40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp4/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp4/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp6/?..............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp6/27-30........yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp7/24-28........yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp8/25-26........yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp15/23-30.....yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp16/28............yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp22/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp24/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp28/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp30/29-32.......yk?................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo6
Tringa (40)................pp7
Ottis (43)..................dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ainoemppu - olipa kiva kuulla siustahin!:wave:
Pahoitteluni täti ryökäleen tulosta:hug:

..kuule..miekin täytän 3.8 46v..se ihan hywäinen ikä:)

Ninni69 kirjoittele vaan tänne tuntojasi, niin me muuthin tehdään!:kiss:

ON..Eilen oli TODELLA mukavainen ilta ystävien kesken - grillailttiin..ja laulettiin siskosen kera sydämmemme kyllyydestä!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikaisesti Minttu2011 Uskon, että ovis aikalailla hyppysissä silloin, kun viiva alkanut haalistumaan eli jos eilen pupuilitte, niin se osui ihan hyvää saumaan :heart:. Onnea matkaan :flower:!

Salme71, Ninni69 ja Oliivitar Kiitos pahoitteluista :hug:. Kyllähän tää vähän päähän ottaa ja varsinkin oma tyhmyys jurppii, sillä niin piti vaan tänä aamunakin nega testata :headwall:. Niinkuin ei sitä vois vähemmällä uskoa :stick:.

..mutta: valkovuoto todella runsasta ja väsymys jumalaton |O. Eilen illalla makoilin varmaankin tunnin verran, ett selvisin yöuulle asti hengissä ja tänään oli töissä aivan älytön väsy päällä koko ajan. Vasta henkilökunnan jokavuotisesta pesisottelussa virkosin ja nirvautin muuten päkiänikin jotenkin ihmeesti juostessa, joten nyt sit nilkutetaan :(.
 
Heips taas Ihanaiset! Täältä kullanluota kirjoittelen ... tiskasin, pesin pyykit, imuroin ja pesin lattiat nyt kämppä tuoksuu ihanan raikkaalta ja nautin äsken lonkeron hyvillä mielin. kp 7 ja ovistikussa vahvempi testiviiva kuin kontrolli - eilen pupusteltiin ahkerasti ja aamulla aion taas miehen kaataa kehiin :)

Tringa Raps raps :D

Minttu 2010 Kovasti peukutuksia onnistuneelle talletukselle :D

Ottis Vilpittömät pahoittelut täältäkin :kiss:''

Kaikille plussatuulia kovasti ja tsemppiä uuteen kiertoon jos se on aluilaan :)

Itselläni tiistaina gyne ja terkkukeskuslekuri laittoi lähetteen FSH:n mur-mur kulta, sinulla kun on tota tietoutta niin paljon niin onko se niin että tuohon kokeeseen voi mennä milloin vain jos ei käytä mitään ehkäisypillereitä tms. ihmettelen kun viimeksi gyne sanoi etta kp 2-4 aikana mentävä vaikken silloin pillereitä syönyt? Kun ne testit tehdään kuitenkin milloin sattuu?

Mutta kuulostellaan, täällä ollut todella mahtavia kijoituksia taas, kiitos niistä :LOL::LOL: etenkin nautin lukea noita suurperhetouhuja - rakastan niitä! Ihanaa "italialaismeininkiä" :LOL::LOL::kiss:
 
Ottis
Mafinka Kiitos :kiss:. Hyvältä kuulostaa sun tilanne. Yllättävän varhain sulla ovis tulossa, mutt nytpä tulee todistetuksi sekin, että ovis voi tulla varhain. Toivottavasti siellä on hyvä ja muheva folli kasvamassa. Onnekkaita pupusteluja :heart:!

Tringa Itseasiassa, kun tarkemmin ajattelin, niin tulinpa heti kirjoittelemaan, että vaikka kuinka himottaisi testata, niin älä sitä tikkua haaskaa ip-pisuun. Tee testi huomenaamuna. Kuinka herkkä se testi on? Tule sitten heti kertomaan mitä testi näyttää, jookosta :kiss::heart:?
 
