40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heipä hei kurina!:wave:

Onnea kovasti uudesta raskaudestasi!:kiss::flower:
..toivotaan, että huomiselta NP-ultrareissulta, saat hyviä uutisia - siellä pieni vain kasvaa porskuttais.:heart:

TT - voi, kun miekin jännään siun puolestais!!!
IIIISOOOOT+:heart:

PP - miulla tuo koirakuume siirtynyt hieman, tämän ihmis vaavin kuumeilun myötä..mutta nyt se koirakuume alkaa olla aikas kova jo - Huh!:O..;)

Ennen tätä parisudetta, vajaa 9v sitten, harkitsin jo pienimuotoista koiran kasvatusta..se sit jäi kun mieheeni "törmäsin" ja poikanen ilmoitteli aika pian tulostaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa! Onnitelut kaikille plussanneille!:heart:
Mulla tänään kp1, eikä tällä kertaa edes v*tuta. =) Pari viikkoa sitten, kun sen oviksen tikutin ja oireetkin oli vahvaakin vahvemmat, otti kyllä päähän ja paljon, sillä sopivaa tilaisuutta miehen kellistämiseen ei vaan kaikessa hässäkässä löytynyt. Pysyin poissa näiltä sivustoiltakin, kun jurppi niin pirusti. Mutta nyt on olo taas ihan jees ja teki oikeestaan hyvää pitää tällainen välikuukausi, ei tarvinnut koko ajan kuulostella kroppaansa, miltä nyt tuntuu ja missä, vai tuntuuko missään miltään... :LOL:
Ehkäpä uusi kierto on onnekkaampi, että sais sitten taas jänskätä.

Palailen jossain vaiheessa lueskelemaan parin viikon aikana kertyneitä juttuja, joita onkin aikamoinen määrä.

Helteistä (ainakin täällä pk-seudulla) tiistai-iltaa joka iikalle! :heart:
 
Hurjasti onnea Kurinalle ja Sussulle!!!:flower:
Muitakin oli, joilla aika jännät paikat...:wave: tervehdys vaan, täällä ootellaan uutisia!

Meninpä pöljä katselemaan noita valokuvia tänä vuonna syntyneistä, meinas sydän pakahtua kun muisti miten pieni meidänkin neiti oli ja pelko ettei sitä vastasyntyneen ihanuutta enää saa kokea :'( lupasin itselleni, etten näitä asioita enää murehdi, mutta minkäs sitä itselleen voi.
En mä kotona ehdi mitään asioita märehtimään, mut mulla sattuu olemaan sen verran "tylsä" työ joten voin työvuorossa murehtia vaikka koko maailman murheet vaikkei ne siitä mikskään muutu. Pitäis varmaan etsiä jotain haasteellisempaa vaan omat hyvät puolensa kai ne on tässäkin :whistle:
Eipä ainakaan pitäis kuolla työperäiseen stressiin...

Ihanaa kuitenkin et vielä tuli lämpimiä ilmoja tälle kesälle, ulkona tänäänkin istuttu ja nautiskeltu auringosta.

MurMur:ille onnea koiran saamiseen =) Meillä on tällä hetkellä vaan yksi koira, kun parhaimmillaan niitä oli kolme. Koiranpennut ja vauvat tuoksuu molemmat ihanille :heart: ottaisin kans toisen koiran, mut meilläkään toi mies ei oo niin kauheen innostunut...
 
Sau sau!!! Ihanaisille olkkariin, morjens:wave:

Taas on liikaa ollu työkiireitä, niin jääny olkkarissa istuminen liian vähiin..

Mutta voi kun ihania uutisia; Aivan hitsinmoisen hurjat onnentsempitykset kera HURRAA-huutojen; Sussu-72 ja Kurina; olen sanaton!! Ja se on aika paljon se!! Ei vainen, mun hiipumassa ollut vauvakuumeeni sai taas tulta liekkeihinsä, ja voi hitsipilli sentäs; ehkä mä taaskin aattelen tjottailla:xmas:! Ainakin tänään ja huomenna, ovis meni jo, mutta haittaakse??

*mur-mur*; Onnea ja perhesopua uuden karvakorvan suhteen! Tää naisen luonto on kyllä hiano, kun sillä luonnolla ja olemuksella saa yleensäkin miehen suostumaan lähes mihinkä vain, eikös??:saint: Mä kanssa toisinaan mietin, että meidän HerraF:n elo ois kivempaa, jos sillä ois kamu, mutta toisaalta; meidän elo ois enempikin kaikkea muuta ku mukavaa, kun ois 2 huolehdittavaa ja ruokittavaa ja ulkoilutettavaa ja rokotettavaa jne.jne.jne.. Ei meille, thanks! Mutta teidän Salli onkin neito ja piskuinen, ja sille varmaan oiskin helpompi ottaa kamu, ku meidän "hirmulle":D!

Mä juurikin suunnittelin tässä, josko lähdettäs muutaman viikon päästä ukkelini kanssa kahestaan möksälle viettämään meiän parisuhdevkonloppua:heart:! Oltiin vuosi sitten juurikin samaan aikaan(rakkaani syntsäpvä) samanmoisella reissulla, ja kun nyt tuli sopivasti töistä vapaa weekendi siihen, niin mikä jottei? Se on niin ylellistä, kun meemme kahdestaan, ja matkalla ostamme kaiken tarpeellisen; herkulliset pihvit lisukkeineen, mahtavat jälkiruoka-ainekset, vähän viiniä ja kuohkaria sekä upeat aamiaistarpeet!! Siellä sitten kahdestaan korvessa saunomme, uimme, tanssimme(myös vaakamamboa mahd.paljon), syömme ihanaa illallista ja juttelemme kynttilänvalossa kaikkea maan ja taivaan väliltä! Ne hetket on niin ihania, ettei niitä saa missään laivaristeilyllä tmv.koettua..
Meiän kuopus(=mun vauva!!) aloitti tänään koulun!!! Oli hienoa ja haikeaa saatella nuorimmainen kouluun! Muistelin samalla, kuinka hän oli masussa, kun saattelin meiän vitosta ekalle.. Sen lisäksi, että aloitti koulun, kävi myös elämänsä ekan kerran parturissa! Hällä on ollut TOSI pitkä tukka (poika kuiteskin!!), mutta kun oli niin ihanat kiharat, ja muuten poikamainen, niin annoin olla..Nyt lähti tukka, ja multa melkein itku pääsi!!! Hieno on uusi "surffitukka", mutta ne hänen tavaramerkkinsä; kiharat, jäi parturin lattilla!! Saas nähdä, tunnistaako opet häntä enää huomenna?

Upeata elokuun iltasta kaikille, ja jos jatkatte samaan tahtiin ++++-kuvien laittamista, niin munhan täytyy alkaa tilailee kaikenmaailman tikkuja postimyynneistä:whistle:

Suukkosia kaikille:kiss:

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
Sussu-72 Onnittelut plussauksen johdosta :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss:!!

kurina Onnittelut :hug:. Ihunaa :heart:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia sinullekin :kiss:!

ON Pikaseen luin tekstit, mutt nyt en ehdi kommentoida ku pitää joutua saunaan. Tänään ollut ihana päivä :heart:! Säitten puolesta siis ;), ei muuten erikoinen. Sain kuitenkin ikkunat pestyä ulkoa ja olen oikein tyytyväinen.

Niin hoopohan mä olin, ett lauantaina tein digin r-testin. 'ei raskaana' näytti tietty ja kun avasin ylemmässä tikussa oli toinen viiva tumma ja toinen hiukkasen haaleampi ja sit siinä yhden viivan tikussa oleva viiva oli samanvahvuinen kuin ylemmässä haaleampi. Ei noilla viivoilla ole merkitystä, mutt avasinpa kuitenkin :). Nyt pitää vaan malttaa odottaa ensi maanantaihin, kyllä se täti sieltä silloin tulee, vaikka toista toivois =). Vähän olen tarkoituksellisesti pysytellyt poissa, ett ymmärtäisin olla haaveilematta :ashamed:.

Kauniita unosia kaikille :heart:!
 
Voi Lillis..heti iski ittellein sellainen morkkis kun kirjoittelit niin ihanaisesti parisuhteenne hoitamisesta:(..miun täytyy nyt alkaa(miehenkin)siihen enämpi panostamaan..ettei rakkaus vallan hiipuile poijjes..*huoks*

Hyvää alkanutta matkaa koulutiellä siun kuopukselleis.:kiss:

Ottis kattis - Heipsun hei!:wave:
..aina mie sitä pylläriä siulle jaksan toivoa:hug::heart:

Mimmonenhan tyhjä olo miulle iskee kuun lopulla, kun tämä kuumeilu sitten kohdaltain päättyy?..ei ilman surua ja kyyneleitä *mur-mur* siitä selviä:ashamed:
..mutta selviänpä kuitenhin - elossa!:).. ja ehkä miun suntaan puhalteehin muut tuulet kun ei ne plussatuulet pysyvästä sorttia olleet..k y l l ä, uskon näin.=)


Hyv Yöt:heart:

Ps. Miunhän täytynee lähtä puraisemaan vielä jotain:popcorn:..olen siis syönyt tänään liian v ä h ä n?:saint:..ihka oikiasti!

Ravitsemussuunnittelija suositteli miulle tuollaisen 2000kcal:n energiantarpeen/vrk
..tarve ilman laihdutusta olisi jotakuinkin 2398 kcal/vrk.

Vähentämällä tästä (n. 1kk:n päästä)sen 500kcal/vrk lisää, viikossa paino tippuisi--> -500-1000g/vko

Hitaasti aloitan ja tällä mennään ettei tule matkan varrella hirrrrrrmuisia mielitekoja.

Tuo -3.3kg:n painon pudotukseni - ilman mitään erikoista "laihdutusta" on ihan hyvä alku.
siitä nyt n. reilu 3vko..eli pikkasta vajaa -1kg/vko tippunut.

Saahan näitä numeroita pyöritellä ja vähennellä..käytäntö toinen..mutta tahto on nyt kova.=)

Sittenhän se taas turvostus lisääntyy(onneksi vain nestettä)kun täti kurvaa paikalle.:mad:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Hurjasti paljon onnitteluita Sussu-72 ja kurina!! :)

*mur-mur*, ei se tosiaan varmaan helppoa tule olemaan, jos joutuu lopullisesti haaveestaan irti päästämään. :(

Ei näy tätiä vieläkään, raskaustestikin näyttää negaa. Hieman ihmetyttää, onko mulla aina melkein kellon tarkkuudella toiminut kierto nyt jollain tapaa sekaisin sen operaation takia (vaikka senkin jälkeen tuli menkat ihan ajallaan) tai jonkun muun takia ja tuo välivuotokin merkki siitä? :confused:
Sais hemmetti soikoon ne menkat alkaa, että pääsis yrittämään!!!
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

lippis (43).................kp2/25-28.............yk5(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp5/26-31.............yk6.......5/1.yht.
anjamarita (43).........kp5/28-35.............yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp9/25-26.............yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp16/23-26...........yk4.....4.
tattinen (42)..............kp19/22-28...........yk23(2km.)5/1.yht.
AnnaPauliina (41)......kp20/28................yk4............4.
sarialeksandra(41)....kp21/32-35............yk yli 1v...2.
Hanhimamma (42).....kp21/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp21/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp25/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp30/27-30...........yk3............1.
PippuriPiia-70 (41)....kp33/30................yk1........5.
annekristiina (47)......kp41?/26...............yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp44?/25...............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp45?/28-30..........yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia





*mur-mur*.......dpo1(2)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Pippuri-Piia - pahoitteluni negasta:hug:
..jospa se täti menis muille maille, vierahille ja + tulis vielä tilalle - toivon niin.:heart:

..pakkoan se miun on irti JO päästää:|..jos olisin muutaman vuoden nuorempi, olisi vielä mahdollisuudet/järkeä yrittää, ei enää..mutta suru hetkeksi varmasti tulee, vaikka olenkin tätä "luopumista" jo niin pitkään työstänyt.

Aurinko kuitenhin ihunaisesti paisteleepi, pitää nauttia elosta päivä kerrallansa:)
"vielä on kesää jäljellä"..Plop Plop pussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea syddämestä plussanneille :heart: :flower: muille taasen halit :hug:
Miten ihanaa onkaan olla piiitkästä aikaa suomessa :heart: Ihanat kissammekin on ihan kahjoina kun näkevät taas meitä. Tenavat on myöhäis päiväunilla. Minäkin voisin kellahtaa sohvalle hiukan koisaamaan kisulit kainaloon. |O oon ihan älyttömän väsynyt.
kp:29/26
 
MrsBree, meinaatko tosiaan malttaa odottaa huomiselle ennen kuin teet testin? ;)

Harmitukset Pippuri-Piialle, tylsää saada negoja... :/ mutta eiköhän ne plussatuuletkin vielä sinut löydä! :)

mur-mur :hug: kun luopuu jostakin, syntyy tyhjä tila johon voi sitten tulla tilalle jotain uutta... näin itseänikin lohduttelen :)

Huh-huh, työnteko ottaa koville loman jälkeen! Aivan poikki ollut joka ilta. Ehkä se taas tästä kun saa rutiinit kuntoon.... hemmottelen tässä kirjoittaessani itseäni lasillisella viiniä ja juustoa ;)

:attn: Minäkin olen muuten alkanut tikuttelemaan. Ajattelin että jos elämäni ensimmäisen ja viimeisen oviksen saisin todennettua :LOL: Vaikka itse asiassa voi olla, etten saa... päätin alkaa tikutella, koska aloin miettiä, olenko ovuloinut ollenkaan km:n jälkeen... tuli nimittäin mieleen (kun joku täällä hehkutteli limojaan ;)) että ollut todella vähän valkovuotoa, tuskin ollenkaan. No, saapi nähdä onnistunko oviksen nappaamaan... tosin en kyllä jaksa olla juomatta kahta tuntia - ainakaan silloin kun tiedän, että pitäisi. Jostain kun luin, että olisi hyvä juoda vähän ne viimeiset pari tuntia ennen kuin testin tekee. Mulla on joku jano-syndrooma, joka aktivoituu saman tien kun pitäisi olla juomatta - täysin psyykkistä siis :p

JOS satun oviksen bongaamaan, enpä tiedä kuinka käy.... nouseeko vauvakuume, vai tuleeko paniikki ja jätän peiton pöllytyksen toiseen ajankohtaan... niin se vain on Lilleriina, että helpointa on tässä ristiriita/ylimeno/ties missä -vaiheessa kuumeilla silloin, kun ei ole akuuttia raskautumisen todennäköisyyttä... Kuulostaapa muuten ihanalta teidän parisuhdeviikonloppu! :heart:

Naattikaapa näistä viimosista lämpimistä illoista! :hug:

toivottaa aivan naatti Kastis
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
:attn:Hei! Muistakaahan katsoa Kaisa ja puoli valtakuntaa alkaa ysiltä Liv-kanavalla;)..
..pakko kattoa, että mitä se siittä raskaudestaan kertoilee(mikäli kertoilee)..jaksamisestaan ainahin mainitsi, että on ollut raskasta yhdistää raskaus&työ..

Illan jatkoja!:wave:..
..mie olen väsypoikkinaatti, v a i k k a kotosalla hipsutellunna..se tuo poikasen koulun käynti minuahin vätystää:whistle: ja ihan siksi kun aikanen herätys ollunna ja en olekkaan sitten nukkunut enää lapsen lähdettyä kouluun - ilmat olleet nii-iin kauniit, en ole malttanut.=)

Ps..arvatkaas..nyt oisi meille pikkanen mäykky tyttö tarjolla syyskuun alkupuolella:heart:..iiiiiks!!!
..miten mie tuo miehein saan nyt "aivopestyä" samalle aaltopituudelle kanssain?..woe woe taassiinsa..kuumeesta toiseen..

((muoks))..se väsy taisi johtua siitähin, että oli tullunna - NÄLKÄ!

..söin siis: 2 paistettua pikku munaa, Vaasan "Jyvärouhe" ruisleipää paahdettuna-namis:p ja 2 tomaattia, sekä mehukeiton(sokeriton)loppu purkista ja avot - tulipa ihan toinen oloinen!:D

..muuten..ensi viikolla mennään pentua katsomaan jos mies vain lämpenee ajatukselle, ihanaa olis:rolleyes:..pitäkää miulle ihunat peukkuja:)

vielä..lämmöt nousi sitten eilen ja NYT muka jo masulla ja nivusissa "jännä tunne"(no nyt se kuvittelu taas alkaa..:LOL:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Pimiätä iltaa!!:wave:

Ihanan kesäinen pvä ollut tänään, vitsi sentäs, ku oiskin vasta joku 5.kesäkuuta..

MÄhän olin taas eilisen vapaan jälkeen niin innokkaana töissä, etten ees huomannu, että olin menny sinne tuntia liian aikasin:D! No, siitä ku kuulin kollegoilta, niin aattelin tarkistaa koko viikon vuorot, ja voihan ihanuus, mähän oisin menny perjantainakin klo 15 töihin, mutta mullahan onkin VAPAA:headwall:.. Oi dingdong tätä mun vanhaa päätäni!! Mutta siis upeeta ja mahtavaa, että pe on vapaa ja lauantainakin ihan "vauva"-vuoro 8-13.. Jotta kyllä mun kelpaa! Niin, ja eihän tässä vielä kaikki tällä dementikolla: Eilen illalla taas tein toimintasuunnitelman tälle aamulle, ja kaikki muka ok.Saattelin sitten vaavaani kouluun ja juttelin vielä tutun äidin kanssa siitä, että kun on paljon muistettavaa enempi nyt, kun eskarilainenkin on aloittanut koulun jne.jne.. Siinä sitten ihan ykskaks mun tajuntaan pärähti, että ei hemmettos sentäs; meidän vitonen nukkuu vielä, kello on 8.30 ja koulu alkaa ysiltä:mad:! Vetäsin kuulkaa sellasen ennätysajan fillarilla kotio, jotta ois tullu vähintään Tour de Francen olympiakulta pyöräilystä, ku oisin älynny sinne hakeutua:xmas:! Lapsi aikasta äkkiä pedistä ylös, muutama viinirypäle huuleen ja menoksi!! Kerkesi kouluun ja ihan hyvillä mielin, kun älysin sentäs olla hoputtamatta ja kiukkuamatta, kun kerran oma mokani oli.

Juupa, Kastis, noinhan se justiinsa on!! Hyvähän se on antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa, kun ei oikeesti oo ees mahiksia tuloksen tulemiseen! Ja vallankin sitte on kiva jänskätä ja etsiä oireita ittestään, vaikkei oikeen oo ees realistisesti mahista mihinkään todelliseen ylläriin.. Ja onhan se varmasti niinkin, että jokaisella äidillä jää se vihoviiminen vauva syntymäti, ja on sitte siellä sydämessä:heart:!

*mur-mur*; toihan on jo selvää ku pläkki, että Salli saa pikkusiskon! Varmin tapahan on juurikin se, että "mennään vain katsomaan niitä pentuja, eihän mitään tarvitse päätöksen suhteen kuitenkaan VIELÄ tehdä"! Juupa, eipä:xmas:! Onneksi ukkokultaiset on kuiteskin niin hönöjä, ettei tajua ihan heti, jotta nyt miestä viedään ja aikasta lujaa:saint:! On kivaa olla tyttö, ja laukkua heiluttaa..(tai jotain sinnepäin..) laulaa Martti Servokin, ja näinhän se onkin, hih:whistle:! Onnea siis uudesta perheenjäsenestä; nyt vain nimeä keksimään.. Annas ku mää alotan; Elli, Saara, Milli, Santra, Ulla..

Nyt kutsuu peti, joten levollisia unia ihanaiset:wave:

Lillis
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Pimiätä iltaa!!:wave:

Ihanan kesäinen pvä ollut tänään, vitsi sentäs, ku oiskin vasta joku 5.kesäkuuta..

MÄhän olin taas eilisen vapaan jälkeen niin innokkaana töissä, etten ees huomannu, että olin menny sinne tuntia liian aikasin:D! No, siitä ku kuulin kollegoilta, niin aattelin tarkistaa koko viikon vuorot, ja voihan ihanuus, mähän oisin menny perjantainakin klo 15 töihin, mutta mullahan onkin VAPAA:headwall:.. Oi dingdong tätä mun vanhaa päätäni!! Mutta siis upeeta ja mahtavaa, että pe on vapaa ja lauantainakin ihan "vauva"-vuoro 8-13.. Jotta kyllä mun kelpaa! Niin, ja eihän tässä vielä kaikki tällä dementikolla: Eilen illalla taas tein toimintasuunnitelman tälle aamulle, ja kaikki muka ok.Saattelin sitten vaavaani kouluun ja juttelin vielä tutun äidin kanssa siitä, että kun on paljon muistettavaa enempi nyt, kun eskarilainenkin on aloittanut koulun jne.jne.. Siinä sitten ihan ykskaks mun tajuntaan pärähti, että ei hemmettos sentäs; meidän vitonen nukkuu vielä, kello on 8.30 ja koulu alkaa ysiltä:mad:! Vetäsin kuulkaa sellasen ennätysajan fillarilla kotio, jotta ois tullu vähintään Tour de Francen olympiakulta pyöräilystä, ku oisin älynny sinne hakeutua:xmas:!


Huippua Lillis!:LOL:

Lapsi aikasta äkkiä pedistä ylös, muutama viinirypäle huuleen ja menoksi!! Kerkesi kouluun ja ihan hyvillä mielin, kun älysin sentäs olla hoputtamatta ja kiukkuamatta, kun kerran oma mokani oli.

Juupa, Kastis, noinhan se justiinsa on!! Hyvähän se on antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa, kun ei oikeesti oo ees mahiksia tuloksen tulemiseen! Ja vallankin sitte on kiva jänskätä ja etsiä oireita ittestään, vaikkei oikeen oo ees realistisesti mahista mihinkään todelliseen ylläriin.. Ja onhan se varmasti niinkin, että jokaisella äidillä jää se vihoviiminen vauva syntymäti, ja on sitte siellä sydämessä:heart:!

*mur-mur*; toihan on jo selvää ku pläkki, että Salli saa pikkusiskon! Varmin tapahan on juurikin se, että "mennään vain katsomaan niitä pentuja, eihän mitään tarvitse päätöksen suhteen kuitenkaan VIELÄ tehdä"! Juupa, eipä:xmas:! Onneksi ukkokultaiset on kuiteskin niin hönöjä, ettei tajua ihan heti, jotta nyt miestä viedään ja aikasta lujaa:saint:!

Enpä menis vannomaan, meneekö miun mies t u o h o n ansaan, että: "pentuja vaan kattomaan"?:confused:
..se juutas, on minua opinu tuntemaan 9veen aikana jo jonkin verran..:D


On kivaa olla tyttö, ja laukkua heiluttaa..(tai jotain sinnepäin..) laulaa Martti Servokin, ja näinhän se onkin, hih:whistle:! Onnea siis uudesta perheenjäsenestä; nyt vain nimeä keksimään.. Annas ku mää alotan; Elli, Saara, Milli, Santra, Ulla..

On mulla jo nimiä mielessä..se pitää olla jokin tappijalka pötkylälle sopiva, vanhahtava naisen nimi:)

Nyt kutsuu peti, joten levollisia unia ihanaiset!:wave:



Lillis
.

nati nati Lillis:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Taas tässä tänne halajan kertomaan tuntemuksiani. Eilen työmatkalla piipahdin kaupassa missä ois pitänyt olla testejä mutta olivat loppu. Nyt sitten taidan mennä apteekkiin, vaikka toisaalta en tiedä onko turha reissu. Mulla on menkat alkaneet aina yhden päivän lievällä vuodolla ja sit rysähtänyt, nyt on jo kolmatta päivää tullut ruskeaa tuhrua, erittäin vähän siteeseen ja hiukan pönttöön. Mulla on joskus meinannut tällänen raskautta;), ja tosiaan ois sitten vähän samat kujeet nyt. Toisaalta tämä voi alkaa lorista kunnolla kun nyt on kp 24 ja ovis oli Kp 11 niin huomenna viimestään. Se vaan että on kyl oksettava olo...... No saas nähdä. Huvittaa vähän tää kuumeilu kun sitä alkaa taas toivoa ja horista ja viimeksi meni yli vuosi kun raskauduin ja kaksi keskenmenoakin ollut 3 vuoden aikana, muttei vaavia, mutta saahan sitä toivoa:)
 



Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

lippis (43).................kp3/25-28.............yk5(4/2012)......1.
Iida-Karoliina (48)....kp6/26-31.............yk6.......5/1.yht.
anjamarita (43).........kp8/28-35.............yk10.............2./1.yht.
Euphonia (41)...........kp10/25-26...........yk26......................1.
Crissy-72 (40)...........kp17/23-26...........yk4.....4.
tattinen (42)..............kp20/22-28...........yk23(2km.)5/1.yht.
AnnaPauliina (41)......kp21/28................yk4............4.
sarialeksandra(41)....kp22/32-35............yk yli 1v...2.
Hanhimamma (42).....kp22/29................yk5...........3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp22/28................yk2.......2.
Tintti-Tiivari (42).......kp26/25-27...........yk1......?
Fiialiia (40+)..............kp31/27-30...........yk3............1.
PippuriPiia-70 (41)....kp34/30................yk1........5.
annekristiina (47)......kp42?/26...............yk8....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41)..............kp45?/25...............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp46?/28-30...........yk20(6&8/2011)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Morticia





*mur-mur*.......dpo2(3)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
http://http://aijaa.com/0053910721120
Pyydän anteeksi jatkuvasti tuottamaani kuvasaastetta. Mutta pakko varmaan alkaa uskoa, että joku siellä pesää rakentaa :heart:
Mä olen ollut ihan paniikissa kokoajan ja jatkuvasti pelottaa vieläkin.. Olisko kuitenkin meidöän vuoro? Ei oo helppoo ei kun keskenmeno viisi kuukautta sitten :'( Tää pieni olis NIIN toivottu, haluttu ja rakastettu:heart: ai niin.. ja mä olen 40 jo :)
 

Yhteistyössä