40+ so what wol.13

Virkki, komppaan muita, minustakin tuo keskimmäinen näyttää kyllä plussalta. Toivottavasti pääsitte tositoimiin. ;)

Täällä KP 7 ja alkaa olla liukkaat olosuhteet. :whistle: Pitää kai kaataa tuo ukkeli illalla, kun viikonlopuksi menemme eri paikkoihin ja seuraava mahis on vasta su-iltana. Jos vaikka olis aikainen ovis...
 
Virkki, kyllä mä tuohon plussaan luottaisin. Testasitko vain kerran päivässä? Mä olen joutunut joskus testaamaan kaksi kertaa päivässä, jotta on löytänyt vahvan viivan iltapäivällä. Sinänsä tuommoinen nopea viiva on kivempi, kuin viisi päivää vanuva vahva viiva!
Mulla oli tässä kierrossa nopea nousu, eikä mielestäni ihan hurjan vahva. Monesti meinaan saan testiviivaa tummemman viivan. Ja nyt se oli vähän epäselvä. Seksiä oli vain sinä kyseisenä iltana, dpo -1. Siksi olin vähän heittänyt harakoille tämän kierron. Muutenkin ehkä vähän relannut ts. luovuttanut tämän asian suhteen. Ja töissä esimies lomilla, itse vastuussa toiminnasta, niin kai oli vähän enemmän muuta ajateltavaa. Stressiä ei kuitenkaan, nautin tilanteesta.

Mulla ei ole ollut enää käytössä mitään. Ei greippiä, ei geleetä, vain monivitamiinit ja foolihappo, mutta en ole muistanut ottaa joka päivä.

Mutta ei me muuten tehty mitään toisin, se sinne ja sillai! Kerran. : D
 
Tyydeli, näin ton ja muistaakseni toi valitti että pitää 4 pvää putkeen jaksaa. Mun oma valittaa kun ei saa 20 pvää putkeen. Eli ei osumaa.


Mä olen tehnyt tieteellisen analyysin, että tosiaan, niinkuin MaiMei tai joku pohti niin ehkä ne mun superpitkät ovulaatiopäivät testeissa ehkä tarkoittaa sitä, että muna ei irtoa. Hormoonit on valmiina mutta ei niin ei. Tässä kierrossa tikutan ja alan kirjaamaan ihan ekceliin kuvat ja kommentit niin katsotaan onko kierroissa eroa. Sitten seuraavassa gynessä kun kuulen mitä on tapahtunut jos jotain voi peilata testeihin. Aloitan tikuttamisen ensi ma.

Hirveesti plussia, toivotaan että kaikilla pysyy matkassa. Tsepit meille muille!!
 
Ikäviä uutisia Babez, kovasti voimia.

Samoin Pirunpellolle. Toivotaan, että pääsette pian hoitoihin ja saatte nopeasti vastetta.

Ensi viikon alussa viimeistään pitäisi olla ovulaatio. Aloitin eilen testailun. Pikkuisen jännittää, sillä muutamaan kuukauteen en ole ovulaatiota tuntenut ja valkovuoto on lähes loppunut.
 
c-rotundifolia (onpas vaikea kirjoittaa ja muistaa tuo nimi!) puhut kuin minun suulla!!! Mulla on ihan sama juttu. Valkovuotoa on ihan sikavähän. Ollaanko me siis jo vaihdevuosien ovella kolkuttelemassa? Ootko käynyt testeissä? Tsemppiä bongailuun!

Meillä on isäntä reissussa, joten se siitä. Odotellaan ensi kiertoa... :confused:
 
Pirtsi, voi kurjuus! Mutta hyvä, kun on nyt syy tiedossa. Toivottavasti pääsette pikaisesti hoitoihin ja saatte oman nyytin syliin asti!

Babez, suuren suuret pahoittelut täältä! Ihan epäreilulta tuntuu ja kovasti toivon teillekin sitä nyyttiä! Mulla on itsellä kokemusta 12+1 viikolla ultrassa todetusta keskenmenosta. Siinä ajassa sitä ehtii jo rakentaa aikamoisia pilvilinnoja., joten pudotus on kova. Voimia sinne kovasti!

Onnittelut Tyydeli! Meitä elokuussa plussanneita alkaa olla pitkä lista. Vautsi!

Karoliina, tutulta kuulostaa sinun vointi. Jännityksellä täälläkin ensi viikkoa odotellessa...

Joko äiti seiskanelonen sait uutisia?

Virkki kyllä minäkin sitä keskimmäistä ovisplussaksi sanoisin.

Joku kyseli, että mitä tehtiin plussakierrossa toisin. Nooh... Meillä ei paljon petipuuhia oviksen aikaan ollut. Oltiin kyläilemässä ja yhden kerran pikaisesti saunassa puuhailtiin ja sekin jäi vähän kesken :oops: Olin sataprosenttisen varma, etten voi raskaaksi tulla, kun ei toimitus mennyt perille asti, mutta mikä lie harhalaukaus sitten osui (y)

Täällä olo on jotenkin plääh. Aamulla heräsin ajatukseen, että nyt ei kaikki ole hyvin. Tissitkään ei olleet yhtään kipeät, eikä vatsassa tuntunut miltään. Jotenkin on sellainen olo, että tämä oli tässä. Mitään vuotoja tms. ei onneksi ole. Varasin sitten kuitenkin ajan ultraan ensi viikolle. Olisin saanut jo tälle päivää, mutta en halunnut näin aikaisessa vaiheessa mennä. Käydään nyt kuitenkin ensi viikolla kurkkaamassa, jos siellä vatsassa joku möllöttelisi.

Keltsi 6+1
 
Äiti74 :)!! Onnea! Ihania uutisia!

Keltainenseepra..jospa ne fiilikset ny vaan on vääriä. Mulla ainakin kaikissa raskauksissa oireet ja olot on alussa menny pois ja tullu ja taas kadonneet :)!

Meillä alkaa hoitorumba ens kk :censored: outoa ajatella että nyt jo :eek: pelottaa ja paniikki iskee. Huhhuh.
 
Äiti seiskanelonen, ihana kuulla että sait hyviä uutisia!! (y) Nyt pääset nauttimaan raskaudesta! :)

Tyydeli, tsemppiä! Toivottavasti viivat lähtevät tummumaan nätisti. On tuossa AO:ssa mielestäni pientä vahvistumista nähtävissä.

Kaikille plussanneille sellainen semi-nolo kysymys että (mikäli tiedätte millä kerralla tärppi kävi) mikä asento on ollut käytössä? :whistle: Tuli vaan mieleen että voisko asennolla kuitenkin olla merkitystä, vaikka sanotaan ettei ole, kun meillä nämä hommat hoituvat nykyään enemmän tai vähemmän pystyasennossa tai siis istuma-asennossa ja heti perään pesulle. Aloin miettiä että jospa ne uimarit ei kuitenkaan ehdi olla sisällä tarpeeksi kauan, jotta ehtivät uida paikalle ylämäessä, vaan valuvat ulos... Meillä ei oikein vaakotasossa päästä puuhaamaan mitään, kun esikoinen yleensä nukkuu meidän välissä (ja ellei välissä, niin sänkynsä on edelleen meidän makkarissa), vaan yleensä homma on aika lailla pikatoimitus istuma-asennossa. Enkä mä mitään jalat seinää vasten-asentoa ole jälkeenpäin harrastanut. Ehkä pitäisi ottaa se tavaksi...:ROFLMAO:

Plussatuulia ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Seminoloon kysymykseen seminolo vastaus:geek: meillä mennään yleensä vaakatasossa niin että mä oon päälimmäisenä ja sit takaa :LOL: enkä todellakaan koskaan ikinä oo nostanu jalkoja kohti kattoo.

Mä tein kollaasin mun viivoista lähtee siis dpo 10 Pregchech ja yesorno, cb plus dpo 12, cb plus dpo 14, one step dpo 15 ja cb plus dpo 16 eli tänään. Eilen sain digiin 2-3.

http://aijaa.com/ihoGqb
 
Hips jälleen! JOtenkin ollut kiirettä tai sitten vaan velttoutta, ei oo kerennyt kirjoitella. Oon ollut aika koomassa vapaapäivät, väsyttää hyvin päivisin ja iltakasilta tipahdan aivan täysin :D Hetkittäin kuvottaakin :/

Mitäs me tehtiin plussan eteen, molemmat oltiin lomalla, oli aikaa ja jaksamista eikä vuorotyö estänyt.. Kerrankin löysin ovulaation ihan oikeasti, eikös se periaatteessa ole silleen, että kun on vahvin viiva niin sen jälkeen se ovulaatio on noin 24-36 tunnin päästä. Sitten oltiin tehokkaita aamuin illoin ja asento tais olla lähetyssaarnaaja, tätä tehokkuutta tais olla 4-5 päivää, mies oli jo hätää kärsimässä, mutta mutta, nyt se saakin levähtää, kun en uskalla paljoa :p ja nyt sitä lepoa ei sit muka tarttis :D

Oikeasti ennen kuin olin ruvennut ovista mittaamaankin ni tapahtui niin, että mies vaan silitti mun kättä ni meikä iski kimppuun het:D siitä rupesin päätteleen, että taitaa olla ovulaatioaika ;) Ollaan kyllä ajateltu, että josko toi ois se oikea aika ollut :D
 
Meillä ihan perus lähetyssaarnaaja asento ja aika nopsaan yleensä käyn nopealla pesulla. Tosiaan dpo-1, täsmäiskulla.
Oliskohan enempi sillä vaikutusta, että olosuhteet on suotuisat. Limat oikeanlaiset ja simpat ajoissa mestoilla? Henk koht ajattelen, että mulla on muutama toimiva ovis ja munasolun irtoaminen vuodessa. Siksi ei juuri ainoatakaan voi jättää väliin. Seuraava voi tulla puolen vuoden päästä. Nyt sit vielä jää arvoitukseksi, että oliko tää ihan kelpo vai maho solu, josta ei ole kehittyväksi.
Aika urpo saa olla, jos vielä neljän km.n jälkeen alkaisin yrittää uutta... Eiköhän luonto ole siinä vaiheessa jo osoittanut, että kannattaa lopettaa.

Kahvin kanssa mä kipuilen? Voisko nyt kuitenkin juoda pari kupillista aamuisin... Ja reissu edessä ens viikolla. Tuskin aion kieltäytyä kaikista herkuista, kuten fetajuustosta. Eiköhän se mene kesken ilmankin kurjistelua, jos on mennäkseen.

Jos jotain hyvää, niin kohtu "säkenöi" ihan kun kaikissa edellisissäkin. On siellä varmaan vielä siis jotain meneillään! Pitäkää peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Tyydeli, joko onnittelin? No ainaskin olen mielessäni tuuletellut: ONNEA! Ja peukkuja!

Ei kai kohtuullinen kahvinjuonti mitään haittaa, jos vaan maistuu. Go for it! Itse en luopunut aamukahvistani kummassakaan raskaudessa. Fetajuustosta kyllä kieltäydyin listeriariskin vuoksi, olkoon sitten miten pieni riski hyvänsä. Sinänsähän se juusto ei varmasti keskenmenoa aiheuta, mutta otin varman päälle. Ymmärrän kuitenkin, etteivät kaikki koe tarpeelliseksi pelata yhtä varman päälle kuin minä. Jotenkin, kun tiesi, että joku elintarvike on kyseenalainen, ei sitä oikein tehnyt edes mieli.
 
Tyydeli, itse oon juonut kahvia 3 kuppia lähes joka päivä ( ja joskus vielä pepsiä päälle) ja alussa oli tosi vaikea tyytyä siihen. Fetaa olen syönyt kerran pari ja ehkä tuorejuustoakin. On nuo kuitenkin turvallisiksi netissä mainostettu. Unkarissa tuli kans pari yllätystä. Listerian kai helpoiten saa ihan muusta kuin juustoista.
 
Tervehdys! Ja onnittelut äiti74 hyvistä uutisista!! Jos nyt pääset nauttimaan raskaudesta

Täältä terkut tyhjentyvältä.. aamusta polille ja cytotecejä meni päivän aikana 8 - mutta nyt tilanne näyttää lupaavalta - tyhjentynyt ihan kivasti ja kivutkin luokkaa hieman normikk kovemmat. Toivottavasti tyhjenee kunnolla ja vuotais vain sen minimin - kuten viime kerrallakin.

Mulla on jo ajatukset tulevassa - seuraava mahdollinen laskettu aika heinäkuussa - joten woodoomaisesti - olen rv -46 ; -)
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Onnittelut äiti seiskanelonen! Ihania u.utisia ilmeisesti!

Täällä taasen saa al. kaa jo murehtia.; Ei näytä viiva vahvistuvan. Ehkä tämä päättyy, ennen kuin alkaakaan.

. Kuvassa dpo14 ylempänä ja dpo12 alla. Ei juuri muutosta. Sama rsfun testin kohdalla. :(

http://aijaa.com/e9scMJ

http://aijaa.com/mvOV2V
Moikka Tyydeli
Älä huoli hcg nousu on yksilöllistä eikä mullekaan paukannut noin alussa kovin kummosta - kokeile muutaman pvn päästä digitestiä
mäkin tein monta testiä kävin verikokeissakin kunnallisella ja kyllä se hcg siellä oikeesti tuplaantui
Toi ihan alku on kyllä kans sellasta piinaa - ja ne rfsun testit saa heittää yli laidan - vaikka mulla oli mikä hcg arvo ne näytti aina hailakkaa
! Sä oot nyt raskaana vahvasti - onnea
 
Onnittelut Tyydelille ja muillekin elokuussa raskautuneille, teitä olikin monta!

Ihania uutisia olet saanut Äiti74, isot onnittelut myös sinne!

Mahtavan positiivinen jaksat olla Babez74, upea asenne!

ON: Työt alkoivat ja samalla tuskat aamuheräämisistä. Mä en siis millään muotoa ole aamuihminen.:sleep::sleep: Väsymys on ollut potenssiin sata ja sen mukaan myös mieliala niin alhaalla. Töissä jaksan, mutta kotona en sitten jaksakaan. Muutenkin vihaan syksyä:mad:, se on mulle kevät ja kesäihmiselle, yhtä kuin kuolema:(. Ja kun työt alkaa, alkaa mulla päänsisäinen syksy, aivan sama, mitä lämpömittari sanoo.

Väsymys menee siihen, että en siedä Miestä :cautious: tai mitään kosketusta, joten ei puhettakaan mistään vauvoista meille.

Kaiken lisäksi kävin vuosihuoltopapassa ja siellä testin tehnyt kätilö sanoi, että hän oli näkevinään jotain valkoista kohdunsuulla ja hän laittaa pikana testin menemään, mutta "älä huoli, ei se välttämättä ole mitään, mukavaa viikonloppua." Just :devil:. En huoli en.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Äiti seiskanelonen, Ilmeisesti hyviä uutisia! Onnea! :love:

Babez74, tsemppiä! Ihailtavan positiivinen asenne sinulla. (y)

Tyydeli, hienosti vahvistuu! (y)

Täällä kp 20 menossa ja ilmeisesti dpo 6, Teroluteissa myös kuudes päivä menossa. Edellisten kiertojen keskivälin jälkeinen isompi tuhru/tiputteluvuoto on jäänyt pois, joten siltä osin Terot toimii. Eilen ja tänään ihan vähän rusehtavaa tuhrua, valkovuotoa on kyllä ihan runsaasti, muita oireita ei oikeastaan. Rinnat ajoittain vähän herkät, mut voi tosiaan olla noiden Terojen sivuvaikutuksia. Eilen ja tänään on hermoa kiristänyt, mikä sopii hyvin kierron tähän vaiheeseen. Viikko ennen menkkoja on ärsytyskynnys melko matalalla...:devil: Raskaustestejä ei ole varastossa, tässä pohdin, et pitäiskö pieni satsi tilata vai jättäiskö testaamisen vasta myöhemmälle... Jotenkin ei ole yhtään raskautunut olo. :unsure:

Ovistestejä on vielä muutama jäljellä ja tikutan ne tässä kierrossa pois, katsotaan minkälainen käyrä tulee. Ens kierrossa jätän testaamisen väliin... ehkä :rolleyes:

Kp1-kp20:
http://aijaa.com/rkpNgH
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Aurinkoista lauantaita kaikille! Täällähän oli paljon hyviä(kin) uutisia, ihanaa :) Babez, tuntuu niiiin epäreilulta puolestasi!! Sovitaanko että kroppasi on samaa mieltä ja uusi kierto pääsee nopeasti alkuun ja seuraava alkio on THE menestystarina <3

Täällä KP1 (melkein viikon myöhässä). Tiesin odottaa, ovisoireita kun ei tullut viimeksi ollenkaan. Tosin miehen toiveikkuus ja keskiviikon roskishaamu sai hetkellisesti silti haaveilemaan... Mutta, nyt pääsen vihdoin verikokeisiin, jotka pitää ottaa kp2-4. Osaako joku kertoa kuinka minuutin päälle se 3 h heräämisestä on? Vähän ressaan täällä että mitäs jos herään liian aikaisin ja/tai labran ajat on pahasti myöhässä... Toinenkin epätietoisen kyssäri: saako 40 täyttäneet yksityisklinikan hinnoista jonkin pienen Kela-osuuden myös vai maksaako täydet 100%? About pari tonnia 3 alkiosta? Aiemmin oli täysin pois laskuista mutta nyt huomaan harkitsevani kuitenkin! KIITOS jos paremmin kartallaoleva ehtii/jaksaa sivistää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74

Yhteistyössä