40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos:)

Onnea Rominas, ihanaa!!!

Juu, 46v, yrityskertoja Lumin syntymästä 2009 toukokuu, tai siis ei ole ehkäisyä käytetty, yrittänyt osuttaa seksit kauas oviksesta, siis tähän saakka. Nyt vois tarkentaa, kierto 26, tasan, ollut aina. Gynellä kävin, muuten vaan, kaikki ok, limakalvo paksu, tarkoittaa varmasti hyvää? Kuten sanoin, lapsia on, en ole tikutellut, mututuntumalla menty nämä aiemmat, mutta Lumia yritettiin siis vuosi likimiten, keskenmenon jälkeen. Löysin kaapista keltarauhashoemooneja ja ovispaketin, olin aloittamassa niitä, ennen kuin Lumi ilmoitti tulostaan, vanhentuneet joo, mutta siitä oikeastaan alkoin mietintä vielä yhdestä, toinen yhteinen siis.
Olen lukenut palstaanne liki joka ilta, elänyt ilot ja surut mukananne, tunnutte kaikki jo niin tutuilta minulle, Mur-Murin ihana ulosanti, Ottiksen miehen kanssa torailu, välillä tekis mieli vetää kunnon sankaku-jime, näin judokielellä, ja ottaa ukemi, taakse päin...

Kiitos kun huolitte minut, kommentoin paremmalla ajalla, hyvää yötä, ja talletuksia sekä iloa elämään:)

Minä siis 46v, mieheni 45v, pojat 26v, 21v, 16v, ja tyttö 2v5kk. Ja olen mummo 3,5 vuotiaalle pojalle, vanhimman pojan poika, vaimonsa minua vuotta nuorempi;). Toisen pojan avovaimolla tyttö 1,5v, eli myös mummopuoli:). Lumi on mun vanhimman pojan täti, että sillai meillä:D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas Ihanaiset Naiset :wave:

annekristina Tervetuloa minunkin puolestani piinailemaan :D Ihana kirjo tenavia sinulla ja että olet vielä mummo ja mummopuoli, ihanaa :heart: Toivotaan että tärppi käy nopsaankin :)

Täällä on satanut vettä koko yön, onneksi kun lähdin koiruuden kanssa lenkille niin sade lakkasi. Nyt vaan on todella kova myrskytuuli!

Kiiruusti pesulle ja suihkuun, plussatuulia kaikille +++++ puuuh :D
 
  • Tykkää
Reactions: annekristina
mur-mur kaunis ajatus tuo kiinnittymisvuoto mutta näin pian ovistestiplussan jälkeen.. Kai kiinnittymiseen enemmän menee kuin 3-5 päivää.. ja tää edelleen jatkuva ovulaatiomigreenikin saa kyllä vaakakuppia kääntymään täälläkin anovulaarisen kierron puoleen tai taas kerran ovis on "liian myöhään" ja jos jotain hedelmöittyy, se myös tulee ulos..tai sitten mulla on hormonit vielä pahemmin sekaisin kuin luulinkaan, ei ole sitä kuuluisaa palelua jota raskautuneet/ovuloineet peräänkuuluttaa (ruumiinlämmön noususta johtuvaa), kuumotusta ja hikoilua ennemminkin.

Kuten neuvolantätikin mulle sanoi kun kuopusta juuri käytin tarkastuksessa, on se raskauden alulle saaminen vaan semmoinen ihme ettei ole tosikaan.
Voi vaan rutistaa lujasti jo olemassa olevia pieniä ihmeitä, muistella kaipuulla pilven reunalle lennelleitä enkelivauvoja ja lausua hiljaisen rukouksen josko vielä omalle kohdalle suotaisiin ihka oikea, elävä ja hengittävä pikkuinen.

Sydämensä pohjasta plussatuulia kaikille raskautta ja omaa lasta kaipaaville toivoo
Pikkuinen :heart::heart:
 
Ottis
Hih, Mafinka, rakkaudesta en tiedä, mutt toisinaan teen kaikkeni, ett kotirauha säilyis :LOL:.

Viime yönä olin laittanut ulko-oven huonosti kiinni ja kun oikein tuuli ja puuskutti, oli ovi sit neljän aikaan auennut sepposen selälleen ja mies mulle huutamaan kesken parhaiden unien. Siinä unessa oli oikeasti säpinää. No, mies nukkui itsekin melkein yhdeksään tai sit ainakin pysytteli vuoteessa, mutt ei herättyään sanonut sanaakaan. Ei tainnut kahviakaan juoda, vaikka sen keitin ja lähti sit hetipian ajelemaan jonnekin. Varmaankin vie lempiautoaan huoltoon, kun siinä syttyi joku ihmevalo eilen palamaan. Minä otin tilanteesta kaiken irti ja laitettuani yhden satsi pyykkiä kuivumaan, menin vuoteeseen lukemaan ja kun kissatki sinne pian tulivat mun kanssani ja alko väsyttää, otin torkut. Vähän ennen yhtä heräsin ja jos vaikka aamulla olin miehelle kiukkunen, enää en ole, sillä tämä lomapäivä meni talteen, kun sain nukkua pois univelkoja.

Kieltämättä ihan periaatteesta kiukuttaa, ett mies tuskin yötä välissä nukkuu, kun lähtee viemään autokultaansa 'tohtoriin', kun ei varmaankaan toimisi jos minä tai katit oltas jotenkin lääkärin tarpeessa. Eilen illallakaan mies ei tehnyt mitään kotona, vaan istui koneella melkein puoleen yöhön (ettimässä mikä kullassaan olis vialla), kun minä teputtelin saunaan menoon asti jos mitäkin pientä touhuten. Se siis kiukuttaa välillä, ett mies ei puutu kodinhoitoon mitenkään, vaan hänen elämänsä täällä on hurjan simppeliä: syö, lukee ja nukkuu ja sit jos tekeekin jotain ja useimmiten juttuja, jotka ei kuulu mulle mitenkään, pitäis mun olla hupulaisenaan. Niinku eilenkin kun olin sitä lämmitintä kanssaan asentamassa, luulis, ett olis tyytyväinen, vaan ei, äkäisemmäks vaan muuttuu :(. Sama juttu on useimmiten, ett jos mielikseen lähen käymään jossain sukulaisissaan, ei olekaan mielissään, vaan sen jälkeen se kiukuttelu vasta alkaakin eli tässä syy miksi olen sukulaisvierailuista luopunut. Ja sit toiseks, jos me käydään tossa toisessa kaupungissa tai yleensä ihan missä vaan, niin ei meidän tarvi käydä eikä olla aina käytykään mun sukulaisilla, mutt hänen puolellaan juttu on sit eri, ett hänen sukulaisillaan pitää käydä, 'kun täällä nyt ollaan'. On mies varmaankin just par'aikaa tätinsä ruokittavana. Eilen hänet ruokki sedän vaimo aamusta niin, ettei mun tarvinnut ruokaa laittaa herralle ollenkaan =).

mur-mur Jospa se ovis sieltä nyt tulisi :heart:. Pupuilemaan siitä, hushhh =).

ON Tän päivän olen päättänyt ottaa tooodella lunkisti. Takasta pitää tyhjentää tuhkat ja viedä jätteitä kompostiin, mutt mitään muuta en tee, ellei ihan vaan ala huvittaa. Ja sit toisekseen, luulen, ett tänään lähetän miehen mökille. Lomalta en ole muuta toivonutkaan, ett saisin olla päivän hänestä lomalla ja jos miehen mökille saan, on kaikki hyvin. Ellei hän lähde, lähen minä. Ja taidan hakea sen punkkupullonkin seurakseni ihan niinkuin Whisky Peat :), mutt toisenlaiseen käyttöön, mulla kun ei ole luteaalivaiheella tässäkään kierrossa mitään merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kuumeilijat :heart:

Tulin nopsaa toivottamaan onnea matkaan, täällä oli useampikin hoidossa oleva. Oikein paljon toivon teille onnea matkaan, kuin myös kaikille luomuilijoille :heart:

Mä oon edelleen kuin unessa, vieläkin hiukan epätodellinen olo, tapahtuuko tämä ihan oikeasti... eilen saatiin jännittäen ihastella pötkyläämme rakenneultrassa. Tyttö oli tosi vilkkaalla päällä, kaikki vaikutti ihan hyvältä.

Itse olin vähän pihalla, kenelle menemme rakenneultraan, kun mies ei töiltään päässyt julkisen puolen ultraan. Löydettiin mahtava sikiön kehitykseen erikoistunut lääkäri. Kun tulette raskaaksi ja tarvitsette asiantuntevaa ultraajaa pks:lla, niin suosittelen Vedran Stefanovicia. Ultrasi tosi tarkasti ja varmalla asiantuntemuksella, lisäksi on innostunut työstään ja lämminhenkinen. Niin ja mikä silmänilo ;)

Ihanaa syksynjatkoa palstasiskot :wave:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp2/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp5/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp8/32-33........yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp15/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp16/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp18/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp20/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp26/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp27/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp28/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp28/?............yk1.........................9.
Euphonia (40)...........kp41/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo6
Ninni69 (42)......................dpo6
anjamarita (42).................dpo11




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Hei Soili :kiss: ja kiitokset kuulumisten kertomisesta ja toivotuksista! :heart: Ihana kuulla miten sinulla raskaus etenee. Käythän aina kertomassa kuulumisia jatkossakin =).

annekristina - haluaisitko listalle?

Kiitos mur-mur, ottis, Piitu, Mafinka ja muut toivotuksistanne!

Mikäs Piitun tilanne nyt on? Onko jo tietoa punktion ja siirron ajankohdasta?

Mitä kuuluu Euphonialle ja Mahdotontakolle?

ON: ultrassa mulla asiat ok, joten ivf-hoito alkaa. Pääsen/joudun jännäilemään sitten pari seuraavaa viikkoa kuinka se etenee. Joka vaiheessa on jotain missä voi mennä ihan metsään... mutta voihan se mennä hyvinkin... :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristina
annekristiina:Tervetuloa ! Etkös olekin palaaja tänne kuumeilijoihin ?Lisäät mulle toivonsäteitä, kun oonb tarinaasi nyt lukenut.
Voi Ottis !ON sulla kestämistä ! Mä en jaksais tommosta...
Tänne näyttää hypänneen mukaan myös pikkuinen12 kirjoittelemaan ja kuumeilemaan. Tervetuloa !
ON: Miehellä lomaviikko ja mulla alkaa onneksi jo pikkuhiljaa flunssa hellittää. Kauhee yskä ja räkätauti otti otteeseensa. Tallettelutkin tais olla liian myöhään, kun siihen hommaan vasta tänään aamulla päästiin... on fiilikset että se tästä kierrosta sitten taas...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristina
Ihan omanapaista valitusta mutta noi Luget tekee minusta ihan hirveän ilmapallon..turvottaa niin pirkuleesti että housut taho mahtua päälle ja toi alavatsa näyttää sille kun olisin vähintään viidennellä kuulla(mulla aina näky masu jo alussa..). Sellasta jäytävää juilintaa ihan niinkun ilma kieräis vatsassa mutta ei löydä ulos :kieh:

Laitoin aamusta vaan yhen kapselin ja puolilta päivin sen toisen(jos muka olis oloa helpottannu pienempi kerta-annos mutta mitä vielä). On sitte kai vaan laitettava kaks yöksi. No jos tästä jotain hyvää seuraisi ..
 
Iltaa leidit,

ja kaunis kiitos kaikille tsempityksistä!! :heart:

Putunen, hienoa että ultrassa kaikki kunnossa ja kovasti onnea sinne hoitokierrolle! :heart: Meneekö siullakin Puregonia kasvatteluun, vaiko jotakin muuta? Oon pistellyt nyt viikon verran, ja sunnuntai-illasta lähtien sitä jarrua Orgalutrania rinnalla -- näillä mie meen perjantaihin saakka ja sitten on pe-aamuna ultra. Kun kävin ultrassa, niin lääkäri arvioi, että että tulevana maanantaina olisi keräys ja sitten keskiviikkona kaveri kyytiin(toivottavasti saadaan siis joku kyytiin). Mutta aika rauhallisella aikataululla tunnutaan etenevän. Minkäslaista aikataulua siulle on tulossa..?

Oli niin ihana lukea tuota Soilin viestiä, onnellista odotusta sinne!

Kauniita unia kaikille!! :wave:
 
..Yön kähmyräistä..

Taisi se ovis vaan sittenhin tulla huomiselle - Kp17!..eipä ole ihan äskettäin noin myöhään olutkaan..hmmm..muistini mukaan -09 tärpissä..
..juuri äskettäin kunnon limottelut ja jomottelut vasemmalla:x(sieltä taitaahin yleensä irtoilla, mitä irtoileepi)

..vaan eipä tuolla niin väliä..sitä vaan jotenhin on nii-iin tottunut ittiään kuulostelemaan!;)..huomenna nautiskellaanhin miehen kera kahdelleen olosta, poikanen menee yöksi mummulaan.=)

Voi miten ihunaisia uutisia Soililla - Onnea kovasti hyvistä ultrakuulumisista!:kiss:
..kölliköön pieniäinen vielä piiiiitkäääään mamman kohtupesäisessä:heart:

Piitulla
jatkukoon hoidon eteneminen hywäisesti&hedelmällisesti!:kiss:

Putusellahin hoito alkamassa - Onnen pipanoita matkaan!:kiss:

Ninnille
jaksuja:kiss:

..ja Ottikselle loman jatkoja - hyvä vain, jotta univelkaa sait kurottua kiinni:kiss:

tetu
- toivomme, jotta tuo "pallona" olo jatkuis vielä piiiiiitkäääään siulla..nimittäin sillä tapaa, jotta pieniäinen kulkis mukanasi masupesässä 9kk!!!:heart::kiss:

Hyv Yöt täältä..mur-mur lähtee nukkumaan, huomenna työpäivä:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!

Tullut paljon asiaa, luin kaiken ajatuksella mutta vähän huonosti tulee kommentteja.

Annekristiinalle tervetuloa minunkin puolestani!:flower: Ja paljon onnea teille jotka olette hoitokiertojen eri vaiheissa. Toivon täältä taustalta että kaikki sivuvaikutukset mitä hoidot tuottavat, antavat kannattavan lopputuloksen.:heart:

Mur-mur: nauti miehestä perusteellisesti!:p

ON on tylsää: Lääkärin piti soittaa eilen, eipä soittanut vaan jäi vapaille. Eli en nyt sitten tiedä miten jatkossa näitä lääkeapuja saan käyttää. Järjen vastaisesti tässä toivon edelleen ihmettä, on dpo 5 ja viisaan kirjan mukaan kiinnittymisen pitäisi olla tässä vaiheessa. Nyt vain toivon salaperäisesti itsekseen pidentynyttä kiertoa, muuten täti tyhjentää kaiken mahdollisen parin päivän sisälläa

Aurinkoista päivää (vaikka sataisikin)!:wave:
 
Hei! Tulenpa minäkin Soilin innoittamana kertomaan kuulumisia!=)

Huomenna alkaa 28.rv. Näin pitkälle ollaan päästy kaikista vaikeuksista huolimatta.
Tukilangat kohdunsuulle jouduttiin siis laittamaan 5vk sitten, kun tilanne niin vaati.
Vuodelevossa olen ollut 7vk ja vielä varmaan toinen moinen menee samanlailla..
Ei tästä raskaudesta voi sanoa nauttivansa, olo on fyysisesti ja psyykkisesti aika hauras, mut sinnittelen täällä pienen rakkaan vuoksi ja teen kaikkeni, että pysyisi masussa mahdollisimman kauan.:heart:
Tää näpyttäminenkin on hankalaa näin kyljellään sängyssä, siksi en ole täälläkään jaksanut käydä kirjoittamassa, luen kyllä kuulumisianne joka pv!

Vielä kaikille teille rutkasti plussia ja onnistumisia! Ilmoittelen sitten jatkossa olostani varmasti:)

Mindy<3 ja Sulo 26+6:heart:
 
Kiitos onnitteluista ja tsemiä hoitoihin ja syyskiertoihin teille kaikille!

Mindy, koita sinnittellä ja huilia, olet päässyt jo pitkälle, toivon kovasti, että kaikki menee hyvin Sulon kanssa :heart: Jaan niin ajatuksesi tuosta henkisestä hauraudesta, en minäkään ole vielä voinut nauttia raskaudesta. Niin kivinen ja lohduton oli meidän kahden vuoden yrityksemme, alkoi sillä, että sain lapsettomuuslääkäriltä totaalisen lapsettomuusdiagnoosin ja hoidot ei oikein antaneet mitään toivoa. Raskautta on vaikea uskoa vieläkään ja huoli kaikesta on kova, mitä pidemmälle raskaus on edennyt. Alkuun olin kovin huoleton, kun en uskonut, että päästään kovin pitkälle.

Nyt yritän rauhoittua täällä taustalla, mutta tämän haluan sulta vielä kysyä, Mindy. Miten sinulla huomattiin tuo lankojen tarve? Mua ihmetyttää kovasti, että mulla on eka neuvolalääkäri vasta viikolla 28, eikö esim tuota kohdunkaulan tilannetta tsekata sitä ennen? Onneksi menin yksityiselle rakenneultraan ja lääkäri mittasi kohdunkaulan, oli noin 3 cm, en tiedä, mitä pitäisi olla. Sama lääkäri lähetti mut myomakontrolliin Naistenkinikalle viikolla 26. Kauhean myöhään alkaa noi neuvolalääkärikäynnit. Oikein paljon tsemiä sinulle ja Sulolle vielä kerran.
 
Heips!
Olen kirjaston koneella kun mulla luppoaikaa, tulin kaupunkiin kun mulla terapia klo 12 ja 11 asti varasin koneen...
Kommentoin nyt uusimpiin... oon kyl kaikki lukenut mutta en kerkee kelaa nyt taaksepäin enempiä..

Annekristina Kiva kun tulit mukaan kuumeilemaan!=)
ONNEA MYÖS MUMMIUDESTA!

Mafinka Onnea sulle oviksen metästykseen! Juu minäkin todennut nuo halpatestit sekundaksi!!! Kandee ostaa kunnon testit jotta tietää mitä saa! Kaupasta ainakii citystä ostanut pregcheck- merkkisiä, ovat olleet hyviä..
 
  • Tykkää
Reactions: annekristina
Kiitos sulle pikkuinen kannustuksesta! Sulla vielä vuosia aikaa onnistua luomuna!!! Tsempit sille ja pahoittelut keskenmenoistasi!!!:hug:

Ottis-kattis! kyllä sulla hermot rautaa kun jaksat se miehenpuolikkaasi kanssa, hällä ei juur ymmärtämystä heru jos joku asia inhimillisesti unohtuu tahi muuta!! Voi hitsi! Mun sympatiat sun puolella! Oikein teit kun otit ne päikkärit, lepää nyt muinakin päivinä!!!:heart::hug:Nii muuten miekii eilen huilailin kun sanoin miehelle että siivota pitäis kun tulin hierojalta.. hän siihen ett sittehän menee hyvät hieronnat hukkaan, ja että onhan päivä huomennakii (mulla tääkin vapaa).
No kuuntelin sitte kerrankii ja pesin vain pyykit ja tein ruoan+hoidin tiskit.
Illalla olin jumpassa kuiteskii mutta nytpä oli selkä hyvä! Ja aamulla taas kipee joten johtuu siitä patjasta! Huomenna tulee uudet patjat, ja uus tyyny, mies ei ottanu aluspatjaa uutta kun ei kuulemma tarvii. Hinnaksi jäi vajaa 1200 euroa!
kunnon ptjoihin kantsii sijoittaa! No toivottavasti on hintansa väärtit! Maksan sitte niitä ehkä ens kesään: /
Joo Ottis kävin toissapvnä gynellä ja sanoi ett en ovuloi tässä kierrossa! Testeihin ei siis voi täysin luottaa! Mähän en saanut sitä tasavahvaa kuiteskaan! Ja sitte myös että kun sanoin buranakuureista niin burana kuulemma on hyvä ehkäisykeino!!!!!! JOTEN NYT LOPPUI BURANAT MULTA JA MIEHELTÄ!! Temgesigeistä ei kuulemm ookkaan haittaa niin paljoo!! (TK:n lekuri sillion vuosi sitten väitti näin!!!) Että niin epätietoisia ovat! No voi hitsi, nyt tuli tieto ett kone sulkeutuu 5 min päästä! Jatkan koton illemmalla kunhan aikaa olis! No päivänjatkot ja plussatuulet kaikille!!! PUUUUHHHH++++++++++
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp3/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp6/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp9/32-33........yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp16/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp17/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp19/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.

Euphonia (40)...........kp19/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp21/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp27/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp28/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp29/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp29/?............yk1.........................9.

Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo7
Ninni69 (42)......................dpo7
anjamarita (42).................dpo12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Annekristiina Tervetuloa miunkin puolesta kuumeilemaan meidän kanssa :)
Täällä ootellaan menkkojen loppumista..nyt näyttää viikko menevän näissä täteissä :(
Poika taas sairas:snotty: 5 viikkoa yski ja sit sai lääkekuurin..oli viikon terve ja tänään taas lekuriin kun nuha,kurkunpääntulehdus ja korvatulehdus ja nyt sitten lääkekuuri taas syötävä:mad:
Kyllä nämä syksyt on ihan hanurista kun lapset sairastavat heti satasella ja kohta tietenkin tulee oksennustauti jylläämään.Vähän kahdenvaiheilla tikuttelenko ovista ollenkaan..ei oikein nappaa nyt vaavihaaveet:'(jotenki toivo taas miinuksella että parempi ois hetken vaan olla eikä miettiä raskautumista.
Mutta huomenna voi olla jo uudet tuulet ja mielikin parempi että katselen hissun,kissun päivä kerrallaan :)
Muksua päivää kaikille ja plussapuhureita :heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei pitkästä aikaa kaikille!

Kiireiden keskeltä pikaiset päivitykset tältä suunnalta: tänään kp19, ja huomenna pääsen vihdoin viimein aloittamaan pissatulehdusten takia viivästyneet hoidot. Niin että ensi kuun puolenvälin nurkilla on sitten jännät paikat...
 
Soili-- Jos saisin nyt tän viestin lähtemään, päivällä jo yritin, mut kun painoin "lähetä"- nappia, niin koko vaivalla kirjotettu viesti hävis hevonkuuseen..!:headwall:

Eli mulla on diagnosoitu kohdunkaulan heikkous, eli k- kaula lyhenee ennenaikojaan + mulla myös sisäsuu lähtee avautumaan. Sen takia olin jo kahdessa edellisessä raskaudessa vuodelevossa, että vauvat pysyivät sisällä.
Ennen tätä raskautta kävin yks. lääkärillä ja otin selvää mahdollisista raskauden aikaisista tukitoimista. Silloin mulle jo lääkäri esitti/ lupaili tukiompeleita raskauden viemiseksi turvallisille viikoille.
Kohdunkaula on mulla pisimmillään ollut 35mm, kuten tässäkin raskaudessa vielä nt- ultrassa. Siitä se sit pikkuhiljaa lähti lyhenemään sairaslomailusta huolimatta. Nyt tilanne on se, että kanavan pituus 15- 20mm, kohdun sisäsuu suppilomaisesti auki ja ulkosuukin lähtenyt avautumaan.:|
Joka viikko käyn äpkl: lla kontrollissa (auton takapenkillä maaten) ja samalla katsotaan aina vauvankin vointi ja tehdään painoarvio. Nyt maanantaina murun painoarvio oli 930g, kilon raja siis rikkoutumassa!
Samalla saan myös piikin supistusten estoon, etteivät avaisi kanavaa aivan kokonaan. Lääkärikin tuumi, että aikalailla langan varassa tässä ollaan..
Langat on sit tarkoitus poistaa 36 rv, jos sinne asti pääsen..
 
Heips,

Listalle kiitos, menkat alkoi eilen, yrityskerta voi olla 1. koska aiemmin ovista kartellut. Lapsia siis 4, toinen yhteinen, ikää 46v. Onko muuta?

Luin kyllä kaikki, kommentoin huomenna, mies lähtee aamusta Lontooseen työmatkalle, vietetään Lumin m2v 5kk, kanssa "tyttöjen iltaa", saunotaan, saa hiukan suklaanaamiota, ja lakataan kynnet:). Niin NEITI! Käytiin eilen katsomassa duuniporukan kanssa Lainahöyheniä, lasi skumppaa ja 10 palaa suklaata, siinä nousi sokeri päähän, sukkahousut repesivät, kotelomekko päällä, asiakastilaisuus siis, tauolla jonotin sitten vessaan, vara sukkikset mukana, Pirkan kestävät, kalliit osuivat laukun pohjaan, pohkeista reisiin repesi, sanoinkin että joku hullu vierustoveri kävi käsiksi:D.

Omanapaista tänään, fiilis siis hyvä, toivon kaikille hyvää simppajahtia, tarrasukkia tarvitseville, Ottikselle mokusoa ja Mur-Murille lämmin hali. Huomenna olen illan yksin, luen huolella, kommentoin. Kiitos kun toivotitte tervetulleeksi:).

Buenas Noches, aloitin Espanjan opiskelun, aikoinani osasin, poika lukion ekalla lukee, duunin puolesta Viro, ja poika meinaa lääkikseen, joten jos sitten vielä latina...;)
 
Moikka!
Mindylle tsemppiä hurjasti! On sulla kestäminen ennenku saat pikkuisen syliisi! Rukoillaan täällä ett kaikki sujuu parhain päin!! VOIMIA!!:hug:

Tattiselle paranemisia ja koko teidän poppoolle!!! Kestämisiä!! :heart:

Mur Mur!

Nauttikaa toisistanne, sitä varmaan jo teette kun tätä kirjoitan! Simpat talteen vaan!!!
 
soilille myös tsempit jotta kaikki menisi hyvin!! Kantsii ehkä kysellä sieltä neuvolasta jos lääkäriasia askarruttaa! =)

keskeneräiselle peukutukset plussaan! Harmi kun sulla tuollei kävi! Lääkäri joka ei pitänyt lupaustaan! Yritä heti aamusta ottaa yhteys ja vaagi selitystä miks, oliko yksityinen lääkäri vai julkinen?

Lopuksi vielä ON: Juu se gyne kattoi ultralla että ei oo folleja kypsymässä:(
Nyt sitte ens viikolla vien miehen näytteen sinne jotta tutkitaan. Ja mun pitää oottaa menkat, ja kolmas tai neljäs päivä kun vuoto alkanut niin menen verikokeisiin.. ottavat ainakii LH ja kilppariarvot sekä jokin uusi koe josta kuulemma selviää aika tarkkaan munasarjojen tänhetkinen tila. Ett kandeeko ees alkaa niitä hormonipilereitä....joten ei auta kuin ootella niin kauan ett ne tulokset tulee... menee kummallakin noin 2 viikkoa.. eli ens kierrolle en ehkä niitä pillereitä vielä saa aloitettua. Paitsi on mulla se resepti jotta voinkin hakea ne varuiksi...

No niin, nyt tuli väsy jotta: HYV YÖT IHUNAT JA TUULOSET PUUUHHH!!!+++++:heart::hug:
 
Mindylle onnea onnistuneeseen jatkoon =). Toivottavasti muru pysyy mahdollisimman pitkään siellä missä pitääkin :kiss: ja kasvaa riittävän vahvaksi ennen syntymää.

Euphonia - onnea sinulle hoitokiertoon :heart:. Kiva kun kävit päivittämässä tilanteesi :wave:

Minttu - toivottavasti testitulokset ovat hyviä ja pääsette jatkamaan yritystä täysillä =)

RKTT - listalaiset, anjamarita, pikkutirri ja ninni69 - plussatuulosia teille!! Oletkos anjamarita testaillut?

Lisäilen sinut annekristina listoille aivan kohta :)

Tattiselle ja keskeneräiselle isot voimahalit :hug: :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä