40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi mur-mur...arvaa vaan tuntuuko enää mitään:(pöh...lämmötkään ei enää suoraan nous niin korkeelle(siis eilen illall..vain iltasin oon mitannu)..toivon et tää tuskanen kuumuus täällä meillä sisällä ois syynä siihen ja haluisin uskoa edes ovuloineeni...jotenkin mä kumminkin sinnillä pidän mun toivoa yllä ja en varmaan ees testaile ku en haluu tietää sitä etten oo raskaana...ihan pöhköä... mut ois niin ihana tuntea nippasuja alamasusta jotta vois ees kuvitella odottavansa...

Mä en oo sit lukenu mitään eilisen aamun(töissä)...joten tuoreimpia en tiedä ku tän vimpan sivun vaan avasin...mites Ottis??? Onko se täti paholainen saapinu??Ootko testannu?

Me ollaa Liljan kanssa oltu rannalla...tänään jo neljäntenä päivänä peräkkäin ja nautittu näistä ihanista helteistä...mä rakastan hellekesää, fiilis on rannalla ihan ku ois etelässä...tääl on ihana ranta, ihan hienoa hiekkaa...lapsen helppo leikkiä rantavedessä ja mä oon istunu siinä vesirajassa kans..nauttinu sidukan ja salsa lihapullia ja kirsikka tomaatteja=)ihanaa!!! Nyt tänään kyllä nautittiin auringosta ihan "tappiin" asti..eli siihen asti kun pilvirintama tavotti tän meijen kohan suomea..nippanappa ehittiin pyörällä kotiin ennen ukkosta, ja tosiaan viileni reippaasti täälläkin..vaan sisällä on edelleen tuskasen kuuma(ja siitä mä en nauti...).

Plussakasta kesää nyt kaikille!!! Toivon että tää kuu ois se meijen kuu!!!
 
pikkutirri - ihunalta kuullosti siun ja Liljan kesäiset retken rantsuun!

..miekin jaksaisin rantsulla olla jos voisin pulahtaa uimaan 5 minsan välein.;)
(en vain enää tällä elopainolla halua uikareissa keikistellä julkisesti)

Mie peukutan d=)b sen oviksen puolesta - jotta olis siulla..ja miullahin ollut!
..miulla illasta lämmöt n. 37.3..enämpi kuitenkin luotan aamulämpöihin: Mikäli nousseet vähintään 0.2C normilämmöistä, uskon Oilin vierailleen.

Mukavan viilenevää illan jatkoa ihunaiset:kiss:..sen verta alkoi taas niskaan kipunoitsemaan, että täytyy konehelta poistua - Heips!:wave:
 
JOO MOIKKIS VAAN TÄÄLTÄHIN!=)
MINÄ TÄN VAAN ILMOITTELEN ETT MEIL HIRVEE RIITA PÄÄLLÄ... OLLU EILISESTÄ ILLASTA ALKAEN.. ET EN V... U JAKSA SEN HUUTOJA JA MUKAS OON KÄNNÄNNY KOKO VKLOPUN!!! JOO NIIN TOI ABSOLUTISTI VÄITTÄÄ!!! EN TIIÄ MIKS SE ALKANU KYTTÄÄ MUN OTTAMISIA!
YKS SYY VARMAAN ETT TOI MUN NUORIN SISKO VARMAAN NYTV OTTI ERON MIEHESTÄÄN LOPULLISESTI MITÄ KUKAAN EI USKONUT TAPAHTUIVAN! jOO OON SIIS OTTANU SEURAKS JA MUUTENKII... JOO ALKAA VARMAAN PINNA PALAAN VARSINKII SE EILISEN JÄLKEEN!!
JOO PALATAAN TAAS ENNENKU TEKSTIT HÄIPYY!!!
 
SIT VIEL OTTIS! :(
VOI SUA! KOITA NY SAADA ITTEIS 'KUNTOON' JA OO ITTES JA TEE ITTELLES ELÄMÄ IHUNAISEKSI! NIIN MIEKII KOITAN TEHDÄ... VAAN KUN AINA JOTENKII TULEE AINA TIETTY JUTTU ETEEN, NYT VALITTAA MIEHENI MUN BISSEN JUONNISTA. NIIN EN SIT PYSTY OLEEN SELLAINEN KUIN HALUAN..,.:(
JOO ENKÖHÄN LÄHDE SINNE KUMMINKII JA SIT EHKÄ RIIDELLÄÄN SIELLÄ JNE.
EN VAAN TAJUA MIKS EN VOI SISKOANI TUKEA JA OTTAA SEURAKSEEN KALJAA KU HÄNELLÄ VAIKEETA
JA ERO TULOSSA... ON NYT TOISEN SISKON LUONA JA OVARTLÄHDÖSSÄ BAARIIN... JUU EN TAJUU MIKS PITÄÄ OTTAA MUT EHKÄ OISIN ITEKKII TOS JAMASSA!!!!!!

no illanjatkot ihunaiset näköjään kirjaimetkii vaihtui pieniin!!!!!:)
 
Minttu..dippailetko maanantaina - dpo11?..
Plussa+++++++++:whistle::heart:

Suloisia unikuvia itte kulekin..


..Hystis..jos joskus käyt kurkkimassa pinoamme - Ihunaa eloa siulle!:kiss:
Toivon, että asiasi ovat menossa parempaan suuntaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille tasapuolisesti!


Pikkutirrille kesäisiä terkkuja!:wave: Rantsuelämä on kyllä ihanaa! Toivottelen sinulle plussakkaita hetkiä!

Mintulle voimia sen kaksilahkeisen kanssa!


Täällä ei mitään erikoista. Kävin eilen pyöräilemässä pitkästä aikaa ja oli kyllä mukavaa. Mummi tulee tänään pariksi päiväksi vierailulle. Saapi vähän mutsikin hengähdystaukoa lapsenhoidosta... =)

Ihanaista päivää haaveilijoille!
 
Ottis
mur-mur =). Kiitos, mutt ei se mun viritelmäni kauaa pysynyt, kun alkoi oikein myrskytuulet puhaltaa. Mun veli oli täällä silloin käymässä vaimonsa kanssa. Ensin istuttiin terassilla ihastelemassa tuulta ku se oikein vilvoitti, mutta sitten kun ukkonen alkoi räiskiä kahta puolta kipasin minä välillä tupaan vetelemään piuhoja irti sähkölaitteista.

Ukkokin oli siinä vaiheessa tullut kotiin, mutt eipä hän täällä kauaa kaksistaan mun kanssani viihtynyt, vaan melkein heti vieraitten lähdettyä lähti hänkin mökille. Varustautauduin taas olemaan illan yksin kotona, kun hän yllättäen tulikin mökiltä parin tunnin päästä. Siellä oli ukkonen tehnyt tuhojaan tosissaan: kaatanut puita, katkaissut TV-antennin, särkenyt jääkaapin, rannasta olivat linjatkin lähteneet tuulen matkaan. Kaikesta työmäärästä huolimatta mikä tuostakin taas tulee, en voinut olla ku ihan pikkiriikkisen vaan ;) vahingoniloinen. Routa ajoi näet porsaas kotiin, sillä mies tuli mökiltä kassit täynnä ruokaa :LOL:. Katoinkin, ett ou jee, mä ostin viikonlopulle itselleni valmiita salaatteja ja juustoa ku ukko on tyhjentänyt koko lihapuolen. Tuossakin me ollaan niin erilaisia :|.

Voit hyvinkin olla oikeassa mur-mur, että stressi tätä mun kiertoani venyttää ja se onkin merkki mulle lopettaa tää hirmunen piinailu ja stressaaminen. Kun tässä löydän sen fiiliksen, ett viitin alkaa miehelle puhua, asiasta hänelle kerron. Sit toisekseen, ei varmaan olis ihan pöhkö ajatus käydä gynellä tsekkauttamassa mikä kiertoa viivyttää :confused:.

Salme71 Teillähän on ollut mahtavat pirskeet =). Lauantaina oli kyllä mitä mahtavin terassisää ja sekös mua pikkasen vieläkin harmittaa, ett mies kiukuttelullaan 'varasi' mökin itselleen parhailla säillä taas. Aivan niinkuin viime kesänäkään en mökin rantaan päässyt helleuinnille kertaakaan, kun hän yksin lähti täältä aina myrtsinä ja kiukutellen matkaan. Nytkin sanoi, että olisithan sinäkin voinut tulla, mutta pitäis hänen jo tietää, etten peräänsä enää lähde. Ja sit toisekseen, mieluummin vaikka vähän kurjemmassa ympäristössä kuin huonossa seurassa :).

Semmottii... tulipa taas omanapaisesti kommentoitua, sori :ashamed:.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp4/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp8/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp14/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp14/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp16/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp16/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp17/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp18/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp26/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp32/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp34/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo8
Minttu2011 (43)........dpo11
Tringa (40)................pp17

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Ottis
Minttu2011 Voi pahus, tiedän miltä tuo syyttely tuntuu. Meillä se päinvastoin on niin, että mä lipittelen ja ukko ei voi sietää sitä ku mun pitäis juoda ku miehet, kai :confused: ja totta on ett otan useammin kuin mies, mutt en todellakaan vedä lärvejä joka kerta, jos otan. Lärvejä siis tuskin koskaan =).

Miehes saattaa olla sulle vähän mustis sun siskostasi ku huomaa, ett tuet häntä. Sit toisekseen, miehet tuntee itsensä uhatuksi just tuossa tilanteessa. Tiedä vaikka ajattelis, ett siinä nyt sitten yhdessä juonitte, että sinäkin eroaisit miehestäs, kun siitä toisesta miehestä on jo eroon päästy :kieh:. Toi mun ukkokultani ei ainakaan kevään korvalla ja talvella tykännyt, ett edes puhelimessa puhuin sen siskon kanssa, joka oli miehestään eroamassa ja se, ett lähdin saman siskon kanssa ulkomaille, oli melkonen paukku, josta ei oikeasti olla selvitty vieläkään. Mies ei ole siitä selvinpäin urputtanut, mutt tulipa asia toissalauantaina hänen rähistessään esille. Samaisesta syystä me ei nyt tavalliseen tapaan voida lähteä kesällä ulkomaille, kun mulla on lomaa, vaan pitää odottaa syksyyn, ett joudun olla palkattomalla. Sairasta, tiedän, mutt olen sanonut, ett voin lähteä kesällä yksinkin ja siksi en syksyllä matkaan kanssaan lähde, ett tekee sen vain vittuillakseen. Sit toiseks, jos on koko kesän ollut lomalla, niin tekeekö heti syyskuussa mieli ottaa palkatonta vapaata, ku työt parhaassa nousussa eli muksut vielä kilttejä ja just päästy alkuhäslingeistä kiinni tositoimiin.

Pikkutirri Kyllähän minä eilenaamunakin testasin ja siitä täällä negana kerroinkin. Sitä ekan 2 minsaa katoin ja sit unohdin koko jutun, ku menin uusiksi nukkumaan ja illalla säikähdinkin, kun testin muistettuani sitä katoin ja olin siinä haamulaista näkevinäni. Mutt kyllä se tarkemmassa tarkastelussa osoittautui viivan paikaksi, jonka toisessa päästä ehkä jotain väriin viittaavaa, mutt siitä siis toi säikähdys, että jos vasta tässä vaiheessa alkaisi jotain näkyä, en olisi innoissani ollenkaan, koska a) ensinnäkin otin alkoholia lauantai-iltana, b) kaikki ei totisesti voisi olla hyvin jos vasta nyt näkyisi.

Ihanaa, että olet saanut ja osannut nauttia auringosta. Hassua, ett kirjoitit nauttineesi auringosta viimeiseen tappiin asti, sillä lauantai-iltana ku yksi sisko yritti mua sääliä, ku olin yksin kotona, kerroin nauttivani auringosta viimeiseen tappiin asti ja sen totisesti tein. Itse asiassa, varmaan eka kerta tän talon terassilla, ett oikein odotan (sinnillä), ett se aurinko viimein katoaisi metsän taa :LOL:. Olin kuitenkin yhdestä asti kärventänyt itseäni ja se totisesti on työtä.

Semmottii. Näyttää siis koko maahan saapuneen viilea ilmarintama :). Se ei tee pahaa ollenkaan, mutt ei sen pitäis kuitenkaan ihan pakkasellekaan vetää. Nukuin ullakolla ja heräsin siihen, kun ukko lähti autolla pihasta. Lämmintä oli sisäulkotilassa 16 astetta ja ulkona 5, hrrhh.. Nyt ku lähden nurtsia leikkaamaan, saa laittaa oikein kunnolla vaatetta päälle.
 
Täällä nyt ilma viileni 10C asteeseen - vilpoista on, ei mur-muriakaan kuumottele..:whistle:
..T A I itse asiassa - kuumottelehan minua aina tässä vaiheessa kiertoa!:D

Ottis - olipa kurjasti ukkonen tehnyt tepposiaan teidän mökillä:O
..mieshin jotunut kotio palaamaan;)..jospa jonkinlaista keskustelun tynkää saisitte viriteltyä.:)

Meillä täällä sateli koko illan/yön, mutta ei kovaa ja ukkostanut ei olleskaan - ohi män!

Mukavaista päivää kaikille ihunaisille..hiljaisempaa nyt täällä ollunna..kesälaitumilla olette varmaanhin:heart:
..ja onhan meillä kuumeilijat vähentynee roimasti - siirtyneet taustalle, tai kadonneet kokonansa..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Täälläkin viileätä, mutt onneksi ei ainakaan vielä vaikuta siltä, että alkaisi sataa, sillä mun pitäisi saada nurtsi leikattua tänään. Voi pimpula, kesä näin varhaisessa vaiheessa ja nyt jo olen kyllästynyt mokomaan puuhaan. Mutta ku toi meidän piha on niin kivinen, ett saa leikkuria työnnellä koko ajan sydän kurkussa ja pelätä milloin terä karahtaa kiveen :ashamed:. Ja jos taas nostaa terää, ei nurtsi näytä hyvältä ollenkaan, mutt ei kai se auta ku lähteä. Olen ainakin kesäaikaan onnistunut siirtymään suht nopeasti, sillä tänäänkin nukuin puol kahteentoista, oikein nolottaa :ashamed:. Mutt se on huuhkajan syy, ainakin 4-5 kertaa heräsin sydän pampaten siihen, ett olin se oltua hetken hiljaa nukahtanut ja sitten taas heräsin, kun kuului kähisevä "Hu-huu, hu-huu..!".
 
Ottis
Niin, mitäpä kuuluu Tringan haaveisiin? Tulehan jo kertomaan plussasitko :)? Toivottavasti näin on käynyt :heart:.

Leikkasin nurtsia tunnin verran ja vaikka on ilma niin vilponen, että melkein olis saanut pipo olla päässä ja käsineet kädessä, tuli siellä viimein hiki. Meni yksi vaatekerta pesukoneeseen, vaikka vielä olis toinen mokoma ajamatta. Vaan tuumasinpa, ett minähän olen lomalla ja kysyn vaan, ett mikä pakottais mutt aina ajamaan nurtsin yhtä soittoa :confused:? Ja jos miestä toi häiritsee, niin hän on hyvä ja ajaa itse loput.

Kipusin muuten ihan sillä koneelle, ett tsekkaan saisinko aikaa gynelle. Joku tolokku tähän hommaan on saatava.
 
Veskireissulla KN:ää kokeillessa, haaleaa punertavaa..NYT jo - dpo7??
..yleensä alkaa pikku tuhru n. 4vrk ennen vuotoa..nyt siis vuotokin aikaistuu, mitä ilmeisemmin..Pöh!: /

-09 tärpissähän KN kokeillessa, alkoi vaaleanpunertava tuhru dpo8..sen jälkeen kahdessa muussa tärpissä, ei mitään tuhruja..

Voisinhan mie haaveksia:rolleyes:(taas), että jos TÄMÄ olishin sitä..lämmöt 37.2..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mutt mur-mur, pöh jos se onkin sitä kiinnittymisvuotoa :heart:=):confused:? Voi ku oliski :saint:.

Juu, ei musta oo pitkään epävarmuudessa elämään ja sitähän tämä on, sillä olen ikäni oppinut siihen, ett menkat tulee ajallaan ja jos ne ei tule ajallaan, eikä ole raskaanakaan, on jokin pielessä ja siitä on paras ottaa selvää hetimiten.
 
Ottis
Niin, sitäkin piti vielä kirjoittelemani, että kun valkovuotoa on niin hirmusesti, ett voihan se täti olla tuloillaankin ja gyneajan varaaminen on melko varma juttu hoitaa se asia kotipesään. Ja laitoin vitivalkoiset housutkin jalkaan :LOL:.
 

Yhteistyössä