40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mahdotontako Alapas mennä tallettelemaan :p :heart: Tai taitaapi siellä jo oleskella pari kultaa? :heart: :heart: :heart:

Mur-mur Täällä kans nukutaan! :confused: Sen, että tässä koneella naputtelin, toinen sillä välin alkoi kuorsaamaan sohvalla ..... Jää varmistelut, mutta kassellaan kun tuosta herää ;)
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar kirjoittelit:
..ja muuten... On aivan äärettömän seksikäs olo tekemättä mitään

Juu, eiks ookkin!:p

Nyt mie taidan pötkähtää soffan perukoille ja kattella "Komisario Linleytä" hetken..
Nati nati ihunaiset - huomisiin!:kiss:
 
Ottis
Mä täällå hekottelen Oliivittaren helman heilutteluille ja mur-murin hikoiluille :LOL:. Mahdotontako, ovisviiva vahvistukoon :heart:. On
nea talletteluihin! Pikkutirri :hug: työn raskaan raatajalle. Ninni69 Synttärionnittelut :kiss:! Ps. Pääsi mies hiihtään illalla. Mä vedin ja hyvin vedinki =). En testannu ku unohdin tikut kotiin.
 
(.) pikkasen täältä.. Tänään rv 11 täynnä!=)

Pieni vielä matkassa mukana, vaikka helppoa ei ollut.. Tämän viikon ke- aamuna ennen töihin lähtöä alkoi kirkas verinen vuoto, jota kesti onneksi vain sen pvn. Joukossa tuli kerran myös isompi hyytymä ja siinä oli joukossa jtn kalvon riekaleita..:'(
Luojan kiitos mulla oli tuo doppler, jolla olen kuunnellut sydänääniä tiuhaan ja siellä se pieni vielä köllöttelee!<3
Täällä arvauskeskuksessakaan en käynyt turhaan ronkittavana, tiedän, ettei tee hyvää kun ammattitaidoton lekuri tutkii.. Saikulla olen loppuvkn ja huomenna olis pojan rippijuhlat. Arvatkaa vaan kiristääkö hermoja kun en kaikkea pysty itse tekemään, vaan hommat delegoitava miehelle ja esikolle... Ei auta, näillä on mentävä ja toivottava parasta.
Puolentoista vkn päästä, 20.7. olis äitipolilla ultra ja lääkärimiitinki tästä mun jatkosta. Sinne yritän sinnitellä. Ja saikkua haen luultavasti lisää, ma olis iltavuoro..

Sorry, kommentoinnit jää nyt.
Kaikille teille kummiskin halit!:hug:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp6/23-30..........yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp9/28...............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp10/27-30.........yk13.........1. yht.
Nöpsö (42)................kp11/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp18/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp19/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp20/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp20/27-30.........yk5 ((05/09)7.
Ottis (43)..................Kp22/27-32........yk 22( 08/09)..1
Minttu2011 (43).........Kp25/??.............yk 9( 04/11)..3
AinoEmilia (46)...........kp42/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





Oliivitar (40)..........dpo3
pikkutirri(41).........dpo3
tetu68 (42)............dpo9
minttu2011(43).....dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:


huh huh... Alkaa olemaan minullekin jo liikaa nämä helteet. Lapsetkin piti tuolta ulkoa haalata sisälle auringolta turvaan. Nestevajaus on armotonta, hikoilun määrästä päätellen

Mindy<3 Oi se onkin taivaan lahja se Doppleri :heart: Pienen sydämen pumpsutus on niin hienoa :heart: Jaksuja odotteluun :kiss: ja tulethan kertoilemaan uutisia ultrasta?

Tämä konekin huokuu lämpöä!!! Jessus sentään :LOL:

Heh heh Ukko käy tuon tuosta tarkastamassa onko mammalla pöksylöitä :LOL: taisi se pienikin järjen hiven lähteä siitä päästä. Itsesuojeluvaisto käski laittaa jo jalkaan: Henkihän se näillä helteillä lähtisi...
 
Moikkis taas kaikille:wave: täällä taas tää työn raskaan raataja=)...

Oliivitar kun himmailee sexynä ilman alkkareita..hih..ni mää oon täällä ilman rintsikoita=) vähän on sellanen huima ja vähän sexykin olo kun ainahan sitä on rinuliinit päällä=) tosin mä kun lähen tuolta alhaalta miesten ilmoilta näytteitä hakee, ni nakkaan vielä työtakin päälle ni eipä sitä kukaan kyllä huomaa...me nimittäin oltiin tänään ennen mun töihin tuloa uimassa ja bikinit oli valmiiksi päällä...muistin kyllä alkkarit mukaan ottaa, mut jotenkin en niitä rintsikoita osannu ajatella, ku meinasin et mähän voin bikinien yläosissa olla lopun päivää...en vaan ajatellu et nehän kastuu!!!kun ui=) ...mulla muutenkin tänää ihan kiva päivä vaikka oon nyt töissä...aamulla oli jo 7:00 kello soimassa ja aamupäivän ompelin...puol 11 aikaa lähettii pyörälenkille ja mentii tosiaan rannalle uimaan..sen jälkeen kesäterassi pizzalle(ja 1 olut=)) ja siitä mies lähti Liljankanssa polkee kotiin ja mä töihin...ihanaa kun tuntuu et on tänää tehny muutakin kun ollu töissä, vaikka täällä suurin osa päivää tuleekin oltua...

Mindy..kiva kun tuut välillä aina moikkailemaan ja toivon sun pikkuselle sinnikkyyttä!!! Niin tuttua nuo vuoto jutut...mähän vuosin Liljaa oottaessa monta viikkoa rv13 lähtien..ja alussakin muutamaan kertaan...hyvä et sulla on se dopperi ni pystyt sen kanssa kuuntelee...se on kyllä munkin ostoslistalla ihan ensimmäisenä jos tässä pientä jäätäis oottaa:heart:...

Ninni69 onnea tuhannesti synttärien johdosta...perässä tullaan muutaman päivän päästä...=)

Ottikselle kiitos halista ja samanmoinen rutistus sinnekin päin:hug:

Mur-mur kiitos päivityksestä ja sidukka vinkistä=) kuiva omppu oli just suun makusta!!!

on: mulla on ihan kumman sexy olo ollu jo monta päivää...ovis ollu ja menny ja lämmötkin noussu mut haluhormoonit vaan jatkaa hyrräämistä:confused: ja nännit edelleen arat(liekö oviksesta??) jotenkin on niin toiveikas olo:heart: Täähän on mun synttäri kierto ja muistatteko kun mä näin silloin joskus alkuvuodesta unta et synttäri päivänä(12.7) testasin haamun...noh...mahotontahan se on tiistaina vielä haamutella, mut rapistelisinkohan mä kumminkin...ihan vaan sen unen takia on varmaan ihan pakko=) Ja vaikka se nega sitte pärähtää, ni eihän siihen voi pettyä kun on vasta dpo6 ja silloin ei oikeesti voi ees mitään näkyä...=)
 
Viimeksi muokattu:
...hyvä et sulla on se dopperi ni pystyt sen kanssa kuuntelee...se on kyllä munkin ostoslistalla ihan ensimmäisenä jos tässä pientä jäätäis oottaa:heart:..

Mie jo sen Dopplerin kerkesin hankkia -09 tärpissä..on jemmassa vielähin.:)


Mur-mur kiitos päivityksestä ja sidukka vinkistä=) kuiva omppu oli just suun makusta!!!

Olipa mukava, jotta maistui - miekin siitä tykkevän!
:p

on: mulla on ihan kumman sexy olo ollu jo monta päivää...ovis ollu ja menny ja lämmötkin noussu mut haluhormoonit vaan jatkaa hyrräämistä:confused: ja nännit edelleen arat(liekö oviksesta??) jotenkin on niin toiveikas olo:heart: Täähän on mun synttäri kierto ja muistatteko kun mä näin silloin joskus alkuvuodesta unta et synttäri päivänä(12.7) testasin haamun...noh...mahotontahan se on tiistaina vielä haamutella, mut rapistelisinkohan mä kumminkin...ihan vaan sen unen takia on varmaan ihan pakko=) Ja vaikka se nega sitte pärähtää ni eihän siihen voi pettyä kun on vasta dpo6 ja selloin ei oikeesti voi ees mitään näkyä...=)

Tuo sexy olo saattaa johtua vaikka tärpistä;)..olispa niin!:heart:

Tietenhin avaat R-dippaustilin silloin 12.7!!!=)

..niin miekin tekisin jos testejä olisi - silloin dpo8(tulevat postissa vasta vasta 13-14.7/dpo9-10)
.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille:)
Menipä hetki ja toinenkin kun luin teidän juttuja ja en ole kartalla varmasti vieläkään kaikesta.Nyt ollaan taas hetki kotona ja ens viikolla uutta matkaa pukkaa. Ovistikut otan vielä kerran käyttöön ens viikolla ja Maanantaina käyn gynellä että ultraa munasarjat onko kystiä täynnä ja mikä tilanne endon kanssa. Nyt 2 kk syöty teroja ja en millään haluaisi enään popsia kun tulee tosi,tosi huono olo mutta jos munikset täynnä taas kystiä ja endoa on niin pakko varmaan vielä 4kk syödä ja heittää vaavi haaveilut pois siksi aikaa ja tikuttelukin taitaa olla silloin ihan turhaa :'( Eipä kystäsistä munasarjoista vikkelätkään siittiöt läpi pääse.;)
OTTIS: toivon paljon että saat miehesi kanssa elämän taas raiteileen vaikka luottamus pula on aina vaikeaa kun tulee pettämistä :(
Kaikille tasapuolisesti PLUSSAPUHUREITA kummallakin keuhkolla puhallan:heart:ja oikein ihania kesäpäiviä myös:flower:
:wave:
 
tattinen - onpa harmi, jotta huonoa oloista siulle nuo Terot tekee:hug:
Toivotaan, jotta kystat olisi hävinneet, kuin tuhka tuuleen!:)
Plussatuulosia:heart:


Mie heitin broilerilasangnen uunihin ja kävin suihkussa kun niiiiiin hikeä pukkas..
..nyt taas rintojen aluset ihan märät - iiiiiks ja äääääks!:O

Eilisistä herkuista jäi vielä jäljelle vineliä ja sitä tässä naukaillut olen - mies läksi poikasta uittamaan.
 
mur-mur niimpä!!! Johtuispa tärpistä sexyt olot=)...ihan kummallista..oon ihan miehenkin saanu mukaan ja ollaan rakasteltu nyt joka ilta..joskos tänäänkin:p(ja mä sitä pihtariksi täs yks ilta täällä manasin...)=)

Voi kun mul tuli niin nälkä kun mur-mur lueskelin sun broileri lasagnesta...ja ahh..lasagne ois varmaan ihanaa...en ees muista koska oisin makaroonia syöny!!! Ja viiniäkin vielä=) mä tuun huomen aamul kuuteen töihin ja kello soi 05 joten empä taida tänä iltana kuppia kallistella...mut ei se mitään...sauna tilattu töiden jälkeen ja aina yhen sauna sidukan voi ottaa...=)

Kiitos tattinen plussa puhureista ja niitä myös sinun suuntaan puhaltelen...PUUUUHHHH:whistle:
 
pikkutirri - juu, mie kerran kokeilin tuota lasangnea broiskusta..ja on oikiastaan parempaa kuin jauhelihasta tehty!
..laitan aina mukaan vielä säilykekurpitsa purkin, antaa sellaista etikkaista makeutta(muistaa vain lisätä suolaa/kasvisliemikuution, ettei tule liian makiaa)..ja tietty valkosipulia..juuri otin paistoksen uunihista ja hmmmm, mikä ihuina tuoksu - kohta maistelemaan:p

Kyllä sie sen siidukan jos toisenhin voit saunan päälle ottaa - rentouttaa kivasti..siinä sextailun lomassa;):heart:

Ps. Teen lasangen niin, että kaikki vain samaan isoon pannuun(wokki?) - helppoa kuin mikä!=)

Ruskistan broiskut,(miulla oli 450g filesuikaleita - n. 600-700g parempi) joukkoon tomaattimurskapurkki, kurpitsapurkki ja mausteet..
..sitten 1l punaista maitoa ja juustoraaste(Emmentaalia 150g-enempi parempi=))..kun juusto sulanut, suurustan hieman jauhoilla(sekoitan jauhon maitoon, tulee sellainen paksu velli)
Sitten vain kerroksittain kastiketta&lasangnelevyjä.
Isoon vuokaan, aina neljä levyä vieretysten/n. 7 kerrosta)
Uuunissa paistelen n. 40min. 200C

..juuri maistelin, voi kun on namia.:p
 
Viimeksi muokattu:
Perskeles kun mitä vaan nestemmäistä laitan suuhun, ampuu hirveän hien pintaan!!!!!!!!!:vampire:
..masuhin niin turvoksissa ja tuntemuksia alkaa iltaa kohden tulla..
Lämmöthin huitelee 37.4 johtunee heltestä ja Lugeista..
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa kattottua tangomarkkinoiden laulukilpailut ja nyt saunaan.=)
Täällä ripsahutti vettä kivasti ja nyt sellainen raikas keli, hieman kosteahko.

Illan jatkoja jokaiselle ja sit Hyv Yöt..:kiss:

Ps. pikkutirri, mie jo neljään eri otteeseen sitä lasangnea maistellut-Hups:whistle::p
 
Iltaa vielä!

Mie antaisin mitä vain jos huomenna tai yöllä ripsauttasi vettä.... Suihkutkaan eivät tunnu auttavan, olen kuin loppuunpuristettu tiskirätti :D

Mur-mur Mitä säilyke kurpitsaa käytät? Mie olen ihastunut Pirkan kesäkurpitsaan ja mietin passaiskohan se tuohon reseptiisi :p

Tattinen Toivotaan, että saat hyviä uutisia maanantaina ja pääset heti puuhastelemaan vauvahaaveen kanssa :hug: :heart:

Pikkutirri Uuhhh huikeita tuntemuksia :heart: Plussapuuhkutus Synttäreille :heart:+++++++++++:heart:
 
Kiitos kaikille ONNITTELUISTA ! Herkuttelukalorit tuli varmaan aika tehokkaasti poltettua tänään järvessä yht. 1,5km lenkillä. Textiä on tullut taas hurjasti ! ei vaan toi nuppi jaksa enää toimia niin tehokkaasti että muistais, kuka kirjoitti ja mitä.. Pikkutirrin kanssa ollaan melkein samanikäiset. Eilen näin 2,5vkoa vanhan poikavaavin.:eek::heart: kyllä hän oli sitten pikkuinen ! Isosiskonsa 2v3kk kiipesi sitten minun sylkkyyn... :heart:
Mindy: Todella toivon että tilanne rauhoittuu ja pikkuinen jatkaa täydellä höyryllä kasvamistaan ja kehittymistään !
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - käy Pirkkahin vallan mainiosti, itse laittelin muistaakseni Saarioisten.=)
Prisman he "halppis" kurpitsa ei nannaa - Yäks, sellaista mössöä.:$

Mie Lasangnesta olen aina tykännyt ja alkuun tein kahdet kastikkeet erikseen - liha&juusto..
..sitten kun bonjasin, että samahan ne on samaan syssyyn laitella - ei mitään eroa, on teko paljon nopsempaa.

Kertoilehan sitten, mitä pidit!:wave:
..muuten, Tonnikalastahin tulee yllättävän hyvä kun vaan maustelee enämpi.

Voi miten ihunaa kun noin pienen vaavin olit nähnyt Ninni
..mie näin kans kesämökkireissulla kaupassa ja sain kosketella pikku varpahia - Iiiiiks, ihuna hän oli:heart:

Mie kun kävin saunassa, alkoi taas tämä hikoilu - perkele sentäis kun alkaa tympimään:kieh:..pitäis rintsikathin olla koko ajan päällä, ettei rinnan aluset menis rikki - hautuvat niin.: /..woe woe, ongelman se nyt pukkas miulle:headwall:..

Nati nati vielä jokaiselle ja makoisia unikuvia..tommosia:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikainen tervehdys yön selästä. Mun veli oli vaimonsa kanssa pvn ja osan iltaakin tääl mökil meidän kanssa. Saunan jäljest kerjäsin hullu ukon mukaani pillurallille, ku piti varmistaa aamusavut ja siitä tulikin 2 tunnin kuskauskeikka, oli prkl päässy juomaan itsensä humalaan. Hetki sit kilahdin totaalisesti, mutt jätän saarnat aamuun. Muuten on alkuyö mennyt lupsakasti rannal istuen ja joutsenten touhua seuraten. Pikkutirri, ihanaa, ett sul oli erilainen aamupv, eikä elämä pelkkää työtä vaan ja plussakas mielikin :heart:. Mur-murille plussatuulosia :heart: ja oliivittarelle sexyterkut :kiss: ;). Aamul teen r-testin. Kauniita unosia kaikille!
 

Yhteistyössä