Ottis
Voi pojat tätä väsymystä :(. En ole saanut varsinaisesti mitään aikaiseksi, paitsi, ett yksi työkaveri kävi hakemassa kukkalapsia ja jättipä vastineeksi muutaman sisäkukan mulle hoitoon. Aku Ankkoja olen jo kantanut sängylle, ett rojahtaisin lukemaan niitä ja hyvällä tuurilla nukahtaisinkin, mutta ku ei malta. Toisaalta nyt olis aivan ihana ilma olla ulkona, mutt ku sekin jotenkin väsyttää. Ja tassu on niin kipeä, ettei huvita kovin kävelläkään :ashamed:. Ei hyvin mene ja ukko on kuitenkin niin tylsä, ettei varmaankaan anna mun huilia ku tulee kotiin. Olisko kellään extra-miestä vaihtaa vähän rauhallisempaan malliin :confused:?
 
Mafinka, mie olen käynyt FSH-testissä: Follikulaarivaiheessa Kp6/FSH 4.5 ja Luteaalivaiheessa Kp17/FSH3.4

Naiset:
-Follikulaarivaihe 3.5 - 12.5 IU/l
-Ovulaatiohuippu 4.7 - 21.5 IU/l
-Luteaalivaihe 1.7 - 7.7 IU/l
* -Postmenopaussi 26 - 135 IU/l

Kierron alussa jos käyt, siitä näkee tapahtuuko munasarjoissa mitään - kasvaako follit.
..ymmärtääkseni jos arvo silloin yli tuon 12.5IU/I paljonkin, voi munararjojen toiminta olla jo heikentynyt..*Postmenopaussissahan nuo arvothan jo korkeita.

Toivottavasti labratestin tulos olisi hywäinen:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011:n innoittamana dippasin minäkin o-testin noin tunnin verran rakossa olleeseen pisuun ja tässä tulos. Aika vahva ku ajattelee, ett oviksen ei periaatteessa pitäisi olla tulossa. Voisin kuvitella, ett mulla olis LH-huippu sunnuntaina.
 
Ottis miulla huomenissa virallinen testipäivä,mutta olen luovuttanut jo.Pakko kuitenkin testata,kun lääkäri vaatii sen virallisen testipäivän tuloksen.
Vahvoja vahvoja viivanpaikkoja tuntuu testistä kuin testistä löytyvän.Mulla on sitte nii happamet nesteet,et värjää nuo viivanpaikat selvästi näkyviin.
Juurikin mietin että soittelen maanantaina klinikalle,et tehdäänkö vihon viimeinen hoito heti perään..:(
 
Ottis
Onpas hissua :(. Missä meidän mur-mur on?

Anyway. sitä tulin kirjoittelemaan, että ei saa luottaa RFSUn ei niin herkkään, eli 25 mIU/ml testiin. Se nimittäin haamuttaa mulla taas. Päivällä sen 2 tuntia rakossa olleeseen pisuun dippasin, siis noin tunti siitä kun tulin töistä ja vaikka siinä olin heti jotain viivan paikalla näkevinäni, en sen kummemmin kattonut ennenku jotain tunti sitten ja punertavaa viivaa minä siinä näen edelleen. Kuvaa en edes yritä ottaa, koska siinä ei ole mitään ihmeteltävää ja kuva tuskin onnistuisikaan. Tympii tollaset testit :headwall:.
 
Moikkis:heart:
Töistä jo kotiuduttu ja en sit muistanut aamulla dipata... tein sen äsken ja en kyllä tajua miten voi kuudetta päivää näyttää ovista? Toki eiliset oli haaleita mut sitte taas äsken tuli vähän vahvempi... ei ihan tasavahva mut koitan saada otettua kuvat niistä kaikista yhtä aikaa...
Luin muuten tuolta ovulaatioteteistä keskustelusivuilta että jollain oli oviksesta asti haamuttanu ja ku kierto läheni loppuaan niin oli sit viiva vaan vahvistunut ja sai r-testillä plussan!!
Mutten nyt just siihen usko kun ei oo oireitakaan...(selkä hiukka kipee mut niin se on ollut muutenkii viime aikoina...)

Ihanaa kun mur murkin sai rentouttavan illan!!:heart:

Salme ja Oliivitar: Olis minustakin kiva oppia siirtämään noita kuvia, en oo onnistunut kuin valokuvia toistaiseksi... tarviiko se jonkun lisäohjelman? Kun oon aika onneton näissä tietsikka-asioissa!

Ottis: Jos sulla ei ois noita negoja oisin ihan varma että oot raskaana! Minullakin oli viime tärpin käydessä TOSI julmettu väsymys ja mikään nukkuminen ei auttanu! Ja myös valkovuotoa aika runsaasti! Tsemit sullekii:heart::hug:
Joo senvert viel ettei pupuiltu eilenillalla vaan toissailtana:heart:
 
Ottis: Ettet sinä vaan kummiskii.....!!! ;) Mikäs kierronpäivä sulla on? Testaappas aamupissasta!
Onko sulla testejä kotona??? Kun juur minäkii tossa ihmettelen tota ovista miten ne noin kauan kestää noi viivat?
Plussapuuhkutukset sulle ja kaikille meille muillekii++++++++++++PUUUUUHHHHH
 
Moips vaan kaikille ja ihan ekaks kaikille PLUSSA PUUHKUJA....PUUUUUUHHHHHH!!!!!!::whistle:
Jotenkin tuntuu että täällä monella niin jännät paikat...tosi kiva oli taas vapaapäivien jälkeen palata tänne olkkariin(oon taas töis..) kotona en oo konetta avannukkaan...ulkona ollaan oltu...eilen istuteltiin kukkia ja kasviksia ja koottiin isoa trampoliinia=) ihanat ilmat ollu!!

Ihana on ollu lukea täältä elävästä elämästä..hiiristä ja hamstereista=) tuo niin hymyn huulille...

Mafinka..mur-mur jo vastailikin sulle...mulla otettiin se FSH kans alkukierrosta ja ohje oli kp 3-5..mulla se oli kp4 7,2 ja vaikka se oli hyvin "raamien" sisällä, sain mä gyneltä sen käsityksen että "on se jo aika korkea...ei kymmentä kumminkaan" tais olla ihan tarkat sanat...ymmärsin että hän ne clomit sen takia määräs...

Baitovei...omalla kohdalla mä en noista clomien toimivuudesta mee niin takuuseen...tai en mä tiiä...jotenkin tää on ihan pepusta tää ettei oma kroppa enää toimikkaan niinku pitäis...onnellinen saan kumminkin olla kaikista lapsistani ja jos enää ei tärppi käy, ni sitten ei...teille lapsettomille haaveilijoille mä toivonkin plussaa ihan sydämmeni pohjasta!!!

on: Mulla on nyt jo kp16 ja pari edeltävää päivää oon ovista testaillu ja pelkkää plancoa on ovis testit näyttäneet:( pöh!!! Nyt tänään tossa pari tuntia sitten tein taas testin ja haljua viivaa näyttää..samanlaista suunilleen kun Ottiksen kuvassa ja mulla on siis JO kp16!!! Mutta niinhän mä alunperin uumoilinkin että tää (vasen puoli) kierto menee huti ku ei vaan toimi...liekö kumminkin niiden clomien ansiosta on kp12 lähtien tuntunu OIKEALLA puolella kipuilua, mä oon aatellu toiveikkaana et ehkä siellä kumminkin folli kasvais ja irtoais...mut saa nyt nähdä irtooko ollenkaan...vähän toivo jo hiipuu ku kp16 jo...joka toinen päivä tatsi on kumminkin ollu viime perjantaista lähtien, joten yritystä ei ainakaan tässä kierrossa oo puuttunu...vielä kun mä saisin sen miehen jatkamaan samaa rataa...pöh...kun se ovis antaa oottaa itteään...kivaahan se sekstailu on, mutta on sitä perheellisellä muutakin elämää kun sänkyelämä!
 

Yhteistyössä