40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristina(46)........Kp3/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp4/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp7/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp10/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp17/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp18/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp20/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp20/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp22/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp28/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp29/?............Yk1......................4.
anjamarita (42).........kp30/28-41......yk2.....................2.
bugsy (41)................kp30/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo8
Ninni69 (42)......................dpo8
anjamarita (42).................dpo13




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Moikka piiitkästä aikaan,

aluksi tämä "kadonnut lammas" on häpeissään. Sori, kun katosin kesäkuussa "olohuoneesta". Keskenhän se PAS-hoito meni ja nyt syksyllä toinenkin. Kyllä otti niin koville, ettei jaksanut ajatella sitä yhtään!!!

Nostan teille kyllä hattua, kuka pystyy kirjoittamaan että testistä tuli nega. Itse en kerta kaikkiaan siihen kyennyt. Nössö!!

Ihanaa että täällä on raskautuneita ketjussa!! Plussatuulia kaikille muillekin!!

Kesä meni kuitenkin sitten mukavasti pojan (1,5 v) kanssa touhutessa ja uimarantoja koluttua.

Nyt syksyllä palattiin hoitoihin. Ja mulla on IVF-hoito päällä. Tämä jäänee viimeiseksi, aika rankat on noi pistoshoidot. Toissapäivänä oli punktio ja 5 on hedelmöitynyttä alkiota, jotka viljellään viikonlopun yli ja maanantaina on siirto. Nyt on täysin flegmaattinen olo. Kun lääkäri sanoo, että varoa urheilua yms. punktion jälkeen niin minähän varon ja pötkötän koko ajan. Nyt tuntuu vain ettei saa itseään sohvalta ylös. Miten te olette selvinneet puntkion ja siirron jälkeisestä ajasta? Pystyttekö toimimaan normisti?

Mua harmittaa se että en viitsi nostella poikaa kovasti, kun toivon nopeaa parantumista punktiosta. Miten ihmeessä selviän sitten alkion siirron jälkeisestä ajasta? Sitä ajattelee että tää on viimeinen yrityskerta, niin sitten pelaa ihan liikaa viimeisen päälle. Jotenkin pitäisi osata ajatella pitkällä aikajänteellä, mutta ei siihen pysty.

Ihanat Ottis, murunen, Euphoria, Ninni, Pikkutirri, mahdotontako, Bugsy, tattinen, Whisky Peat, keskeneräinen, Mindy ja kaikki muut - tsemppiä yrityksiin ja onnea odotuksiin!!

Kumpa vielä osaisi hienosti nauttia tästäkin päivästä! Mukavaa perjantaipäivää kaikille! Minä nyt tulisin tähän ryhmään taas mukaan, kun te olette niin hyvä porukka!!!
 
En tajuu tätä hiirtä kun hävii aina kun lisään noi vahventeet!! :confused:
No kuiteskii mulla ois yks kysymys: Mun gyne sanoi jotta tuo luovutusmunasoluhoito olis noin 5500 euroa:Oja sit viel jos joutuu siittiösolut luovuttajalta niin olis vielkii kalliimpi!!! Me harkitaan sit jos näyttää ettei hoidoista apua.. luulen ettei sit kumminkaan siihen aleta:'(kun se on niin kallista ja takeita onnistumiseen ei anneta! Koeputkihommaa omilla ei juur suositella kun mun ikäisillä onnistumisprosentti on 1!!!!!:|

Juu, malttia pitää olla... nyt ois aika rauhoittua ja ottaa elämästä irti mitä saa. Mun hieroja neuvoi jotta ois aika hyväksyä ettei poika enää ole tässä fyysisesti läsnä, olis hänen sielulleen rauha jotta pääsisi etteenpäin valoon... Juu uskoo ken tahtoo mut minä ainakii uskon että sielu elää... kuoleman jälkeenkin.
Vain siten pääsen tässä eteenpäin, jatkan elämää niillä mitä on. Ja nyt ainakii mulla on helpompi olo. Päivä kerrallaan mennään, en voi huomisesta tietää, tänään ainakii on hyvä päivä jailoinen mieli, töihin suuntaan kohta (klo 12 pitäis olla..jauhelihapihvien paistoon ruvettava..=)).

Asiasta kakkoseen: koitettiin pupuilla tossa aamulla kun poika läks kouluun klo 9.30 mutta ei onnistunu! Minä älypää keksin ett olkkarin lattialla voi kokeilla kun puhas ja paksu mattokin alla... noh, isännän selkä kipeytyi niin ettei sit sängyssäkään tullu siitä mitään!! Voi pöh!!:(
Sunnuntai-iltana pitäis tyhjennellä kun torstaina SE päivä kun vien spermanäytteen gynelle..ja pitää 3-4 päivää olla ilman.. muttei yli 7!

No IHUNAA PÄIVÄÄ; tää menee ja aloittaa 6 päivän työputken...=)
Halit ja tsempit kaikille olkkarilaisille!!!!!:hug::heart:
 
Joo Tringa! Tervetuloa!!!!:hug:

Ja kukas se oli... Mindy? Joka joutunee olla sängyssä??? Koko se mitä on jäljellä???? Miten pystyy olemaan? mä en ainakaan pystyis kun levoton sielu oon!!:ashamed: Vaatii piiitkää pinnaa!! Tsemppiä!!!!:hug::heart:
 
Tringa!! Tervetuloa takaisin, eikä täällä anteeksi tarvitse pyydellä. Rankkaa on välillä kaikilla, joillain vielä enemmän kuin toisilla. Itsellä oli kauhea kiire raskautua keväällä, kun ajattelin että ikää alkaa tulla ja se voi tuoda ongelmia tullessaan. No kiire loppui siihen tuulimunaan, pieleen meni niin se jotenkin palautti maan pinnalle. Oviksen pitäisi ensi viikolla olla, tänään olisi tarkoitus taas harjoitella. Aamulämpö unohtui mitata tänäänkin, olkoon.

Alkuhuuma taisi mennä aika nopeasti ohi :)
 
Tringa - pahoittelut keskenmenoista :(. Tervetuloa tänne takaisin ja hirmuisesti toivotan onnea hoitoon! Toivottavasti alkiot säilyy ja kasvaa hyvin maanantaille ja saisitte loput pakkaseenkin =). Kyllä mäkin punktion jälkeen otin rauhallisesti pari päivää - sitten jaksoi jo hyvin liikkuakin, ja siirron jälkeen elelin jo melko normaalisti. En kyllä rankoilla lenkeillä käynyt. Sen huomasin, että painoa tuli viime hoidon aikana eikä se ole nyt ennättänyt pois lähteä, kun on jo uusi hoito päällä. Täytyy laihduttaa sitten ensi vuonna =). Haluatko tringa rktt-listalle - entä päälistalle?
 
Minttu ja Soili ja muut, kiitti tsempeistä!:hug: Tarpeeseen tulevat..

Siis joo, ihan sängyssä tai sohvalla maaten vietän päivät. Wc- ja suihkuluvat tietty on, mut eipä juuri muuten saa meuhkata. Jokailtainen suihku onkin mun pvn paras hetkeni!:D
Netistä olen tilaillut vauvalle vaatetta ja muita juttuja, ja odotan niin kovasti,
että pystyn ja pääsen niitä laittelemaan!
 
Mindy<3 Jaksuja ja ihania päiväunia makoiluun :heart: Olet saavuttanut jo 28 viikon rajapyykin! Toivotaan että pikkuinen vielä pesäsessä kasvaa.

Oma masumatka on edennyt jo viikolle 17+4 ja rakenneultra häämöttää =)

Plussatuulia pinoon! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Oliivitar ja Nappi
 
Oliivitar ja Mindy: Kiva kun kävitte kirjoittelemassa kuulumisia. Koitahan vaan malttaa lepäillä rauhassa Mindy Oliivitar tsemppiä tulevaan rakenneultraan. Ajattele, pian oot jo puolivälissä !
Tringa:Iso:hug: ja hienoa, että olet toipunut keskenmenosta niin että haluat taas kuumeilemaan kanssamme.
ON:täällä vaan odotellaan päivien kulumista... toisaalta innolla, toisaalta taas fiiliksillä, etteihän meidän kohdalle ole voinut osua tälläkään kertaa, varsinkaan kun ei oltu kuin kerran vällyjen alla ihan ihokkain...Olisi vaan niin upeeta saada se pieni asukki matkaan. Tai siis sehän on jo matkalla jos...:heart:
 
Tringa, tervetuloa, hienoa että jaksat nyt tulla mukaan!:flower: Ei todellakaan tarvitse anteeksi pyydellä omaa pahaa oloa ja väsymystä!

Tattinen: Toivottavasti tämä päivä on ollut eilistä parempi!:hug:

Minttu: Minuakin gynekologi varoitti Buranasta joten Panadoliin siirryin samaa tietä. Taisi mainita, mikä buranoissa on niin pahaa mutta sen olen jo unohtanut.

anjamarita: Isot pahoittelut siitä ettei tullut Turkista ihanaa tuliaista!:'( Saatat hyvin saada minusta parissa päivässä seuraa pettyneiden listalle.

ON: Alkaa jännät päivät olla. Vessassa käynnistä on tullut jännitysnäytelmä kun on kova pelko tädin ensimerkeistä. Minulla ei ole lasten syntymän jälkeen ollut minkäänlaista ennakkomerkkiä tädistä, vuoto vain tylysti alkaa, joten tässä nyt vielä roikutaan toivossa kiinni. En nyt heti mene testiä tekemään kun dpo on vasta 6. Olen lähdössä käymään pariksi päivää vanhempien luona, saan siis muutakin ajateltavaa kuin tämän vahtimisen, ja jos täti on tullakseen, tulee varmaan matkan aikana joten jospa se hiukan lievittäisi pettymystä...: /

Aamu oli ankea mutta päivän mittaan on mieliala hiukan noussut. No, nyt on proosallisesti edessä omien ja lasten kamojen pakkaus. Periaatteesta kieltäydyn pakkaamasta miehen varusteita, joten onpa käynyt niin että mies on huomannut puolen tunnin ajon jälkeen unohtaneensa KAIKKI vaatteensa kotiin. Onkohan evoluutio aiheuttanut urospuolisille jonkin geenipuutteen..:kieh:

Hyvää viikonlopun alkua ja plussapuhureita kaikille!!!+++:whistle:
 
Heipat kaikille!

Olen lueskellut teidän juttujanne, mutta en ole jaksanut kommentoida, sori, olen ollut ja olen edelleen flunssassa, ja olokin on sen mukainen.

Olen ollut väsynyt ja ärtyisä, puhti poissa, mutta jospa nyt vähän helpottaisi.

Tervetulotoivotukset uusille ja laumaan palanneille.

Pahoittelut Tringalle ja kaikille muillekin suruja ja epätoivoa kohdanneille.

Päivittäjälle tiedoksi, että täällä on omien laskujen mukaan kp 31/29-31. Olen tässä ajankulukseni testaillut noille epäkuranteilla ovistesteillä. Onhan mulla pari ylimääräistä raskaustestiäkin, jäänteitä jostain...

Tänä aamuna olin muka havaitsevinani jotain haamua, mutta en todellakaan usko, että ne mitään vielä kertoo. Niin olivat molemmat oikein haamun haamuja.

Ajattelin vain testailla noita ovistestejä raskaustesteinä, koska eivät oikein näytä toimivan siinä alkuperäisessä toiminnassaan kunnolla :LOL:

Jatkan kohta, nyt pitää mennä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tringa
No niin jatketaan vielä vähän.

Ottis voi miten osaankaan kuule eläytyä tuohon mies+auton punainen valo-syndroomaan.....

voi taivahan vallat meillä on ollut aivan järkyttävää kiukuttelua auton palavan valon takia. Sii mies kiukutellut, en minä tällä kertaa :LOL:
No kyllähän sen resun louskun valo minuakin ottaa päähän, mutta ei kai koko maailma kuitenkaan pidätä hengitystään niin kauan, että jos tuon valon merkitys selviäisi.....:O

Ja kyllähän olisin ite tuon romun jo halunnut autotallin seinään ajaa, mutta enemmän kai siinä stressaa se, että auton korjaus maksaa, kuin se, että mies ei mitään muuta teekään, kuin jatkuvasti kuuntelee ja kuulostelee ja käskee muita olemaan autossa hiljaa, kun J O S sattuisi, että kuuluisi T A A S joku K U M M A L L I N E N ÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNIIIIII!!!!!!!!

Siis oikeasti mulla meinaa joskus palaa käämit, kun autossa istuessa munkin pitäis kuunnella, että kuuluuko nyt samanlainen ääni kuin viimeksi, onko se nyt isompi, kuuluuko se siltä puolelta, kuuluuko se tältä puolelta, kuuluuko se edestä, kuuluuko se takapäästä, kuuluuko se jne, jne.....loputtomiin.

Siis miehet ja autot=hermoja raastavaa......

Se siitä ja niin pois päin.
Saatiin tänään oikein virallinen kutsu miehen veljen uuden vauvan nimiäisiin, siis joo, sen saman "ihanan" pariskunnan ipanan juhliin. Aionko mennä? Älkää edes kysykö. En tod.

Parasta tässä päivässä oli se, että kaivoin tuon kyseisen miehen veljen ex-vaimon puhelinnumeron ja soitinkin. Aivan ihanaa... puhuttiin lähes puolitoista tuntia, kunnes oli pakko lopettaa. Voi miten voikaan kaivata vanhaa rakasta ystäväänsä, Nyt vasta huomaa kuinka ikävä voi ystävää ollakaan. Onneksi pääsimme takaisin puheyhteyteen ja sovittiin jo tapaamisestakin.

Siinäpä taas opportunistipariskunnalle nieltävää kun kuulevat. Tuo miehen veli nimittäin sanoi kerran ex-vaimolleen, että hankkii sitten uudet omat ystävät. No ei taatusti tarvi hankkia. Vaikka avioliitto heidän kohdallaan loppuikin, niin ei missään erokaavakkeessa ole mainintaa, että meidän ystävyyssuhteeseemme olisi tullut ero samalla.

Niin vielä omaa napaa sen verran, että ei mitään tuntemuksia puoleen eikä toiseen, ei tunnu "raskautetulta", ei kuviteltuja eikä todellisiakaan oireita, joten jatketaan matkaa.

Sen verran vielä otan kantaa tuolla jossain aikaisemmin puheessa olleeseen seikkaan, että toisille tulee lapsia ja toisille ei sitten millään.

Voin vain kuvitella, miltä voi tuntua ajatus, että ei ehkä koskaan saa omaa lasta. Mutta voin sen verran kertoa, että myöskin ns. helposti raskautuvalla on vaikeaa olla kasvavalla vatsalla, kun lähipiirissä on lapsettomia. Ei voi iloita raskaudestaan, koska se tuntuu niin väärältä. Vaikka eihän raskautuvan naisen vika ole, jos toinen ei voi raskautua. Mutta kuitenkin on niin ristiriitainen olo, koska itse on iloissaan raskaudeta, mutta paha mieli, koska soisi toisille yhtä paljon onnea matkaan ja niitä vauvoja kaikille halukkaille. Eikä se helposti raskautuva aina välttämättä olekaan ihan helposti raskautunut, vaikka sanoisikin jotain muuta.

Voi kun kaikilla olisi aina sama määrä niitä onnistumisia suhteessa menetyksiin.

Hyvää viikonloppua kaikille ja täällä alkoi nyt syysloma, joten "lomaillaan". Lue: kaikki kakarat kotona, eivät siis koulussa, laukkaavat jääkaapilla joka viides minuutti, valvovat kolmeen yöllä, nukkuvat iltapäivään, eivät jaksa tehdä mitään eikä niitä saa vaatia tekemään mitään, kun nehän on nyt lomalla jne...

