40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi kiitos teille ihunaiset - Ottis, WP ja Oliivitar:kiss:

Olo masulla ON edelleen..ei vaan niin kovana, kuin aiemmin - nyt turvonnut alamasu.

..ja Ottis..taidat lukea minua kuin avointa kirjaa:saint:(vaikka ei nyt livenä nähdäkkään..)

TIETENKIN, mie menin ja dippasin parin tunteroisen jälkeen ekasta toisenhin kerran..:whistle:
..en mie näe siinä, kuin sellaisen viivanpaikan ja senhin erästä kotona olevaa "viivan tiiraamis" lamppua apuna käyttäen..olen mie sitten iiiiihan hölmö!!!..:p:D

Tämä ilta meneehin sitten rattoisasti, niitä kahta testiä väännellen ja käännellen!:LOL:

Vaan..nyt oikiasti jo harmittaa oma malttamattomuuteni - jäi enää yksi testi.: /
..dippaanko huomenna TOTT-päivänä, silloin dpo10..vai malt-tai-sin-ko jättää myöhemmälle..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur :LOL:. Sä oot uskomaton, että usko mua ollenkaan, tuhma mur-mur ;). Komppaan Oliivitarta, että huomenna testaat ja heti aamusta tai toisesta pisusta sitten.

Oliivitar Kiitos :flower:. Oon vaan nyt niin finaalissa tuon ukon vuoksi, ett tekis mieli tehdä katoamistemppu, ei mökille, vaan jonnekin ihan muualle :headwall:. Tänään en pääse lähtemään ku se mies tulee ikkunanpienoja putsaamaan vasta illalla, mutt pitänee alkaa tosissaan funtsia. On sellainen olo, etten jaksa ajatellakaan mm. juhannussiivoja, vaikka tiedän ett nimenomaan touhuaminen auttaisi tässä tilanteessa. Ystävilleni tai siskoille en viiti tosta paskasta puhua ku ahdistun sitten vaan enemmän kun kaikki on heti neuvomassa, ett heitä se ukko pihalle jne. Tekis mieli heittää, mutta ku ei se ole niin helppoa. Hyvän alun sille kyllä jo loin ku soitin miehelle vartti sitten, että jos ei ole täällä puol viiteen mennessä sen kamat alkaa lentää pihalle ja vähän komeassa kaaressa. Sanoi vain, että: "Selvä!". Tässä siis vielä puoli tuntia odottelen ja katotaan miten käy. Sovinto ei ole mulla ekana mielessä, vaan että saisin ton stnan aivottoman idiootin ajattelemaan joskus jotain muutakin kuin ihteään :mad:. Tais tosin shitti olla jo matkalla ku soitin, joten turhaan uhkailin ja niin olikin, sillä nyt kuulu auton oven ääni. Joo, mies se on. Lähden saarnaamaan.
 
Ottis kirjoitti:
Tais tosin shitti olla jo matkalla ku soitin, joten turhaan uhkailin ja niin olikin, sillä nyt kuulu auton oven ääni. Joo, mies se on. Lähden saarnaamaan.


Voi että..Pyrskis!:LOL:
..sorry Ottis, en voinu mitään..:whistle:..ei pahalla olleskaan:kiss:
 
Juuu, kyllähän mie en näppejäni osaa siitä viimosesta testistä huomenna pitää erossa:p
..dipataan, dipataan..

Jotenhin vain ON niin vahvasti sellainen olonen..hyvä kun uskaltaa kirjoittaa:eek:
..nyt tuntuu tisut kipiöiltä, tuikkii välillä imakasti:x..

Vaikka pikkinen ei tarttuiskaan kiinni, olen i h a n varma yrityksestä kuitenhin..olen mie sen verta kroppaani oppinut tulkitsemaan.

Esikko tulee kohta kyläilemään ja arvatkaas mitä tilailin..Noooooo..

3 siidukkaa, tupekkia:whistle:..sitten näitä Taffel | Tuotteet - Juustosnacksit vielä pussi namuja..eiköhän näillä pärjää..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tulin kurkkimaan, ja mitä näenkään:

Mur-mur täällä dippaillut haamuja!!!!!!!!!!!!!!
Kerrassaan ihanata!
:heart:

Täältäkin lähettelen voimistuvia viivanvahvistumissätehiä huomiselle dippaukselle! :attn:

Superia tälläset uutiset, jesh!
 
