40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Wienna - onnea edelleenhin odotukseesi.:kiss:

HopeAgain - olet oikein Tervetullut, me ei olla "ikä rasisteja"!!!:wave::heart:

tattinen - alappas nyt dippailla sinähin kun miekin uskalikkona sen tein..ja dpo5
..tosin..nyt olis pakko olla vähintään dpo8-9..

Jos tämä on tärppi..niin ovis onhin ollut jo aiemmin..ehkä Kp10

((muoks))..nyt se viiva on haalennut melkein näkymättömiin..:(
..tuo virtsa mihin dippasin, olihin tosi tujua, rakossa 4h ja en ollut nesteitä nauttinut kuin edellisenä iltana ja aamulla sen 2 pientä mukia sokerilientä(glugoosikoe)

Nyt kyllä ketuttaa ja kovasti tuo viivan katoaminen:vampire:..kerran on käynyt noin aiemminhin ja plussa tuli seuraavana päivänä..tosin oli kemiallinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, haamuhan se jees! =)

Wienna, mitä ne sulle nyt iästä urputtaa, pöh! Mulle taas sanottiin, kun itse
siitä ekalla kerralla jotain mutisin, että nykyajan nelikymppiset on entisajan kolmekymppisiä ja käskivät unohtaa sellaisen miettimisen.
 
lumeton - oli joo haamu(kai)..ja hävisi sitten..:(

Tuossa siitä toisesta 2h pidättelystä vielä kuva..

..viiva siis näkyi vasta reilusti testiajan mentyä umpeen.

Jotenhin mie en usko aikaisempaan ovikseen, dippailin kuitenhin Kp6 lähtien O-testejä ainahin 2/vrk
..ja kivutkin tuli vasta Kp13-14 yöllä..

Nyt on mielestäni korkeintaan dpo6..jos eiliset kivut munasasrjassa oli kiinnittymistä, näkyis se mahdollinen haamuplussa sitten siitä 2-3vrk kuluttua..eli TOTT-päivänä, dpo8..
..vaan, kyllähän mie huomennahin dippaan - tietenhin.:D

Ps. Taidan tilailla Apteekin oman, tai Pregcheckin:whistle:
((muoks)) tilailin halpatestin Wondfo-liuskoja, vastaavat Pregcheckejä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikat:wave:

Ihanaa, kun meiän olkkariin tulee lisää porukkaa!! Lämpösesti tervetuloa sullekin HopeAgain ja toivotaan, että äkkiä "natsaa", kun hauskassa seurassa saat ootella;)! Sitä plussaa siis ekan kierron, ja sittenhän jo tietysti jätätkin meidät, ja nuorena tyttönä kipität siihen vauva-junaan:whistle:! Kurjia kerroit lastesi isän menehtymisestä, mutta toivottavasti ja nähtävästikin, jo elo voittanut ja uusia salaisuuksia ootellessa...

Mää jo vähän harjottelin sitä "vedä narusta, nauti kesästä"-jutskaa, eli tampoonia, ja ihan ok se nyt tuntu sujuvan, kun ostin vain tavan jutskia, enkä niitä, joissa se pahvipötkö, muka auttaa asennuksessa:stick:! Se se vasta on viimisin kapistus, jolla osaisin tehä yhtään mitään, ei hemmetti onnistu mulla semmosen asennus:kieh:!

Tattinenko se on se aamukyöpeli, joka herää aina ennen kukonlaulua ja kolistelee porukatkin hereille??? Meillä on niin hyvät unenlahjat koko porukalla, että jos on lomaa, eikä kelloa soittamassa, niin tää talo on ku huopatossutehdas hyvästikin yli ysiin(jollonka mies viimistään herää), ja me muut maata köllötellään vaikka kuinka pitkään|O! Äitikin aina lapsuudessa sano, että se on ku laittas rahaa pankkiin, ku paljon nukkuu! Ja voi tytöt, ette uskokaan, kuinka rikas mä oisin ja kuinka pulska tili mulla oiskaan, jos sen ois oikeesti nukkumalla voinu saavuttaa:snotty:! Onneksi lapsetkin ovat samanlaisia..

Kauhiaa, kuinka jänniä juttuja on yhellä jos toisellakin, tikussa tai tuntemuksissa tällä erää!!! Mä jään vaan jännäämään ja peukuttamaan, jotta kaikille tulis juurikin plussaa toivomaansa tikkuun:p!

Kosketelkaa toisianne, olkaa ihania lähimmäisillenne:heart:

Lilleriina:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
HopeAgain Tervetuloa meidän kanssa kuumeileen:wave::heart:
Mur-mur Hain Cittarista pari testitikkua ja negan sain ja isooooooon vitutuksen:mad::'( Helvattu kun en osaa olla testailematta ja persuus niin kipee sitten kun putoaa ja korkeelta :(
Noh huomenna käytän toisen liuskan ja jännitän..toivon parasta ja pelkään pahinta: /
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. :) Ainahan sitä toivoo, että heti napsahtaisi Lilleriina, varsinkin kun olen ihan kauhea kaikkimullehetinyt ihminen. :D

Kurjaa jos mur murin haamu katosikin. :/ Toivottavasti löytyy takaisin. Pidetään peukkuja myös tattisen viivalle! :)

Lasten isän poismenon kanssa aletaan tosiaan olla jo aika sinut, mutta toki väillä on parempia päiviä ja välillä huonompia, mutta elämä jatkuu. :)
 
Lillis - mie olen juuri samaa mieltä kuin Äitis: Äitikin aina lapsuudessa sano, että se on ku laittas rahaa pankkiin, ku paljon nukkuu!
..siulla ihuna mamma kyllä:heart:

Voihan kurja tattis - pahoitteluni negasta:hug:
..vielä mie plussalle peukutan d=)b:heart:

HopeAgain..olen ihan kauhea kaikkimullehetinyt ihminen..

Kuule, täälläpä toinen samanmoinen!:D

Pahoitteluni miehesi poismenon johdosta:hug:..ihuna kuitenhin, että siulla on elossa suunnitelmia..niitä vaavi sellaisia:rolleyes:


ON..mie mitettinyt olen sitä hävinnyttä punaista haamuista ja olisko vaikka näin:

Nautin tosiaan nesteitä eilen illasta voomosen kerran klo. 22.00..ja seuraavan kerran vasta aamulla vaille 10.00 siellä glugoosikokeessa(pari pientä mukia litkua/2.5dl?)
..pisulla kävin aamusta puol 9..ja sitten seuraavan kerran kun tulin kotio klo: 12.30..

E l i..olisko sen verta ollut tujua pisua miulla, että hetken vilahti testissä tuo punaväri?
..koskapa, virtsassahan sitä ei voi juurikaan olla noilla miun dpo päivillä(dpo5-6)

Pari testiä olen sen jälken dipannut, mutta sellaisesta 2h lirukasta - viivaa näkyy, mutta ei mielestäni väriä:(
..p a i t s i kun kameralla otin kuvan ja suurentelin sitä siinä..silloin punersi hyyyyvin haaleasti testiviivan reunat..hohhoijaa taassiisa|O kun on malttamaton ihmislapsosen miel..;)

Muksua iltaa kaikille!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Tintti-Tiivari (42).......kp2/25-27..........yk1......?
Fiialiia (40+).............kp7/27-30..........yk3............1.
lippis (43).................kp8/25-28.........yk4(4/2012)......1
PippuriPiia-70 (41)....kp10/29.............yk1........5.
anjamarita (43)........kp12/28-35........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp15/31-34........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp15/25-26.......yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp17/23-26........yk3.....4.
annekristiina (47).....kp18/26.............yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41).............kp21/25.............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp22/28-30........yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp24/22-28........yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp27/28.............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp28/28.............yk5...........3/1.yht.
sarialeksandra(41)...kp36/32-35........yk yli 1v...2.
Morticia (43)............kp40/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp43/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp46/?..............yk?..........9.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi





anjamarita (43)......dpo-1
*mur-mur*(47)......dpo4(5?)
WhiskyPeat...........dpo9
Ottis (44)..............dpo12/13
Sussu-72..............dpo18



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Heips.

Jänniä hetkiä:)!

Uusille tervetulotoivotukset, vaikka itse en kovinkaan kommentoi, joka ilta kyllä luen:)

Mulla tämä aika menee harrastusten parissa, ei ehdi miettiä oviksia ja menenkin 'miltä tuntuu tyylillä'. Lumi tosiaan 3 v, ja kyllä välillä todella rankkaa, heräilee öisin ja unet jää vähäisiksi. Sitten taas kun katsoo touhotteluja ja hoitaa ' nukkevauvaansa', mietityttää pitäisikö nauttia vaan tästä elosta, antaa vauvahaaveen mennä, mutta toisaalta olen ajatellut, tulee jos on tullakseen, en ressaa.
Mä oon totaalisesti koukussa liikuntaan, toki aina ollut näin, mutta nyt on PAKKO päästä salille vähintään se 5-6 kertaa viikko. Saan siitä energiaa ja Pumppitunnin 800 toiston jälkeen on niin hyvä olo:). Kesälomalla viides viikko, miehellä tänä kesänä ei lomaa, toimisto kotona, IT alan projektin parissa menee 24/7. Lumin kanssa tehdään pikku retkiä. Lumillahan 3 isoveikkaa, nuorin 16 v asuu kotona, lukiossa ja lääkikseen aikoo. Kahdella vanhemmalla lapset, tyttö ( keskimmäisen pojan tyttöystävän, miehensä kuoli ennen syntymää)ja poika, eli mummikin olen vielä, vanhimman pojan
vaimo mun ikäinen;).
Tuosta treenaamisesta, tosiaan Pumppi on vain korvike, judo ja BJJ on mun lajit, kesätaukoa, tai kyllä mä käyn BJJ n treeneissä nyt kerran viikossa miesten kanssa vääntämässä, kuristamassa ja lukottamassa, se on kuin teurastamo, mutta mä tykkään. En varmaan osaisi olla ilman.

Ottikselle todella paljon voimia, hyvin " narsistinen ", mies ja kovin riitaisaa elo. Itse en enään jaksaisi, avoliittoa mulla narsistin kanssa 13 vuotta ja lasten takia kestin, urheilun avulla jaksoin, kisamatkoja pojan kanssa. Onneksi tapasin nykyisen mieheni, ja tytönkin vielä saimme. Kaksi vanhinta poikaa avioliitosta nuoruuden rakkauden kanssa, sopuero:).

Toisaalta vaikea se on toisen elämää arvostella, kaikilla asioilla aina toinenkin puoli, ja ehkä sitä eroa on kuitenkin vaikea pitkän liiton jälkeen edes tehdä. Toivottavasti edes loma Ottiksella olisi ihana, lämmintä ja aurinkoa ainakin riittää:).

Mur-Murille tsempitykset, hänen takiaan tänne aikoinani eksyin, niin hauskasti kirjoittaa:).Toivottavasti vielä pienokainen masuun tupsahtaisi<3

Mä kirjoittelen iPodilla, en pysty lukemaan samaan aikaan, kaikki häviää.. Mun nimimuisti niin huono, joten kaikille toivon sitä masuasukkia ja kaikkea hyvää kesään tasapuolisesti:)!

Toivottavasti ei ihan kamalia kirjoitusvirheitä tule, ' suutarin lapsella', ei nääs kenkiä, mun läppäri jumissa... En viitti miestä rasittaa, työ jo niin totaalisen ajan vievää..
 
annekristiina - sie jaksat meidän muidenhin edestä jumpata ja "pumpata" - se on hyvä se!=)

Kiitos tsempeistä:heart:..kyllähän mie kuitenhin aika skeptinen raskauden alkuun ja vieläpä onnistumiseen loppuun saakka olen: /..kattellaan nyt..sano silmälääkäri.;)


ON..miulla on taasen noita tuntemuksia muniksissa, varsinhin vasemalla:whistle:..tänään siis luulen olevan dpo5 ja Kp on18

Miehen kera suunniteltiin loman lopettajaisia perajantaille silloin olis dpo8..voi kunpa silloin näkyis jotahin selkeämpää testissä.
..haaveksin täällä vain:heart:
(kattoin jo LA:n:rolleyes:..olis huhtikuu)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa minunkin puolestani, HopeAgain! On tämä vaan niin kiva olkkari, että vaikka omalta osaltani luulen että vauvahaaveilu alkaa mennä ohi, niin kiva täällä on oleskella ;D Sitä paitsi yllärien mahdollisuus on vielä olemassa :p Tänäkin aamuna oli niin ihana tykästellä hääpäivän kunniaksi :) eikä siihen kyllä tehnyt mitään kumeja mieli väliin laittaa.............. toisin sanottuna pitää varmaan hommata varmempi ehkäisy sitten kun ei halua enää antaa mahdollisuutta edes ylläreille :LOL:

Voi kun nyt saisitte plussia mur-mur, tattinen , Iida-Karoliina ja te muut niitä aktiivisesti hakevat! PYSYVIÄ sellaisia. Täytyy myöntää että oman vauvahaaveilun lopahtamisen yhtenä suurena syynä on, etten kyllä enää jaksaisi keskenmenoa... :'(

Lilleriina, vähän nauratti toi sinun juttusi tamponeista :LOL: Olen aivan samaa mieltä: ei ole huonompaa keksintöä kuin Tampaxin asetin, omat sormet ovat sentään paljon näppärämmät!

Onpas annekristiina taas ollut ahkerana kuntoilemassa! Minulla on nyt lomareissun jälkeen vähän puhti kateissa... ehkä se tästä taas, kunhan saan rutiinit kuntoon!

Nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla nousta. Lähdemme pieneen päivän reissuun miehen kanssa, vähän hääpäivän viettoa päivän myöhässä kun sopi niin paremmin. Enpä ole taas vähään aikaan hehkuttanut, joten sallitte kai tämän: :heart: minulla on maailman ihanin mies! :heart:

Öitä, ihaNAISET! :hug:
 
Tervetuloa mukaan HopeAgain, tää on kiva porukka. :) Tattiselle pahoittelut negasta.

Mulla vaan ei tätiä kuulu ja tänä aamuna oli oksupoksuolo. Täytyy varmaan yksi testi vielä ostaa ja dipata jos ei tätiä kuulu.... En jotenkin vain jaksa uskoa raskautumiseen näin pian edellisen raskauden jälkeen.
 

Yhteistyössä