40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
TESTASIN ......JA.. NEGAT! PÖH!
MINÄ JUURI 3 TESTIÄ TULHLASIN JA TEIN OVIS- EI HERKÄN JA HERKÄN KU EI TÄDISTÄ TIETOOKAAN YLI 9 VIIKKOON!!!! KAUAN KESTÄÄ SANON MA! JOO NYT PAKKO MENNÄ JATKAA HOMMII VÄHÄKS AIKAA PALAAN KOMMENTOIMAAN TEILLE MYÖHEMMIN!!!:heart:MOIKS!
 
Oliivitar..voi kiitos:kiss:
..sitähän miekin toivon..

Minttu
- kurjakurjakurjakurja nega!:vampire:..halitus:hug:
..mutta tätiä edelleen kepitän:stick:

Hoh hoijakkata, mie vetäisin taasen parin tunteroisen tirsat - p i k k a s e n oli väsy!|O

Mies&poikanen, olivat käyneet saunassahin ja mie en tienny siitä tuon taivaallista.;)
..nukuin ihan siinä viekussa soffalla.

..VAAN nyt kaffetta ja valmislettusia - Nam!(mies oli lämmäyttänyt ne rasvassa pannulla)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur ja Oliivitar jälleen kerran kommenteista. Ihan oikeasti musta tuntu päivällä, ett just revin pelihousuni, mutt illasta ne vasta revinkin. Mies nimittäin kävi kotona ja taisi peräti kolme tuntia ollakin, mutt sitten lähti mökille, puuta kaatamaan (vesisateessa!!). Kirmasin autolla perään ja esitin muutaman perustavanluontoisen kysymyksen, mm. ett muistaako viimeisen puolen vuoden aikana olleensa kotona töitten jälkeen koskaan kolmea tuntia pidempään, kun on jo veri vetänyt kotikonnuille. Sit toiseks kysyin, miksi hän tekee kaikkensa vittuillakseen minulle ja ollakseen kaikessa mahdollisimman hankala. Kaiken huippu oli kun kysyin badenista ja terassin matosta, ett miks ei ollut nostanut niitä kuivumaan, kun on mökillä rampannut, niin vastaus kuului, ett minähän sen badenin olin ulos jättänyt. Juu, kaksi viikkoa sitten maanantaina, kun piteli helteitä, jätin sen terassille ja viel soitin ukolle ja kysyin, ett voikohan sen jättää ku ei sateita ole tulossa. Tuon jälkeen ukko on itse asustellut mökillä yli viikon ja baden saa jäädä ulos kastumaan ihan vaan sillä, ett minä olen sen ulos nostanut :headwall:. Kas, maton kanssa kävi samoin, kun sen toissaviikolla pesin ja kuivattuani laitoin sen sit terassin lattialle takas. Nyt se matto oli hiekassa ja risuissa ja herra yksin tietää missä, mutt tiukasti paikoillaan oven edessä. Ei käynyt miehen mielessäkään, ett olis voinut nostaa sen kaiteelle kuivumaan. Mutt noi on siis juttuja jotka jurppii mua niin suunnattomasti, just tuo, ett ukko tekee kaiken sanatarkasti ja järjettömästi vain mua kiusatakseen.

Vastaukset kysymyksiini olivat, ett:"Niin vittuilet sinäkin" ja "Siellä ei ole mitään tekemistä eikä minun huvita sinua siellä katella". Enpä sitten jäänyt paljon ihmettelemään, vaikk olin ottanut ulkokledjut mukaan, ett alkasin puusavottaan jos suostuu keskustelemaan, vaan lähdin ajamaan takas kotiin.

Whisky Peat Olet yliveto =) :LOL:. Tuo kestovaippojen osto oli positiivista ajattelua ja toimintaa ja näyttää tehonneenkin.

Oliivitar Ei auttanut vaikk kuin kauniisti tädistä kirjoittelin :'(. Ei se tullutkaan, nyyh:'(. Oli miten oli, mutt gyneajan ehdin jo perua innoissani ja ja.. tota :ashamed:. Just tilasin kotitestiltä 2 digitaalista viikkonäytöllistä testiä. Eksyin näet lukeman Plazalla sivustoa, jolla moni myöhään plussannut on kirjoitellut. Toisilla tietty kierto päin p:tä niinkuin minullakin todennäköisesti, mutt ajattelin varmistaa. Karmivaa kuitenkin tällainen epätietoisuus :confused:. Perkkules :stick:. Kai mä yritän viel ennen jussia aikaa gynelle saada, jos ei menkat alkuviikosta ole alkaneet, mutt sitä ennen on pakko tietää. Eihän sitä tässä jamassa uskalla kuppostakaan ottaa ja kieltäytyminen alkoholista vain siksi, että menkat ovat myöhässä, ei kuulosta kovin järkevältä.
 
Ottis
Minttu2011 Halitus negasta :hug:. Mikäs kp sulla nyt oliskaan ja mikä dpo ku eikös se sun ovis kuitenkin toissaviikolla bongattu :confused:?

Ja vielä omaa napaa: Tissit on kyllä lupaavasti silleen kipeät, ett täti voiski olla tulossa.
 
OTTIS!
Vastaan nyt ekana sun viimiseen viestiin... en tiedä mikä kp mulla on.. kun meinaan keskenmenon jälkeen ei oo tätiä näkynyt! Ja siitä siis tulee viikonloppuna kuluneeksi jo 10 viikkoa... ovistesti siis haamuttelee... onks mahdollista ettei ovista sittenkään ollu vaikka testit näyttäneet vahvaa plussaa... jos se oli vaan se lh-arvo?? Vaikee tietää, noh, nyt voin huoletta sinne Taliinaankin mennä ja kaljaa ottaa kun en raskaanakaan ole... herkkistestihän pitäis jo varmaan jotakii näyttää??
 
Ottis
Oh yes, kiitos mur-mur :kiss:. Mutt voihan se plussaksi vielä muuttua, eikös vaan :heart:?

Olen pöhkö :ashamed:. Mittasin taas lämmön ja nyt oli 36.9 ja tietty kuvittelen, ett jospa tämä sittenkin olisi sitä..
 
Ottis
Minttu2011 mur-murihan tuossa jo vastaili, ett sulla on dpo12. Muistin kyllä, ettei sulla menkkoja ole sitten keskenmenon ollut, mutt se ovistestin t-viiva oli aikalailla vahva kahtena päivänä peräkkäin. Ja kyllä kaljaa uskaltaa ottaa, vielä dpo14:kin ja jotkut väittävät ett viikon pidemmällekin. Mulla ainakin tulisi hepuli jos olisinkin raskaana ku lauantaina kittailin sitä sidukkaa ja eilen otin kans kupposen :'(. Ts. en halua olla raskaana, en nyt kun sitten koko ajan hermoilisin, ett saan vähintäänkin FAS-vauvan tai jotain, vaikka tiedänkin, ett ei se ihan tässä vaiheessa silleen vaikuttaisi.

Tietääkö kukaan missä vaiheessa ovista sitä ovulaatiovuotoa on jos on? Meinaan, ett onko ovis jo silloin tapahtunut vaiko tapahtumassa vai tuloillaan vasta :confused:. Se on sellanen juttu, johon ei ainakaan mulle ole netti antanut vastausta :(.
 
Heippa Ihunaiset :D

Paljon on juttua kertynyt ja ihanaa ... raskautumisiakin :D :heart: ja Hystis - ihana kuulla sinusta, olet ollut kovasti ajatuksissani! Mahtavaa että sinulle on vaavikoiruus tulossa :heart:

mur-mur Nautin niin sinun positiivisuudestasi! Älä koskaan muuta sitä ihanaa ominaisuutta itsessäsi! Toivoisin niin kovasti sydämmessäni että pienokaisen vielä syliisi saisit! Kuten myös Ottikselle sen ensimmäisen! Niin ja tietenkin kaikille jotka vaavasta haaveilevat... Itse olen jo luovuttanut... enää en niinkään ajattele...

Vielä en muruseni luona asu, asunto on tosin myynnissä ja järjestelen täällä työasioita kuntoon ... toivottavasti syksyllä olen vihdoin kultani ja poikien kanssa samassa taloudessa :)

WP ihanan optimistinen olet ollut vaavin tuloon, se jos mikään on varmasti edesauttanut asioita, ihanaa! Ja onnea odotukselle!

oliivitar otan osaa rakkaan koiruutenne poismenon johdosta :'( raskastahan se on! Onneksi Teillä on muuta ajateltavaa - itsekin olin kovin ihastunut aikoinanai tuohon rotuun - niitä oli siihen aikaan vain niin kovin vähän Suomessa. Ystävättärelläni on ruskea - asustaa tässä ihan naapurissa :)

Niin ja putunen suloinen - ehkä se onkin paikallaan välillä ettei sitä raskautumista niin ajattele, onnea kuitenkin kun olette päässeet "saman katon alle" :hug::heart:

Ottis On sinulla melkoinen mörökölli :D Voimahaleja :heart::kiss:

No halituksia kuitenkin Teille kaikille Ihanaisille Naisille :heart:
 
HYSTIS:heart:IHUNAINEN TERVETULOA KOTOSUOMEHEN!!!:hug:
Ihanaa kun olet palannut taas, on ollut ikävä ja olen ollut sinusta huolissani, oikeesti, vaikken sua silleen tunnekaan!:|
Kokemus tuokin sulle, ootkos ollut ennenkin vastaavissa hommissa kun noin rohkeesti menit tarjoamaan apua?
Varmaan henkisesti tosi rankkaa katsoa kärsiviä eläimiä!!! Varmaan ottaisit kaikki kotiisi jos pystyisit! Sulla on niin eläinrakas luonne!!:heart:
IHANAA kun saat uuden koiran!!! Olet sen kyl ansainnut!!!:hug:

TOIVON SINULLE OIKEIN MAHTAVAA KESÄÄ JA KOIRANODOTUSTA JA KAIKKEA HYVÄÄ!!!!:heart:
 
Ottis, miulla nuo lämmöt pysyvät ylhäällä niin pitkään kun vuoto alkaa..laskevat oikiastaan vasta kunnolla kun vuoto lakkaa.
..lämmöistä ei sitä raskautta oikein voi arvioida..

Ovis vuodosta Terveyskirjatossa..
Välivuodot voivat esiintyä normaalien kuukautisten välissä, esimerkiksi kuukautiskierron puolivälissä. Tällöin kyseessä on ns. ovulaatiovuoto, joka on niukka, päivän pari kestävä vuoto. Se on vaaraton eikä vaadi hoitoa.
..ja vielä..
Ovulaatiovuoto(Nettineuvo): Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen. Hoitoa ei yleensä tarvita ja vuodon syy voidaan varmistaa papa-näytteellä ja kohdun limakalvosta otettavalla imunäytteellä.(Ovulaatio: munarakkulan puhkeaminen ja sitä seuraava munasolun irtoaminen munasarjasta.)
 
Viimeksi muokattu:
PIKKUTIRRILLE KANSSA PEUKUTUKSIA JOTTA SINÄ SEN PLUSSAN SAISIT!!!!:heart::D

KIITOS JAKSAMISTEN TOIVOTUKSISTA, NYT PAREMMIN MENNYT KUN OON PUUHAILLUT OMINENI JA MIES OMINEEN KAVERIENSA KANSSA ULKOSALLA... LAITTAVAT BETONILAATTOJA PIHALLE... AINA JOTAIN PROJEKTIA.

MINÄ EN OO PALJOO SAANUT AIKAAN... KUNHAN PERUSASIAT RUUAN TEON, PYYKIT JA TISKIT...JA JOTAIN PIENTÄ MUUTA. NOH, AJATTELINKII ETTEI TÄS VIIKON AIKANA KANDEE PALJOO STERSSATA. ENS MAANANTAINA TAAS TÖIHIN!
 
Minttu - on aivan mahdollista, että ovulaatioita EI tapahdu(munarakkula ei puhkia) VAIKKA O-testi bongaa sen LH-huipun.:(..

Näin tapahtuu n. 2-4krt/vuosi ja useimmiten juuri iäkkäämmillä naisilla.(toki nuorillahin)

Miullahin näitä tällaisia Anovulatorisia kiertoja takana tämän 2v:n aikana usiampi.
 
Viimeksi muokattu:
minttu2010 :hug: Suurjaksamishalit sinulle ... toivon kaikkea hyvää sinulle ... :kiss: kovia olet sinäkin kokenut :'( Hienoa että jaksat kuitenkin eteenpäin :heart::heart: Voimia!

mur-mur En ihan vielä asusta kultani kanssa :D pian!
 
IHANAA OLIIVITAR MILLAINEN KARVAPALLO!!!
TOIVOTTAVASTI SAATTE PIAN SELLAISEN KOTIINNE ELÄMÄÄ SULOSTUTTAMAAN:heart:
USKON ETTÄ OLETTE SURENEET ENTISEN KOIRANNE POISMENOA!! OIKEIN VOIN TUNTEA MITEN JÄÄNYT TYHJÄ TUNNE KUN KISSASTAKIN JÄI JA VIELKII ITKETTÄÄ KUN ON IKÄVÄ... ON NE PERHEENJÄSENIÄ MUTTEI TIETTY VOI VERRATA IHMISEN POISMENOON:'(JUU EI NYT ALETA TAAS MINTTU PORAAMAAN!!!
 
PUTUNEN!:hug:
HYVÄÄ KESÄÄ SULLEKIN!!
ONNEKASTA TJOTTAILUA!
MONI SANOOKIN ETTÄ JOS ANTAA VAAN OLLA JA ILMAN KUMMEMPIA STRESSAAMISIA NIIN VOI HYVINKII SAADA TÄRPIN... MINULLAKIN ON NUO TESTAAMISET MENNY JO LIIALLISUUKSIIN. PITÄIS OTTAA RENNOMMIN JA KATTOO MITEN ONNAA!!!! PLUSSIA SINNE!!!!!+++++++
 
Wautsi mur mur miten makia pyörä!! Sun pitäisi vaan maalata se vaikka vaaleanpunaiseksi! =)vai minkä värinen se on??? Tuo ainakii siisti ja mullakin on tollainen kori pyörässä niin saa pienet ostoksetkin kätsysti tulemaan!! (mun pyörä on 3-vaihteinen ja punainen!)
 
Minttu, tuo kuvassa oleva(ei siis miun pyörä) ei ole ihan se oikia värisävy..
Tässäpä oikian sävyinen(napsauta pyörän kuvaa, niin suurenee)
Kesport K-M J
..väri on metallinhohtoinen turkoosi - I like it!;)
..juu, kiva kori - huomenna käyn koeajolla ja kuljetan siinä saunasiidukan ja tupekkia:D..mies ja poikanen lähtevät yöksi mummulaan.
 
Viimeksi muokattu:
OTTIS!:hug:
VOI SUA! ON MIEHES HEITTÄYTYNYT HANKALAKSI!
JA IHAN KU PUHUISIT MUN MIEHESTÄ, HÄNKIN TUPPAA JOSKUS LYÖMÄÄN LUURIN KORVAAN, KUN EI JAKSA PUHELIMESSA OLLA JA JOUTAVIA LÄSSYTTÄÄ NIINKUIN USEIN SANOOKIN VAIKS VÄLILLÄ VAIN HALUAISIN HÄNEN ÄÄNENSÄ KUULLA! NO EN NYT VIIME AIKOINA OO SOITTANUTKAAN KUIN JOS IHAN ASIA ASIAA ON...KUN TIEDÄN ETTEI JAKSA KUUNNELLA...

JA SAMA TÄÄLLÄ... ETTÄ MAHAA ALKANU ILLALLA JUILIMAAN JA MUSTA TUNTUU ETTÄ TÄTSY KOLKUTTELEE OVELLE IHAN LÄHIAIKOINA, IHAN SELLAINEN TUNNE... TULIS VAAN ENNEN SITÄ REISSUA! KUN EI OO KIVA OLLA JOS JOUTUU RÄTTIÄ VAIHTAMAAN VÄHÄN VÄLIÄ!!
 
JOO JA OTTIS!
EN VOINUT OLLA NAURAMATTA :LOL:KUN LUIN JUTTUSI KUN MIEHESI JÄTTÄNYT TUOLIN VESISATEESEEN! EI SIINÄ NAURAMISTA OOKKAAN MUUTEN MUT KUN VOISIN KUVITELLA OMAN MIEHENI TEKEVÄN SAMOIN...!!! VARSINKIN JOS ON MULLE SUUTUKSISSA JOSTAKIN!
AIKA SAMANLUONTEISIA AINAKII SEN ASIAN SUHTEEN!
 
Hei Putunen ja halaus :hug:. Joo, sekoilin teissä, mutta nyt muistan. Onnea onnea vaan yhteiseen tupaanne ja eloonne. Ja plussa sen kruunatkoon!

Mafinka, sinä toinen muuttolintunen, onnea sulle ja iloa, rakkautta ja positiivisia säteitä :kiss:!

Voi Oliivitar, oon NIIIIIIIN pahoillani teidän koiran kuolemasta. Tiedän kuinka se koskee ja sattuu. Se ikävä. Sillä koirallahan on kaikki ihan ok, ei sillä mitään hätää ole, se suuri ikävä ja hätä on niillä jotka jää. Halaus :hug: ! Tuo tuleva karvapallonne täyttää sitä koira-aukkoa, joka jäi. Eihän mikään koira täytä sitä samalla tavalla, mutta koiraihmisen on vaikea (mun ihan mahdotonta) olla koiratonna. Koiria on mahtunut munkin elämään jo kolme, ja siltikin sydämessä on tilaa vielä – koiralle :). Toivotaan, että saatte pian karvapallonne :).

Mur-mur Niin taisi olla se kirja just. Sä oot kyllä aivan ihmeellinen tietopankki ja etsivä! Perusta tietävä etsivätoimisto tai etsivä tietotoimisto :)!

Minttu2011 Voimahalaus sulle mentyksestäs ja positiivisia voimasäteitä sulle kauhakuormaajakaupalla!! Kiitos tervetulotoivotuksista :heart:! En ollut koskaan ollut vastaavanlaisissa hommissa. Tarhoissa niillä koirilla oli kuitenkin paljon paremmat oltavat kuin kaduilla tai ”kuolematarhoilla”. Noilla tarhoilla ne sai suojan, ruokaa, juomaa, puhtautta, mutta kotia niillä ei syystä tai toisesta ollut ja sitä ne odotti. Jotkut niiden tarinat oli niin järkyttäviä, että häpeän kuulua ihmisrotuun. Joo, olen eläinihminen, erityisesti koiraihminen koko sielultani ja luulen että olenkin oikeasti koira enkä ihminen. En löytänyt sieltä itselleni The Koiraa, mutta autoin kaks koteihinsa. Ootan sitä mun The Koiraa ihan hirmuisesti ja tää odottaminen meinaa tehdä musta ihan pöpin. Olen tosin jo!

Ottis Ei susta alkkista tuu, mut hullu toisaan voi oikeesti tulla jos ukkelis ei rupee olemaan ihmisiks. Voimaa ja viisautta sulle Ottis ystävä, upea nainen, joka ansaitsee arvoisensa kumppanin eikä tyyppiä joka vittuilee naiselle, jonka kanssa elää ja jakaa elämäänsä! Voimaa Ottis! Voimaa tehdä niin kuin susta oikeelta tuntuu, koska jotain radikaaliahan on pian tehtävä! :hug: ja :kiss: sulle! Ja koita saada se torstain gyneaika takas, tai ainakin mahdollisimman pian – alkoi menkat tai ei.
 
Ottis, miekin komppaan Hystistä: Jotain ratkaisevaa tarvihteis teidän suhteessa tapahtua..ja aika p i a n..:hug:
..uskaltaisitko ottaa sen ratkaisevan askeleen?..jomman kumman on, tai tilanne vaan jatkuu tuollaisena - surullisena, vihanpito ja katkeruus kasvaa..:'(

Hystis, Ottis(han) se antoi vinkin kun kertoili kirjailijan nimen..siten löysin tuon kirjan, jota muistelitte.=)

Toivottelenpa täältä jo kauniita unosia teille jokaiselle..ja juurikin niitä suloisen :heart:++++++++++++:heart:

Ps. Mie pähkäilen - dippaanko huomenna, vaiko en..oireethin tuntuu kadonneen illan mittaan:(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä