40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tosiaan..Oivikki tuo Wiennan uuden kierron alun olikin huomannut, mie en: /..

Pyyntö pieniäinen olis..:attn:laittelettekos näkyvästi, vaikka isoilla kirjaimilla(boldaten)tekstaten tai värillisesti kun kierto päivittyy uudeksi - Kiitos kaunis!!!=)
..punainen esim onhin siihen mainio väri.

Miekin kyllä päivittäin luen kaikki jutut, ei vaan sitten aina huomaa jotenhin sieltä harmaa/mustan värin joukosta, noita kiertopäivien päivityksiä..
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR: kiitti vinkistä, siis laitamma jatkossa sinulle listaan menevät tiedot selvemmin tulemaan.

OTTIS: Hassu olet :) kiva ku reissuun pääsette, mutta hauskaa tuo: jos mies juo - ei kiva, jos on selvinpäin - ei sekään kiva :D Mutta leppoisaa matkaa vaan ja se teidän toinenkin tuleva reissu vaikuttaa tosi kivalta.

OOAK: Voi kun jännittävää, testaa jo :)

MINTTU: sinä myös, pidät täällä hullua jännityksessä :) Plussatuulia puhalletaan!

RENA: Hu huu piinis kamu - kuis siellä on mennyt?

Oma Napa: potee jotain :( olo ku jyrän alle jäänyt, tänään ois ollut jumpallekin meno, mutta väliin jäi. Hiukan on lämpöä, 36,9 mutta mietin, että eikö se loppukierrosta olekin sen puoli astetta normia korkeammalla? no, huominen pitäis jaksaa vielä töissä kärvistellä, sitten vapaalle pariksi päivää. Testata ajattelin karkauspäivänä mikäli sinne asti päästään :) ois niin ihanaa kun alkuunsa ois saanut ystävänpäivänä ja testitulos ois se toivottu karkauspäivänä. No, enpä mä kyllä mitään odota, tässä ku tajusin, että mähän oisin 42v. kun lapsi syntyis - mahtaa olla melko harvinaista saada enää lasta tuossa iässä.
 
Glearblue: Onpas karua tekstiä: No, enpä mä kyllä mitään odota, tässä ku tajusin, että mähän oisin 42v. kun lapsi syntyis - mahtaa olla melko harvinaista saada enää lasta tuossa iässä.
Mä en halua uskoa tuohon, eikä monikaan täällä vaikka totta onkin, ainakin osittain, vanhojahan tässä ollaan, mutta ei se mahdotonta ole, eihän....

Itselläni nimittäin on myös nyt hetken aikaa ollu sellanen tunne että apua, vanhuus :kieh: tulee eikä mitään voi... mutta mä en halua vielä heittää kirvestä kaivoon, en todellakaan....:kieh: :kieh:

Mutta ihan oikeesti, kuinka moni teistä on saanut lapsen yli 40v. ja tunnetteko monta ihmistä joille tämä ihana asia on suotu yli 40vuotiaana, hyi mua, nyt mä synkistelen oikein kunnolla :'( mutta joskus vain tulee matalapaine ja tuntuu että katoppa nyt peiliin ja hyväksy tilanne, mutta mä en hyväksy :stick: hus en sit millään....
 
Sarialeksandra: välillä itse pohdin, että onko tässä hommassa enää mitään järkeä; laskea päiviä, tikutella ovista, pantata siittiöitä sitten antaa niille lähtölaukaus mistä aloittaa piinailu ja sitten tulee se täti punainen ja pettymys. Ja kun kuitenkin ottaa sen tosiasian huomioon, että ei tästä enää nuorruta ja prosentit vaan on melko pienet enää tässä iässä raskautua. Välillä ajattelen, että olenko liian heikko ja pelokas katsomaan totuutta silmiin.....
 
ILTAA OLKKARIIN!!:heart:
Olipas kiva kuulla MAFINKASTAKIN välillä!! Oikein ihanaa hääpäivän odotusta sinulle!!!! Tsempit hiilarittomalle!!! Itekkin sain sillä reilu vuosi sitten 5-6 kg pois mut ne on tullunna takaisin:(

KIITOS paljon tsemppaajille ton allergia-asian tiimoilta!!!! Juu kävin labroissa tänään ja 7 putkea verta ottivat, ihmekös tuo jos ei menkkoihin riitä verta:LOL:
Mut viel ne silti kerkee... jo olin varma että alkoi mut olikin vain vaaleanpunaista tuhrua, juurikin samanmoista kun viime tärpissä... ja lämmötkin on ollu normia korkeemmalla, yli puoli astetta... tiedä sitten mikä sen merkitys on, en muista.
Testannut en oo, en uskalla!! Hain ne Lutinukset labrakäynnin jälkeen ja laittelin aamupäivästä ekan ja sitte nyt illasta pitäis toinen jos ei helma tätsyn heilahda tänne.... HUS POIS!!:stick:

Lauantaina ajattelin kokeilla testata jos siis viel on väritöntä alakerrassa!! No kattellaan... on se odottavan aika pitkä ja piinaava, mitenkäs sitte jos tulee plussa, sit se varmaan pitkältä tuntuukin kun koko ajan kuulostelee että varmasti raskaus jatkuu!! On tää elämä joskus piinallista!! :confused:

OTTIS oikein hyvää reissua sulle miehesi kanssa!!:heart: Mikset sinä voi viiniä ottaa ruuan kanssa, ei kai miehesi NIIN jyrkkä ole k.o. asiasta?? Oli tuo puuasia kyl vähän tiukkapipoista??? Miks olis pitäny sinun vapaallasi ja vielä kipeenä lähtee savottaan klo 7 aamulla??? Pidä vaan puolesi ja oikein miehellesi kun näytit että pystyt puusi hommamaan ilman häntäkin!!
 
GLEARBLUE niin minäkin ajattelen usein, varsinkii kun kierto lähtee alusta eli täti saapuu.. mutta joskus toiveikkuus nostaa päätään.. viime vuonna samaan aikaan plussasin ja sain se keskenmenon jo aika alussa.. Silloin ei ollut hormoneita mukana.. ja mähän täytän 2 vkon päästä 44V!!! Eli oonhan jo AIKA vanha saamaan lapsia.. mut eikös OTTISkin sanonu että hän ja kaksoisveljensä syntyneet äitinsä ollessa 45?
Joten ihmeiden aika ei oo ohi!

Onnea vaan tartteis tuplaten matkaan jotta sattuisi hyvänlaatuinen munasolu ja kiinnittyisi ja kestäis sen 9kk matkassa..

Toivotaan ja rukoillaan että se ihme kävisi omalle kohdalle, eikö niin?

HUH! Rupespa mulla naama kuumottaan! Nyt taidan pientä syömistä kun sekin unohtunut kun oon rampannu veskissä alvariinsa kun vähän väliä luulen että jotain valuu alhaalta... oon minä hupsu!!!!!

HYVÄÄ YÖTÄ IHUNILLE JA NIITÄ +++++++++++++++TUULIA MEILLE KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PUUUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!++++++++++++++
 
Minttu..olet sie ihuna!:kiss:

Huomista dippaustasi odotan jännityksellä!:heart:

Ihunat - ollaanhan me "kypsiä", se pakko myöntää..mutta EI kyllä mitään "ylikypsiä" vielä!!!;):heart:

ON..täällähin masua niin ovis oireet jo kiristelee - tämän päiväinen O-viiva jo vahvistunut.
..huomenna Kp9..viikonlopulle sitten olisi "ohjelmaa"..saisi vaan ittensä viriteltyä soppelisti, jotta pääsis hekuman huipulle!:p

Nukkukaatte makoisat unet:heart:
 
Viimeksi muokattu:
lillis hyvä, kun on parempi mieli.

gb olin 42, kun tyttö syntyi. Katso tuota listaa etusivulla niin siellä on näitä lapsen saanneita aika pitkä lista.

Mur-Mur toivottavasti olisi sopiva mieliala vkonloppuna.

Minttu
d:)b että tulisi se + tikkuun.
 
MOIKAT VIELÄ!
Ei tainnu tuuri käydä nyttenkään:'(Tädin helma heilahti... olin Kapselia laittamassa emättimeen kun vedin sen asettimen pois niin oli siinä selkeesti verta.. sellasta tummempaa nyt... juu että näin, eiköhän jo huomenna kp1.. ihmetyttää kun kierto nyt 32 pv jos kunnon vuoto alkaa huomenna.. voi se olla kun noita tisuoireitakii oli, että oli sellainen kemiallinen yritys?? Vai mikä.. No anyway, näin kävi..
Enkä voinut mitään sillekään että äsken telkusta kun tuli uutisissa Victoriasta ja vauvajuhlista niin kyyneleet tuli silmiin:'(Että toiset onnistuu.. mut onhan hän rutkasti nuorempikin ja ensimmäinen hänelle! Onnea vaan sinne Sveamaahan!=)

Mun sisko on viimeisillään raskaana ja saa vauvan ihan lähiaikoina. Voinhan käydä siellä vauvaa hoitamassa jos haluan.. hän on yh-äiti jolla aiemmista suhteista 2 tyttöä, 13v ja 18v. Sai ensimmäisensä ollessaan 17v. Että silleen..

Joo pitää tajuta että biologinen kello raksuttaa koko ajan ja on kyl aikas pieni mahis että mekään luomuna onnistutaan, mut harjoitellahan aina saa:heart:, sitä ei mikään kiellä.. on kivempi sekstatakin kun ei tarttee pingottaa koko ajan... Sen vuoks meilläkin on ollut kamarin puolella viileempää.. Mut taas pitää ittensä kasata ja uutta kiertoa kohti.. hymyssäsuin!!:D:heart:
Ilmoittelen sit kun saa laittaa mulle kp1... huomenna ehkäpä...

NO NYT HYVÄT YÖT JA KAUNIHIT UNOSET KAIKILLE IHUNILLE!!:heart:
 
Tämä viikko on mennyt siivillä, ei ole edes koneella ehtinyt käymään!
Peukutan kovasti kaikille piinailijoille!

ON: tänään on siis kp 7, ensi viikolla on aika polille ja aika pian siitä varmaan alkaa joku lääke. Punktioon päästään siis pääsiäisen tienoilla ja toivon mukaan siirtoonkin! Tässä kierrossa ei kai saa luomuna edes yrittää?
 
HUOMENTA!=)
Testattu on kahella testillä vajaa 2 tuntia rakossa olleesseen pissaan, molemmat selkeitä negoja:(Niikuin arvelinkin.. vuoto ei viel oo alkanu runsaana, sellaista tuhrua tulee ja mahaa ja vasenta nivusta repii niin pirusti! Juu, valitusvirttä taas piisaa, anteeks!!:ashamed: Tulis ne hiton menkat että kipu joskus hellittäis! :kieh:

Asiast toiseen.. meinasin tänään avata viinipullon... tylsää vaan yksin ottaa kun mies ei kipujensa vuoks oikein pysty.. ei se mulle varmaan valita vaikkei ite otakkaan, ei vaan jaksa kuunnella jos alan jotain hiprakassa selittään sille jos se on selvinpäin.. oonhan usein ennenkii ottanu ja se ei... joskus esim. Tallinnassa käyty autolla päivämatkalla.... se on vähän eri asia kuin kotona.. Enkä oikein mihinkään viittis lähteekään... korkeintaan tohon siskolle mut sekin on kymmeneen asti töissä enkä usko sen jaksavan mua kuunnella.. sitäpaitsi miehensä ja lapsensa kotona..olis vaan niin kauhee tarve jutella jonkun kanssa..
Oottehan te täällä ihunat:heart:, mut ihan eri asia kuin naamatusten juttelee.
Pientä lohtua tähän ankeuteen nyt kuitenkii kaipaisi:'( kun monta päivää haavelee ja sit taas menee metsään... toki parempi näin kuin silleen että ensin plussaat ja sit menee kesken myöhemmin.. ja sit vielä oli se karsee kokemus kun jouduin tyhjentään sen kotona! Kammo jäi ja jos vielä vastaavaa tulee niin kyl kaavintaan ehdottomasti ja sit vauvahaaveet seis..

No katotaan kun taas muutama viikko vierähtää kuin aktiivisesti jaksaa tikuttaa ja muuta... turhauttaa kun ei vaan onnistu!! Kaikki täällä olijat varmaankin sen tietää!!

MUTTA TOIVON KOVASTI TSEMPPIÄ WB, OAAK JA KAIKKI IHUNAT!!!
PLUSSATUULIA VIELÄ TÄÄLTÄ:pUUUUHHHHHHHHH+++++++++++!
+++++++!!!!
 
Heippa vaan!

GB- täällähän minä notkun ja odottelen :) aika vaan menee niiiiin h-i-t-a-a-s-t-i... Oireita ei ole taaskaan mihinkään suuntaan ja se viittaa siihen, että kyllä se täti tulla porhaltaa tänne taas maanantaihin mennessä.. Yleensä menkkojen ensi merkit tulee noin 2 päivää ennenkuin alkavat ja sitä ennen ei mitään. Oishan se ollut ihana ystävänpäivälahja ja naureskelinkin jo miehelle, että jos tärppää niin pikkuinen joutuisi kantamaan nimeä Valentin tai Valentiina :)

Tuosta iästä vielä- eräs ystäväni, joka on todella ylipainoinen ja jolla on ollut kilpirauhausongelmia ja muitakin terveysongelmia tuli yllättäen raskaaksi 41 vuotiaana ja synnytti terveen tytön 42 vuotiaana. He olivat luovuttaneet toivon jo aikoja sitten pikku kakkosen suhteen (sisko on nyt 10v) juurikin iän ja terveysongemien vuoksi. Tämä tapaus antaa edelleen uskoa itselleni, että toivoa on.

Ja Mintulle- tiedän kyllä just miltä susta tuntuu kun vähän uskaltaa haaveilla ja sitten taas tiputaan korkealta. Turhauttavaa kertakaikkiaan. Mullakaan ei oo oikeen ketään kelle aina purkaisi kurjaa oloa paitsi ihana sisko joka asuu Suomessa (itse Tanskassa) ja joka kyllä kiltisti kuuntelee, mutta koska on muo 10 vuotta nuorempi niin ei se ehkä osaa oikeen samaistua mun huoliin.. Miehestä ei meillä ole kauheasti tämän vauva-asian lohduttajaksi, vaikka on ihan täysillä mukana, mutta kun se on sellanen pragmaattinen perus insinööri ja käsittelee asiat ihan eri tavalla kuin minä..

No, nyt kuitenkin viikonlopusta nauttimaan ja ei ole muuta ohjelmaa kuin viedä tuo meidän lattialuuttu (=koira) trimmattavaksi. Josko sieltä taas valkoinen Westie paljastuisi :)

Kivaa viikonloppua kaikille!!
 
Hei kaikille :)
Tiedoksi että nyt kp1 ja leikkaus ohi ja pääsin tänään kotia :)
Leikkaus oli vaikee ja kesti monta tuntia ja tavaraa oli meikän massu ihan täynnä.Oli kystää ja kiinnikettä vaikka ja missä mutta saivat kuulemma hyvin puhdistettua joka paikan.Hieman jäi endoa mutta alottavat lääkityksen 3 viikon päästä niin jospa pysyis paikat edes kohtalaisessa kunnossa :)
Munasarjat säily ja ihan ok ovat mutta lääkäri sano että munatorvet vaurioituneet aikalailla että raskautuminen voi olla aika epätodellista ja suru on puserossa suuresti :(
Meinas että ainahan sitä voi yrittää mutta onkos teillä parempaa tietoa jos munatorvet huonossa kunnossa onko mitään sänsejä raskautua??
Mut nyt vaakatasoon kiivaa kyytiä.
Muksuja päiviä ihunaiset ja puh,puh puhureita:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oivikki Kiitos :). Maissa käydään neljän tunnin aikana ja sit laiva lähtee takas. Se tyypillinen risteily. Enpä tuolta reissulta paljon odota ja ajatuskin jo väsyttää, joten vois sanoa, ettei voi reissu mennä paljon huonommin kuin on odottanut =). Jotain jo sekin ;).

Lilleriina Mun miehessä onkin ongelmana just se, kun hänellä ei ole missään kultaista keskitietä, vaan on kaikitenkin hyvin mustavalkoinen persoona. Ts. Joko juo, ett on perseet olalla tai sitten leikkii pyhimystä, joka ei ikinä koskaan milloinkaan ota alkoholia, hyi... ja varsinkin kaikki litkut (viinit/ siiderit) on hänelle kauhistus :).

Reippahasti teit ku lähdit reissuun yksin. Se oli ainut oikea vaihtoehto päästä itse nauttimaan. En minäkään ottais miestä mielelläni kuskiksi ja sit toisekseen, en todellakaan kuskaa häntä, jos hän on humalassa.
 
Ottis
Gb Niinhän se on, ett koskaan ei ole hyvä :LOL:. Mutt tossa yllä olenkin jo miehen juomistavoista kirjoittanut, joten se vastannee sinunkin ihmettelyysi :).

Minttu2011 Kiitos :kiss:. Just siks ei ole kiva ottaa sit mm. viiniä ruoan kanssa, kun mies siitä motkottaa ja jos ei mistään muusta, niin hajusta. Ilonpilaaja hän siis on =). Ps. Meidän äiti oli 46 v. ku me synnyttiin heinäkuussa. Täytti sit lokakuussa 47 vuotta. Joten ei hätiä mitiä, meillä kaikilla on vielä aikaa :). Peukutuksia sulle tuhruilusta huolimatta, jos dippailet :heart:!

Tattinen Mahtavaa, ett leikkaus nyt ohi. Sun masus on nyt sitten putsattu kunnolla. Kurja lekuri kun puheli tuollaisia sinun munasarjoistasi :'(. Toivottavasti saatte kaikesta huolimatta pikkuisen nyt aluilleen, kun on 'putketkin' auki :hug::heart:!

ON Mun puukuorma ei ole vielä tullut ja alkaa pikkuhiljaa stressata :(. Mun piti saada ne liiteriin ennenkuin mies tulee kotiin. Ei ole ukko näet käynytkään tallissa sitten viime lauantain. Olisin halunnut, ett hän olis joutunut vähän ihmetellä, mistä eukko niitä puita hakeekaan ku ei millään lopu, vaikka piti olla loppu :LOL:.
 
Juu kiitti Ottis!:D tsemeitä mut kyl mul on tunne etten ole raskaana... tisutkaan ei oo enää arat ja sellaista pientä tuhrua tullut tänään.. saa nähdä kun gynen hoitsu sanoi että voi jäädä koknaan tulematta menkat vaikka ei vuodakaan jos käyttää hormoneja...

Mun ystävä tulee meille kohta, jutellaan ja otetaan vähän viiniä... mies kyl kotosalla mut ollaan sitte keittiössä tai mennään hänen 'olkkariin' eli kellariin:LOL:jos ei jaksa meitä kuunnella. Kiva kun joskus voi relaa ja olla ettei oo aina sitä samaa..

Mut joo, illanjatkot.. mun pitää viinilasit hakea ja pullo.. onhan nyt viel aikaista mut ei kait haittaa.. MOIKS!:heart:
 
RENA: Miten sä tätiä niin aikaisin odotat tulevan? Mä ajattelin kyllä, että keskiviikkona saisin testata, ennen sitä ei oo nokan koputtamista.

).( kävi pumpissa, nyt odotellaan leffaan menoa. Huomenna stand uppia katsomaan. Väsy kyllä melkoinen, viikko ollut menoa ja meininkiä. Mä näin muuten viimeyönä untakin, että tein sen raskaustestin. Mullahan se digitaalinen odottaa tuolla kaapissa, mies kulta sen osti viime kierrolla. No, unessa näin, että testissä luki jotain T:llä alkavaa, D- ja olikohan R- ja U- kirjain siinä kans. :D Ja englantia se tais olla, ei suomea kuitenkaa. Aamulla yritin muistella, että mitä siinä testintulos ruudussa oikein lukikaan :D

Mutta rentouttavaa viikonvaihdetta kaikille naisille - ikään katsomatta ;)
 
GB- tai siis tiistaiksihan sitä tätiä pitäs odotella (en osaa laskea :)). Ovuloin jo silloin 14.2. illan aikana (oli kyllä sellanen poksahdus vasemassa muniksessa, ettei ole epäilystä ajankohdasta) eli ilmeisesti päivää aikasiemmin kuin sinä.. Hauska uni sulla ja toivotaan että sitten ens viikolla olis ihan suomeksi että"Raskaana"!!
 
  • Tykkää
Reactions: Glearblue
Hyvää päivää! Eilen kotiuduin sairaalasta. Maanantai aamuna möykky leikattiin pois ja
annettiin toiveita hyvänlaatuisesta kasvaimesta. Tuloksia vielä odotellaan. Pelkästään
se möykky poistettiin ja nyt sitten olen 6vkoa sairaslomalla ja selibaatissa. Eli meillä vauva-
haaveilut tauolla. Tuon kuuden viikon aikana selvinnee möykyn todellinen "sisältö" ja
jatko sen mukaan. Näillä näkyminen me jätämme vauvahaaveet puoleksi vuodeksi
tauolle tai kunnes selviää mitä tapahtuu seuraavaksi. Ei tässä muu auta kuin odotella
ja taustailla. Kaikille teille :heart:
 
MrsBree - voi miten kiva kun kävit kuulumisesi olkkariin kertoilemassa!:wave:
..kovasti sinua jo mietinhin, jotta mitä kuuluu..


Me kaikki täällä toivotaan kovasti, jotta "möyky"osoittautuu hyvänlaatuiseksi ja sie ihuna pääset vielä vaavihaaveilemaan uudestaan!:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).......kp2/27-29...........yk1v 6kk( 04/11)...3.
tattinen (41)............kp2/22-28...........yk17(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp27/29-31.........yk4......................9.
Ninni-70 (41)............kp4/30...............yk3.......................3.
Wienna (40).............kp8/25-27...........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp8/28-41...........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp10/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp11/20-30..........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp12/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp19/26-31..........yk1.......5/1.yht.
Rena (40)............... kp20/21-23..........yk3(km12/11)1.
Clearblue (41)..........kp23/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (41)..kp25/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp25/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
OOAK (49)...............kp33/26-28..........yk2..(Km1992)4/1yht.
Whisky Peat (36)......kp40/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Saippa (41)..............kp50/26-28..........yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree





GlearBlue (41)......dpo11




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
ON..miulta hävisi Ovis tuntemus oirehet ja dippauksethin haalenee..jospa en tällä kiertoa ovuloikkaan?:(
..vielä Kp8 kiristeli kovasti masulla..nyt ei mitään..

Yön jäljiltä olevasta pisukasta dippasin kun heräsin, dippaan kohta vielä uudemman kerran.
Tilailin lisää testejä, tällä kertaa: herkkiä 10 O-testejä huutiksesta.(ne siis jo käytössä)

Kattelaan nyt ja vuotellaan..tänään Kp10..

Mukavaista päivää kaikille!!!
:kiss:
Miun miehet ne vaan ulkoilee: poika rakentelee lumilinnoja ja mies hiihteleepi!:cool:
..mie vaan sisällä ja konehelle:whistle:..:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä