40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
MUR-MUR: Mun laskujen mukaan mulla on kp.22 menossa jos vuoto siis alkoi 3.2. ja LH oli plussa ystävänpäivän kunniaksi eli 14.2. mä en oikein ole edes perehtynyt miten noi dpo:t oikein lasketaan, eikö se lasku alkanut jotenki miinus päivistä.
Mutta älä sinä vielä hättäile sen oviksen kanssa jos sulla vasta kp. 10 menossa - josko se sieltä vielä tulis :)

TATTINEN JA MrSBREE: Te olette käyneet isoja asioita läpi terveyteen liittyen, toivon, että te molemmat toivutte hyvin ja voitte jatkaa täyspainoista elämää. Nämä tämmöiset vaatii voimia - sitä teille toivotan!

Tämä napa kävi jumpassa taas, siellä sitä virkistyy :) Oireita ei oo mihinkään suuntaan eli täti sieltä sit taitaa seuraavaksi tulla. Mut sitä ootellessa taidan tänään rentoutua loppu päivän: hyvää viiniä ja ruokaa sekä stand up- esitystä katsomaan. Elämä siis mallillaan ;) Mukavaa lauantai-iltaa teille naiset!
 
Dippasin O-testin..ja olihan se vahvennu kuiteshin=)
..miulla tosiaan ei aamulirusta viiva näy vahvana..ei R - eikä O testeissä.

Juuh ja kakkos hädällä käydessä bongasin myöskin ne limat;)
..ja lämmöthin eilen dippasi ales(siittä mie tuumailinhin, jotta pitäishän se testinhin näyttää jo vahvempaa viivasta?)..nyt lämmöt päivällä 36.8..

..taitaa se tulla..se "Oili"=)
 
Viimeksi muokattu:
MULLA TÄNÄÄN KP 2, PÄIVITTÄJÄLLE TIEDOKSI!!!!!:heart::(

Olo nollattu eilen... oli kaveri klo 22 asti meillä ja sit läksin vielä tanssimaan sen jälkeen.. Nyt kyl vätystää mutta onneks ei töihin tarttee mennä kuin maanantaina... käsikin parempi jo... teki se tanssiminen hywää!!!:D
No katellaan nyt sitä jatkoa.... mulla joteskii sellainen fiilis jotta en enää jaksais.... saa nähdä jos mieli muuttuu kierron aikana... tuntuu vaan siltä jotta ei enään onnistu hormoneillakaan... en oo yhtään tärppiä saanut niiden aikana... jos ei nyt tätä kemiallista lasketa mukaan... oon ihan varma tuosta, menkatki runsaampivuotoiset kuin yleensä.
 
MOIKKA MUR MUR!!!!!!:heart:
Onnea oviksen metsästykseen!!!!!! Miestä kaatoon vaan!!!!

Onnea MRSBREE JA TATTINEN!! Voimia jatkoon teille!!! Urheita naisia ootte!!!!:hug::heart:

Meillä ei sexiä oo ollut ja ei varpisti ookkaan viikonloppuna ainakaan ku menkat jyllää täydellä teholla.... mies hieman möksää eilisestä.. kotiuduin tossa 4.30 aamulla, harvinaista mulle!! Kävin katsastamassa Sokos Hotel Seurahuoneen 5 vuoden tauon jälkeen ja voi veljet! Tunsin itteni VANHAKSI!!!! 2-kymppisiä suurimmaksi osaksi... niinhän se menee, ei vanhana enää jaksa... oli kyl siisti paikka, 3 discoa samassa kerroksessa.. outoa kävellä kun yhtäkkiä vaihtuu musiikki.. ihan hyvät fiilikset jäi.. oli jopa joku esiintyjäkin siellä... tuli tanssahdeltua ja pidettyä hauskaa!! ;)
Mies ei tollaisiin lähde.. on paikallinen jos menee mut aika vähän käymme yleensäkään missään. Ja harvemmin yhessä.. oon aika paljon viikonloppuisin töissä.. nytkin 2 taas putkeen tän jälkeen..

Joo ei kyl vähään aikaan tuu varmaan mihkään lähdettyä.. eilenkii meni 50-60 euroa pelkkiin kyyteihin!!!! Ja olo oli melkoinen aamulla, nyt pikkuhiljaa helpottaa, väsyttää |O saunassa pääsee käymään illemmalla... ja sit nukkumaan ku siltä tuntuu... Terra Nova pitää kyl katella... ooteko seurannu? On kyl LIE-VÄS-TI yliampuvaa ja toivon ettei käy kuin LOSTissa.. ei enää tiedä missä ajassa mennään kun hyppii vyöhykkeestä toiseen alvariinsa...

MINTULLA KP2 NYT MENOSSA!!
Tuli toikin nyt taasen ilmoiteltua... palataan ihunat olkkarilaiset!!!!!:heart:
Ihunaa lauantai-iltaa kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tattikselle ja MrsBeelle hurjasti haleja täältä!

Täällä ei mitään uutta - ei tätiä - ja just muistin että ainiin voisi tikkuunkin pissiä kun ei masukaan ole enää kipiä (mikäköhän logiikka tuossakin oli?) ja jatkuu sama haamu/viivanpaikka mikä lie meininki...mua vainoaa testitikkupaholainen aivan selvästi. Itse uskon kyllä että se on viivanpaikka :) ja että menopaussi alko kertaheitolla!

Noh minä jatkan nyt töitä kun sain tuon pissauksen tehtyä :D

Haleja kaikille!
 
Siun oloisesi johtunee o-sit-tain krapestahin..luulen niin;)
..sauna, pikkasen suolaista ja telkun tölläämisen jälken mammimaan - ja elo taas näyttää sit valoisammalta huomenna:heart:

Itselläni saman moiset suunnitelmat(ja pari olusta kun en eilen jaksnut nautiskella)

Päivittelin siun tiedot listaan!
 
OOAK voihan viivan paikka sentään, olisi nyt vain ollut selvä viiva.

Mur-Mur
minulla oli tänään heikompi viiva kuin toissa päivänä ovis testissä, mutta ehkä oli laimeempi pisu.

ON kävin klinkalla ja tässä nyt tikuttelen ovista ja sitten voitaisiin tehdä siirto. Kuitenkin minulla on nenä-nielu ollut karheena jo useampana päivänän ei parane, mutta ei pahenekaan. Haluaisin olla terve, kun siirto tehdään, niin saattaa jäädä väliin tässä kierrossa kuitenkin... katsotaa. Ja jatkon kannalta huonoa uutista oli, että fsh oli 15 :(. Ajattelin vielä kysyä, jos testattaisiin uudemman kerran, jos tuolla ainokaisella ei onnistu.

Nyt lähden hoitamaan tyttöstä. Hyvää vkonlopun jatkoa kaikille :wave:
 
MUR-MUR: varmaan se kierronpäivä on noin jos oot sen laskenut. Itseä ei nyt jaksa kiinnostaa, meinaa hiukka krapulaa päälle nakata ;)

Oma napa: kävi tosiaan viihtellä, mukava ilta kaikkinensa. Tänään vaan on sitten semmoinen "huokausten päivä".
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

OOAK (49)...............kp1/26-28...........yk3..(Km1992)4/1yht.
bugsy (41)...............kp1/29-31...........yk5......................9.
Minttu2011 (43).......kp3/27-29...........yk1v 6kk( 04/11)...3.
tattinen (41)............kp3/22-28...........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)............kp5/30...............yk3.......................3.
Wienna (40).............kp9/25-27...........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp9/28-41...........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp11/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp12/20-30..........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp13/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp20/26-31..........yk1.......5/1.yht.
Rena (40)............... kp21/21-23..........yk3(km12/11)1.
Clearblue (41)..........kp24/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (41)..kp26/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp26/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.

Whisky Peat (36)......kp41/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Saippa (41)..............kp51/26-28..........yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree





GlearBlue (41)......dpo12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
OOAK - no..hyväinen jotta punanuttu tuli jos ei tärppiä..halitus kuiteshin:hug:


ON..dippasin tänään päivällä vahvan O-viivasen..ja sehän merkkaa miulla sitä, jotta Oili aikas nopsaan jo tulollaan.

Äskettäin dippasin melkein ta-sa-vah-vat viivaset..ja alavatsassa tuttuja tuntemuksia - ovis on yöllä/aamupäivällä..
..ja enhän mie ole saanut aikaiseksi tallettella..ei vain ole iskenyt, niin EI..:ashamed:

Tämä kierto sit huti, ei kerkeä enää simeonit jos huomis iltana pääsevät vasta kroolailemaan:(..miulla on niin tarkka tuo ovis siitä vahvasta viivasta - aikas nakutettuna sen 12h.

Muuten..Avalla alkoi mielenkiintoinen ohjelma Adoptiosta!


Nati nati ihunaisielle:heart: ja mukavaa alkavaa uutta viikkoa!:wave:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Rena (40)............... kp1/21-23............yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp2/26-28............yk3..(Km1992)4/1yht.
bugsy (41)...............kp2/29-31...........yk5......................9.
Minttu2011 (43).......kp4/27-29...........yk1v 6kk( 04/11)...3.
tattinen (41)............kp4/22-28...........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)............kp6/30...............yk3.......................3.
Wienna (40).............kp10/25-27..........yk4v.............1.
anjamarita (43)........kp10/28-41..........yk7...................2./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp12/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp13/20-30..........yk.5............1.
Euphonia (40)..........kp14/25-26..........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp21/26-31..........yk1.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp25/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (41)..kp27/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp27/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.

Whisky Peat (36)......kp42/30-35..........yk6...(tm 7/11)..3.
Saippa (41)..............kp52/26-28..........yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree





GlearBlue (41)......dpo12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
RENA: Voi että :( Sinähän kyllä tuumasit, että maanantaina se täti tulee, olit, harmi vaan sit oikeassa :(

oma napa: jatkaa piinailua. Katsotaan pääsenkö sinne karkauspäivään. Mun mielestä tuo dpo ei oo vielä kolmeetoista jos se 14.2. oli LH +, vai miten te laskette sen?
 

Yhteistyössä