Ai niin, minähän kuulun metalliliittoon ja sain eilen illalla tekstiviestin: Lakko alkaa huomenna, eli siis hei, minähän olen virallisesti lakossa :LOL: ei taida yt-neuvottelut onnistua meidän perheessä :kieh:

ps. onnea Rominas ja :wave: oliivittarelle .
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (42).........kp2/28-41......yk2.....................2.
annekristina(46)........Kp3/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp4/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp7/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp10/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp17/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp18/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp20/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp20/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp22/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp28/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp29/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp31/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo8
Ninni69 (42)......................dpo8
anjamarita (42).................dpo13




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kaikille ihunaisille oikein hywäisiä vointeja:kiss:
Tringa, lämmin halitus:hug:..tähän uuteen hoitoon Onnen pipanoita roppakaupalla:heart::kiss:

anjamarita..pahoitteluni negasta, jaksuja:hug:
..toivottavasti lomareissu muuten onnistunut?:heart:

..oma oloinen ollut aika vä-sy, vetämätön..lukenut olen juttujanne, en vain jaksanut kommentoida..palailen taas kun voimaannun!:)
..punkku putelin loput taidan tiristää lasiin ja käperryn taas soffan nurkkaan..olen karvakorvan kera kahdelleen kotona kun mies&poikanen mummulassa - kyllä nautin!=)


..ja niittä..PLOP PLOP+++++++++++
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp3/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp4/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp5/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp8/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp11/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp18/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp19/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp21/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp21/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp23/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp29/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp30/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp32/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo9
Ninni69 (42)......................dpo9





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Hello =) Eilen palattu tänne hyiseen suomeen.... Päivittäjälle tiedoksi et ikää karttui loman aikaan vuosi lisää ..43v ja yk 3 sekä jos rktt listalta poistettaisiin, kp on oikein.

Lämmitä oli just sopivasti, paljon ulkoiltiin ja tyttö ui mun kaverin kanssa altaalla ja meressä. Mut ei kauheen rentouttava loma ollut kun sai olla silmät selässäkin et missä tyttö milloinkin viiletti.....
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp4/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp5/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp6/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp9/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp12/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp19/20-30......yk 1.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp22/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp22/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp24/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp30/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp31/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp33/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo10
Ninni69 (42)......................dpo10





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mie olenhi ollu väääääsyyyyy -hauuuukoootuuuus!|O
..ihan us-ko-ma-ton-ta!

En saa kunnolla nukutuksi, sätkin valveille monta kertaa yössä..silmiä kutisee ja kirveltää, kurjaa: /

Miulla jäi se ovis kuitenhin yrityksesksi vaan..hirmusti oli oirehia vielä 2-3vrk sitten..nyt vain se VÄSY!:ashamed:
..lämmöt ei nousseet(max. 36.9 ja sekin vain iltaisin)ja se kyllä kertoo miulle selkeästi, jotta olipa ovuloimatton kierto.

Toivottelen mukavaisia vointeja jokaiselle ja plussapuhu läks just, eikä melkein tästä..nooooiiin!:heart:+++++++:heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin kamala väsymys..torkahdin istuallenikin jokunen aika sitten. Mummi 84v soitti äsken, ja iski vielä kamala morkkis kun ei olla käyty kylässä.. ei mummi mitään tietenkään syytä, päinvastoin ymmärtää liikaakin meidän nykyihmisten kiireitä. Koville ottaa häntäkin, isäni oli ensimmäinen lapsensa, joka nukkui pois 1,5 vuotta sitten. Ja nyt tyttärentyttärensä teki itsemurhan reilu viikko sitten, suree tietysti tyttärensä jaksamistakin. Seitsemän lasta on kasvattanut, ja ihan ei putkeen elämä lapsillaan ole mennyt. On onnellinen puolestamme kun meillä on kaikki perusasiat mallillaan.

Huokaus.
 

Yhteistyössä