40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
NO IHUNAISET ILLANJATKOT IHUNAISILLE!:heart:
MINÄ MEEN NYT TUIJOTTAA TELKKAA TUNNIKS ENNENKU ALKAA NUKUTTAAN, MENTÄVÄ HUOMEN TAAS KLO 7 DUUNIIN!!! PAH!!!:kieh:OLISIN MIELUUMMIN KOTONA PERHEEN JA KOIRIEN KANSSA!:heart:
KOITAN MUUTES LAITTAA NIISTÄKIN KUVAN TÄNNE VIEL, OOTTAKAAS!!!
 
No niin, siinä on meidän koirien kuva!!! Eiks oo ihanat puudelit?? Ne on just trimmattu taas tänään, tässä ne on viime trimmauksen jälkeen!!! Tuo ruskea on Saku, isä (just se mun kainaloinen!:heart:),
taaempi on Lilli, äiti, ja edessä Osku, niiden pentu! Ja nää siis on sekarotuisia....
 
Marja-Leena71 Aivan uhunaisia uutisia sie olet saanunna - ONNEA PALJON!!!:heart::flower:

Minttu aika oudoltahan tuo vaikuttaa, että O-testi noinkin vahvaa viivaa vielä tänäänhin näyttää:confused:
..kannattaa vaan pupusteluja jatkaa(varuilta)vaikka joka toinen - kolmas päivä.:p

Ottis
- miulla näyttää O-testi juurikin noin kierron lopulla, joskus vahvempaahin viivasta.
LH nousee loppukiertoa kohden monilla.
..taisin viimeistä edellisellä kierrolla sitä testaillakkin.


Mie olen täällä hieman mamminut(klo. 17.30-19.30:whistle:) ja" parannellut" ittiäni;)
..pikkkisen sellainen kohmeloinen..:$

Nyt saunan päälle söin pizzaa (tilailtiin päivällä) ja otin siidukan - elolle tässä jo..:D
 
Viimeksi muokattu:
Tää muuten nauttii saunan jälkeen punaviinilasillista, vain 1.5 dl annos, ei enempää tänään!
Mun suosikki muuten on Jacob's Creekin Shiraz Cabernet, pitää 'tuulettaa' edellisestä päivästä niin kitkeryys häipyy! Nam!!!:p
 
Ottis vielä..

Netistä kopsattua..
"Luin että (en muista sivua) LH-pituus vaihtelee kierron eri aikoina. Kierron alkuvaiheessa LH-pitoisuus on vähäinen, kierron puolivälissä huipussaan ja kierron loppuvaiheessa LH-pitoisuutta on edelleen; tosin ei yhtä paljon kuin puolivälin aikaan mutta enemmän kuitenkin kuin kierron alkuvaiheessa. Toisin sanoen LH:ta on jatkuvasti jonka takia ovistesti voi näyttää hailakkaa viivaa".

..mutta..olishan se ihunaista jos se siun tapauksessa tarkoitashin - SITÄ!:heart:
..jos siulla vielä RFSU:n R-testikin haamutellut..
Miulla tuo testi toiminut hyvin ja negakierroilla en mitään viivanpaikojakaan niillä saanut.
 
Viimeksi muokattu:
VIEL MUR MURILLE PARANEMISTA *KOHMEOISESTA'!!!
Elikkäs testit voi näyttää pitkän aikaa tuota viivaa ja mitään ei vältisti oo tekeillään??????
Minä sunnuntaina meen sinne mökille ja otan ehkä kaljaa ja viiniä... en kyl sen takii nyt oo ottamatta kun ei oo r-testikään positiivista näyttänyt! Vaikka tiedän että alkoholi voi vaikeuttaa mahdollisuuksia! No sellaista on elämä! Ei voi koko aikaa olla varpaillaan... pitää sit kattoo kun tuun tiistaina mökiltä jos testit viel koko ajan plussaa niin dippaan sit sen herkän jos on tulleet postissa ennen sitä!! No NYT LOPETAN ja suljen koneen, oon muuten viel puolenyön aikaankin täällä:LOL:|OJa aamulla vätystää!!!!
 
Minttu - jos O-testit näyttää KOKO AJAN tasavahvoja viivasia, saattaa esim. kyseessä olla PCOS(Munasarjojen Monirakkulaoireyhtymä)
Munasarjojen monirakkulaoireyhtymä (PCOS) :: Terveyskirjasto
..silloinhan O-testi saattaa näyttää aika vahvaa viivasta, vaikka melkein koko kierron.
..ja:attn: HUOM! Myös meillä "kypsillä" naisilla lähestyvä premenopaussi voi vaikuttaa O-testin tulokseen..

Onko siulla munasarjoja ultrattu milloin?..mitä lääkäri sanonut näkymästä..Ok?

Kauniitta unosia Minttu&muuthin ihunaiset:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!:heart:
IHANA PÄIVÄ TULOSSA!!! JA lämmin:cool:
Mur mur, ei ne viivat ole tasavahvoja.. alkuun oli mutta sit niinku kuvista näkyy oli testiviiva tummempi, ja sitte oli jo haaleempi.. Pitää varmaan tänään ostaa cittarista lisää o-testejä ja sitte ostan niitä r-testejä myös.. ajattelin kuiteskii dipata huomenaamulla kun noillahan juur sain ne viivanpaikat... tai saattaa olla rahan tuhlausta. No onhan sit varuiksi jos tarvii... eikä ne niin kauheesti maksa... (OIKEEST MULLA VARMAAN MENNY TÄS VIIME SYKSYSTÄ ALKAEN AINAKII 100 EUROA KAIKENMAAILMAN TESTEIHIN RAHAA!!! :LOL:)
Väsy painaa kun en taaskaan saanu tarpeeks ajoissa päätä tyynyyn ja sit jos sain niin yläkerrasta kuului 'töm töm töm... ' poika käveli ja sit isäntä ulkona tosi myöhään ja kun tuli sisälle niin alkoi kolisteleen (n.23.45):kieh:Sit kun alkoi kiukuttaa niin meni unet ohi! No jos sitte ens yönä.. Eli ei siis pupusteltu taaskaan. Tänään vois olla sitte viimeinen mahku ennen mökkiä. Mut jää nähtäväks, voimat varmaan jo ysiltä poies|Oja huomenkii aamuvuoroo:|No nyt on mentävä!
NAUTTIKAAHAN IHANASTA ILMASTA !!!! MIE LÄHEN HIKOILEEN TÖIHIN!!!:heart::hug:
 


Tänä aamuna tekikin mieli mattolaiturille... Meillä oli tapana koko perheen kanssa tehdä kesäretki mattolaiturille. Eväskori täynnä herkkuja, kainalossa räsymattoja, mäntysuopaa ja harjoja. Meluisa ja ilonen mieli ja liuta lapsia kirmaamassa. Voi niitä aikoja :heart: Meidän kunnassa ei mattolaitureita olekaan :( Painepesuri hoitaa hommat, onkohan se sitä kehitystä

Minttu aivan ihania koiria sinulla :heart: Suloisia kun mitkä! Ja noista kuvien lisäämisestä. Salme sen tuossa taannoin opastikin ;)
Valitse kuvahausta kuva, klikkaa kuvan päällä oikenpuoleisesta ja valitse ominaisuudet. Maalaa kuvan osoite ja kopioi. Tule plussan sivuille ja valkkaa tekstilaatikon yläpuolelta lisää kuva. Kopioi osoite riville ja ok. Pitäisi onnistua :)

Tädille kepitystä :stick: ja siskot harrastakaa sitä mukavampaa kepitystä :D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Marja-Leena71 Onnittelut :flower:. Ihanaa, että kaikki hyvin :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss:.

Minttu2011 Ihania koiruuksia sinulla :heart:. Minä sanoisin noista sun tikuista, että sulla on ollut ovis torstaina, kun vielä keskiviikkona on näyttänyt noin vahvaa viivaa.

mur-mur Tänä aamuna tein ovistestin ja hailumpi oli näin aamupisusta. On varmaankin just noin kuin kirjoittelit =).
 
Ottis
Minttu2011 Vielä sellaista, että ovistesti tulkitaan plussaksi vain jos testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva eli sulla se toinen plussa oli keskiviikkona. Mulla testiviiva haalistunut yleensä aika reippahasti jo plussaa seuraavana päivänä.

mur-mur Olen aikalailla satavarma, että en ole raskaana. En oikein luota noihin RFSUn testeihin ku ne mulla näyttänyt haamua, mutt ei koskaan sen kummempaa. Kivahan se toki olis ajatella, ett niihin olis luottaminen =). Nyt olen kuitenkin r-testini dippaillut eli seuraavan kerran dippaan tiistaina jos ei täti jostain kumman syystä tule maanantaina.

Oliivitar Mattopyykille on ainakin sää otollinen tänään. Ihana, että päättäjäispäivästä tuli näin kaunis :). Meillä ei taideta kepitellä, vaikka miehelle jätin näytille o-testit pöydälle, ihan hämäyksen vuoksi =). Ei ole vaan herra sanonut minulle tänään vielä sanaakaan ja eilen illalla puhui viimeksi, kun oli kotipaikaltaan tullut. Ja mä en nyt sit tätä mykkäkoulua lopeta, son varma :mad:. Tänään piti sinne veljelleen lähteä kemuihin, mutt saanpahan nyt hyvän syyn jäädä kotiin huilaamaan.

Jotenkin tämä lukuvuoden päätös on aina niin haikea, ettei ole biletysmieltä alkuunkaan, mutt kyllä mäkin varmaan illemmalla lasin tai kaksi punkkua otan. Ihan kesän kunniaksi :flower:.
 
Ottis
Tein toisen ovistestin tänään ja se hailumpi kuin aamuinen eli ei se ainakaan tulevaa ovista näytä se on nyt tullut selväksi :).

Nyt tarttis keksiä jotain repäisevää tai pälli repee just. Ukko kupsuttelee pihalla omiaan ja on kuin peffalle ammuttu karhu. Lähtis vaikka mökille tai jonnekin, mutt ei tarvis olla täällä mun lomanalottajaisia pilaamassa :stick:.
 
Heippa kaikille tasapuolisesti.
Testailen tässä ensin erilaisten kuvien laittoa, joten sorry vaan, nyt tulee pieniä testejä, raskaustestejä ja ovistestejä kun en juuri tällä hetkellä harrastele, niin jotain jännitystä kotiäidin elämään.....
tässä täti
 

Yhteistyössä