no tosta testistä, samaa kuin iltapvllä... huomen sit uus testing... onneks on 15 testiä kaapissa! No en kyl ehkä niin aio ett 3 testiä per päivä, tää on kyl ennätys!!
Minä en ymmärrä miten voi näin monta päivää olla tolleen niinku plussa, voiks se olla kun viime menkat jäi siis väliin niin on vaan niin vahva ovis?
Koht kyl varmaan mennään petiin, ku koirat olis ens kammattu ja kuivattu!!
Huomisiin!!!!!
 
Huomenia!


Onpas vain Hela-torstai pitänyt naiset kiireellisinä. Itsekin huitelin ympäri maakuntaa ja tuskin nenääni kotona näytin. Ja ah... Tätikin näytää poistuneen taka-alalle. Sitäpi saa piakkoin testata Oilin tuloa :p

Minttu Toivottavasti sinulla oli mehevä Oili! Ainakin kuvauksesta päätellen hurjine haluineen vaikuttaisi siltä ;) Ei muuta kuin hyödyntämään tai hurruuttelemaan. On se ihanaa kun Seksi/Pupustelu maistuu, ei ole ainakaan pelkästään siemenien jakelusta kyse :D Itsekin odottelen herääviä halusia =)

Ottis Kiitokset vinkku-vinkeistä Olemme menossa valmistujais-juhliin lauantaina, jospa sitä kotiin tullessa ukkosein kanssa rentoutuisi viinilasillisen kera... hmmm....;)
Voihan suruinen sitä negaa Ottis :hug: :headwall:

Ja vasta aikuisena tyttäret kertoivat yhden lampun arvoituksenkin. Olin varmaan 10 vuotta pähkäillyt, että miten voi olla mahdollista, että kattolamppuun, jossa oli sellainen varjostin jossa sisäreunaa kiertää kangas, voi ilmestyä keltainen märkä tahra. Eli varmaan arvaattekin, kattolamppuun jäi ikäänkuin oiva juoksurata, jossa hamsterinpoikasen oli hyvä kohottaa kuntoaan ja hätä oli yllättänyt kuntoilijan. Eiväthän tytöt olleet uskaltaneet sitä minulle kertoa ennen kuin nyt aikuisina
Ei voi ola totta :LOL: Meillä on lapsilla kova kuume häkkieläimille. Yksi lemmikki-kani jo löytyykin... Poja tahtoisivat gerbiilejä ja marsuja... Taitaa jäädä nyt toiveet toteutumatta :D Minua jotenkin iisskottaa kaikki pitkähantäiset ja vikkelät. Se on riittänyt kun olimme vuoden ilman kissaa niin pienet hiirulaiset juoksentelivat vapaasti pirttimme lattioilla....

Noita kuvia löytyy ihan googlettamalla. Hakusanaksi laitan good morning, huomenta jne. Olen aamuisin äreä ja kiukkuinen. Iltaisin valmistelen itseni hyvään aamuun siivoamalla valmiiksi ja tankkaamalla kahvinkeittimen. Ja jos pienimmäiset vielä nukkuvat, selailen kuvia tänne, jossa näkee pisaran itseä tai muuten saa suupielet hymyyn =)

...Ja kielikukkanenhan se minulla siellä :D Äitikin joskus opetti aikoinaan, että vinkku on valkoviini ja punkku punaviini :ashamed:.... Kunhan on hyvää juomista :p
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta minunkin puolestani! Tosiaan kiireistä näyttää olleen eilen! Täällä ainakin oli aivan loistoilma. Miehen isä tuli yllätysvierailulle ja oltiin lähes koko päivä ulkoilemassa. Mies ja isänsä harrastavat lintubongausta, joten oltiin kiikaroimassa tuossa lähisaaressa lintuja. Saas nähdä, kiinnostuuko poikakin lintubongauksesta. Olisihan se hauska yhteinen harrastus läpi sukupolvien. =)


Itsekin tykkään siitä, ettei tarvitse laskeskella päiviä, joilloin olisi otollista pupustella. Toisin sanoen siis pupustellaan sen verran tiiviisti, ettei ole niin väliä sinänsä ovulaation ajankohdalla. Yleensä olen ihan innokas, mutta viime päivinä jotenkin ihmeen väsynyt. Eilisaamuna mies yritti lähestyä ja kysyi sitten arasti, että 'eikö sun tee yhtään mieli'. Örähdin siihen vain, että 'EI, haluan nukkua' ja käänsin kylkeä. Että se siitä sitten. :p:kieh:

Nyt pitää mennä; pikkumies tuli roikkumaan läppärin johtoihin... Sori vaan taas omaa napaa!! :wave:=)
 
Olilivitar; minäkin mielelläni laittelen kuvia tänne, jos sattuu sopivia kohdalle. Minusta ne on piristäviä. Taidetaan liikkua samoilla sivuilla toisinaan. =) Hyvä, että täti häipynyt. Toivotaan hyvää oilin metsästystä ja sitä kautta jännäilyä! :)

Minäkään en kauheasti välitä kissaa pienennmistä elukoista. Hiiret ja marsut ei ole minun juttuni ollenkaan. Kaverilla on marsuja ja täytyy myöntää, että en ole hiffannut, että mitä iloa niistä on. Sen jälkeen, kun pidin marsua sylissä ja se ryökäle pissasi farkun lahkeeseen, en ole halunnut koskeakaan moisiin otuksiin.
:rolleyes:
:rolleyes:

Mintulle tsempitykset ilmeisimmin mitä mahtavimmasta oilista. Kuten Oliivitarkin sanoi; eikun hyödyntämään vain! ;)

Aivan mahtavaa, AinoEmilia, tulevasta mummiudesta! :heart::heart: Onneksi olkoon! Toivokaamme myös sinulle parasta eli sitä pientä nyyttiä vielä syliin asti. :heart::heart:

Ottikselle vielä pahoittelut negasta! :( Harmittaa kovasti sinun puolestasi! Kiva, teillä oli kuitenkin hauska tyttöjen saunailta. Tuollaiset perinteet on kyllä tosi mukavia.
 
Ottis:Mitäköhän osaisin sulle muuta sanoa kuin että koeta jaksaa !:hug: Niin minäkin yritän pettymyksestä toiseen. Sit mulle vielä yx kaveri sano eilen että sulla on kuule nyt liikaa kuumetta, kun päiviä lasket. ota vaan ihan iisisti, kyllä se sieltä tulee kun lakkaatte yrittämästä... :( Ei kauheesti mieltäni ylentäny.
Tässä mietin että kuinka aikaisessa kierron vaiheessa voi tärppi tulla, siis siimahännät pysyy vireänä, kun pupuiltiin kierron 9-10 päivinä ja oviksen bongaus meni töltä kierrolta ohi, kun testit tuli vasta eilen.:headwall: Taas tuli tekstitä kovin omanapainen, mut helpottaa kun voi kirjoittaa.
Kanssasisaret jatketaan taistelua ja kaikille masuasukin jo saaneille tarrasukkia ja onnellista odotusta !
 

Yhteistyössä