40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heipsutirallaa kaikki ihanaiset:wave:

Pöh ja pah tädin yllättämille, menestystä miehenkaatoon itse kullekin :D ja kaikille muutenkin muhevaa ja mukavaa eloa! Tosta miehen kiinnostuksesta vaakamamboon, mun täytyy kyllä sanoa, ettei meillä oo minkäänlaista "vaaraa" toistaiseksi ollut, ettei häntä innostaisi! Toki silloin, kun meillä muuten meni hyvin kylmä rintama suhteessa, niin eipä tullut kyllä mieleenkään, varmaankaan kummallekaan, että tarttis saada seksiä..ei, ei... Ja toisaalta taas, mehän ei YRITETÄ vauvaa, eikä siten ole semmosta suorittamisen meininkiäkään, jotta allakan kanssa rakasteltas, mutta tilanne voiskin olla ihan eri, jos yritys olisi kova ja vimmainen..

Mulla kanssa ollut taas liukkahat kelit, joten kaitpa tuolla jotakin on tapahtunna, pelissä ja vehkeissä, mutta mikäs siinä.. Välillä tosin mun henk.kohtanen v*tu*käyrä on niin nousujohteinen,ilman mitään näkyvää syytä, että oon alkanut miettimään, oisko se eka, varma merkki menopaussin lähestymisestä?? Oon kuullut niin karmivia tarinoita vaihdevuosista, jolloin joillakin menee koko psyyke ihan sekasin ja nainen muuttuu hirviöksi:vampire:! Luoja varjelkoon mut semmoselta, sillä mä osaan kyllä olla ihan tosi ilkiä suustani suuttuessani muuteskin.. Ai kauheeta, kun rupes jo hirvittää:x!

Enää ois kaks työvuoroa ja taas loma!! Ihanaa, kyllä mä taas tunnen olevani loman tarpeessa.. Mitään suunnitelmaa ei sen kummemmin oo, mutta het lauantaina meen pikkusiskoni (mua 16 vuotta nuorempi)luo, ja suunnitteilla ois, että käydään vähän baarissa(ihan pikaseen vaan, joo:xmas:) ja sit ostettas ihania, haisevia juustoja ja muita herkkuja, ja paranneltas maailmaa tyttöporukassa, kahdestaan! Saisin vähän ladattua akkuja, ilman lapsosia, ja tulisin mukavammaksi äidiksi ja vaimoksi, kun hetken saisin olla ihan reteesti mä.

Kaikille maailman mukavinta kesää, olkaa hyviä itsellenne ja läheisillenne:heart:!

Tavataan taas, ja varmasti piankin:wave:
 
Pakko tulla hehkuttamaan :wave: Sain apuja fyysiseen väsymykseen, tällä viikolla olen ollut niin paljon pirteämpi! Olen jaksanut vääntää vähähiilarisia eväitä (en kuitenkaan karppaa), ja viikonlopusta vaaka näyttää -1,8kg. Turvotustahan se on, mutta onpa jo paljon parempi olotila. Ja heti tulee katsottua vähän peiliinkin, että näkyiskö missään :) Tykkään! Heikkoihin hetkiin mulla on varattuna sopivat herkut kaapissa :)

Miehen uusi työpaikka on varmistunut ja muutoinkin asiat ok. Oma leikkausasia selvinnee elokuun lopussa, joten sitten taas olen hieman viisaampi. Ja kunhan väsy on voitettu, voi olla että lempikin alkaa leiskua :popcorn:
 
Ottis
Lilleriina Kivaa lomaa sulle, taas =)! Toi tyttöjen ilta ja maailman parantelu kuulostaa oikein hyvältä, ja ne juustotki, jam :p. Onnea miehenn kaatoon, kun kelitkin siihen sopivat :heart:!

WP Onnittelut piristysruiskeesta :kiss:. Hyvä pudotus sulla painossa. Hitaasti hyvää tulee. Mullahan lähti ennen juhannusta 2,9 kiloa ja nyt olen saanut sen jo kaksi viikko pysymään siinä ja vähän alle. Tänään tais olla taas jo vähän pudonnutkin, mutt tärkeintä on, ett vaikka paino pysynyt loman alusta -3.2 kg (nyt) on vyötäröstä lähtenyt jo 4-5 senttiä eli mä oon ns. timmimmässä kunnossa kuin alkukesästä, eikä selän puolellakaan näy enää niitä inhottavia jenkkakahvoja :). Masua on pikkasen, mutt sitä saa naisella ollakin :).

mur-mur Mitäpä sulle kuuluu?

ON Eilen lähdin mökille melkein heti ku mies oli tullut kotiin. Ihan vaan lueskelin illan itsekseni, en edes saunaa viittinyt lämmittää, kun olin päivällä risusavotan jälkeen käynyt suihkussa. Kuitenniin pitkin iltaa ihmettelin liukkaita kelejä, siis ihan kuin olis ovislimaa tullut papruun pyyhkiessä ja olin vähällä palata kotiinkin simppajahtiin. Sitten ajattelin kuitenkin, ett onhan mulla on ennenkin näin, mutt mutt.. Taas ku tossa kun kävin suihkussa, tuli sormeen ihan reilusti kirkasta limaa alapäätä pestessä. Ts. Onks mun Oili vasta tuloillaan vai mitä tämä on? Asiaa epätieteellisesti testatakseni hain kaupasta greippimehua ja sitä nyt tässä lipittelen, sillä jos ovislimoja on, ne tällä drinkillä kyllä voimistuu :). Voipi olla, että tässä joutuu miehelle vielä pahoittelut osoittaa, ett "Sori vaan, mutt se maanantain pupustelu ei riitäkään, vaan mä tarvin lisää simppoja" :rolleyes:.
 
Viimeksi muokattu:
Kukkia Ottis olen lapseni kera täällä istutellut partsulle ja pihaan:flower:

Nyt ihan vetopoikki olo..oli toooosi painostava ilma ja sitten taivas aukeni - tuli hetken vettä kaatamaalla..nyt kaunis keli, välistä urinkoinenhin pilkistää.

..ai niin..miulla paino tippunut reilu 3kg..hyvä mie!:D

Tilaamani testit tulivathin Englannista nopsaan - viikonlopulla makselin, tänään postilaatikossa.
..dippasinhin ja tuli haalea viivanen O-testiin.

Tänään tuli vielähin pikkasen vuotoa:whistle:..jokohan se loppuis, että pääsis miehestä "silleen" tykkäilemään?..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
mur-mur, voi ku ihanaa, että olet saanut painoa pudotettua. Olet varmaankin motivoituneempi nyt kuin aiemmin. Meinaan sitä mahdollisuutta päästä leikkaukseen :).

Meillä on ollut kiva sää pihapuuhasteluun. Leikkasin nurmikon päivällä. Silloin kyllä satoi vettä välillä, mutt nyt on ihan kiva ku aurinkokin paistaa.

Mies tosin mun iloni alkuillasta hetkeksi pilasi, kun alkoi pieniä lauantaina kaatamani pihlajan isoimpia runkoja ja piti alkaa siinäkin valittamaan, ett olen kantanut rankoja väärään paikkaan :(. Kolme pinoa tein, joihin aina lähimpää kannoin, ettei tarvi niin mahdoton raataa ja tämä sit senkun nakuttaa :(. H*l*v*tti, että oli päästä hel*etti valloilleen ku alko niin jurppia :stick:.

Eikä mies sit kauaa puita pieninytkään, ku alko tulla itikoita. V*ttu, sanon minä jos iso mies pelkää pieniä kitiäisiä :mad:. Olis vaan ruiskuttanut hyttysmyrkkyä vaatteisiinsa, niin niistä olis päässyt. Vaan kun ei viiti tehdä täällä mitään ja niin valittaa itikoistakin hommista päästäkseen. Sanoinkin, että jos edes yhden kerran tekis pienimmänkään asian tällä tontilla valittamatta jostain, niin olis kiva, vaan ei :(.

Herra sit lähti maitaan ja mantujaan katsastamaan paremman tekemisen puutteessa. Ja minä oon vaikka Matti Mikonpäivään asti, että huomenna tavalla tai toisella pienin ja roudaan ne puut tuolta pihalta märäntymästä, eikä tarvi miehen sormeaan sen eteen taivuttaa. Meni muuten pupuiluhalutkin :LOL:, vaikka ei siihen olis varmaan silleen tarvetta ollutkaan. Tai tiedä tuota??

Kivaa illanjatkoa itsekullekin kuitekin =)!
 
Ottis - miulle ei kuumalla maistu eväs kovin hyvin, siitä varmaanhin tuo pikku pudotus..ja lähinä nestettähän tuo pudotus onkin..

Tänään söin valmispizzan ja nyt illasta äskettäin kaffen kera: lihiksen ja wiinerin..hups:whistle:..siis juuri sitä, mitä EI pitäis:ashamed:

Nälkä pääsi liian kovana yllättämään ja noin kävi:O
..mutta kyllä mie nyt kovasti yritän kattoa enämpi, mitä suuhuni pistän..salaatteja pitää taas alkaa tekemään ja miulle kun ei marjat&hedelmät maita sellaisenaan, niin päätin smootheja alkaa tekemään päivän satsin jääkaappiin - olisko herkku ohjeita kellä antaa?:wave:

Illanjatkoja ihunat:heart:

Ps. Mites loppukiertolaiset - anjamarita ja muut..huhuuuuu..oletteko dippailleet?
 
Viimeksi muokattu:
Smoothie

Jäisiä marjoja 2 dl( tuoreet pistä pakkaseen, tulee jääkylmänä parempaa, tai jääpaloja tuoreiden marjojen kanssa)

2 dl rasvatonta vanilijajogurttia

2 dl rasvatonta maitoa

Sekoita sauvasekoittimella tai tehosekoittimessa.

Mausta halutessasi esim. Mintulla tai sitruunamelissalla. Mukaan sopii ruisrouhe, kauraleseet tai siemenet..

Itse tykkään mansikasta tai mustaherukasta:)

Tuhdimpaa saa laittamalla banaania tai hedelmiä mukaan, oma versio raikas, maukas ja vähäkalorinen nälänpitäjä helteellä:)

Namskis!!!
 
Oi, rakastan smoothieita!

Lueskelen viikonlopun aikana juttujanne tarkemmin, kun on paremmin aikaa, mutta omanapasta tässä töiden ohessa tällä erää: Vähän jänskättää, kun ei varsinaisia tätituntemuksia ole vielä ollut, silloin tällöin vain muutama jännä nippaisu alavatsalla. Tänään kp25 ja taitaa olla dp13. No, eiköhän sitä taas tiputa maan pinnalle, korkealta ja kovaa, kun vähemmän toivottu vieras viimeistään alkuviikosta tupsahtaa kyläilemään… Simpatkin kun tuli talleteltua jo pari päivää ennen ovis-plussaa ja jäi siihen yhteen kertaan noina hedelmällisimpinä päivinä, ja se varsinainen oviskin jäi huomaamatta.

Raskaustestejä olis kyllä kaapissa odottelemassa, mutta en vaan jotenkin halua niitä vielä tehdä, mielummin leijun vielä hetken pilvissä… Itse asiassa olen tehnyt ainoastaan kaksi r-testiä ikinä… Tänä keväänä, kun menkat oli toista viikkoa myöhässä ja testiin pärähti saman tien selkeä plussa. Ja varmistukseksi vielä parin päivän päästä toinen testi ja toinen plussa. Jospa alkuviikosta pääsis tekemään sen kolmannen...
 
Hei kaikille :wave:

Lomalta pikaisesti kirjoittelen. Sadetta piisaa, alkuviikosta oja haki itselleen uuden uoman meidän pottumaan läpi, vieden pari riviä mennessään ennen kun mies ehätti kaivamaan ojan syvemmäksi ja tekemään vähän tulvapenkereitä. Ei kai kumminkaan kehtaa valittaa, kun naapurin ammattiviljelijöiltä on menossa koko sato. Pitäisi tässä taloakin remontoida, mutta ei oikein säät sitäkään suosi.

Lapsihaaveiden suhteen olen lyömässä hanskat tiskiin. Pysyn nyt vielä kuitenkin toistaiseksi listoilla. Kp 4 menossa. :attn:

Tänne on tullut uusia, Lämpimät tervetulotoivotukset teille.

Iippis toivottavasti onni potkii ja pikkuinen tarraa kiinni :heart:

Tsemppiä kaikille!
 
Ottis
Huometus :)! Sori toi eilinen äkämysvuodatus :ashamed:. Tekis mieli poistaa, mutt en poista kuitenkaan.

Täällä tuulee ja aurinko pilkahtelee aina välistä esiin pilvien raosta, joten voi olla, että tulee ihan ok sää. Yöllä satoi todella rankasti.

Euphonia Meilläkin oli mökillä sade kaivanut parikin uomaa hiekkamaahan. Täällä kotona se ei pääse niin paljon tuhoja tekemään. Onnea sulle tähän kiertoon :heart:!

Ippis Peukutuksia, ett pääsisit oikein kunnolla rapistelemaan :heart:! Jos olette talletelleet 2 päivää ennen ovisplussaa ei ole hätiä eikä mitiä, sillä kyllä simppaset sen aikaa hengissä pysyvät jos sullon kohdunsuulla sopivan happamat ja runsaat limat =).

mur-mur Mä olin ennen kova tekemään varsinkin kesäisin salaatteja ja elin pääasiassa niillä, mutt täytyy tunnustaa, ett se into on hiipunut, enkä ainakaan minä syö kovin terveellisesti. Syön erittäin vähän, mutt se onkin sitten melkein roskaruokaa se mitä syön :ashamed:. Turhia hiilareita vain yritän tietoisesti vältellä ja sitähän gluteeniton ruokavalio pitkälti on, jos ei syö leipää eikä riisiä, pottuja ja makaronia. Eilen keittelin potut ja taisin saada 'hiilarimyrkytyksen', kun oli illalla maha niin kipeä. Siihen kipuun tosin epäilin syylliseksi ovistakin ja nyt onkin sitten jännä seurata oliko se eilen sittenkin, sillä limoja oli vielä keskiviikkona.

Toivontäyteistä päivää kaikille!!
 
Ottis



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43)........kp1/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp4/31-34.........yk4..............2.
Crissy-72 (40)..........kp7/23-26.........yk3.....4.
annekristiina (47).....kp7/26..............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp10/25..............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp11/28-30.........yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp13/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp16/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp17/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp24/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp25/32-35........yk yli 1v...2.
lippis (43)................kp25/25-28........yk3(4/2012)......1
Euphonia (40)..........kp27/25-26........yk24......................1.
Kastehelmi (44).......kp27/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp29/28............yk2........3.
Iida-Karoliina (48)....kp32/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp37/?..............yk?..........9.
OOAK (49)...............kp?/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






Ottis (44)..............
dpo1/3
Sussu-72..............dpo7
anjamarita (43).....dpo17



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Uskaltauduin listaa päivittämään. Edellinen päivitys oli tehty 10.7. eli eiks se mennyt oikein, kun lisäsin +3 :cool:?

Itelleni laitoin dpo:ksi tänään dpo1/3, ihan vaan varuulta, ett ite muistan, ett voi olla, ett ovis oli sittenkin eilen, etten ala intoilla, jos 'täti myöhästyy'. Tädin tullessahan me ollaankin reissussa ja tietty toivon, ettei se lähtis Kreikkaan mukaan :(. Mutta.. jos ovis oli eilen, oli meillä sitten talletteluista kulunut noin 3 vrk ja se on siinä ja siinä, missä jamassa ukkelin simppaset silloin on.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai(ja13pvä)..mut me ei siittä välitetä, eihän?!=)

Meidän perheelle sattui kumminhin rahaan liittyvä pikkanen positiivinen ylläri tänään, jospa jatkuis.=)

Eilinen Miehen, poikasen&mummin Särkänniemireissu oli oikein onnistunut ja poikanen vielähin miulle näyttelee esitteestä, missä laitteessa oli ja miten EI y h t ä ä n peloittanut..;)

lippis - hui kun jännää!!!tulispa :heart:+:heart:
..ajatella, 2 testiä elosi aikana olet tehnyt ja molemmat plussaa..j o s p a se nythin..

Euphonia - kurjaahin kurjempi akan kutale siut yllättänyt, pahoittelen kovin:hug:
..jospa se tuo "hanskojen tiskiin" lyöminen, toishin ihunan pyllärin?..:heart::rolleyes:sitä siulle toivoisin:kiss:

Ottis - kiitos päivityksestä:heart:
..toivoisin siullehin sitä ylläri pylläriä:heart:..pistäis teidän elonne niin iiiiiiihunaisesti sekaisin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur :kiss:! Minäkin ihan vasta huomasin koneelle tullessa, että on 13. päivä ja perjantai. Novalta kuuluu, ett jokin isompi liikenneonnettomuus on sattunut, mutt Tiede-lehdestä just männäviikolla luin, että itseasiassa tilastollisesti perjantaina ja 13. päivä sattuu vähemmän onnettomuuksia kuin vaikkapa tiistaina, joten taikauskoahan tuo on eikä me välitetä siitä. Joillekin 13. päivä voi olla onnenpäiväkin ja kiva jos teille on pikkanen onnenkantamoinen tänään sattunut :). Teillä pöristää poika varmaankin muistoissaan Särkäniemen laitteissa vielä pitkään. Mä muistan vieläkin ekan reissuni Lintsille. Olin silloin tosin jo 7 v, tai sillä reissulla täytettiin =).

ON Mä aamulla vähän epäilin, etten sittenkään saisi niitä rankojani pienittyä, mutta niin vaan ne on nyt siisteissä (so. näteissä naisen silmin) pinoissa pihalla. Sähkösahalla pätkin paksuimmat oksat ja ohuemmat (max mun ranteen paksuiset) oksasaksilla. Nyt on hiki ja pikkasen pipikin olo, mutt pitää nyt muistaa ottaa kipulääkettä ajoissa ennenkuin tauti pääsee päälle. Vähän on muuten alamasulla sellainenkin olo kuin olis just menkat alkamassa :'(.

Ja sitten.. mä olen melko varma, ett mies valittaa, kun en ole tehnyt klapeista a) tasapituisia. Hän itse katkoo polttopuut mittatikun kanssa. Kas kun ei mittanauhan :LOL:? No joo ja sit tulen saamaan moitteita myös siitä, että klapeja b) ei ole sahattu suoraan kaikkia. Sahasin just silleen, miten sen sain mahdollisimman pienillä riskeillä tehtyä ku ei mulla ollut mitään sahapukkia tai vastaavaa, vaan yhden ison haaran haaraosan päälla. Semmottii.

Mä kuorin itteni ja heitän vaatteet pesuun ja sit suihkuun ja voipi olla, ett tässä illan mittaan hurahutan pitkäripasen kautta :p. Kivaa iltaa kaikille :kiss:!
 
Tänään dpo-1 eli vahvat viivaset ovistikussa :) eli peiton pöllyytystä tiedossa:whistle:
On ihan hanuri kesä kun sataa,sataa ja vielä kerran sataa:mad:
2 vkon päästä matka kutsuu että sais silloin olla lämmintä tai ei ainakaan sataisi.
Nyt saunaan..muksua iltaa kaikille:heart:
 
Tsippaduidaa, lomalla on tää muijaa....:p!

Tosin ekat 3 pvää sairas-lomalla:mad:! Mulle iski eilen aamusella semmonen noidannuoli tmv., että oksat pois! Vasen jalka meinaa lähteä alta, ja semmosta puukon iskua satelee alaselkään joka käänteessä.. Piti sitten käydä lekurissa, ja vähän arpoi, jotta joko noidannuoli tai pieni välelevyn pullistuma..Kumpi vain, niin viheliäinen vaiva..

Iippis, ihan hissunkissun tässä supatan sulle onnenkantamoista siihen kolmanteen testiin! :heart:

Euphonia, voisin vaikka vannoa, ettet suinkaan ole ainoa, joka on lyömässä hanskat tiskiin tässä huoneessa! Voevoe, kaikki me joka toinen kuukausi, ja parhaimmillaan kahdestikin samassa kuussa... Mutta voidanhan me olla vain ihan muka huomaamattomina ja yrittämättä täällä, ja sittenhän voikin jo tätikin harhautua, ja unohtaa tulla ja se on sitte siinä...:xmas:! *naps*, sitä vain tarttee, ja jollekihan sekin osuu kohilleen..vähän kuin lototessa tai onnenpyörässä!

Mur-mur ; onnea, onnea onnenpotkusta, joka lompakon? suuntaan puksahti! Ihanaa, jotta jotakin mukavaakin ja varsinkin, kun juurikin surit, että vähän hilkulla on lompakon tila.. Jospa yks onnenpotku poikis lisää???:saint:

Tosta 13.pvä ja perjantai-jutskaan, mun on pakko laittaa lusikkani: Me oomme aikoinaan ukko-rakkaani kanssa tavanneet perjantaina ja 13.pvä:p! Mulle se on kyllä ollut elämäni onnenpäivä, 13.5.1988:heart:

Ottis, voimia jälleen sen "mittarimatosi" kanssa, kun tulee pöllejäsi mittailemaan.. Sanohan ukolle, että mittaapa "omasi", ennenkuin alat mun risuja mittaamaan:LOL:!

Nyt mulle tuli taas oikosulku pieneen päähäni, ja kaikki unohtui.... Mutta, mutta..sen verran mäkin hokasin ilman esikatseluakin, jotta taisin osata alleviivatakin osan nimistä, entisen tummentamisen sijaan.. Jotta kyl mää taidan olla vain ylpiä ittestäni, että olen taas onnistunut tekemään jotakin uutta tietsikalla:D! Älkää olko moineenkaan...

Kuulumisiin; ollaan hyvällä tuulella ja nautitaan rakkaimmistamme:heart:!

Lillis-lomalainen:wave:
 
Ottis
Lilleriina :LOL:, Kiitos hyvistä nauruista :). Varmana sanon noin jos alkaa pöllejäni tikulla mittailla.

tattinen Onnekasta pupustelua :heart:!

ON Näemmä varmin keino saada toi mun ukkoni olemaan vkl:t selvinpäin, kun mulla on pitkä ja tylsä loma. Ihan kuin piruuttaan on turpa rullalla ja selvinpäin, kun mun tekis mieli ottaa ja jos otan, olen juoppo. No, voi pöh! Lähdenpä tästä kuitenkin korkkaamaan sidukan. Kivat illanjatkot :kiss:!
 
Mulla tuo kierron pituus on oikeastaan 28-35 joten en olleskaan jännäile. Kun sitä ovista en bongannut ja vain pari kertaa on pupusteltu niin suuri ihme olis jos plussaa pukkais r-testiin nyt.

Pahoittelut tädistä anjamarita
 
anjamarita, olen pahoillani:hug:


Lillis taas kutkuttavasti kirjoittelit, hyväiselle tuulelle tulee kun lueskeleepi:D
..ja sinne siun seljän kohdille laitan tulemaan paranemissätehiä

Ottis - 7v se miunhin poikanen nyt on:)
Tuo siun ukkois..mahdoton immeisen laps, en paremmin sano.:headwall:
..joutais saada..

tattinen - kantakoon peiton pöllyttelyt hedelmää.:heart:
..joo niin on märkä keli ollunna:( meillä satoi melkein koko perjantain(oli kuiteshin lämmintä)



Miulla hyvä&pehmonen oloinen, miehen kanssa oltiin "ihotusten":rolleyes:ja testattiin uutta liukkariahin;)
..pikkasen naukkailtiin valkkaria ja ostipa mies pienen kaffelikööripullonhin, niin mukavaisesti sydänalassa lämmitti=)

Taidanhin vielä sitä pikkasen lasiin kaataa ja tupekille, sitten pötkölleen jos kupsahtais - nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä