40+ so what wol.13

Darni73, hyvältä näyttää. Ei jätä epäilystä plussasta. Mulla nosti kans lämmöt Teroluteilla. Ensimmäisenä aamuna kun otin se pillerin, niin jo samana päivänä hehkui posket punasena.

Keltsille onnittelut uudesta kierrosta. Sitä tässä itsekin vähän odottelen, tosin ei haittaa vaikka jäis tulemattakin. Tämä välivaihe on vaan niin ärsyttävä, tahtoo tietää missä missä mennään... :X3:

Jimima ja Pilvilinna74, pahoittelut uudesta kierrosta. Ei muuta ku uuteen nousuun, kohtahan se oviskin taas kolkuttelee ovella (y)

Tammis, tsemiä piinapäiviin. On kyllä astetta raastavampi tilanne. Mut kaikki voi edelleen olla ihan hyvin. :love:

Pirunpelto, pahasti tuommonen painauma just tossa viivan kohdalla. Hankala tulkita...

Täällä tänään kp 14 tyhjennyksestä laskien. Ovistestiin ei ole tullut selkeää plussaa, vaihtelevan vahvuisia viivoja. Oireita mukamas on... :D Tässä mietin, et aloittaisko tällä viikolla kuitenkin Terolutit ettei kierto kovin veny. Ja seuraavasta kierrosta sitten kunnon yritys. Raskaustesti näytti omaan silmään negalta tänään, joten uskoisin saavani nollat tauluun keskiviikon hCg-kontrollissa. Hope so! Jos olisi ylimääräistä rahaa, niin kävisin varmaan yksityisellä tsekkaamassa alakerran tilanteen. :geek:
 
Tammis, tuo on ikävä fiilis. Henkisesti alkaa varautumaan niihin lopullisiin huonoihin uutisiin kun ei olot sen mukaiset mitä osaat jo tuohon kohtaan tiedostaa. MUTTA, josko tämä on se loppuun asti vievä kokemus ja siksi jo alusta pitäen erilainen? Toivon niin, että saat kaikesta huolimatta hyviä uutisia pian.

Pirtsi, näenkö mä plussan tuossa alemmassa? Vieläpä selkeästi?

ON. Heräsin kamalaan painajaiseen ja miksi just vapaa päivänä kun olisi saanut nukkua vaiks koko päivän.
Näin unta, että olen unohtanut sopia PASiin ajan ja kuukautiset on mennyt ja siirto olisi pitänyt tehdä kun menkat alkoi ja sitä ennen olisi pitänyt aloittaa lugetkin jotka on vielä aloittamatta. Olin ihan järjettömän vihainen itselle ja miehelle, kun sekään ei moisesta muistuttanut. Taas turhaan syödyt progynovat ja turhaan mennyt kierto. Siihen kiukkuun sitten heräsin puhisten ja vain tajuamaan, että hoito on nyt siinä vaiheessa kuin kuuluukin ja pe on ultra varattuna ja kuinka turha tämä herätys olikaan. Varsinkin kun oon niin huono saamaan unen päästä uudelleen kiinni. Mut eikö tää oo varma merkki siitä, että oon raskaana ja menossa on rv1+0 niinkuin woodis sanoisi?

Muokattu rv oikeaksi. Olin siinäkin jo päivää edellä...
 
Viimeksi muokattu:
MAANANTAI 12.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


Virkki (39)........................2.................43kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............32kp/30-32
Tammityttö (39)................3...............32kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6.................31kp/25
Jelli75 (39)........................3.................26kp/26
Esteri1 (42)......................2..................26kp/
elotar74 (41)...................3...................25kp/27
Minttu 71 (44)..................5..................23kp/30
Pirunpelto (39).................1..................22kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................21kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................19kp/29
Kalabaliikki (39)...................................16kp/22-28
Zandi(40)........................2...............8/27(hoitokierros,PAS)
Woodoo(40).....................4..................7kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................7kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................6kp/26-29
Jimima (43).......................2................4kp/28-30
KeltainenSeepra................2.................2kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................

Piinailupäivät:


Elotar (41)............................dpo11
MaiMei(39)............................dpo 10
Tammityttö (39).....................pp 5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42
Johanna75 (40

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Minäpä nyt täällä yksinäni spämmäilen.
Poikaa odottaessani 15v sitten pohdiskelin, että miksi sanotaan, että raskaus kestää 9kk, kun sehän kestää 40vkoa jos lasketaan viimeisista kksista. Se taas on mun laskuopin mukaan 10kk. No nyt kun asiaa aloin taas pohtimaan... Niin, 15 vuoden jälkeen... Päädyin siihen, että entisaikaan ja varmaan monesti nykyäänkin naiset havahtuu vasta kuukautisten pois jäämisen aikaan, että tässähän ollaan raskaana jolloin aikaa onkin vain 9kk jäljellä.
Meillä vauvakuumeisilla se odotus tosiaan alkaa sieltä menkoista niin meillä on kuukausi enemmän odotettavaa...
Joo, mun pitäisi nukkua, kun näin järkevät pohdinnat on käynnissä ja viel jaan ne teille.....
 
Pirtsi wellcome to club.. mäkin nauran täällä itkun sekaista typeryysitkua. Kuten Zandi sanoi, sitä varautuu siihen paskaan uutiseen mikä tuleman pitää. Nauran sille että hetkellisesti annan itseni toivoa ja uskoa ja sitten joku saatanallinen pahviliuska palauttaa maanpinnalle kovemmin kuin pommikone.

Mäki tein (juuuu..niimpä niin) aamulla tikkuja. Ajattelin että annetaan mennä, tämä leikki aloitettiin jo joten mitäpä sitä sädekehää kiillottamaan enää. Sitä saa mitä tilaa, kun ei odota loppuun saakka.
Ovistikut (rfsu) on edelleen puhtaan valkeita. PCn kuvittelen jonku harmaan viivan mitä ei ollu olevinaan sillo pari pv sitten. Kuka käskee uittaa mitään **^^! $# Ovulaatiotikkuja?? Ne pilaa tällähetkellä tämän lapsellisen toiveikkuuden siihen että toi harmaa "näyn vain tietyn lampun alla käännelleen"-viiva merkitsisi jotain.
Kannan tota kusista tikua mukanani kuin ainoaa oljenkortta siihen, että mahassa olisi elämää. Tiedän kyllä kokemuksesta ettei tollaset viivat tarkoita edes sitä :poop:. Tai että tuottamallla tota euron arvoista kusitikkua se raskaus yks kaks ilmestyisi tyhjästä. Kun se on edelleen se aika mikä näyttää :unsure:. Miks pitää ihmisen olla tällanen ääliö sen lisäks että on viallinen.
 
Tammis, siksi että haluat kuulla niitä hyviä uutisia kaiken pahan jälkeen. Siksi että niin sinä kuin me muutkin niitä hyviä uutisia kaivataan.
Sinä kyllä uit niin syvissä vesissä, ettei tosikaan. Nyt olet kyllä todellisen halauksen tarpeessa, joten mars miehen pakeille, kun täältä ei voi kuin virtuaalisesti sen tehdä.
Kaikesta huolimatta ei lopeteta vielä tämän hoitokierron haaveita tähän, kaikki on niin mahdollista vielä.
Millä testeillä muuten testailet? Ja koska sulla on se ns virallinen testipv?
Muoks. Missähän mun aivot on. Tuollahan selkeäati kirjoitit millä testaat. Kummastakaan ei ole kokemuksia itsellä.
 
Kiitos Zandi ja Äiti74 <3 Päivän mittaan on tullu lisää oloja. Tosin kaikki voi olla vaihtelua mikä kuuluu kuvioon. Turvonnut emätin ja vetenä tuleva VV nostaa vähän toivoa..Mutta edelleenkin mua hämää ne blankot ovistikut. En pääse siitä nyt yli.
Kävin ostamassa pari apteekin omaa huomiseksi ja keskiviikoksi. Harmittaa että menin aloittamaan tän näin aikaisin. Olisin säästynyt paljolta ku olisin odottanut niinkuin piti. Nyt tää on yhtä sähläystä :(
No perjantaina on virallinen testipäivä joten viimeistään sit piina loppuu. Harmittaa vuotaa ensi viikolla kun ollaan harjoituksissa paikassa missä ei pääse vessaan ku kerta päivään. Vuodan aina nii runsaasti ettei mikään pidättele :(
 
Monista hyvistä ultrakuulumista huolimatta tänne kaivattaisiin nyt oikein kunnon plussasadetta, sen verran luovuttanutta ilmapiiriä aistittavissa.

PIRTSIllä minä näen taas viivaa, mutta minä nyt näen niitä viivoja tosi herkästi. Mutta ehkä nyt olisi sen aukkarin vaikutuksesta tulossa plussa sinne (y)

TAMMITYTTÖ, onneksi on jo vähän tullut oloja, jospa ne lupaisi nyt hyvää. Mulla on nyt cittarista ostettuja ovulaatiotestejä, ja on eka kierto niin, ettei niihin piirry yhtään mitään. Tavalisesti olen saanut aina jonkin näköisen haamun kiertopäivästä huolimatta ja nyt kp 7 ihan puhdas tikku (n)(n)(n)

Jospa tästä lokakuusta tulisi se plussakuukausi :X3::X3::X3: Itsellä menee kuitenkin nyt seruaavat testausajat varmaankin marraskuulle, mutta jos vaikka jonkun pikku haamun tai viivanpaikan saisi jo lokakuussa :whistle:
 
Huutelen kännykällä äkkiä täältä.
En tehnyt tänään vielä aamupissasta testiä, ehkä huomenna. Lupaan laitella tihrustettavaa oli aihetta tai ei. Pääsen illalla koneelle vasta..

Se vihreä tikku on ovulaatiotesti ja todella hailura.
Ärsyttävää, että siihen testiviivan kohdalle siihen tuli tuollaista rähmää niin todellakin vaikeuttaa tihrustamista!

Tammitytölle halauksia niin paljon. Minusta ois niin kiva lähteä vaikka teekupposen ääreen kanssasi jakamaan maailman painoa. Tsemppiä! Jos loppuviikosta tehdään molemmat positiiviset raskaustestit?

Palataan huomenna kaunokaiset!
 
Pirtsi. .todellakin. ootko muute miltä alueelta jos saa udella?

Ja joo. Tehdään. Voi että ku kerranki vois hypätä ilmaan ja todeta, että jumpe..OLIN väärässä. Ähäkutti paskat tikut..tulipa se plussa sittenkin. Vaan ei.. mä tiiäm jo tän ku epätoivon vimmalla Tiiraan mukaviivoja nii ne ei oo mitää oikeita
 
Terve,

Olen ollut työreissussa ja vähän muutenvaan reissussa, en ole edes kerennyt kunnolla lukemaan palstaa. Tammikselle tsemppiä, älä ovistestien takia masennu!! Muille myös tesmpit!

Mulla vika letropvä ja yllättäen unohdin napata letron aamulla. Eli ei edes lääkkeet mene ajallaan. Huomaan, että olen alkanut hieman himmailemaan kuumeen kanssa. Jotenkin kroppa ilmoittaa niin selkeästi elävänsä eri aalloilla kuin nuorena. Menkat oli nyt tyyliin 2 pvää, ennen aina 7-9 pvää. Niin selvästi on muuttunut kierros. Käytännössä 25 vuotta on ollut samanalainen kierto ja nyt ihan vieras. Ihan turha tässä selitellä itselleen, että juujuu toimiitoimii. Ehkä ei vaan toimi enää. Ehkä se vaan pitää hyväksyä.

No mutta, katsellaan kun festit lähestyy josko innostuisi. Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää.

Terkut!!
 
Tammitytölle myös täältä virtuaalihalit, tiedän tunteen ( tosin mä kyllä repesin nauramaan, niin todentuntuisesti kuvailit tunteitasi, ihan kuin minun suusta ; v...n tikut pääsi munkin suusta pari viikkoa sitten ) mina se edelleen odotan menkkoja, nyt tosiaan jo dp32...kaikki oireet on, olleet jo lauantaista saakka mutta mitään ei vaan tapahdu.

Ostin muuten lauantaina ihania hepeneitä mun ja miehen yhteiselle lomalle, viikon loma 22.10 -29.10. ( ja ovis ) ainakin oon nättinä pedissä jos ei muuta ;) ja kyllä ne kummasti omaakin mieltä piristivät :love:
 
MAANANTAI 12.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............32kp/30-32
Tammityttö (39)................3...............32kp/ (hoitokierros menossa)
Pilvilinna74 (40)................6.................31kp/25
Jelli75 (39)........................3.................26kp/26
Esteri1 (42)......................2..................26kp/
elotar74 (41)...................3...................25kp/27
Minttu 71 (44)..................5..................23kp/30
Pirunpelto (39).................1..................22kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................21kp/26(letrot)
Babez74 (41) ...............1.....................19kp/29
Kalabaliikki (39)...................................16kp/22-28
Zandi(40)........................2...............8/27(hoitokierros,PAS)
Virkki (39)........................2.................8kp/26
Woodoo(40).....................4..................7kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................7kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................6kp/26-29
Jimima (43).......................2................4kp/28-30
KeltainenSeepra................2.................2kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................

Piinailupäivät:


Elotar (41)............................dpo11
MaiMei(39)............................dpo 10
Tammityttö (39).....................pp 5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42
Johanna75 (40

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Heippa!

Päivitin oman kiertoni tähän viimeiseen. Hieman haasteellista huonoissa yhteyksissä, mutta menihän se! Tammis, älä vielä luovuta. Ei vielä uskota testeihin. Ymmärrän kyllä, että on luovuttanut olo. Testit on niin syvältä.

Pirtsi kans... Vielä on aikaista testata. Laita meille silti niitä kuvia. Woodoo, älä jätä letrokerhoa kesken.

ON: kävin tänään klinikalla. Ultrattu on vaihteeksi ja nyt Letrot oli kasvattaneet yhden 13mm follin ja toinen on 11mm. Limis vain 5mm. Gyne oli sitä mieltä, et ovis saattais olla jo torstaina! What? Ei mulla ikinä niin aikaisin! Totesi myös, että limis on ihan liian ohut. Letrot ohentaa sitä. Mitä woodoolle ja Maimeille on limiksestä sanottu? Ja nyt TAMMIS, palstan omalääkäri, katsotko kristallipalloosi ja ennusta mulle, milloin ovis tulee ja miten tuo limis vahvistuu jne! Mulla ei ole ikinä ovis ollut näin aikaisin! Ei ikinä. Kiitos letrojen? Sitten lääkäri totesi, että ehkä Letrot ei sovi mulle ja ensi kierrossa kokeillaan Gonalia (?), siis pistosta! Mut luomuna mennään vielä. Jäi ihan positiivinen ja hyvä kuva. Onneksi heti ruvetaan tuumasta toimeen. Pelotti mennä julkiselle puolelle, mutta en saanut moraalisaarnaa ja hoito oli erittäin asiallista. Ois pitänyt vinkua sinne aikaisemmin. Katsotaan nyt tämä kortti vielä ja vasta sitten luovutetaan!
 
Virkki, Sen mää ymmärrän jos letrot kasvattaa follia nopeammin kuin se naturellina kasvais, ja että limis ei oo nyt sit ehtinyt siihen mukaan (?) mut saahan siihenkin limikseenkin tukea erikseen..vaikka nyt ehkä liian myöhäistä (?). Normistihan ne clomit tuota limistä ohentaa, ei letrot niinkään, mutta kai niitä poikkeuksiakin on. Mut kyllähän se tuosta vielä vähän paksuuntuu, jospa vaikka tarpeeksi. Kantsii varmaan nyt varata niitä ovistikkuja kaappiin iso kasa ja testata aamuin illoin.

Mutta, että pistoksetko ei tekis sitä samaa? Mulla ainakin menopur pistokset aikaisti oviksen kp9:n kohdalle (kun se letroilla oli kp13-14). Mut jos se sitten ottaa sen limiksen mukaan. Kyllä on kimurantteja nuo hoidot kun kaikki ihmiset on sen verran yksilöitä.
Onneksi sentään käynti oli mukava muuten!
 
Tammis oli pakko kirjautua antaa edes virtuualihali <3

Muillekin tsemppiä!

En tosiaan taida käydä kuin tavan vuoksi palstalla.. :( josku kaihoisasti joskus ihan selkeä ei enää pysty. Nyt tais mennä ovis viikonloppuna kun olin niin kipeä.. Pelästyin jo että jotain on taas vialla kun oli niin outoja kipuja mut päivystyksessäkin pohti, varmasti vielä sisukset sen verran turvoksissa että voi vaikuttaa.

Plussatuulia! <3
 
Tsau,

Virkki mulle lekurit ei ole puhuneet limiksista mitään. Tai siis mitään Letroon liittyvää. Ekalla kerralla (ennen letroja) limis oli 8 mm eli liian ohut, kuulemma. Silloin en ovuloinutkaan. Tokalla kerralla kp 12 oli 10 mm. En tiedä onko se tarpeeksi, mutta follit näytti kuulemma letrojen jäljiltä hyvältä. Mietin, että onko noissa letroissa mitään järkeä, ainakin tosiaan menkat oli niukemmat, entä jos limis on huono niin ihan sama mitä ovuloi jos ei limakalvo ota vastaan.

Oisko silti parempi jatkaa lman letroja? Jos se olikin vain yksi häiriintynyt kierto ilman ovista ja kunnon limakalvoja..

En tiiä, ehkä nyt muutama letrokierto ja sit taas muutama ilman. KAhtotaan kuin käy.

PEukutan Tammikselle kovasti. Ja halit Theranille ja muille myös!!
 
Tulin kurkkimaan, olisko Pirtsiltä jo uutta testiä... :) Tammitytölle halaukset täältäkin!!

Mä en oo testannut, ei oo mitään syytä... En tiiä testaisko silti huomenna huvikseen, on siinä jotain "hauskaa" tuijottaa päivä testiä, että oisko tossa joku häivähdys...

Virkki: mulle ei sanottu mitään limiksestä. Ehkä se oli sit ok. Itekin oon miettinyt, että onko noissa letroissa mitään järkeä. Viime kuussa oli se viikon pahoinvointi, nyt ei ole ollut. Aion taas testata ovistestillä kierron lopussa, et mitä se näyttää. Olikohan viime kierrossa kemiallinen sit kuitenkin... Mut joo, letrot ainakin nyt tekivät paremman olon. Ei mitään tuntemuksia. Mutta kyl sit menee kaikki jännityskin, kun tuntuu, että tauolla kroppa jotenkin kokonaan. Rinnatkaan ei ole kipeät ollenkaan, ehkä pieni häivähdys vasemmassa.

Adoptio-info on lähestymässä, sinne aion mennä. Oon miettinyt, millaista olis saada perheeseen uusi, iso lapsi, 3-5-vuotias. Varmaan aika rankkaa. Mies ei kyllä varmaan millään keinoin suostu. Unelma vauvasta alkaa kaikin puolin hiipua...

Iloista päivää kaikille!
 

Yhteistyössä