40+ so what wol.13

Poistin nyt itteni tuolta piinailemasta, herranjestas mitä työ sekoilette ;)
Ihan selvä enne!
Mä en pääse koneelle ja puhelimella edelleen nuo mainokset raivostuttaa kun alkaa raikamaan eikä saa pois klikkailtua. Ja en minäkään nähnyt noita edellisiä viestejä eilen kun yritin lukea?

No kuitenkin, omaa napaa. Ylihuomenna ultra, sitten tietää taas vähän enemmän. Ja ennakoin tosi typerästi mutta tein sen silti, cittarissa oli siteet tarjouksessa ja pyörin jo siellä hyllyllä paketit kainalossa, kunnes päätin, että "entä jos NYT tämä olisikin the kierto" - ja jätin paketit hyllyyn ;)

Meibijees kyllä tossa sun tikussa ainakin näkyy selvästi väriä, toivon, että pääsisit kuitenkin jatkoon ilman menkkoja ja hyvällä tuloksella. Pidän peukkuja pystyssä puolestasi! :love:
 
Maanantai 26.10.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Kalabaliikki (39)...................................30kp/22-28
Zandi(40)........................2................22/27(PAS 21.10)
Virkki (39)........................2.................22kp/26
Woodoo(40).....................4..................21kp/24-26(letrot)
Zini76 (39)........................4..................21kp/26-28
C. rotundifolia (40)...........2................20kp/26-29
Pilvilinna74 (40)................6.................19kp/25
Jimima (43).......................2................18kp/28-30
KeltainenSeepra................2................16kp/26-28
Tupsu71 (44)...................4......................
Meibijees...............................................28kp/
elotar74 (41)...................3...................13kp/27
Jelli75 (40)........................3.................13kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............12kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................10kp/
Minttu 71 (44)..................5..................10kp/30
Pirunpelto (39).................1..................9kp/29-30
MaiMei (39) ....................2..................8kp/26(letrot)
Toiveilija38 (38)................3..................8kp/28
Tammityttö (39)................3...............6kp/
Babez74 (41) ...............1.....................2kp/29


Piinailupäivät:

Kalabaliikki (39)......................dpo15
Zandi(40)..............................pp 5
KeltainenSeepra......................dpo 5
Jelli75 (40)...........................dpo 2
Jimima...................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kalabaliikki, jänniä aikoja siis. Toivottavasti plussa värjääntyy pian.

Elotar, olen Tammiksen kannalla myös, eli tänään!

Meibijees, kuulumisia kaivataan!!

Pirtsi, mietin, että eikö olisi ollut varmuuden maksimointia ostaa ne siteet ja sitten harmitella, kun niitä on turhaan kaapissa? Ja olisi sillä varmistanut plussan? Ei mutta, toivottavasti ultrasta kuuluu hyviä ja pääsette eteenpäin. Jänskät ajat teilläkin.

ON. Edelleen niin selkeä sisäinen tunne, että ei tässä raskaana olla, mutta mieli kovasti toivoo toki vielä (ylläripylläri). Testit polttelee, mutta jos vielä malttaisi.
 
Kiitos synttärionnitteluista (ei valitteluja; naiset ja viinit jne!!) :D

Meibijees & kaikki me itsemme soimaajat; eikös toivo ole about ainoa mitä meillä on, joten pidetään siitä pää pystyssä kiinni!! Hmm.. kai mutkin saa lisätä toiveikkaisiin piinailijoihin dp2 :D Unohdin ostaa ovistikkuja reissuun mukaan, mutta rintaoireet tuli pitkästä aikaa vahvoina takas, joten ovis bongattu etuajassa ja lomafiiliksissä oltu sattumalta asialla sopivaan aikaan!
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74
Voi Meibijees, toivotaan, toivotaan! Itseään ei kannata soimata. Jokaisesta toivon rippeestä saa ja pitää olla iloinen!

Jellille synttärionnea! (Kirjoitin ensin vahingossa syNNärionnea :D)

Elotar, tänään! (Ja miksei huomennakin...)

Flunssaa pukkaa ilmeisesti, järkyttävän kylmä koko ajan. Valkkaria lorahtelee vähän väliä, mikä herättää pieniä toiveita. Eikös se ollut ihan hyvä merkki?
 
Heippa, ja kiitos päivityksistä. Kp1 tänään, sillä nyt vasta tulee härän kurkusta... eli uuteen nousuun. Nyt pitäisi ke mennessä päättää aloittaako letrot. Mitäs meidän kotitohtorit on mieltä - mihin ne auttaa ja kandeeko ottaa? Mulla siis kypsyy nopeasti (l. Ovis jo kp10-13) ja limikset ollut ol ' mutta ilmeisesti liian vanha kana munimaan. Onko letroistaapua tällaselle? Kirrto on yl. 29 pv-
 
Ihania ootte! Kiitos taas tuesta! :love:

Eilen kävin labrassa, ehkä tänään saan tulokset. Testit näyttää ihan blancoa, et ei varmasti ole mitään. Tuhrua on tullut, joten eiköhän tämä ole sitä ihteensä. Toivottavasti nyt alkaisi nopeasti, ettei tartte montaa viikkoa tuhrutella ja miettiä, et onko taas joku vialla.

Oliskohan ollut joku epäkelpo testi se minkä toissa aamuna tein, siinä kuitenkin edelleen näkyy punainen viiva... Mut sen jälkeen siis ihan blancoa tullut.

Keltsillä vaikuttaa lupaavalta! Se järjetön palelu oli esikoiselta ainut oire, jonka muistan. Niin ja järjetön tissikipu ja väsymys. :D

Zandille tsempit, ei se sisäinen tunne aina mene oikein. Mä ihan oikeasti luulin olevani nyt raskaana. Ja paskat mä mitään ole. Enkä siis pelkästään sen viivan takia, vaan ennen sitä oli muutaman päivän ihan jäätävää tissikipua ja sitä lorahtelevaa valkkaria.
 
Keltsi. Peukkuja :)!

Zandiiii alahan ny vaan uittaa sitä tikkua :)!!!

Meibijees :( pöh! Mä nii tiiän ton tunteen. Keväällä imetyksen aikana ennenkuin ne ekat menkat alko olin 100 varma et oon raskaana. Miehelekin erehdyin sanomaan. Mutta vi**ut kun valakonen tikku. Sen jälkeen en oo sanonu mitään mistään oloista, tuli niin typerä olo vaikka luulen tietäväni kroppani. Ainoa että negoista mä kyllä olen tähän saakka ollu varma ja oikeassa.
 
Hahah, kiitoksia vaan ohjeistaneille ;) Tallettelua eilen tehty ja tänään on tositoimia jatkettava! Ovistestiin tuli hetki sitten vieläkin plussa. Jännä, viimekierrossa se LH huippu oli vain yhdessä testissä. Mutta ehkä se silloin vain sattui niin, että testasin juuri ennenkuin viiva lähti jo haalistumaan. Nyt ehkä testaillut tiheämpään. Tänään kun vielä jaksaa jyystää, niin ehkäpä parin viikon päästä saisi plussaviivaa jo toisenkinlaiseen testiin! :love: Niinpä niin... No, toivossa on hyvä elää, ja muutahan ei ole kuin toivoa.

Babez, vanha kana :LOL:, ei sitä tiiä vaikka munitaankin! Kaikki kaikki keinot käyttöön vaan! Itsellä ei kyllä ole kokemusta letroista tai mistään muistakaan, enkä tiiä lähdenkö sille tielle. Meillä ei oo tällä paikkakunnalla gyneä, ja (perhesuunnittelu-)neuvolan lääkäri ohjeisti menemään oikealle gynelle, jos haluan apuja ovulaation varmistamiseksi. Pitäisi lähteä isommalle kirkolle, niin sanoakseni. Katsotaan, katsotaan. Ainakin nyt tämä kierto loppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
No moro!!

Muu elämä vie mukanaan, en ole kovin ahkeraan kerennyt tänne.

Nyt alkoi jo tuhruttamaan. KP 21. Jos nyt oletetaan että letrot tekee oviksen niin onko joku droppi joka pidentäisi kiertoa? Pitäiskö vielä rampata lekurille. En tiedä. Jokseenkin masentavaa on kuumeilla, en silti osaa lopettaa.

Tsempit!
 
Pitäisi kai taustailijankin välillä jotain kirjottaa.. =)
Jotenkin tämä oma vaihe, jossa "ehkä vähän niinkun tehään vauvaa jos se nyt tulee tai silleen" on niin kovin erilainen kun monen täällä pidempään yrittäneen.
Itse on vielä sellaisessa naiivissa olotilassa, että kyllähän se sieltä pian tulee kun aina ennenkin (eli siis silloin 10 vuotta sitten, hah) on lähes heti onnistunut.
Todellisuus saattapi täälläkin olla jotain ihan muuta nyt neljääkymppiä kolkutellessa.:unsure:
Tosiaan iso mietinnän paikka sitten että ottaako "apukeinoja" aikanaan käyttöön ja jos, niin minkälaisia ja koska jne...

Tsempit täältä kaikille piinailijoille ja muille odottelijoille.
 
Omaa napaaaa. Kiitos kaikille tsempityksistä! Tulee tarpeeseen tässä uskon puutteessa. Harmi kun nää ei oo uskon asioita.
Voi kun tämän loputtoman väsymyksen voisi laittaa raskauden piikkiin, mutta ei. Pitikin tuo kellojen siirto sattua just nyt. Ei oo ikinä tää syksyn kellon siirto ottanut rytmin päälle, mut nyt ottaa. Liian aikaisin unille ja vielä aiemmin herää. Oon kyllä niin kuoleman väsynyt ettei tosikaan.
Testaus. Sitä olis voinut huomenna harkita, mutta jos nukun siihen asti kuin toivon niin mulle tulee hirvee hoppu ilman tikkupissaakin. Joten jos en keiku taas kaksi tuntia liian varhain ylhäällä niin saatte kuvatuksia odotella. Torstaina melkolailla sama tilanne. Mutta eiköhän viikonloppuna sitten kerkee pissimään kaikessa rauhassa.
(ette arvaakaan kuinka monta kertaa voi tätä viestiä näpytellessä haukotella)
 
Hei!

Olen seurannut enemmän ja vähemmän säännöllisesti tätä keskustelua jo kuuden vuoden ajan. Ja nyt ajattelin kirjoittaa antaakseni toivoa kaikille 40+ kuumeilijoille!!!

Tarina menee näin....Minulla ja miehelläni on vuonna 2009 syntynyt tytär (täytin itse samaisena vuonna myöhemmin 40 v), jolle olemme toivoneet leikkikaveria hänen syntymästään asti. Vuonna 2013 todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 11. Sen jälkeen ei tapahtunut mitään vauvahaaveiden saralla...kunnes tässä kuussa huomasin jotain outoa: Rinnat näyttävät taas rinnoilta! Tein rakaustestin halpistestillä ja tulos oli saman tien varma positiivinen.

Summasummarum: Toivoa on, kunhan ei liikaa ajattele ja stressaa asiaa --> minä päästin kesällä irti, enkä enää elänyt kuin olisin mahdollisesti raskaana tai juuri tulossa. Ja hups sain vuosia lisää mittariin ja seuraavana päivänä lahjaksi positiivisen raskaustestin!
 
Tervetuloa Nuppu! Kerhoon vaan! Onko sulla jo lapsia? Ja kiitos Rassukka. Kunpa itselläkin tärppäisi. Aatelkaa naiset, jos meillä ois menskut yhtä aikaa!! Voi sitä valituksen, mälväämisen ja suremisen määrää. Nyt sentään on aina joku tsemppaamassa. Woodoo, ei kait jo nyt tuhrua?? Mulla taitaa olla kp 23 ja mulla tuli kans valkkiksen kans hieman verta tai tuhrua tai jotain! Viimeksi letroilin kp 36 asti ja nytkö tulee lyhyt kierto?? Sovitaan, et meillä on kuuluisaa kiinnittymisvuotoa! Mulla on lisäksi hiivaoireita, joten siellä täti kolkuttaa jo ovensuulla!

Zandi, älä pidä meitä liikaa jännityksessä. Elottarelle sormet ja varpaat pystyyn! Mee ihmeellä käymään isolla kirkolla. Ite kävisin harva se viikko, jotta ois edes hieman luottavaisempi mieli.

Sain tänään vauva-uutisia. Joo, kyllä ärsytti. "Mulla on kyllä nyt yksi juttu...." Joo, Oisit pitänyt juttua omana tietona! Tämä satutti ja otti koville, vaikka muuten oon ollut ihan coolina.
 
Hieno tarina Rassukka :)!!:love:

Nuppu Tervetuloa! !:love:

Woodoo periaatteessa luget tms keltarauhanen tukee loppukiertoa mutta gynen mukaan sen käyttäminen on silloin yhtä tyhjän kanssa "maskeeraamista" jos ovis on ollu huono. Eli käytännössä pitäis saada tulemaan parempi ovis ja munasolu

Zandi. Testaaa ny vaan pliis :) Oireisiin em osaa sanoa mitään ku itsellä on vasta estrogeeni menossa ja nukun taas päiväunia jos vaan voin ja sammun illalla kasin jälkeen. Mutta monella se voi olla ainoa plussaoire. Koitahan ny saada se plus niin tuo toivoa mullekin passiin. :geek:Mikä kp sull muuten oli siirto?

Elotar :) toivotaan! !!(y)

On:. Nyt on vasta kp 6 mut kävib mun luottogynellä. Menkat loppui vasta eilen/tänään joten en odottanut suuria. Limis olikin jälleen niinkuin "ennen ", nyt jo paksuuntumaan päin, 6mm, kolmikaikuakin jo ihan kivasti. Viime negassahan se oli n.4mm paksu ja muutenkin outo kp 12. Eli toivo nousee taas salakavalasti. Olisipa lääkäri ollu viimeksi fiksu ja sanonut että siirretään vain yks..et olis jäänyt se toinen jemmaan. No tehkemätöntä ei saa tekemättömäksi..vai miten se Matti Nykänen sanoi :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Virkki
Thanks, immeiset, kaikesta tsempistä! Vertaistuki rulettaa! :)
Mulla on yksi, hmm, lähisukulainen justiinsa synnärillä, ikää 38 ja risat :) Ja toisella sukulaisella, ikää 40, laskettu aika maaliskuussa. Että kyllä ne vanhatkin kanat joskus onnistuu munimaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74

Yhteistyössä