Mur-mur: minä kun testailin niillä Davidin erittäin herkillä, niin niissä huomasin myös, että kun yleensä viiva kuivuessaan vahvistuu, niissä se jotenkin haalistui :/ Joistain oli tosi vaikeaa löytää mitään kuivuttuaan. Kun pitihän niitä tehdä vähän väliä... Apteekin omaan luotin sitten jo ihan eri lailla, ja kaiken kruunasi se CB:n digi.
 
MOIKKA IHUNAT!
ONNEA MUR MUR!!:heart:VAIKKA VASTA HAAMULAISEN SAIT... VAHVISTUMISTA SILLE TÄYSILLÄ!!!!!!!++++++++++PUUUUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart::heart::heart:
TOIVON TOIVON TOIVON KOVASTI NYT SULLE TÄRPPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OTTIS! MUN MIES EI YLEENSÄ JUO JOS SITÄ VITUTTAA MUSSA JOKU VAAN SE RUPEE PUHUMATTOMAKS JA MAKAA SILMÄT KIINNI EIKÄ VASTAA JOS KYSYN JOTAIN... TUO SIIS JOS ON OIKEEN KOVA YHTENOTTO. JOSKUS NUOREMPANA OTTI AUTON ALLE JA HÄIPYI... JA JATKOI SIT MÖKÖTTÄMISTÄÄN.
NYT TÄN MEIDÄN VIIMEVUOTISEN TRAGEDIAN JÄLKEEN ON VAAN RIEHUNUT NOITTEN HOMMIENSA KANSSA PIHALLA TAI KELLARISSA JA TEHNYT SURUTYÖTÄÄN NIIN... EN OO YLEENSÄ NYT PUUTTUNUT VAAN YRITTÄNYT YMMÄRTÄÄ MUT VIIME LAUANTAIN KEITTI YLI KUN TUNTUI ETTÄ HUKUN HOMMIIN JA SIT KUN HETKEN OISIN HALUNNUT HENGÄHTÄÄ JA JUODA OLUEN NIIN KIEHAHTI MULLE ETTEI P...LE NÄÄ TYÖT TUU TEHTYÄ JOS VAAN ISTUU JA JUO KALJAA!!! ETTÄ SILLEE... TOKI OLIN SIITÄ AIEMMIN SANONU ETTÄ EHTII NUO MYÖHEMMINKII... JUU SELLASTA TÄÄ ELO VAAN VÄLILLÄ ON...
NYTKIN UKKO OLKKARIS TUIJOTTAA TÖLLÖÄ JA MINÄ KONEELLA... EI PALJOO KESKUSTELLA. SANOIN SILLE ETTÄ TÄNÄÄN MENKAT ALKOI ETTEI VOIDA NYT HARRASTAA SEKSIÄ KUN OLIS VARMAAN AAMULLA HALUNNUT..
 
WB! Sulle jaksuja odotuksesi kanssa, väsymys oli ainakin mulla VALTAVA!!!! Koko ajan olis halunnut vain NUKKUA! Siis silloin alussa kun plussasin... Kait se sit helpotti vähän... varmaan silloinn ku keskenmeno oli ollut?? Tsemppiä sulle:hug:
 
Ottis: Mun täytyy kanssa tunnustaa, että sait kirjoituksellasi nauruhermojani kutkutettua aika sopivasti:LOL: Toi aurinkotuolijuttu on kyllä aika tyypillistä miestä..." No kun en oo kerran käyttänytkään niin en kyllä koskekaan, ei oo mun jäljiltä." Tunnistan !
[/BMinttu:][/B]Voimia sulle !:hug: Monelle miehelle omien tunteitten käsitteleminen on vaikeaa, eikä sitä osata pukea sanoiksi. Mun aviomiehellä menee usein päiviä ennen kuin pystyy jostain mieltä painavasta asiasta puhumaan ja toisinaan ampuu sit yli niin että hänen tulee sitten lauottua sellastakin, mitä ei oikeasti tarkoita.
 
Mur Mur! Ihunainen!=)
Tottahan sie aamulla DIPPAAT?????:heart:
Ja sitten sen meidän ihasteltavaksi laitat?????????? Joo TOTTAKAI huomennahan on TOTT-päivä!!:LOL:
HUOMISIIN JA OTTIS KOITA SAADA MIEHESI RUOTUUN!!!!!!!:heart:;)
HYVÄT YÖT JA KAUNIIT A UNIA JA OMAN VAUVELIN KUVIA!!!!!!:heart::heart::heart:
 
MINTTU:Tänään, joudun käpertymään yksin peiton alle, kun tuo minun armaani on mökillä. Tekstarit on lennelleet pitkin iltaa, mut hää kävi jo nukkumaan siellä. Iltauninen kun on, ja mä taas päinvastoin... Mulla kyllä tosissaan on vauvakuume ja toisaalta mielenpohjalla semmoinen ajatus, että elämme lapsettomina. Silloin kun tuo jälkimmäinen ajatus tulee niin tuntuu ihan hirveeltä ajatella tulevaisuutta... Yritän kuitenkin pitää toivoa yllä vielä...:heart:
 
Illan köllykkätä ihunaiset!:wave:

WP - Nuo testit millä dippasin, ovat Testikauppa.fi tuotteita - 10mIu/ml testejä.
..eivät kyllä hevillä turhia viivasia näytä - voin lämpimästi suositella!:flower:

Eihän miulla noilla tärppikierroilla mitään ole näkynyt, kuin vasta dpo12(-09 tärpistä testasin dpo8 negan ja plussan sitten dpo13)
..nyt vain tuli se pikkiriikkinen vaaleanpunainen tuhru papruun dpo7(kiinnittyminekö?)..eli huomenna siitä 3vrk.

Huomenna saattaisi näkyä haamuista - jos siis pikkinen matkassa.
Tosin, mie olen niitä matalahormoonisia tuon HCG:n suhteen - lähtöarvo on 1..toisillahan lähemmä 5

En tiedä, tunteet menee koko ajan ylös/alas..välillä niin vahvasti juuuuuu:rolleyes:..ja sitten taas eiiiiiiii:(..

Huomisen jälkeen on seuraava dippaus perjantaina..TAI jos huonommin käy - 20.6

Ihana, että esikko oli usiamman tunteroisen kylässä ja juteltiin pitkilleen p a l j o n!=)
..saimme haastella aivan rauhassa, vapautuneesti kun ei miehen&poikasen "korvat" siinä lähettyvillä.;)
 
Viimeksi muokattu:
Käykääpäs kurkkaamassa FinTV.n puolelta tämä tositapahtumiin perusteuva kuva.
Baby Blues - Baby Blues

:attn:HUOM!
En suosittele jos olet herkkä, voi alkaa ahdistamaan liikaa..itse olen niiiiin dramatiikan nälkäinen..vaikka tuo on aika surullinen filmi, vasitenhin kun on todenpohjaakin.
Itse olen katsonut vasta trailerin ja lukenut elokuvan juonen.

FinTV:Ltä löytyy paaaaljon hyviä filmejä..muttaa yksi kurja juttu niissä on - saattavat pätkästä loppua juuri hyvässä kohden, ärsyttävää!:kieh:
..sit taas mentävä alkuun ja kelattava siihen kohdin, mistä pätkäisi..

Kannattaahin tehdä heti alkuun näin: laita filmi pyörimään hetkeksi, sitten pysäytä ja jätä lataamaan(se tummanharmaa palkki kun kulkenut loppuun saakka, voit alkaa katsoa, menee kyllä jonkin aikaa - tunti, kaksi..)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vielä elokuvasta tietoa..

Cradle Will Fall näyttää mihin väsymys ja masennus voi pahimmillaan johtaa.

Melko tuntematon parivaljakko Lars Jacobson ja Amardeep Kaleka on ohjannut varsin hyvän ja toimivan kauhutrillerin Cradle Will Fall. Se on sekoitus realistista kauhua ja piinaavaa jännitystä. Elokuva tunnetaan paremmin nimellä Baby Blues. Se onkin aika osuva nimi elokuvalle, koska Baby Blues on termi, joka tarkoittaa synnytyksen jälkeistä alakuloa. Jacobsonille ohjaustyö on ensimmäinen ja Kaleka on aikaisemmin ohjaillut lähinnä dokumentteja. Jacobson on myös käsikirjoittanut elokuvan.

Tarina perustuu löyhästi tositapahtumiin. 20. kesäkuuta, 2001 Andrea Pia Yates -niminen yhdysvaltalainen kotirouva murhasi viisi omaa lastaan hukuttamalla heidät kylpyammeeseen. Elokuvassa asiat menevät ihan eritavalla, eikä edes yksikään oikea nimi täsmää roolihahmoihin.

Syrjäisellä maatilalla neljän lapsen äiti (Colleen Porch) kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja on hyvin lähellä lopullista hermoromahdusta. Hän näkee harhoja ja kuvittelee pelottavia asioita. Perheen isä (Joel Bryant) ajaa työkseen rekkaa. Hän on hyvä isä, mutta joutuu olemaan paljon poissa kotoa. Isän poissaollessa miehenroolin talossa saa perheen esikoispoika, kymmenvuotias Jimmy (Ridge Canipe). Jimmy on tavanomainen pikkuvekara, jota kiinnostaa enemmän ritsalla ampuminen ja muut pikkupoikien jutut.
Poika kumminkin huomaa äitinsä olevan huonossa kunnossa ja yrittää kertoa siitä isälleen. Eräänä iltana isä on jälleen töissä ja äidin mitta tulee lopullisesti täyteen, kun lapset tappelevat ruokapöydässä. Tästä alkaa piinaava ilta jossa on kyse elämästä ja kuolemasta. Jimmy tekee kaikkensa suojellakseen nuorempia sisaruksiaan. Mutta kauanko lapset pystyvät pakenemaan mielenhäiriöistä ja murhanhimoista äitiään ja ehtiikö isä ajoissa kotia?

Elokuva tuo väistämättä mieleen 80-luvun kauhuklassikkon The Shining, paitsi nyt sekoaa äiti eikä isä. Kohtauksessa, jossa äiti lukitaan kylpyhuoneeseen, käytettään jopa samaa kuvakulmaa kuin Hohdossa. Alhaaltapäin kuvattuna äiti hakkaa ovea ja pyytää päästä ulos. Mihinkään Hohdon tasolle Cradle Will Fall ei kuitenkaan yllä. Esimerkiksi Hohdossa musiikki ja äänimaailma ovat isossa roolissa. Tässä ne ovat melkeinpä olemattomat. Elokuvassa ei pahemmin verellä mässäillä, vaikka sitäkin kyllä näkyy. Kauheat asiat joita äiti tekee näytetään melkoisen raa´alla tavalla. Vaikka itse olen goren ystävä, niin isänä en välittäisi nähdäkään lasten verellä mässäilyä. Leffa toimii ja säväyttää juuri oikealla tavalla. Tunnelma on hyvä, mutta latistuu hieman loppua kohden. Viimeinen loppukäännekin olisi mielestäni voitu jättää pois.

Elokuvan keskeisempiä hahmoja ovat äiti ja kymmenvuotias Jimmy-poika. Perheen äitiä näyttelevä, mm. Starship Troopers 2 ja Demon Hunter elokuvissa nähty Collen Porch, tekee hyvän roolisuorituksen. Hänestä näkee heti ensisilmäykseltä, että hän on lopen kyllästynyt ja väsynyt elämäänsä. Mustat silmänaluset ja poissaoleva katse kertovat paljon hänen mielenliikkeistään. Psykopaattisena lihakirves kädessään hän latelee vakuuttavasti "playtime’s over" ja "here piggy, piggy, piggy" tyylisiä reploja. Walk the Line ja A Single Man elokuvista tuttu Ridge Canipe tekee myös sympaattisen roolin pikkuäijä Jimmynä, jonka on taisteltava omaa äitiään vastaan. On surullista nähdä kuinka poika anoo äitiään lopettamaan sekoilun ja pyytää jättämään lapset rauhaan. Myös muut lapset (Holden Thomas Maynard, Kali Majors) vetävät oman osuutensa hyvin. Leffan hauskahahmo on asuntoautossa asuva vanhempi mieshenkilö Lester (Gene Witham). Lester polttelee pilveä ja kertoo Jimmylle kuinka koirat eivät koskaan menetä taisteluvaistoaan. Jimmylle tieto on tärkeä, koska hän tarvitsee omaa taisteluvaistoaan selvitäkseen äitinsä kynsistä. Onneksi ritsa on aina takataskussa.

Synnytyksen jälkeinen masennus on oikeasti vakava asia. Täytyy muistaa, että nainenkin on ihminen, eikä pelkästään kotitalouskone ja lastenhoitaja. Se tarvitsee lepoa ja huomiota, jotta se jaksaa. Cradle Will Fall näyttää mihin väsymys ja masennus voi pahimmillaan johtaa. Muistakaa miehet ottaa osaa myös lastenhoitamiseen. Pelkkä rahan tuominen taloon ei aina riitä.

Voisin suositella elokuvaa kaikille, en pelkästään kauhun ystäville. Se sisältää kauhistuttavia kohtauksia, mutta on myös paljon muutakin. Cradle Will Fall on liitetty Dark Label-sarjaan numerolla 29, ja se kuuluu sarjan parhaimpiin leffoihin.
 
Sitä piti vielä kysymäni: Oliko kelläkään ihan alkuraskaudessa(ennen plussaa?) koko ajan tunne, että pissattaa..ja siltikin tuli vain aina pikkanen liru?!

Miulla ei ole aiemmissa raskauksissa, kuin vasta kun masu alkoi kasvaa.

Nyt illasta tullut oireena pientä alaselkä kipua ja nivus/sisäreisi jomotusta - ettei vain se täti kummiskin..: /

Voi, kunpa nämä olisi nyt sitä ihan ihtiään - pikkinen kyytiläinen siellä:heart:

Toivottelen kauniita unia jokaiselle!:kiss:(mie en varmaan juurikaan ensi yönä nuku:))..pitäähin muuten kattella sitä kuun pimennystä jos vaikka näkyis puolen yön jälkeen!)
 
Viimeksi muokattu:
Moikat vaan taas kaikille ihanaisille täältä työnlomasta:wave:

Kiitos mur-mur sanoistasi...kyllä vaan tuntuu että sitä koetellaan nyt ihan urakalla...tää mun vanhin lapsihan on aina ollu oikeinkin hiljanen ja rauhallinen mietiskelijä tyyppi...helppo lapsi..ja nyt varmaan iästä ja luonteen herkkyydestä johtuen kokee kaiken ihan satasella...missään ei oo hyvä olla ja kukaan ei ymmärrä...koulu psykalle on vuoden käynny juttelemassa ja mä en oo tienny siitä mitään!!!! Ja koska toiselle vanhemmista on pitäny ilmottaa, ni hän on itse pyytänyt ette äidille ilmoteta mitään???Siis WHAT!!!
Nää mun isommathan asuu 2viikkoa mun luona ja 2 viikkoa isällään...näinkö vähän sitä omaa lastaan tuntee??? Ja kertakaikkiaan oon ymmällä ja enkä pysty ymmärtämään "mistä mättää"...mitään ei oo puhunu!!!:confused: Ja periaatteessa kuitenkin puitteet on ihan kunnossa olosuhteisiin nähden, ja tosiasiahan on nyt kumminkin se ettei me missään nimessä voitais ydinperheenä enää asua heiden isänsä kanssa ja sen sanoo itsekkin et "asumismuoto" on näissä puitteissa paras mahdollinen. Ja sit viel yks isompi juttu:headwall: mut siitä en kertakaikkiaan voi puhua(2 hyvän ystävän kanssa olen kyllä mieltäni purkanut...)...Ja tosiaan itsetuhoisia ajatuksia on kuvioissa mukana täälläkin:(:'(

Kiitos myös Ottikselle ja Oliivittarelle voima toivotuksista ja tsemppi halituksista! Niitä tässä lähiaikoina tarvitaan..tuntuu et tää tähänastinen on vaan "jäävuoren huippua", mitä kaikkea shittiä vielä edessä onkaan:(
 
Voi mur-mur mitä mä näinkään!!!! Sähän haamuttelet täällä!!!=) Hieno juttu!!!! Vahvistumista sille!!!
On kyllä niin totta toi että mielialat vaihtelee tän asian suhteen...mulla on nyt pidemmän aikaa tuntunu että tää on SE kierto...mä oon tuntenu jotain pientä tuolta alhaalta ja se on saanu mut haaveilemaan että siellä tosiaan ois joku pieni joka kaivelee pesää...pöh...tuntemukset tänään aikalailla hiipunu joten taas tuntuu että ei siellä mitään oo:( ihan on sellanen olo et vois vaikka testata sen negan, ettei enää turhia haaveksis ja soittais sit sinne lääkärille ja pyytäis noita clomeja lisää...valmistuis uuteen yritykseen...
Mut nyt kun on yössä(työssä) ni en mä voi huomenna aamupisusta testata..ja miks..ni siks kun ei mulla tuu aamupisua ollenkaan...täällä mä pitkin yötä lipittelen teetä ja lorottelen tietysti alvariinsa..aamulla kun pääsen nukkuu ni 2h ja käyn vessassa (9-10 kiepposilla) ja sit 12 jälkeen jalkeille ni eihän siinäkään väliä oo tullu kun sen pari tuntia:confused: joten perjantaille menis jos aamupisusta meinais dippailla...

Muuten jos viittis päivittäjä korjailla RKTT listalla mun eilisen dpo päivän, joka tuossa näky olevan 9 vaik piti olla 10 ja tänään torstaina on siis jo dpo11, kiitos...päälistalla oli tiedot oikein..mut pitkähän tästä kierrosta tulee kun ovis oli niin myöhään...tätiä oottelen sunnuntaille.

Mintulle pahoittelut ja onnittelut tädistä..pahoittelut kun ei sitä pientä siellä ollu ja onnittelut ku täti kumminkin tuli eikä vetkutellu pidempään..pääset uuteen kiertoon..=)

Tohon lämpö mittaus keskusteluun mä toteaisin omakohtasen kokemuksen, et kun mä olin raskaana ni silloin mun lämmöt ei laskenu vaan pysy ylhäällä...ehkä siks mä mittailen...siitä pystyy vähän kyllä ennakoimaan..ainakin mä oon vakuuttunu siitä...mulla eiliseen(siis toissa iltaan) lämmöt 37,3 ja eilen niukin naukin nousi 37,1 joten laskussa on jo ja sekin enteilee tädin tulosta...toivottavasti olisin väärässä!
 
Pikkutirri: :hug: Mulla oli itsellä aika kamala kouluaika koko ala-asteen, eli mua kiusattiin ihan kybällä. En kertonut kotona, kun äitillä oli muutenkin rankkaa (mulla on 3 pikkuveljeä), enkä halunnut pahoittaa äitin mieltä :( Eli suojelin äitiäni.

Nyt kun oma likka on koulussa, oon vannottanut ettei koskaan saa antaa kenenkään kohdella toista huonosti. Ja jos murheita tulee, niistä pitää kertoa. Mullahan tuli ihan fyysisiä oireita, pääsnsärkyä, oksentelua, unettomuutta... Eipä siihen aikaan opekaan kotio ilmoitellut, vaikka ainakin yksi asiasta tiesi.

ON: aaarggghh!! Miten mä pääsen parin viikon päästä töihin, kun mun unirytmi on mitä on?? Päivällä oon koomassa, illalla pirteä kuin peipponen ja nukkumaan meno on vitsi. Viime yönä pyörin ja hain asentoa vielä puolen yön jälkeen :( Hinasin itteni kuitenkin klo 8 sängystä ylös, ettei enempää mene homma sekaisin.

Vaakassa uskaltauduin käymään aamulla... Minähän painoin enimmillään joskus toissa vuonna (?) 84 kg. Salilla oon käyny ja syöny terveellisemmin, ja oon päässy siihen 74 kiloon parhaimmillani. Tänä aamuna oli 76,1 ja tavoite onkin, ettei paino nouse vauvankaan kanssa tuota 84 kg korkeammalle. Oon niin onnellinen, että sain tuota painoa pois, koska se selkeästi A) auttoi raskaaksi tulemista, B) antaa hyvät edellytykset jaksaa raskauden ajan, koska mullahan selkä vaivasi jo aika lailla, ja muutenkin läski ällötti ja olin tosi tyytymätön KAIKKEEN. Enkä tyytyväinen ole kroppaani vieläkään, mutta nyt mulla on hyvä syy syödä terveellisemmin. Myös alkoholi teki mulle lisäkiloja, lasillinen viiniä tai tsidukka "silloin tällöin" kertyi kivasti vyötärölle :(

Ihanaa päivää kaikille, täällä taas aurinko paistaa muutaman sateisen päivän jälkeen!
 

Yhteistyössä