40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
tattinen Olen niin pahoillani :'( :hug:. Olisin sen tärpin sulle kyllä jo suonut :hug:.

Kiitos liukkaiden kelien toivotuksesta :kiss:. Vähän meinas alkaa ottaa päähän, kun mies oli taas illan kotipaikallaan rassaamassa ja nyt puhelee käyvänsä mökillä. Tähän aikaan? Mies, jolle kaikki on aina myöhäistä kello kuuden jälkeen??

Just joo, tais jäädä simppaset saamatta ja minä ku puunasin iltapuhteena talonkin :mad:...
Jeps, meikä lähtee saunaan ja korkkaa sidukan mennessään :stick:.

AinoEmilia Meidän äiti on ollut 46 meidät synnyttäessään, täyttänyt parin kuukauden päästä 47 ja varmana ollaan luomuja, joten kaikkihan on mahdollista =).
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur*...minä näen tuossa kyllä kaksi viivaa, toinen on hyvin haalakka, mutta siinä se on:heart: Voi kun kun kun kun kun......nyt peukut ja kaikki karvaiset varpaatkin pystyyn!!!

Kiitos ihuna:kiss:

Minulla ei vielä ovista näy, ei ole kyllä tuntemuksiakaan, eikä liuskassa kahta viivaa, eikä ole kyllä vielä sen aikakaan. Mutta sen minä jo näen miehen aamuisesta katseesta, että ihanaa kun on viikonloppu...se tietää sitä, että lapset kun nukahtaa, niiiiiiin, koko sänky on meidän ja vain meidän koko viikonlopun:D Ja joo, meillä siis mies nukuttaa lapset meidän sänkyyn kun se on jotenkin helpompaa, kun saa itsekin siinä nukkua ja nukkuuhan se, useammin ensin nukahtaa kun lapset. Ja kun töistä tuun, niin kuorsaus saattaa kuulua, mutta pari silmäparia saattaa vielä hyvässä lykyssä tuikkia peiton alta. Sinnepä ne nukahtaa ja minä en jaksa niitä yläkertaan viedä, vaan sulaudun sinne jonnekin seinän ja seinän ja sängyn rakoon. Mies jossain vaiheessa herää kylki tuusan paskana ja kantaa lapset sänkyyn ja minä jatkan kuorsausta...siis lempeää tuhinaa;)
.
 
Hei! Jos sallitte, niin mun on nyt pakko käydä kylässä täällä teidän ihanassa olkkarissa, ja tunnustaa että jo jonkun viikon olen ollut teidän salamatkustajana! Mahtavia tyyppejä täällä, olen jäänyt ihan koukkuun juttuihinne ja pakko käydä aina "oman pinon" (elikkäs pikkukakkoshartailijoiden) lisäksi kurkkimassa teidän kuumeiluja! Tällä hetkellä fanitan erityisesti mur-murille sitä plussaa..

kaunis kiitos:kiss:

..mutta toki kaikille muillekin tasapuolisesti! :heart:
.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
tattinen Olen niin pahoillani :'( :hug:. Olisin sen tärpin sulle kyllä jo suonut :hug:.

Kiitos liukkaiden kelien toivotuksesta :kiss:. Vähän meinas alkaa ottaa päähän, kun mies oli taas illan kotipaikallaan rassaamassa ja nyt puhelee käyvänsä mökillä.

Eikö se miehes kutale nyt SINUA tajua rassata?!:O.. tekis hywäistä varppina!..:p

..Tähän aikaan? Mies, jolle kaikki on aina myöhäistä kello kuuden jälkeen??

Just joo, tais jäädä simppaset saamatta ja minä ku puunasin iltapuhteena talonkin :mad:...
Jeps, meikä lähtee saunaan ja korkkaa sidukan mennessään :stick:.

..ota kaksi..tai kolme!:D
..mie otan ainahin lasin punkkua=)

AinoEmilia Meidän äiti on ollut 46 meidät synnyttäessään, täyttänyt parin kuukauden päästä 47 ja varmana ollaan luomuja, joten kaikkihan on mahdollista =).
.
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Bree, Voi kurjuuden kurjuus, lämpöiset halit! :hug:

Onko kellään kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskautumisesta (/raskaudesta)? Mua on nyt alkanut epäilyttämään, että olisi kilppari-ongelmia, 23:sta oireesta löytyy 17. :/ Täytyy ensi viikolla varata aika lääkärille, mutta kiva olisi kuulla josko jollakulla olisi omakohtaisia kokemuksia!
 
Huomenta :)
Tattisella KP1
Täti pyyhkäisi tulemaan kuten arvelinkin..ei voi mitään :(
6 pvä sitten lekuriin ja kierukkaa pukkaa..aika sata varmasti. Pitkä pätkä kuumeiltiin haspendin kanssa ja monta monituista tikkua dippailin ja saihan kokea kaksi kertaa raskauden ilon ja jännityksen ja kaksi hyvin kipeää keskenmenoa:'(
Haspendi meinas että ikä alkaa saneleen mahdollisuuden vaaviin ja tietenkin minun sairaudet jotka taitaa olla isoimmat syyt tähän kun en raskaudu...
Ei vaan tuo pääkoppa jotenkin jaksa ainaista haaveilua ja taas putoaa ja korkeelta tätien saapuessa. Pitää vaan pystyä luovuttaan vaikka tekee tosi kipeetä.
En minä teitä voi vielä hyvästellä kun ootte niin ihunaisia:heart:
Käyn siellä lekurissa ja tulen sitten kertoon mitä tohtori meinas. Nyt kohta kauppaan ja haspendin seuraksi tekemään remppaan uudelle kodille :)
Ihanaista päivää kaikille ja plussapuhureita tietenkin:kiss::heart:
 
Ottis
Onko kellään kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskautumisesta (/raskaudesta)? Mua on nyt alkanut epäilyttämään, että olisi kilppari-ongelmia, 23:sta oireesta löytyy 17. :/ Täytyy ensi viikolla varata aika lääkärille, mutta kiva olisi kuulla josko jollakulla olisi omakohtaisia kokemuksia!
PippuriPiia Mulla on junnusta asti ollut Hashimoto-tyyppinen kilpirauhasen vajaatoiminta.. tai plääh se mitään vajaatoimintaa ollut, mutt siis 14:sta tiesin, ett joskus kilppari heittää alitoiminnalle ja siitä sitten ylitoiminnalle ja vuonna 2004 alkoikin ylitoiminta, pumppu hakkas yli vuoden levossakin yli satasta ennenkuin tajusin mennä sen vuoksi lääkäriin ja sitten 2005 mun kilppari sädetettiin eli toiminta lakkautettiin ja siitä lähtien olen elänyt kokonaan Thyroxinin varassa. Käsittäisin, että hoitamattomana ainakin vajaatoimintaa heikentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Kun itse olin sen pienen aikaa raskaana kesällä 2009, mun kilppari lääkärin mukaan yritti käynnistää toimintaa uudelleen ja kkm:n jälkeen lääkitystä jouduinkin vähentää joksikin aikaa. Nyt annos on sama kuin on ollut monta vuotta. Joka tapauksessa näytti siltä, että raskauden alkaminen mahdollistui pienellä ylitoiminnalla. Viimeksi toissailtana ajattelin, ett keskenmeno johtui varmaan siitä kun tyhmyyttäni/ ymmärtämättömyyttäni vähensin plussattuani kortisoniannoksen kymmenestä mg:stä 5:teen. Kortisonia syön reuman vuoksi. Siinä toinen tauti, joka ei ainakaan edesauta raskautumista :'(. Olisi vaan pitänyt antaa annoksen olla normaalina. Jossitteluahan tämä, mutt näin sitä kaivellaan vanhoja =).

tattinen Voi kurjuus :'(. Toivottavasti lekuri meinaa, ettei ole mitään estettä yrittää tulla raskaaksi ja että kierukan laitto ei kannata :). Eiku vakavasti 'puhuen' tietysti teette niinkuin parhaalta tuntuu. Kuumeilun lopettaminen ei ole helppoa eikä me haluta päästää sua täältä pois :hug:, joten lupaathan ett ainakin pyrähtelet tänne silloin tällöin?

mur-mur Juu, ei tajua mun ukkoni rassata mua. Nytkin lähti taas liipanteeseen. Nousin jo puol kasin aikaan (nukuin kesäkamarissa kattien kanssa) ja kun tulin tupaan, oli ukko vielä sängyssä eli olisin tietty voinut hypätä sänkyyn ja silleen, mutt ei inspannu. En tiedä minne limatkin ovat kadonneet?? Taitaa olla niin, että tuota limotteluakin ohjaa hyvin pitkälle psyyke eli jos potuttaa, niin ei ole ovisoireitakaan. Ajattelinkin tässä katella netistä jos tilaisin ovistestejä, ett näkisin mikä on tilanne. Oili saattaa piipahtaa taloon jo maanantaina tai sitten limoittelun alusta päätellen vasta keskiviikkona. Mullahan näitä limoja alkaa tulla jo 6-7 päivää ennen ovista.

Tänään olis venetsialaiset ja meillä taitettiin eilen peistä jo siitäkin ollaanko kotona vai mennäänkö mökille. Mä en viittis katteja roudata autolla sinne yhden yön vuoksi ja sit toisekseen meillä on kotona kokkokin poltettavana. Voipi siis käydä niin, ett mä jään katteineni kotiin ja mies menee mökille. Mun iltani tietty pelastaa se, ett mun kakkonen lupasi illalla kävästä jos vain ollaan kotona ja asuuhan mulla toinenkin veli tässä lähellä joten seuraa kokolle saan :). Veljet ei tosin piliongelmaa poista, mutt eipä tässä siltä tunnukaan, ett sitä just nyt pitäisi saada. Katellaan..

Ps. Mä join kolme pientä lasillista Retsinaa, Kreikan tuomisia :). Oli hyvää. Ostin paikallisittain kallista (2,90€) kotiin tuomisiksi, kun siellä retsinapullo maksaa kaupoissa ab. 1,70 € ja Lidlessä 89 snt =).

Kivaa tätä päivää kaikille ja plussatuulosia :heart:! t. Ottis kp8
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihqut!

MrsBree, älä vielä menetä toivoasi - vaikka ymmärränkin, että itseään suojellakseen ei kauheasti uskalla toivoa. Mutta sinähän plussasit vähän myöhään, eka testi oli miinusta vaikka kierto on selkeästi yliajalla. Eli jospa raskautuminen tapahtunutkin vähän oletettua myöhemmin. Voipi sinne ihan hyvin vielä ilmaantua syke! Sitä sinulle toivon :heart:

tattinen :hug: niin hyvin ymmärrän tuon luopumisen kivun! Mutta jotain uutta, hyvää on tiedossa, kun luopuu jostain vanhasta....

PippuriPiia, ei itsellä kilpparin vajaatoimintaa mutta lähipiirissä kyllä. Hoitamattomanahan voi aiheuttaa lapsettomuutta, mutta toisaalta yleensä helppo hoitaa tasapainoon. Mene ihmeessä kokeisiin :heart:

Onnea miehen pyydystykseen ja kaatoon sitä kaipaaville ;) ja leppoisaa lauantaita kaikille!

toivottaa Kastis
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Harmittaa niin pirusti, että laitoin kuvan tuonne. Ultra tänään kertoi totuuden. Keskeytynyt keskenmeno.
Sieltä siis löytyi pienoinen, jolla ei sykkinyt :heart: Minä olen ihan satatuhat varma siitä ja nyt sitten odotettava vielä maanantaille jolloin tehdään uusi ultra josko löytyisi sydänäänet tai jos alkaa vuoto ennen sitä.
Nyt tekisi mieli niin kovasti ottaa lasillinen punkkua!!! mutta ei voi jos olisi kuitenkin jotain toivoa... minä sen olen menettänyt.
Voi ihuna..olen niin pahoillani jos pieni ei jaksanutkaan:'(lämmin:hug:
..ei lasi punkkua ole pahasta, uskon niin.:)

..mitkä raskauviikot siulla olisi nyt menossa..näkyikö alkio selvästi ultrassa?..
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Bree, Voi kurjuuden kurjuus, lämpöiset halit! :hug:

Onko kellään kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskautumisesta (/raskaudesta)? Mua on nyt alkanut epäilyttämään, että olisi kilppari-ongelmia, 23:sta oireesta löytyy 17. :/ Täytyy ensi viikolla varata aika lääkärille, mutta kiva olisi kuulla josko jollakulla olisi omakohtaisia kokemuksia!
Itselläni ollut lääkitys vajikseen 2v ja oireita oli paaaaaljooooon!
Arvot olivat rajojen sisällä, mutta tinkasin TK lääkäriltä lääkkeen koekäyttöön ja se jäi pysyväiseksi, koska oireet väheni selvästi(mutta ei heti)
..nyt kipin kapin labratesteihin ja tarvittaessa Thyroxin-lääke käyttöön(TSH:n olisi hyvä olla alle 2 jos vauvaa yrittää/näin esim. lapsettomuushoidoissa..)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Huomenta :)
Tattisella KP1
Täti pyyhkäisi tulemaan kuten arvelinkin..ei voi mitään :(
6 pvä sitten lekuriin ja kierukkaa pukkaa..aika sata varmasti. Pitkä pätkä kuumeiltiin haspendin kanssa ja monta monituista tikkua dippailin ja saihan kokea kaksi kertaa raskauden ilon ja jännityksen ja kaksi hyvin kipeää keskenmenoa:'(
Haspendi meinas että ikä alkaa saneleen mahdollisuuden vaaviin ja tietenkin minun sairaudet jotka taitaa olla isoimmat syyt tähän kun en raskaudu...
Ei vaan tuo pääkoppa jotenkin jaksa ainaista haaveilua ja taas putoaa ja korkeelta tätien saapuessa. Pitää vaan pystyä luovuttaan vaikka tekee tosi kipeetä.
En minä teitä voi vielä hyvästellä kun ootte niin ihunaisia:heart:
Käyn siellä lekurissa ja tulen sitten kertoon mitä tohtori meinas. Nyt kohta kauppaan ja haspendin seuraksi tekemään remppaan uudelle kodille :)
Ihanaista päivää kaikille ja plussapuhureita tietenkin:kiss::heart:
Voi ystävä ihuna:hug:..en tiedä mitä sanoa..itsellänikin se kipeä asia menossa - luopua täytyy pitkäaikaisesta haaveesta..
Jospa lääkäri antaisikin vielä toiveita..mie toivon niin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
..ja omaa napaa..kyllä se täti miut taas löysi, tuhrua jo havaittu hieman..maanantaina tulee sitten kunnolla kylään..lämmöthin enää 36.7 ja niin repii alavattaa, sekä selkää, piti kunnon troppeja jo ottaa..

..on vain niin turta ja tyhjä oloinen, täytyy myöntää..:'(


Aurinkoinen kumminhin paistaa..jospa se olo tästä..taas..

Ps. mietin tässä..jos hakisin sellaiselle lyhykäiselle kursille, päivittelelisin hieman osaamistani myyjän ammatissa.:)..ja jos töitähin löytyisi, ainahin pkku pätkä.

..muuten..löysin viikolla ihunan&sopivan koiranpennun tästä meidän läheltä, mix-rotuisen..vaan ei mies lämmenny ajatukselle:(..sekin surettaa..en tiedä, kaikki tuntuu taas niin vaikialta..taitaa syysmasennus hiipiä..tai tiedänhän mie mikä masentaa - tämä luopuminen..*huokaus*


O n n e k s i te ihunat olette täällä ja saa purkaa sydämmen päältä pahaa mieltä ja oloa:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Mrs Bree, Voi kurjuuden kurjuus, lämpöiset halit! :hug:

Onko kellään kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskautumisesta (/raskaudesta)? Mua on nyt alkanut epäilyttämään, että olisi kilppari-ongelmia, 23:sta oireesta löytyy 17. :/ Täytyy ensi viikolla varata aika lääkärille, mutta kiva olisi kuulla josko jollakulla olisi omakohtaisia kokemuksia!
Epäilen samaa itellä ja pyysin kaikki hormoonikokeet + kilpparin vajaatoiminan. Saan lähetteen luultavasti ens viikon aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Täällä tonnikalalämppärit kohta uunissa, sauna lämpiää..ja taidanpa ottaaa lasin punkkuahin - on miun itteni "hellimispäivä":)
..tarkoituksellä jätin muun ruoan vähemmälle, että saan nyt nauttia.

Eilen oli tarkoitus se punkkua lipitellä, mutta otinhin vain 1/2dl..joten tänään saan sitten naatiskella:D

Miulla ollut tämän kierron kauhia vilu koko ajan, varsinhin nukkuissa - se tuo ruokavalion muutos sen tehnyt.
..v a a n tänäänpä vaaka näytti -500g/6vrk:ssa;)..tuntui, että junnasi hetken..-500g/vko ja olisin tytyväinen.:)

Heipsun hei, hellikää tekin ittiänne ihunaiset!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaverit...... oisko luulotautia vai mitä... mutta nyt kun en enää aloittanut niitä Primoja niin tänään Kp 20 ja tissit pinkeät, nipistelevät ja hellät... ei meinaa mahtua hinkkiliiveihin... Kuten silloin pari v sitten kun tärppäsi...Todennäköisempää kuin tärppi se, että muuten vaan hormoonihiiret tanssii :whistle: halut melekoiset, eikä liukkaista keleistäkään ole puutetta... isäntä ihmeissään kun käyn kimppuun

...melkein jo hirvittää. Tuskin kuitenkaan olisi näin luomua ja nopeeta.:rolleyes:
Pidän teidät kanssaSiskot ajantasalla

Mukavaa lauantaita
 
Onko jollain tietoa Primolut N-kuurin aikana raskautumisesta? Mulla on jo useiden vuosien aikana välillä annettu 3kk kuuri säännöllistämään kierto. Nyt määrättiin taas sekä aloittamaan vuoto niillä.

Entäs JOS raskautuisin kuurin aikana, aiheuttaako km?
 
Perhis - tämän joskus googlettamalla joltain Lääkäripalstalta löysin..


Primolut-Nor 10mg ja toiveena raskaus.


Hei. Minulle määrättiin Primolut-Nor 10mg 1 tbl kp 15-24 tiputteluvuotoon. Tiputteluvuoto alkoi 7-8pv ennen varsinaisia kuukautisia. Tällaista vuotohäiriötä ennen kuukautisia kestänyt n. puoli vuotta. Olen käyttänyt kaksi liuskaa, nyt menossa kolmas, jonka jälkeen katsotaan onko lääke auttanut vähentämään tiputteluvuotoa. Ensimmäisestä liuskasta ei ollut mainittavaa apua vuotohäiriöön, mutta toisesta hieman. Saa nähdä kuinka kolmas auttaa.

Toiveissa meillä on vauva, jota melkein vuoden yritetty. Kierto ollut suht säännöllinen, 28 pv paikkeilla. Lääkettä määrännyt lääkäri sanoi, että voin ottaa lääkettä ja yrittää vauvaa, mutta netistä asiaa lukiessani, lääkkeen sanotaan olevan vaarallinen jos raskautuu.

Miten on, voiko lääkettä käyttää turvallisesti ja yrittää raskautta vai onko sillä haittavaikutuksia alkioon?
Vastattu: 29.08.2011

Hei, lääkettä voidaan käyttää raskaaksi yritettäessä, mutta todetun raskauden aikana lääkettä ei enää suositella käytettäväksi. Onnea matkaan!

Kataja, Mari, Farmaseutti
Aihealueet: Lääkkeet ja lääkehoito


Voit huoletta siis käyttää:)..ja dippailethan sinä varmaan sen verta loppukierrolla, että näet alkaneen raskauden sitten ajoissa ja osaat lääkeen käytön tarvittaessa lopettaa.


Nati nati ihunat naiset olkkarissamme!:heart:
..mie syön vielä yhden lämppärin ja otan pikkasen punkkua:p
 
Viimeksi muokattu:
Perhis - tämän joskus googlettamalla joltain Lääkäripalstalta löysin..


Primolut-Nor 10mg ja toiveena raskaus.


Hei. Minulle määrättiin Primolut-Nor 10mg 1 tbl kp 15-24 tiputteluvuotoon. Tiputteluvuoto alkoi 7-8pv ennen varsinaisia kuukautisia. Tällaista vuotohäiriötä ennen kuukautisia kestänyt n. puoli vuotta. Olen käyttänyt kaksi liuskaa, nyt menossa kolmas, jonka jälkeen katsotaan onko lääke auttanut vähentämään tiputteluvuotoa. Ensimmäisestä liuskasta ei ollut mainittavaa apua vuotohäiriöön, mutta toisesta hieman. Saa nähdä kuinka kolmas auttaa.

Toiveissa meillä on vauva, jota melkein vuoden yritetty. Kierto ollut suht säännöllinen, 28 pv paikkeilla. Lääkettä määrännyt lääkäri sanoi, että voin ottaa lääkettä ja yrittää vauvaa, mutta netistä asiaa lukiessani, lääkkeen sanotaan olevan vaarallinen jos raskautuu.

Miten on, voiko lääkettä käyttää turvallisesti ja yrittää raskautta vai onko sillä haittavaikutuksia alkioon?
Vastattu: 29.08.2011

Hei, lääkettä voidaan käyttää raskaaksi yritettäessä, mutta todetun raskauden aikana lääkettä ei enää suositella käytettäväksi. Onnea matkaan!

Kataja, Mari, Farmaseutti
Aihealueet: Lääkkeet ja lääkehoito

Voit huoletta siis käyttää:)..ja dippailethan sinä varmaan sen verta loppukierrolla, että näet alkaneen raskauden sitten ajoissa ja osaat lääkeen käytön lopettaa.
Siinähän se onkin.. pillereitä otetaan kp16-25 eli oviksesta eteenpäin ja vuoto alkaa kp27-29. Käsittääkseni pillerit saa vuodon aikaan. Otapa tosta nyt sitten selvää :/
 
Voi *mur-mur*, Olis niin toivonut sullekkin sen vahvan plussan. :/ Tattiselle myös tsempitykset, päädytte sitten mihin tahansa mietteissänn.

Tuosta kilpparin vajaatoiminnasta, olen myös ymmärtänyt että hankaloittaa raskaaksi tulemista, ja aiheuttaa myös keskenmenoja sun muuta. Nyt on torstaista asti riesana ollut muiden oireiden lisäksi sydämen lisälyönnit, eli pulssia tunnustellessa joka 3-10 lyönti jää välistä, mikä aiheuttaa myös pientä päänsärkyä ja muuten huonohkoa oloa. Rytmihäiriöitä on ennenkin ollut,muttei tällaisia. Verenpaine varmaan osasyyllisenä, viime mittauksella alapaine huiteli 105:ssä. Maanantaina olisi aika OYSiin ortopedille polven takia, mutt jos oireet jatkuvat perun sen ja menen terveyskeskukseen päivystykseen, missä saavat EKG:n ottamisen lisäksi laittaa lähetteet labraan noihin hormoni- ja kilpparitesteihin.
Kiitos kun jaoitte noita omia kokemuksianne aiheesta. :)

AinoEmilia Pidän peukkuja että on tärpännyt! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
Perhis - paras sitten kysäistä siltä reseptin antaneelta lääkäriltä(tai muulta lääkäriltä)..ja kannatata mainita tuo raskauden yritys - onko siis haittaa jos ottaa oviksesta lähtien?

..minusta kumminhin tuolla Lääkäripalstalla kyselleellä naisellahin, oli samoilla päivillä kuin siullahin, tuo lääkkeen otto(1 päivä aiemmin alkupäästä/1 päivä myöhemmin loppupäästä - ja ei estettä raskautumiselle.:)

Jos lääkärisi on tiennyt, että raskautta yrität tuon 3kk:n aikana jolloin lääkettä syöt..niin luulisi, että olisi maininnut sinulle jos ei voisi käyttää?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaiset :)

Käpristelen menkka kivuissa jo aamu 5 asti ja vuotokin kohillaan..runsaana ja TIETENKIN tänään kun kummitytön rippijuhlat ja kirkossa istumista ja avot kun tunnin istumisen jälkeen nousee ylös ja valkoinen mekko:whistle: niin onkohan enään sen jälkeen.
On se helvettiläinen aika huonoa tuuri..vähän kun huonosta elokuvasta että AINA kun miul jotkut juhlat niin täti kylässä ja justa pahimmilla päivillä:LOL:
Väri päässä ja kohta mentävä pesemään.
Vähän alkanut paha olo väistymään ja yrittänyt tsempata itseäni että onhan miul 4 ihanaa lasta ja toivottavasti joskus monta monituista lastenlasta ettei maailma tähän kaadu.
Uskon ja toivon että joku kaunis päivä näen tulevaisuuden kirkkaana ja uusia haasteita täynnä:heart:
Nyt pesulle ja sitä rataa valmistumaan juhlaan.
Ihanaista päivää kaikille:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Suloista sunnuntaiaamua itse kullekin; niin vakkareille kuin vakoilijoillekin ;)

olimme illalla mökillä, ihan oli melkeipä kesäistä :) kaikennäköistä haikeaa luopumista on kyllä ilmassa, kun tuosta kesästäkin tässä pikkuhiljaa joudumme luopumaan tältä erää, ja moni pinossakin käy läpi vauvahaaveesta luopumista :'( mur-mur :hug: hienoa että sinulla on uusia suunnitelmia työn suhteen, niillä uusilla asioilla meidän "luopujien" täytyy yrittää elämää täyttää ja mieltä kohottaa :)

Kun jostakin luopuu, jotakin saa. Itselläni taitaa tässä olla käymässä harvinaisen konkreettisesti juuri näin - vaikkei kyseisillä asioilla suoraa syy-seuraus -suhdetta olekaan ;) MINUSTA TULEE MUMMO! :heart: Piti oikein isoilla kirjaimilla kirjoittaa :LOL: Siellä se ultrakuvissa köllötteli, ihan pienen ihmisen näköinen jo... ensimmäinen lapsenlapsi. Ihan kädet ristissä täällä nyt ollaan, jotta tämä pieni ihmisentaimi saisi rauhassa kasvaa sen 9 kk... sellainen typerä hymy nousee huulille joka kerta kun tuota pientä ajattelen! ;)

No voi harmitus tattinen kun täti tunkee joka juhliin mukaan :hug:

Jännäilijöille positiivisia vastauksia mahd. pian

toivoo tuleva mummo/mummi/mamma/isoäiti... hm, mikähän se olis...? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kastehelmi - Oi oi, onnea tulevalle mummille!:kiss:

tattinen:hug:

Mukavaa Rippijuhlaa siitä akan hupakon tulosta huolimati!:kiss:


ON..ja sillä tädillä on varmaan siskojahin ISO liuta..koska tänne se tulee seuraavaksi - tuhru lisääntyy..eipä tarvinnu dippailla enää(niin kuin arvelinhin)

Mukavaista sunnuntai päivää ihunille..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
No voi *mur-mur*....toivottavasti nyt kuitenkin se plussa tulis, kun ihan semmonen fiilinki ois, että siellä nyt jotain tapahtuu kun ihan havaittava punainen viiva siinä oli, vaikka olikin haamuinen.

Mulla tänään kp 14 ja ovistestit näytti ovista:) Tänä iltana ois tarkotus sitten hiukan sen eteen jotain tehdä. Tosin kyllä me tehtiin jo kp 12 ja kp 13, että nythän tulee hienosti tehtyä sitten kolmena peräkkäisenä päivänä.
Se vaan, että mä mitään limoja oon huomannut, vai oisko jäänyt simppalimojen takia huomaamatta.
Saapi taas sitten jännittää piinaviivoilla. Raskaustestejäkin tuli tilattua pari, että varmaan niitäkin teen sitten joskus kp 23 hujakoilla:)
 

Yhteistyössä